SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
Soms duurt het vinden van die knop wat langer, in mijn geval eerst na 5 weken geen contact meer, met 3 1/2 maand een brief en een week later de beslissing om definitief de knoop door te hakken, en dan nog heb ik heb zeker 3-4 maanden erg moeilijk gehad om het te accepteren, niet meer te hopen.. dus pushen helpt niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik weet dat het moeilijk is want dat had ik de eerste 2 maanden ook.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat afleiding echt helpt.
Dit kan zijn lekker gaan sporten, veel met vrienden doen of een andere hobby.
Bij mij is het nu na 3 maanden zover dat ik zelfs weer 1x heb gebeld met mijn ex.
heel aardig toch dat ze je belt!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Waag-hals het volgende:
Ik loop al 5 jaar met mijn ex in mijn hoofd rond, het erge is: andersom is het net zo. Al mijn relaties na haar zijn daardoor op de klippen gelopen. Zelfs de 2 jaar dat ik met een meisje heb samengewoond, wisten het niet te verminderen. Dit laatste meisje is overigens vreemdgegaan, mijn ex (die ver weg in het buitenland is op dit moment), hoorde dit en nam toen contact met me op. Das wel relaxt. We gaan als ze terug is samen eens praten, ik hoop nog steeds dat het weer goed komt... Anders blijf ik maar rotzooien, zonder ooit nog te hopen op zo een hevige liefde...
ah, je klinkt best lief op de een of andere manierquote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaasen ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.
Toch wel thnx voor de reactie
Ja dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaasen ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.
Een paar keer in je leven word je waanzinnig verliefd.. Had indertijd een vriendinnetje, een relatie van een paar maanden, 2 jaar nodig gehad om eroverheen te komen.. Ik had het echt zwaar te pakken..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:04 schreef Leeee het volgende:
Oooh ik ben zo dom!
Volgens mij kan je verliefdheid niet met elkaar vergelijken. De ene keer begint t alleen al bij het zien van een persoon, de andere keer het compleet ontmoeten en anderen krijgen het voor elkaar om alleen al bij het lezen van wat woorden smoor te worden. Zelfs echt echt echt verliefd en echt echt echt verliefd zijn dan niet met elkaar te vergelijken. Wat denk ik remt is je ervaring in de liefde. Het is een prettig gevoel voor jezelf, maar ondertussen heb je dan in je achterhoofd wat de gevolgen kunnen zijn - plezierig en onplezierig. Als je dat voor jezelf een mooie plaats kan geven denk ik dat het flink verliefd worden zeker geen probleem is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef mysterieblonde het volgende:
Een aantal keer in je leven wordt je verliefd? Nja, ik heb nu 3 keer gehad dat ik verliefd was. en die laatste was echt echt echt verliefd...is er dan nog hoop? mja zo werkt het vast weer niet... verbitterde ikke....
Of iemand het waard is valt vooraf alleen maar in te schatten, is mijn ervaring. Maar hopen kan geen kwaad als iemand er aan toe is.quote:khoop voor jullie ook dat jullie weer heel snel weer helemaal verliefd worden op een meisje die het waard is... (haha ik ben nog steeds naief)
Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 5 april 2009 03:34 schreef kodak het volgende:
[..]
Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.
Ja heb ik ervaring mee..quote:Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef Leeee het volgende:
[..]
Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?
Iemand ervaring met dat je ex meegaat op vakantie? Ik ga van de zomer naar een festival in Denemarken met 2 vrienden en mijn ex dus..
Ruzie?quote:Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja heb ik ervaring mee..
Geen beste trouwens..
Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, we waren met een groep van 30 man.
Dus dan krijg je roddels etc.
En dat gaat niet goed
Dan zal je dat een stuk minder hebbenquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Leeee het volgende:
[..]
Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |