Ik ben het helemaal eens met Ebbeuceus_Obeasus.quote:
Hoe spelde je mijn naam ook weer?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef cmck het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met Ebbeuceus_Obeasus.
Jullie hebben een lange relatie gehad, vlak nadat het uitging heeft ze sex gehad met iemand anders en nu vraagt ze je doodleuk of jullie een keer een motorritje kunnen maken?
Hou oud is die ex van jou eigenlijk?
Als mijn ex zoiets zo doen zou ik meteen met hem klaar zijn. Dit soort mensen kan je namelijk niet meer serieus nemen.
Klinkt niet als een stabiel persoon, daarintegen heb ik zelf de nare ervaring dat ex-en in de laatste periodes van een relatie de ander behoorlijk klein kunnen krijgen door aan te geven dat hij/zij te weinig doet en juist hierdoor dit soort situaties ontstaan (psychologische verdediging).quote:Op maandag 30 maart 2009 01:11 schreef Leonidas82 het volgende:
De uiteindelijk reden van haar: hij nam geen verantwoordelijkheid. Zocht geen ander werk, haakte af op zijn studie en was nachtenlang aan het pokeren en deed niets in het huishouden.
ja zo is het wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe spelde je mijn naam ook weer?
En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor..mooi laten lopen dus.
Sorryquote:Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe spelde je mijn naam ook weer?
oh, jij interpreteert dat dus zoquote:En die ex is door alle mannen serieus te nemen hoor..![]()
Mensen kunnen inderdaad veranderen. Vooral vlak na een heftige periode in je leven. Maar ja, dat weet jij denk ik ook wel als ik dat van je moeder zo leesquote:Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja zo is het wel.
kom net bij een goede vriend vandaan.
en helaas moeten we concluderen dat sommige vrouwen extreem kunnen veranderen...
ook die moeder zei nog dat ze het zo apart vond dat tegenwoordig mensen een relatie zo snel opgeven...
ja dat ze me opeens wil zien is vaag....
waarom? afscheid nemen van mijn vader e broertje?
maar waarom dan nog stappen (shoppen was mijn idee, heb kleding nodig) en motor rijden
het regent hierquote:Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Chev het volgende:
Ik ben de draad even kwijt, zoiezo DE EX![]()
HET is LENTE!heerlijk dat zonnetje hè
quote:
Vreemd verhaal ja.. maar weet je, soms moet er iets gebeuren waardoor je wakker wordt..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Pwoekie het volgende:
ze doet wel steeds vreemder :S
beetje smalltalk via msn.
deel der mee dat nu ook mijn laatste goede broek naar de tering gaat.
scheur in broekspijp en kruis...
zij: heb je dan nog steeds van die enorme erecties?
ik: :S
zij: Nog steeds last van overmatige geilheid...
ik: nee, dat kwam daar en daardoor (had een goede reden)
ik: sex was nooit het probleem
zij: owww, dacht dat je dat normaal vond...
ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.
echt waar, had je bek dan los getrokken.
vrouwen :S
Blijkbaar mist ze die enorme erecties van jequote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
Ten eerste, als je vriendje geil van je word zie het als een compliment. en daarnaast hoefde ik niet 5 keer per week sex...heb ook 2 handen.
[knip]
Herken dat wel jaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:51 schreef Pwoekie het volgende:
ja dat zei ze ook wel van moeite doendat ze vrij weinig bij mij hoefde te doen om een erectie te veroorzaken
![]()
maar goed, dat kwam ook omdat ze (in mijn ogen) een goddelijk lichaam en gezicht had.
De enige die een beslissing moet maken is zij, jij houd van haar.. pas alleen op dat je niet blind ben voor het staande houden van een relatie als het eigenlijk al niet meer is zoals het behoord te zijn.. maarja dat deed ikook dus heb geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
Dus mijn vraag is, kan iemand me helpen haar terug te winnen?
dat smsje is 4 maanden oud, weet je ook van wie die was?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
Hey iedereen, vandaag keiharde ruzie gehad met mijn vriendin over wat sms-jes die in haar telefoon stonden. Van "schatje, ik vind je leuk" en een oude (4maanden geleden) met daarin "hvj"" van een of andere gast. Dat soort berichten iig, ik haar ermee geconfronteerd. Het enige wat ze zei was dat zei er niks aan kon doen enzo. Later toen we dat aan het uitpraten waren, zegt ze: ik verlies mijn gevoelens voor je. Mijn wereld stortte in. Ik kon niks meer uitbrengen en begon half te huilen. Heel romantisch gezegd, maar ik wil dat ze gelukkig is, dus ik zeg "als je niet verder wilt, zeg het maar, dan zal ik je met rust laten". Toen begon ze te huilen en hebben we 30min in elkaars armen gehuild (ik zie het als een goed teken). Toen niet meer over gehad alleen het contact was beetje kort en ze deed erg koel tegen me. Ze heeft me toen op de trein gezet en ik zie haar donderdag weer, maar ik denk alleen maar aan die ene opmerking en ben de hele tijd op de rand van het huilen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, betekent dit dat het is afgelopen of dat ik nog een relatie heb die vergelijkbaar is met een tijdbom, wachtend tot die kapot gaat. Of in het beste geval dat dit alleen een fase is en dat ze zich over een tijdje realiseert dat ze ook nog gek op mij is.
Ik weet dat dit een topic is voor mij mensen die net hun relatie hebben verbroken, maar voor mij voelt het ook op dit moment zo. Ik denk alleen maar aan haar, en hoe ik in godsnaam haar gevoelens voor mij terug kan winnen. Ik ben bereid er keihard voor te vechten en alles ervoor te doen, zolang ze maar die gevoelens terugkrijgt. We hebben al een hele toekomst uitgepland, dus ik zag dit absoluut niet aankomen. Ik wil haar gewoon niet kwijt, ze betekent de wereld voor me.
- Ze is vreemd gegaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:15 schreef potatoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |