abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66911238
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
dat vind ik ook de essentie.

soms, heb je gewoon momenten waar je beidden niks aan kunt doen maar die wel heel zwaar zijn.
de ellende van de situatie moet je dan niet op een relatie betrekken en gewoon inzien dat zoiets tijdelijk kan zijn en afhankelijk van de ellende dit ook langer kan duren.

als mijn relatie kut was, als we niet bij elkaar pasten of dat we om de domste dingen ruzie hadden dan had ik er ook niet zoveel problemen mee.
blijf je sneller vrienden, maar nu (ook angezien we elkaar zo lang kennen) heb ik het idee dat het een verkeerde beslissing is.

ik heb ook voor mezelf (nadat iemand dat hier voorstelde) om minpunten aan mijn ex en de relatie te zoeken...
wat haar dwars zat en mij...nou, ik vind dingen als accent wat ik al 7 jaar heb niet echt een goede reden

maar anderzijds als het echt ware liefde is...zijn meer relaties die goedkomen al moet je er nooit vnuit gaan.
binnenkort dus wel ff haar daten en dan ff dingen duidelijk maken.

we noemen elkaar nog wel lieverdje, schatje, en andere koosnnaampjes
pi_66925021
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.
pi_66926882
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.
Niet geheel mee eens, er moeten meer leuke momenten zijn dan minder leuke momenten, maar je hebt periodes van goed en je hebt periodes van slecht. Wel eens gehoord van een ouder koppel die 60 jaar samen zijn dat ze best wel 's een half jaar of een jaar een minder leuke tijd hebben (of gewoon baruit slecht) maar dat 1 goed jaar beter is dan 5 slechte jaren) en dat is wijsheid

Het leven alleen is ook niet alleen maar leuk, je hebt altijd leuke en minder leuke mometen, het gaat erom dat je die samen 'overleeft', de band sterken maakt je elkaar steunt en je elkaar stimuleerd samen groeit en dus niet stil staat (in praktijk lastiger dan in de theorie )

Ik werd ook enorm geremd in mijn vorige relatie en kijk nu een stuk opener hier tegenover aan. Zolang je partner niet op een emotioneel niveau boven je uitgroeit maar wel op andere vlakken dan maakt het niet uit, het is wel de bedoeling dat je samen de top berijkt als een team en het is geen wedstrijd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 11-03-2009 10:30:09 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66927404
ik denk dat goede en slechte tijden ook goed zijn.

je moet het slecht hebben gehad om het goede te waarderen...

wat dat betrefd is redelijk arm geboren worden en weinig hebben maar wel wilskracht een van de beste uitgangsposities
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:49:22 #105
247160 Just-Lost
will never forget
pi_66927674
Is het ook niet gewoon logisch dat je op een gegeven moment dingen op gaat geven voor je relatie? Ik zie dat niet als geremd worden. Ik kan bepaalde dingen laten vallen of niet meer doen, omdat ik daar m'n partner gelukkig mee maak. Als ik zie dat zij daar gelukkig van word... kan dat genoeg voor mij zijn.

Dat moet niet in alle situaties gebeuren, maar voorkomen kan het best wel.
Hoeveel mensen zijn er nog die hun eigen gevoel opzij kunnen zetten om een ander gelukkig te zien? ik kan gelukkig worden, met het gelukkig maken van een ander.

Bij elkaar blijven is vaak een grotere opgave dan uit elkaar gaan, helemaal als het tegenzit.
Je hebt een relatie, dus je hebt met een ander rekening te houden, niet alleen met jezelf... En daar hoort naar mijn mening bij dat je dingen op moet offeren.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_66927687
mmm, toch nog steeds een beetje msn contact...

weer lekker als vanouds...
en een hele goede vriend van mij had al aan haar gevraagd of ze nog een keer mee ging samen met mij en zijn "ex". dat wou ze dan wel.

en ook min of meer andere dingen afspreken :S

godver, ik wou dat we een gruwelijke hekel aan elkander hadden
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:58:03 #107
247160 Just-Lost
will never forget
pi_66927900
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Pwoekie het volgende:
mmm, toch nog steeds een beetje msn contact...

weer lekker als vanouds...
en een hele goede vriend van mij had al aan haar gevraagd of ze nog een keer mee ging samen met mij en zijn "ex". dat wou ze dan wel.

en ook min of meer andere dingen afspreken :S

godver, ik wou dat we een gruwelijke hekel aan elkander hadden
Ik ga dus ook nog gewoon met haar om, praten niet anders tegen elkaar.. Wonen alleen niet meer samen in één huis, en zien elkaar minder. Maar als ze er is, is het net of er niks aan de hand is. Afgesproken om als de beste maatjes door te gaan, zonder liefdesrelatie zegmaar. Ik blijf er bij dat dit voor mij in ieder geval de fijnste oplossing is..
Misschien niet de snelste, maar kan het nu redelijk op m'n eigen tempo afbouwen. Tenzij de zwaarste klap nog komen gaat....
And I tried to sing
pi_66929018
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat vind ik ook de essentie.

soms, heb je gewoon momenten waar je beidden niks aan kunt doen maar die wel heel zwaar zijn.
de ellende van de situatie moet je dan niet op een relatie betrekken en gewoon inzien dat zoiets tijdelijk kan zijn en afhankelijk van de ellende dit ook langer kan duren.

als mijn relatie kut was, als we niet bij elkaar pasten of dat we om de domste dingen ruzie hadden dan had ik er ook niet zoveel problemen mee.
blijf je sneller vrienden, maar nu (ook angezien we elkaar zo lang kennen) heb ik het idee dat het een verkeerde beslissing is.

ik heb ook voor mezelf (nadat iemand dat hier voorstelde) om minpunten aan mijn ex en de relatie te zoeken...
wat haar dwars zat en mij...nou, ik vind dingen als accent wat ik al 7 jaar heb niet echt een goede reden

maar anderzijds als het echt ware liefde is...zijn meer relaties die goedkomen al moet je er nooit vnuit gaan.
binnenkort dus wel ff haar daten en dan ff dingen duidelijk maken.

we noemen elkaar nog wel lieverdje, schatje, en andere koosnnaampjes
Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..
Het is alleen wel zo dat de slechte dingen bepalen of je een relatie kan hebben of niet.
Maar als die niet de goeie dingen overschaduwen, dan ga je mss nog een mooie toekomst tegemoet met haar
pi_66930266
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..
Het is alleen wel zo dat de slechte dingen bepalen of je een relatie kan hebben of niet.
Maar als die niet de goeie dingen overschaduwen, dan ga je mss nog een mooie toekomst tegemoet met haar
ja dat hoop ik ook.
anderzijds is de impact voor haar heel erg geweest.
het domme is dat zij mij heeft geleerd om als ik in de shit zit om met anderen te praten en me niet te schamen.
dat doe en deed ik dus. maar zij dus niet helaas.

ze is al een eikel tegen gekomen, en dat heeft haar wel een klap gegeven.
ik ben zeer ws een HSP-er, zij ook, ik de spanningszoeker en zei de rustige.

ach we zien wel wat het word... ik ga iig ook flink aan mezelf werken om met dat hele gevoel eens normaal om te gaan. heb het een paar jaar extreem onderdrukt waar ik ook niet gelukkig van werd. mijn ex heeft het weer naar boven gehaald
pi_66931418
Nouja.. wat is mijn verhaal?

Even in het kort:
Het was 8 maanden geleden uit tussen mij en mn vriendin (2 jaar).
We hadden planning om samen te wonen en nog veel meer.
1 vakantie was genoeg om alles om zeep te helpen (het ging daarvoor al wat minder).
Ze woont nu samen met een andere gozer en is 4 maanden zwanger.

Wat heb ik me toch een portie KUT gevoeld hey..
If you cant beat them, join them
pi_66938874
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef Rezistance het volgende:
Nouja.. wat is mijn verhaal?

Even in het kort:
Het was 8 maanden geleden uit tussen mij en mn vriendin (2 jaar).
We hadden planning om samen te wonen en nog veel meer.
1 vakantie was genoeg om alles om zeep te helpen (het ging daarvoor al wat minder).
Ze woont nu samen met een andere gozer en is 4 maanden zwanger.

Wat heb ik me toch een portie KUT gevoeld hey..
Jezus man, ken ik me voorstellen. Nooit leuk om erachter te komen dat je ex over je heen is en dat dat er eens even leuk ingewreven wordt. Maar ach, grote kans dat die gast een rebounder is.

Ik heb in ieder geval al medelijden met dat kind.

Vakanties zorgen in veel gevallen voor een break-up. In mijn geval was dat ook zo. (Mijn ex twijfelde al langer, maar de vakantie heeft bij hem de doorslag gegeven)
pi_66942486
bah, een vermoeden dat ik had doordat ze iets verkeerds formuleerde op msn is nu wel zeker...

ik snap het gewoon niet dat een meisje zulke dingen kan doen, geen zin om het toe te lichten maar de nachtmerrie van ons allemaal

ik voel me van de en kant zo bedrogen, zo gekwetst alsof ik en wat we hadden niks voorstelden.
de hele dag denk ik aan haar, wat ik ook doe, word er echt hopenloos gek van.
wil dat het stopt in mijn hoofd, doet de hele dag pijn.

en enerzijds is het ook mijn fout... en ik kots op het lot, dat elke keer tegen zit als we net het geluk hebben gevonden

moet heel erg oppassen wat ik doe want ben nu bang om alleen te zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door Pwoekie op 11-03-2009 18:02:18 ]
  donderdag 12 maart 2009 @ 00:24:01 #113
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66956304
bleuh, fiets net toevallig langs het huis van mijn ex en ik zie dat die vieze sauna kerel er gewoon is, op mijn plek

het ging juist zo goed maar nu vrees ik terugslag
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66960971
Ik zag m'n ex gisteren middag denk ik rijden in een klein autootje (zag haar in een flits).
Ze zag er mooi (zoals altijd) en gelukkig uit, deed me wel even wat maar niet voor heel lang.

Rezistance ik leef met je mee man, maar je moet het maar met rust laten, ze is er blijkbaar op dit moment gelukkig mee (net als dat ze met jou was), vakanties of speciale uitjes triggeren altijd meer gevoel bij mensen, mijn ex kwam er achter tijdens een familie etentje dat ze niet gelukkig meer was, maar ik denk niet dat ze de oorzaak bij haarzelf zocht maar bij mij

En ze is nu ook al 8 maanden bij een ander, voor mij niet bekend of het een rebounder is, hoef het niet te weten, te horen of te zien.

Een positief dingetje ik heb 'n oogje op een leuke dame hier op werk, maar durf niet verder te vragen eigenlijk, collega stelde voor haar zo'n greetingcard te sturen want zo vaak kom ik haar niet tegen in het pand...

Beetje bang dat ik er misschien nog niet klaar voor ben (niet voor de afwijzing) maar vraag me dan af, wanneer wel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66967626
Kom op gasten!
Jullie zijn veel te veel bezig met jullie ex.
Ga je eigen leven leiden, even je kop ergens anders.

Soswieso geen contact meer ook al denk je dat dit voor jou het beste is.
Geloof me dat is het niet.
Heb je nu nog leuk contact, heeft ze over een tijdje een nieuwe lover voel jij je weer verrot.
Beter is het om al het contact te verbreken je nu ff slecht te voelen dan zometeen nog veel erger.
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:29:38 #116
247160 Just-Lost
will never forget
pi_66970283
Hmm.. vanavond komt ze weer even langs, gewoon zomaar, en nog wat bankzaken enz. doornemen. We moeten elkaar wel zien, om alles met het huis te regelen.
Lijkt wel of ik de afgelopen 2 weken in een roes leef.. het lijkt dan goed te gaan, gewoon omdat ik nie aan haar wil denken. Ik heb gewoon geeeen zin om het er weer over te hebben.
Maar ik vraag me af of onder die roes niet nog een heel stuk verdriet ligt die er nog wel een andere keer uitkomt.

Dat idee niet meer met elkaar om te gaan blijft zo ontzettend raar, m'n verstand weet wel hoe het zit. Maar m'n gevoel trekt het nog even niet. Het lukt me nog even niet om een ander in dat toekomstplaatje in te vulllen helaas.
Dat invullen moet misschien ook nog wel een tijdje wachten, toch is die drang er heel erg :S
Waarschijnlijk zoek ik gewoon naar haar.. maar dan in een ander persoon. Maar we weten allemaal dat dat ook niet gaat werken..
And I tried to sing
pi_66974922
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kom op gasten!
Jullie zijn veel te veel bezig met jullie ex.
Ga je eigen leven leiden, even je kop ergens anders.
Theorie vs praktijk
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66977017
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Chev het volgende:

[..]

Theorie vs praktijk
Ja dat snap ik.
Ik heb me ook 2 maanden waardeloos gevoeld, gejankt en weet ik wat nog meer.
Allemaal leuk en aardig maar dat moet een keer ophouden en je moet vooruit kijken.

Als je contact blijft houden maak je het jezelf moeilijk.
Mocht het door dat contact weer goedkomen en dan toch na zeg een maand weer uitgaan....

Ja dan komt de klap nog veel harder aan.
Denk aan jezelf.
pi_67005061
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.
Ik heb me ook 2 maanden waardeloos gevoeld, gejankt en weet ik wat nog meer.
Allemaal leuk en aardig maar dat moet een keer ophouden en je moet vooruit kijken.

Als je contact blijft houden maak je het jezelf moeilijk.
Mocht het door dat contact weer goedkomen en dan toch na zeg een maand weer uitgaan....

Ja dan komt de klap nog veel harder aan.
Denk aan jezelf.
2 maanden hoop dat je je nu zó sterk blijft voelen als op het moment van deze post.
In mijn ervaring zijn er ups en downs bij het verwerken de ups zijn super de downs zijn shit alleen de ups duren steeds langer dan de downs

En iedereen moet z'n eigen tijd hiervoor nemen, de een laat het binnen 'n paar weken 'achter' zich en de andere heeft hier 'n jaar of langer voor nodig. Alleen jij zelf kan dt bepalen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67007291
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Chev het volgende:

[..]

2 maanden hoop dat je je nu zó sterk blijft voelen als op het moment van deze post.
In mijn ervaring zijn er ups en downs bij het verwerken de ups zijn super de downs zijn shit alleen de ups duren steeds langer dan de downs

En iedereen moet z'n eigen tijd hiervoor nemen, de een laat het binnen 'n paar weken 'achter' zich en de andere heeft hier 'n jaar of langer voor nodig. Alleen jij zelf kan dt bepalen
Ja dat is zeker waar.
Tuurlijk heb ik ook nog mijn downs.
Zeker als ik weer eens een weekend alleen ben.

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het weinig zin heeft om je druk te maken.
Heb het zelf ook gedaan hoor en ook ik dacht dat het nooit meer goed met me kwam.
Gelukkig voel ik me nu een stuk beter.

Wil alleen maar zeggen dat dit bij jullie ook gaat komen.
Ik hoop natuurlijk dat dit snel gaat, maar zoals Chev al zei: bij de een gaat dit sneller dan de ander.

Wel denk ik dat als je verder gaat met je eigen leven en aan jezelf denkt, het sneller gaat.
pi_67009107
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Wel denk ik dat als je verder gaat met je eigen leven en aan jezelf denkt, het sneller gaat.
En sommige moeten hun leven opnieuw opbouwen (zoals ik) en dat duurt dan weer ietsjes langer

Betekend niet dat je er ongelukkig mee hoeft te zijn, want ik ben dat in iedergeval niet, ik ben blij dat ik zover ben zoals ik nu ben dat ik zelfstandiger en meer gegroeit in die periode ben dan ik ooit was en dat ik het goed voor elkaar heb.

Niet té veel kijken naar eigen tekort komingen, tenzij je er echt iets aan wil doen, wees gelukkig en tevreden het HOEFT niet snel te gaan als het maar goed gaat.

Er is een tijd voor denken en er is een tijd voor doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 13-03-2009 14:58:21 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:53:16 #122
247160 Just-Lost
will never forget
pi_67036083
Dat opnieuw opbouwen herken ik heel goed.. is zwaar genoeg.
Heb vandaag echt een zware terugslag De waarom vraag komt weer naar boven, en alle dingen die zo mooi waren. Ik weet verdomme niet eens of ik in dit huis kan blijven waar ik zo hard voor heb gewerkt...
En dat besef, van ze is er echt niet meer, is zooo zwaar. Al die leuke vakanties, en mooie momenten.
And I tried to sing
pi_67042378
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Just-Lost het volgende:
Is het ook niet gewoon logisch dat je op een gegeven moment dingen op gaat geven voor je relatie? Ik zie dat niet als geremd worden.
Je doet altijd wel water bij de wijn.. maar als je jezelf niet meer kunt zijn is er iets mis..
pi_67072721
het was weer "gezellig", veel gesjanst met vrouwen maar het doet me allemaal niks meer.
ik ben de meeste vrouwen zo snel zat.
als klapper op de vuurpijl dus met een meid mee naar huis gegaan.

niks gebeurd, dacht dat ik wel behoefte had eraan maar ik realiseerde me dat het toch heel anders is.
met mijn ex was vanaf het eerste moment alsof het altijd al goed was.
gewoon die rust en gevoel dat er was....

hoorde ook nog van een vriend dat ze tegen hem had gezegd dat ze mij mist.
en ze bevestigde ook weer wat ik al vermoede waarom het uit was gegaan.
en ondertussen is ze met een ander bezig, vraag me af of dat liefde is of de nare gebeurtenis te vergeten en mij snel te vergeten...

en weer gevraagd of ze wil afspreken... en dat wou ze wel...

ben zo verkeerd bezig

maar ik weet ook gewoon dat ik nooit meer hetzelfde ga voelen voor een vrouw als haar.

en van drie verschillende mensen gehoord dat een meisje waarmee ik gezoend heb me leuk vind en al 2 weken wacht op de date die ik beloofd heb.
maar heb er 0,0% zin in terwijl het echt wel een leuke meid is

[ Bericht 13% gewijzigd door Pwoekie op 15-03-2009 16:44:21 ]
pi_67083649
oke, krijg een beetje spijt...

heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.

iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')