Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen. mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen. dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad... hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen![]()
Is ze met een ander naar bed geweest? En hoe weet je dat 100% zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
ah mijn ex heeft de tentamens gehad, haar drukke periode...
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen.
mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen.
dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad...
hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen![]()
vrouwen, cold as ice![]()
Mooi verwoord kodakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:50 schreef kodak het volgende:
Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.
ja dat en wel de lasten en niet de lusten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
ah mijn ex heeft de tentamens gehad, haar drukke periode...
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen.
mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen.
dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad...
hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen![]()
vrouwen, cold as ice![]()
Shit man, dat heb ik juist andersom. Stiekem weet ik dat ze er gek van word, maar ik blijf het doen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Uiteraard het volgende:
Afgesproken met mijn ex dat we geen contact meer zouden hebben, ze belt me elke dag ! Voor elk wissewasje. Uit=uit.
ja is wat .... het nadeel is dat ik echt moet afspreken om der te zien (afstand)...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef mstr het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet klaar mee
Als we nog samen zijn, is het gewoon nog gezellig.
En voelt het weer goed, zoals het altijd was, en misschien nog wel beter.
Alleen nu heeft ze weer toetsweek, waar het vorige keer ook mis liep..
En ben er op een of andere manier toch bang voor
Nou hup, lekker stappen dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
mijn god,
mijn broertje in de bocht....
zegt tegen me: "broer, we gaan stappen, lekker met zijn tweeen, zorg wel voor een vrouw"
oke, whatever, kom net onder de douche vandaan, haren niet in model, gaat van het werk
kom ik beneden, zitten er twee meiden op de bank, een bloedmooi blond....
little fucker is die kleine broer van mij
Misschien wel jaquote:Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vind het goed dat je er zo cool onder bleef. Je ex dacht wss dat ze jou tuk had, door ontzettend met die player te lopen flirten..
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef Malebolgia het volgende:
Jullie zijn toch geen slappe pussies of wel soms?
gelukkig val ik op dames die niet zo makkelijk zijn...quote:Op zondag 29 maart 2009 05:43 schreef Chev het volgende:
Wat een stap heb ik vanavond gemaakt zeg..
Ik ging uit met de beste vriend van m'n broer, die smste me of ik ook uit wou vanavond, en dat was wel zo, maar ik wou niet alleen, vroeg wie er nog meer kwamen en mijn ex in iedergeval niet, dus ik uit.
Kom in die kroeg aan, is er nog niemand, 2 gasten die ik niet zo goed ken, maar wel bji het groepje horen komen binnen. Nog geen 5 minuten later komt mijn ex met een vriendin binnen, loopt langs me achterin de kroeg en loopt daarna terug en gaat bij het groepje staan, later kwamen bekende (groepje) er dus ook bij.
Toen wist ik niet meer waar ik het moest zoeken.. maar hou mezelf al maanden voor om sterk te zijn en had nog maar 3 biertjes op, dus ik heb haar recht aangekeken om te zien hoe ze reageerde.
Ze heeft me wel gezien hoor.. iedere keer als ik naar haar keek, keek ze weg, als ik me omdraaide en ging praten met mensen of bier bestellen scheen ze te kijken naar me, waarschijnlijk ook te observeren.
Zij heeft mij dus (als het goed is) ook al 9 maanden niet gezien.
Ik heb een onwijs goede avond gehad, gelachen, nieuwe mensen ontmoet, gepraat met mensen, en gezien hoe mijn ex versierd wer door een player..
Ze neemt blijkbaar nog steeds de weg van de minste weerstand en weet dondersgoed dat ze wat fout gedaan heeft..
Gelukkig heb ik me ingehouden en ben alleen maar licht aangeschoten geraakt wat me alleen nog maar zekerder maakt ipv emotioneel![]()
En ja op het einde van de avond zag ik het dus gebeuren dat een gast haar aan het impalmen was, zowat omhelsing, lichamelijk contact en zowat een zoen, vroeg aan een maat van me en die knikte ook dat hij het zag en er vanaf wist.. ze laat zich wel erg makkelijk inpakken.. verwachting is tussen nu en 'n paar maanden. maar dat hoor ik wel vanzelf.
Aan het einde van de avond, toen de kroegen al dicht waren, hoorde ik iets wat ik nog niet wist.. ze schijnt gezegt te hebben dat ik haar geslagen heb.. en daar werd ik heel boos en verdrietig om.. omdat ik zoeizo nooit een vrouw zou slaan en al zeker niet haarook al zou ze het verdienen, zo ben ik niet!
Een overwinning voor mezelf, ik heb me de hele avond goed gehouden met m'n ex op nog geen meter afstand heb haar aangekeken en zij keek weg iedere keer de confrontatie niet aan durvend, en ik heb een nieuwe vriend gemaakt en hier een heel intressant gesprek mee gehouden, en gepraat over van alles en nogwat en m'n ex tot het té laat en té koud werd en 't tijd werd om naar huis te gaan.
Wel vermoeiend moet ik zeggennu even slapen en de dingen op een rjitje zetten
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:52 schreef Chev het volgende:
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Malebolgia het volgende:
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.
Kun je het niet gewoon zeggen? 'Ik vind je een lul, maar ik blijf wel gewoon tegen je doen hoor.. Ik wil het nl. wel weten als je sympathieke broer iets overkomt.'quote:Op zondag 29 maart 2009 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Op moment een raar akkefietje met iemand die ik al een paar jaar ken en een beetje losse relatie hadden (hadden allebei een eigen leven zagen elkaar af en toe)
De oen besloot eigenlijk zijn broer me te laten vertellen dat die geen contact wil en dat ik hem even rust moet laten omdat die een vriendin heeft , maar ik schijnbaar gewoon moet doen tegen hem als, we elkaar zien omdat we toch een mooie tijd hebben gehad.
Ik ben daar pissig op want ik vind zoiets moet je zelf doen en niet je broer het vuile werk op laten knappen.
Alleen nu zit ik met een probleem met zijn broer kan ik wel goed opschieten, en de pech is dat die dus deze week naar Afghanistan moet. Als ik dus wil weten of alles goed is met hem moet ik wel als ik hem tegenkom aardig doen, want mocht er iets erg gebeuren met zijn broer ( wat ik niet hoop wil ik dat wel weten)
Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken , want aan een kant wil ik niets meer met hem te maken hebben maar zijn broer mag ik heel graag en die wil juist dat ik contact met mijn ex blijf houden en gewoon met hem blijf praten ( juist ook omdat die weet dat zijn broer niet een van de makkelijkste is) en aan een kant wil ik het juist uit respect dus naar zijn broer.
dat is idd ook een uiterste.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Het heerst blijkbaar
Een vriend van me is van de één op de andere dag gedumpt door zijn vriendin. Ze hadden al 4 jaar een relatie, woonde samen en filosofeerden al over trouwen en huis kopen. Totdat ze plots overspannen raakte en hem verzocht zijn spullen te pakken en gaan. Zo snel kan het gaan dus. Inmiddels woont ie weer bij zijn ouders en is nu zwaar depri van de hele situatie.
De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.
Tja, hij ziet het zelf inmiddels als een soort les.
Ja het is echt onwijs irritant.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:07 schreef Chev het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt.... destijds mijn beste vriend van me, die toen al, en nu nog steeds met mijn zusje een relatie heeft, heb ik hetzelfde mee gemaakt, die geloofde ook een leugen over mij van 'n andere vriend.
Toen zat ik in een behoorlijke rot periode (1/2 jaar met m'n ex) met m'n vriendengroepje die in de kling lagen met m'n ex, en die beste maat van me geloofde me dus niet meer na 6 jaar vriendschap en beschuldigde mij van allerlei dingen .. ik heb hem toen bijna een onwijse klap verkocht uit teleurstelling, dat was de enige keer in mijn leven dat ik net zo boos was als ik met mijn ex.
Ik zag de angst n zijn ogen, ik ben 'n kop groter en breden dan hem en had hem bijna te grazen genomen in een vlaag van verstandsverbijstering, maar mijn zusje en mijn moeder springen er tussen en toen verloor ik al mijn energie en ben met tranen in mijn ogen zowat door m'n benen gezakt omdat ik niet door hun twee heen wou.. en sinds dien is hij mijn vriend dus niet meer, maar mijn waarschijnlijk toekomstige zwager, en kunnen we, nadat ik hem 4 jaar genegeerd heb nu met gerust hart een biertje drinken op oude tijden, maar meer word het niet.
[..]
Mijn god zeg, fijne ex.. Ik krijg het idee dat je haar beter kwijt kan zijn dan rijk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |