abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67627985
ja, weet het allemaal.

maar het is gewoon dat kleine domme romantische mannetje in mij die nog hoopt.

heb vandaag dus weer een stuk gereden met de motor en de naam van mijn ex (hartje) mijn naam gedaan in het natte zand van een strand

vond ik eigenlijk wel leuk, is nog een mooie foto geworden ook

praat nu met een ex voor mijn ex, die woont al samen.
ook grappig gesprek
pi_67632340
Ja Pwoekie, het is allemaal heel erg kut en vervelend en ik snap het allemaal.
Maar zoals formerjellybean als zei, probeer eens niet zoveel met je ex bezig te zijn.

Ik weet dat het moeilijk is want dat had ik de eerste 2 maanden ook.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat afleiding echt helpt.
Dit kan zijn lekker gaan sporten, veel met vrienden doen of een andere hobby.

Bij mij is het nu na 3 maanden zover dat ik zelfs weer 1x heb gebeld met mijn ex.
2 manden geleden moest ik hier niet eens aan denken omdat ik nog zo verdrieig was.

Probeer die knop om te zetten en door te gaan met je eigen leven!

Succes.
pi_67633025
Ben weer vrijgezel na een half jaar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_67636642
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik weet dat het moeilijk is want dat had ik de eerste 2 maanden ook.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat afleiding echt helpt.
Dit kan zijn lekker gaan sporten, veel met vrienden doen of een andere hobby.
Bij mij is het nu na 3 maanden zover dat ik zelfs weer 1x heb gebeld met mijn ex.
Soms duurt het vinden van die knop wat langer, in mijn geval eerst na 5 weken geen contact meer, met 3 1/2 maand een brief en een week later de beslissing om definitief de knoop door te hakken, en dan nog heb ik heb zeker 3-4 maanden erg moeilijk gehad om het te accepteren, niet meer te hopen.. dus pushen helpt niet.

Advies en afleding helpt wel, al is het tijdelijk, maar die knak komt toch wel, de een heeft veel vrienden de ander niet, de ander sport extreem veel en de ander niet, doe lekker je eigen ding, en soms moet je nieuwe dingen vinden om jezelf bezig te houden.

Na 3 maanden kan je écht nog niet objectief kijken naar je ex-relatie omdat gevoel nog té veel speelt, zeker als je elkaar nog zie of spreekt.

Ofwel iedereen z'n eigen manier en tijdspan om de dingen te verwerken
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 2 april 2009 @ 13:26:07 #280
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_67643352
Ik loop al 5 jaar met mijn ex in mijn hoofd rond, het erge is: andersom is het net zo. Al mijn relaties na haar zijn daardoor op de klippen gelopen. Zelfs de 2 jaar dat ik met een meisje heb samengewoond, wisten het niet te verminderen. Dit laatste meisje is overigens vreemdgegaan, mijn ex (die ver weg in het buitenland is op dit moment), hoorde dit en nam toen contact met me op. Das wel relaxt. We gaan als ze terug is samen eens praten, ik hoop nog steeds dat het weer goed komt... Anders blijf ik maar rotzooien, zonder ooit nog te hopen op zo een hevige liefde...
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  donderdag 2 april 2009 @ 13:38:42 #281
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67643763
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Waag-hals het volgende:
Ik loop al 5 jaar met mijn ex in mijn hoofd rond, het erge is: andersom is het net zo. Al mijn relaties na haar zijn daardoor op de klippen gelopen. Zelfs de 2 jaar dat ik met een meisje heb samengewoond, wisten het niet te verminderen. Dit laatste meisje is overigens vreemdgegaan, mijn ex (die ver weg in het buitenland is op dit moment), hoorde dit en nam toen contact met me op. Das wel relaxt. We gaan als ze terug is samen eens praten, ik hoop nog steeds dat het weer goed komt... Anders blijf ik maar rotzooien, zonder ooit nog te hopen op zo een hevige liefde...
heel aardig toch dat ze je belt!

Wanneer komt ze terug uit het buitenland? Misschien zijn jullie toch wel voorbestemd voor elkaar, wie weet.

Ben benieuwd naar dat gesprek.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67645807
Tja als je beiden met hetzelfde gevoel speelt, en je weet dat van elkaar, en het vertrouwen is niet gebroken of hersteld dan zou je het theoretisch nog een kans kunnen geven, dan weet je het zeker

Soms is het niet erg om je trots of koppigheid te laten vallen en door de knieën te gaan, dan kan je in iedergeval geen spijt hebben dat je het niet gedaan heb...
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67646147

als het goed komt heb je een leuk verhaal

gisteren dus nog een vriend gesproken die mijn ex ook kent.
hij kent haar behoorlijk goed en is vrij intelligent.
die zei ook exact hetzelfde als wat ik dacht.

ze zit behoorlijk met zichzelf in de knoop en vertoont vluchtgedrag.
ben geen psych maar alle ingredienten voor een bindingsangsstoornisje zijn bij haar aanwezig

maar goed, ik ga weer verder met mijn motor poetsen.
heb de enige vriendin rHONDA, die je nooit in de steek laat beetje verwaarloost

binnenkort weekendje weg met motorvrienden, sauerland.
mag dan nog veel laten doen, nieuwe ketting, spuiten (ook daarmee ben ik nog onderuit gegaan c)
motor afstellen, en heel hard poetsen

zal het wel achter me moeten laten, een voordeel....2 van mijn hele goede vrienden zijn ook vrijgezel dus dan heb je gedeeld leed en kun je elkander helpen met vrouwen versieren
  donderdag 2 april 2009 @ 16:24:54 #284
247160 Just-Lost
will never forget
pi_67649048
@ pwoekie: that's the spirit En als Rhonda nou een beetje lekker is mag je altijd foto's posten he

Van die vrienden is wel fijn idd, een van me beste maatjes is na 2 jaar ook weer vrijgezel. Praat toch wat makkelijker als met iemand die niet hetzelfde voelt.
Vanavond lekker sporten, afleiding, qua fitheid een investering in de toekomst , en er lopen ook nog wel eens vrouwen rond. Zit nog niet te wachten op een ander... maar zo hou je je flirt-technieken een beetje bij
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_67658188
Ik kende mijn laatste vriend niet eens toen ik al met m gezoend had. Het was echt liefde op het eerste gezicht. daarna bleek die ook nog heel spontaan te zijn en kwam ook gelijk bij mij en mijn vrienden staan..Hij was knap en aantrekkelijk, sociaal en spontaan. (die avond stond mijn tas nog in de fik en door een mongool met een peuk en hij ging als nobele ridder het vuur uitmaken) nja, 2 dagen later afgesproken en nog geen week later al blijven slapen...HIj was ontzettend leuk en ik werd helemaal verliefd...En dat was wederzijds. Het was toen begin lente...en later werd het superweer....We deden zoveel samen en waren echt veel bij elkaar en twas gewoon een supertijd. Nja je raadt het al...Aan al het goede komt een einde....maar het ergste was datie vreemd was gegaan...terwijl ik zeker wist dat hij ook verliefd was...ik snap het tot op heden echt niet...hoe dat nouw gebeurd kan zijn...(hij ging er daarna ook met die ****vandoor, en het was ook echt een **** want uiteindelijk ging zij weer vreemd bij hem)

Nja, dat is mijn verhaaltje, je kan er vast niks mee en je hoeft er ook niks mee te kunnen....maar ik wilde het even kwijt.
Karma will get back @ you
pi_67659579
zolang je zelf maar niet zo word....

hou je zelfrespect.

hoe meer mensen vrremd gaan en snel opgeven hoe eerder dat "normaal" word en mensen worden gekwetst.

sterkte lieverd
pi_67660384
ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaas en ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.

Toch wel thnx voor de reactie
pi_67662393
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaas en ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.

ah, je klinkt best lief op de een of andere manier
heerlijk irrationeel, gevoelig en op en top over the hill romantisch.

daten
pi_67669467
quote:

Ja dat gevoel ken ik.
Je denkt dat je nooit meer zoveel van iemand kan houden.
Nooit meer zoiets voor iemand kan voelen zoals toen.

Hoop dat het veranderd en ik denk dat het ook gewoon tijd nodig heeft.
Waarschijnlijk komen we over een tijd beiden iemand tegen en is het liefde op t eerste gezicht.
pi_67677975
quote:

Een paar keer in je leven word je waanzinnig verliefd.. Had indertijd een vriendinnetje, een relatie van een paar maanden, 2 jaar nodig gehad om eroverheen te komen.. Ik had het echt zwaar te pakken..
Maar troost je, het gaat over.. En je vindt wel iemand waar je echt wat aan hebt
pi_67701769
Oooh ik ben zo dom! Ben gisteren naar een concert geweest met mn ex. Begon een beetje stroef maar later op de avond raakten we aan elkaar gewend en werd het dus gezelliger.. Na een paar van die oogcontact momenten te hebben gehad probeerde ik haar te zoenen, iets wat dus niet wederzijds was en nu zit ik weer met haar in mn kop!
pi_67716677
Een aantal keer in je leven wordt je verliefd? Nja, ik heb nu 3 keer gehad dat ik verliefd was. en die laatste was echt echt echt verliefd...is er dan nog hoop? mja zo werkt het vast weer niet... verbitterde ikke.... khoop voor jullie ook dat jullie weer heel snel weer helemaal verliefd worden op een meisje die het waard is... (haha ik ben nog steeds naief)
pi_67720010
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:04 schreef Leeee het volgende:
Oooh ik ben zo dom!
Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.
pi_67720082
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef mysterieblonde het volgende:
Een aantal keer in je leven wordt je verliefd? Nja, ik heb nu 3 keer gehad dat ik verliefd was. en die laatste was echt echt echt verliefd...is er dan nog hoop? mja zo werkt het vast weer niet... verbitterde ikke....
Volgens mij kan je verliefdheid niet met elkaar vergelijken. De ene keer begint t alleen al bij het zien van een persoon, de andere keer het compleet ontmoeten en anderen krijgen het voor elkaar om alleen al bij het lezen van wat woorden smoor te worden. Zelfs echt echt echt verliefd en echt echt echt verliefd zijn dan niet met elkaar te vergelijken. Wat denk ik remt is je ervaring in de liefde. Het is een prettig gevoel voor jezelf, maar ondertussen heb je dan in je achterhoofd wat de gevolgen kunnen zijn - plezierig en onplezierig. Als je dat voor jezelf een mooie plaats kan geven denk ik dat het flink verliefd worden zeker geen probleem is.
quote:
khoop voor jullie ook dat jullie weer heel snel weer helemaal verliefd worden op een meisje die het waard is... (haha ik ben nog steeds naief)
Of iemand het waard is valt vooraf alleen maar in te schatten, is mijn ervaring. Maar hopen kan geen kwaad als iemand er aan toe is.
pi_67725272
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:34 schreef kodak het volgende:

[..]

Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.
Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?

Iemand ervaring met dat je ex meegaat op vakantie? Ik ga van de zomer naar een festival in Denemarken met 2 vrienden en mijn ex dus..
  zondag 5 april 2009 @ 12:58:50 #296
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67725632
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef Leeee het volgende:

[..]

Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?

Iemand ervaring met dat je ex meegaat op vakantie? Ik ga van de zomer naar een festival in Denemarken met 2 vrienden en mijn ex dus..
Ja heb ik ervaring mee..
Geen beste trouwens..
pi_67726771
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja heb ik ervaring mee..
Geen beste trouwens..
Ruzie?
  zondag 5 april 2009 @ 13:46:34 #298
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67727150
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef Leeee het volgende:

[..]

Ruzie?
Nou, we waren met een groep van 30 man.
Dus dan krijg je roddels etc.
En dat gaat niet goed
pi_67727608
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef mstr het volgende:

[..]

Nou, we waren met een groep van 30 man.
Dus dan krijg je roddels etc.
En dat gaat niet goed
Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.
  zondag 5 april 2009 @ 14:03:16 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67727731
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Leeee het volgende:

[..]

Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.
Dan zal je dat een stuk minder hebben
Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
Ik weet niet of dit het geval is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')