abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 15:51:40 #1
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66619864
Kan een mod de titel aanpassen? moet deel 74 zijn....
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...

van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...

had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine

wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...

en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...

probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...

ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
Was je ex van 7 jaar geleden jaloers op die msn foto van je?

[ Bericht 64% gewijzigd door TeenWolf op 02-03-2009 15:59:55 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 2 maart 2009 @ 15:52:56 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66619924
TVP
  maandag 2 maart 2009 @ 15:58:20 #3
202564 SexyDexie
The Dexorcist
pi_66620124
De kunst van loslaten is (voor mij) het makkelijkst gebleken als het in goeie verstande gaat. Geen ruzie, gewoon als twee volwassen mensen besluiten dat het niet meer gaat.

Heb nu nog steeds contact met m'n ex, niet fysiek, maar af en toe een belletje of sms'je. We zijn allebei beter af!
"There's something I've learned.. all we have, ever, is the need to give each other our love. If we forget that, we lose everything we've got. Let's remember that and get out of this place alive, okay?" - Stevie Ray Vaughan
  maandag 2 maart 2009 @ 16:55:54 #4
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66622371
TVP
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66622936
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef TeenWolf het volgende:
Kan een mod de titel aanpassen? moet deel 74 zijn....
[..]

Was je ex van 7 jaar geleden jaloers op die msn foto van je?
nee recente ex van 2 maand geleden
pi_66635113
toch maar even bijhouden..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 2 maart 2009 @ 23:06:34 #7
51794 Rahl
pi_66636404
Vandaag het laatste gesprek met mijn ex gevoerd. Ze had nog 300 euro geleend van me vorige zomer die ze me zou terugbetalen, nou ik kan er naar fluiten zegt ze. "Voor al dat drinken en eten wat je hier hebt opgegeten en gedronken."

Wat een ongelofelijk klote kut vies tyfuswijf is het zeg. Way to ruin 1,5 years!
last.fm
pi_66636575
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Rahl het volgende:
Vandaag het laatste gesprek met mijn ex gevoerd. Ze had nog 300 euro geleend van me vorige zomer die ze me zou terugbetalen, nou ik kan er naar fluiten zegt ze. "Voor al dat drinken en eten wat je hier hebt opgegeten en gedronken."

Wat een ongelofelijk klote kut vies tyfuswijf is het zeg. Way to ruin 1,5 years!
hahaha, vrouwen

als ik eeen berekening maak dan heb ik zo ongeveer een kleine 2000 euro in een jaar tijd in der gepompt, maar goed, dat was mijn eigen keuze en voor het geld deed ze het niet
  maandag 2 maart 2009 @ 23:15:03 #9
51794 Rahl
pi_66636726
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

hahaha, vrouwen

als ik eeen berekening maak dan heb ik zo ongeveer een kleine 2000 euro in een jaar tijd in der gepompt, maar goed, dat was mijn eigen keuze en voor het geld deed ze het niet
Ik hoop dat de luizen van 1000 kamelen haar hoofd aanvallen en dat ze 50 soa's tegelijk oploopt aan die nieuwe van haar
last.fm
pi_66636891
Ik heb het nu 1.5 week geleden uitgemaakt met mn vriendin. En ze sprak me laatst nog aan op msn, iets in de trent van ( dit moest ik je nog vertellen maar was ik vergeten toen je het uitmaakte; we hadden een babbel van een uur toeni k het uitmaakte ). Hier kan ik persoonlijk erg slecht tegen en ze zit ook nog steeds in mn hoofd. Ze moet d'r uit, ik begin d'r echt een beetje te haten terwijl ik dat niet wil. En het idee dat ik haar nog elke dag op de universiteit zal zien word ik niet GOED van. Zij doet zo emotioneel en daar kan ik absoluut niet tegen. Zeg maar mij het idee geven dat ik me kut moet voelen.

Ik wil d'r vergeten, heb het verdorie zelf uitgemaakt omdat ik eigenlijk wel iemand anders op het oogje heb en dat het nooit gaat lukken tussen ons. Ze is 100% the opposite van me.

BAH!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66642437
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Rahl het volgende:

Tja vrouwen kosten nou eenmaal veel geld.. (en naar wat ik hoor sommige mannen ook, maar geen ervaring mee )je bent niet de enige man die z'n vrouwtje het allerbeste wil geven (ik deed dat dus ook), heb ook de 650 euro van de al geboekte vakantie niet terug gekregen, en gaf per maand ook (enkele) honderd(en) euro uit omdat ik dat wou.
Ja ik vermoed dat ik dat geld ook niet heb terug gekregen heb voor 'opgegeten kosten' ofzo, maarja 't is toch niet 'n kosthuis geweest hè

Het kan heel flauw lopen na zo'n lange tijd samen (in mijn geval 4 jaar, nu 9 maanden terug)

Nu voelt het shit, maak je maar lekker boos en vervloek je eigen keuzes en die van haar.. in de toekomst zal je verstandiger zijn en de dingen beter delen tussen jou en je (nieuwe)partner al kost dat allemaal tijd.
Van onze fouten leren we, spijt van wat je allemaal WEL voor haar gedaan heb moet je niet hebben, wees er trots op jezelf dat jij als man dit voor haar over had!!!!!

Heb hier dus ook geen spijt van.. ook al is het zuur en is het een enorme teleurstelling, gegeven is gegeven dat mag je niet terug nemen.

Als je ex dan besluit iets wat je aan hem/haar heb uitgeleend niet terug wil geven, wat niet van emotionele, maar slechts van niet al te kostbase materialistische waarden is, is het (naar mijn idee) niet de moeite om je er verderd nog druk om te maken, want dit leverd alleen maar emotionele pijn op waar je niet op zit te wachten, het is al moeilijk genoeg.

Sterkte
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:06:40 #12
51794 Rahl
pi_66645740
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef Chev het volgende:

[..]

Tja vrouwen kosten nou eenmaal veel geld.. (en naar wat ik hoor sommige mannen ook, maar geen ervaring mee )je bent niet de enige man die z'n vrouwtje het allerbeste wil geven (ik deed dat dus ook), heb ook de 650 euro van de al geboekte vakantie niet terug gekregen, en gaf per maand ook (enkele) honderd(en) euro uit omdat ik dat wou.
Ja ik vermoed dat ik dat geld ook niet heb terug gekregen heb voor 'opgegeten kosten' ofzo, maarja 't is toch niet 'n kosthuis geweest hè

Het kan heel flauw lopen na zo'n lange tijd samen (in mijn geval 4 jaar, nu 9 maanden terug)

Nu voelt het shit, maak je maar lekker boos en vervloek je eigen keuzes en die van haar.. in de toekomst zal je verstandiger zijn en de dingen beter delen tussen jou en je (nieuwe)partner al kost dat allemaal tijd.
Van onze fouten leren we, spijt van wat je allemaal WEL voor haar gedaan heb moet je niet hebben, wees er trots op jezelf dat jij als man dit voor haar over had!!!!!

Heb hier dus ook geen spijt van.. ook al is het zuur en is het een enorme teleurstelling, gegeven is gegeven dat mag je niet terug nemen.

Als je ex dan besluit iets wat je aan hem/haar heb uitgeleend niet terug wil geven, wat niet van emotionele, maar slechts van niet al te kostbase materialistische waarden is, is het (naar mijn idee) niet de moeite om je er verderd nog druk om te maken, want dit leverd alleen maar emotionele pijn op waar je niet op zit te wachten, het is al moeilijk genoeg.

Sterkte
Bedankt voor je woorden.
Je hebt ook gelijk, het is alleen dat ik zelf nogal diep in de financiele shit zit en dat weet zij ook heel goed, en ze heeft altijd gezegd dat ze het no matter what zou terugbetalen, dus daarom vond ik het een beetje laag. Inmiddels heeft ze haar excuses aangeboden, ze had spijt van wat ze zei etc etc. Heb gezegd dat ze die 300 euro maar als mijn laatste cadeau moet beschouwen, jammer maar helaas. Wil gewoon van haar af zijn en verder gaan met mijn leven.
last.fm
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:28:52 #13
243037 Lamba
Just lamba
pi_66646451
Inmiddels ook hier 2 maanden uit met een meisje waar ik anderhalf jaar iets mee heb gehad.
En het duurt me te lang, krijg dr maar niet uit me kop en denk er nog dagelijks regelmatig aan.
We passen gewoon goed bij elkaar, maar het werkte niet. Ben nu bezig er over heen te komen maar het valt toch tegen. Vooral omdat dit mijn eerste echte liefde is/was. Moeilijk hoor
pi_66646714
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef Lamba het volgende:
Inmiddels ook hier 2 maanden uit met een meisje waar ik anderhalf jaar iets mee heb gehad.
En het duurt me te lang, krijg dr maar niet uit me kop en denk er nog dagelijks regelmatig aan.
We passen gewoon goed bij elkaar, maar het werkte niet. Ben nu bezig er over heen te komen maar het valt toch tegen. Vooral omdat dit mijn eerste echte liefde is/was. Moeilijk hoor
Soms werkt het inderdaad niet, er zijn geen duidelijke redenen voor.
Even door die zure appel heen bijten joh.. aan blijven modderen in iets wat toch geen toekomst heeft is erger dan dit op langere termijn.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66648284
trouwens ik heb een manier ontdekt die een beetje werkt om te verwerken...

gewoon een soort verhaal schrijven over je leven waarin je je relatie verwerkt en dan laat je je fantasie de toekomst maken.
ben er nu mee bezig en het werkt wel deels. het word ook wel een happy end in some way maar het lucht op deels...
pi_66650123
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef Pwoekie het volgende:
trouwens ik heb een manier ontdekt die een beetje werkt om te verwerken...

gewoon een soort verhaal schrijven over je leven waarin je je relatie verwerkt en dan laat je je fantasie de toekomst maken.
ben er nu mee bezig en het werkt wel deels. het word ook wel een happy end in some way maar het lucht op deels...
Mja, dat deed ik vroeger zelf ook wel. Gewoon opschrijven. Maar mn ex-vriendin zit gewoon erg stuk in mn gedachtes. En ik moet haar dus nog zien elke week op de universiteit
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:44:36 #17
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_66650641
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, dat deed ik vroeger zelf ook wel. Gewoon opschrijven. Maar mn ex-vriendin zit gewoon erg stuk in mn gedachtes. En ik moet haar dus nog zien elke week op de universiteit
Mijn ex is er vermoedelijk vandoor gegaan met een ander al wil ie dat niet toegeven.
Ik zie hem bijna elke dag, zelfde onderwijsinstelling, vriendengroep et cetera.
Er komt vast iemand leukers voor ons langs.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_66650818
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Mijn ex is er vermoedelijk vandoor gegaan met een ander al wil ie dat niet toegeven.
Ik zie hem bijna elke dag, zelfde onderwijsinstelling, vriendengroep et cetera.
Er komt vast iemand leukers voor ons langs.
mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.
het heeft iig te maken met dat ze vluchtgedrag vertoond, bepaalde vormen van intimiteit slecht trekt en gebeurtenissen op een verkeerde manier verwerkt.

met haar vorige vriend heeft ze het ook uitgemaakt toen het te close werd, en in mijn geval ook.
saillant detail is dat ik ws de oorsprong ben van haar probleem.

mijn probleem is dat ik teveel over dingen nadenk en een antwoord wil hebben

voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
pi_66650825
tvp
pi_66653892
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:

[knip]

voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
Denk dat de meeste dat hebben die hier op het forum komen
En je zal er gewoon mee moeten leven kerel..

Het maakt nu niet meer uit welke keuzes je ex heeft gemaakt of nog gaat maken, hoe pijnlijk, onbegrijpelijk of ondoordacht die ook zijn, je kan je ex-partner niet meer beschermen of helpen.

Allles was is opgebouwd is, is nu gebroken, als een bot, hij kan nog helen, en kan zelfs zo sterk worden dat het nooit meer breekt op dezelfde plek, maar wel voor altijd voelbaar.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66665474
Mensen ik krijg nog steeds me ex niet uit me kop. Het is nu 2 maanden uit en ze heeft al een dikke maand een ander. Ze vond hem eerst zogenaamd homo (goed voor je eigenwaarde trouwens) en met na carnaval, waar ik niet bij was, hoorde ik dat ze hand in hand liepen en waarschijnlijk wel meer deden. Ik kan haar echt niet loslaten gewoon! Ik was altijd zo goed voor haar! Waar heb ik dit aan verdiend?
Ze is trouwens 21 en die gast 28 Ik ben ook 21.
Help.....
pi_66665807
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik krijg nog steeds me ex niet uit me kop. Het is nu 2 maanden uit en ze heeft al een dikke maand een ander. Ze vond hem eerst zogenaamd homo (goed voor je eigenwaarde trouwens) en met na carnaval, waar ik niet bij was, hoorde ik dat ze hand in hand liepen en waarschijnlijk wel meer deden. Ik kan haar echt niet loslaten gewoon! Ik was altijd zo goed voor haar! Waar heb ik dit aan verdiend?
Help.....
niks over dat leeftijdverschil he

dat had ik ook

en ik was de oudere
pi_66665927
Nou ja het blijft kut.
Ik krijg het gevoel dat onze relatie van dik 3,5 jaar nisk voor haar heeft betekend als ze zo snel al weer een andere gast heeft. Ik zou echt niet zo snel over haar heen kunnen zijn. Moet nog steeds 24u per dag aan haar denken!
pi_66667111
hey larry,

waarom is het uitgegaan dan en hoe zit het met die homo....

kende ze die al langer....

altijd naar dat bepaalde mannen achter vrouwen aan gaan.
had het met mijn ex ook. die ging wel eens met jongens uit (had veel mannelijke vrienden) en sommige ervan wist ik gewoon 100% zeker dat ze achter haar aan zaten. wat vrouwen dus nooit door hebben
pi_66667459
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef larry_flynt het volgende:
Help.....
Succes met het verwerken, bij mij is het nu 1.5 week uit en moet er niet aan denken om nog 6.5 week langer over haar na te denken.
pi_66674349
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef Pwoekie het volgende:
hey larry,

waarom is het uitgegaan dan en hoe zit het met die homo....

kende ze die al langer....

altijd naar dat bepaalde mannen achter vrouwen aan gaan.
had het met mijn ex ook. die ging wel eens met jongens uit (had veel mannelijke vrienden) en sommige ervan wist ik gewoon 100% zeker dat ze achter haar aan zaten. wat vrouwen dus nooit door hebben
Hey,

het is uitgegaan omdat ze vond dat de vlam gedoofd was bij haar. De volgende dag (nadat het uit was) heb ik in haar mailbox gekeken. Daar stond een afspraak om bij een gast een filmpje te kijken. Ik haar helemaal boos opgebeld dat ik niet meer kwam (was net oud en nieuw wat we samen nog zouden vieren en hadden georganiseerd). Toen vertelde ze dat het gewoon een goede vriend was die ze van haar studentenvereniging kende en dat hij homo was en haar alleen wilde troosten.
Nou ja vorige week kwam ik er dus achter dat hij haar goed getroost heeft . Nadat het een kleine maand uit was kregen ze een relatie wat nu al een dikke maand aan is en ik dus nu pas weet.
Was wel een klap voor me, ook me me zelfvertrouwen, dat ik zo snel aan de kant ben gezet na 3,5 jaar zo close te zijn geweest. Zat maar een maandje tussen!
Ze heeft wel toegegeven al langer onbewust verder aan het kijken was en het aan het ontkennen was tegen over haar zelf en mij. Maar ja daar koop ik niks voor. Ze had gewoon eerlijk moeten zijn.
pi_66674575
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Succes met het verwerken, bij mij is het nu 1.5 week uit en moet er niet aan denken om nog 6.5 week langer over haar na te denken.
je zult er toch doorheen moeten

ik vind het nog steeds kut, het contact tussen mij en mijn ex word nu wat intensiever maar ook meer elkaar de loef afsteken.

en toch gaan we binnenkort weer een dagje wat samen doen, niet dat dat wat hoeft te betekenen maar ze verbreekt het contact niet helemaal en dat is in haar geval al iets.

ik mis haar elke minuut van de dag en dat bedoel ik letterlijk.
ik word wakker en denk aan haar, douche en denk aan haar, kleed me aan en denk aan haar, etc, bij alles wat ik doe moet ik aan haar denken, en overal kleeft een herinnering aan.
zo heeft ze me voor mijn verjaardag een kussen gegeven (mijn oude was vies en op) daar slaap ik elke nacht op. en elke nacht droom ik van haar, word ik wakker als ik al kan slapen.

het begint vervelend te worden aangezien ik dus teveel aan haar denk, meer dan zou moeten.
en 90% van de tijd zie ik geen hoop meer en op enkele momenten wel waardoor ik weer ga dromen en fantaseren dat het wel weer goed komt.

en ik maak me vaak veel zorgen om haar.
ze is qua uiterlijk om te zien een extreem mooi meisje, maar ook heel naief en kwetsbaar. en daar maken mensen helaas gebruik van ws.

de tijd die ik met haar samen was het beste van mijn leven, ik heb veel ervaringen gehad en de mooiste dingen op aarde gezien maar niks gaf me een beter gevoel dan sochtends naast haar wakker worden en haar gezicht te zien en dat elke keer weer.

lieverd, ik hoop dat je voelt hoeveel ik van je hou en om je geef
pi_66674808
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ik vind het nog steeds kut, het contact tussen mij en mijn ex word nu wat intensiever maar ook meer elkaar de loef afsteken.

en toch gaan we binnenkort weer een dagje wat samen doen, niet dat dat wat hoeft te betekenen maar ze verbreekt het contact niet helemaal en dat is in haar geval al iets.

ik word wakker en denk aan haar, douche en denk aan haar, kleed me aan en denk aan haar, etc, bij alles wat ik doe moet ik aan haar denken, en overal kleeft een herinnering aan.
zo heeft ze me voor mijn verjaardag een kussen gegeven (mijn oude was vies en op) daar slaap ik elke nacht op. en elke nacht droom ik van haar, word ik wakker als ik al kan slapen.

het begint vervelend te worden aangezien ik dus teveel aan haar denk, meer dan zou moeten.
en 90% van de tijd zie ik geen hoop meer en op enkele momenten wel waardoor ik weer ga dromen en fantaseren dat het wel weer goed komt.

ze is qua uiterlijk om te zien een extreem mooi meisje, maar ook heel naief en kwetsbaar. en daar maken mensen helaas gebruik van ws.

de tijd die ik met haar samen was het beste van mijn leven, ik heb veel ervaringen gehad en de mooiste dingen op aarde gezien maar niks gaf me een beter gevoel dan sochtends naast haar wakker worden en haar gezicht te zien en dat elke keer weer.

BIj mij precies het zelfde. Heb vanaf het uit was super veel gedronken. Als ik dronk vergat ik haar, tot dat ik te veel dronk.
Toen ik hoorde dat ze een ander had (vorige week) ben ik een paar dagen echt zat geworden. Meteen toen ik het hoorde een kwart tot de halve van een fles (1l) wodka leeg gedronken.
Maar ja veel met vrienden gepraat en vrienden die me mee uit namen afgelopen dagen. En vandaag meegesleurt naar de sportschool. Ik heb nu zoiets dat ik me leven ga veranderen en probeer niet aan haar te denken. Maar ik denk elke minuut aan haar. Ze heeft een ander en dat maakt het zo moeilijk. Ik wil haar vergeten! De steun van vrienden werkt echt.
pi_66675060
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

Mja, maar ik mis mn ex-vriendin eigenlijk niet. Ik heb het dan ook zelf uitgemaakt. Maar ik word nog steeds er mee geconfronteerd dat ik haar te vaak zie, en dat ik nog te vaak aan haar denk en dat mn gevoelens verneukt. Ik wou dat er zo'n knopje was met gevoelens even uit zetten. Ik vind het ook niet eerlijk, ik wil eigenlijk niks meer met haar maar ze zit nog steeds in mn hoofd. En ik kom nog vaak langs de plekken waar we samen zijn geweest, en elke dag als ik mn bed zie en mn kamer denk ik weer dat ze hier was..
pi_66675526
waarom heb je het dan uit gemaakt zittende elf?

als je nog zoveel aan haar denkt....

mmm, heb nu 2 halve liters en 5 normale blikken bier op, confisqueer nu de laatste.

a broken hearth comes with liver damage ,....

ik denk trouwens dat veel van de mensen die hier posten wel vallen onder HSP

ik wou dat ik als vrienden van mij was of mijn broertje... die gaan gewoon over op een andere meid en denken niet meer aan de ex...

pfff, mijn broertje is ook een geval apart. die heeft echt 2 a 3 dates per weekend met echt mooie meisjes.
totaal het tegenovergestelde van mij. enerzins grappig hoe fenotype en genotype bij kinderen van ouders verschillen....

mijn moeder: hoogst gevoelig en emotioneel
mijn vader: bikkelhard en avonturier

ik lijk qua uiterlijk 100% op mijn vader en ben over emotioneel zoals mijn ma
mijn broertje lijkt op mijn moeder qua uitrlijk en is ook bikkelhard zoals mijn pa.
pi_66675936
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Pwoekie het volgende:
waarom heb je het dan uit gemaakt zittende elf?

als je nog zoveel aan haar denkt....

mmm, heb nu 2 halve liters en 5 normale blikken bier op, confisqueer nu de laatste.

a broken hearth comes with liver damage ,....

ik denk trouwens dat veel van de mensen die hier posten wel vallen onder HSP

ik wou dat ik als vrienden van mij was of mijn broertje... die gaan gewoon over op een andere meid en denken niet meer aan de ex...

pfff, mijn broertje is ook een geval apart. die heeft echt 2 a 3 dates per weekend met echt mooie meisjes.
totaal het tegenovergestelde van mij. enerzins grappig hoe fenotype en genotype bij kinderen van ouders verschillen....

mijn moeder: hoogst gevoelig en emotioneel
mijn vader: bikkelhard en avonturier

ik lijk qua uiterlijk 100% op mijn vader en ben over emotioneel zoals mijn ma
mijn broertje lijkt op mijn moeder qua uitrlijk en is ook bikkelhard zoals mijn pa.
Ik heb het uitgemaakt omdat ik spoedig waarschijnlijk weer ga verhuizen naar nogmaals het buitenland. Zij was mn 1e buitenlandse vriendin. En dat viel toch wat tegen ( cultuur wise ) en ik zag het niet zitten om een lange afstands relatie te gaan doen. Zij wel. En nu die verhuizing dichter bij komt, heb ik de knoop toch maar doorgehakt om te kappen. Zij in tranen, iets waar ik ook niet tegen kan.
pi_66676130
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb het uitgemaakt omdat ik spoedig waarschijnlijk weer ga verhuizen naar nogmaals het buitenland. Zij was mn 1e buitenlandse vriendin. En dat viel toch wat tegen ( cultuur wise ) en ik zag het niet zitten om een lange afstands relatie te gaan doen. Zij wel. En nu die verhuizing dichter bij komt, heb ik de knoop toch maar doorgehakt om te kappen. Zij in tranen, iets waar ik ook niet tegen kan.
een rationele beslissing waar je gevoel het toch niet mee eens is

ga je zo lang weg en is het cultuurverschil zo extreem groot?
pi_66676724
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:29 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

een rationele beslissing waar je gevoel het toch niet mee eens is

ga je zo lang weg en is het cultuurverschil zo extreem groot?
Zij is italiaans, 19 en komt qua relaties net wat om de hoek kijken. Haar langste relatie voor mij was een maand!
En wat betreft cultuur verschillen, hoe ze met haar familie omgaat. Hoe ze in het leven staat, het feit dat we tegen elkaar praten in een taal die beide niet onze moeder taal is, was wat vreemd en ga zo maar door. Ze is overigens ook erg kieskeurig wat betreft voedsel. ( op onze 1e date had ik haar naar een italiaans restaurant meegenomen, was niet al te slim ) En zoals velen vaak zeggen, italianen zijn vrij passievol, dat was deze dus ook. Mij ietsje té

En mn gevoel wat betreft haar moet d'r mond houden.
pi_66682379
tvp'tje.
pi_66682507
Net een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze niet wilde terug mailen, ze heeft volgens haar overal al een antwoord opgegeven. Maar dat heeft ze niet!
Het wil me echt niet los laten en snap nog steeds niet dat ze me zo snel aan de kant kan zetten.....
pi_66685476
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef larry_flynt het volgende:
Net een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze niet wilde terug mailen, ze heeft volgens haar overal al een antwoord opgegeven. Maar dat heeft ze niet!
Het wil me echt niet los laten en snap nog steeds niet dat ze me zo snel aan de kant kan zetten.....
Mja, ik kan me van vroeger herinneren, mails sturen na dat het uit is met extra vragen werd vaak als vrij irritant gezien
pi_66686205
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef larry_flynt het volgende:
Ik had ook nog wel wat vragen aan haar.
In het begin wil je die gewoon beantwoord krijgen.
Maar later denk je echt zoiets van lekker belangrijk, het is gewoon klaar.
Het heeft dan ook geen zin om aan die vragen te gaan denken.

Je ex gaat verder en dat moet jij ook.
Het is even een moeilijke periode en dat geeft ook niet maar ga wel door!
pi_66686996
Maar het is zo moeilijk om voor te stellen dat ze nu al weer met een ander hand in hand loopt en dingen doet die ze eerst alleen met mij deed. Bedoel ik niet alleen seks, maar ook andere dingen, zoals naar de stad en bios.

Snap nog steeds niet dat ze zo snel naar een ander kan gaan.
Wil er steeds over op houden en verder gaan, maar het lukt me niet. Overal om me heen zie ik stelletjes.....
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:24:41 #39
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66687773
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef larry_flynt het volgende:
Maar het is zo moeilijk om voor te stellen dat ze nu al weer met een ander hand in hand loopt en dingen doet die ze eerst alleen met mij deed. Bedoel ik niet alleen seks, maar ook andere dingen, zoals naar de stad en bios.

Wil er steeds over op houden en verder gaan, maar het lukt me niet. Overal om me heen zie ik stelletjes.....
En zeker ook geen meisje dat net zo leuk is?
pi_66688073
@Mstr: Wel leuke meisjes, maar wie zegt dat die meisjes mij leuk vinden? Heb geen zin om blauwtjes te lopen enzo
pi_66689016
ok, ik dacht dat ik van mijn ex af was.. maar dus niet he?
Eergister belde ze ineens op, helemaal boos en hysterisch.. Ik zou haar dochter lastig vallen..
Ik zou nl. met haar in de bus hebben gezeten. Jawel, wat een vreselijke misdaad he?

Om te beginnen is het onzin, ik zat idd. in een bus, die dag, maar dat was op een tijdstip dat zij gewoon op school zat.

Maar goed dat is dus aanleiding voor haar en haar al even maffe ex-echtgenoot (vader van het kind) om herhaaldelijk op te bellen en te gaan gillen, dreigen, whatever.. Zonder zelfs maar te willen luisteren naar wat ik te zeggen heb.
Ik heb de wijkagent gemaild met de vraag of er geen wetgeving is die voorziet in het effectief neutraliseren van gestoorde exen..
Die mensen sporen niet, allebei niet.. Wat een mongolen..
(Sorry moest het even kwijt:P )

Wel een effectieve manier om over je ex heen te komen, trouwens.. Ik ben inmiddels echt blij dat ik die gevaarlijke gek kwijt ben.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:34:56 #42
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66690615
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef larry_flynt het volgende:
@Mstr: Wel leuke meisjes, maar wie zegt dat die meisjes mij leuk vinden? Heb geen zin om blauwtjes te lopen enzo
Herkenbaar, het heeft toch je zelfvertrouwen enigszins geschaad
pi_66692580
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Herkenbaar, het heeft toch je zelfvertrouwen enigszins geschaad
Hier nog een, het is nu bijna 2 maanden uit met mijn ex en heb nog niet het lef gevonden om uberhaupt een meisje aan te spreken die er leuk uitzag. Terwijl ik voordat ik met met haar kreeg op elk meisje af durfde te stappen om een leuk gesprek te beginnen.

Heel irritant. Een gebroken hart doet je zelfvertrouwen weinig goed.
pi_66694043
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ik had ook nog wel wat vragen aan haar.
In het begin wil je die gewoon beantwoord krijgen.
Maar later denk je echt zoiets van lekker belangrijk, het is gewoon klaar.
Het heeft dan ook geen zin om aan die vragen te gaan denken.

Je ex gaat verder en dat moet jij ook.
Het is even een moeilijke periode en dat geeft ook niet maar ga wel door!
Eensch.
De antwoorden op al die vragen leveren uiteindelijk toch niet op wat je had gehoopt is mijn ervaring. En hoe eerder je je helemaal los hebt gekoppeld van de ex hoe eerder je aan het verwerken kan beginnen.
In mijn geval erg lastig, aangezien we nog een woning huren samen. Ik kan pas eind maart verhuizen en zit dus tot die tijd bij mijn ouders te wachten totdat ik eindelijk mijn boeltje kan pakken. Totdat alles achter de rug is kan ik gewoon niet verder, dat maakt verwerking bijna onmogelijk op het moment...
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
pi_66694235
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef Ondicht het volgende:

[..]

Hier nog een, het is nu bijna 2 maanden uit met mijn ex en heb nog niet het lef gevonden om uberhaupt een meisje aan te spreken die er leuk uitzag. Terwijl ik voordat ik met met haar kreeg op elk meisje af durfde te stappen om een leuk gesprek te beginnen.

Heel irritant. Een gebroken hart doet je zelfvertrouwen weinig goed.
dat had ik heel ff, maar heb ook wel een paar mooie meisjes weer gezoend.
alleen besefte ik dat het gewoon3x niks was ivm met mijn ex.

ik mis vooral lieve smsjes, kaartjes en knuffelen.
en gewoon haar lekker verassen of samen leuke dingen doen, dingen plannen en wakker worden naast haar
pi_66694384
Ondicht, ik heb voor 't eerst pas weer na ongeveer 6 maanden gezoend met een andere vrouw
Dus 't is maar net wat jij denkt dat je nodig hebt, en hoe hard je gaat zoeken (en/of hoeveel geluk je hebt)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66695158
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Chev het volgende:
Ondicht, ik heb voor 't eerst pas weer na ongeveer 6 maanden gezoend met een andere vrouw
Dus 't is maar net wat jij denkt dat je nodig hebt, en hoe hard je gaat zoeken (en/of hoeveel geluk je hebt)
ja en sommigen die snappen het niet.

mijn ene vriendengroep bestaat voor mij uit een paar goede vrienden (2) en 2 idioten die erbij horen die ik niet echt mag, leuk om mee te stappen maar dat is het.

het is net een week uit met mijn ex.
veel gepraat met een vriend en de andere vriend opbeurende woorden en begripvol (ook al kost hem dat moeite aangezien die erg rationeel is).
we zitten dus bij mij thuis wat in te drinken, beetje tv kijken en pokeren. zegt die ene gozer opeens (nog nooit een relatie gehad of intiem geweest met een meisje). ik snap je wel, ik weet precies hoe het gevoel is wat je nu hebt want dat heb ik ook wel eens gehad toen ik ontslagen werd en mijn collega's niet meer zag...
die stelt een relatie met een vrouw waarmee je kinderen wilt en oud worden gelijk aan het ouwehoeren met collega's

dan geeft hij zijn verjaardag, in het carnavals weekend ...., hij vond het gek dat niemand kon.
maar goed, bleek dat hij mijn ex ook een uitnodiging had gestuurd... leuke verjaardag en attent om haar uit te nodigen

dan die andere gozer.
we zitten met zijn drieen in de auto op weg naar een feestje.
kwam het er zo over dat we alle drie weer vrijgezel waren... althans die goede vriend van mij heeft het wel uit maar ziet zijn ex heel vaak.
of we nog gingen neuken vanavond met andere vrouwen.
ik zeg dat ik daar nog geen behoefte aan heb. andere vriend zegt dat hij daarvoor nog veel te close is met zijn ex en dat hij haar gisteren nog had gezien.
vraagt de randdebiel: heb je nog geneukt dan?
vriend: nee, was gewoon gezellig als vanouds.
randdebiel: ik snap niet hoe je dat kan, als ik mijn ex zie dan wil ik ook neuken, zou haar zelfs vastbinden...
smerige egoisme van die vent is extreem, met geld, rondjes halen, dingen regelen maar zelfs met vrouwen waarvan die beweerd te houden.

gelukkig zijn wij drieen ze alle twee behoorlijk zat ...
pi_66696570
Wees voorzichtig met conclusies jongen, soms zijn de dingen die de een zegt niet zoals ze zijn, bjivoorbeeld als iemand zegt de ander zat te zijn maar er toch mee doorgaat omdat het altijd al zo is gegaan zal niet beteken dat hij die persoon ook achter zich zal laten, waardoor je een vriend kwijt kan raken.

Maargoed da's weer wat anders.
Maar wel goed dat je zo rationeel kan nadenken.. als ik mijn ex zou zien, zonder dat ze een vriend had (wat nu wel zo is) zou ik 't ff niet weten overigens.
Aan de ene kant is ze alles wat ik niet meer wil in 't leven en aan de andere kant was ze wel alles wat ik wou dus als dat ergens 'n keer veranderd dan weet ik niet hoe het gaat lopen.

Maar zoals al 's eerder gezegt is, zoiets merk je binnen 'n paar weken als je weer contact hebt (als dat ooit gebeurd).

Maargoed ik brabbel weer onzin :| succes
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66697480
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:05 schreef larry_flynt het volgende:

Ja dat snap ik.
Als ik dat nu zou zien of horen zou ik ook g worden.
Maar ik heb het dus nog niet gezien of gehoord, dus ik ga verder.

Al zou ik het horen krijg ik wel ff een terugslag denk ik maar goed.
Je doet er geen ene fuck aan.
Je kan dus beter met je eigen leventje doorgaan vriend.
pi_66697596
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.
Als ik dat nu zou zien of horen zou ik ook g worden.
Maar ik heb het dus nog niet gezien of gehoord, dus ik ga verder.

Al zou ik het horen krijg ik wel ff een terugslag denk ik maar goed.
Je doet er geen ene fuck aan.
Je kan dus beter met je eigen leventje doorgaan vriend.
Dankjewel. Dat ga ik ook zeker doen. Ik probeer haar uit mijn hoofd te zetten. Hoe moeilijk ook.
Wie weet wat de toekomst mij gaat brengen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')