abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67486829
ah mijn ex heeft de tentamens gehad, haar drukke periode...

en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen.
mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen.

dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad...

hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen

vrouwen, cold as ice
pi_67487613
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen. mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen. dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad... hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen
Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.
pi_67488588
quote:

vrouwen, cold as ice
Is ze met een ander naar bed geweest? En hoe weet je dat 100% zeker?
Als dit zo is dan lijkt me het me inderdaad niet zo'n goed idee..

Misschien heeft ze spijt of wil ze gewoon praten en afscheid nemen, of als vrienden verder gaan, maar dat uitgaanvind ik een beetje erg vreemd... ze is dus niet duidelijk, ik zou haar vragen waarom ze dit wil bereiken hiermee, en hier duidelijk over te zijn, dan kan jij beslissen of het de moeite waard is..

Zij heeft dus geen recht om boos op jou te zijn als zij met een ander heeft lopen batsen als het al uit is!, omdat ze dan 1. geen rekening houd met jouw gevoel, en 2. denkt jouw keuzes te kunnen beinvloeden, jij bent de baas over jezelf nu! Je hoeft geen emotionele steunpaal te zijn

Als je denkt er nog niet aan toe te zijn dan zou ik het niet doen, als het té vers is dan komen er te veel emoties naar boven om normaal te kunnen praten en dan word het alleen maar ruzieën over de verkeerde dingen..het vertrouwen is weg dat begrijp ik wel, of zoiets goed kan komen weet ik niet, je hoort 't soms wel eens maar je moet elkaar kunnen vergeven en vergeten..

Je kan bijvoorbeeld een lijstje maken waarom je haar nog wel zou willen spreken en waarom niet, en die tegen elkaar afwegen, neem hier wel 'n week of twee de tijd voor ofzo zou ik zeggen
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:50 schreef kodak het volgende:

Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.
Mooi verwoord kodak
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:03:23 #204
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_67491285
quote:

vrouwen, cold as ice
ja dat en wel de lasten en niet de lusten.

Afgesproken met mijn ex dat we geen contact meer zouden hebben, ze belt me elke dag ! Voor elk wissewasje. Uit=uit.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:24:51 #205
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_67491888
Gewoon haar boeien losmaken, dan kom je al een heel eind
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67492498
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Uiteraard het volgende:

Afgesproken met mijn ex dat we geen contact meer zouden hebben, ze belt me elke dag ! Voor elk wissewasje. Uit=uit.
Shit man, dat heb ik juist andersom. Stiekem weet ik dat ze er gek van word, maar ik blijf het doen!
pi_67499815
weet je wat het een beetje is...

ik ken der echt heel goed, en hoe ze nu doet is echt compleet niet wie ze is.
(ook vrienden die der kennen dat ze geschrokken zijn van hoe ze opeens is veranderd).

spoken gewoon allerlei dingen door mijn hoofd...

ten eerste zei ze dat ik compleet veranderd was. een zielig hoopje ellende die huisje-boompje-beestje wou.
nou, ik was goed kapot maar compleet burgerlijk ben ik ook niet.

ook zei ze me een paar maal dat ze in extreme stress zat, haast overspannen.
en ik moet denken toen der opa overleed, dan stompt ze compleet af. praat er niet over, verdrukt verdriet.

ze is nooit het type geweest die zo met jongens aanpapt....nu opeens wel

en opeens van het ene op andere moment verbreekt ze de relatie terwijl ze altijd tegen mij zei dat ik nooit moest opgeven of twijfelen om haar gevoel. zelfs een paar weken voordat ze twijfelde ...

na de ergste stress hebben we een rustperiode gehad waarin zij dus veel uit ging, met anderen leuke dingen deed.
en ja toen ze me weer zag was ik compleet gebroken.
het weekend dat ze het uitmaakte zei ze in bed "ja ik twijfel, de ene helft wil niet opgeven, maar de andere helft wel"

kon toen alleen janken, over emotioneel. op dat moment kon ik niet helder nadenken.
als ik der maar kon zeggen toen wat er met der aan de hand was, dat ze weer vluchtgedrag vertoonde.

het is nog steeds onwerkelijk.

er zitten zoveel tegenstrijdigheden in haar gedrag nu en zoals ze altijd was en zei (ook voordat we een relatie hadden).
mis niet wie ze nu is maar mis dat lieve kleine meisje waarvan ik denk dat het nog wel in haar zit.

het is gewoon ontzettend bizar maar mijn grootste angst ooit was het verliezen van een van mijn ouders.
nou, dat kan ik accepteren, hoe het is afgelopen met mijn ex vind ik op de een of andere manier erger, weet niet hoe ik dat moet uitleggen of verklaren maar het is gewoon zo

ook een bizarre samenloop van omstandigdheden, echt alles zat tegen op een gegeven moment, no problem (kan behoorlijk wat hebben) maar dit heeft me gewoon compleet van de kaart geveegd

(en het probleem is dat ze gewoon door mijn hoofd blijft spoken, gewoon de hele dag en nacht door en daar heb ik dus geen controle over)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:03:19 #208
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67500234
Ik ben er ook nog steeds niet klaar mee

Als we nog samen zijn, is het gewoon nog gezellig.
En voelt het weer goed, zoals het altijd was, en misschien nog wel beter.

Alleen nu heeft ze weer toetsweek, waar het vorige keer ook mis liep..
En ben er op een of andere manier toch bang voor
pi_67501926
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef mstr het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet klaar mee

Als we nog samen zijn, is het gewoon nog gezellig.
En voelt het weer goed, zoals het altijd was, en misschien nog wel beter.

Alleen nu heeft ze weer toetsweek, waar het vorige keer ook mis liep..
En ben er op een of andere manier toch bang voor
ja is wat .... het nadeel is dat ik echt moet afspreken om der te zien (afstand)...

mwah, hoorde vandaag dat een hele goede vriend van vroeger ook probs heeft met zijn vriendin.

die twee hebben 6 jaar met elkaar, huis gekocht, etc.
ken beidden dus heel goed (heel veel mee opgetrokken).
meisje is voor half jaar op stage naar buitenland gegaan.
van een "normaal" meisje veranderd in een rokend zuipbeest.
der zusje, die ik dus spreek via werk (was eerst de meest vreselijke opstandige puber), zegt dat ze haar zus niet meer herkend, net een puber

maar goed, die heeft der vriend ook via de gsm gezegd dat ze twijfelt.... en doet ook gewoon of dat de normaalste zaak van de wereld is.

jongen in kwestie is een echte goedzak, doet alles voor dat meisje...moet nu nog een maand wachten voordat ze terug is....

dat is dus de 4e goede vriend in mijn omgeving die in ongeveer dezelfde periode hetzelfde mee maakt...

is er een virus gaande of zo
pi_67508085
mijn god,

mijn broertje in de bocht....

zegt tegen me: "broer, we gaan stappen, lekker met zijn tweeen, zorg wel voor een vrouw"

oke, whatever, kom net onder de douche vandaan, haren niet in model, gaat van het werk
kom ik beneden, zitten er twee meiden op de bank, een bloedmooi blond....
little fucker is die kleine broer van mij
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 23:16:31 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_67508142
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
mijn god,

mijn broertje in de bocht....

zegt tegen me: "broer, we gaan stappen, lekker met zijn tweeen, zorg wel voor een vrouw"

oke, whatever, kom net onder de douche vandaan, haren niet in model, gaat van het werk
kom ik beneden, zitten er twee meiden op de bank, een bloedmooi blond....
little fucker is die kleine broer van mij
Nou hup, lekker stappen dan!
pi_67512216
Wat een stap heb ik vanavond gemaakt zeg..

Ik ging uit met de beste vriend van m'n broer, die smste me of ik ook uit wou vanavond, en dat was wel zo, maar ik wou niet alleen, vroeg wie er nog meer kwamen en mijn ex in iedergeval niet, dus ik uit.

Kom in die kroeg aan, is er nog niemand, 2 gasten die ik niet zo goed ken, maar wel bji het groepje horen komen binnen. Nog geen 5 minuten later komt mijn ex met een vriendin binnen, loopt langs me achterin de kroeg en loopt daarna terug en gaat bij het groepje staan, later kwamen bekende (groepje) er dus ook bij.

Toen wist ik niet meer waar ik het moest zoeken.. maar hou mezelf al maanden voor om sterk te zijn en had nog maar 3 biertjes op, dus ik heb haar recht aangekeken om te zien hoe ze reageerde.

Ze heeft me wel gezien hoor.. iedere keer als ik naar haar keek, keek ze weg, als ik me omdraaide en ging praten met mensen of bier bestellen scheen ze te kijken naar me, waarschijnlijk ook te observeren.

Zij heeft mij dus (als het goed is) ook al 9 maanden niet gezien.

Ik heb een onwijs goede avond gehad, gelachen, nieuwe mensen ontmoet, gepraat met mensen, en gezien hoe mijn ex versierd wer door een player..

Ze neemt blijkbaar nog steeds de weg van de minste weerstand en weet dondersgoed dat ze wat fout gedaan heeft..

Gelukkig heb ik me ingehouden en ben alleen maar licht aangeschoten geraakt wat me alleen nog maar zekerder maakt ipv emotioneel

En ja op het einde van de avond zag ik het dus gebeuren dat een gast haar aan het impalmen was, zowat omhelsing, lichamelijk contact en zowat een zoen, vroeg aan een maat van me en die knikte ook dat hij het zag en er vanaf wist.. ze laat zich wel erg makkelijk inpakken.. verwachting is tussen nu en 'n paar maanden. maar dat hoor ik wel vanzelf.

Aan het einde van de avond, toen de kroegen al dicht waren, hoorde ik iets wat ik nog niet wist.. ze schijnt gezegt te hebben dat ik haar geslagen heb.. en daar werd ik heel boos en verdrietig om.. omdat ik zoeizo nooit een vrouw zou slaan en al zeker niet haar ook al zou ze het verdienen, zo ben ik niet!

Een overwinning voor mezelf, ik heb me de hele avond goed gehouden met m'n ex op nog geen meter afstand heb haar aangekeken en zij keek weg iedere keer de confrontatie niet aan durvend, en ik heb een nieuwe vriend gemaakt en hier een heel intressant gesprek mee gehouden, en gepraat over van alles en nogwat en m'n ex tot het té laat en té koud werd en 't tijd werd om naar huis te gaan.

Wel vermoeiend moet ik zeggen nu even slapen en de dingen op een rjitje zetten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67516034
Vrouwen vertellen wel vaker leugens om zich schoon te praten..
Vind het goed dat je er zo cool onder bleef. Je ex dacht wss dat ze jou tuk had, door ontzettend met die player te lopen flirten..
Gewoon laten lopen
pi_67516121
netjes dat je zo kalm hebt gereageerd chev.
toch van die momenten dat het bloed gaat koken

en ook niet dronken geworden, wat een zelfbeheersing...

ah, mijn ex is sinds gister ook aan de alcohol... dronk nooit (echt nooit, hekel aan alcohol) :S
pi_67516704
Sorry dat ik het zeg, maar sommige gasten hier moeten echt een ruggegraat kweken!
Rouwen om het verlies van je relatie is normaal, maar met dat wegkwijnen in zelfmedelijden is niemand gebaat.

Tip 1 van het verbeken van een relatie (is eigenlijk een wetmatigheid):
Als één van twee nog gevoelens heeft na de breuk, moet je ALLE contact verbreken, totdat je het weer aankunt je ex met een ander samen te zien. Het gat dat dat oplevert is op termijn minder pijnlijk dan het constant opnieuw openrijten van je wonden door steeds weer contact te houden of te zoeken, op welke manier dan ook. Dat doe je alleen maar omdat je de werkelijkheid niet onder ogen durft te zien, namelijk dat het van haar niet meer hoeft. Je opstellen als een aanhankelijk schoothondje zal dat echt niet gaan veranderen.

Jullie zijn toch geen slappe pussies of wel soms?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_67517047
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vind het goed dat je er zo cool onder bleef. Je ex dacht wss dat ze jou tuk had, door ontzettend met die player te lopen flirten..
Misschien wel ja 't zag er wel erg intiem uit hun afscheid ach het deed me nietzoveel maar dacht alleen maar tjoh je hebt toch je nieuwe geweldig lieve vriendje.. gaat het bij jou zo makkelijk

To be continued
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef Malebolgia het volgende:
Jullie zijn toch geen slappe pussies of wel soms?
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.

Ofwel soms moet het erger worden voordat het beter word je ex niet meer zien ben ik het wel met je eens, heb helpt, alleen kan het zwaar frusterend zijn als je nog gevoelens heb voor de ander en die bijv. je niet meer moet of al een ander heeft omdat elke vorm van contact dan geen nut meer heeft.

In sommige zijn er kinderen of finaciele kwesties die gereld moeten worden, soms kan de een de ander niet met rust laten.

Mijn beste vriend + vriendin zijn 9 maanden uit elkaar geweest en zijn nu alweer 'n jaar of 2 bij elkaar in die tijd zagen ze elkaar en hadden geen ander en dan zie je ze beide groeien.

Dus voor iedereen z'n eigen manier van verwerken.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 29 maart 2009 @ 14:59:49 #217
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67518657
quote:
Op zondag 29 maart 2009 05:43 schreef Chev het volgende:
Wat een stap heb ik vanavond gemaakt zeg..

Ik ging uit met de beste vriend van m'n broer, die smste me of ik ook uit wou vanavond, en dat was wel zo, maar ik wou niet alleen, vroeg wie er nog meer kwamen en mijn ex in iedergeval niet, dus ik uit.

Kom in die kroeg aan, is er nog niemand, 2 gasten die ik niet zo goed ken, maar wel bji het groepje horen komen binnen. Nog geen 5 minuten later komt mijn ex met een vriendin binnen, loopt langs me achterin de kroeg en loopt daarna terug en gaat bij het groepje staan, later kwamen bekende (groepje) er dus ook bij.

Toen wist ik niet meer waar ik het moest zoeken.. maar hou mezelf al maanden voor om sterk te zijn en had nog maar 3 biertjes op, dus ik heb haar recht aangekeken om te zien hoe ze reageerde.

Ze heeft me wel gezien hoor.. iedere keer als ik naar haar keek, keek ze weg, als ik me omdraaide en ging praten met mensen of bier bestellen scheen ze te kijken naar me, waarschijnlijk ook te observeren.

Zij heeft mij dus (als het goed is) ook al 9 maanden niet gezien.

Ik heb een onwijs goede avond gehad, gelachen, nieuwe mensen ontmoet, gepraat met mensen, en gezien hoe mijn ex versierd wer door een player..

Ze neemt blijkbaar nog steeds de weg van de minste weerstand en weet dondersgoed dat ze wat fout gedaan heeft..

Gelukkig heb ik me ingehouden en ben alleen maar licht aangeschoten geraakt wat me alleen nog maar zekerder maakt ipv emotioneel

En ja op het einde van de avond zag ik het dus gebeuren dat een gast haar aan het impalmen was, zowat omhelsing, lichamelijk contact en zowat een zoen, vroeg aan een maat van me en die knikte ook dat hij het zag en er vanaf wist.. ze laat zich wel erg makkelijk inpakken.. verwachting is tussen nu en 'n paar maanden. maar dat hoor ik wel vanzelf.

Aan het einde van de avond, toen de kroegen al dicht waren, hoorde ik iets wat ik nog niet wist.. ze schijnt gezegt te hebben dat ik haar geslagen heb.. en daar werd ik heel boos en verdrietig om.. omdat ik zoeizo nooit een vrouw zou slaan en al zeker niet haar ook al zou ze het verdienen, zo ben ik niet!

Een overwinning voor mezelf, ik heb me de hele avond goed gehouden met m'n ex op nog geen meter afstand heb haar aangekeken en zij keek weg iedere keer de confrontatie niet aan durvend, en ik heb een nieuwe vriend gemaakt en hier een heel intressant gesprek mee gehouden, en gepraat over van alles en nogwat en m'n ex tot het té laat en té koud werd en 't tijd werd om naar huis te gaan.

Wel vermoeiend moet ik zeggen nu even slapen en de dingen op een rjitje zetten
gelukkig val ik op dames die niet zo makkelijk zijn...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67518892
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:52 schreef Chev het volgende:
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_67519476
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Malebolgia het volgende:
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.
Malebolgia je kan alleen jezelf her-ontdekken door jezelf terug te vinden en de dingen te her-evaluaren.

Wanneer iemand nog té veel met zijn ex bezig is, als ware een obsessie dan lukt dat niet dan kan je dingen niet relatieveren.

Je moet als persoon zelf de knoop doorhakken en het contact behouden, breken of tot een minimum houden, en als het nodig is, jezelf beschermen door de confrontatie juist wel of niet aan te gaan, net wat je zelf denkt dat beter is voor jezelf.

Ook steun van de mensen die van je houden en om je geven, de mensen die je écht vertrouwen kan, je ouders, broer/zus/neef/icht/oma/opa of vrienden die zich bewezen hebben helpt enorm, in zo'n periode kom je er ook achter wie je echte vrienden zijn en wie niet overigens maar dat is weer wat anders

De rest moet je zelf doen door op je eigen manier de pijn te laten slijten, de een doet dat door dat door te schrijven (zoals ik) of te drinken, te stappen, een rebound te nemen, drugs, werk, sport noem maar op.

Zolang het je maar helpt de dingen langzaam maar zeker op een rijtje te helpen zetten.
Er is geen tijds limiet hieraan, het hangt puur van de persoon zelf af
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67524691
Op moment een raar akkefietje met iemand die ik al een paar jaar ken en een beetje losse relatie hadden (hadden allebei een eigen leven zagen elkaar af en toe)
De oen besloot eigenlijk zijn broer me te laten vertellen dat die geen contact wil en dat ik hem even rust moet laten omdat die een vriendin heeft , maar ik schijnbaar gewoon moet doen tegen hem als, we elkaar zien omdat we toch een mooie tijd hebben gehad.
Ik ben daar pissig op want ik vind zoiets moet je zelf doen en niet je broer het vuile werk op laten knappen.

Alleen nu zit ik met een probleem met zijn broer kan ik wel goed opschieten, en de pech is dat die dus deze week naar Afghanistan moet. Als ik dus wil weten of alles goed is met hem moet ik wel als ik hem tegenkom aardig doen, want mocht er iets erg gebeuren met zijn broer ( wat ik niet hoop wil ik dat wel weten)

Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken , want aan een kant wil ik niets meer met hem te maken hebben maar zijn broer mag ik heel graag en die wil juist dat ik contact met mijn ex blijf houden en gewoon met hem blijf praten ( juist ook omdat die weet dat zijn broer niet een van de makkelijkste is) en aan een kant wil ik het juist uit respect dus naar zijn broer.
pi_67526371
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Op moment een raar akkefietje met iemand die ik al een paar jaar ken en een beetje losse relatie hadden (hadden allebei een eigen leven zagen elkaar af en toe)
De oen besloot eigenlijk zijn broer me te laten vertellen dat die geen contact wil en dat ik hem even rust moet laten omdat die een vriendin heeft , maar ik schijnbaar gewoon moet doen tegen hem als, we elkaar zien omdat we toch een mooie tijd hebben gehad.
Ik ben daar pissig op want ik vind zoiets moet je zelf doen en niet je broer het vuile werk op laten knappen.

Alleen nu zit ik met een probleem met zijn broer kan ik wel goed opschieten, en de pech is dat die dus deze week naar Afghanistan moet. Als ik dus wil weten of alles goed is met hem moet ik wel als ik hem tegenkom aardig doen, want mocht er iets erg gebeuren met zijn broer ( wat ik niet hoop wil ik dat wel weten)

Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken , want aan een kant wil ik niets meer met hem te maken hebben maar zijn broer mag ik heel graag en die wil juist dat ik contact met mijn ex blijf houden en gewoon met hem blijf praten ( juist ook omdat die weet dat zijn broer niet een van de makkelijkste is) en aan een kant wil ik het juist uit respect dus naar zijn broer.
Kun je het niet gewoon zeggen? 'Ik vind je een lul, maar ik blijf wel gewoon tegen je doen hoor.. Ik wil het nl. wel weten als je sympathieke broer iets overkomt.'
pi_67535707
Het heerst blijkbaar

Een vriend van me is van de één op de andere dag gedumpt door zijn vriendin. Ze hadden al 4 jaar een relatie, woonde samen en filosofeerden al over trouwen en huis kopen. Totdat ze plots overspannen raakte en hem verzocht zijn spullen te pakken en gaan. Zo snel kan het gaan dus. Inmiddels woont ie weer bij zijn ouders en is nu zwaar depri van de hele situatie.

De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.

Tja, hij ziet het zelf inmiddels als een soort les.
pi_67541295
quote:
Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Het heerst blijkbaar

Een vriend van me is van de één op de andere dag gedumpt door zijn vriendin. Ze hadden al 4 jaar een relatie, woonde samen en filosofeerden al over trouwen en huis kopen. Totdat ze plots overspannen raakte en hem verzocht zijn spullen te pakken en gaan. Zo snel kan het gaan dus. Inmiddels woont ie weer bij zijn ouders en is nu zwaar depri van de hele situatie.

De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.

Tja, hij ziet het zelf inmiddels als een soort les.
dat is idd ook een uiterste.

vraag me trouwens ook af of ik iedere keer wel goed heb gereageerd.
mijn ex zij dat we de eerste 2 maanden na overlijden van mijn ma na elkaar toegroeiden.
dat klopt wel.

daarna begon bij ons beidden de stress (studie).
ik zat er al goed doorheen door alles (geregel successie rechten, pa en broertje die over de toeren waren).
zegt mijn vriendin op een dag: "ja heb ook nummer mijn nummer aan een jongen in de disco gegeven"
op zich gaat ze makkelijk met jongens om en word ik niet snel jaloers maar daar kreeg ik dus ff een klap van.
werd echt onzeker, ook toen ze smsden.
en toen nog een keer een nacht dat haar huisgenoot dronken haar kamer in kwam en der wou zoenen.
ging toen "raar" doen als in van dat ik heel emotioneel en aanhankelijk werd, niet meer normaal nadacht.
en zei werd ook steeds apathischer en stiller.
achteraf zal ze wel gewoon een beetje hebben willen ontsnappen aan de rotsituatie en zag ze dus een verdrietige mij.
(laatste paar maal kon ik gewoonn niet meer praten, alleen huilen :S)

ik was dus echt helemaal gebroken, en ze merkte dat ook op tegen een vriend: "ja hij is zo aanhankelijk, hulpeloos en niet zelfverzekerd meer"
alleen ze heeft nooit zeg maar de connectie gemaakt met de omstandigheden en de stress wat ze zelf had (ze zag er niet meer uit, lijkbleek, wallen onder de ogen, sliep slecht, viel savonds zo in slaap op de bank, etc).

dat frustreerd gewoon enorm, want ik denk dat als mijn moeder (die kon er ook niks aan doen), niet was overleden de situatie heel anders was.
liepen we gewoon over het strand nu.

maar goed, niemand bezit hier een tijdmachine, of kan omstandigheden en omgeving veranderen.
was het maar zo want mis der echt zo erg, op alle gebieden (ze hadm een nadeel en dat is dat ze alles bij stress in het negatieve trekt).

ga nu best veel uit (2x weekj) zit op de bieb en zie dus veel (mooie) vrouwen.
maar bij geen enkele voel ik gewoon wat, zelfs niet oerdriften van sex willen hebben :S

zonet dus ff gemsnt met der, ze had al eerder alcohol op een feestje gedronken, verbaast me nu echt. eerst moest ze er niks van hebben :S
gaat extreem veel stappen, andere mannen, etc.

en dan vraagt ze: "gaan we nog een keer shoppen, stappen met je vrienden, motorritje maken"

heb der gezegd dat ik nog zielsveel van der hou en meer dan gewoon houden van een vriend.
dat ik der elke dag mis en bang ben dat ik haar wil kussen en knuffelen als ik haar zie.
en dat ik misschien beter al het contact kan vebreken.
toen moest ze weg naar de uni........

gek, dit was het meisje waar ik me bewust een jaar geleden mee had voorgenomen te trouwen, samenwonen en kindjes krijgen :S
dat was toen een heel maf gevoel, nog nooit eerder gehad en het was ook mega sterk en fijn........"

edit: stappen met mijn broertje was wel leuk. maar die jongen is zo compleet anders dan mij.
sinds het overlijden van mijn moeder is die dus het tegenovergestelde van mij.
afgelopen zaterdag heeft die met 2 meiden gezoend en weer een derde opgepikt waarmee die dus binnenkort gaat daten. zijn gemiddelde ligt nu op 2 a 3 vrouwen per week
dat snap ik dus ook totaal niet, heeft er ff mee en dan dumpt die ze weer.

zit nu ook op zijn lappie en word gek van de msn-pop-ups en hyves notificaties die steeds omhoog knallen
pi_67544395
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 01:07 schreef Chev het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt.... destijds mijn beste vriend van me, die toen al, en nu nog steeds met mijn zusje een relatie heeft, heb ik hetzelfde mee gemaakt, die geloofde ook een leugen over mij van 'n andere vriend.

Toen zat ik in een behoorlijke rot periode (1/2 jaar met m'n ex) met m'n vriendengroepje die in de kling lagen met m'n ex, en die beste maat van me geloofde me dus niet meer na 6 jaar vriendschap en beschuldigde mij van allerlei dingen .. ik heb hem toen bijna een onwijse klap verkocht uit teleurstelling, dat was de enige keer in mijn leven dat ik net zo boos was als ik met mijn ex.

Ik zag de angst n zijn ogen, ik ben 'n kop groter en breden dan hem en had hem bijna te grazen genomen in een vlaag van verstandsverbijstering, maar mijn zusje en mijn moeder springen er tussen en toen verloor ik al mijn energie en ben met tranen in mijn ogen zowat door m'n benen gezakt omdat ik niet door hun twee heen wou.. en sinds dien is hij mijn vriend dus niet meer, maar mijn waarschijnlijk toekomstige zwager, en kunnen we, nadat ik hem 4 jaar genegeerd heb nu met gerust hart een biertje drinken op oude tijden, maar meer word het niet.
[..]

Ja het is echt onwijs irritant.
Gelukkig denk ik er steeds minder aan maar mis zeker wel die onwijs mooie tijd.
Samen leuke gekke dingen doen, zuipen helemaal los gaan met de jongens.

Wat jij mee hebt gemaakt is best heftig man.
Ik vind het serieus knap dat je nu normaal met die gozer omgaat.

Zelf denk ik dat het tussen mij en mijn oude maat niet meer goed komt.
Hij doet er nks aan en ik hoef eigenlijk ook niks meer van hem te weten.
Het draait allemaal om vertrouwen en nu blijkt maar weer wie je wel en wie je niet kan vertrouwen.
pi_67544498
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

<verhaal>
Mijn god zeg, fijne ex.. Ik krijg het idee dat je haar beter kwijt kan zijn dan rijk..
Haar excuus om met andere mannen te klooien en je te dumpen is dat ze wou ontsnappen aan een rotsituatie..
Echt een geweldige steun en toeverlaat in barre tijden. Ik hoop voor je dat je snel een lieve vrouw tegenkomt, kun je het verschil zien..
pi_67545597
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Pwoekie het volgende:

Ik ben het helemaal eens met Ebbeuceus_Obeasus.

Jullie hebben een lange relatie gehad, vlak nadat het uitging heeft ze sex gehad met iemand anders en nu vraagt ze je doodleuk of jullie een keer een motorritje kunnen maken?

Hou oud is die ex van jou eigenlijk?
Als mijn ex zoiets zo doen zou ik meteen met hem klaar zijn. Dit soort mensen kan je namelijk niet meer serieus nemen.
pi_67546124
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef cmck het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met Ebbeuceus_Obeasus.

Jullie hebben een lange relatie gehad, vlak nadat het uitging heeft ze sex gehad met iemand anders en nu vraagt ze je doodleuk of jullie een keer een motorritje kunnen maken?

Hou oud is die ex van jou eigenlijk?
Als mijn ex zoiets zo doen zou ik meteen met hem klaar zijn. Dit soort mensen kan je namelijk niet meer serieus nemen.
Hoe spelde je mijn naam ook weer?

En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor.. mooi laten lopen dus.
pi_67546138
quote:
Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Klinkt niet als een stabiel persoon, daarintegen heb ik zelf de nare ervaring dat ex-en in de laatste periodes van een relatie de ander behoorlijk klein kunnen krijgen door aan te geven dat hij/zij te weinig doet en juist hierdoor dit soort situaties ontstaan (psychologische verdediging).

Mijn ex haar reden:

• Ik werkte niet voor een toekomst samen
  • Ik ging wel voor haar maar niet voor een toekomst samen
  • Ik werkte niet geneog aan een carriere
  • Ik verdiende niet genoeg geld, kon meer verdienen als ik ervoor studeerde
  • Het enige wat ik deed was achter de pc zitten, zelfs als het mooi weer was
  • Ik had uit egoistische redenen een huis gekocht en dacht niet aan haar

Mijn visie:

• Ik heb een fulltime baan van 40 uur per week
  • Ik kocht een huis na het met haar overlegt te hebben om samen te wonen
  • Ik heb altijd al moeite met studeren, en niet zeer carriere gericht of ambitieus kwa werk en richt me liever op mijn leven dan op mijn werk.
  • Ik verdien een goed modaal salaris en kan hiervan goed rond komen (en we zouden nog geen kinderen krijgen of andere financiele 'lasten')
  • Ik ontspan graag per dag 'n half uurtje, max 1 uurtje achter een pc door te browsen of te gamen, maar het gamen zowat opgegeven voor haar. Zat ook vaak haar pc te onderhouden omdat die altijd craschte, vond ik zelfs ergens wel een beetje leuk
  • Ik heb haar op elk mogelijk punt gelijk gesteld aan mezelf behalve financieel, en op alle kanten heeft ze het gewijgert (aflopende zaak dus)

En ja ik vluchte soms even naar boven achter de pc bij haar ouders thuis, om van alle stres het laatste half jaar of te komen, de onmogelijke vragen, de onredelijkheid en hun terughoudendheid wat me al verdriet deed omdat ik dit alles deed om samen verder te kunnen, misschien had ik dat toen niet moeten doen, maar soms moet je eerst ontspannen om op antwoorden te komen en dat kon ik daar niet.

Soms ligt het aan beide personen, de een bijvoorbeeld té gestrest, de ander té toegevend of te tegenwerkend.
    Het gaat erom dat je elkaar accepteerd zoals je écht bent, en dat is niet makkelijk, elkaar steunen is ook nodig, zolang die steun maar niet doorvoert tot drijgen of ultimatums.
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67546423
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor.. mooi laten lopen dus.
    ja zo is het wel.
    kom net bij een goede vriend vandaan.

en helaas moeten we concluderen dat sommige vrouwen extreem kunnen veranderen...

ook die moeder zei nog dat ze het zo apart vond dat tegenwoordig mensen een relatie zo snel opgeven...

ja dat ze me opeens wil zien is vaag....

waarom? afscheid nemen van mijn vader e broertje?

maar waarom dan nog stappen (shoppen was mijn idee, heb kleding nodig) en motor rijden
    pi_67546550
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Sorry
    quote:
    En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor..
    oh, jij interpreteert dat dus zo
    pi_67546706
    Ik ben de draad even kwijt, zoiezo DE EX

HET is LENTE! heerlijk dat zonnetje hè
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67546828
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ja zo is het wel.
    kom net bij een goede vriend vandaan.

en helaas moeten we concluderen dat sommige vrouwen extreem kunnen veranderen...

ook die moeder zei nog dat ze het zo apart vond dat tegenwoordig mensen een relatie zo snel opgeven...

ja dat ze me opeens wil zien is vaag....

waarom? afscheid nemen van mijn vader e broertje?

maar waarom dan nog stappen (shoppen was mijn idee, heb kleding nodig) en motor rijden
    Mensen kunnen inderdaad veranderen. Vooral vlak na een heftige periode in je leven. Maar ja, dat weet jij denk ik ook wel als ik dat van je moeder zo lees

Misschien moet je er maar verder geen antwoord op gaan zoeken op de vraag waarom ze je wil zien. Oke, misschien wil ze afscheid nemen of misschien mist ze jou. Echter denk ik dat als je hier verder over gaat nadenken je alleen maar valse hoop creeert. De kans is namelijk net zo groot dat ze geen rekening houdt met jouw gevoelens en dat ze "gewoon als goede vrienden" wat leuks wil doen. Dat deed mijn ex dus. Het feit dat hij wist dat ik nog gevoelens voor hem had en dat ik valse hoop ging krijgen doordat hij contact bleef zoeken met mij was iets wat hij zich niet kon bedenken.

Uiteraard is mijn ex jouw ex niet. Ik ken haar en haar beweegredenen niet, maar als ik jou was zou ik er al te veel van gaan hopen.
    pi_67546872
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Chev het volgende:
    Ik ben de draad even kwijt, zoiezo DE EX

HET is LENTE! heerlijk dat zonnetje hè
    het regent hier
    pi_67547021
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef cmck het volgende:

[..]

het regent hier

Sorry hoor kon het niet laten
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67556537
    ze doet wel steeds vreemder :S

beetje smalltalk via msn.
    deel der mee dat nu ook mijn laatste goede broek naar de tering gaat.
    scheur in broekspijp en kruis...

zij: heb je dan nog steeds van die enorme erecties?
    ik: :S
    zij: Nog steeds last van overmatige geilheid...
    ik: nee, dat kwam daar en daardoor (had een goede reden)

ik: sex was nooit het probleem
    zij: owww, dacht dat je dat normaal vond...

ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.

echt waar, had je bek dan los getrokken.

vrouwen :S
    pi_67557845
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Pwoekie het volgende:
    ze doet wel steeds vreemder :S

beetje smalltalk via msn.
    deel der mee dat nu ook mijn laatste goede broek naar de tering gaat.
    scheur in broekspijp en kruis...

zij: heb je dan nog steeds van die enorme erecties?
    ik: :S
    zij: Nog steeds last van overmatige geilheid...
    ik: nee, dat kwam daar en daardoor (had een goede reden)

ik: sex was nooit het probleem
    zij: owww, dacht dat je dat normaal vond...

ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.

echt waar, had je bek dan los getrokken.

vrouwen :S
    Vreemd verhaal ja.. maar weet je, soms moet er iets gebeuren waardoor je wakker wordt..

Mijn ex haalde ook maffe toeren uit. Ze wilde me met alle geweld niet kwijt, maar ze ging, toen ze me zover had nog geen twee uur later met een andere kerel naar bed, nadat wij het gedaan hadden..

Daarna had ze hem gedumpt in de hoop mij weer terug te krijgen, toen dat niet werkte had ze al snel een ander vriendje, die ze al in die tijd aan het daten was.. Dat is nu haar nieuwe vriend met wie ze wil gaan samenwonen.
    Op weg naar hem toe belde ze een keer op dat ze me miste..

Kortom: ook totaal niet serieus te nemen (of juist wel, hangt van je 'insteek' af )

En nog steeds had ik zo'n gevoel van 'hmmm.. ja, toch wel klote enzo, mis haar ergens toch wel' .. Je kent het wel..

totdat ze me een paar weken geleden zonder enige aanleiding telefonisch belaagde.. Toen was ik genezen. Ik dacht 'dat is het ware gezicht van L. '

Ik denk dat er bij jou ook misschien zoiets moet gebeuren.. Ineens gaat er een knop om en ben je een stuk verder in het proces..
    pi_67558041
    of misschien een knop bij haar...
    ik geloof gewoon niet dat ze zo is.
    heb een vrij goede mensenkennis, kan heel snel dingen zien (wanneer ik er persoonlijk niet bij betrokken ben).

maar goed, tijd zal het leren.
    ben nu een beetje aan het chatten met een ander meisje, beetje een meisje met bagage.
    word niks maar afleiding is leuk
    pi_67559463
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Pwoekie het volgende:
    [knip]
    Ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.
    [knip]
    Blijkbaar mist ze die enorme erecties van je maar da's normaal denk ik als het pas uit is dat je hunkert nar intimiteit en vrijen/sex omdat je dat op een redelijke basis toch kreeg.. na een tijdje als je er niks mee doet word het geen 1e levensbehoefte of verlangen meer en zodra je het weer eens mee maakt geniet je er weer van.

Tja tenzij je sexverslaaft ben (want dat schijnt wel erg te zijn) lijkt het mij voor een vrouw een compliment als je vriendje opgewonden raakt van je.. maar na een tijdje word dat ook normaal blijkbaar

Soms nemen we dingen die je niet voorlief zou moeten nemen juist voorlief.

Als een an de twee in een relatie sex kan krijgen wanneer die wilt omdat de ander altijd wil, hoeft diegene er bijna geen moeite voor te doen, echter dat die persoon er geen moetie voor doet is toch minder leuk voor diegene die altijd wel wil sexen omdat die ook vind dat het niet altijd zo gemakkelijk moet gaan dan gaat de spanning eraf.

Nouja dat was een voorbeeldje
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67560363
    ja dat zei ze ook wel van moeite doen dat ze vrij weinig bij mij hoefde te doen om een erectie te veroorzaken
    maar goed, dat kwam ook omdat ze (in mijn ogen) een goddelijk lichaam en gezicht had.
    ze was altijd trots als hij slap bleef na de sex (dat kwam niet altijd voor)

maar goed mijn ex was nooit en zal nooit een nympho zijn (ooit een keer een periode gedate met een nympho en dat was wel lachen, maar gaf een heel ander gevoel )

maar ik had niks te klagen qua sex al dacht ze dat wel eens.
    voelde me gewoon gelukkig als ik naast haar lag, of der gewoon masseren was voor mij ook voldoende (dat vond ze mega relaxed).

ze was het eerste meisje waarbij ik niet vluchtgevoelens had na de sex.
    ik ben letterlijk snachts wel eens bij meiden het huis uitgevlucht na de sex.
    bij one night stands en bij mijn vorige ex. bij haar viel ik als een roos in slaap

maar heb nu dus ook geen zin meer in sex heb het er wel mee gehad ff.
    pi_67561345
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 21:51 schreef Pwoekie het volgende:
    ja dat zei ze ook wel van moeite doen dat ze vrij weinig bij mij hoefde te doen om een erectie te veroorzaken
    maar goed, dat kwam ook omdat ze (in mijn ogen) een goddelijk lichaam en gezicht had.
    Herken dat wel ja ze kon me met gemak gek maken.. ik haar ook, maar toen ze verlieft werd op die ander hield dat wel op..

Achja het gaat er uiteinderlijk om hoe JIJ haar behandeld heb en niet hoe zij jouw behandeld heeft, want ieder mens moet met zichzelf leven en vrede kunnen vinden met de beslissingen die die maakt of gemaakt heeft in z'n leven.. en dan kan je je afvrage heb ik het fout gedaan?

Ik kan in iedergeval met een gerust hard: NEE zeggen ik heb het niet fout gedaan.

Sommige dingen zouden, met de weishied die ik nu heb, wat anders geworden zijn zijn maar op de moment van de keuze waren de intenties goed en duidelijk en in het belang van de relatie zelf en niet alleen voor mezelf

Ik kan dus met mezelf leven, met de dingen die ik gezegt het, de keuzes die ik gemaakt heb met de gedachte dat dit het beste leek voor de relatie en niet alleen voor mij.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67561824
    echt helemaal vrede met mezelf heb ik niet.
    was ook behoorlijk kansloos toen, ook wel te aanhankelijk.
    maar heb iig geen rotte dingen gedaan.
    heb alleen spijt dat ik later pas dingen door had.

het is gewoon een beetje het machteloze gevoel dat het niet zo had hoeven te lopen.
    denk dat als we eerder een weekend weg waren gegaan, de studie ff hadden laten zitten, goed hadden gepraat dat het niet zo had moeten zijn.

zij is mij geworden (die ik was een tijd geleden) en ik haar, soort van persoonsverwisseling.
    heel bizar om met een deel van jezelf geconfronteerd te worden

ben gewoon doodsbang dat we nu beidden niet meer echt gelukkig worden.

maar misschien is dit wel gewoon het lot.
    hoe ik haar heb ontmoet en hoe het verlopen tussen ons is ook wel bizar gegaan.

maar zoals met dat sex gedoe waar ze over begon...dat heeft ze allemaal verkeerd opgevat, net als zoveel dingen, was het moment en de omstandigdheden.
    maar doordringen nu tot der is haast kansloos...

mijn vorige ex heeft ook een lekkere periode na me gehad...drugs, hele foute man, foute vrienden destijds

zie het fucking nu weer gebeuren, ga je toch aan jezelf twijfelen
    pi_67562975
    Tja vaak zie je je fouten pas achteraf en sluipen de dingen er zomaar in, en dat is iets om voor op te letten heb ik ook gemerkt, ik ben geen relatie expert, maar heb wel gemerkt in die 4 jaar dat je jezelf toch écht heel goed moet blijven zijn en de dingen positieve en negatieve die je veranderen ook bij moet houden..

Geen idee hoe dat moet overigens, maar ik weet dat dat nu wel nodig is

Je mag geen spijt hebben van ongedane dingen als je er toen niet aan dacht om ze te doen, dat is jezelf neerhalen. Wees trots op wat je voor haar over had (en zij dus blijkbaar niet voor jou).

Een relatie MAG niet uitgaan omdat er wat relatief kleine problemen onstaan, dan is er blijkbaar niet genoeg tussen jullie twee ondanks dat je dat wel dacht dat er was (dat heb ik ook hoor) en miste ze iets, wat dat is, grote kans dat ze dat zelf niet eens weet.

Daarom zal ze je van haar af duwen met alles wat ze kan, zelfs als dat kwetsen betekend, ik zou haar even met rust laten als ik jou was.. even afkoelen.

Een van de twee geeft het op en geeft er daar zijn eigen redenen voor, achteraf zal blijken of dat de juiste zijn of niet, maar is op dat moment voor hemzelf de juiste.

Je kan andere mensen dus niet behoeden voor hun fouten (helaas) hoe hard je het ook probeer, en je kan ze ook niet behoeden een keuze te maken als ze die keuze al gemaakt hebben, daarom kan je ook geen spijt heben van de dingen waar je toen ook niet aan gedacht heb omdat je dacht dat wat je deed juist was, en de gevolgen ervan accepteerde en er dus van leerd.

En nu ga ik slapen 't is alweer laat zat
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67563439
    Net, na 3 a 4 weken geen contact, een lang gesprek gehad op msn met mn ex.. Wat dingen besproken die ons beiden dwars zaten... Waarom we elkaar negeerden de laatste tijd, btje probeerden te ontwijken. Ze wil nog heel graag contact, ze heeft beloofd dat ze me zal bellen. Ze zei dat ze afgelopen weken mij een paar keer wilde bellen, maar dat 'iets' haar tegenhield.. Ze wist niet precies wat. Ze is nu ook bezig met een ander jongen, ze vind hem heel leuk maar weet niet zeker of het iets zal worden. Als ze met hem is moet ze nog vaak aan 'ons' denken zegt ze.. Ze heeft hem een half uur buiten laten wachten omdat ze met mij in gesprek was op msn, ze vond dit belangrijker. Aan de ene kant ben ik wel opgelucht, we zijn namelijk niet met haat uit elkaar gegaan. Aan de andere kant heeft ze wat dingen gezegd die mij aan het twijfelen hebben gezet, ze weet zelf niet precies wat ze wil heb ik het idee...
    pi_67566447
    Hey iedereen, vandaag keiharde ruzie gehad met mijn vriendin over wat sms-jes die in haar telefoon stonden. Van "schatje, ik vind je leuk" en een oude (4maanden geleden) met daarin "hvj"" van een of andere gast. Dat soort berichten iig, ik haar ermee geconfronteerd. Het enige wat ze zei was dat zei er niks aan kon doen enzo. Later toen we dat aan het uitpraten waren, zegt ze: ik verlies mijn gevoelens voor je. Mijn wereld stortte in. Ik kon niks meer uitbrengen en begon half te huilen. Heel romantisch gezegd, maar ik wil dat ze gelukkig is, dus ik zeg "als je niet verder wilt, zeg het maar, dan zal ik je met rust laten". Toen begon ze te huilen en hebben we 30min in elkaars armen gehuild (ik zie het als een goed teken). Toen niet meer over gehad alleen het contact was beetje kort en ze deed erg koel tegen me. Ze heeft me toen op de trein gezet en ik zie haar donderdag weer, maar ik denk alleen maar aan die ene opmerking en ben de hele tijd op de rand van het huilen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, betekent dit dat het is afgelopen of dat ik nog een relatie heb die vergelijkbaar is met een tijdbom, wachtend tot die kapot gaat. Of in het beste geval dat dit alleen een fase is en dat ze zich over een tijdje realiseert dat ze ook nog gek op mij is.

Ik weet dat dit een topic is voor mij mensen die net hun relatie hebben verbroken, maar voor mij voelt het ook op dit moment zo. Ik denk alleen maar aan haar, en hoe ik in godsnaam haar gevoelens voor mij terug kan winnen. Ik ben bereid er keihard voor te vechten en alles ervoor te doen, zolang ze maar die gevoelens terugkrijgt. We hebben al een hele toekomst uitgepland, dus ik zag dit absoluut niet aankomen. Ik wil haar gewoon niet kwijt, ze betekent de wereld voor me.

Dus mijn vraag is, kan iemand me helpen haar terug te winnen?
    pi_67567296
    Wel opmerkelijke en openhartige verhalen hier... Ik weet alleen niet wat echte liefde is :/

@aardappel, gewoon niet doen, je komt wel een ander tegen
    pi_67568541
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
    De enige die een beslissing moet maken is zij, jij houd van haar.. pas alleen op dat je niet blind ben voor het staande houden van een relatie als het eigenlijk al niet meer is zoals het behoord te zijn.. maarja dat deed ikook dus heb geen recht van spreken
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67569194
    quote:
    Hey iedereen, vandaag keiharde ruzie gehad met mijn vriendin over wat sms-jes die in haar telefoon stonden. Van "schatje, ik vind je leuk" en een oude (4maanden geleden) met daarin "hvj"" van een of andere gast. Dat soort berichten iig, ik haar ermee geconfronteerd. Het enige wat ze zei was dat zei er niks aan kon doen enzo. Later toen we dat aan het uitpraten waren, zegt ze: ik verlies mijn gevoelens voor je. Mijn wereld stortte in. Ik kon niks meer uitbrengen en begon half te huilen. Heel romantisch gezegd, maar ik wil dat ze gelukkig is, dus ik zeg "als je niet verder wilt, zeg het maar, dan zal ik je met rust laten". Toen begon ze te huilen en hebben we 30min in elkaars armen gehuild (ik zie het als een goed teken). Toen niet meer over gehad alleen het contact was beetje kort en ze deed erg koel tegen me. Ze heeft me toen op de trein gezet en ik zie haar donderdag weer, maar ik denk alleen maar aan die ene opmerking en ben de hele tijd op de rand van het huilen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, betekent dit dat het is afgelopen of dat ik nog een relatie heb die vergelijkbaar is met een tijdbom, wachtend tot die kapot gaat. Of in het beste geval dat dit alleen een fase is en dat ze zich over een tijdje realiseert dat ze ook nog gek op mij is.

Ik weet dat dit een topic is voor mij mensen die net hun relatie hebben verbroken, maar voor mij voelt het ook op dit moment zo. Ik denk alleen maar aan haar, en hoe ik in godsnaam haar gevoelens voor mij terug kan winnen. Ik ben bereid er keihard voor te vechten en alles ervoor te doen, zolang ze maar die gevoelens terugkrijgt. We hebben al een hele toekomst uitgepland, dus ik zag dit absoluut niet aankomen. Ik wil haar gewoon niet kwijt, ze betekent de wereld voor me.

dat smsje is 4 maanden oud, weet je ook van wie die was?
    heeft ze verder nog wat over die gozer gezegd?
    hoe lang hebben jullie een relatie?
    hoe oud zijn jullie?
    is dit het eerste teken wat je had in die 4 maanden of had je eerder al van die tekenen of gevoelens dat er iets niet goed zat?
    pi_67571331
    Gisteren sprak mijn ex me voor het eerst in 3 maanden aan op msn.
    Ik heb voorgesteld om haar even te bellen want dat chatten vind ik zo onpersoonlijk.

Heb serieus 2 uur aan de telefoon gehangen en over nu en toen gepraat.
    Was eigenlijk wel een fijn gesprek zonder verdere bedoelingen.

Gelukkig vond ze het ook jammer van mijn oude vrienden dat ze in een keer zo reageren.
    Toen ik gister in mijn bed lag had ik wel moeite met slapen.
    Moest de hele tijd aan haar denken, niet dat ik haar terug wou maar voelde iets van spanning.

Anyway, had nooit gedacht dit te doen maar het voelde wel goed.
    pi_67571797
    ja dat lijkt me zo raar als je dan weer contact hebt.
    is het weer gezellig als gewoon (anders praat je toch geen 2 uur )

heb vannacht niet geslapen, mijn tabletten vergeten thuis

edit: heb der uit mijn hyves en uit msn gedonderd.

wil ook niet meer zien hoe ze nog meer veranderd :S

man man, na 7 jaar je beste maatje en de liefde van je leven zo verliezen.
    nog steeds zo onwerkelijk en hard.
    pi_67572117
    quote:

- Ze is vreemd gegaan
    - Ze heeft het achtergehouden.
    - Vervolgens dumpt ze je

Waarom wil je haar terug als ik vragen mag?
    pi_67572370
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 11:17 schreef cmck het volgende:

[..]

- Ze is vreemd gegaan
    - Ze heeft het achtergehouden.
    - Vervolgens dumpt ze je

Waarom wil je haar terug als ik vragen mag?
    Kort maar krachtig cmck.. maar daar lijkt het wel op
    Liefde maakt ook blind..
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67572698
    Ook slecht geslapen vannacht, kon echt geen oog dicht doen. Het gaat prima wanneer we geen contact hebben, maar na gisteren begint het weer door mn hoofd te spoken. Vooral in combinatie met het idee dat ze met een ander jongen bezig is. Zij wil heel graag contact, ik weet niet of ik dat aan kan, al helemaal niet als ze straks echt serieus is met die jongen. 'Geen contact meer hebben' is makkelijk gezegd, want ik zie haar elke week in de kroeg en we hebben geen haat tegen elkaar. Om dan elkaar te negeren is ook niet prettig. En het voelt gewoon goed op het moment dat we contact hebben, alleen achteraf zit ik met de gebakken peren. bah..
    pi_67572704
    of ze is vreemd gegaan vind ik nog wel een voorbarige conclusie...

zo maak je hem ook nog eens onzekerder....
    pi_67574636
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef Pwoekie het volgende:
    of ze is vreemd gegaan vind ik nog wel een voorbarige conclusie...

zo maak je hem ook nog eens onzekerder....
    Ligt er maar net aan wat je onder vreemdgaan verstaat

Het kan aandacht zijn dat ze wou.. maar dan ben je nog steeds bezig met het ontrouw zijn aan je partner als je smsjes van met koosnaampjes ontvang terwijl hij dit niet weet.. 't hoeft niks te betekenen maar het is wel oneerlijk.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67574820
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef Pwoekie het volgende:
    ja dat lijkt me zo raar als je dan weer contact hebt.
    is het weer gezellig als gewoon (anders praat je toch geen 2 uur )

heb vannacht niet geslapen, mijn tabletten vergeten thuis

edit: heb der uit mijn hyves en uit msn gedonderd.

wil ook niet meer zien hoe ze nog meer veranderd :S

man man, na 7 jaar je beste maatje en de liefde van je leven zo verliezen.
    nog steeds zo onwerkelijk en hard.

En of het raar, echt heel appart.
    Maar goed we waren 7,5 jaar beste maatjes.
    Het gesprek was inderdaad gezellig en zonder bedoelingen.

Vond het alleen raar dat ik er niet van kon slapen, daar was ik gelukkig van af.
    Hopen dat het eenmalig was en dat ik vanavond weer lekker kan slapen .
    pi_67575780
    Ik ben blij dat ik m'n ex alleen heb gezien en niet heb gehoord of gesproken, ze heeft me de hele avond niet aangekeken

Ach een mooie tijd en een lelijke tijd, maar die is voorbij nu, maar niet vergeten
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67575952
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Chev het volgende:

[..]

Kort maar krachtig cmck.. maar daar lijkt het wel op
    Liefde maakt ook blind..
    \

Tjah, ik wil neit zeggen dat ik per definitie gelijkheb hoor.
    Misschien zit ik er wel naast en heeft het meisje niks verkeerds gedaan, maar:
    - ze krijgt smsjes met "hou van je", "schatje" etc.
    - pas als vriend om opheldering vraagt geeft ze antwoord. Ze ontkent het trouwens geeneeens. Ze verdedigt hem (hij kan er niets aan doen).

Liefde maakt inderdaad blind.
    Mijn advies: ditch that bitch
    pi_67576040
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 13:09 schreef cmck het volgende:
    Liefde maakt inderdaad blind.
    Mijn advies: ditch that bitch
    Of ze moet een heel goed excuus hebben maar geloofwaardig klinkt het niet.. zou, als je er verder mee wil dit tot de bodem uitpluizen.
    Zonder vertrouwen in elkaar werkt dat in iedergeval niet.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67578102
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 13:13 schreef Chev het volgende:

[..]

Of ze moet een heel goed excuus hebben maar geloofwaardig klinkt het niet.. zou, als je er verder mee wil dit tot de bodem uitpluizen.
    Zonder vertrouwen in elkaar werkt dat in iedergeval niet.
    nee vertrouwen is wel heel belangrijk.
    had ik op het laatst ook wel issues mee.

ik vind bijvoorbeeld flirten nog oke (als het heel onschuldig is, meer pesten), maar mijn ex gaf dus der nummer aan een gozer en gaat sms-en.
    oke ze zei dat het onschuldig was maar ik vond het absoluut niet leuk.
    wou ze met hem afspreken (smsje: jammer dat je niet uit gaat, misschien kun je hier een keer langs komen).
    ik raakte er behoorlijk van slag door, misschien overdreven maar ze vertelde altijd dat der ex dat ook deed, afspreken met andere meiden en dat ze dan helemaal onzeker en kapot eraan ging....

ook daarna afspreken met die gast, oke, misschien voor afleiding vanwege de stress maar waarom dan niet stappen met je normale vrienden (ze had genoeg mannelijke vrienden)

en ook een keer doodleuk vertellen dat haar huisgenoot straalbezopen haar kamer in kwam en der wou zoenen.
    en dat ze elkaar aankeken en een "momentje hadden". en dan raar vinden dat ik het abnormaal vond.
    een huisgenote van mij kwam ook een keer savonds dronken mijn kamer binnen.
    mijn andere huisgenoten stonden erbij.
    zegt ze opeens, zullen we gaan neuken.
    heb der toen gezegd dat ze oppervlakkige kuthoer is als ze zou denken dat ik dat zou doen (tegen mijn huisgenote dan).

de keren dat ik daarna kwam zat ze duidelijk te flirten met die huisgenoot.
    niet naast me zitten, door haar van die gast strijken (op een manier dat ze dat eerst bij mij deed en het duidelijk paaien is).

en dan vind ze het raar dat ik onzeker, hulpeloos en aanhankelijk werd

ja achteraf had ik anders moeten reageren...
    heb ook wel teveel gevraagd of er iets was, of het wel goed ging met haar, of ze nog gek op me was, verliefd op een ander...

en achteraf denk ik dus dat ze na de breuk beide kerels heeft gepakt binnen 6 weken tijd

en ik hou nog steeds van haar, zou haar zo terug nemen. eigenlijk best kansloos
    pi_67579625
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Pwoekie het volgende:
    ja achteraf had ik anders moeten reageren...
    heb ook wel teveel gevraagd of er iets was, of het wel goed ging met haar, of ze nog gek op me was, verliefd op een ander...

en achteraf denk ik dus dat ze na de breuk beide kerels heeft gepakt binnen 6 weken tijd
    en ik hou nog steeds van haar, zou haar zo terug nemen. eigenlijk best kansloos
    Acht dat gaat vanzelf, volgens mij vraagde ze ook vaak aan jou of je nog van haar hield?
    Dan ga je dat zelf ook doen in een onzekere periode om dingen bevestigt te krijgen.. deed ik ook terwijl ikdat normaal ook niet deed zeker als je partner raar doet vraagje zulke dingen.

Binnen 6 weken.. is nog netjes dat ze enigsinds gewacht heeft dan.

Ik dacht dat ze de volgende dag bij hem zat (had ze me verteld) maar hoorde van een kennis dat ze er al dezelfde avond zat (om te praten).

Ja, maar toch doeje het niet het vertrouwen is weg.. maar het verlangen naar je partners liefde is heel normaal.

En als m'n ex niet met een andere man was gegaan had ik dat ook geprobeerd, maar nu ben ik sterk genoeg om zonder haar te kunnen, en dat zal jij ook ooit zijn mocht het zover komen.

Let erop, elkaar vertrouwen is het aller belangrijkste, en sommige mensen zijn gewoon niet te vertrouwen..
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67580112
    binnen 6 weken he, volgensmij was het sneller met der huisgenoot....

ze smsde me dus 2 weken nadien dat ze zich rot voelde en dat ze nog heel kwetsbaar was...

ja 3x raden wat er gebeurd was...

net ff op mijn picasa, moest wat pics doorsturen naar een paar vrienden van een motortrip...
    en ja, daar stond nog wat tussen wat ik vergeten wat te wissen...

mwah, denk dat het heel lang duurt voordat we elkaar ooit weer eerlijk spreken.
    ben benieuwd wat ze later hierover gaat zeggen want dat we ooit weer normaal met elkaar gaan praten is wel zeker.

maar ga nu lekker zelfgemaakte pizza maken voor mijn huisgenoten.
    duurt altijd ff als je zelf deeg maakt.
    ze misten mijn kookkunsten, ja heb dat ook verwaarloost dat koken

pizza met een salade en bier

edit: nee ze vroeg me niet explicitet of ik nog van haar hield.
    ik zei het wel heel vaak tegen haar, ook andere lieve dingen
    pi_67580232
    Als je 't maar ten minste 1x per dag zegt (of het laat merken)

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 31-03-2009 15:58:36 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67583753
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef Chev het volgende:
    Als je 't maar ten minste 1x per dag zegt (of het laat merken)
    laten merken deed ik wel.
    vond dat altijd wel erg leuk om "romantische" dingen te bedenken

mwah, de volgende date met een meisje is doordat ze mij van mijn motor af rijdt.
    althans dat droomde ik

en nu zo verder met de pizza, wat een gruwelijk werk, hele keuken onder het meel
    pi_67583831
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef Pwoekie het volgende:
    en nu zo verder met de pizza, wat een gruwelijk werk, hele keuken onder het meel
    Ach van een mooie tafel kan je niet eten, wel van een lekkere
    Denk niet dat iemand klaagt over een keuken vol met kookspullen als het eten heerlijk is!
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67585190
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kun je het niet gewoon zeggen? 'Ik vind je een lul, maar ik blijf wel gewoon tegen je doen hoor.. Ik wil het nl. wel weten als je sympathieke broer iets overkomt.'
    Ja , nou dan meer de term lul uitlatend maar toch wel duidelijk maken dat ik boos ben om wat er gebeurd is , en duidelijk maken dat ik juist gewoon blijf doen vanwege zijn broer.
    Zijn broer heeft me dat ook echt gevraagd en dat maakt het moeilijk .

Op zich vind ik het een hele laffe manier om je broer het voor je op te laten knappen en ik heb dat wel in een priveberichtje op hyves aan hem gestuurd .
    Daarin heb ik gezet goh had me best zelf kunnen vertellen dat je een vriendin hebt (waar ik mijn bedenkingen over heb op een of andere manier gevoelsmatig) en jammer dat je niet mans genoeg bent om het me zelf te zeggen.

Zijn broer zei toen ook jullie hebben ook een mooie tijd gehad ( kan best wezen maar door zo'n berichtje doe je dat teniet)
    Het was ook heel complex omdat ik ouder ben als hem , en ook een verleden heb met sexueel misbruik waar hij het moeilijk mee heeft.
    Het punt is ik ben al kwetsbaar en op deze manier voel je gewoon echt genaaid.
    pi_67598859
    Ik heb ook een manier om van je ex 'af te komen' cq haar uit men hoofd te krijgen.. Wanneer ik echt verliefd ben en het lukt gewoon niet dan is dat natuurlijk vet kut. Maar dan kun je je wel rot voelen en op de momenten dat je alleen bent is dat ook kut.. MAar wat ik dan altijd doe: ik probeer dan zoveel mogelijk op stap te gaan / te sporten / met vrienden iets te doen.. Bezigheids therapie noemt men dat volgens mij..

Ik heb een andehralf jaar geleden bijna een half jaar gehad met een meisje dat 3 jaar ouder was dan mij.. Ik was toen 17 dus dat was voor mij het walhalla.. Toen is dat stuk gegaan omdat ze me opeens te jong vond.. Ik heb daar toen echt veel problemen mee gehad.. tot me pa op een gegeven moment zei van: en nu ga jij fijn 5x per week iets aan sport doen want word helemaal gek van die aggressie van jou..

Toen ben ik 5x in de week gaan fitnessen met als gevolg dat je je aggressie kwijt kunt, nieuwe mensen leert kennen, afleiding hebt.. Na een maand down zijn begon ik met fitnessen en binnen 2 weken was ik daar zo mee bezig dat ik dr compleet vergeten was.. Ik begon weer op stap te gaan en dergelijke.. en mede door dat fitnessen heb ik toen best veel zelfvertrouwen gekregen.. en dat straal je uit en dat leid weer tot nieuwe vrienden / makkelijkere contacten met meiden..

Daarom heb t nu een beetje zwaar met mijn huidige vriendin, en hoop ook echt dat ik door kan met haar omdat wat ik voor haar voel onbeschrijflijk is, maar mocht het uitgaan dan ga ik mijn sporten weer oppakken.. Ik doe nu nog maar 1x in de week thaiboxen omdat ik het druk heb en toch haar 3-4x in de week wil kunnen zien, maar zodra het uit gaat ga ik 3x per week trainen en weer 2x fitnessen..

Maar dat zijn zorgen voor later.

Iedereen veel succes met het over je ex heen komen! Ik geloof in jullie.
    "het is toch maar een spelletje"
    Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
    pi_67603752
    mmm, krijg achteraf toch spijt van dingen jongens.

zo smsde ze me met carnaval dat ze zich rot voelde en nog ff naar breda wou komen waar ik was maar dat ze twijfelde....

soort open deur.

en dus vorige week of ze langs kan komen...

ik weet niet, misschien zegt haar diep van binnen wel iets dat ze wat mist.
    ga der nog een keer zien denk ik, afhankelijk van wat ze smst....

(heb gesmst of ik volgende week woensdag langs kan komen, volgende dag shoppen+strand).

en mail der in de loop van de dagen ff....
    als er nog iets is dan doe ik echt een laatste poging.

mijn ex en ik zijn beidden een beetje apart, erg kwetsbaar. hoop van de ene kant dat ze flink gekwetst word en dan eens gaat zien wat ze mist.
    of misschien is dat wel gebeurd en was dat met carnaval een toenaderingspoging
    pi_67604110
    @ antonio, ja afleiding zoeken is goed maar als dat niet meer werkt

ben ook heel veel gaan stappen, gemiddeld 2x per week, weekendje weg (en er volgen meer).
    sporten, koken, praten.

en recentelijk adrenaline zoeken. dan zoef je met 270 over de duitse autobahn en dan gewoon nog niet aan andere dingen kunnen denken

heb de mooiste dingen gezien en gedaan. van een helikoptevlucht door de grand canyon tot zelf vliegen.
    mooiste in mijn leven blijft die kleine kabouter
      woensdag 1 april 2009 @ 12:18:33 #269
    247160 Just-Lost
    will never forget
    pi_67608000
    @pwoekie,

Ik snap heel goed dat je het overal moeilijk mee hebt, en haar terug wil enzz enzz. Net als iedereen die hier iets post.
    Heb redelijk wat van je gelezen in dit topic, en wil je zeggen zonder je op je tenen te trappen.. (want ik snap je gevoelens, omdat we allemaal in het soort van zelfde schuitje zitten)

KAPPPPP nou is lekkerrr met dat oneindeloos nadenken gast, je maakt jezelf kapot man. Ga is aan jezelf denken, en stop met: 'had ik maar' 'had ik niet beter dit' 'had ik niet beter dat' 'als ik nou dit of dat had gedaan'
    Daar heb je allemaal niks meer aan, ik ken die gedachtes ook hoor. Maar je kan niet terug in de tijd, blijf niet te lang hangen in deze kut-situatie. En blijf jezelf niet voorhouden dat je leven zonder haar niks is waard, je mist haar, tuurlijk. Maar vraag jezelf eens af of je verdrietig bent om de situatie die er is, of om de situatie die je jezelf voorhoud.
    Ik had nooit gedacht dat ik een minuut lol zou hebben in m'n leven als me vriendin bij me weg zou zijn, dat is toch onzin. Ondanks dat ik me dat beeld wel voorhield, de eerste paar weken okee.. Maar daarna moet je ook in gaan zien dat er meer is. Je bent lekker met je maatjes, je bakt een pizza voor ze. Dat is toch gezellig en gaaf. Geniet daar lekker van.

Een mens kan zich zo goed aanpassen aan situaties, een mens kan zoveel veranderingen aan. En ook jij. Ook jij bent tenslotte een mens!

Probeer nou gewoon de volgende keer als je weer down begint te raken en weer begint na te denken, dit te ondescheppen, en iets anders te gaan doen. Iets wat jouw gedachten ergens anders op brengt.

Dussss:

1. Herkennen wanneer je down raakt, en teveel nadenkt. Waarna die verdrietige uren beginnnen. (dit is het benoemen van je probleem)
    2. Zodra je het herkent... onderschep het! Onderschep die kut-gedachtes in je hersens.
    3. Onderneem actie, doe iets waardoor deze gedachtes niet verder kunnen. En dat kan zijn sporten, een rondje lopen, koken, van mij part ga je zitten schijten. Maar pak die afleiding.

En het is echt niet verkeerd om een keer lekker te gaan zitten janken, en je kut te voelen. maar niet te vaak.

En ook jij kan die 3 stappen, het lukt niet altijd. maar het lukt je zeker weten een aantal keer!! Hopelijk helpt het je om een beetje rust in je hoofd te krijgen. En er mee om te gaan.

En misschien gaat het al veel beter met je, en schat ik je situatie veel slechter in als het is... ik hoop het in ieder geval. en ik bedoel het goed Snap je gevoelens.
    And I tried to sing
    But I couldn’t think of anything
    And that was the hardest part
    Yeah that’s the hardest part
    pi_67612123
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 00:03 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
    Ik heb een andehralf jaar geleden bijna een half jaar gehad met een meisje dat 3 jaar ouder was dan mij.. Ik was toen 17 dus dat was voor mij het walhalla.. Toen is dat stuk gegaan omdat ze me opeens te jong vond.. Ik heb daar toen echt veel problemen mee gehad.. tot me pa op een gegeven moment zei van: en nu ga jij fijn 5x per week iets aan sport doen want word helemaal gek van die aggressie van jou..

Iedereen veel succes met het over je ex heen komen! Ik geloof in jullie.
    Goeie pa heb je
    Ach wat je ook doet, de tijd zal je toch nodig hebben om het te verwerken.

Na 9 maanden kan ik bijna geen traan meer laten maar me soms nog wel rot en alleen voelen en me afvragen waarom de dingen gelopen zijn zoals ze gegaan zijn.

Iedereen kan tegen je zeggen: "Wees toch blij dat je van d'r af ben" En dan antwoord ik ook ook "ja, dat ben ik ook", omdat ik me nu beter voel dan toen we op 't laaste half jaar samen waren.

Maar die mensen weten vaak niet hoe het is, of zijn al vergeten hoe moeilijk het kan zijn om je gevoel aan de kant te zetten . Ah het komt allemaal wel goed.. ( ) hehe cliché
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67618425
    Ik ben nog steeds razend mijn gevoel is niet dat ik hem terugwil maar eerder dat ik mijn kwaadheid niet kwijt kan.
    Mijn themesong op het moment is ook Pinks- So what.
    Het is frustrerend om je gewoon zo genaaid te voelen door iemand die je vertrouwde en die schijnbaar later ook nog doodleuk met je om wil gaan om een of andere vage reden.
    Ja , vanwege het verleden wat we samen gehad hebben en in zijn ogen toch een fijne tijd gehad hebben.
    Voor mij voelt dat niet zo want door zijn actie voel ik me gebruikt en hij kan het best een fijne tijd hebben gevonden maar voor mij is het meer van wat was nu waar.
    Helemaal omdat die het gewoon zijn broer op laat knappen. Ik verdenk hem er ook van dat hij mijn verleden niet trok en bang was voor mijn reactie dat die daarom het zijn broer heb laten opknappen.
    Gevoelsmatig van het een vriendin hebben klopt ook niet omdat er te veel haken en ogen in zitten en het gewoon uit lafheid erbij is verzonnen.
    Ik weet ook niet of ik later normaal tegen hem kan doen, als hij zijn excuses aan zou bieden misschien wel maar eerder ook niet.
    pi_67618636
    mwah, eerst wil mijn ex wat afspreken.
    is een beetje pissig dat ik niet meteen toehapte en dus vanochtend een sms gestuurd dat ik volgende wee wel kon....

niks terug.

maar goed, vandaag ff een heel stuk op mijn motor gereden, openbare weg tot racebaan verklaard

en een stop gemaakt bij een mooi meertje in dld.
    een uur eromheen gewandeld en wat zie je dan....

juist overal op de strandjes en in de bosjes paartjes op dekentjes met picknickmand

halverwege kwam nog een duitse oma me vergezellen.
    mens moest der levensverhaal kwijt

(grappige, ze dacht dat ik duitser was, stond raar te kijken toen ik zei dat ik toch echt nederlander was )

niet mee gezoend overigens
    pi_67619983
    @pwoekie

Ik snap je niet , ik denk dat je op een gegeven moment voor jezelf toch ook een knoop moet doorhakken, want ik denk dat je best wel inziet dat dit ook niet werkt.
    Doe gewoon eens dingen die niets met je ex te maken heb en blijf niet steeds contact met haar houden want je bereikt er geen donder mee.
    Ok het is kut als het uitgaat , dat weet ik best maar om nou steeds contact te houden en over na te denken helpt jezelf niet.

Je bent hier best al lang mee bezig heb ik het idee en ik voor mij lijkt het af en toe alsof je er gewoon in zwelgt.
    pi_67626128
    die twijfels ken ik wel.. 'had ik maar dit, dan was het misschien anders gelopen' .. 'had ik maar dat, het is misschien toch wel mijn eigen schuld' (zelfs nu nog, bij momenten, na alles wat er gebeurd is.)
    Ik denk dat je even idd. een knoop moet doorhakken.. Je hebt ongetwijfeld fouten gemaakt, maar dat neemt niet weg dat je ex gewoon hele rare dingen heeft geflikt en niet langer serieus te nemen is..
    pi_67627074
    Tja natuurlijk maken we fouten, daar zijn we mens voor.. zolang je intenties maar goed waren dan hoef je je er niet schuldig over voelen.

En als je ex zulke rare dingen gedaan heeft als die van mij (en god daar word ik nog steeds soms boos/gefrustreerd door hoe lelijk en oneerljik ze me behandel heeft in het laatste half jaar) dan valt het je niet kwalijk te nemen dat je je soms schuldig en onzeker voelt en denk dat JIJ degene bent die het beter had moeten doen..

Heb de zekerheid dat jij misschien wel een paar dingen anders had KUNNEN of MOETEN doen maar dat het eind resultaat waarschijnlijk hetzeldde was geweest
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67627985
    ja, weet het allemaal.

maar het is gewoon dat kleine domme romantische mannetje in mij die nog hoopt.

heb vandaag dus weer een stuk gereden met de motor en de naam van mijn ex (hartje) mijn naam gedaan in het natte zand van een strand

vond ik eigenlijk wel leuk, is nog een mooie foto geworden ook

praat nu met een ex voor mijn ex, die woont al samen.
    ook grappig gesprek
    pi_67632340
    Ja Pwoekie, het is allemaal heel erg kut en vervelend en ik snap het allemaal.
    Maar zoals formerjellybean als zei, probeer eens niet zoveel met je ex bezig te zijn.

Ik weet dat het moeilijk is want dat had ik de eerste 2 maanden ook.
    Uit ervaring kan ik je zeggen dat afleiding echt helpt.
    Dit kan zijn lekker gaan sporten, veel met vrienden doen of een andere hobby.

Bij mij is het nu na 3 maanden zover dat ik zelfs weer 1x heb gebeld met mijn ex.
    2 manden geleden moest ik hier niet eens aan denken omdat ik nog zo verdrieig was.

Probeer die knop om te zetten en door te gaan met je eigen leven!

Succes.
    pi_67633025
    Ben weer vrijgezel na een half jaar..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "het is toch maar een spelletje"
    Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
    pi_67636642
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 23:44 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
    Ik weet dat het moeilijk is want dat had ik de eerste 2 maanden ook.
    Uit ervaring kan ik je zeggen dat afleiding echt helpt.
    Dit kan zijn lekker gaan sporten, veel met vrienden doen of een andere hobby.
    Bij mij is het nu na 3 maanden zover dat ik zelfs weer 1x heb gebeld met mijn ex.
    Soms duurt het vinden van die knop wat langer, in mijn geval eerst na 5 weken geen contact meer, met 3 1/2 maand een brief en een week later de beslissing om definitief de knoop door te hakken, en dan nog heb ik heb zeker 3-4 maanden erg moeilijk gehad om het te accepteren, niet meer te hopen.. dus pushen helpt niet.

Advies en afleding helpt wel, al is het tijdelijk, maar die knak komt toch wel, de een heeft veel vrienden de ander niet, de ander sport extreem veel en de ander niet, doe lekker je eigen ding, en soms moet je nieuwe dingen vinden om jezelf bezig te houden.

Na 3 maanden kan je écht nog niet objectief kijken naar je ex-relatie omdat gevoel nog té veel speelt, zeker als je elkaar nog zie of spreekt.

Ofwel iedereen z'n eigen manier en tijdspan om de dingen te verwerken
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      donderdag 2 april 2009 @ 13:26:07 #280
    247632 Waag-hals
    Op het randje
    pi_67643352
    Ik loop al 5 jaar met mijn ex in mijn hoofd rond, het erge is: andersom is het net zo. Al mijn relaties na haar zijn daardoor op de klippen gelopen. Zelfs de 2 jaar dat ik met een meisje heb samengewoond, wisten het niet te verminderen. Dit laatste meisje is overigens vreemdgegaan, mijn ex (die ver weg in het buitenland is op dit moment), hoorde dit en nam toen contact met me op. Das wel relaxt. We gaan als ze terug is samen eens praten, ik hoop nog steeds dat het weer goed komt... Anders blijf ik maar rotzooien, zonder ooit nog te hopen op zo een hevige liefde...
    Kamina, manlier than you could ever hope to be
      donderdag 2 april 2009 @ 13:38:42 #281
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_67643763
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Waag-hals het volgende:
    Ik loop al 5 jaar met mijn ex in mijn hoofd rond, het erge is: andersom is het net zo. Al mijn relaties na haar zijn daardoor op de klippen gelopen. Zelfs de 2 jaar dat ik met een meisje heb samengewoond, wisten het niet te verminderen. Dit laatste meisje is overigens vreemdgegaan, mijn ex (die ver weg in het buitenland is op dit moment), hoorde dit en nam toen contact met me op. Das wel relaxt. We gaan als ze terug is samen eens praten, ik hoop nog steeds dat het weer goed komt... Anders blijf ik maar rotzooien, zonder ooit nog te hopen op zo een hevige liefde...
    heel aardig toch dat ze je belt!

Wanneer komt ze terug uit het buitenland? Misschien zijn jullie toch wel voorbestemd voor elkaar, wie weet.

Ben benieuwd naar dat gesprek.
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
    pi_67645807
    Tja als je beiden met hetzelfde gevoel speelt, en je weet dat van elkaar, en het vertrouwen is niet gebroken of hersteld dan zou je het theoretisch nog een kans kunnen geven, dan weet je het zeker

Soms is het niet erg om je trots of koppigheid te laten vallen en door de knieën te gaan, dan kan je in iedergeval geen spijt hebben dat je het niet gedaan heb...
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67646147

als het goed komt heb je een leuk verhaal

gisteren dus nog een vriend gesproken die mijn ex ook kent.
    hij kent haar behoorlijk goed en is vrij intelligent.
    die zei ook exact hetzelfde als wat ik dacht.

ze zit behoorlijk met zichzelf in de knoop en vertoont vluchtgedrag.
    ben geen psych maar alle ingredienten voor een bindingsangsstoornisje zijn bij haar aanwezig

maar goed, ik ga weer verder met mijn motor poetsen.
    heb de enige vriendin rHONDA, die je nooit in de steek laat beetje verwaarloost

binnenkort weekendje weg met motorvrienden, sauerland.
    mag dan nog veel laten doen, nieuwe ketting, spuiten (ook daarmee ben ik nog onderuit gegaan c)
    motor afstellen, en heel hard poetsen

zal het wel achter me moeten laten, een voordeel....2 van mijn hele goede vrienden zijn ook vrijgezel dus dan heb je gedeeld leed en kun je elkander helpen met vrouwen versieren
      donderdag 2 april 2009 @ 16:24:54 #284
    247160 Just-Lost
    will never forget
    pi_67649048
    @ pwoekie: that's the spirit En als Rhonda nou een beetje lekker is mag je altijd foto's posten he

Van die vrienden is wel fijn idd, een van me beste maatjes is na 2 jaar ook weer vrijgezel. Praat toch wat makkelijker als met iemand die niet hetzelfde voelt.
    Vanavond lekker sporten, afleiding, qua fitheid een investering in de toekomst , en er lopen ook nog wel eens vrouwen rond. Zit nog niet te wachten op een ander... maar zo hou je je flirt-technieken een beetje bij
    And I tried to sing
    But I couldn’t think of anything
    And that was the hardest part
    Yeah that’s the hardest part
    pi_67658188
    Ik kende mijn laatste vriend niet eens toen ik al met m gezoend had. Het was echt liefde op het eerste gezicht. daarna bleek die ook nog heel spontaan te zijn en kwam ook gelijk bij mij en mijn vrienden staan..Hij was knap en aantrekkelijk, sociaal en spontaan. (die avond stond mijn tas nog in de fik en door een mongool met een peuk en hij ging als nobele ridder het vuur uitmaken) nja, 2 dagen later afgesproken en nog geen week later al blijven slapen...HIj was ontzettend leuk en ik werd helemaal verliefd...En dat was wederzijds. Het was toen begin lente...en later werd het superweer....We deden zoveel samen en waren echt veel bij elkaar en twas gewoon een supertijd. Nja je raadt het al...Aan al het goede komt een einde....maar het ergste was datie vreemd was gegaan...terwijl ik zeker wist dat hij ook verliefd was...ik snap het tot op heden echt niet...hoe dat nouw gebeurd kan zijn...(hij ging er daarna ook met die ****vandoor, en het was ook echt een **** want uiteindelijk ging zij weer vreemd bij hem)

Nja, dat is mijn verhaaltje, je kan er vast niks mee en je hoeft er ook niks mee te kunnen....maar ik wilde het even kwijt.
    Karma will get back @ you
    pi_67659579
    zolang je zelf maar niet zo word....

hou je zelfrespect.

hoe meer mensen vrremd gaan en snel opgeven hoe eerder dat "normaal" word en mensen worden gekwetst.

sterkte lieverd
    pi_67660384
    ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaas en ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.

Toch wel thnx voor de reactie
    pi_67662393
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef mysterieblonde het volgende:
    ik geloof niet dat ik zelf zou kunnen vreemdgaan...tenminste niet zoals het toen was...ik dacht er niet eens aan om met een ander te klooien...ik wilde alleen hem. Ik merk wel dat ik een beetje verbitterd ben geworden. Als zoiets moois zo ineens kapot is. Ik dacht echt dat dit voor altijd was...maar helaas en ik ben ook bang dat ik nooit meer zo verliefd wordt. Mja we zullen zien.

ah, je klinkt best lief op de een of andere manier
    heerlijk irrationeel, gevoelig en op en top over the hill romantisch.

daten
    pi_67669467
    quote:

Ja dat gevoel ken ik.
    Je denkt dat je nooit meer zoveel van iemand kan houden.
    Nooit meer zoiets voor iemand kan voelen zoals toen.

Hoop dat het veranderd en ik denk dat het ook gewoon tijd nodig heeft.
    Waarschijnlijk komen we over een tijd beiden iemand tegen en is het liefde op t eerste gezicht.
    pi_67677975
    quote:

Een paar keer in je leven word je waanzinnig verliefd.. Had indertijd een vriendinnetje, een relatie van een paar maanden, 2 jaar nodig gehad om eroverheen te komen.. Ik had het echt zwaar te pakken..
    Maar troost je, het gaat over.. En je vindt wel iemand waar je echt wat aan hebt
    pi_67701769
    Oooh ik ben zo dom! Ben gisteren naar een concert geweest met mn ex. Begon een beetje stroef maar later op de avond raakten we aan elkaar gewend en werd het dus gezelliger.. Na een paar van die oogcontact momenten te hebben gehad probeerde ik haar te zoenen, iets wat dus niet wederzijds was en nu zit ik weer met haar in mn kop!
    pi_67716677
    Een aantal keer in je leven wordt je verliefd? Nja, ik heb nu 3 keer gehad dat ik verliefd was. en die laatste was echt echt echt verliefd...is er dan nog hoop? mja zo werkt het vast weer niet... verbitterde ikke.... khoop voor jullie ook dat jullie weer heel snel weer helemaal verliefd worden op een meisje die het waard is... (haha ik ben nog steeds naief)
    pi_67720010
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 13:04 schreef Leeee het volgende:
    Oooh ik ben zo dom!
    Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.
    pi_67720082
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef mysterieblonde het volgende:
    Een aantal keer in je leven wordt je verliefd? Nja, ik heb nu 3 keer gehad dat ik verliefd was. en die laatste was echt echt echt verliefd...is er dan nog hoop? mja zo werkt het vast weer niet... verbitterde ikke....
    Volgens mij kan je verliefdheid niet met elkaar vergelijken. De ene keer begint t alleen al bij het zien van een persoon, de andere keer het compleet ontmoeten en anderen krijgen het voor elkaar om alleen al bij het lezen van wat woorden smoor te worden. Zelfs echt echt echt verliefd en echt echt echt verliefd zijn dan niet met elkaar te vergelijken. Wat denk ik remt is je ervaring in de liefde. Het is een prettig gevoel voor jezelf, maar ondertussen heb je dan in je achterhoofd wat de gevolgen kunnen zijn - plezierig en onplezierig. Als je dat voor jezelf een mooie plaats kan geven denk ik dat het flink verliefd worden zeker geen probleem is.
    quote:
    khoop voor jullie ook dat jullie weer heel snel weer helemaal verliefd worden op een meisje die het waard is... (haha ik ben nog steeds naief)
    Of iemand het waard is valt vooraf alleen maar in te schatten, is mijn ervaring. Maar hopen kan geen kwaad als iemand er aan toe is.
    pi_67725272
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 03:34 schreef kodak het volgende:

[..]

Wat was er dom aan? Je hebt t nu weer en nog steeds van r te pakken? Bekijk t van de positieve kant, je kan verder met je leven en je hebt een stuk zekerheid van haar kant ontdekt over de situatie die zij wil. pak de afwijzing op in plaats van er mee te zitten. Die keuze was al een keer gemaakt lijkt me zo.
    Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?

Iemand ervaring met dat je ex meegaat op vakantie? Ik ga van de zomer naar een festival in Denemarken met 2 vrienden en mijn ex dus..
      zondag 5 april 2009 @ 12:58:50 #296
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67725632
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef Leeee het volgende:

[..]

Ja, morgen is het een maand geleden.. Wat er dom aan was? Stiekem wist ik al dat het niet wederzijds was, maar toch doe je het. Ik had op dat moment echt zoiets van: Wat heb je te verliezen?

Iemand ervaring met dat je ex meegaat op vakantie? Ik ga van de zomer naar een festival in Denemarken met 2 vrienden en mijn ex dus..
    Ja heb ik ervaring mee..
    Geen beste trouwens..
    pi_67726771
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja heb ik ervaring mee..
    Geen beste trouwens..
    Ruzie?
      zondag 5 april 2009 @ 13:46:34 #298
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67727150
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef Leeee het volgende:

[..]

Ruzie?
    Nou, we waren met een groep van 30 man.
    Dus dan krijg je roddels etc.
    En dat gaat niet goed
    pi_67727608
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef mstr het volgende:

[..]

Nou, we waren met een groep van 30 man.
    Dus dan krijg je roddels etc.
    En dat gaat niet goed
    Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.
      zondag 5 april 2009 @ 14:03:16 #300
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_67727731
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Leeee het volgende:

[..]

Oja, dat is naar! Maar wij gaan maar met zn vieren.
    Dan zal je dat een stuk minder hebben
    Maar het lijkt mij alsnog lastig, vooral als er bij jou nog meer gevoelens zijn dan bij de ander..
    Ik weet niet of dit het geval is?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')