Trusten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Tijd voor mijn power napje. Welterusten.
Dat snap k echt niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Tijd voor mijn power napje. Welterusten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat snap k echt niet heAls je thuis bent denk je toch niet van "Oh, ik ga even slapen
"
Ik powernap altijd in de bus.
Nouja, anders gezegd; ik slaap altijd in de busquote:
Ik ken wel meer van die mensen die een uurtje of zo gaan slapen als ze thuis komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat snap k echt niet heAls je thuis bent denk je toch niet van "Oh, ik ga even slapen
"
Ik powernap altijd in de bus.
Neem gewoon red bull ofzo denk ik danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die mensen die een uurtje of zo gaan slapen als ze thuis komen
Mja, kan k niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die mensen die een uurtje of zo gaan slapen als ze thuis komen
Alleen mensen met kanker en andere ziektes hebben slaap nodig in de middag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit vraag jij niet omdat je het wilt weten, dit vraag je omdat je wilt pimpen met wat je leert op school zodat wij denken ''Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim''quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
ADP = ATP - 3e fosfaatgroep + energie
Klopt dit?
Hence de PI.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
InternetheldEn opkankeren uit deze sc, newbie.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit vraag jij niet omdat je het wilt weten, dit vraag je omdat je wilt pimpen met wat je leert op school zodat wij denken ''Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim''
Ik bedoel ook niet te zeggen dat het normaal isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen mensen met kanker en andere ziektes hebben slaap nodig in de middag.
Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slimquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
ADP = ATP - 3e fosfaatgroep + energie
Klopt dit?
Hihi, je hebt me door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit vraag jij niet omdat je het wilt weten, dit vraag je omdat je wilt pimpen met wat je leert op school zodat wij denken ''Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim''
In de middag even slapen is uiterst relaxed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet te zeggen dat het normaal isIk vind het ook kansloos, maar ja.
ZOMG, HET WERKT!!!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot in de middag slapen is uiterst relaxed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen mensen met kanker en andere ziektes hebben slaap nodig in de middag.
Jullie zijn gewoon een stelletje luiwammesen. Vroeger als je terug kwam van het werken in de mijnen, moest je meteen helpen in het huishouden en daarna naar bed om de volgende ochtend weer vroeg uit de veren naar de mijnen te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In de middag even slapen is uiterst relaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |