abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67486829
ah mijn ex heeft de tentamens gehad, haar drukke periode...

en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen.
mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen.

dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad...

hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen

vrouwen, cold as ice
pi_67487613
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef Pwoekie het volgende:
en gisteren vroeg ze of ze volgende week langs kon komen. mijn pa en broertje nog een keer zien en wou ze mee stappen. dat ik niet zeker wist of dat ging lukken werd ze enigzins kwaad... hallo, 2 weken geleden lag je nog een ander te batsen
Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.
pi_67488588
quote:

vrouwen, cold as ice
Is ze met een ander naar bed geweest? En hoe weet je dat 100% zeker?
Als dit zo is dan lijkt me het me inderdaad niet zo'n goed idee..

Misschien heeft ze spijt of wil ze gewoon praten en afscheid nemen, of als vrienden verder gaan, maar dat uitgaanvind ik een beetje erg vreemd... ze is dus niet duidelijk, ik zou haar vragen waarom ze dit wil bereiken hiermee, en hier duidelijk over te zijn, dan kan jij beslissen of het de moeite waard is..

Zij heeft dus geen recht om boos op jou te zijn als zij met een ander heeft lopen batsen als het al uit is!, omdat ze dan 1. geen rekening houd met jouw gevoel, en 2. denkt jouw keuzes te kunnen beinvloeden, jij bent de baas over jezelf nu! Je hoeft geen emotionele steunpaal te zijn

Als je denkt er nog niet aan toe te zijn dan zou ik het niet doen, als het té vers is dan komen er te veel emoties naar boven om normaal te kunnen praten en dan word het alleen maar ruzieën over de verkeerde dingen..het vertrouwen is weg dat begrijp ik wel, of zoiets goed kan komen weet ik niet, je hoort 't soms wel eens maar je moet elkaar kunnen vergeven en vergeten..

Je kan bijvoorbeeld een lijstje maken waarom je haar nog wel zou willen spreken en waarom niet, en die tegen elkaar afwegen, neem hier wel 'n week of twee de tijd voor ofzo zou ik zeggen
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:50 schreef kodak het volgende:

Wat ga je de volgende keer doen als ze je aandacht probeert te trekken of weer een beetje in je leven probeert te komen? Ik heb inmiddels geleerd dat ik niet twijfelend moet doen. Wil niet zeggen dat er geen tegenstrijdige gevoelens kunnen zijn, maar die komen niet van pas als de ex contact opneemt (wat kennelijk vooral uit eigen belang is als het 'net' uit is). Ik vind het niet gek als de ander nogal heftige emoties krijgt bij een contact, maar de gevolgen daarvan kunnen flink onprettig zijn bij jezelf. Aan de andere kant, als de ex met een vraag komt en kwaad word omdat je niet de gewenste reactie geeft... dan laat die ex zichzelf tenminste van de ware kant zien wat je weer mooi kan gebruiken om het wel of juist niet af te sluiten.
Mooi verwoord kodak
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:03:23 #204
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_67491285
quote:

vrouwen, cold as ice
ja dat en wel de lasten en niet de lusten.

Afgesproken met mijn ex dat we geen contact meer zouden hebben, ze belt me elke dag ! Voor elk wissewasje. Uit=uit.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:24:51 #205
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_67491888
Gewoon haar boeien losmaken, dan kom je al een heel eind
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67492498
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Uiteraard het volgende:

Afgesproken met mijn ex dat we geen contact meer zouden hebben, ze belt me elke dag ! Voor elk wissewasje. Uit=uit.
Shit man, dat heb ik juist andersom. Stiekem weet ik dat ze er gek van word, maar ik blijf het doen!
pi_67499815
weet je wat het een beetje is...

ik ken der echt heel goed, en hoe ze nu doet is echt compleet niet wie ze is.
(ook vrienden die der kennen dat ze geschrokken zijn van hoe ze opeens is veranderd).

spoken gewoon allerlei dingen door mijn hoofd...

ten eerste zei ze dat ik compleet veranderd was. een zielig hoopje ellende die huisje-boompje-beestje wou.
nou, ik was goed kapot maar compleet burgerlijk ben ik ook niet.

ook zei ze me een paar maal dat ze in extreme stress zat, haast overspannen.
en ik moet denken toen der opa overleed, dan stompt ze compleet af. praat er niet over, verdrukt verdriet.

ze is nooit het type geweest die zo met jongens aanpapt....nu opeens wel

en opeens van het ene op andere moment verbreekt ze de relatie terwijl ze altijd tegen mij zei dat ik nooit moest opgeven of twijfelen om haar gevoel. zelfs een paar weken voordat ze twijfelde ...

na de ergste stress hebben we een rustperiode gehad waarin zij dus veel uit ging, met anderen leuke dingen deed.
en ja toen ze me weer zag was ik compleet gebroken.
het weekend dat ze het uitmaakte zei ze in bed "ja ik twijfel, de ene helft wil niet opgeven, maar de andere helft wel"

kon toen alleen janken, over emotioneel. op dat moment kon ik niet helder nadenken.
als ik der maar kon zeggen toen wat er met der aan de hand was, dat ze weer vluchtgedrag vertoonde.

het is nog steeds onwerkelijk.

er zitten zoveel tegenstrijdigheden in haar gedrag nu en zoals ze altijd was en zei (ook voordat we een relatie hadden).
mis niet wie ze nu is maar mis dat lieve kleine meisje waarvan ik denk dat het nog wel in haar zit.

het is gewoon ontzettend bizar maar mijn grootste angst ooit was het verliezen van een van mijn ouders.
nou, dat kan ik accepteren, hoe het is afgelopen met mijn ex vind ik op de een of andere manier erger, weet niet hoe ik dat moet uitleggen of verklaren maar het is gewoon zo

ook een bizarre samenloop van omstandigdheden, echt alles zat tegen op een gegeven moment, no problem (kan behoorlijk wat hebben) maar dit heeft me gewoon compleet van de kaart geveegd

(en het probleem is dat ze gewoon door mijn hoofd blijft spoken, gewoon de hele dag en nacht door en daar heb ik dus geen controle over)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:03:19 #208
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67500234
Ik ben er ook nog steeds niet klaar mee

Als we nog samen zijn, is het gewoon nog gezellig.
En voelt het weer goed, zoals het altijd was, en misschien nog wel beter.

Alleen nu heeft ze weer toetsweek, waar het vorige keer ook mis liep..
En ben er op een of andere manier toch bang voor
pi_67501926
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef mstr het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet klaar mee

Als we nog samen zijn, is het gewoon nog gezellig.
En voelt het weer goed, zoals het altijd was, en misschien nog wel beter.

Alleen nu heeft ze weer toetsweek, waar het vorige keer ook mis liep..
En ben er op een of andere manier toch bang voor
ja is wat .... het nadeel is dat ik echt moet afspreken om der te zien (afstand)...

mwah, hoorde vandaag dat een hele goede vriend van vroeger ook probs heeft met zijn vriendin.

die twee hebben 6 jaar met elkaar, huis gekocht, etc.
ken beidden dus heel goed (heel veel mee opgetrokken).
meisje is voor half jaar op stage naar buitenland gegaan.
van een "normaal" meisje veranderd in een rokend zuipbeest.
der zusje, die ik dus spreek via werk (was eerst de meest vreselijke opstandige puber), zegt dat ze haar zus niet meer herkend, net een puber

maar goed, die heeft der vriend ook via de gsm gezegd dat ze twijfelt.... en doet ook gewoon of dat de normaalste zaak van de wereld is.

jongen in kwestie is een echte goedzak, doet alles voor dat meisje...moet nu nog een maand wachten voordat ze terug is....

dat is dus de 4e goede vriend in mijn omgeving die in ongeveer dezelfde periode hetzelfde mee maakt...

is er een virus gaande of zo
pi_67508085
mijn god,

mijn broertje in de bocht....

zegt tegen me: "broer, we gaan stappen, lekker met zijn tweeen, zorg wel voor een vrouw"

oke, whatever, kom net onder de douche vandaan, haren niet in model, gaat van het werk
kom ik beneden, zitten er twee meiden op de bank, een bloedmooi blond....
little fucker is die kleine broer van mij
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 23:16:31 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_67508142
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Pwoekie het volgende:
mijn god,

mijn broertje in de bocht....

zegt tegen me: "broer, we gaan stappen, lekker met zijn tweeen, zorg wel voor een vrouw"

oke, whatever, kom net onder de douche vandaan, haren niet in model, gaat van het werk
kom ik beneden, zitten er twee meiden op de bank, een bloedmooi blond....
little fucker is die kleine broer van mij
Nou hup, lekker stappen dan!
pi_67512216
Wat een stap heb ik vanavond gemaakt zeg..

Ik ging uit met de beste vriend van m'n broer, die smste me of ik ook uit wou vanavond, en dat was wel zo, maar ik wou niet alleen, vroeg wie er nog meer kwamen en mijn ex in iedergeval niet, dus ik uit.

Kom in die kroeg aan, is er nog niemand, 2 gasten die ik niet zo goed ken, maar wel bji het groepje horen komen binnen. Nog geen 5 minuten later komt mijn ex met een vriendin binnen, loopt langs me achterin de kroeg en loopt daarna terug en gaat bij het groepje staan, later kwamen bekende (groepje) er dus ook bij.

Toen wist ik niet meer waar ik het moest zoeken.. maar hou mezelf al maanden voor om sterk te zijn en had nog maar 3 biertjes op, dus ik heb haar recht aangekeken om te zien hoe ze reageerde.

Ze heeft me wel gezien hoor.. iedere keer als ik naar haar keek, keek ze weg, als ik me omdraaide en ging praten met mensen of bier bestellen scheen ze te kijken naar me, waarschijnlijk ook te observeren.

Zij heeft mij dus (als het goed is) ook al 9 maanden niet gezien.

Ik heb een onwijs goede avond gehad, gelachen, nieuwe mensen ontmoet, gepraat met mensen, en gezien hoe mijn ex versierd wer door een player..

Ze neemt blijkbaar nog steeds de weg van de minste weerstand en weet dondersgoed dat ze wat fout gedaan heeft..

Gelukkig heb ik me ingehouden en ben alleen maar licht aangeschoten geraakt wat me alleen nog maar zekerder maakt ipv emotioneel

En ja op het einde van de avond zag ik het dus gebeuren dat een gast haar aan het impalmen was, zowat omhelsing, lichamelijk contact en zowat een zoen, vroeg aan een maat van me en die knikte ook dat hij het zag en er vanaf wist.. ze laat zich wel erg makkelijk inpakken.. verwachting is tussen nu en 'n paar maanden. maar dat hoor ik wel vanzelf.

Aan het einde van de avond, toen de kroegen al dicht waren, hoorde ik iets wat ik nog niet wist.. ze schijnt gezegt te hebben dat ik haar geslagen heb.. en daar werd ik heel boos en verdrietig om.. omdat ik zoeizo nooit een vrouw zou slaan en al zeker niet haar ook al zou ze het verdienen, zo ben ik niet!

Een overwinning voor mezelf, ik heb me de hele avond goed gehouden met m'n ex op nog geen meter afstand heb haar aangekeken en zij keek weg iedere keer de confrontatie niet aan durvend, en ik heb een nieuwe vriend gemaakt en hier een heel intressant gesprek mee gehouden, en gepraat over van alles en nogwat en m'n ex tot het té laat en té koud werd en 't tijd werd om naar huis te gaan.

Wel vermoeiend moet ik zeggen nu even slapen en de dingen op een rjitje zetten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67516034
Vrouwen vertellen wel vaker leugens om zich schoon te praten..
Vind het goed dat je er zo cool onder bleef. Je ex dacht wss dat ze jou tuk had, door ontzettend met die player te lopen flirten..
Gewoon laten lopen
pi_67516121
netjes dat je zo kalm hebt gereageerd chev.
toch van die momenten dat het bloed gaat koken

en ook niet dronken geworden, wat een zelfbeheersing...

ah, mijn ex is sinds gister ook aan de alcohol... dronk nooit (echt nooit, hekel aan alcohol) :S
pi_67516704
Sorry dat ik het zeg, maar sommige gasten hier moeten echt een ruggegraat kweken!
Rouwen om het verlies van je relatie is normaal, maar met dat wegkwijnen in zelfmedelijden is niemand gebaat.

Tip 1 van het verbeken van een relatie (is eigenlijk een wetmatigheid):
Als één van twee nog gevoelens heeft na de breuk, moet je ALLE contact verbreken, totdat je het weer aankunt je ex met een ander samen te zien. Het gat dat dat oplevert is op termijn minder pijnlijk dan het constant opnieuw openrijten van je wonden door steeds weer contact te houden of te zoeken, op welke manier dan ook. Dat doe je alleen maar omdat je de werkelijkheid niet onder ogen durft te zien, namelijk dat het van haar niet meer hoeft. Je opstellen als een aanhankelijk schoothondje zal dat echt niet gaan veranderen.

Jullie zijn toch geen slappe pussies of wel soms?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_67517047
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vind het goed dat je er zo cool onder bleef. Je ex dacht wss dat ze jou tuk had, door ontzettend met die player te lopen flirten..
Misschien wel ja 't zag er wel erg intiem uit hun afscheid ach het deed me nietzoveel maar dacht alleen maar tjoh je hebt toch je nieuwe geweldig lieve vriendje.. gaat het bij jou zo makkelijk

To be continued
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:38 schreef Malebolgia het volgende:
Jullie zijn toch geen slappe pussies of wel soms?
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.

Ofwel soms moet het erger worden voordat het beter word je ex niet meer zien ben ik het wel met je eens, heb helpt, alleen kan het zwaar frusterend zijn als je nog gevoelens heb voor de ander en die bijv. je niet meer moet of al een ander heeft omdat elke vorm van contact dan geen nut meer heeft.

In sommige zijn er kinderen of finaciele kwesties die gereld moeten worden, soms kan de een de ander niet met rust laten.

Mijn beste vriend + vriendin zijn 9 maanden uit elkaar geweest en zijn nu alweer 'n jaar of 2 bij elkaar in die tijd zagen ze elkaar en hadden geen ander en dan zie je ze beide groeien.

Dus voor iedereen z'n eigen manier van verwerken.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 29 maart 2009 @ 14:59:49 #217
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67518657
quote:
Op zondag 29 maart 2009 05:43 schreef Chev het volgende:
Wat een stap heb ik vanavond gemaakt zeg..

Ik ging uit met de beste vriend van m'n broer, die smste me of ik ook uit wou vanavond, en dat was wel zo, maar ik wou niet alleen, vroeg wie er nog meer kwamen en mijn ex in iedergeval niet, dus ik uit.

Kom in die kroeg aan, is er nog niemand, 2 gasten die ik niet zo goed ken, maar wel bji het groepje horen komen binnen. Nog geen 5 minuten later komt mijn ex met een vriendin binnen, loopt langs me achterin de kroeg en loopt daarna terug en gaat bij het groepje staan, later kwamen bekende (groepje) er dus ook bij.

Toen wist ik niet meer waar ik het moest zoeken.. maar hou mezelf al maanden voor om sterk te zijn en had nog maar 3 biertjes op, dus ik heb haar recht aangekeken om te zien hoe ze reageerde.

Ze heeft me wel gezien hoor.. iedere keer als ik naar haar keek, keek ze weg, als ik me omdraaide en ging praten met mensen of bier bestellen scheen ze te kijken naar me, waarschijnlijk ook te observeren.

Zij heeft mij dus (als het goed is) ook al 9 maanden niet gezien.

Ik heb een onwijs goede avond gehad, gelachen, nieuwe mensen ontmoet, gepraat met mensen, en gezien hoe mijn ex versierd wer door een player..

Ze neemt blijkbaar nog steeds de weg van de minste weerstand en weet dondersgoed dat ze wat fout gedaan heeft..

Gelukkig heb ik me ingehouden en ben alleen maar licht aangeschoten geraakt wat me alleen nog maar zekerder maakt ipv emotioneel

En ja op het einde van de avond zag ik het dus gebeuren dat een gast haar aan het impalmen was, zowat omhelsing, lichamelijk contact en zowat een zoen, vroeg aan een maat van me en die knikte ook dat hij het zag en er vanaf wist.. ze laat zich wel erg makkelijk inpakken.. verwachting is tussen nu en 'n paar maanden. maar dat hoor ik wel vanzelf.

Aan het einde van de avond, toen de kroegen al dicht waren, hoorde ik iets wat ik nog niet wist.. ze schijnt gezegt te hebben dat ik haar geslagen heb.. en daar werd ik heel boos en verdrietig om.. omdat ik zoeizo nooit een vrouw zou slaan en al zeker niet haar ook al zou ze het verdienen, zo ben ik niet!

Een overwinning voor mezelf, ik heb me de hele avond goed gehouden met m'n ex op nog geen meter afstand heb haar aangekeken en zij keek weg iedere keer de confrontatie niet aan durvend, en ik heb een nieuwe vriend gemaakt en hier een heel intressant gesprek mee gehouden, en gepraat over van alles en nogwat en m'n ex tot het té laat en té koud werd en 't tijd werd om naar huis te gaan.

Wel vermoeiend moet ik zeggen nu even slapen en de dingen op een rjitje zetten
gelukkig val ik op dames die niet zo makkelijk zijn...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67518892
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:52 schreef Chev het volgende:
Soms moet je leven op je kop komen te staan om jezelf te herontdekken Malebolgia, daarna (uit eigen ervaring) word die ruggegraat 10x zo sterk en dat geld ook voor je karakter en standvastigheid in het leven.
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_67519476
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Malebolgia het volgende:
Maar kun jij mij uitleggen hoe je jezelf helpt als je het alleen maar erger maakt door jezelf te kwellen door weer af te spreken, haar constant te blijven sms-en etc, terwijl je diep van binnen weet dat het éénrichtingsverkeer is maar je er gewoon niet aan wil? Hoe wordt daar je ruggegraat sterker van? Dat is namelijk echt hét recept om er niet over heen te komen en stil te blijven staan in je eigen slachtoffer-rol.
Malebolgia je kan alleen jezelf her-ontdekken door jezelf terug te vinden en de dingen te her-evaluaren.

Wanneer iemand nog té veel met zijn ex bezig is, als ware een obsessie dan lukt dat niet dan kan je dingen niet relatieveren.

Je moet als persoon zelf de knoop doorhakken en het contact behouden, breken of tot een minimum houden, en als het nodig is, jezelf beschermen door de confrontatie juist wel of niet aan te gaan, net wat je zelf denkt dat beter is voor jezelf.

Ook steun van de mensen die van je houden en om je geven, de mensen die je écht vertrouwen kan, je ouders, broer/zus/neef/icht/oma/opa of vrienden die zich bewezen hebben helpt enorm, in zo'n periode kom je er ook achter wie je echte vrienden zijn en wie niet overigens maar dat is weer wat anders

De rest moet je zelf doen door op je eigen manier de pijn te laten slijten, de een doet dat door dat door te schrijven (zoals ik) of te drinken, te stappen, een rebound te nemen, drugs, werk, sport noem maar op.

Zolang het je maar helpt de dingen langzaam maar zeker op een rijtje te helpen zetten.
Er is geen tijds limiet hieraan, het hangt puur van de persoon zelf af
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67524691
Op moment een raar akkefietje met iemand die ik al een paar jaar ken en een beetje losse relatie hadden (hadden allebei een eigen leven zagen elkaar af en toe)
De oen besloot eigenlijk zijn broer me te laten vertellen dat die geen contact wil en dat ik hem even rust moet laten omdat die een vriendin heeft , maar ik schijnbaar gewoon moet doen tegen hem als, we elkaar zien omdat we toch een mooie tijd hebben gehad.
Ik ben daar pissig op want ik vind zoiets moet je zelf doen en niet je broer het vuile werk op laten knappen.

Alleen nu zit ik met een probleem met zijn broer kan ik wel goed opschieten, en de pech is dat die dus deze week naar Afghanistan moet. Als ik dus wil weten of alles goed is met hem moet ik wel als ik hem tegenkom aardig doen, want mocht er iets erg gebeuren met zijn broer ( wat ik niet hoop wil ik dat wel weten)

Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken , want aan een kant wil ik niets meer met hem te maken hebben maar zijn broer mag ik heel graag en die wil juist dat ik contact met mijn ex blijf houden en gewoon met hem blijf praten ( juist ook omdat die weet dat zijn broer niet een van de makkelijkste is) en aan een kant wil ik het juist uit respect dus naar zijn broer.
pi_67526371
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Op moment een raar akkefietje met iemand die ik al een paar jaar ken en een beetje losse relatie hadden (hadden allebei een eigen leven zagen elkaar af en toe)
De oen besloot eigenlijk zijn broer me te laten vertellen dat die geen contact wil en dat ik hem even rust moet laten omdat die een vriendin heeft , maar ik schijnbaar gewoon moet doen tegen hem als, we elkaar zien omdat we toch een mooie tijd hebben gehad.
Ik ben daar pissig op want ik vind zoiets moet je zelf doen en niet je broer het vuile werk op laten knappen.

Alleen nu zit ik met een probleem met zijn broer kan ik wel goed opschieten, en de pech is dat die dus deze week naar Afghanistan moet. Als ik dus wil weten of alles goed is met hem moet ik wel als ik hem tegenkom aardig doen, want mocht er iets erg gebeuren met zijn broer ( wat ik niet hoop wil ik dat wel weten)

Hoe zouden jullie deze situatie aanpakken , want aan een kant wil ik niets meer met hem te maken hebben maar zijn broer mag ik heel graag en die wil juist dat ik contact met mijn ex blijf houden en gewoon met hem blijf praten ( juist ook omdat die weet dat zijn broer niet een van de makkelijkste is) en aan een kant wil ik het juist uit respect dus naar zijn broer.
Kun je het niet gewoon zeggen? 'Ik vind je een lul, maar ik blijf wel gewoon tegen je doen hoor.. Ik wil het nl. wel weten als je sympathieke broer iets overkomt.'
pi_67535707
Het heerst blijkbaar

Een vriend van me is van de één op de andere dag gedumpt door zijn vriendin. Ze hadden al 4 jaar een relatie, woonde samen en filosofeerden al over trouwen en huis kopen. Totdat ze plots overspannen raakte en hem verzocht zijn spullen te pakken en gaan. Zo snel kan het gaan dus. Inmiddels woont ie weer bij zijn ouders en is nu zwaar depri van de hele situatie.

De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.

Tja, hij ziet het zelf inmiddels als een soort les.
pi_67541295
quote:
Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Het heerst blijkbaar

Een vriend van me is van de één op de andere dag gedumpt door zijn vriendin. Ze hadden al 4 jaar een relatie, woonde samen en filosofeerden al over trouwen en huis kopen. Totdat ze plots overspannen raakte en hem verzocht zijn spullen te pakken en gaan. Zo snel kan het gaan dus. Inmiddels woont ie weer bij zijn ouders en is nu zwaar depri van de hele situatie.

De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.

Tja, hij ziet het zelf inmiddels als een soort les.
dat is idd ook een uiterste.

vraag me trouwens ook af of ik iedere keer wel goed heb gereageerd.
mijn ex zij dat we de eerste 2 maanden na overlijden van mijn ma na elkaar toegroeiden.
dat klopt wel.

daarna begon bij ons beidden de stress (studie).
ik zat er al goed doorheen door alles (geregel successie rechten, pa en broertje die over de toeren waren).
zegt mijn vriendin op een dag: "ja heb ook nummer mijn nummer aan een jongen in de disco gegeven"
op zich gaat ze makkelijk met jongens om en word ik niet snel jaloers maar daar kreeg ik dus ff een klap van.
werd echt onzeker, ook toen ze smsden.
en toen nog een keer een nacht dat haar huisgenoot dronken haar kamer in kwam en der wou zoenen.
ging toen "raar" doen als in van dat ik heel emotioneel en aanhankelijk werd, niet meer normaal nadacht.
en zei werd ook steeds apathischer en stiller.
achteraf zal ze wel gewoon een beetje hebben willen ontsnappen aan de rotsituatie en zag ze dus een verdrietige mij.
(laatste paar maal kon ik gewoonn niet meer praten, alleen huilen :S)

ik was dus echt helemaal gebroken, en ze merkte dat ook op tegen een vriend: "ja hij is zo aanhankelijk, hulpeloos en niet zelfverzekerd meer"
alleen ze heeft nooit zeg maar de connectie gemaakt met de omstandigheden en de stress wat ze zelf had (ze zag er niet meer uit, lijkbleek, wallen onder de ogen, sliep slecht, viel savonds zo in slaap op de bank, etc).

dat frustreerd gewoon enorm, want ik denk dat als mijn moeder (die kon er ook niks aan doen), niet was overleden de situatie heel anders was.
liepen we gewoon over het strand nu.

maar goed, niemand bezit hier een tijdmachine, of kan omstandigheden en omgeving veranderen.
was het maar zo want mis der echt zo erg, op alle gebieden (ze hadm een nadeel en dat is dat ze alles bij stress in het negatieve trekt).

ga nu best veel uit (2x weekj) zit op de bieb en zie dus veel (mooie) vrouwen.
maar bij geen enkele voel ik gewoon wat, zelfs niet oerdriften van sex willen hebben :S

zonet dus ff gemsnt met der, ze had al eerder alcohol op een feestje gedronken, verbaast me nu echt. eerst moest ze er niks van hebben :S
gaat extreem veel stappen, andere mannen, etc.

en dan vraagt ze: "gaan we nog een keer shoppen, stappen met je vrienden, motorritje maken"

heb der gezegd dat ik nog zielsveel van der hou en meer dan gewoon houden van een vriend.
dat ik der elke dag mis en bang ben dat ik haar wil kussen en knuffelen als ik haar zie.
en dat ik misschien beter al het contact kan vebreken.
toen moest ze weg naar de uni........

gek, dit was het meisje waar ik me bewust een jaar geleden mee had voorgenomen te trouwen, samenwonen en kindjes krijgen :S
dat was toen een heel maf gevoel, nog nooit eerder gehad en het was ook mega sterk en fijn........"

edit: stappen met mijn broertje was wel leuk. maar die jongen is zo compleet anders dan mij.
sinds het overlijden van mijn moeder is die dus het tegenovergestelde van mij.
afgelopen zaterdag heeft die met 2 meiden gezoend en weer een derde opgepikt waarmee die dus binnenkort gaat daten. zijn gemiddelde ligt nu op 2 a 3 vrouwen per week
dat snap ik dus ook totaal niet, heeft er ff mee en dan dumpt die ze weer.

zit nu ook op zijn lappie en word gek van de msn-pop-ups en hyves notificaties die steeds omhoog knallen
pi_67544395
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 01:07 schreef Chev het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt.... destijds mijn beste vriend van me, die toen al, en nu nog steeds met mijn zusje een relatie heeft, heb ik hetzelfde mee gemaakt, die geloofde ook een leugen over mij van 'n andere vriend.

Toen zat ik in een behoorlijke rot periode (1/2 jaar met m'n ex) met m'n vriendengroepje die in de kling lagen met m'n ex, en die beste maat van me geloofde me dus niet meer na 6 jaar vriendschap en beschuldigde mij van allerlei dingen .. ik heb hem toen bijna een onwijse klap verkocht uit teleurstelling, dat was de enige keer in mijn leven dat ik net zo boos was als ik met mijn ex.

Ik zag de angst n zijn ogen, ik ben 'n kop groter en breden dan hem en had hem bijna te grazen genomen in een vlaag van verstandsverbijstering, maar mijn zusje en mijn moeder springen er tussen en toen verloor ik al mijn energie en ben met tranen in mijn ogen zowat door m'n benen gezakt omdat ik niet door hun twee heen wou.. en sinds dien is hij mijn vriend dus niet meer, maar mijn waarschijnlijk toekomstige zwager, en kunnen we, nadat ik hem 4 jaar genegeerd heb nu met gerust hart een biertje drinken op oude tijden, maar meer word het niet.
[..]

Ja het is echt onwijs irritant.
Gelukkig denk ik er steeds minder aan maar mis zeker wel die onwijs mooie tijd.
Samen leuke gekke dingen doen, zuipen helemaal los gaan met de jongens.

Wat jij mee hebt gemaakt is best heftig man.
Ik vind het serieus knap dat je nu normaal met die gozer omgaat.

Zelf denk ik dat het tussen mij en mijn oude maat niet meer goed komt.
Hij doet er nks aan en ik hoef eigenlijk ook niks meer van hem te weten.
Het draait allemaal om vertrouwen en nu blijkt maar weer wie je wel en wie je niet kan vertrouwen.
pi_67544498
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

<verhaal>
Mijn god zeg, fijne ex.. Ik krijg het idee dat je haar beter kwijt kan zijn dan rijk..
Haar excuus om met andere mannen te klooien en je te dumpen is dat ze wou ontsnappen aan een rotsituatie..
Echt een geweldige steun en toeverlaat in barre tijden. Ik hoop voor je dat je snel een lieve vrouw tegenkomt, kun je het verschil zien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')