Ik heb het geluid afgezet. Rottenberg hoor ik graag over politiek, maar dan houdt het wel op. Mulders ergernissen zijn altijd erg vermakelijk, maar vrijdag zat ie er ook al.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat ineens te zappen toen Rottiberg kwam..... ik wil helemaal niet spoilers van een kennelijk goeie film horenen cker niet zo'n lang item.
Dank je!quote:
Nja voor zo'n bandje is het vaak aardig wat publiciteit tochquote:Op maandag 2 maart 2009 23:36 schreef BartUlft het volgende:
Mulder kan ik altijd wel om lachen
Muziek was ook goed vandaag, is toch eigenlijk een schande dat die band er maar 1000 euri voor krijgt, muziek voor een wereldwijde campagne van een groot kleding/schoenen sportmerk. die zouden best wel wat dieper in de buidel mogen tasten hiervoor.
Vond het eigenlijk wel een erg leuk liedje; weinig vernieuwend, toegegeven, maar een dermate catchy trackje schrijven + een wereldwijde commercial deal is niet niksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:19 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Nja voor zo'n bandje is het vaak aardig wat publiciteit tochHeb het gisteren niet gezien overigens, dus misschien trek ik te snel conclusies
Van wat ik gezien heb op het NOS journaal:quote:
quote:
Ik al sinds de dag dat ze het journaal voor het eerst presenteerdequote:
die regisseur zou toch wel 'open' hebben gezegd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Suko het volgende:
Het siert haar, leuk mens, alleen die knoopjes, meer/minder open, moet ze lekker zelf weten en niet op afroep van de regisseur.
Ja, inderdaad. Heeft iemand dat opgenomen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:42 schreef msnk het volgende:
JA godverdomme man, ik heb het beginstukje gemist. Werd er nog wat boeiends verteld in de inleiding?
Je bent te laat gozer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:51 schreef msnk het volgende:
Wat een kut muziek.
En een kut tafeldame.
Gaan ze het nog over haar 'boobies' hebben of wat?
Ja maar dit Fake, dat zie je toch zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:51 schreef Suko het volgende:
Maar dan dit, daar is Eva een non bij...Laila Abid vs. Eva Jinek![]()
WAT?quote:
moest daar ook gelijk aandenkenquote:
Galibierquote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef NatteBever het volgende:
Wie is die chick die net lachend werd gefilmd in het publiek (a)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
zo he wat een zool
Half Marokkaans dacht ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef msnk het volgende:
Is die Hind nou Marokkaans of niet? Ken niet veel Marokkanen die Soul () zingen.
Haha inderdaadquote:
Idd er is nog niets gezegd eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Sj0rs het volgende:
Wat een gelul weer. Valt me op dat ze maar niet kunnen vertellen wat er nou zo anders is.
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Sj0rs het volgende:
Wat een gelul weer. Valt me op dat ze maar niet kunnen vertellen wat er nou zo anders is.
idd zeg, wat een tokkiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef Reddiablo het volgende:
hahahaha, domme trol
En ' Mooi Weer De Leeuw' is geen ' gezellig' programma natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Die oude programma's."
Heel vernieuwend.
Leg mij eens uit wat dat 'linkse geluid' dan is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef Suko het volgende:
Tjonge, moet Huisman Nederrland vertellen wat den gewone mensch wil zien en horen, de gevoelige snaar raken. Een wat minder links geluid kan best, maar of dat de Telegraaf moet doen...was ook al zo fijn 'vaderlandslievend' (not) tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Zij moet dringend stoppen haar haar te blonderenquote:
quote:
Nou DWDD en Pauw en Witteman hebben een rood gekleurde studio.. misschien komt het daardoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef X. het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat dat 'linkse geluid' dan is.
Dat kan echt NIEMAND uitleggen.
Jael hoor die ene van stand.NL. Jeroen dinges.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef tomaad het volgende:
ze weten niet eens wie ze willen hebben als presentators
Lees ook dit uit De Telegraaf van vandaag:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel schreeuwen. Geen inhoud. Exact De Telegraaf dus.
Nou, dat zit vast helemaal goed bij De Telegraaf!quote:Leden willen ander geluid: Veel nationaal nieuws
Wakker Nederland moet in belangrijke mate verschillen van de bestaande omroepen. Het dient bij uitstek de omroep van de middengroepen te worden. Populisme en sensatie worden niet op prijs gesteld. (...) Deze hartenkreet vindt de nieuwe omroepvereniging terug in de meer dan 500 mailtjes van leden die hebben gereageerd op onze oproep wat zij van de nieuwe omroepvereniging verwachten.
Nou ja, advocaat van de duivel:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef X. het volgende:
[..]
Ow, jawel hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zij moet dringend stoppen haar haar te blonderen![]()
Ze is toch niet serieus te nemen.
Nee, niet exact, maar alle VARA/NPS/NOS/VPRO-programma's hebben wel links/politiek correcte elementen. maar of dan de Telegraaf iets daar tegenover kan zetten...daar geloof ik niks van, te populistisch, net als Verdonk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef X. het volgende:
[..]
Je hebt slecht geluisterd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:15 schreef X. het volgende:
Maakt die dikke pad zich nu druk om het feit dat de VARA linkse programma's maakt?
NU FUCKING SHIT, SHERLOCK
Wilders wil zelf nooit in een programma verschijnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nou ja, advocaat van de duivel:
-Wilders wordt nooit uitgenodigd voor interviews. Net zoals de Volkskrant nooit zijn stukjes publiceert.
Wilders wordt juist continu uitgenodigd. Denk je nu echt dat bijv. Pauw en Witteman Wilders niet in hun uitzending willen hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
-Wilders wordt nooit uitgenodigd voor interviews. Net zoals de Volkskrant nooit zijn stukjes publiceert.
Kwam Wilders maar opdagen. Hij wordt door iedereen uitgenodigd (kijkcijferkanon) maar hij komt nooit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
-Het gros van de TV plateau's tussen 19 en 20 zijn rood van kleur.
-Niet genoeg programma's die aan de kaak stellen dat Nederland vol is
etc.
En Wilders had ooit een heel groot opinieartikel samen met Jami in de Volkskrant.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilders wil zelf nooit in een programma verschijnen.
Wilders wordt vaak genoeg uitgenodigd, alleen de vele beveiliging is een probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En een nl 4 themazender voor Verdonk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Laten we het hele publieke bestel maar omgooien. Nl1 is links, NL 2 is midden en NL 3 is rechts
Wilders WEIGERT interviews. Daarnaast komt hij vaak genoeg aan het woord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Que? En wat is de definitie van ' rood van kleur'?quote:-Het gros van de TV plateau's tussen 19 en 20 zijn rood van kleur.
Ja, da's een mening. Geen feit.quote:-Niet genoeg programma's die aan de kaak stellen dat Nederland vol is
Hoe wil je die drie termen definieren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Laten we het hele publieke bestel maar omgooien. Nl1 is links, NL 2 is midden en NL 3 is rechts
het was ook een grapje. wat is links, wat is rechts. Rechtse mensen willen niet graag rechts genoemd worden, dus zeggen ze maar dat het niet meer zo te defineren is. .. tsja..quote:
Bedankt, ik miste het beginstukjequote:
uhmzzz. maar wil je nu echt zeggen dat 2 en 3 zulke fantastische kanibetten waren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef JimmyJames het volgende:
Het enige serieuze wat ik kan bedenken, is de behandeling van de Balkenende kabinetten als teken van de links-georienteerdheid van de publieke omroepen:
-Bij 2&3 ( er zijn er toch 4 geweest, of lees ik ook de telegraaf?) vielen de 'linkse' actualiteitsprogramma's over elkaar heen om het bekritiseren.
-Bij 4 (het huidige) wordt het bijna op handen gedragen ik kan met die overdreven introductieshow waar de nieuwe ministers als superhelden werden ontvangen nog goed herinneren.
ieder kabinet heeft een introductieshow op tv.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef JimmyJames het volgende:
Het enige serieuze wat ik kan bedenken, is de behandeling van de Balkenende kabinetten als teken van de links-georienteerdheid van de publieke omroepen:
-Bij 2&3 ( er zijn er toch 4 geweest, of lees ik ook de telegraaf?) vielen de 'linkse' actualiteitsprogramma's over elkaar heen om het bekritiseren.
-Bij 4 (het huidige) wordt het bijna op handen gedragen ik kan met die overdreven introductieshow waar de nieuwe ministers als superhelden werden ontvangen nog goed herinneren.
Ik wil meer van de EO's zangkoren met Hennie Huisman als presentatorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
We hadden natuurlijk ook acht minuten naar Franse liedjes kunnen luisteren in plaats van te moeten kijken naar dat hysterische gekoketteer van mevrouw Mourali
Blijft een geil wijf...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:33 schreef Caesu het volgende:
Inderdaad, en wat een kutmuziek. En dan ook nog dat 'genieten' van haar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:03 schreef Tim86 het volgende:
Bah..ik heb een hekel aan Francofielen en een hekel aan Chazia Mourali...krijg je dit![]()
Idd..Francofielen kunnen niet gewoon 'genieten' zoals normale mensen..nee, die moeten het allemaal eindeloos analyseren en zoveel mogelijk Franse woorden gebruiken die totaal niet relevant zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat een kutmuziek. En dan ook nog dat 'genieten' van haar.
En vergeet niet de overdrijving waarmee dit alles gebeurt. Maar dat zal wel door de wijn komen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd..Francofielen kunnen niet gewoon 'genieten' zoals normale mensen..nee, die moeten het allemaal eindeloos analyseren en zoveel mogelijk Franse woorden gebruiken die totaal niet relevant zijn
Die types vinden het Franse equivalent van Frans Bauer nog geweldig en willen dan ook nog doen alsof het cultureel verheven isquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd..Francofielen kunnen niet gewoon 'genieten' zoals normale mensen..nee, die moeten het allemaal eindeloos analyseren en zoveel mogelijk Franse woorden gebruiken die totaal niet relevant zijn
Dat gat wordt al goed opgevuld door de commercielen. Ik zie niet in waarom er een kopie zou moeten komen. Daarbij is het normale journaal al een grote navelstaarderij. 4 in het land is op het laatst er ook mee gestopt omdat de kijkers liever hart van Nederland hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
maar dat ze Hart van Nederland in het Publieke Bestel willen .... tsja, opzich hebben ze daar gelijk in, in de zin van dat iedereen ervoor betaald en dat niet iedereen er gehoord wordt.
Neenee, het ging erover hoe veel beelden er van de olifant werden laten zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
Hoe simpel dat Hennie Huisman de TV-wereld indeelt in "wel praten over olifantjes" en "niet praten over olifantjes"
Rechts = wel olifantjuh
Links = niet olifantjuh
Jammer dat ik niet helemaal kan zien of ze moeten Hans Klok als eerst aan tafel vragen..Daar gaat het mij om ..De andere niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Komende uitzending
De gasten van woensdag 4 maart zijn Gummbah, Beppie Melissen, Hans Klok en Nico Dijkshoorn. Tafelheer is Giel Beelen en muziek is er van MC Miker G.
Die krant leeft op populisme en sensatie. Kan me niet voorstellen dat je dat ook zal terugzien in de zender.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Veerboot het volgende:
Lees ook dit uit De Telegraaf van vandaag:
[..]
Nou, dat zit vast helemaal goed bij De Telegraaf!
Hij is voortaan nuchter, zei hij laatst in een interview.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef Specularium het volgende:
Gummbah zal wel weer onder invloed zijn van iets.
Oud-plaatsgenoot.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:06 schreef Specularium het volgende:
Gummbah zal wel weer onder invloed zijn van iets.
Een actrice die als geen ander een cynische, strenge vrouw kan spelen. Ze speelde in Jiskefet oa de vrouw van Oboema en de hoofdzuster in bejaardenhuis St. Hubertusberg.quote:
Die is idd geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een actrice die als geen ander een cynische, strenge vrouw kan spelen. Ze speelde in Jiskefet oa de vrouw van Oboema, de secretaresse (Marloes, Marlies, ben je naam even kwijt) van Multilul-advertising-agency en de hoofdzuster in bejaardenhuis St. Hubertusberg.
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
Oboema tegen Beppie Melissen :
'Dood moet je dood.'
Okquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
NeeAndersom. José wenste Oboema juist altijd dood en moest hij het weer goed gaan maken
Dat speelde ze ook enorm goed, er was een scene dat een kerel uit bed moest en als hijquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
de hoofdzuster in bejaardenhuis St. Hubertusberg.
Nou.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef Teteteterek het volgende:
ziet er wel wat verzorgder uit nu
Welke volwassen vent loopt er nou 24/7 met een pet opquote:
Giel niet hij doet hem wel af in bedquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Welke volwassen vent loopt er nou 24/7 met een pet op
Ome Willem?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:39 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Welke volwassen vent loopt er nou 24/7 met een pet op
Kan ie niet eens een taalcursus gaan volgen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Specularium het volgende:
Ik versta geen fuck van die ondankbare Turk.
klopt helemaal, dat hebben de hulpverleners ook verklaard. de zwaargewonden eerst (en terecht)quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
Natuurlijk is het vervelend dat ze een tijd in die schuur hebben moeten wachten, maar reken maar op dat de hulpverleners op dat moment het Triage systeem gebruikten. En dan kom je als lichtgewonde helaas achteraan de rij te staan ja.
Foto'squote:
Mwah, Giel stelt wel goede vragen vandaag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef maril het volgende:
[..]
Foto's
Hij zegt nu wel meer zonder pet, dus is hij nog erger
die grap was precies in de roos.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef BluesRebel het volgende:
Plaatsvervangende schaamte.... Vooral die kutgrap over 'onverstaanbare turk'
misschien inderdaad niet om te lachen maar wel recht in de roosquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef PhifeDawg het volgende:
Jezus, daar waren wel een paar redelijk provocerende bij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
En toch bestaan er grappigere mensen dan Nico.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
En toch bestaan er grappigere mensen weinig mensen die minder grappig zijn dan Nico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |