Was je ex van 7 jaar geleden jaloers op die msn foto van je?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...
van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...
had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine![]()
wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...
en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...
probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...
ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
nee recente ex van 2 maand geledenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef TeenWolf het volgende:
Kan een mod de titel aanpassen? moet deel 74 zijn....
[..]
Was je ex van 7 jaar geleden jaloers op die msn foto van je?
hahaha, vrouwenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Rahl het volgende:
Vandaag het laatste gesprek met mijn ex gevoerd. Ze had nog 300 euro geleend van me vorige zomer die ze me zou terugbetalen, nou ik kan er naar fluiten zegt ze. "Voor al dat drinken en eten wat je hier hebt opgegeten en gedronken."
Wat een ongelofelijk klote kut vies tyfuswijf is het zeg. Way to ruin 1,5 years!![]()
Ik hoop dat de luizen van 1000 kamelen haar hoofd aanvallen en dat ze 50 soa's tegelijk oploopt aan die nieuwe van haarquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahaha, vrouwen
als ik eeen berekening maak dan heb ik zo ongeveer een kleine 2000 euro in een jaar tijd in der gepompt, maar goed, dat was mijn eigen keuze en voor het geld deed ze het niet
Tja vrouwen kosten nou eenmaal veel geld..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Rahl het volgende:
Vandaag het laatste gesprek met mijn ex gevoerd. Ze had nog 300 euro geleend van me vorige zomer die ze me zou terugbetalen, nou ik kan er naar fluiten zegt ze. "Voor al dat drinken en eten wat je hier hebt opgegeten en gedronken."
Wat een ongelofelijk klote kut vies tyfuswijf is het zeg. Way to ruin 1,5 years!![]()
Bedankt voor je woorden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef Chev het volgende:
[..]
Tja vrouwen kosten nou eenmaal veel geld..(en naar wat ik hoor sommige mannen ook, maar geen ervaring mee
)je bent niet de enige man die z'n vrouwtje het allerbeste wil geven (ik deed dat dus ook), heb ook de 650 euro van de al geboekte vakantie niet terug gekregen, en gaf per maand ook (enkele) honderd(en) euro uit omdat ik dat wou.
Ja ik vermoed dat ik dat geld ook niet heb terug gekregen heb voor 'opgegeten kosten' ofzo, maarja 't is toch niet 'n kosthuis geweest hè![]()
Het kan heel flauw lopen na zo'n lange tijd samen (in mijn geval 4 jaar, nu 9 maanden terug)
Nu voelt het shit, maak je maar lekker boos en vervloek je eigen keuzes en die van haar.. in de toekomst zal je verstandiger zijn en de dingen beter delen tussen jou en je (nieuwe)partner al kost dat allemaal tijd.
Van onze fouten leren we, spijt van wat je allemaal WEL voor haar gedaan heb moet je niet hebben, wees er trots op jezelf dat jij als man dit voor haar over had!!!!!
Heb hier dus ook geen spijt van.. ook al is het zuur en is het een enorme teleurstelling, gegeven is gegeven dat mag je niet terug nemen.
Als je ex dan besluit iets wat je aan hem/haar heb uitgeleend niet terug wil geven, wat niet van emotionele, maar slechts van niet al te kostbase materialistische waarden is, is het (naar mijn idee) niet de moeite om je er verderd nog druk om te maken, want dit leverd alleen maar emotionele pijn op waar je niet op zit te wachten, het is al moeilijk genoeg.
Sterkte
Soms werkt het inderdaad niet, er zijn geen duidelijke redenen voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef Lamba het volgende:
Inmiddels ook hier 2 maanden uit met een meisje waar ik anderhalf jaar iets mee heb gehad.
En het duurt me te lang, krijg dr maar niet uit me kop en denk er nog dagelijks regelmatig aan.
We passen gewoon goed bij elkaar, maar het werkte niet. Ben nu bezig er over heen te komen maar het valt toch tegen. Vooral omdat dit mijn eerste echte liefde is/was. Moeilijk hoor
Mja, dat deed ik vroeger zelf ook wel. Gewoon opschrijven. Maar mn ex-vriendin zit gewoon erg stuk in mn gedachtes. En ik moet haar dus nog zien elke week op de universiteitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef Pwoekie het volgende:
trouwens ik heb een manier ontdekt die een beetje werkt om te verwerken...
gewoon een soort verhaal schrijven over je leven waarin je je relatie verwerkt en dan laat je je fantasie de toekomst maken.
ben er nu mee bezig en het werkt wel deels. het word ook wel een happy end in some way maar het lucht op deels...
Mijn ex is er vermoedelijk vandoor gegaan met een ander al wil ie dat niet toegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, dat deed ik vroeger zelf ook wel. Gewoon opschrijven. Maar mn ex-vriendin zit gewoon erg stuk in mn gedachtes. En ik moet haar dus nog zien elke week op de universiteit
mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Mijn ex is er vermoedelijk vandoor gegaan met een ander al wil ie dat niet toegeven.
Ik zie hem bijna elke dag, zelfde onderwijsinstelling, vriendengroep et cetera.![]()
Er komt vast iemand leukers voor ons langs.
Denk dat de meeste dat hebben die hier op het forum komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
niks over dat leeftijdverschil hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik krijg nog steeds me ex niet uit me kop. Het is nu 2 maanden uit en ze heeft al een dikke maand een ander. Ze vond hem eerst zogenaamd homo(goed voor je eigenwaarde trouwens) en met na carnaval, waar ik niet bij was, hoorde ik dat ze hand in hand liepen en waarschijnlijk wel meer deden. Ik kan haar echt niet loslaten gewoon! Ik was altijd zo goed voor haar! Waar heb ik dit aan verdiend?
Ze is trouwens 21 en die gast 28Ik ben ook 21.
Help.....
Succes met het verwerken, bij mij is het nu 1.5 week uit en moet er niet aan denken om nog 6.5 week langer over haar na te denken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik krijg nog steeds me ex niet uit me kop. Het is nu 2 maanden uit en ze heeft al een dikke maand een ander. Ze vond hem eerst zogenaamd homo(goed voor je eigenwaarde trouwens) en met na carnaval, waar ik niet bij was, hoorde ik dat ze hand in hand liepen en waarschijnlijk wel meer deden. Ik kan haar echt niet loslaten gewoon! Ik was altijd zo goed voor haar! Waar heb ik dit aan verdiend?
Ze is trouwens 21 en die gast 28Ik ben ook 21.
Help.....
Hey,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef Pwoekie het volgende:
hey larry,
waarom is het uitgegaan dan en hoe zit het met die homo....
kende ze die al langer....
altijd naar dat bepaalde mannen achter vrouwen aan gaan.
had het met mijn ex ook. die ging wel eens met jongens uit (had veel mannelijke vrienden) en sommige ervan wist ik gewoon 100% zeker dat ze achter haar aan zaten. wat vrouwen dus nooit door hebben
je zult er toch doorheen moetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Succes met het verwerken, bij mij is het nu 1.5 week uit en moet er niet aan denken om nog 6.5 week langer over haar na te denken.
BIj mij precies het zelfde. Heb vanaf het uit was super veel gedronken. Als ik dronk vergat ik haar, tot dat ik te veel dronk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
je zult er toch doorheen moeten
ik vind het nog steeds kut, het contact tussen mij en mijn ex word nu wat intensiever maar ook meer elkaar de loef afsteken.
en toch gaan we binnenkort weer een dagje wat samen doen, niet dat dat wat hoeft te betekenen maar ze verbreekt het contact niet helemaal en dat is in haar geval al iets.
ik mis haar elke minuut van de dag en dat bedoel ik letterlijk.
ik word wakker en denk aan haar, douche en denk aan haar, kleed me aan en denk aan haar, etc, bij alles wat ik doe moet ik aan haar denken, en overal kleeft een herinnering aan.
zo heeft ze me voor mijn verjaardag een kussen gegeven (mijn oude was vies en op) daar slaap ik elke nacht op. en elke nacht droom ik van haar, word ik wakker als ik al kan slapen.
het begint vervelend te worden aangezien ik dus teveel aan haar denk, meer dan zou moeten.
en 90% van de tijd zie ik geen hoop meer en op enkele momenten wel waardoor ik weer ga dromen en fantaseren dat het wel weer goed komt.
en ik maak me vaak veel zorgen om haar.
ze is qua uiterlijk om te zien een extreem mooi meisje, maar ook heel naief en kwetsbaar. en daar maken mensen helaas gebruik van ws.
de tijd die ik met haar samen was het beste van mijn leven, ik heb veel ervaringen gehad en de mooiste dingen op aarde gezien maar niks gaf me een beter gevoel dan sochtends naast haar wakker worden en haar gezicht te zien en dat elke keer weer.
lieverd, ik hoop dat je voelt hoeveel ik van je hou en om je geef
Mja, maar ik mis mn ex-vriendin eigenlijk niet. Ik heb het dan ook zelf uitgemaakt. Maar ik word nog steeds er mee geconfronteerd dat ik haar te vaak zie, en dat ik nog te vaak aan haar denk en dat mn gevoelens verneukt. Ik wou dat er zo'n knopje was met gevoelens even uit zetten. Ik vind het ook niet eerlijk, ik wil eigenlijk niks meer met haar maar ze zit nog steeds in mn hoofd. En ik kom nog vaak langs de plekken waar we samen zijn geweest, en elke dag als ik mn bed zie en mn kamer denk ik weer dat ze hier was..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
je zult er toch doorheen moeten
ik vind het nog steeds kut, het contact tussen mij en mijn ex word nu wat intensiever maar ook meer elkaar de loef afsteken.
en toch gaan we binnenkort weer een dagje wat samen doen, niet dat dat wat hoeft te betekenen maar ze verbreekt het contact niet helemaal en dat is in haar geval al iets.
ik mis haar elke minuut van de dag en dat bedoel ik letterlijk.
ik word wakker en denk aan haar, douche en denk aan haar, kleed me aan en denk aan haar, etc, bij alles wat ik doe moet ik aan haar denken, en overal kleeft een herinnering aan.
zo heeft ze me voor mijn verjaardag een kussen gegeven (mijn oude was vies en op) daar slaap ik elke nacht op. en elke nacht droom ik van haar, word ik wakker als ik al kan slapen.
het begint vervelend te worden aangezien ik dus teveel aan haar denk, meer dan zou moeten.
en 90% van de tijd zie ik geen hoop meer en op enkele momenten wel waardoor ik weer ga dromen en fantaseren dat het wel weer goed komt.
en ik maak me vaak veel zorgen om haar.
ze is qua uiterlijk om te zien een extreem mooi meisje, maar ook heel naief en kwetsbaar. en daar maken mensen helaas gebruik van ws.
de tijd die ik met haar samen was het beste van mijn leven, ik heb veel ervaringen gehad en de mooiste dingen op aarde gezien maar niks gaf me een beter gevoel dan sochtends naast haar wakker worden en haar gezicht te zien en dat elke keer weer.
lieverd, ik hoop dat je voelt hoeveel ik van je hou en om je geef
Ik heb het uitgemaakt omdat ik spoedig waarschijnlijk weer ga verhuizen naar nogmaals het buitenland. Zij was mn 1e buitenlandse vriendin. En dat viel toch wat tegen ( cultuur wise ) en ik zag het niet zitten om een lange afstands relatie te gaan doen. Zij wel. En nu die verhuizing dichter bij komt, heb ik de knoop toch maar doorgehakt om te kappen. Zij in tranen, iets waar ik ook niet tegen kan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Pwoekie het volgende:
waarom heb je het dan uit gemaakt zittende elf?
als je nog zoveel aan haar denkt....
mmm, heb nu 2 halve liters en 5 normale blikken bier op, confisqueer nu de laatste.
a broken hearth comes with liver damage ,....
ik denk trouwens dat veel van de mensen die hier posten wel vallen onder HSP
ik wou dat ik als vrienden van mij was of mijn broertje... die gaan gewoon over op een andere meid en denken niet meer aan de ex...
pfff, mijn broertje is ook een geval apart. die heeft echt 2 a 3 dates per weekend met echt mooie meisjes.
totaal het tegenovergestelde van mij. enerzins grappig hoe fenotype en genotype bij kinderen van ouders verschillen....
mijn moeder: hoogst gevoelig en emotioneel
mijn vader: bikkelhard en avonturier
ik lijk qua uiterlijk 100% op mijn vader en ben over emotioneel zoals mijn ma
mijn broertje lijkt op mijn moeder qua uitrlijk en is ook bikkelhard zoals mijn pa.
een rationele beslissing waar je gevoel het toch niet mee eens isquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaakt omdat ik spoedig waarschijnlijk weer ga verhuizen naar nogmaals het buitenland. Zij was mn 1e buitenlandse vriendin. En dat viel toch wat tegen ( cultuur wise ) en ik zag het niet zitten om een lange afstands relatie te gaan doen. Zij wel. En nu die verhuizing dichter bij komt, heb ik de knoop toch maar doorgehakt om te kappen. Zij in tranen, iets waar ik ook niet tegen kan.
Zij is italiaans, 19 en komt qua relaties net wat om de hoek kijken. Haar langste relatie voor mij was een maand!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:29 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
een rationele beslissing waar je gevoel het toch niet mee eens is
ga je zo lang weg en is het cultuurverschil zo extreem groot?
Mja, ik kan me van vroeger herinneren, mails sturen na dat het uit is met extra vragen werd vaak als vrij irritant gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef larry_flynt het volgende:
Net een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze niet wilde terug mailen, ze heeft volgens haar overal al een antwoord opgegeven. Maar dat heeft ze niet!
Het wil me echt niet los laten en snap nog steeds niet dat ze me zo snel aan de kant kan zetten.....
Ik had ook nog wel wat vragen aan haar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef larry_flynt het volgende:
Net een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze niet wilde terug mailen, ze heeft volgens haar overal al een antwoord opgegeven. Maar dat heeft ze niet!
Het wil me echt niet los laten en snap nog steeds niet dat ze me zo snel aan de kant kan zetten.....
En zeker ook geen meisje dat net zo leuk is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef larry_flynt het volgende:
Maar het is zo moeilijk om voor te stellen dat ze nu al weer met een ander hand in hand loopt en dingen doet die ze eerst alleen met mij deed. Bedoel ik niet alleen seks, maar ook andere dingen, zoals naar de stad en bios.
Snap nog steeds niet dat ze zo snel naar een ander kan gaan.
Wil er steeds over op houden en verder gaan, maar het lukt me niet. Overal om me heen zie ik stelletjes.....
Herkenbaar, het heeft toch je zelfvertrouwen enigszins geschaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef larry_flynt het volgende:
@Mstr: Wel leuke meisjes, maar wie zegt dat die meisjes mij leuk vinden? Heb geen zin om blauwtjes te lopen enzo
Hier nog een, het is nu bijna 2 maanden uit met mijn ex en heb nog niet het lef gevonden om uberhaupt een meisje aan te spreken die er leuk uitzag. Terwijl ik voordat ik met met haar kreeg op elk meisje af durfde te stappen om een leuk gesprek te beginnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Herkenbaar, het heeft toch je zelfvertrouwen enigszins geschaad
Eensch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ik had ook nog wel wat vragen aan haar.
In het begin wil je die gewoon beantwoord krijgen.
Maar later denk je echt zoiets van lekker belangrijk, het is gewoon klaar.
Het heeft dan ook geen zin om aan die vragen te gaan denken.
Je ex gaat verder en dat moet jij ook.
Het is even een moeilijke periode en dat geeft ook niet maar ga wel door!
dat had ik heel ff, maar heb ook wel een paar mooie meisjes weer gezoend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef Ondicht het volgende:
[..]
Hier nog een, het is nu bijna 2 maanden uit met mijn ex en heb nog niet het lef gevonden om uberhaupt een meisje aan te spreken die er leuk uitzag. Terwijl ik voordat ik met met haar kreeg op elk meisje af durfde te stappen om een leuk gesprek te beginnen.
Heel irritant. Een gebroken hart doet je zelfvertrouwen weinig goed.
ja en sommigen die snappen het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Chev het volgende:
Ondicht, ik heb voor 't eerst pas weer na ongeveer 6 maanden gezoend met een andere vrouw
Dus 't is maar net wat jij denkt dat je nodig hebt, en hoe hard je gaat zoeken (en/of hoeveel geluk je hebt)
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef larry_flynt het volgende:
Maar het is zo moeilijk om voor te stellen dat ze nu al weer met een ander hand in hand loopt en dingen doet die ze eerst alleen met mij deed. Bedoel ik niet alleen seks, maar ook andere dingen, zoals naar de stad en bios.
Snap nog steeds niet dat ze zo snel naar een ander kan gaan.
Wil er steeds over op houden en verder gaan, maar het lukt me niet. Overal om me heen zie ik stelletjes.....
Dankjewel. Dat ga ik ook zeker doen. Ik probeer haar uit mijn hoofd te zetten. Hoe moeilijk ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Als ik dat nu zou zien of horen zou ik ook g worden.
Maar ik heb het dus nog niet gezien of gehoord, dus ik ga verder.
Al zou ik het horen krijg ik wel ff een terugslag denk ik maar goed.
Je doet er geen ene fuck aan.
Je kan dus beter met je eigen leventje doorgaan vriend.
Bij mij is het nu ongeveer 2 maanden uit na een relatie van 7,5 jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn ex heeft ook totaal geen respect voor onze 3,5 jaar. Had na een maand alweer een nieuwe relatie...
Pas vanaf vandaag kan ik echt zeggen dat het me niet meer zo heel veel doet. Ook maar half hoor. Als ik er te lang over nadenk word ik ook weer boos enzo. Maar ja daar schiet je niks mee op.
Ik heb eigenlijk niet echt dat probleem van daten na een lange relatie. Ik begrijp dan ook niet dat een ex 'respect' zou moeten tonen voor een relatie wat jullie hebben gehad?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn ex heeft ook totaal geen respect voor onze 3,5 jaar. Had na een maand alweer een nieuwe relatie...
Pas vanaf vandaag kan ik echt zeggen dat het me niet meer zo heel veel doet. Ook maar half hoor. Als ik er te lang over nadenk word ik ook weer boos enzo. Maar ja daar schiet je niks mee op.
dat snap ik niet zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt dat probleem van daten na een lange relatie. Ik begrijp dan ook niet dat een ex 'respect' zou moeten tonen voor een relatie wat jullie hebben gehad?Toen ik het uitmaakte 2 week geleden met mn ex kon ik eigenlijk al wel weer vrij spoedig daten, heb dat alleen niet gedaan omdat ik veel te druk ben ( 1 van de redenen waarom ik het uitgemaakt heb )
Had ik in het begin ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik slaap nog maar 3 uur per nacht, word telkens wakker doordat ik van haar droomde of opeens wakker schrik met het gevoel dat het slecht gaat met haar of me afvraag waarom.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik denk dat ik ff een apart topic maak om toch eens advies van meer mensen te winnen.
of er nog hoop is en hoe ik verder moet gaan, hoe het nu met me gaat is gewoon kut.
ik slaap nog maar 3 uur per nacht, word telkens wakker doordat ik van haar droomde of opeens wakker schrik met het gevoel dat het slecht gaat met haar of me afvraag waarom.
Gewoon net als iedereen, elke dag een nieuwe, met pijn en verlichting daarvan, met nieuwe ervaringen en oude herinneringen tot je weer kan genieten van de de dagen en de simpele dingen om je heen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Just-Lost het volgende:
denk ook dat ik hier nooit meer overheen kom, maar wat moet ik? Vrijgezel blijven tot m'n 35e? En geen leven meer hebben?
Heb dus precies het zelfde! Slecht slapen veel aan haar denken enzovoorts. Een uur voor het uitging hadden we het nog over de vakantie en zei ze dat het wel goed zou komen en tegen die tijd zouden zien. Uur later word ik gedumptquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
dat snap ik niet zo.
kijk als je in de begin datingfase zit en net een paar maanden hebt a la.
maar als je echt een relatie hebt gehad dan vind ik het heel vreemd dat mensen opeens zo een ander hebben.
alsof de vorige persoon niks voorstelde.
oke ik had een maand na mijn ex ook weer met een ander gezoend maar dat was niet echt de bedoeling alleen mijn ex was ook niet echt netjes bezig denk ik. en mijn zelfvertrouwen was door het putje.
ik vind het gewoon heel vreemd dat mensen zo weer verder kunnen gaan alsof er niks gebeurd is.
momenteel word mijn hele leven erdoor beheerst en daar kots ik ook van.
studie lukt me niet, slapen niet, en normaal denken niet.
bij mij speelt ook mee dat ik ook totaal geen ruzie met mijn ex heb gehad en ze 2 maanden voor de breuk nog met me zou willen trouwen en alle dingen.
het is gewoon "benjamin button effect" wat onze relatie heeft verkloot.
en dat is zuur, als onze relatie slecht was, we elkaar niet mochten of wat dan ook...
ik denk dat ik ff een apart topic maak om toch eens advies van meer mensen te winnen.
of er nog hoop is en hoe ik verder moet gaan, hoe het nu met me gaat is gewoon kut.
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Ik probeer zulke dingen voor mezelf wel eens een naam te geven, of in ieder geval in te zien wat er nu eigenlijk met je gebeurd. Ook niet makkelijk, maar het helpt wel een beetje... en elk beetje kan je nu helpen.
Je hebt nu een potje waar je je emoties instopt... je hebt nu echter zo ontzettend veel emoties, dat dat potje in het begin misschien na een kwartier al vol is. Dan moet je hem legen, en dat doet iedereen verschillend. Schreeuwen, huilen, enz.. enz...
Elke keer nadat je hem leeg gemaakt hebt, zal het weer iets langer duren voor hij vol is.. het slijt. De emoties blijven, je kan nu alleen met ze omgaan. Je kan het een plek geven. Het gaat nu om tijd... en het liefst zou je een jaar verder zijn, zodat je dit niet hoeft mee te maken.
Ik heb nu precies hetzelfde, m'n vriendin ziet het om verschillende redenen niet meer zitten na 3 jaar. Ik word ook gek, en weet me geen raad. Maar je kan niks, en dat is misschien ook wel een groot deel van dit klote gevoel.. je kan niks. Jij hebt het niet meer in handen. Ik probeer het maar over me heen te laten komen.. laat het maar gaan, laat de tijd z'n werk doen. En maak er het beste van. En dat lukt je niet heel de dag, mij ook niet. Maar al lukt het maar 1 keer, die ene keer, dat is de 1e stap naar verwerking.
Ik denk ook dat ik hier nooit meer overheen kom, maar wat moet ik? Vrijgezel blijven tot m'n 35e? En geen leven meer hebben?
Waar ik nu het gelukkigst van wordt, is mijn vriendin terug.. Maar dat word hem niet. Dus kies de optie die op de 2e plek komt. En ga voor die optie. We hebben geen keus jongen, simpelweg geen keus.
Benoem dingen, en probeer te begrijpen wat er met je gebeurd, in je hoofd, en in je lichaam. Dat helpt.
En maak wat van die 2e optie, die lijkt nu minder en niet wat je wilt.. Maar als je er wat van maakt, dan word die op een dag mooier en mooier.. en dan word dat jouw nieuwe nummer 1. En niet meer je ex, of wie dan ook.
Zo had ik er nog nooit naar gekeken maar het is wel zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Ik probeer zulke dingen voor mezelf wel eens een naam te geven, of in ieder geval in te zien wat er nu eigenlijk met je gebeurd. Ook niet makkelijk, maar het helpt wel een beetje... en elk beetje kan je nu helpen.
Je hebt nu een potje waar je je emoties instopt... je hebt nu echter zo ontzettend veel emoties, dat dat potje in het begin misschien na een kwartier al vol is. Dan moet je hem legen, en dat doet iedereen verschillend. Schreeuwen, huilen, enz.. enz...
Elke keer nadat je hem leeg gemaakt hebt, zal het weer iets langer duren voor hij vol is.. het slijt. De emoties blijven, je kan nu alleen met ze omgaan. Je kan het een plek geven. Het gaat nu om tijd... en het liefst zou je een jaar verder zijn, zodat je dit niet hoeft mee te maken.
Ik heb nu precies hetzelfde, m'n vriendin ziet het om verschillende redenen niet meer zitten na 3 jaar. Ik word ook gek, en weet me geen raad. Maar je kan niks, en dat is misschien ook wel een groot deel van dit klote gevoel.. je kan niks. Jij hebt het niet meer in handen. Ik probeer het maar over me heen te laten komen.. laat het maar gaan, laat de tijd z'n werk doen. En maak er het beste van. En dat lukt je niet heel de dag, mij ook niet. Maar al lukt het maar 1 keer, die ene keer, dat is de 1e stap naar verwerking.
Ik denk ook dat ik hier nooit meer overheen kom, maar wat moet ik? Vrijgezel blijven tot m'n 35e? En geen leven meer hebben?
Waar ik nu het gelukkigst van wordt, is mijn vriendin terug.. Maar dat word hem niet. Dus kies de optie die op de 2e plek komt. En ga voor die optie. We hebben geen keus jongen, simpelweg geen keus.
Benoem dingen, en probeer te begrijpen wat er met je gebeurd, in je hoofd, en in je lichaam. Dat helpt.
En maak wat van die 2e optie, die lijkt nu minder en niet wat je wilt.. Maar als je er wat van maakt, dan word die op een dag mooier en mooier.. en dan word dat jouw nieuwe nummer 1. En niet meer je ex, of wie dan ook.
Over ernstig zwak excuus gesproken? Met dat soort menens moet je eigenlijk toch ook geen relatie aangaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef mstr het volgende:
Net heeft ze gezegt, dat het allemaal over is.
Omdat ik met een klasgenoot had lopen kletsen, en daar had ze wat over gehoord of iets, zij vindt dat ik niet alles tussen 'ons' kan houden.
En ik krijg geen kans, om te laten zien dat ik dat wel kan..
Maar het is wel 2-3 keer eerder voorgekomen, dus dat gaat tever volgens haar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Over ernstig zwak excuus gesproken? Met dat soort menens moet je eigenlijk toch ook geen relatie aangaan?
Truequote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:06 schreef Pwoekie het volgende:
het blijven rare wezens vrouwen.
ik snap ook niet goed hoe ze soms denken, denk dat mannen en vrouwen een compleet andere hersenstructuur hebben :S
misschien door evolutie dat wij meer jager waren, direct en no bullshit en vrouwen teveel nadenken over kleine domme dingen?
en dat heeft bij mij dus geleid tot bindingsangst door negatieve ervaringen ws manisch depressief.quote:Hooggevoelig persoon
Een hooggevoelig persoon (Highly Sensitive Person/ HSP) is iemand die gevoeliger is voor indrukken en subtieler nuances waarneemt dan gemiddeld. Elk moment van de dag doen we indrukken op, via onze zintuigen, horen, zien, ruiken, proeven en voelen, een hsp dus intenser dan gemiddeld.
Hooggevoeligheid is een karaktereigenschap die positief ingezet kan worden, bijvoorbeeld door hooggevoeligheid kun je sneller gevaren signaleren, in de gaten hebben dat iemand liegt, kleine nuanceverschillen waarnemen, intenser genieten van kunst of muziek en beter concentreren. Hooggevoelige personen zijn vaak gewetensvol, harde werkers, begaan met anderen, vredezoekers en denken vaak diep na over het leven.
Zoals alle karaktereigenschappen heeft ook hooggevoeligheid valkuilen. Valkuilen kunnen bijvoorbeeld zijn: te hard werken (overwerken), te zorgzaam zijn voor anderen (en te weinig voor jezelf), te perfectionistisch zijn, overladen voelen door indrukken en bang zijn om fouten te maken.
Algemene Eigenschappen van een hooggevoelig persoon:
Ze zijn zorgzaam en bewust.
Ze dromen en fantaseren veel.
Ze merken veel meer details en nuances op.
Ze voelen stemmingen en emoties van anderen aan.
Ze denken over veel dingen na, en bekijken alles van verschillende kanten.
Ze zijn snel ontroerd door kunst, natuur en een mooie film.
Ik zou inderdaad ook helemaal gek worden, maar goed je doet er niets aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:09 schreef Pwoekie het volgende:
gaat een beetje kut met me, mijn ex heeft volgensmij nr 2 al weer in bed gehad,
ongelooflijk
en ook degene waar ze 3 maanden terug van zei dat het niks was.
is dit gewoon rebound gedrag of wat...
van een engel tot dit... herken haar echt niet meer, wil graag weten of dit haar ware ik is of niet...
ja je hebt ook wel gelijk maar het valt me dus heel zwaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:41 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook helemaal gek worden, maar goed je doet er niets aan.
Probeer er niet aan te denken, je komt vanzelf wel bij het punt dat het je niks kan schelen.
Ik ken je ex niet dus ik weet niet waarom ze dit doet.
Het enige dat ik weet is dat het over is tussen jullie en beide verder moeten leven.
Zij doet dit op deze manier en jij moet ook een manier vinden om verder te gaan.
Ik bedoel niet dat je elke chick die je tegenkomt moet pakkenmaar vind een manier om de draad weer op te pakken.
Concentreer je zelf op je werk of school, ga lekker sporten doe in ieder geval dingen.
Ik heb in het begin ook aardig wat toetsen verkloot.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja je hebt ook wel gelijk maar het valt me dus heel zwaar.
vooral studie, ik wil zo graag maar ik kan niet meer denken voor de studie.
het valt me heel zwaar allemaal, ik wil ook niet rondneuken, eigenlijk wil ik nog een keer een normaal gsprek met haar. alles uitpraten en dat ze 100% eerlijk is.
Praat je er ook met die mensen over?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef Pwoekie het volgende:
het kost me nu al veel tijd, ik had gehoopt dat het met de tijd beter zou gaan maar het word erger.
ik mis haar zo ontzettend.
en dat terwijl ik me omring met veel mensen en dingen doe.
ik ben onder velen maar toch voel ik me ontzettend eenzaam.
heb er veel met mensen over gepraat en idd sommige mensen die weten hoe het voelt maar ik ben nu op een punt dat praten niet meer werkt en ik wil die mensen ook niet meer lastig vallen met mijn problemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Praat je er ook met die mensen over?
Ik ben nu een beetje op een punt dat ik het er met zoveel mensen over heb gehad.. dat het af en toe me keel uit komt om er weer over te beginnen.. Soms toch wel weer ineens die drang hoor, maarja, steeds minder gelukkig.
Maar zet nou eens voor jezelf op een rijtje wat er met je aan de hand is, je mist haar ok. Maar zie je ook momenten dat het wel beter met je gaat? Waarom gaat het dan beter met je, is het de omgeving? de persoon met wie je bent? Of ben je dan lekker alleen?
Ik heb een maatje die op de één of andere manier een hele rustgevende werking op me heeft, speelt mee dat hij ook zoiets heeft meegemaakt. We praten veel, en hij weet waar hij over praat.
Een ander maatje weet totaal niet wat hij moet zeggen, kent deze situaties ook niet.. Werkt weer wat minder.
Zoek dan voor jezelf die situaties eens wat meer op. En geef jezelf een doel, hoe je zonder haar wil zijn.
Je wil een nieuw meisje waarschijnlijk ooit? Bedenk je dan dat je nu op zoek gaat naar een meisje dat leuker is dan je ex. Wat zijn de minpunten van je ex? Het zou toch geweldig zijn om een vriendin te hebben die die rotte dingen niet heeft?
En als je nu bij jezelf denkt: 'ja dat zou idd wel lekker zijn'.
Dan ben je er al gozer, dat betekent dat jij ook inziet dat er iets beters kan zijn. En er iets beters is!
En wat zou er nou mooier zijn, dan dat jij over een jaar tegen jezelf zegt: wat ben ik blij dat ze me verlaten heeft toen... anders had ik nooit wat gehad met dit ontzettend mooie, lieve, trouwe meisje dat nu me vriendin is!
Let it go my friend, let it go!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:31 schreef Pwoekie het volgende:
weer aan het talken met mijn ex via msn.
ongemakkelijk, een soort van spanning en angst.
was vannacht weer een beroerde nacht.
viel rond 2 uur in slaap en schrok 5 uur wakker, tot 9 uur films gekeken en toen maar douchen
edit: voel me nu gewoon beter omdat ik ff met der heb gepraat.
was een beetje dat we bepaalde dingen missen, die geur in je kussen nadat je vriendin is blijven slapen (dat is zo fijn als je dan weer alleen slaapt en der nog ruikt).
gewoon lekker knuffelen.
en gezegd dat het zo fijn was om gewoon met haar in mijn armen in slaap te vallen.
probeer er dingen uit te trekken, gewoon hoe ze op bepaalde dingen reageerd.
ging net lekker totdat die irritante huisgenoot schijnbaar op der kamer kwam
Naar mijn ervaring klopt dit. Je hebt te maken met een heel hoop emoties en die zal je moeten uiten wil je verder komen in het verwerkingsproces. Accepteer dus ook de zogenaamde "terugvallen" (huilbuien etc). Bedenk je dat het geen terugval is, maar dat het de pijn is die je voelt als je een stap vooruit neemt. Want na elke huilbui voelde ik me weer een stukje beter.quote:Je hebt nu een potje waar je je emoties instopt... je hebt nu echter zo ontzettend veel emoties, dat dat potje in het begin misschien na een kwartier al vol is. Dan moet je hem legen, en dat doet iedereen verschillend. Schreeuwen, huilen, enz.. enz...
Hey! Superleuk om weer eens van je te horen, en ook goed om te horen dat het goed met je gaat!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef cmck het volgende:
Toch maar weer even mijn neus laten zien hiero.
Dank je wel. Ook fijn om te horen dat het met jou beter gaatquote:Hey! Superleuk om weer eens van je te horen, en ook goed om te horen dat het goed met je gaat!
Gefeliciteerd met je huis.:)
Je verhaal is zeer herkenbaar, zelf ben ik er ook achter gekomen dat ex'en niet veranderen, althans niet op korte termijn en dat sommige mensen niet bijster veel willen leren.
Langzamerhand krabbel je toch weer overeind en kom je tot de conclusie dat je zonder je ex toch echt beter af bent
Zij heeft me een handje geholpen door me weer eens telefonisch te belagen met een onzinnige beschuldiging. Op dat moment was ik echt van haar genezen
Terugvallen doe ik soms nog steeds, maar het werd ook duidelijk dat het niets anders is dan een verwerkingsproces..
Heel veel sterkte en succes! En laat nog eens wat van je horen:)
Vaak probeer je bepaalde antwoorden te krijgen, die je eigenlijk helemaal niet wil horen... Ik kon wel eens 10 x vragen of er echt geen ander was. Dat was ook wel het laatste wat ik zou willen horen, en toch die drang.. raar is dat .quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pwoekie,
Je ging de fout in op het moment dat je hier beschreef dat je haar een "beetje" jaloers wilde maken.
Wat heeft dat nou voor nut? Speel geen spelletjes.. maar speel oprechtheid. Daar bereik je toch echt wel meer mee.
echt jaloers heb ik haar niet gemaakt, ik wou alleen laten zien dat ik ook niet net als haar stil blijf zitten maar heb haar ook gezegd dat het gewoon ouwehoeren is, en dat is het ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef Just-Lost het volgende:
Het is wachten op de dag dat ik kan zeggen, het heeft een plek. Dat je er wee rnormaal over kan praten en nadenken. 'tijd' 'tijd' 'tijd'... dat is er nodig.
Wat ook lastig kan zijn.. Ik, en veel mannen met mij denk ik, hebben gewoon behoefte aan sex. Of ze nou bij me weg is of niet.. Dus dat maakt die behoefte aan iemand anders noggg groter.
Vrouwen( niet allemaal natuurlijk) kunnen sex misschien wat meer aan gevoel koppelen. Helemaal nu zo'n relatie over is, moeten ze even niet aan sex denken.
het is niet kwetsen maar laten zien dat ik ook nog gewoon lol kan maken, gewoon me onder andere mensen meng.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pwoekie,
Waarom moet je dat laten zien dan? Wat is het nut daar nou van? Haar bewust kwetsen? Daar draait het uiteindelijk voor, je wilt een reactie uit emotie uitlokken. En dat is echt fout.
Zowel mannen als vrouwen hebben die, maar daar heb je dan weer andere personen voor. Ik kan heerlijke seks hebben met iemand die echt alleen daar voor bestemd is, ik zou er geen relatie mee willen.
Dus wtb kom ik niks te kort. Ik vind het heerlik dat ik daarna weer mijn huis uit kan schoppen!
when you can live forever what do you live forquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar iedereen weet toch wel dat iemand lol kan maken, dat hoef jij toch zelf niet te bewijzen. Sterker nog, jij hoeft je toch nergens in te bewijzen? Leef gewoon je leven zoals je die zelf wilt, ongeacht wat zij er van denkt.
Je hebt maar 1 kostbaar leven, verspil hem niet aan een ander.. maar probeer iemand te vinden die hem met je meeleeft, ipv remt.
nee mijn 3equote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
En dat was ook je eerste relatie?
Meer vrouwen in de wereld, dan sterren aan de hemel. Op 1 pot passen meerdere dekseltjes..
Ooit, zul je beseffen, waar was ik mee bezig?
ooit moet je deze denkwijze een keer laten varen anders blijf je op een gegeven moment relaties verbreken omdat er 'iets niet goed' zit en dat je wordt 'geremd' etc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
En dat was ook je eerste relatie?
Meer vrouwen in de wereld, dan sterren aan de hemel. Op 1 pot passen meerdere dekseltjes..
Ooit, zul je beseffen, waar was ik mee bezig?
Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ooit moet je deze denkwijze een keer laten varen anders blijf je op een gegeven moment relaties verbreken omdat er 'iets niet goed' zit en dat je wordt 'geremd' etc.
dat vind ik ook de essentie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
Niet geheel mee eens, er moeten meer leuke momenten zijn dan minder leuke momenten, maar je hebt periodes van goed en je hebt periodes van slecht. Wel eens gehoord van een ouder koppel die 60 jaar samen zijn dat ze best wel 's een half jaar of een jaar een minder leuke tijd hebben (of gewoon baruit slecht) maar dat 1 goed jaar beter is dan 5 slechte jaren) en dat is wijsheidquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.
Ik ga dus ook nog gewoon met haar om, praten niet anders tegen elkaar.. Wonen alleen niet meer samen in één huis, en zien elkaar minder. Maar als ze er is, is het net of er niks aan de hand is. Afgesproken om als de beste maatjes door te gaan, zonder liefdesrelatie zegmaar. Ik blijf er bij dat dit voor mij in ieder geval de fijnste oplossing is..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Pwoekie het volgende:
mmm, toch nog steeds een beetje msn contact...
weer lekker als vanouds...
en een hele goede vriend van mij had al aan haar gevraagd of ze nog een keer mee ging samen met mij en zijn "ex". dat wou ze dan wel.
en ook min of meer andere dingen afspreken :S
godver, ik wou dat we een gruwelijke hekel aan elkander hadden
Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
dat vind ik ook de essentie.
soms, heb je gewoon momenten waar je beidden niks aan kunt doen maar die wel heel zwaar zijn.
de ellende van de situatie moet je dan niet op een relatie betrekken en gewoon inzien dat zoiets tijdelijk kan zijn en afhankelijk van de ellende dit ook langer kan duren.
als mijn relatie kut was, als we niet bij elkaar pasten of dat we om de domste dingen ruzie hadden dan had ik er ook niet zoveel problemen mee.
blijf je sneller vrienden, maar nu (ook angezien we elkaar zo lang kennen) heb ik het idee dat het een verkeerde beslissing is.
ik heb ook voor mezelf (nadat iemand dat hier voorstelde) om minpunten aan mijn ex en de relatie te zoeken...
wat haar dwars zat en mij...nou, ik vind dingen als accent wat ik al 7 jaar heb niet echt een goede reden
maar anderzijds als het echt ware liefde is...zijn meer relaties die goedkomen al moet je er nooit vnuit gaan.
binnenkort dus wel ff haar daten en dan ff dingen duidelijk maken.
we noemen elkaar nog wel lieverdje, schatje, en andere koosnnaampjes
ja dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..
Het is alleen wel zo dat de slechte dingen bepalen of je een relatie kan hebben of niet.
Maar als die niet de goeie dingen overschaduwen, dan ga je mss nog een mooie toekomst tegemoet met haar
Jezus man, ken ik me voorstellen. Nooit leuk om erachter te komen dat je ex over je heen is en dat dat er eens even leuk ingewreven wordt. Maar ach, grote kans dat die gast een rebounder is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef Rezistance het volgende:
Nouja.. wat is mijn verhaal?
Even in het kort:
Het was 8 maanden geleden uit tussen mij en mn vriendin (2 jaar).
We hadden planning om samen te wonen en nog veel meer.
1 vakantie was genoeg om alles om zeep te helpen (het ging daarvoor al wat minder).
Ze woont nu samen met een andere gozer en is 4 maanden zwanger.
Wat heb ik me toch een portie KUT gevoeld hey..
Theorie vs praktijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kom op gasten!
Jullie zijn veel te veel bezig met jullie ex.
Ga je eigen leven leiden, even je kop ergens anders.
Ja dat snap ik.quote:
2 maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Ik heb me ook 2 maanden waardeloos gevoeld, gejankt en weet ik wat nog meer.
Allemaal leuk en aardig maar dat moet een keer ophouden en je moet vooruit kijken.
Als je contact blijft houden maak je het jezelf moeilijk.
Mocht het door dat contact weer goedkomen en dan toch na zeg een maand weer uitgaan....
Ja dan komt de klap nog veel harder aan.
Denk aan jezelf.
Ja dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Chev het volgende:
[..]
2 maandenhoop dat je je nu zó sterk blijft voelen als op het moment van deze post.
In mijn ervaring zijn er ups en downs bij het verwerken de ups zijn super de downs zijn shit alleen de ups duren steeds langer dan de downs
En iedereen moet z'n eigen tijd hiervoor nemen, de een laat het binnen 'n paar weken 'achter' zich en de andere heeft hier 'n jaar of langer voor nodig. Alleen jij zelf kan dt bepalen
En sommige moeten hun leven opnieuw opbouwen (zoals ik) en dat duurt dan weer ietsjes langerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Wel denk ik dat als je verder gaat met je eigen leven en aan jezelf denkt, het sneller gaat.
Je doet altijd wel water bij de wijn.. maar als je jezelf niet meer kunt zijn is er iets mis..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Just-Lost het volgende:
Is het ook niet gewoon logisch dat je op een gegeven moment dingen op gaat geven voor je relatie? Ik zie dat niet als geremd worden.
Heb het zelf nog niet meegemaakt helaasquote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:
oke, krijg een beetje spijt...
heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.
iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
Gast....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:
oke, krijg een beetje spijt...
heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.
iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
of ik die ex terug wil...quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef cmck het volgende:
[..]
Gast....
Het is net uit man.
Je moet dingen niet teveel gaan forceren. Alleen maar omdat zij met andere jongens loopt te kesen wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij bepaalt je eigen tempo. En als ik zo jouw posts heb gelezen heb ik het idee dat jij geeneens weet of je je ex nog terug wil. En dan is het niet echt bepaald eerlijk om dan met andere meisjes te gaan daten en hun hoop te gaan geven, vind je niet? En zeker niet als het een meisje betreft die jouw echt leuk vind..
dan ditquote:Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Pwoekie het volgende:
hoor ik via via dat mijn ex me wel mist,
en ditquote:mijn ex ook heeft gezegd afgelopen keer dat ze supergevoelig voor iets was wat er gebeurd was en dat ze dus daarom denk ik overspannen is geraakt en mij en de situatie ontvluchte ipv te praten.
ook nogquote:ik kan ook niet voor haar denken en zeggen wat ze moet doen of had moeten doen
enquote:had gehoord via zijn ex dat die meid nog steeds wachte op mij,
als laatstequote:ook een vriendin van die meid kwam naar me toe waarom ik dus nog niks had laten horen....
Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.quote:ik wil ook niemand kwetsen...
ik wil in principe mijn ex terug maar, en dit zijn haar woorden uit een ver verleden een paar maanden voordat we wat kregen:quote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef cmck het volgende:
[..]
dan dit
[..]
en dit
[..]
ook nog
[..]
en
[..]
als laatste
[..]
Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.
Je moet niet teruggaan naar je ex alleen omdat zij jouw mist. Net zo min als dat je verplicht bent om contact op te nemen met dat andere tussendoortje omdat die vriendin van haar dat toevallig wil. Je gaat mensen uiteindelijk pijn doen als jij dingen gaat doen wat andere mensen graag zien en waar je zelf niet achter staat.
Wat wil jij? Hou je nog van je ex? Wil je weer iets met haar beginnen? Zo ja, dan zullen er een paar dingen moeten veranderen. Ook van jouw kant. Ben je daartoe bereid?
Met andere woorden: Ga voor jezelf eens alles goed op een rijtje zetten en ga nadenken over wat jij wilt. Je bbent namelijk altijd verantwoordelijk voor je eigen keuzes, ongeacht of je je kut en alleen voelt of niet.
Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef Pwoekie het volgende:
Stuk tekst
ja je hebt het wel heel goed doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef cmck het volgende:
[..]
Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.
Bedenk bij jezelf of dit mogelijk is. (Zo te lezen niet) Zo niet, bestaat er een grote kans da tje in zo'n cirkel teruecht komt en dat jullie uiteindelijk weer uit elkaar gaan om dezelfde reden.
Als ik je rectie zo lees denk ik dat jij dat maar al te goed weet en dat je er met je verstand allang al uit bent. Alleen met je gevoel nog niet. Je geeft aan dat je zeker weet dat wat je voor haar gevoelt heb je nooit meer met anders kan hebben.
Sorry, maar bij die opmerking past natuurlijk een dikke![]()
Tuurlijk ga je wel weer verlieft worden op iemand anders. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet meer of minder verlieft kan zijn op iemand anders dan dat je op je ex was. Of je bent verlieft, of je bent het niet.
Echter, met sommige mensen heb je een betere klik. Of soms stellen sommige mensen zich meer open, waardoor jij je ook mer open kan stellen. Dit kan wel resulteren in een hechtere band. Misschien dat je daarop doelt.
Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.
het heeft iig te maken met dat ze vluchtgedrag vertoond, bepaalde vormen van intimiteit slecht trekt en gebeurtenissen op een verkeerde manier verwerkt.
met haar vorige vriend heeft ze het ook uitgemaakt toen het te close werd, en in mijn geval ook.
saillant detail is dat ik ws de oorsprong ben van haar probleem.
mijn probleem is dat ik teveel over dingen nadenk en een antwoord wil hebben
voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
ik denk niet dat het borderline is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef BenIk het volgende:
[..]
Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.
Als je besluit door te gaan (contact te houden), zoek dan iig (samen) hulp!!
Succes!
Vertel..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef fraubitch het volgende:
ik meld me ook maar weer eens.. ben nu voor de zoveelste keer gedumpt door hem.
vreugde
Oh, ik ben soms in die zin ook wel eens een knetterharde eikel geweest. SMSje sturen, ~ jo, tis over veel plezier enzo ~quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef cerpintaxt het volgende:
Dat vind ik zo moeilijk, als je niet eens weet wat de precieze reden was..
Bij mij is het nu een week geleden dat het uit ging en heb nog steeds geen goed idee waarom, waarschijnlijk voelde ze ineens niks meer ofzo..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef Pwoekie het volgende:
ik heb mijn ex vannacht weer gebeld, dronken der voicemail ingesproken en toen knetterhard op mijn bek gegaan omdat fietsen, bellen en roken net iets teveel was op dat moment.
volgensmij heb ik geen rare dingen gezegd.
wel weer smsjes over en weer, ik vind het echt heel moeilijk...
heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, hele klote dating gedoe...en dan erachter komen dat het niks is...
eigenlijk ben ik volgensmij stiekem homo want geen enkele vrouw op mijn ex na kan me nog bekoren![]()
heb nog een mail van haar moeder gehad om me te bedanken voor alles.
dat ik mijn ex zoveel liefde had gegeven
dat was wel lief al voelde ik me ook enorm kut.
gek,mijn ex is bijna de helft van mijn gewicht, paar koppen kleiner en niet sterk, toch heeft die kleine kabouter me keihard door de knieën doen gaan
ja, ik vind het ook focking kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dit klinkt wel heel sad dude.
Ik zal je een gehiempje vertellen.... wees gewoon jezelf en probeer niet meteen een rebounder te vinden.. vind jezelf terugquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook focking kut.
ik ben niet een persoon die snel verliefd word, en zeker niet op alles wat voorbij komt.
zij was echt in alle opzichten perfect, en ik voor haar alleen had ze ff moeten doorbijten...
zij was altijd degene die zei: "vertrouw me, niet opgeven, we horen bij elkaar"
en ergens heb ik dit altijd aan zien komen, had alleen niet verwacht dat het op deze manier ging, dat moment...
niet dat het uit zou gaan maar dat er een moment zou komen dat ze zou inklappen, maar helaas echt op het verkeerde moment![]()
ben nu in veel opzichten weer mezelf, althans, ga gewoon uit, weer lekker sociaal maar het gemis is gewoon heel kut.
vanavond weer stappen...misschien moet ik gewoon proberen verliefd te worden op een ander of gewoon een soort vrouwelijk "maatje" zoeken.
Dat moment is er niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Maar ja wanneer maak je het uit met iemand op het juiste moment? .....
er is nooit een goed moment.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Maar ja wanneer maak je het uit met iemand op het juiste moment? .....
Denk je nu werkelijk dat het voor haar wel makkelijk isquote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Merziyas het volgende:
gisteren kwam ik in de kroeg een leuk meisje tegen, heel spontaan heb ik haar vastgepakt, zijn we aan de praat geraakt en uiteindelijk zijn we een hele tijd heftig gaan zoenen.. achteraf vertelde een maat van mij dat mijn ex erbij stond en alles heeft zien gebeuren en uiteindelijk huilend de kroeg uit is gelopen. Zij heeft het zelf uitgemaakt 3 weken geleden "omdat het gevoel weg was" (voor de 2de keer notabene), en nu krijg ik dit gezeik? Ach ze moet het zelf weten, ze heeft het in ieder geval zelf gedaan, ik was bereid om echt alles te geven voor haar maar zij waardeerde dat niet. Msschien is ze daar nu achter gekomen, maar voor haar is het te laat. Dat meisje is overigens erg leuk en we hebben leuk sms-contact nu, ze vond mij in ieder geval geweldig en ik haar ook volgens mij
Het laatste wat ik zou willen is haar pijn doen. Als ik had geweten dat ze daar stond, had ik dit absoluut niet gedaan. Het ging gewoon spontaan, ik was niet gaan stappen met als doel 'scoren'. Ik ben vrijgezel en ik geniet er nu van, al heb ik er zelf niet voor gekozen. Ik kan ook blijven hangen en aan haar blijven denken en 'hopen' dat het ooit weer goed komt, maar daar schiet ik zelf ook niets mee op. Overigens heb ik nu wel een beetje spijt van wat ik gedaan heb, niet zozeer voor m'n ex, maar achteraf heb ik er zelf ook geen fijn gevoel aan overgehouden. Ik hou gewoon nog teveel van haar om aan andere meisjes te beginnen... Ik ben ook bang dat dit eventuele verdere contact met m'n ex niet positief zal beinvloeden, terwijl ze zelf heel graag nog contact met mij wilde houden.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:31 schreef Chev het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat het voor haar wel makkelijk is![]()
Denk 's na man.. de keuze om na een lange tijd het met iemand uit te maken is niet makkelijk ofzo..
Heb er zelf dus GEEN ervaring mee (uitmaken na een lange relatie), maar weet wel dat mijn ex 't uitmaakte voor een ander het er ook, al was het maar de eerste paar weken (wat ik weet), er ook niet makkelijk mee had, maar had wel d'r beslissing gemaakt...
Soms gaat het gewoon niet meer voor een van de twee en dan is de beslissing samen met wat geluiden uit je omgeving makkelijker gemaakt denk ik.. en de gevolgend moeten beiden mee leven.
Als je zo lang van iemand heb gehouden is het niet makkelijk om de ander te zien zoenen met een andere man/vrouw.
Ik vind het knap van je dat je zoiets doet trouwens hoor, maar of het écht verstandig is.. als ik je zo hoor ben je nu gewoon je lust aan het stillen ofzo
Succes
Dat weet ik wel zeker ,hiermee geef je haar het gevoel dat zij niks voor heeft gesteld .Je verliest een stukje geloofwaardigheid als ooit misschien blijkt dat ze spijt van haar beslissing heeft . Je bent vrijgezel en kunt doen of laten wat je wilt ,maar komt wel erg goedkoop op mij over en ik denk op haar dus ookquote:Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef Merziyas het volgende:
[..]
Het laatste wat ik zou willen is haar pijn doen. Als ik had geweten dat ze daar stond, had ik dit absoluut niet gedaan. Het ging gewoon spontaan, ik was niet gaan stappen met als doel 'scoren'. Ik ben vrijgezel en ik geniet er nu van, al heb ik er zelf niet voor gekozen. Ik kan ook blijven hangen en aan haar blijven denken en 'hopen' dat het ooit weer goed komt, maar daar schiet ik zelf ook niets mee op. Overigens heb ik nu wel een beetje spijt van wat ik gedaan heb, niet zozeer voor m'n ex, maar achteraf heb ik er zelf ook geen fijn gevoel aan overgehouden. Ik hou gewoon nog teveel van haar om aan andere meisjes te beginnen... Ik ben ook bang dat dit eventuele verdere contact met m'n ex niet positief zal beinvloeden, terwijl ze zelf heel graag nog contact met mij wilde houden.
Nee,nooit spijt gehad van mijn beslissing. Maar ik mis wel de goeie dingen uit deze relatie ,die het zo intens maakte,mijn maatje en lover . Ik wilde net zoals hij contact houden,maar hij doet nergens moeite voor .quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Pwoekie het volgende:
mis je hem dan dompertje?
nooit achteraf spijt gehad?
wou vandaag in de bieb studeren maar kreeg het weer ff moeilijk.
ik ga vandaag een email typen, wil ff een paar dingen duidelijk maken waarover we het nooit hebben gehad :S
Het is lastig, ik zit zelf in dat pakket.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Pwoekie het volgende:
ik vraag me trouwens af in hoeverre "we blijven vrienden" ooit normaal gaat werken.
of je moet gewoon uit elkaar zijn gegroeid en een soort broer-zus gevoel hebben gekregen maar anders lijkt het me niet te doen.
ik zou heel graag vrienden blijven met mijn ex maar ik wil haar ook terug en ik denk niet dat ik het aan kan om haar met een ander te zien.
dat is ws ook het punt dat ik het contact helemaal ga verbreken al zal ik er altijd voor haar zijn als ze me echt nodig heeft.
ik hoop echt dat ik over een jaar kan zeggen: "ja, ze was niet de ware, heb nu een meid waar het veel beter mee klikt"
maar ben zo extreem bang dat we beidden later spijt hebben van alles
Hé Dompertje, eigenlijk wel jammer om jou weer hiet te zien ik had gehoopt dat je iets moois had mee gemaakt waardoor je fok vergeten hadquote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef dompertje het volgende:
[knip]
Chev: hoe gaat tie met jou?Wel aan het daten ?
Ik geloof ook niet in vrienden blijven tenzij er geen gevoelens en verwachtingen meer zijn .en dat komt weinig voor .We wilden ook geen vrienden blijven,maar wel af en toe contact om bij te kletsen ,juist als je zo lang bij elkaar bent geweest .quote:Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Pwoekie het volgende:
ik vraag me trouwens af in hoeverre "we blijven vrienden" ooit normaal gaat werken.
of je moet gewoon uit elkaar zijn gegroeid en een soort broer-zus gevoel hebben gekregen maar anders lijkt het me niet te doen.
ik zou heel graag vrienden blijven met mijn ex maar ik wil haar ook terug en ik denk niet dat ik het aan kan om haar met een ander te zien.
dat is ws ook het punt dat ik het contact helemaal ga verbreken al zal ik er altijd voor haar zijn als ze me echt nodig heeft.
ik hoop echt dat ik over een jaar kan zeggen: "ja, ze was niet de ware, heb nu een meid waar het veel beter mee klikt"
maar ben zo extreem bang dat we beidden later spijt hebben van alles
Lastig.. pijnlijk, maar als je jezelf en/of anderen kan vergeven, écht vergeven, dan is er kans, anders blijft zoiets voor altijd tussen jullie in staan, zoals dompertje al zei dat lijkt onmogelijk en is ook erg moeilijk om opnieuw een vertrouwensband te creëren als het zo kijkhard is gebroken, ik zou er niet vanuit gaan dan kan alles meevallen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef dompertje het volgende:
als mijn ex meer gegroeid was en meer zich bewust was van waar het goed fout is gegaan tussen ons had ik hem zeker een kans gegeven .Hij heeft zich direct zo moeilijk opgesteld en is snel begonnen met andere.Geen begrip voor het feit dat ik ruimte nodig had om tot mijzelf te komen ,geen begrip dat ik vaak verdrietig was [tante]
Als jullie spijt krijgen is er een mogelijkheid dat het weer goed komt,al lijkt het mij erg onwaarschijnlijk in de meeste gevallen .Denk dat er te veel kapot is gemaakt.....
ik denk dat een groot probleem is dat mensen niet zien wat het belangrijkste in het leven is en een gemakkelijke uitweg kiezen, dingen doen om te vergeten of de pijn te verzachten.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:18 schreef Chev het volgende:
[..]
Lastig.. pijnlijk, maar als je jezelf en/of anderen kan vergeven, écht vergeven, dan is er kans, anders blijft zoiets voor altijd tussen jullie in staan, zoals dompertje al zei dat lijkt onmogelijk en is ook erg moeilijk om opnieuw een vertrouwensband te creëren als het zo kijkhard is gebroken, ik zou er niet vanuit gaan dan kan alles meevallen.
Je kan niet van anderen verwachten dat ze voor je veranderen ofdat ze veranderen zoals jij denkt dat dat goed is, dat gebeurd gewoon of dat gebeurd niet.
Sommige mensen leven op een compleet andere manier dan wat de meeste juist achten en die hebben het ook veel moeilijker met zich ontwikkelen, maarja je kan maar door 1 manier leren, door te vallen, je pijn doen, even treuren en opnieuw op te staan en door te gaan met leven(daar zijn kinderen nog het beste in denk ik..)
Hollywood is fake..quote:Op maandag 23 maart 2009 15:46 schreef Pwoekie het volgende:
wat ook bizar is: "ik hou van je" "blijf altijd bij je" ...laat mensen zoiets zeggen als ze het menen...en zadel de ander niet op met valse hoop
mmm, zo denk ik er toch niet over.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:11 schreef Chev het volgende:
[..]
Hollywood is fake..
Mensen die zeggen dat ze van je houden menen dat op dat moment..
Mensen die zeggen altijd van je te zullen blijven houden en altijd bij je te blijven weten niet waarover ze praten...
Ik zei het ook, ik meende het, zij ook, maar soms worden de dingen té complex voor woorden om het nog op te lossen en dan gebeurd er iets onbegrijpelijks
Er zullen vast wel weer gevoelens omhoog komenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
mmm, zo denk ik er toch niet over.
ik zeg zoiets niet snel, moet de ander echt leren kennen en zij mij, voordat je uberhaupt zoiets kunt zeggen.
dat zaken complex kunnen worden is ook logisch maar je moet altijd een moment van bezinnig hebben.
gewoon een moment afstand nemen en vanuit een ander het onafhankelijke perspectief naar iets kijken.
ik begrijp mijn ex ook wel, was ook niet gemakkelijk voor haar maar ze had op de rem moeten trappen, en ff haar eigen advies wat ze altijd gaf van harte nemen.
ze zal zich ook wel kut voelen nu, heb der dingen gezegd een hele tijd geleden die nu ook daadwerkelijk zijn uitgekomen
vraag me een ding af...als we elkaar nu weer ontmoeten (volgende week) zou er weer iets overspringen of ....
Ik ken een verhaal van een kennis van mijn opa (man) die 50 jaar op een vrouw heeft gewacht dag naar het buitenland ging, daar trouwde en met een man die daar overleed en ze weer terug kwam naar nederland, en opnieuw verlieft werden op die kennis.. en nog 16 jaar getrouwd mee heeft samengewoond.. dat is heel bijzonder verwacht niet eens dat 5% dat zo heeft..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef Pwoekie het volgende:
vraag me een ding af...als we elkaar nu weer ontmoeten (volgende week) zou er weer iets overspringen of ....
Juist.. dat is onvermijdelijk maar wat voor gevoelens..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:31 schreef mstr het volgende:
Er zullen vast wel weer gevoelens omhoog komen
ja je hebt wel gelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Chev het volgende:
Afsluiten en wegwezen ga lekker wat doen op je avond mensenniet bji de pakken neerzitten! (tja slechte pep-talk ik weet 't
)
Wil jij er soms niet overheenkomen?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk![]()
nou, weer op mijn ex der hyves gekeken.
de foto's van haar en haar neukertje staan er ook opeens op.
dat doet opeens wel pijn.
haar twinkeling en lach is ook anders, maar goed wellicht ben ik niet objectief.
echt al die dingen die ze tegen me zei, ze leken zo mooi, geloven dat ze anders was.
wat een achterlijk sentimenteeel gezeik achteraf.
ben er met open ogen ingetrapt.
ja misschien overromantiseer ik dat hele liefde gedoe wel maar ..... het is net als religie, de gelovigen zijn dom, niet te overtuigen van hun ongelijk en geloven in sprookjes
mmm, hoop niet voor der dat ze ooit der "jacob marley" moment krijgt![]()
Is een manier van verwerken 2Pacquote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Wil jij er soms niet overheenkomen?
Wil jij soms niet verder met je eigen leven?
Wil je dit wel, kap dan met die onzin en ga ff lekker wat anders doen man.
Hier wordt je alleen maar depri van en het schiet echt niet op.
Ja dat snap ik dat het een manier van verwerken is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:23 schreef Chev het volgende:
[..]
Is een manier van verwerken 2Pachet is een lange pijnlijke weg die ik ook heb door moeten gaan (nu 9 maanden) en keek op haar hyves vanavond en alles at ik zag was zo'n half jaar oud, en het deed me wel iets mar een stuk minder dan ik verwacht had, en had een reden om te kijken overigens.
Sommige dingen die er op stonden vond ik wel typisch haar.
Zij had de volgende dag een nieuwe (ze was verlieft en verliet mij) en dit lijkt uitstel van executie (pijn) te zijn door met lol en zoveel mogelijk (dure) materialistische dingen verder te leven.. heel dom in mijn mening, maarja op een gegeven moment wens je de ander het beste en denk je aan wat er écht belangrijk is: NAMELIJK JEZELF!
Het een tijdje afsluiten van jezelf helpt weinig er veel over praten helpt veel (tot dat iedereen je zat is) en dan moet je de pijn laten slijten, lijkt mij aardig te lukken.
Morgen 's kijken of ik die meid (als ik haar zie) over kan halen tot een date
Been there done thatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Was gisteravond oude foto's van mijn laptop aan het gooien.
Kon het niet laten om er een paar te bekijken, o.a. van de vakantie.
Geloof me dat is op dat moment niet goed voor je.
Heb ze op DVD gebrand en waarschijnlijk kan ik er over zeg 1 jaar weer normaal naar kijken.
Haha, ja echt te erg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:52 schreef Chev het volgende:
[..]
Been there done thatff door de zure appel heenbijten en succes
ik kreeg van mijn vriendin altijd heel veel foto's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:52 schreef Chev het volgende:
[..]
Been there done thatff door de zure appel heenbijten en succes
Zit ze toevallig ook deze pagina te lezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
btw, er zit een meisje voor me (zit in de bieb). duits, jaartje of 22, mooie blauwe ogen, bruin haar en een heel lief gezichtje. eens kijken of ik oogcontact kan krijgen
hahaha duitser he, denk het niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zit ze toevallig ook deze pagina te lezen
Heb ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:07 schreef Merziyas het volgende:
ik heb haar van hyves verwijdert. Dat vond ze niet leuk, liet ze ook blijken achteraf toen we weer contact hadden. Ik heb haar netjes uitgelegd dat dit uit zelfbescherming was geweest. Ik weet wel dat zij nog regelmatig via vriendinnen of haar moeder op mijn hyves kijkt, omdat ze 'nieuwschierig is' zegt ze zelf. Ik ben blij dat ik haar krabbels en foto's niet meer kan bekijken, hele opluchting is dat
heb je pech gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef Chev het volgende:
Heb 's een Duitse vakantie vriendinnetje gehad die, toen ik haar (met moeite) een brief in het Duits had gestuurd me terug schreef dat ze een vriend had
Maargoed wie weet heb je gelijk, ga er voor zou ik zeggen!
Als je gezamelijk er over eens bent om uit elkaar te gaan kan je met elkaar pratenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef cerpintaxt het volgende:
Het beste is tegenover elkaar duidelijk maken waar het fout is gegaan, accepteren dat het niet meer gaat werken en daarna geen enkel contact meer zoeken (tenminste totdat beiden het zo goed als verwerkt hebben). Dat is mijn situatie in ieder geval, helaas wonen we nog steeds officieel samen dus kan nog niet echt beginnen met een leven zonder haar.
Ik ben normaal een rocksolid vent en zo mak als maar wat, nooit aggressief of kwaad of wat dan ook, heb haar dus ook nooit iets aan gedaan, maar verdiende het niet dat ze mij maanden lang problemen voorgeschotelde over samenwonen die zij verzon, of toegefluisterd kreeg, terwijl ze al met haar hoofd bij die andere vent was.. en ik door al die stres en zorgen van 'n koophuis, werk en kritiek hier niks, maar dan ook helemaal niks van doorhad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef Pwoekie het volgende:
hahaha, de kamer verbouwd?
hoe dan, echt extreem?
Dat was ik volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef Pwoekie het volgende:
hoe kun je ooit weer een ander vertrouwen, vertrouwen dat je niet weer hetzelfde mee maakt.
heb je een vriendin en dan komt er weer een "leuke" kerel langs, voelt ff verliefdheid en daar gaat ze ...
wie zei ook al weer... hollywood=crap
ja weet het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pwoekie,
Adem in, adem uit, vergeet je ex, veeg je reet met haar foto af. meer vrouwen dan sterren aan de hemel, life goes on, make the best of it
ETC ETC !!!!
Daar probeerde ik dus achter te komen tijdens onze afspraak, maar ze durft het niet recht in mijn gezicht te zeggen voor mijn gevoel. Op msn gaat dat allemaal veel makkelijker en dat vind ik heel zwak. Ik weet de reden ook wel onderhand waarom hetuitging en dat is dat ik de laatste maanden negatief veranderd ben (jaloezie, vaak chaggerijnig).quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef cerpintaxt het volgende:
Het beste is tegenover elkaar duidelijk maken waar het fout is gegaan, accepteren dat het niet meer gaat werken en daarna geen enkel contact meer zoeken (tenminste totdat beiden het zo goed als verwerkt hebben). Dat is mijn situatie in ieder geval, helaas wonen we nog steeds officieel samen dus kan nog niet echt beginnen met een leven zonder haar.
Iedereen heeft wel een 'breaking point'. De liefste hond kun je vals maken, de gemoedelijkste mens kan kwaad worden.. en me dunkt dat je er wel een reden toe had..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Chev het volgende:
[..]
Als ik verraden word door iemand die ik écht vertrouw veranderd mijn verdriet en teleurstelling soms in frustratie dat ik niet meer weet wat ik doe... maar nooit zal ik die personen van wie ik ooit gehouden heb als vriend(in) of relatie wat aandoen.. want mensen maken nou eenmaal fouten maar je mag best laten zien wat het met je doet... wat de gevolgen zijn..
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een 'breaking point'. De liefste hond kun je vals maken, de gemoedelijkste mens kan kwaad worden.. en me dunkt dat je er wel een reden toe had..
Vind het nog netjes dat je nog genoeg tegenwoordigheid van geest had om alleen wat spullen te vernielen..
Nee inderdaad, shit happens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef cmck het volgende:
[..]
Jezus man, ken ik me voorstellen. Nooit leuk om erachter te komen dat je ex over je heen is en dat dat er eens even leuk ingewreven wordt. Maar ach, grote kans dat die gast een rebounder is.
Ik heb in ieder geval al medelijden met dat kind.
Vakanties zorgen in veel gevallen voor een break-up. In mijn geval was dat ook zo. (Mijn ex twijfelde al langer, maar de vakantie heeft bij hem de doorslag gegeven)
ja bij mij was het ook zo dat ze door de vakantie nog meer twijfelde...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef Rezistance het volgende:
[..]
Nee inderdaad, shit happens.
Men zegt toch: 2 dingen kunnen een relatie verbreken:
1 Vakantie
2 Verbouwing
1 Van de 2 is door mij approved in ieder geval.
Maar het is echt fucked up als zo'n vakantie voor een breakup veroorzaakt. Ik raad iedereen zeker van zijn zaak te zijn voordat ze op vakantie gaan met hun vriend of vriendin!
Haar zou ik nooit iets aan kunnen doen.. ze was m'n alles, ik heb haar toen ze het net uit maakte een sms gestuurd vanuit de auto:quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Iedereen heeft wel een 'breaking point'. De liefste hond kun je vals maken, de gemoedelijkste mens kan kwaad worden.. en me dunkt dat je er wel een reden toe had..
Vind het nog netjes dat je nog genoeg tegenwoordigheid van geest had om alleen wat spullen te vernielen..
Grappig dat je dat zegt.... destijds mijn beste vriend van me, die toen al, en nu nog steeds met mijn zusje een relatie heeft, heb ik hetzelfde mee gemaakt, die geloofde ook een leugen over mij van 'n andere vriend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Inderdaad.
Ik heb verneem niks meer van mijn toen "beste maatjes".
Een van die twee had een of ander lul verhaal opgehangen en die ander geloofd dat.
In het begin had ik serieus de neiging om er heen te rijden en die gast helemaal verrot te slaan.
Nu heb ik zoiets van lekker boeiend, krijg lekker de terign en tot nooi meer ziens!
Kwaad worden is heel normaal, geweld gebruiken heb je vrij weinig aan, als is t soms wel lekker
Anyway ze was een meid die verschrikkelijk ingewikkeld in elkaar zat, met veel problemen en die best wel egoistich bezig was, en ben ik daar hopeloos van gaan houden.. ik had het nooit zover moeten laten komen, maar ik heb mijn lesje wel geleerd nuquote:
Haat en liefde zitten heel dicht bij elkaar, heb je vast wel eens ooit gehoordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik dacht dat het inmiddels grotendeels over zou zijn, toch komt het jaloezie gevoel naar boven. Dit gemengd met ontzettend veel haat. Er is niemand die ik meer haat dan haar.
Dankzij haar twijfel ik aan de mensen die om me heen staan, ik twijfel zelfs aan mezelf. Misschien is dat de reden waarom ik er elke keer aan moeten denken.
Is hier geen pilletje voor?
Zo, lange post! En nu lekker slapenquote:
Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen. mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen. dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad... hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen![]()
Is ze met een ander naar bed geweest? En hoe weet je dat 100% zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
ah mijn ex heeft de tentamens gehad, haar drukke periode...
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen.
mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen.
dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad...
hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen![]()
vrouwen, cold as ice![]()
Mooi verwoord kodakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:50 schreef kodak het volgende:
Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.
ja dat en wel de lasten en niet de lusten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
ah mijn ex heeft de tentamens gehad, haar drukke periode...
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen.
mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen.
dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad...
hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen![]()
vrouwen, cold as ice![]()
Shit man, dat heb ik juist andersom. Stiekem weet ik dat ze er gek van word, maar ik blijf het doen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Uiteraard het volgende:
Afgesproken met mijn ex dat we geen contact meer zouden hebben, ze belt me elke dag ! Voor elk wissewasje. Uit=uit.
ja is wat .... het nadeel is dat ik echt moet afspreken om der te zien (afstand)...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef mstr het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet klaar mee
Als we nog samen zijn, is het gewoon nog gezellig.
En voelt het weer goed, zoals het altijd was, en misschien nog wel beter.
Alleen nu heeft ze weer toetsweek, waar het vorige keer ook mis liep..
En ben er op een of andere manier toch bang voor
Nou hup, lekker stappen dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
mijn god,
mijn broertje in de bocht....
zegt tegen me: "broer, we gaan stappen, lekker met zijn tweeen, zorg wel voor een vrouw"
oke, whatever, kom net onder de douche vandaan, haren niet in model, gaat van het werk
kom ik beneden, zitten er twee meiden op de bank, een bloedmooi blond....
little fucker is die kleine broer van mij
Misschien wel jaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vind het goed dat je er zo cool onder bleef. Je ex dacht wss dat ze jou tuk had, door ontzettend met die player te lopen flirten..
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef Malebolgia het volgende:
Jullie zijn toch geen slappe pussies of wel soms?
gelukkig val ik op dames die niet zo makkelijk zijn...quote:Op zondag 29 maart 2009 05:43 schreef Chev het volgende:
Wat een stap heb ik vanavond gemaakt zeg..
Ik ging uit met de beste vriend van m'n broer, die smste me of ik ook uit wou vanavond, en dat was wel zo, maar ik wou niet alleen, vroeg wie er nog meer kwamen en mijn ex in iedergeval niet, dus ik uit.
Kom in die kroeg aan, is er nog niemand, 2 gasten die ik niet zo goed ken, maar wel bji het groepje horen komen binnen. Nog geen 5 minuten later komt mijn ex met een vriendin binnen, loopt langs me achterin de kroeg en loopt daarna terug en gaat bij het groepje staan, later kwamen bekende (groepje) er dus ook bij.
Toen wist ik niet meer waar ik het moest zoeken.. maar hou mezelf al maanden voor om sterk te zijn en had nog maar 3 biertjes op, dus ik heb haar recht aangekeken om te zien hoe ze reageerde.
Ze heeft me wel gezien hoor.. iedere keer als ik naar haar keek, keek ze weg, als ik me omdraaide en ging praten met mensen of bier bestellen scheen ze te kijken naar me, waarschijnlijk ook te observeren.
Zij heeft mij dus (als het goed is) ook al 9 maanden niet gezien.
Ik heb een onwijs goede avond gehad, gelachen, nieuwe mensen ontmoet, gepraat met mensen, en gezien hoe mijn ex versierd wer door een player..
Ze neemt blijkbaar nog steeds de weg van de minste weerstand en weet dondersgoed dat ze wat fout gedaan heeft..
Gelukkig heb ik me ingehouden en ben alleen maar licht aangeschoten geraakt wat me alleen nog maar zekerder maakt ipv emotioneel![]()
En ja op het einde van de avond zag ik het dus gebeuren dat een gast haar aan het impalmen was, zowat omhelsing, lichamelijk contact en zowat een zoen, vroeg aan een maat van me en die knikte ook dat hij het zag en er vanaf wist.. ze laat zich wel erg makkelijk inpakken.. verwachting is tussen nu en 'n paar maanden. maar dat hoor ik wel vanzelf.
Aan het einde van de avond, toen de kroegen al dicht waren, hoorde ik iets wat ik nog niet wist.. ze schijnt gezegt te hebben dat ik haar geslagen heb.. en daar werd ik heel boos en verdrietig om.. omdat ik zoeizo nooit een vrouw zou slaan en al zeker niet haarook al zou ze het verdienen, zo ben ik niet!
Een overwinning voor mezelf, ik heb me de hele avond goed gehouden met m'n ex op nog geen meter afstand heb haar aangekeken en zij keek weg iedere keer de confrontatie niet aan durvend, en ik heb een nieuwe vriend gemaakt en hier een heel intressant gesprek mee gehouden, en gepraat over van alles en nogwat en m'n ex tot het té laat en té koud werd en 't tijd werd om naar huis te gaan.
Wel vermoeiend moet ik zeggennu even slapen en de dingen op een rjitje zetten
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:52 schreef Chev het volgende:
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Malebolgia het volgende:
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.
Kun je het niet gewoon zeggen? 'Ik vind je een lul, maar ik blijf wel gewoon tegen je doen hoor.. Ik wil het nl. wel weten als je sympathieke broer iets overkomt.'quote:Op zondag 29 maart 2009 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Op moment een raar akkefietje met iemand die ik al een paar jaar ken en een beetje losse relatie hadden (hadden allebei een eigen leven zagen elkaar af en toe)
De oen besloot eigenlijk zijn broer me te laten vertellen dat die geen contact wil en dat ik hem even rust moet laten omdat die een vriendin heeft , maar ik schijnbaar gewoon moet doen tegen hem als, we elkaar zien omdat we toch een mooie tijd hebben gehad.
Ik ben daar pissig op want ik vind zoiets moet je zelf doen en niet je broer het vuile werk op laten knappen.
Alleen nu zit ik met een probleem met zijn broer kan ik wel goed opschieten, en de pech is dat die dus deze week naar Afghanistan moet. Als ik dus wil weten of alles goed is met hem moet ik wel als ik hem tegenkom aardig doen, want mocht er iets erg gebeuren met zijn broer ( wat ik niet hoop wil ik dat wel weten)
Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken , want aan een kant wil ik niets meer met hem te maken hebben maar zijn broer mag ik heel graag en die wil juist dat ik contact met mijn ex blijf houden en gewoon met hem blijf praten ( juist ook omdat die weet dat zijn broer niet een van de makkelijkste is) en aan een kant wil ik het juist uit respect dus naar zijn broer.
dat is idd ook een uiterste.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Het heerst blijkbaar
Een vriend van me is van de één op de andere dag gedumpt door zijn vriendin. Ze hadden al 4 jaar een relatie, woonde samen en filosofeerden al over trouwen en huis kopen. Totdat ze plots overspannen raakte en hem verzocht zijn spullen te pakken en gaan. Zo snel kan het gaan dus. Inmiddels woont ie weer bij zijn ouders en is nu zwaar depri van de hele situatie.
De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.
Tja, hij ziet het zelf inmiddels als een soort les.
Ja het is echt onwijs irritant.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:07 schreef Chev het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt.... destijds mijn beste vriend van me, die toen al, en nu nog steeds met mijn zusje een relatie heeft, heb ik hetzelfde mee gemaakt, die geloofde ook een leugen over mij van 'n andere vriend.
Toen zat ik in een behoorlijke rot periode (1/2 jaar met m'n ex) met m'n vriendengroepje die in de kling lagen met m'n ex, en die beste maat van me geloofde me dus niet meer na 6 jaar vriendschap en beschuldigde mij van allerlei dingen .. ik heb hem toen bijna een onwijse klap verkocht uit teleurstelling, dat was de enige keer in mijn leven dat ik net zo boos was als ik met mijn ex.
Ik zag de angst n zijn ogen, ik ben 'n kop groter en breden dan hem en had hem bijna te grazen genomen in een vlaag van verstandsverbijstering, maar mijn zusje en mijn moeder springen er tussen en toen verloor ik al mijn energie en ben met tranen in mijn ogen zowat door m'n benen gezakt omdat ik niet door hun twee heen wou.. en sinds dien is hij mijn vriend dus niet meer, maar mijn waarschijnlijk toekomstige zwager, en kunnen we, nadat ik hem 4 jaar genegeerd heb nu met gerust hart een biertje drinken op oude tijden, maar meer word het niet.
[..]
Mijn god zeg, fijne ex.. Ik krijg het idee dat je haar beter kwijt kan zijn dan rijk..quote:
Ik ben het helemaal eens met Ebbeuceus_Obeasus.quote:
Hoe spelde je mijn naam ook weer?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef cmck het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met Ebbeuceus_Obeasus.
Jullie hebben een lange relatie gehad, vlak nadat het uitging heeft ze sex gehad met iemand anders en nu vraagt ze je doodleuk of jullie een keer een motorritje kunnen maken?
Hou oud is die ex van jou eigenlijk?
Als mijn ex zoiets zo doen zou ik meteen met hem klaar zijn. Dit soort mensen kan je namelijk niet meer serieus nemen.
Klinkt niet als een stabiel persoon, daarintegen heb ik zelf de nare ervaring dat ex-en in de laatste periodes van een relatie de ander behoorlijk klein kunnen krijgen door aan te geven dat hij/zij te weinig doet en juist hierdoor dit soort situaties ontstaan (psychologische verdediging).quote:Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.
ja zo is het wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe spelde je mijn naam ook weer?
En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor..mooi laten lopen dus.
Sorryquote:Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe spelde je mijn naam ook weer?
oh, jij interpreteert dat dus zoquote:En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor..![]()
Mensen kunnen inderdaad veranderen. Vooral vlak na een heftige periode in je leven. Maar ja, dat weet jij denk ik ook wel als ik dat van je moeder zo leesquote:Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja zo is het wel.
kom net bij een goede vriend vandaan.
en helaas moeten we concluderen dat sommige vrouwen extreem kunnen veranderen...
ook die moeder zei nog dat ze het zo apart vond dat tegenwoordig mensen een relatie zo snel opgeven...
ja dat ze me opeens wil zien is vaag....
waarom? afscheid nemen van mijn vader e broertje?
maar waarom dan nog stappen (shoppen was mijn idee, heb kleding nodig) en motor rijden
het regent hierquote:Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Chev het volgende:
Ik ben de draad even kwijt, zoiezo DE EX![]()
HET is LENTE!heerlijk dat zonnetje hè
quote:
Vreemd verhaal ja.. maar weet je, soms moet er iets gebeuren waardoor je wakker wordt..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Pwoekie het volgende:
ze doet wel steeds vreemder :S
beetje smalltalk via msn.
deel der mee dat nu ook mijn laatste goede broek naar de tering gaat.
scheur in broekspijp en kruis...
zij: heb je dan nog steeds van die enorme erecties?
ik: :S
zij: Nog steeds last van overmatige geilheid...
ik: nee, dat kwam daar en daardoor (had een goede reden)
ik: sex was nooit het probleem
zij: owww, dacht dat je dat normaal vond...
ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.
echt waar, had je bek dan los getrokken.
vrouwen :S
Blijkbaar mist ze die enorme erecties van jequote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
Ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.
[knip]
Herken dat wel jaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:51 schreef Pwoekie het volgende:
ja dat zei ze ook wel van moeite doendat ze vrij weinig bij mij hoefde te doen om een erectie te veroorzaken
![]()
maar goed, dat kwam ook omdat ze (in mijn ogen) een goddelijk lichaam en gezicht had.
De enige die een beslissing moet maken is zij, jij houd van haar.. pas alleen op dat je niet blind ben voor het staande houden van een relatie als het eigenlijk al niet meer is zoals het behoord te zijn.. maarja dat deed ikook dus heb geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
Dus mijn vraag is, kan iemand me helpen haar terug te winnen?
dat smsje is 4 maanden oud, weet je ook van wie die was?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
Hey iedereen, vandaag keiharde ruzie gehad met mijn vriendin over wat sms-jes die in haar telefoon stonden. Van "schatje, ik vind je leuk" en een oude (4maanden geleden) met daarin "hvj"" van een of andere gast. Dat soort berichten iig, ik haar ermee geconfronteerd. Het enige wat ze zei was dat zei er niks aan kon doen enzo. Later toen we dat aan het uitpraten waren, zegt ze: ik verlies mijn gevoelens voor je. Mijn wereld stortte in. Ik kon niks meer uitbrengen en begon half te huilen. Heel romantisch gezegd, maar ik wil dat ze gelukkig is, dus ik zeg "als je niet verder wilt, zeg het maar, dan zal ik je met rust laten". Toen begon ze te huilen en hebben we 30min in elkaars armen gehuild (ik zie het als een goed teken). Toen niet meer over gehad alleen het contact was beetje kort en ze deed erg koel tegen me. Ze heeft me toen op de trein gezet en ik zie haar donderdag weer, maar ik denk alleen maar aan die ene opmerking en ben de hele tijd op de rand van het huilen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, betekent dit dat het is afgelopen of dat ik nog een relatie heb die vergelijkbaar is met een tijdbom, wachtend tot die kapot gaat. Of in het beste geval dat dit alleen een fase is en dat ze zich over een tijdje realiseert dat ze ook nog gek op mij is.
Ik weet dat dit een topic is voor mij mensen die net hun relatie hebben verbroken, maar voor mij voelt het ook op dit moment zo. Ik denk alleen maar aan haar, en hoe ik in godsnaam haar gevoelens voor mij terug kan winnen. Ik ben bereid er keihard voor te vechten en alles ervoor te doen, zolang ze maar die gevoelens terugkrijgt. We hebben al een hele toekomst uitgepland, dus ik zag dit absoluut niet aankomen. Ik wil haar gewoon niet kwijt, ze betekent de wereld voor me.
- Ze is vreemd gegaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
Kort maar krachtig cmck.. maar daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:17 schreef cmck het volgende:
[..]
- Ze is vreemd gegaan
- Ze heeft het achtergehouden.
- Vervolgens dumpt ze je
Waarom wil je haar terug als ik vragen mag?
Ligt er maar net aan wat je onder vreemdgaan verstaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef Pwoekie het volgende:
of ze is vreemd gegaan vind ik nog wel een voorbarige conclusie...
zo maak je hem ook nog eens onzekerder....
En of het raar, echt heel appart.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef Pwoekie het volgende:
ja dat lijkt me zo raar als je dan weer contact hebt.
is het weer gezellig als gewoon (anders praat je toch geen 2 uur)
heb vannacht niet geslapen, mijn tabletten vergeten thuis
edit: heb der uit mijn hyves en uit msn gedonderd.
wil ook niet meer zien hoe ze nog meer veranderd :S
man man, na 7 jaar je beste maatje en de liefde van je leven zo verliezen.
nog steeds zo onwerkelijk en hard.
\quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Chev het volgende:
[..]
Kort maar krachtig cmck.. maar daar lijkt het wel op
Liefde maakt ook blind..![]()
Of ze moet een heel goed excuus hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:09 schreef cmck het volgende:
Liefde maakt inderdaad blind.
Mijn advies: ditch that bitch
nee vertrouwen is wel heel belangrijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:13 schreef Chev het volgende:
[..]
Of ze moet een heel goed excuus hebbenmaar geloofwaardig klinkt het niet.. zou, als je er verder mee wil dit tot de bodem uitpluizen.
Zonder vertrouwen in elkaar werkt dat in iedergeval niet.
Acht dat gaat vanzelf, volgens mij vraagde ze ook vaak aan jou of je nog van haar hield?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Pwoekie het volgende:
ja achteraf had ik anders moeten reageren...
heb ook wel teveel gevraagd of er iets was, of het wel goed ging met haar, of ze nog gek op me was, verliefd op een ander...
en achteraf denk ik dus dat ze na de breuk beide kerels heeft gepakt binnen 6 weken tijd
en ik hou nog steeds van haar, zou haar zo terug nemen. eigenlijk best kansloos
laten merken deed ik wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef Chev het volgende:
Als je 't maar ten minste 1x per dag zegt(of het laat merken)
Ach van een mooie tafel kan je niet eten, wel van een lekkerequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef Pwoekie het volgende:
en nu zo verder met de pizza, wat een gruwelijk werk, hele keuken onder het meel
Ja , nou dan meer de term lul uitlatend maar toch wel duidelijk maken dat ik boos ben om wat er gebeurd is , en duidelijk maken dat ik juist gewoon blijf doen vanwege zijn broer.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon zeggen? 'Ik vind je een lul, maar ik blijf wel gewoon tegen je doen hoor.. Ik wil het nl. wel weten als je sympathieke broer iets overkomt.'
Goeie pa heb jequote:Op woensdag 1 april 2009 00:03 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ik heb een andehralf jaar geleden bijna een half jaar gehad met een meisje dat 3 jaar ouder was dan mij.. Ik was toen 17 dus dat was voor mij het walhalla.. Toen is dat stuk gegaan omdat ze me opeens te jong vond.. Ik heb daar toen echt veel problemen mee gehad.. tot me pa op een gegeven moment zei van: en nu ga jij fijn 5x per week iets aan sport doen want word helemaal gek van die aggressie van jou..
Iedereen veel succes met het over je ex heen komen! Ik geloof in jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
Soms duurt het vinden van die knop wat langer, in mijn geval eerst na 5 weken geen contact meer, met 3 1/2 maand een brief en een week later de beslissing om definitief de knoop door te hakken, en dan nog heb ik heb zeker 3-4 maanden erg moeilijk gehad om het te accepteren, niet meer te hopen.. dus pushen helpt niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik weet dat het moeilijk is want dat had ik de eerste 2 maanden ook.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat afleiding echt helpt.
Dit kan zijn lekker gaan sporten, veel met vrienden doen of een andere hobby.
Bij mij is het nu na 3 maanden zover dat ik zelfs weer 1x heb gebeld met mijn ex.
heel aardig toch dat ze je belt!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Waag-hals het volgende:
Ik loop al 5 jaar met mijn ex in mijn hoofd rond, het erge is: andersom is het net zo. Al mijn relaties na haar zijn daardoor op de klippen gelopen. Zelfs de 2 jaar dat ik met een meisje heb samengewoond, wisten het niet te verminderen. Dit laatste meisje is overigens vreemdgegaan, mijn ex (die ver weg in het buitenland is op dit moment), hoorde dit en nam toen contact met me op. Das wel relaxt. We gaan als ze terug is samen eens praten, ik hoop nog steeds dat het weer goed komt... Anders blijf ik maar rotzooien, zonder ooit nog te hopen op zo een hevige liefde...
ah, je klinkt best lief op de een of andere manierquote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaasen ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.
Toch wel thnx voor de reactie
Ja dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaasen ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.
Een paar keer in je leven word je waanzinnig verliefd.. Had indertijd een vriendinnetje, een relatie van een paar maanden, 2 jaar nodig gehad om eroverheen te komen.. Ik had het echt zwaar te pakken..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:04 schreef Leeee het volgende:
Oooh ik ben zo dom!
Volgens mij kan je verliefdheid niet met elkaar vergelijken. De ene keer begint t alleen al bij het zien van een persoon, de andere keer het compleet ontmoeten en anderen krijgen het voor elkaar om alleen al bij het lezen van wat woorden smoor te worden. Zelfs echt echt echt verliefd en echt echt echt verliefd zijn dan niet met elkaar te vergelijken. Wat denk ik remt is je ervaring in de liefde. Het is een prettig gevoel voor jezelf, maar ondertussen heb je dan in je achterhoofd wat de gevolgen kunnen zijn - plezierig en onplezierig. Als je dat voor jezelf een mooie plaats kan geven denk ik dat het flink verliefd worden zeker geen probleem is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef mysterieblonde het volgende:
Een aantal keer in je leven wordt je verliefd? Nja, ik heb nu 3 keer gehad dat ik verliefd was. en die laatste was echt echt echt verliefd...is er dan nog hoop? mja zo werkt het vast weer niet... verbitterde ikke....
Of iemand het waard is valt vooraf alleen maar in te schatten, is mijn ervaring. Maar hopen kan geen kwaad als iemand er aan toe is.quote:khoop voor jullie ook dat jullie weer heel snel weer helemaal verliefd worden op een meisje die het waard is... (haha ik ben nog steeds naief)
Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 5 april 2009 03:34 schreef kodak het volgende:
[..]
Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.
Ja heb ik ervaring mee..quote:Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef Leeee het volgende:
[..]
Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?
Iemand ervaring met dat je ex meegaat op vakantie? Ik ga van de zomer naar een festival in Denemarken met 2 vrienden en mijn ex dus..
Ruzie?quote:Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja heb ik ervaring mee..
Geen beste trouwens..
Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, we waren met een groep van 30 man.
Dus dan krijg je roddels etc.
En dat gaat niet goed
Dan zal je dat een stuk minder hebbenquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Leeee het volgende:
[..]
Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |