dat vind ik ook de essentie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
Niet geheel mee eens, er moeten meer leuke momenten zijn dan minder leuke momenten, maar je hebt periodes van goed en je hebt periodes van slecht. Wel eens gehoord van een ouder koppel die 60 jaar samen zijn dat ze best wel 's een half jaar of een jaar een minder leuke tijd hebben (of gewoon baruit slecht) maar dat 1 goed jaar beter is dan 5 slechte jaren) en dat is wijsheidquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.
Ik ga dus ook nog gewoon met haar om, praten niet anders tegen elkaar.. Wonen alleen niet meer samen in één huis, en zien elkaar minder. Maar als ze er is, is het net of er niks aan de hand is. Afgesproken om als de beste maatjes door te gaan, zonder liefdesrelatie zegmaar. Ik blijf er bij dat dit voor mij in ieder geval de fijnste oplossing is..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Pwoekie het volgende:
mmm, toch nog steeds een beetje msn contact...
weer lekker als vanouds...
en een hele goede vriend van mij had al aan haar gevraagd of ze nog een keer mee ging samen met mij en zijn "ex". dat wou ze dan wel.
en ook min of meer andere dingen afspreken :S
godver, ik wou dat we een gruwelijke hekel aan elkander hadden
Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
dat vind ik ook de essentie.
soms, heb je gewoon momenten waar je beidden niks aan kunt doen maar die wel heel zwaar zijn.
de ellende van de situatie moet je dan niet op een relatie betrekken en gewoon inzien dat zoiets tijdelijk kan zijn en afhankelijk van de ellende dit ook langer kan duren.
als mijn relatie kut was, als we niet bij elkaar pasten of dat we om de domste dingen ruzie hadden dan had ik er ook niet zoveel problemen mee.
blijf je sneller vrienden, maar nu (ook angezien we elkaar zo lang kennen) heb ik het idee dat het een verkeerde beslissing is.
ik heb ook voor mezelf (nadat iemand dat hier voorstelde) om minpunten aan mijn ex en de relatie te zoeken...
wat haar dwars zat en mij...nou, ik vind dingen als accent wat ik al 7 jaar heb niet echt een goede reden
maar anderzijds als het echt ware liefde is...zijn meer relaties die goedkomen al moet je er nooit vnuit gaan.
binnenkort dus wel ff haar daten en dan ff dingen duidelijk maken.
we noemen elkaar nog wel lieverdje, schatje, en andere koosnnaampjes
ja dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..
Het is alleen wel zo dat de slechte dingen bepalen of je een relatie kan hebben of niet.
Maar als die niet de goeie dingen overschaduwen, dan ga je mss nog een mooie toekomst tegemoet met haar
Jezus man, ken ik me voorstellen. Nooit leuk om erachter te komen dat je ex over je heen is en dat dat er eens even leuk ingewreven wordt. Maar ach, grote kans dat die gast een rebounder is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef Rezistance het volgende:
Nouja.. wat is mijn verhaal?
Even in het kort:
Het was 8 maanden geleden uit tussen mij en mn vriendin (2 jaar).
We hadden planning om samen te wonen en nog veel meer.
1 vakantie was genoeg om alles om zeep te helpen (het ging daarvoor al wat minder).
Ze woont nu samen met een andere gozer en is 4 maanden zwanger.
Wat heb ik me toch een portie KUT gevoeld hey..
Theorie vs praktijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kom op gasten!
Jullie zijn veel te veel bezig met jullie ex.
Ga je eigen leven leiden, even je kop ergens anders.
Ja dat snap ik.quote:
2 maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Ik heb me ook 2 maanden waardeloos gevoeld, gejankt en weet ik wat nog meer.
Allemaal leuk en aardig maar dat moet een keer ophouden en je moet vooruit kijken.
Als je contact blijft houden maak je het jezelf moeilijk.
Mocht het door dat contact weer goedkomen en dan toch na zeg een maand weer uitgaan....
Ja dan komt de klap nog veel harder aan.
Denk aan jezelf.
Ja dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Chev het volgende:
[..]
2 maandenhoop dat je je nu zó sterk blijft voelen als op het moment van deze post.
In mijn ervaring zijn er ups en downs bij het verwerken de ups zijn super de downs zijn shit alleen de ups duren steeds langer dan de downs
En iedereen moet z'n eigen tijd hiervoor nemen, de een laat het binnen 'n paar weken 'achter' zich en de andere heeft hier 'n jaar of langer voor nodig. Alleen jij zelf kan dt bepalen
En sommige moeten hun leven opnieuw opbouwen (zoals ik) en dat duurt dan weer ietsjes langerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Wel denk ik dat als je verder gaat met je eigen leven en aan jezelf denkt, het sneller gaat.
Je doet altijd wel water bij de wijn.. maar als je jezelf niet meer kunt zijn is er iets mis..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Just-Lost het volgende:
Is het ook niet gewoon logisch dat je op een gegeven moment dingen op gaat geven voor je relatie? Ik zie dat niet als geremd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |