abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66911238
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
dat vind ik ook de essentie.

soms, heb je gewoon momenten waar je beidden niks aan kunt doen maar die wel heel zwaar zijn.
de ellende van de situatie moet je dan niet op een relatie betrekken en gewoon inzien dat zoiets tijdelijk kan zijn en afhankelijk van de ellende dit ook langer kan duren.

als mijn relatie kut was, als we niet bij elkaar pasten of dat we om de domste dingen ruzie hadden dan had ik er ook niet zoveel problemen mee.
blijf je sneller vrienden, maar nu (ook angezien we elkaar zo lang kennen) heb ik het idee dat het een verkeerde beslissing is.

ik heb ook voor mezelf (nadat iemand dat hier voorstelde) om minpunten aan mijn ex en de relatie te zoeken...
wat haar dwars zat en mij...nou, ik vind dingen als accent wat ik al 7 jaar heb niet echt een goede reden

maar anderzijds als het echt ware liefde is...zijn meer relaties die goedkomen al moet je er nooit vnuit gaan.
binnenkort dus wel ff haar daten en dan ff dingen duidelijk maken.

we noemen elkaar nog wel lieverdje, schatje, en andere koosnnaampjes
pi_66925021
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klopt, maar als een relatie niet loopt moet je toch concluderen dat diegene niet de ware was.. Te snel opgeven is de andere kant van het verhaal.. Maar blijven investeren in een hopeloze zaak is het toch ook niet..
Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.
pi_66926882
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Precies! Het feit dat je geremd word in een relatie, is niet goed. Een relatie moet leuk zijn, niet gecompliceerd.
Niet geheel mee eens, er moeten meer leuke momenten zijn dan minder leuke momenten, maar je hebt periodes van goed en je hebt periodes van slecht. Wel eens gehoord van een ouder koppel die 60 jaar samen zijn dat ze best wel 's een half jaar of een jaar een minder leuke tijd hebben (of gewoon baruit slecht) maar dat 1 goed jaar beter is dan 5 slechte jaren) en dat is wijsheid

Het leven alleen is ook niet alleen maar leuk, je hebt altijd leuke en minder leuke mometen, het gaat erom dat je die samen 'overleeft', de band sterken maakt je elkaar steunt en je elkaar stimuleerd samen groeit en dus niet stil staat (in praktijk lastiger dan in de theorie )

Ik werd ook enorm geremd in mijn vorige relatie en kijk nu een stuk opener hier tegenover aan. Zolang je partner niet op een emotioneel niveau boven je uitgroeit maar wel op andere vlakken dan maakt het niet uit, het is wel de bedoeling dat je samen de top berijkt als een team en het is geen wedstrijd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 11-03-2009 10:30:09 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66927404
ik denk dat goede en slechte tijden ook goed zijn.

je moet het slecht hebben gehad om het goede te waarderen...

wat dat betrefd is redelijk arm geboren worden en weinig hebben maar wel wilskracht een van de beste uitgangsposities
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:49:22 #105
247160 Just-Lost
will never forget
pi_66927674
Is het ook niet gewoon logisch dat je op een gegeven moment dingen op gaat geven voor je relatie? Ik zie dat niet als geremd worden. Ik kan bepaalde dingen laten vallen of niet meer doen, omdat ik daar m'n partner gelukkig mee maak. Als ik zie dat zij daar gelukkig van word... kan dat genoeg voor mij zijn.

Dat moet niet in alle situaties gebeuren, maar voorkomen kan het best wel.
Hoeveel mensen zijn er nog die hun eigen gevoel opzij kunnen zetten om een ander gelukkig te zien? ik kan gelukkig worden, met het gelukkig maken van een ander.

Bij elkaar blijven is vaak een grotere opgave dan uit elkaar gaan, helemaal als het tegenzit.
Je hebt een relatie, dus je hebt met een ander rekening te houden, niet alleen met jezelf... En daar hoort naar mijn mening bij dat je dingen op moet offeren.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_66927687
mmm, toch nog steeds een beetje msn contact...

weer lekker als vanouds...
en een hele goede vriend van mij had al aan haar gevraagd of ze nog een keer mee ging samen met mij en zijn "ex". dat wou ze dan wel.

en ook min of meer andere dingen afspreken :S

godver, ik wou dat we een gruwelijke hekel aan elkander hadden
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:58:03 #107
247160 Just-Lost
will never forget
pi_66927900
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Pwoekie het volgende:
mmm, toch nog steeds een beetje msn contact...

weer lekker als vanouds...
en een hele goede vriend van mij had al aan haar gevraagd of ze nog een keer mee ging samen met mij en zijn "ex". dat wou ze dan wel.

en ook min of meer andere dingen afspreken :S

godver, ik wou dat we een gruwelijke hekel aan elkander hadden
Ik ga dus ook nog gewoon met haar om, praten niet anders tegen elkaar.. Wonen alleen niet meer samen in één huis, en zien elkaar minder. Maar als ze er is, is het net of er niks aan de hand is. Afgesproken om als de beste maatjes door te gaan, zonder liefdesrelatie zegmaar. Ik blijf er bij dat dit voor mij in ieder geval de fijnste oplossing is..
Misschien niet de snelste, maar kan het nu redelijk op m'n eigen tempo afbouwen. Tenzij de zwaarste klap nog komen gaat....
And I tried to sing
pi_66929018
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat vind ik ook de essentie.

soms, heb je gewoon momenten waar je beidden niks aan kunt doen maar die wel heel zwaar zijn.
de ellende van de situatie moet je dan niet op een relatie betrekken en gewoon inzien dat zoiets tijdelijk kan zijn en afhankelijk van de ellende dit ook langer kan duren.

als mijn relatie kut was, als we niet bij elkaar pasten of dat we om de domste dingen ruzie hadden dan had ik er ook niet zoveel problemen mee.
blijf je sneller vrienden, maar nu (ook angezien we elkaar zo lang kennen) heb ik het idee dat het een verkeerde beslissing is.

ik heb ook voor mezelf (nadat iemand dat hier voorstelde) om minpunten aan mijn ex en de relatie te zoeken...
wat haar dwars zat en mij...nou, ik vind dingen als accent wat ik al 7 jaar heb niet echt een goede reden

maar anderzijds als het echt ware liefde is...zijn meer relaties die goedkomen al moet je er nooit vnuit gaan.
binnenkort dus wel ff haar daten en dan ff dingen duidelijk maken.

we noemen elkaar nog wel lieverdje, schatje, en andere koosnnaampjes
Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..
Het is alleen wel zo dat de slechte dingen bepalen of je een relatie kan hebben of niet.
Maar als die niet de goeie dingen overschaduwen, dan ga je mss nog een mooie toekomst tegemoet met haar
pi_66930266
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja, als het er zo voorstaat geef ik je zeker nog wel een kans..
Het is alleen wel zo dat de slechte dingen bepalen of je een relatie kan hebben of niet.
Maar als die niet de goeie dingen overschaduwen, dan ga je mss nog een mooie toekomst tegemoet met haar
ja dat hoop ik ook.
anderzijds is de impact voor haar heel erg geweest.
het domme is dat zij mij heeft geleerd om als ik in de shit zit om met anderen te praten en me niet te schamen.
dat doe en deed ik dus. maar zij dus niet helaas.

ze is al een eikel tegen gekomen, en dat heeft haar wel een klap gegeven.
ik ben zeer ws een HSP-er, zij ook, ik de spanningszoeker en zei de rustige.

ach we zien wel wat het word... ik ga iig ook flink aan mezelf werken om met dat hele gevoel eens normaal om te gaan. heb het een paar jaar extreem onderdrukt waar ik ook niet gelukkig van werd. mijn ex heeft het weer naar boven gehaald
pi_66931418
Nouja.. wat is mijn verhaal?

Even in het kort:
Het was 8 maanden geleden uit tussen mij en mn vriendin (2 jaar).
We hadden planning om samen te wonen en nog veel meer.
1 vakantie was genoeg om alles om zeep te helpen (het ging daarvoor al wat minder).
Ze woont nu samen met een andere gozer en is 4 maanden zwanger.

Wat heb ik me toch een portie KUT gevoeld hey..
If you cant beat them, join them
pi_66938874
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef Rezistance het volgende:
Nouja.. wat is mijn verhaal?

Even in het kort:
Het was 8 maanden geleden uit tussen mij en mn vriendin (2 jaar).
We hadden planning om samen te wonen en nog veel meer.
1 vakantie was genoeg om alles om zeep te helpen (het ging daarvoor al wat minder).
Ze woont nu samen met een andere gozer en is 4 maanden zwanger.

Wat heb ik me toch een portie KUT gevoeld hey..
Jezus man, ken ik me voorstellen. Nooit leuk om erachter te komen dat je ex over je heen is en dat dat er eens even leuk ingewreven wordt. Maar ach, grote kans dat die gast een rebounder is.

Ik heb in ieder geval al medelijden met dat kind.

Vakanties zorgen in veel gevallen voor een break-up. In mijn geval was dat ook zo. (Mijn ex twijfelde al langer, maar de vakantie heeft bij hem de doorslag gegeven)
pi_66942486
bah, een vermoeden dat ik had doordat ze iets verkeerds formuleerde op msn is nu wel zeker...

ik snap het gewoon niet dat een meisje zulke dingen kan doen, geen zin om het toe te lichten maar de nachtmerrie van ons allemaal

ik voel me van de en kant zo bedrogen, zo gekwetst alsof ik en wat we hadden niks voorstelden.
de hele dag denk ik aan haar, wat ik ook doe, word er echt hopenloos gek van.
wil dat het stopt in mijn hoofd, doet de hele dag pijn.

en enerzijds is het ook mijn fout... en ik kots op het lot, dat elke keer tegen zit als we net het geluk hebben gevonden

moet heel erg oppassen wat ik doe want ben nu bang om alleen te zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door Pwoekie op 11-03-2009 18:02:18 ]
  donderdag 12 maart 2009 @ 00:24:01 #113
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66956304
bleuh, fiets net toevallig langs het huis van mijn ex en ik zie dat die vieze sauna kerel er gewoon is, op mijn plek

het ging juist zo goed maar nu vrees ik terugslag
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66960971
Ik zag m'n ex gisteren middag denk ik rijden in een klein autootje (zag haar in een flits).
Ze zag er mooi (zoals altijd) en gelukkig uit, deed me wel even wat maar niet voor heel lang.

Rezistance ik leef met je mee man, maar je moet het maar met rust laten, ze is er blijkbaar op dit moment gelukkig mee (net als dat ze met jou was), vakanties of speciale uitjes triggeren altijd meer gevoel bij mensen, mijn ex kwam er achter tijdens een familie etentje dat ze niet gelukkig meer was, maar ik denk niet dat ze de oorzaak bij haarzelf zocht maar bij mij

En ze is nu ook al 8 maanden bij een ander, voor mij niet bekend of het een rebounder is, hoef het niet te weten, te horen of te zien.

Een positief dingetje ik heb 'n oogje op een leuke dame hier op werk, maar durf niet verder te vragen eigenlijk, collega stelde voor haar zo'n greetingcard te sturen want zo vaak kom ik haar niet tegen in het pand...

Beetje bang dat ik er misschien nog niet klaar voor ben (niet voor de afwijzing) maar vraag me dan af, wanneer wel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66967626
Kom op gasten!
Jullie zijn veel te veel bezig met jullie ex.
Ga je eigen leven leiden, even je kop ergens anders.

Soswieso geen contact meer ook al denk je dat dit voor jou het beste is.
Geloof me dat is het niet.
Heb je nu nog leuk contact, heeft ze over een tijdje een nieuwe lover voel jij je weer verrot.
Beter is het om al het contact te verbreken je nu ff slecht te voelen dan zometeen nog veel erger.
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:29:38 #116
247160 Just-Lost
will never forget
pi_66970283
Hmm.. vanavond komt ze weer even langs, gewoon zomaar, en nog wat bankzaken enz. doornemen. We moeten elkaar wel zien, om alles met het huis te regelen.
Lijkt wel of ik de afgelopen 2 weken in een roes leef.. het lijkt dan goed te gaan, gewoon omdat ik nie aan haar wil denken. Ik heb gewoon geeeen zin om het er weer over te hebben.
Maar ik vraag me af of onder die roes niet nog een heel stuk verdriet ligt die er nog wel een andere keer uitkomt.

Dat idee niet meer met elkaar om te gaan blijft zo ontzettend raar, m'n verstand weet wel hoe het zit. Maar m'n gevoel trekt het nog even niet. Het lukt me nog even niet om een ander in dat toekomstplaatje in te vulllen helaas.
Dat invullen moet misschien ook nog wel een tijdje wachten, toch is die drang er heel erg :S
Waarschijnlijk zoek ik gewoon naar haar.. maar dan in een ander persoon. Maar we weten allemaal dat dat ook niet gaat werken..
And I tried to sing
pi_66974922
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kom op gasten!
Jullie zijn veel te veel bezig met jullie ex.
Ga je eigen leven leiden, even je kop ergens anders.
Theorie vs praktijk
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66977017
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Chev het volgende:

[..]

Theorie vs praktijk
Ja dat snap ik.
Ik heb me ook 2 maanden waardeloos gevoeld, gejankt en weet ik wat nog meer.
Allemaal leuk en aardig maar dat moet een keer ophouden en je moet vooruit kijken.

Als je contact blijft houden maak je het jezelf moeilijk.
Mocht het door dat contact weer goedkomen en dan toch na zeg een maand weer uitgaan....

Ja dan komt de klap nog veel harder aan.
Denk aan jezelf.
pi_67005061
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.
Ik heb me ook 2 maanden waardeloos gevoeld, gejankt en weet ik wat nog meer.
Allemaal leuk en aardig maar dat moet een keer ophouden en je moet vooruit kijken.

Als je contact blijft houden maak je het jezelf moeilijk.
Mocht het door dat contact weer goedkomen en dan toch na zeg een maand weer uitgaan....

Ja dan komt de klap nog veel harder aan.
Denk aan jezelf.
2 maanden hoop dat je je nu zó sterk blijft voelen als op het moment van deze post.
In mijn ervaring zijn er ups en downs bij het verwerken de ups zijn super de downs zijn shit alleen de ups duren steeds langer dan de downs

En iedereen moet z'n eigen tijd hiervoor nemen, de een laat het binnen 'n paar weken 'achter' zich en de andere heeft hier 'n jaar of langer voor nodig. Alleen jij zelf kan dt bepalen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67007291
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Chev het volgende:

[..]

2 maanden hoop dat je je nu zó sterk blijft voelen als op het moment van deze post.
In mijn ervaring zijn er ups en downs bij het verwerken de ups zijn super de downs zijn shit alleen de ups duren steeds langer dan de downs

En iedereen moet z'n eigen tijd hiervoor nemen, de een laat het binnen 'n paar weken 'achter' zich en de andere heeft hier 'n jaar of langer voor nodig. Alleen jij zelf kan dt bepalen
Ja dat is zeker waar.
Tuurlijk heb ik ook nog mijn downs.
Zeker als ik weer eens een weekend alleen ben.

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het weinig zin heeft om je druk te maken.
Heb het zelf ook gedaan hoor en ook ik dacht dat het nooit meer goed met me kwam.
Gelukkig voel ik me nu een stuk beter.

Wil alleen maar zeggen dat dit bij jullie ook gaat komen.
Ik hoop natuurlijk dat dit snel gaat, maar zoals Chev al zei: bij de een gaat dit sneller dan de ander.

Wel denk ik dat als je verder gaat met je eigen leven en aan jezelf denkt, het sneller gaat.
pi_67009107
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Wel denk ik dat als je verder gaat met je eigen leven en aan jezelf denkt, het sneller gaat.
En sommige moeten hun leven opnieuw opbouwen (zoals ik) en dat duurt dan weer ietsjes langer

Betekend niet dat je er ongelukkig mee hoeft te zijn, want ik ben dat in iedergeval niet, ik ben blij dat ik zover ben zoals ik nu ben dat ik zelfstandiger en meer gegroeit in die periode ben dan ik ooit was en dat ik het goed voor elkaar heb.

Niet té veel kijken naar eigen tekort komingen, tenzij je er echt iets aan wil doen, wees gelukkig en tevreden het HOEFT niet snel te gaan als het maar goed gaat.

Er is een tijd voor denken en er is een tijd voor doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 13-03-2009 14:58:21 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:53:16 #122
247160 Just-Lost
will never forget
pi_67036083
Dat opnieuw opbouwen herken ik heel goed.. is zwaar genoeg.
Heb vandaag echt een zware terugslag De waarom vraag komt weer naar boven, en alle dingen die zo mooi waren. Ik weet verdomme niet eens of ik in dit huis kan blijven waar ik zo hard voor heb gewerkt...
En dat besef, van ze is er echt niet meer, is zooo zwaar. Al die leuke vakanties, en mooie momenten.
And I tried to sing
pi_67042378
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Just-Lost het volgende:
Is het ook niet gewoon logisch dat je op een gegeven moment dingen op gaat geven voor je relatie? Ik zie dat niet als geremd worden.
Je doet altijd wel water bij de wijn.. maar als je jezelf niet meer kunt zijn is er iets mis..
pi_67072721
het was weer "gezellig", veel gesjanst met vrouwen maar het doet me allemaal niks meer.
ik ben de meeste vrouwen zo snel zat.
als klapper op de vuurpijl dus met een meid mee naar huis gegaan.

niks gebeurd, dacht dat ik wel behoefte had eraan maar ik realiseerde me dat het toch heel anders is.
met mijn ex was vanaf het eerste moment alsof het altijd al goed was.
gewoon die rust en gevoel dat er was....

hoorde ook nog van een vriend dat ze tegen hem had gezegd dat ze mij mist.
en ze bevestigde ook weer wat ik al vermoede waarom het uit was gegaan.
en ondertussen is ze met een ander bezig, vraag me af of dat liefde is of de nare gebeurtenis te vergeten en mij snel te vergeten...

en weer gevraagd of ze wil afspreken... en dat wou ze wel...

ben zo verkeerd bezig

maar ik weet ook gewoon dat ik nooit meer hetzelfde ga voelen voor een vrouw als haar.

en van drie verschillende mensen gehoord dat een meisje waarmee ik gezoend heb me leuk vind en al 2 weken wacht op de date die ik beloofd heb.
maar heb er 0,0% zin in terwijl het echt wel een leuke meid is

[ Bericht 13% gewijzigd door Pwoekie op 15-03-2009 16:44:21 ]
pi_67083649
oke, krijg een beetje spijt...

heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.

iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
pi_67086442
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:

heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S

iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
Heb het zelf nog niet meegemaakt helaas .
Maar serieus, je kan het haar toch uitleggen?
Vertel haar dat je het er nog moeilijk me hebt.

Denk dat de meeste mensen daar echt wel begrip voor hebben.
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze.
pi_67092709
Denk het ook wel, al zou ik het niet alleen maar over je ex gaan hebben met dit nieuwe meisje natuurlijk.
Je kan zeggen dat je nog moet wennen aan opnieuw daten enzo, maar niet te veel uitweiden over je problemen want daar knapt ze waarschijnlijk alleen maar op af. Probeer gewoon een leuke avond met haar te hebben, kan al best veel helpen denk ik.

Anyway, ik ben helaas ook rijp voor dit topic. Sinds afgelopen weekend een relatie van 4½ jaar verbroken, wat het nog leuker maakt is dat we samen een huis huren dus tot een van ons iets anders vindt zullen we elkaar nog vaak gaan tegenkomen. Dit maakt het verwerken er niet makkelijker op ben ik bang, kan daar eigenlijk niet eens mee beginnen tot ze helemaal uit mijn leven is..
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
pi_67093573
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:

Gast....

Het is net uit man.

Je moet dingen niet teveel gaan forceren. Alleen maar omdat zij met andere jongens loopt te kesen wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij bepaalt je eigen tempo. En als ik zo jouw posts heb gelezen heb ik het idee dat jij geeneens weet of je je ex nog terug wil. En dan is het niet echt bepaald eerlijk om dan met andere meisjes te gaan daten en hun hoop te gaan geven, vind je niet? En zeker niet als het een meisje betreft die jouw echt leuk vind..
pi_67094918
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef cmck het volgende:

[..]

Gast....

Het is net uit man.

Je moet dingen niet teveel gaan forceren. Alleen maar omdat zij met andere jongens loopt te kesen wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij bepaalt je eigen tempo. En als ik zo jouw posts heb gelezen heb ik het idee dat jij geeneens weet of je je ex nog terug wil. En dan is het niet echt bepaald eerlijk om dan met andere meisjes te gaan daten en hun hoop te gaan geven, vind je niet? En zeker niet als het een meisje betreft die jouw echt leuk vind..
of ik die ex terug wil...

van weekend sliep ik dus bij een andere vrouw maar toen realiseerde ik mij hoe erg ik mijn ex wel mis.
als we bij elkaar waren dan was het gewoon uberrelaxed.
en dit keer voelde ik me vrij ongemakkelijk, was het eigenlijk heel snel zat toen ik sochtends wakker werd, ze praatte erg veel maar zei ook dingen die me aan het denken zetten

en ja, dan hoor ik via via dat mijn ex me wel mist, en dat mijn ex ook heeft gezegd afgelopen keer dat ze supergevoelig voor iets was wat er gebeurd was en dat ze dus daarom denk ik overspannen is geraakt en mij en de situatie ontvluchte ipv te praten. ja, wat doe je dan, zoek je een andere kerel en omgeving die je niet herinnerd aan bepaalde dingen.

ik kan ook niet voor haar denken en zeggen wat ze moet doen of had moeten doen, maar ik vind het zo jammer. iemand kan ook te gevoellig zijn

zonet dus weer ff met die vriend gebeld en die had gehoord via zijn ex dat die meid nog steeds wachte op mij, althans dat on hij eruit op maken. en ook een vriendin van die meid kwam naar me toe waarom ik dus nog niks had laten horen....

zit dus een beetje in dubio...enerzijds mis ik mijn ex heel erg, hoop nog een beetje.
maar anderzijds kan ik niks eraan veranderen in principe en moet ik ook verder hoe moeilijk het ook is.

en dat ene meisje is dus wel erg leuk en lief en onder "normale" omstandigdheden zou het wellicht leuk gaan. maar ja, zoals gezegd, ik wil ook niemand kwetsen...
pi_67100918
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Pwoekie het volgende:

hoor ik via via dat mijn ex me wel mist,
dan dit
quote:
mijn ex ook heeft gezegd afgelopen keer dat ze supergevoelig voor iets was wat er gebeurd was en dat ze dus daarom denk ik overspannen is geraakt en mij en de situatie ontvluchte ipv te praten.
en dit
quote:
ik kan ook niet voor haar denken en zeggen wat ze moet doen of had moeten doen
ook nog
quote:
had gehoord via zijn ex dat die meid nog steeds wachte op mij,
en
quote:
ook een vriendin van die meid kwam naar me toe waarom ik dus nog niks had laten horen....
als laatste
quote:
ik wil ook niemand kwetsen...
Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.

Je moet niet teruggaan naar je ex alleen omdat zij jouw mist. Net zo min als dat je verplicht bent om contact op te nemen met dat andere tussendoortje omdat die vriendin van haar dat toevallig wil. Je gaat mensen uiteindelijk pijn doen als jij dingen gaat doen wat andere mensen graag zien en waar je zelf niet achter staat.

Wat wil jij? Hou je nog van je ex? Wil je weer iets met haar beginnen? Zo ja, dan zullen er een paar dingen moeten veranderen. Ook van jouw kant. Ben je daartoe bereid?

Met andere woorden: Ga voor jezelf eens alles goed op een rijtje zetten en ga nadenken over wat jij wilt. Je bbent namelijk altijd verantwoordelijk voor je eigen keuzes, ongeacht of je je kut en alleen voelt of niet.
pi_67102903
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef cmck het volgende:

[..]

dan dit
[..]

en dit
[..]

ook nog
[..]

en
[..]

als laatste
[..]

Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.

Je moet niet teruggaan naar je ex alleen omdat zij jouw mist. Net zo min als dat je verplicht bent om contact op te nemen met dat andere tussendoortje omdat die vriendin van haar dat toevallig wil. Je gaat mensen uiteindelijk pijn doen als jij dingen gaat doen wat andere mensen graag zien en waar je zelf niet achter staat.

Wat wil jij? Hou je nog van je ex? Wil je weer iets met haar beginnen? Zo ja, dan zullen er een paar dingen moeten veranderen. Ook van jouw kant. Ben je daartoe bereid?

Met andere woorden: Ga voor jezelf eens alles goed op een rijtje zetten en ga nadenken over wat jij wilt. Je bbent namelijk altijd verantwoordelijk voor je eigen keuzes, ongeacht of je je kut en alleen voelt of niet.
ik wil in principe mijn ex terug maar, en dit zijn haar woorden uit een ver verleden een paar maanden voordat we wat kregen:
-ik heb een negatieve bias
-ik versterk negatieve dingen in moeilijke situaties en maak ze erger dan ze zijn
-ik verdring gevoelens en pijn net zo lang totdat ze er niet meer zijn
-ik ben hooggevoelig voor bepaalde gebeurtenissen als de dood.
-ik vertoon vluchtgedrag
-ik heb bepaalde soorten gedrag van jou (ik dus) overgenomen
-ik besta uit meerdere kleine meisjes ...

heb dit in mindere mate eerder bij haar gezien, toen ik niks met haar had of wel stevig in de schoenen stond.
was voor mij geen probleem omdat ik er goed mee om kon gaan.

en wat moet ik dan.... door die rare hersenkronkel van haar ben ik of is er verder niemand die tot haar kan doordringen omdat ze dus "vlucht" in dat soort gevallen.
we hadden een rustperiode en op het eind vroeg ik haar...heb je erover nagedacht... nee zei ze, eigenlijk niet, ik heb er helemaal niet over nagedacht...wat ze wel deed was veel uitgaan en mensen opzoeken, zodat ze idd niet hoefde te denken...

ik ken haar als geen ander, en ergens weet ik dat het daarom nooit, of de eerste tijd niet goed komt.
als ik haar spreek in real weet ik toch dat ze het gaat negeren, als ik haar schrijf dan vraag ik me af of ze leest.

"ik ben een gecompliceerd, moeilijk, meisje...weet je zeker dat je wat met me wilt beginnen"
dat waren haar woorden ook...nooit geen spijt van gehad, ik denk er alleen met gruwel aan terug als ik me realiseer dat ik tijdelijk blind was en het tegenovergestelde deed van wat ik had moeten doen.
pi_67128691
Het kost me zoveel moeite om deze situatie te verdragen, ben constant aan het piekeren over hoe het zover is gekomen en ben ook meer en meer de schuld bij mezelf aan het leggen. Kan gewoon niet helder denken en voel alleen maar spijt over dingen die toch al gebeurd zijn en misschien wel nooit had kunnen voorkomen. Voorlopig nog geen lente in mijn lijf...
pi_67128900
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef Pwoekie het volgende:
Stuk tekst
Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.
Bedenk bij jezelf of dit mogelijk is. (Zo te lezen niet) Zo niet, bestaat er een grote kans da tje in zo'n cirkel teruecht komt en dat jullie uiteindelijk weer uit elkaar gaan om dezelfde reden.

Als ik je rectie zo lees denk ik dat jij dat maar al te goed weet en dat je er met je verstand allang al uit bent. Alleen met je gevoel nog niet. Je geeft aan dat je zeker weet dat wat je voor haar gevoelt heb je nooit meer met anders kan hebben.
Sorry, maar bij die opmerking past natuurlijk een dikke
Tuurlijk ga je wel weer verlieft worden op iemand anders. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet meer of minder verlieft kan zijn op iemand anders dan dat je op je ex was. Of je bent verlieft, of je bent het niet.
Echter, met sommige mensen heb je een betere klik. Of soms stellen sommige mensen zich meer open, waardoor jij je ook mer open kan stellen. Dit kan wel resulteren in een hechtere band. Misschien dat je daarop doelt.
pi_67133110
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef cmck het volgende:

[..]

Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.
Bedenk bij jezelf of dit mogelijk is. (Zo te lezen niet) Zo niet, bestaat er een grote kans da tje in zo'n cirkel teruecht komt en dat jullie uiteindelijk weer uit elkaar gaan om dezelfde reden.

Als ik je rectie zo lees denk ik dat jij dat maar al te goed weet en dat je er met je verstand allang al uit bent. Alleen met je gevoel nog niet. Je geeft aan dat je zeker weet dat wat je voor haar gevoelt heb je nooit meer met anders kan hebben.
Sorry, maar bij die opmerking past natuurlijk een dikke
Tuurlijk ga je wel weer verlieft worden op iemand anders. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet meer of minder verlieft kan zijn op iemand anders dan dat je op je ex was. Of je bent verlieft, of je bent het niet.
Echter, met sommige mensen heb je een betere klik. Of soms stellen sommige mensen zich meer open, waardoor jij je ook mer open kan stellen. Dit kan wel resulteren in een hechtere band. Misschien dat je daarop doelt.
ja je hebt het wel heel goed door ik heb ook een fase gehad wat een dikke 5 jaar heeft geduurd waarbij ik dus extreem met mezelf worstelde.
dat was zeg maar het anderste uiterste van mij. gesloten, zelfverzekerd naar buiten, soms een eikel en verbitterd. toen leerde ik haar dus kennen maar bij haar was ik in de meeste gevallen mezelf wel.
en ze heeft dus echt het goede in me naar boven gehaald tot een bepaalde gebeurtenis waardoor ik over the top emotioneel, hulpeloos en aanhankelijk werd. daar is ze extreem van geschrokken net als ik vroeger bang voor haar was als ze dat bij me deed.

en van die klik klopt zeker, de tijd bij elkaar was extreem goed, nooit echt ruzie (ja soms als we stress hadden van de studie maar dat was omdat we elkaar misten).
gewoon alles met elkaar bespreken, nooit pijnlijke stiltes of dat je elkaar zat was en weg wou.

ze is een beetje zoals mij geworden en dat stemt me niet vrolijk aangezien ik idd weet dat er een wonder moet gebeuren om dat te veranderen. duurde bij mij ook een tijd, en zij is koppiger dan mij

met mijn vorige exen was ik ook wel kapot de eerste tijd maar nu staat het in geen verhouding.

weet je wat het is, ik ken haar heel goed, en als het meisje die ze werkelijk is het met mij had uitgemaakt dan zou het jammer zijn, maar nu weet ik gewoon dat ze zichzelf niet is en vraag me ook af of ze ooit weer dezelfde word...

achteraf denk ik ook...we hebben nooit echt gepraat. zij weet niet wat er in mij om ging, waarom ik zo was en zij heeft haar gevoelens en bedenkingen niet gezegd.

op een nacht lagen we in bed, ik voelde al een tijdje dat er iets was en had er een paar maal naar gevraagd. was niks...
zegt ze dat ze twijfelt...verder niet goed over gepraat,misschien 5 minuten.

op vakantie geweest en we zouden genieten, ook niet echt gepraat.

thuis afgesproken dat we een pauze zouden inlassen (ook niet echt een goede beslissing).

na die pauze bij haar en toen zei ze dat ze niet verder wou, wou ook niks proberen en allemaal kul argumenten. die blik in haar ogen was zo kil en zo afstandelijk en ik was het tegenovergestelde

denk dat we er in totaal 20 minuten over hebben "gepraat" en achteraf denk ik dat er zoveel domme misverstanden waren ...

het is wel keihard om zo iets heel moois te verliezen :S
pi_67154313
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.
het heeft iig te maken met dat ze vluchtgedrag vertoond, bepaalde vormen van intimiteit slecht trekt en gebeurtenissen op een verkeerde manier verwerkt.

met haar vorige vriend heeft ze het ook uitgemaakt toen het te close werd, en in mijn geval ook.
saillant detail is dat ik ws de oorsprong ben van haar probleem.

mijn probleem is dat ik teveel over dingen nadenk en een antwoord wil hebben

voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.

Als je besluit door te gaan (contact te houden), zoek dan iig (samen) hulp!!
Succes!
pi_67156181
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef BenIk het volgende:

[..]

Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.

Als je besluit door te gaan (contact te houden), zoek dan iig (samen) hulp!!
Succes!
ik denk niet dat het borderline is.
weet wel dat ik fout ben geweest.
in het verre verleden heb ik een fout gemaakt, heeft ze teveel gedrag van me gekopieerd.

ben er zo misselijk van, voor het eerst in mijn leven weet ik niet wat ik met een situatie aan moet.
moet ik haar mailen, moet ik gewoon tegen haar blijven doen, moet ik haar vergeten.
dat laatste zou objectief het verstandigste zijn maar ik kan het niet. ik weet gewoon dat we bij elkaar horen, al eigenlijk vanaf het eerste moment en dat fucking 7 jaar lang.

en voor het moment wat gebeurd is was ik ook altijd al bang dat was ook een reden dat ik niet bij haar kon zijn de eerste tijd omdat ik bepaalde dingen aan mezelf moest veranderen.
en alles ging goed totdat ene moment, wat niemand voorzien had en niemand kon voorkomen, dat wat me een paar weken compleet van de aarde sloeg en me compleet hulpeloos maakte.

mijn grootste angst, een na grootste angst eigenlijk, ik had sterker moeten zijn en daar baal ik van.
en nu ontvouwt alles zich zoals ik al van verre had zien aankomen, en ik sta machteloos omdat ik nu te ver van haar af sta om haar te laten zien dat ze zich vergist heeft

maar ja, iedereen zegt, geen hand vol maar een land vol. ik heb er iig geen zin meer in, als je eenmaal de eerste stappen in het paradijs hebt gezet is al het andere een surrogaat
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 12:01:26 #137
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67235102
ik meld me ook maar weer eens.. ben nu voor de zoveelste keer gedumpt door hem.
vreugde
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:06:39 #138
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67235258
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef fraubitch het volgende:
ik meld me ook maar weer eens.. ben nu voor de zoveelste keer gedumpt door hem.
vreugde
Vertel..
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 12:11:50 #139
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67235464
ja wat wil je horen?
Hij zag het weer eens niet zitten, en heeft het uitgemaakt. Je zou zeggen dat je eraan went na een paar keer maar op de een of andere manier komt het toch even hard aan.
maar vooruit, ff flink janken, dan ff flink boos zijn en even rouwen om het verlies en vooral niet meer terugnemen.
plus hij leest mee op fok
pi_67237219
Dat vind ik zo moeilijk, als je niet eens weet wat de precieze reden was..
Bij mij is het nu een week geleden dat het uit ging en heb nog steeds geen goed idee waarom, waarschijnlijk voelde ze ineens niks meer ofzo..
pi_67238326
Hé mensen hier weer een woordje van jullie friendly neighborhood chev hoop oud-en-nieuw leed lees ik poeh.. ik leef met jullie mee mensen .

Nu bijna 9 maanden verder, waar blijft de tijd, die gaat even snel met als zonder een relatie merk ik, het leven is wel oké, sta mezelf nog 'n beetje in de weg soms .

Cmck lees ik is hier ook nog steeds, hoe gaat het met jou?

Het is en het blijft shit als je écht van iemand houd die het met je uit maakt (Wat voor reden dan ook) en de pijn draag je toch een hele tijd met je mee tot je iets vind wat beter is denk ik, hoop dat mee te maken.

Ben zelf achter dingen gekomen die ik anders nooit had ontdekt, daten is wel weer leuk (2 dates tot nog toe) beetje ondekken wat de wereld te bieden heeft en probeer eerst zelf op orde te zijn voordat ik verder ga, maarja waarneer tevreden te zijn

De zomer komt eraan, koninginnendag kijk ik beetje tegenop allemaal tegelijk op 1 plek dacht ik van de week nog en dat is dan 10 maanden later moet mezelf er doorheen blijven slepen met fantastisch mooie dagen en soms wat mindere dagen, maar een voordeel die ik altijd onthoud ik zit niet meer in relatie die op het einde een chaos en illusie was, de reden en oorzaak hiervan niet bekend en dat zal zo blijven, en van alles en nogwat prolematische dingen..

Ik ben mezelf weer en dat ga ik blijven
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67243095
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef cerpintaxt het volgende:
Dat vind ik zo moeilijk, als je niet eens weet wat de precieze reden was..
Bij mij is het nu een week geleden dat het uit ging en heb nog steeds geen goed idee waarom, waarschijnlijk voelde ze ineens niks meer ofzo..
Oh, ik ben soms in die zin ook wel eens een knetterharde eikel geweest. SMSje sturen, ~ jo, tis over veel plezier enzo ~ Toen wel zoveel shit over me gehad dat ik dat toen niet weer heb gedaan. Maar soms is het gewoon moeilijk om van je vriendin af te komen hoe gaar dit ook klinkt. Elk excuus wat je verteld ' geld niet ' en eigenlijk ligt de schuld bij mij en had ik de relatie nooit moeten beginnen. Als ze dit soort onzin uitkramen word ik altijd wat pissig en dump ik direct al het contact. Zo is mn laatste relatie nu een maand afgelopen en ik heb het gevoel dat ik er wel over heen ben en mn ex-vriendin negeert me en probeert me niet aan te kijken als ik d'r zie op uni.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67244594
ik heb mijn ex vannacht weer gebeld, dronken der voicemail ingesproken en toen knetterhard op mijn bek gegaan omdat fietsen, bellen en roken net iets teveel was op dat moment.

volgensmij heb ik geen rare dingen gezegd.
wel weer smsjes over en weer, ik vind het echt heel moeilijk...

heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, hele klote dating gedoe...en dan erachter komen dat het niks is...

eigenlijk ben ik volgensmij stiekem homo want geen enkele vrouw op mijn ex na kan me nog bekoren

heb nog een mail van haar moeder gehad om me te bedanken voor alles.
dat ik mijn ex zoveel liefde had gegeven

dat was wel lief al voelde ik me ook enorm kut.

gek,mijn ex is bijna de helft van mijn gewicht, paar koppen kleiner en niet sterk, toch heeft die kleine kabouter me keihard door de knieën doen gaan
pi_67244752
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef Pwoekie het volgende:
ik heb mijn ex vannacht weer gebeld, dronken der voicemail ingesproken en toen knetterhard op mijn bek gegaan omdat fietsen, bellen en roken net iets teveel was op dat moment.

volgensmij heb ik geen rare dingen gezegd.
wel weer smsjes over en weer, ik vind het echt heel moeilijk...

heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, hele klote dating gedoe...en dan erachter komen dat het niks is...

eigenlijk ben ik volgensmij stiekem homo want geen enkele vrouw op mijn ex na kan me nog bekoren

heb nog een mail van haar moeder gehad om me te bedanken voor alles.
dat ik mijn ex zoveel liefde had gegeven

dat was wel lief al voelde ik me ook enorm kut.

gek,mijn ex is bijna de helft van mijn gewicht, paar koppen kleiner en niet sterk, toch heeft die kleine kabouter me keihard door de knieën doen gaan
dit klinkt wel heel sad dude.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67276870
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dit klinkt wel heel sad dude.
ja, ik vind het ook focking kut.
ik ben niet een persoon die snel verliefd word, en zeker niet op alles wat voorbij komt.
zij was echt in alle opzichten perfect, en ik voor haar alleen had ze ff moeten doorbijten...

zij was altijd degene die zei: "vertrouw me, niet opgeven, we horen bij elkaar"

en ergens heb ik dit altijd aan zien komen, had alleen niet verwacht dat het op deze manier ging, dat moment...
niet dat het uit zou gaan maar dat er een moment zou komen dat ze zou inklappen, maar helaas echt op het verkeerde moment

ben nu in veel opzichten weer mezelf, althans, ga gewoon uit, weer lekker sociaal maar het gemis is gewoon heel kut.

vanavond weer stappen...misschien moet ik gewoon proberen verliefd te worden op een ander of gewoon een soort vrouwelijk "maatje" zoeken.
pi_67278163
Meldt weer...

I know it would be outrageous
To come on all courageous
And offer you my hand
To pull you up on to dry land
When all I got is sinking sand
The trick aint worth the time it buys
Im sick of hearing my own lies
And loves a raven when it flies
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_67288458
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ja, ik vind het ook focking kut.
ik ben niet een persoon die snel verliefd word, en zeker niet op alles wat voorbij komt.
zij was echt in alle opzichten perfect, en ik voor haar alleen had ze ff moeten doorbijten...

zij was altijd degene die zei: "vertrouw me, niet opgeven, we horen bij elkaar"

en ergens heb ik dit altijd aan zien komen, had alleen niet verwacht dat het op deze manier ging, dat moment...
niet dat het uit zou gaan maar dat er een moment zou komen dat ze zou inklappen, maar helaas echt op het verkeerde moment

ben nu in veel opzichten weer mezelf, althans, ga gewoon uit, weer lekker sociaal maar het gemis is gewoon heel kut.

vanavond weer stappen...misschien moet ik gewoon proberen verliefd te worden op een ander of gewoon een soort vrouwelijk "maatje" zoeken.
Ik zal je een gehiempje vertellen.... wees gewoon jezelf en probeer niet meteen een rebounder te vinden.. vind jezelf terug en laat de pijn even bezinken voor 'n paar maandjes.

Succes dude
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2009 @ 12:27:36 #148
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67289584
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Maar ja wanneer maak je het uit met iemand op het juiste moment? .....
  zondag 22 maart 2009 @ 12:53:31 #149
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67290274
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Dat moment is er niet.
Zelfs al zou je ruzie hebben is er nog geen juist moment
  zondag 22 maart 2009 @ 15:45:19 #150
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_67295730
Wat een kutdag in huize Darkhelmet...

Verhaal:

2,5 jaar geleden iets met n heeeel mooi meisje gekregen, jaartje lang samen gelukkig geweest. Uit elkaar gegaan, jaar lang volgehouden [terwijl zij iets met n ander had]. Een maand of 4 geleden kwamen we er allebei achter dat we elkaar toch nog steeds wel erg leuk vonden en zijn we weer bij elkaar gekomen.

Noodgedwongen is ze toen redelijk snel bij mij gaan wonen, maar onlangs is het toch weer misgegaan.
Zij vond dat de vonk er niet meer was, we waren meer boer/zus dan vriendje/vriendinnetje. Als ik heel eerlijk ben moet ik haar daar wel n beetje gelijk in geven, maar ik ben meer van de "kop-in-t-zand-steken-methode"....

Zojuist is ze naar dr nieuwe huisje vertrokken met [bijna] al dr spulletjes. Dat moest sowieso gebeuren, ivm haar werk. Ze woont dus vanaf vandaag ca. 250 km bij mij vandaan, en ik krijg over een maand de sleutel van mn nieuwe huis, ook in n andere stad.

Zoals ik al zei: Heeeel diep van binnen weet ik misschien wel dat t de goede keuze is en dat het op deze manier en/of op dit moment toch niet werkte. Maar t is wel zo fucking moeilijk om haar zo de straat uit te zien lopen met dr koffertje...

Ze is echt weg. Kreeg wel na 10 minuten al n sms-je dat ze me mist......
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_67296860
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
er is nooit een goed moment.
alleen ze had ff na moeten denken wat er met ons gebeurde.
praten met iemand...
zo ineens, bam: "ik wil niet verder", geen traan niks.
ze had er niet eens over nagedacht serieus...
ja en dan is het extra zuur...

ze is ook niet het type die dat zo zou opgeven niet na al die tijd, en ik zou haar ook nooit laten vallen.
hou al 7 jaar van haar, vanaf dat ik haar leerde kennen... de eerste kus met haar zal 5 jaar geleden zijn.

weet het allemaal nog precies, hoe we op het station zaten en te wachten op de trein. ze ging op mijn schoot zitten en keken elkaar zo aan en opeens hartstochtelijk zoenen, niks aantrekkend van de mensen die keken en gewoon de eerste trein missen omdat wel niet wouden gaan.
hoe ze daarna bij me in mijn veels te grote jas kroop en we knuffelden.

he grappige was, wat ik achteraf besef is dat ik toen ook opeens weer op brunettes viel.
de jaren erna viel ik op bepaalde celebs die in enig opzicht kenmerken van mijn ex vertoonden.
later besef je pas dat je gewoon altijd van haar droomde en een keer deed ze haar haar los (normaal staartje, soort tik van haar) en toen was ze echt exact het meisje uit mijn dromen
kon toen alleen een beetje stotteren op dat moment, kwam niet meer uit mijn woorden.

mwah, heb teveel van die gedachten, kan er ook niks tegen die, komen steeds en continu boven
pi_67298874
gisteren kwam ik in de kroeg een leuk meisje tegen, heel spontaan heb ik haar vastgepakt, zijn we aan de praat geraakt en uiteindelijk zijn we een hele tijd heftig gaan zoenen.. achteraf vertelde een maat van mij dat mijn ex erbij stond en alles heeft zien gebeuren en uiteindelijk huilend de kroeg uit is gelopen. Zij heeft het zelf uitgemaakt 3 weken geleden "omdat het gevoel weg was" (voor de 2de keer notabene), en nu krijg ik dit gezeik? Ach ze moet het zelf weten, ze heeft het in ieder geval zelf gedaan, ik was bereid om echt alles te geven voor haar maar zij waardeerde dat niet. Msschien is ze daar nu achter gekomen, maar voor haar is het te laat. Dat meisje is overigens erg leuk en we hebben leuk sms-contact nu, ze vond mij in ieder geval geweldig en ik haar ook volgens mij
pi_67315403
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Merziyas het volgende:
gisteren kwam ik in de kroeg een leuk meisje tegen, heel spontaan heb ik haar vastgepakt, zijn we aan de praat geraakt en uiteindelijk zijn we een hele tijd heftig gaan zoenen.. achteraf vertelde een maat van mij dat mijn ex erbij stond en alles heeft zien gebeuren en uiteindelijk huilend de kroeg uit is gelopen. Zij heeft het zelf uitgemaakt 3 weken geleden "omdat het gevoel weg was" (voor de 2de keer notabene), en nu krijg ik dit gezeik? Ach ze moet het zelf weten, ze heeft het in ieder geval zelf gedaan, ik was bereid om echt alles te geven voor haar maar zij waardeerde dat niet. Msschien is ze daar nu achter gekomen, maar voor haar is het te laat. Dat meisje is overigens erg leuk en we hebben leuk sms-contact nu, ze vond mij in ieder geval geweldig en ik haar ook volgens mij
Denk je nu werkelijk dat het voor haar wel makkelijk is
Denk 's na man.. de keuze om na een lange tijd het met iemand uit te maken is niet makkelijk ofzo..

Heb er zelf dus GEEN ervaring mee (uitmaken na een lange relatie), maar weet wel dat mijn ex 't uitmaakte voor een ander het er ook, al was het maar de eerste paar weken (wat ik weet), er ook niet makkelijk mee had, maar had wel d'r beslissing gemaakt...

Soms gaat het gewoon niet meer voor een van de twee en dan is de beslissing samen met wat geluiden uit je omgeving makkelijker gemaakt denk ik.. en de gevolgend moeten beiden mee leven.

Als je zo lang van iemand heb gehouden is het niet makkelijk om de ander te zien zoenen met een andere man/vrouw.
Ik vind het knap van je dat je zoiets doet trouwens hoor, maar of het écht verstandig is.. als ik je zo hoor ben je nu gewoon je lust aan het stillen ofzo

Succes

[ Bericht 4% gewijzigd door Chev op 23-03-2009 09:43:13 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67319150
Ben al een hele lange periode hier geweest omdat ik vond dat ik een beetje bleef hangen in het loslaten .Het is nu bijna een jaar geleden dat ik de relatie met mijn ex verbrak ,niet omdat ik niet meer van hem hield,maar omdat het helaas niet meer ging .Ondanks dat het best een tijd geleden is ,heb ik er nog steeds soms moeite mee om het te accepteren .Ben erg aktief ,sport,uitgaan,ed ,maar heb het daten ff afgekapt .Merk dat ik het leuk vind totdat het te dichtbij komt,ben ook absoluut niet op zoek .Ook is er nog steeds niet iemand geweest waar ik echt helemaal voor zou kunnen gaan.

Via vrienden hoor ik helaas nog vaak wat over mijn ex ,ook hij heeft geen nieuwe vaste relatie .Wel veel seks met wisselende contacten .Ik heb gemerkt dat ik dit niet kan,koppel het te veel aan verliefd zijn of iemand echt erg aantrekkelijk vinden.Maar ik voel mij duizend procent beter dan aan het eind van de relatie en kom echt aan veel meer dingen toe ,meer energie en tijd om echt bv te rouwen [tante] en lekker zelf te bepalen wat ik dagelijks doe,wie ik zie ,merk echt dat ik behoorlijk weinig vrijheid daarin had .

Chev: hoe gaat tie met jou?Wel aan het daten ?
pi_67319248
Blonttt niet geweest natuurlijk !!
pi_67321715
mis je hem dan dompertje?
nooit achteraf spijt gehad?

wou vandaag in de bieb studeren maar kreeg het weer ff moeilijk.
ik ga vandaag een email typen, wil ff een paar dingen duidelijk maken waarover we het nooit hebben gehad :S
pi_67322356
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:31 schreef Chev het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat het voor haar wel makkelijk is
Denk 's na man.. de keuze om na een lange tijd het met iemand uit te maken is niet makkelijk ofzo..

Heb er zelf dus GEEN ervaring mee (uitmaken na een lange relatie), maar weet wel dat mijn ex 't uitmaakte voor een ander het er ook, al was het maar de eerste paar weken (wat ik weet), er ook niet makkelijk mee had, maar had wel d'r beslissing gemaakt...

Soms gaat het gewoon niet meer voor een van de twee en dan is de beslissing samen met wat geluiden uit je omgeving makkelijker gemaakt denk ik.. en de gevolgend moeten beiden mee leven.

Als je zo lang van iemand heb gehouden is het niet makkelijk om de ander te zien zoenen met een andere man/vrouw.
Ik vind het knap van je dat je zoiets doet trouwens hoor, maar of het écht verstandig is.. als ik je zo hoor ben je nu gewoon je lust aan het stillen ofzo

Succes
Het laatste wat ik zou willen is haar pijn doen. Als ik had geweten dat ze daar stond, had ik dit absoluut niet gedaan. Het ging gewoon spontaan, ik was niet gaan stappen met als doel 'scoren'. Ik ben vrijgezel en ik geniet er nu van, al heb ik er zelf niet voor gekozen. Ik kan ook blijven hangen en aan haar blijven denken en 'hopen' dat het ooit weer goed komt, maar daar schiet ik zelf ook niets mee op. Overigens heb ik nu wel een beetje spijt van wat ik gedaan heb, niet zozeer voor m'n ex, maar achteraf heb ik er zelf ook geen fijn gevoel aan overgehouden. Ik hou gewoon nog teveel van haar om aan andere meisjes te beginnen... Ik ben ook bang dat dit eventuele verdere contact met m'n ex niet positief zal beinvloeden, terwijl ze zelf heel graag nog contact met mij wilde houden.
pi_67322939
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:32 schreef Merziyas het volgende:

[..]

Het laatste wat ik zou willen is haar pijn doen. Als ik had geweten dat ze daar stond, had ik dit absoluut niet gedaan. Het ging gewoon spontaan, ik was niet gaan stappen met als doel 'scoren'. Ik ben vrijgezel en ik geniet er nu van, al heb ik er zelf niet voor gekozen. Ik kan ook blijven hangen en aan haar blijven denken en 'hopen' dat het ooit weer goed komt, maar daar schiet ik zelf ook niets mee op. Overigens heb ik nu wel een beetje spijt van wat ik gedaan heb, niet zozeer voor m'n ex, maar achteraf heb ik er zelf ook geen fijn gevoel aan overgehouden. Ik hou gewoon nog teveel van haar om aan andere meisjes te beginnen... Ik ben ook bang dat dit eventuele verdere contact met m'n ex niet positief zal beinvloeden, terwijl ze zelf heel graag nog contact met mij wilde houden.
Dat weet ik wel zeker ,hiermee geef je haar het gevoel dat zij niks voor heeft gesteld .Je verliest een stukje geloofwaardigheid als ooit misschien blijkt dat ze spijt van haar beslissing heeft . Je bent vrijgezel en kunt doen of laten wat je wilt ,maar komt wel erg goedkoop op mij over en ik denk op haar dus ook
pi_67323122
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Pwoekie het volgende:
mis je hem dan dompertje?
nooit achteraf spijt gehad?

wou vandaag in de bieb studeren maar kreeg het weer ff moeilijk.
ik ga vandaag een email typen, wil ff een paar dingen duidelijk maken waarover we het nooit hebben gehad :S
Nee,nooit spijt gehad van mijn beslissing. Maar ik mis wel de goeie dingen uit deze relatie ,die het zo intens maakte,mijn maatje en lover . Ik wilde net zoals hij contact houden,maar hij doet nergens moeite voor .
Veel elllende gehad over spullen[privedingetjes zonder waarde] die ik graag terug wilde. We woonde samen en ik moest wel contact onderhouden om ook de financieen af te handelen .
Alles heb ik alleen moeten betalen ,hij heeft het in alle opzichten af laten weten
pi_67323297
ik vraag me trouwens af in hoeverre "we blijven vrienden" ooit normaal gaat werken.
of je moet gewoon uit elkaar zijn gegroeid en een soort broer-zus gevoel hebben gekregen maar anders lijkt het me niet te doen.

ik zou heel graag vrienden blijven met mijn ex maar ik wil haar ook terug en ik denk niet dat ik het aan kan om haar met een ander te zien.
dat is ws ook het punt dat ik het contact helemaal ga verbreken al zal ik er altijd voor haar zijn als ze me echt nodig heeft.

ik hoop echt dat ik over een jaar kan zeggen: "ja, ze was niet de ware, heb nu een meid waar het veel beter mee klikt"

maar ben zo extreem bang dat we beidden later spijt hebben van alles
  maandag 23 maart 2009 @ 14:13:26 #161
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67323676
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Pwoekie het volgende:
ik vraag me trouwens af in hoeverre "we blijven vrienden" ooit normaal gaat werken.
of je moet gewoon uit elkaar zijn gegroeid en een soort broer-zus gevoel hebben gekregen maar anders lijkt het me niet te doen.

ik zou heel graag vrienden blijven met mijn ex maar ik wil haar ook terug en ik denk niet dat ik het aan kan om haar met een ander te zien.
dat is ws ook het punt dat ik het contact helemaal ga verbreken al zal ik er altijd voor haar zijn als ze me echt nodig heeft.

ik hoop echt dat ik over een jaar kan zeggen: "ja, ze was niet de ware, heb nu een meid waar het veel beter mee klikt"

Het is lastig, ik zit zelf in dat pakket.

Gisteren was ze nog hier en we gingen een ijsje halen, ik keek naar een ander meisje en ze vroeg daarna meteen: Wat zat je nou te kijken naar der?
En ik vroeg waarom ze dat zo zei.. Zei ze:
Toch dat beschermende en afschermde wat ik blijf houden..
pi_67324394
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef dompertje het volgende:
[knip]
Chev: hoe gaat tie met jou?Wel aan het daten ?
Hé Dompertje, eigenlijk wel jammer om jou weer hiet te zien ik had gehoopt dat je iets moois had mee gemaakt waardoor je fok vergeten had maar nee..

Maar ehm daten nee nog niet hoor, ik heb nu een tijdje terug al 2 dates gehad, beide ken ik van werk, geflirt leuk gehad, gelachen en met eentje gezoend, maar toch niet mijn type ben misschien ben ik nog een beetje terughouden, heb nog wel goed contact via werk, maar meer niet.
Het is zeker wel fijn om aandacht te krijgen van een vrouw die leuk genoeg is in mijn ogen..

Heb zelf het hele internet daten ook achter me gelaten, en ben gewoon lekker m'n leven aan het leiden.

Heb wel 't idee om een meid uit de bus, die ik al een aantal keer heb gezien, mee uit te vragen die lachte vanmorgen wel lief tegen me, als ik haar nu weer zie, maargoed..als het té dichtbij komt dan haak ik ook vrij snel af.. maar er zit verbetering in

Ben echt niet iemand van de losse (seks) contacten hou en koppel dus ook liefde aan seks eigenlijk.. en zoiezo is het lekkerder als je vast met iemand ben (voordelen ect ), en heb ik dus ook nog niet gebeurd en wil zoveel mogelijk gewoon eerlijk open zijn, en aan mijn princiepes vasthouden. Seks komt vanzelf wel is geen 1e levensbehoefte zeg maar (maar tuurlijk mis ik het wel haha ) en het komt wel als het gebeurd.

Ik heb al 'n half jaar niks van mijn ex gehooord of gezien, hoor zo af en toe via via nog wel 's wat over m'n ex, dat haar zaak is geflopt, dat ze nu een baan heeft, dat ze weinig tot geen aanspraak heeft van de vrienden van d'r nieuwe vriend en gisteren was ze jarig en ik dacht dat het vandaag was dus ik vanmorgen heel verbaast kijken hé het is de 23e alweer.. volgende week ben ik zelf jarig, verwacht niks te horen.. het zou me heel sterk verbazen maar ergens vraag ik 't me toch af.. (wat ik niet moet doen) tja zoals je kan horen heb ik het ook nog niet geheel geaccepteerd

Als ik maar lekker bezig ben dan denk ik niet aan haar alleen die donkere late avonden als ik alleen op de bank thuis zit vind ik het nog wel eens rot (shadow's and dust) maar m'n leventje word steeds lekkerder, en ga over +-2 weken samen met een vriend sporten en even wat aktiefer worden dan alleen 1x per week joggen en ff kijken of ik mezelf wat kilootjes lichter kan maken!

Tja het gaat vaak goed, erg goed soms, en zo nu en dan een dipje nog steeds, en ik mezelf nog té vaak betrap ik me erop dat ik er nog wel an terug denk, soort spookbeeld ofzo

Dompertje activer je fok mail even hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Chev op 23-03-2009 14:42:30 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67325285
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:02 schreef Pwoekie het volgende:

Ik geloof ook niet in vrienden blijven tenzij er geen gevoelens en verwachtingen meer zijn .en dat komt weinig voor .We wilden ook geen vrienden blijven,maar wel af en toe contact om bij te kletsen ,juist als je zo lang bij elkaar bent geweest .

Ik kan mij je angst goed voorstellen ,als mijn ex meer gegroeid was en meer zich bewust was van waar het goed fout is gegaan tussen ons had ik hem zeker een kans gegeven .Hij heeft zich direct zo moeilijk opgesteld en is snel begonnen met andere.Geen begrip voor het feit dat ik ruimte nodig had om tot mijzelf te komen ,geen begrip dat ik vaak verdrietig was [tante]

Als jullie spijt krijgen is er een mogelijkheid dat het weer goed komt,al lijkt het mij erg onwaarschijnlijk in de meeste gevallen .Denk dat er te veel kapot is gemaakt.....
pi_67325894
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef dompertje het volgende:

als mijn ex meer gegroeid was en meer zich bewust was van waar het goed fout is gegaan tussen ons had ik hem zeker een kans gegeven .Hij heeft zich direct zo moeilijk opgesteld en is snel begonnen met andere.Geen begrip voor het feit dat ik ruimte nodig had om tot mijzelf te komen ,geen begrip dat ik vaak verdrietig was [tante]

Als jullie spijt krijgen is er een mogelijkheid dat het weer goed komt,al lijkt het mij erg onwaarschijnlijk in de meeste gevallen .Denk dat er te veel kapot is gemaakt.....
Lastig.. pijnlijk, maar als je jezelf en/of anderen kan vergeven, écht vergeven, dan is er kans, anders blijft zoiets voor altijd tussen jullie in staan, zoals dompertje al zei dat lijkt onmogelijk en is ook erg moeilijk om opnieuw een vertrouwensband te creëren als het zo kijkhard is gebroken, ik zou er niet vanuit gaan dan kan alles meevallen.

Je kan niet van anderen verwachten dat ze voor je veranderen ofdat ze veranderen zoals jij denkt dat dat goed is, dat gebeurd gewoon of dat gebeurd niet.

Sommige mensen leven op een compleet andere manier dan wat de meeste juist achten en die hebben het ook veel moeilijker met zich ontwikkelen, maarja je kan maar door 1 manier leren, door te vallen, je pijn doen, even treuren en opnieuw op te staan en door te gaan met leven (daar zijn kinderen nog het beste in denk ik..)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67326900
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:18 schreef Chev het volgende:

[..]

Lastig.. pijnlijk, maar als je jezelf en/of anderen kan vergeven, écht vergeven, dan is er kans, anders blijft zoiets voor altijd tussen jullie in staan, zoals dompertje al zei dat lijkt onmogelijk en is ook erg moeilijk om opnieuw een vertrouwensband te creëren als het zo kijkhard is gebroken, ik zou er niet vanuit gaan dan kan alles meevallen.

Je kan niet van anderen verwachten dat ze voor je veranderen ofdat ze veranderen zoals jij denkt dat dat goed is, dat gebeurd gewoon of dat gebeurd niet.

Sommige mensen leven op een compleet andere manier dan wat de meeste juist achten en die hebben het ook veel moeilijker met zich ontwikkelen, maarja je kan maar door 1 manier leren, door te vallen, je pijn doen, even treuren en opnieuw op te staan en door te gaan met leven (daar zijn kinderen nog het beste in denk ik..)
ik denk dat een groot probleem is dat mensen niet zien wat het belangrijkste in het leven is en een gemakkelijke uitweg kiezen, dingen doen om te vergeten of de pijn te verzachten.
of met de massa mee lopen.

waarom doen films als titanic, serendipity, the notebook, etc het allemaal zo goed.
mensen dromen van ware liefde, voelen het voor even maar ontzeggen het zichzelf.
liefde is ook op moeilijke momenten in elkaar blijven geloven en niet het pad van de minste weerstand kiezen.

heb een paar jaar ook dingen gedaan waar ik niet trots op ben, koste me ook veel energie.
mijn ex had precies dezelfde denkwijze maar ook ergens is het fout gegaan, binnen notime een ander pakken, in het wilde weg neuken, etc.
word lekker met mezelf geconfronteerd...

ach misschien is ze zo gelukkig maar ik kan me er weinig bij voorstellen.

wat ook bizar is: "ik hou van je" "blijf altijd bij je" ...laat mensen zoiets zeggen als ze het menen...en zadel de ander niet op met valse hoop
pi_67327774
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:46 schreef Pwoekie het volgende:
wat ook bizar is: "ik hou van je" "blijf altijd bij je" ...laat mensen zoiets zeggen als ze het menen...en zadel de ander niet op met valse hoop
Hollywood is fake..
Mensen die zeggen dat ze van je houden menen dat op dat moment..
Mensen die zeggen altijd van je te zullen blijven houden en altijd bij je te blijven weten niet waarover ze praten...

Ik zei het ook, ik meende het, zij ook, maar soms worden de dingen té complex voor woorden om het nog op te lossen en dan gebeurd er iets onbegrijpelijks
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67328240
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:11 schreef Chev het volgende:

[..]

Hollywood is fake..
Mensen die zeggen dat ze van je houden menen dat op dat moment..
Mensen die zeggen altijd van je te zullen blijven houden en altijd bij je te blijven weten niet waarover ze praten...

Ik zei het ook, ik meende het, zij ook, maar soms worden de dingen té complex voor woorden om het nog op te lossen en dan gebeurd er iets onbegrijpelijks
mmm, zo denk ik er toch niet over.
ik zeg zoiets niet snel, moet de ander echt leren kennen en zij mij, voordat je uberhaupt zoiets kunt zeggen.
dat zaken complex kunnen worden is ook logisch maar je moet altijd een moment van bezinnig hebben.
gewoon een moment afstand nemen en vanuit een ander het onafhankelijke perspectief naar iets kijken.

ik begrijp mijn ex ook wel, was ook niet gemakkelijk voor haar maar ze had op de rem moeten trappen, en ff haar eigen advies wat ze altijd gaf van harte nemen.
ze zal zich ook wel kut voelen nu, heb der dingen gezegd een hele tijd geleden die nu ook daadwerkelijk zijn uitgekomen

vraag me een ding af...als we elkaar nu weer ontmoeten (volgende week) zou er weer iets overspringen of ....
  maandag 23 maart 2009 @ 16:31:26 #168
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67328384
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

mmm, zo denk ik er toch niet over.
ik zeg zoiets niet snel, moet de ander echt leren kennen en zij mij, voordat je uberhaupt zoiets kunt zeggen.
dat zaken complex kunnen worden is ook logisch maar je moet altijd een moment van bezinnig hebben.
gewoon een moment afstand nemen en vanuit een ander het onafhankelijke perspectief naar iets kijken.

ik begrijp mijn ex ook wel, was ook niet gemakkelijk voor haar maar ze had op de rem moeten trappen, en ff haar eigen advies wat ze altijd gaf van harte nemen.
ze zal zich ook wel kut voelen nu, heb der dingen gezegd een hele tijd geleden die nu ook daadwerkelijk zijn uitgekomen

vraag me een ding af...als we elkaar nu weer ontmoeten (volgende week) zou er weer iets overspringen of ....
Er zullen vast wel weer gevoelens omhoog komen
pi_67328631
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef Pwoekie het volgende:
Ik ken een verhaal van een kennis van mijn opa (man) die 50 jaar op een vrouw heeft gewacht dag naar het buitenland ging, daar trouwde en met een man die daar overleed en ze weer terug kwam naar nederland, en opnieuw verlieft werden op die kennis.. en nog 16 jaar getrouwd mee heeft samengewoond.. dat is heel bijzonder verwacht niet eens dat 5% dat zo heeft..

En tja 50 jaar wachten is best wel erg zo zie je maar weer, alles is mogelijk in deze wereld, en vraag me alsjeblieft niet hoe of waarom.. soms tegen margimale kansen gebeuren dingen die niet verklaard kunnen worden.. misschien 'n soort wonder, alleen kunnen ze héél lang duren als ze al komen...

Maarja over liefde, liefdes verdriet en alles wat er om heen hangt zijn nu al 74 topics geweest en dat zal nog wel even zo doorgaan, een hoop mooie maar ook een hoop lelijke dingen
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:31 schreef mstr het volgende:
Er zullen vast wel weer gevoelens omhoog komen
Juist.. dat is onvermijdelijk maar wat voor gevoelens..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67329285
Afsluiten en wegwezen ga lekker wat doen op je avond mensen niet bji de pakken neerzitten! (tja slechte pep-talk ik weet 't )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67340990
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Chev het volgende:
Afsluiten en wegwezen ga lekker wat doen op je avond mensen niet bji de pakken neerzitten! (tja slechte pep-talk ik weet 't )
ja je hebt wel gelijk

nou, weer op mijn ex der hyves gekeken.
de foto's van haar en haar neukertje staan er ook opeens op.

dat doet opeens wel pijn.

haar twinkeling en lach is ook anders, maar goed wellicht ben ik niet objectief.

echt al die dingen die ze tegen me zei, ze leken zo mooi, geloven dat ze anders was.
wat een achterlijk sentimenteeel gezeik achteraf.
ben er met open ogen ingetrapt.

ja misschien overromantiseer ik dat hele liefde gedoe wel maar ..... het is net als religie, de gelovigen zijn dom, niet te overtuigen van hun ongelijk en geloven in sprookjes

mmm, hoop niet voor der dat ze ooit der "jacob marley" moment krijgt
pi_67341949
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ja je hebt wel gelijk

nou, weer op mijn ex der hyves gekeken.
de foto's van haar en haar neukertje staan er ook opeens op.

dat doet opeens wel pijn.

haar twinkeling en lach is ook anders, maar goed wellicht ben ik niet objectief.

echt al die dingen die ze tegen me zei, ze leken zo mooi, geloven dat ze anders was.
wat een achterlijk sentimenteeel gezeik achteraf.
ben er met open ogen ingetrapt.

ja misschien overromantiseer ik dat hele liefde gedoe wel maar ..... het is net als religie, de gelovigen zijn dom, niet te overtuigen van hun ongelijk en geloven in sprookjes

mmm, hoop niet voor der dat ze ooit der "jacob marley" moment krijgt
Wil jij er soms niet overheenkomen?
Wil jij soms niet verder met je eigen leven?

Wil je dit wel, kap dan met die onzin en ga ff lekker wat anders doen man.
Hier wordt je alleen maar depri van en het schiet echt niet op.
pi_67344675
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Wil jij er soms niet overheenkomen?
Wil jij soms niet verder met je eigen leven?

Wil je dit wel, kap dan met die onzin en ga ff lekker wat anders doen man.
Hier wordt je alleen maar depri van en het schiet echt niet op.
Is een manier van verwerken 2Pac het is een lange pijnlijke weg die ik ook heb door moeten gaan (nu 9 maanden) en keek op haar hyves vanavond en alles at ik zag was zo'n half jaar oud, en het deed me wel iets mar een stuk minder dan ik verwacht had, en had een reden om te kijken overigens.

Sommige dingen die er op stonden vond ik wel typisch haar.

Zij had de volgende dag een nieuwe (ze was verlieft en verliet mij) en dit lijkt uitstel van executie (pijn) te zijn door met lol en zoveel mogelijk (dure) materialistische dingen verder te leven.. heel dom in mijn mening, maarja op een gegeven moment wens je de ander het beste en denk je aan wat er écht belangrijk is: NAMELIJK JEZELF!

Het een tijdje afsluiten van jezelf helpt weinig er veel over praten helpt veel (tot dat iedereen je zat is ) en dan moet je de pijn laten slijten, lijkt mij aardig te lukken.

Morgen 's kijken of ik die meid (als ik haar zie) over kan halen tot een date
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67346077
ik heb haar van hyves verwijdert. Dat vond ze niet leuk, liet ze ook blijken achteraf toen we weer contact hadden. Ik heb haar netjes uitgelegd dat dit uit zelfbescherming was geweest. Ik weet wel dat zij nog regelmatig via vriendinnen of haar moeder op mijn hyves kijkt, omdat ze 'nieuwschierig is' zegt ze zelf. Ik ben blij dat ik haar krabbels en foto's niet meer kan bekijken, hele opluchting is dat
pi_67349918
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:23 schreef Chev het volgende:

[..]

Is een manier van verwerken 2Pac het is een lange pijnlijke weg die ik ook heb door moeten gaan (nu 9 maanden) en keek op haar hyves vanavond en alles at ik zag was zo'n half jaar oud, en het deed me wel iets mar een stuk minder dan ik verwacht had, en had een reden om te kijken overigens.

Sommige dingen die er op stonden vond ik wel typisch haar.

Zij had de volgende dag een nieuwe (ze was verlieft en verliet mij) en dit lijkt uitstel van executie (pijn) te zijn door met lol en zoveel mogelijk (dure) materialistische dingen verder te leven.. heel dom in mijn mening, maarja op een gegeven moment wens je de ander het beste en denk je aan wat er écht belangrijk is: NAMELIJK JEZELF!

Het een tijdje afsluiten van jezelf helpt weinig er veel over praten helpt veel (tot dat iedereen je zat is ) en dan moet je de pijn laten slijten, lijkt mij aardig te lukken.

Morgen 's kijken of ik die meid (als ik haar zie) over kan halen tot een date
Ja dat snap ik dat het een manier van verwerken is.
Maar als je dit blijft doen schiet het echt niet op.
Lijkt mij trouwens niet de handigste manier van verwerken, maar goed.
Ben zelf nu bijna 3 maanden verder en geen foto's werken het beste bij mij.

Was gisteravond oude foto's van mijn laptop aan het gooien.
Kon het niet laten om er een paar te bekijken, o.a. van de vakantie.

Geloof me dat is op dat moment niet goed voor je.
Heb ze op DVD gebrand en waarschijnlijk kan ik er over zeg 1 jaar weer normaal naar kijken.

Als je nu het nog vers is allemaal memories omhoog haalt of je ex d'r hyves gaat checken, kom je zelf niet verder.
pi_67350273
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Was gisteravond oude foto's van mijn laptop aan het gooien.
Kon het niet laten om er een paar te bekijken, o.a. van de vakantie.
Geloof me dat is op dat moment niet goed voor je.
Heb ze op DVD gebrand en waarschijnlijk kan ik er over zeg 1 jaar weer normaal naar kijken.
Been there done that ff door de zure appel heenbijten en succes
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67352656
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:52 schreef Chev het volgende:

[..]

Haha, ja echt te erg.
pi_67354721
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:52 schreef Chev het volgende:

[..]

ik kreeg van mijn vriendin altijd heel veel foto's.
ze ergerde zich aan het feit dat ik een fotolijst had met voorbeeldfoto's er nog in.
had dus een paar mooie foto's van ons erin gedaan.
aan het strand uitwaaien.
zij een grote zonnebril op en ik hele kleine pretoogjes.

tja, dat is echt zuur.
heb de complete lijst al van de muur gerukt en achter een kast gedonderd.
(nu hopen dat de schoonmaakster het niet terug hangt ).

een hele goede vriend van me zit in hetzelfde schuitje.
ook 3 jaar lang een vriendin, alles goed, deed alles voor haar en ook rond nieuwjaar krijgt die meid last van werkstress, een collega die achter haar aan zit te vangen en opeens boem, uit....

geen discussie, geen "opnieuw" proberen, nee het gevoel is "weg".
en dan daarna ook niks meer laten horen.

we verbazen ons beidden over het feit dat "vrouwen" zo gemakkelijk zijn.
ik dacht dat mannen normaliter hufters waren maar vrouwen zijn echt keihard

maar goed.
plan de campagne:

-laatste keer samen iets doen (wil haar nog een keer zien, nog een keer in haar ogen kijken en vragen of ze gelukkig is)
-laatste email sturen over hoe ik de laatste maanden heb doorgemaakt (ze noemde me hulpeloos, aanhankelijk, onzeker, emotioneel). nou trut, als je ma overlijdt en je altijd zit te zeiken dat je open moet zijn en dingen moet delen dan denk ff een uur na dat dat gedrag van mij tijdelijk was en normaal. heb der in die periode nog extra verwend en gesteund. maar goed, der zorgeloze huisgenoot en een of andere kneus van het uitgaan zijn dan leuker.
normaal heb ik wel een dikke huid, kan dingen in perspectief plaatsen maar toen kreeg ik opmerkingen waar je niet blij van word op dat moment. enige wat ik op dat moment wou was een knuffel, een kus en "ik hou van jou". en gewoon weer leuke dingen doen maar haar achterlijke kutstudie was belangrijker. half jaar geleden zij ze nog dat ik me niet moest laten opnaaien door de studie.
haar subtiel wijzen op der eigen levenslessen die ze me gaf over respect, rondneuken, groepsgedrag en onvoorwaardelijke steun en der gezeik over dat ik haar ware liefde was en je in moeilijke tijden bij elkaar moest blijven.

-dan donder ik alle resterende foto's van mijn pc op dvd. vraag desnoods wel ff een vriend om te helpen.
-knikker der uit mijn hyves.
-maak mijn studie af (die weer eens extra vertraging heeft)
-vertrek uit nederland, tijdelijk of misschien wel voor langer

Voel me zo ontzettend verraden, zo hart op mijn ziel getrapt door het enigste meisje/persoon waar ik me ooit echt helemaal aan gaf.
hoop het allerslechtste voor der vriendinnen en huisgenoot, vuile teringlijers.

wow, ben echt pissed

btw, er zit een meisje voor me (zit in de bieb). duits, jaartje of 22, mooie blauwe ogen, bruin haar en een heel lief gezichtje. eens kijken of ik oogcontact kan krijgen
pi_67358589
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

btw, er zit een meisje voor me (zit in de bieb). duits, jaartje of 22, mooie blauwe ogen, bruin haar en een heel lief gezichtje. eens kijken of ik oogcontact kan krijgen
Zit ze toevallig ook deze pagina te lezen
pi_67359984
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zit ze toevallig ook deze pagina te lezen
hahaha duitser he, denk het niet.

duitse meisjes zijn wel tof.
ze zijn wat gemoedelijker en meer zichzelf dan nederlandse dames.

het andere leuke is dat ik nagenoeg vloeiend duits spreek en versta wat veel dus niet verwachten.
soms hoor je dan dingen die je niet zou mogen horen
heb al een paar maal dubbel gelegen, kijken ze zo betrapt
pi_67360443
Heb 's een Duitse vakantie vriendinnetje gehad die, toen ik haar (met moeite) een brief in het Duits had gestuurd me terug schreef dat ze een vriend had

Maargoed wie weet heb je gelijk, ga er voor zou ik zeggen!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67360947
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 07:07 schreef Merziyas het volgende:
ik heb haar van hyves verwijdert. Dat vond ze niet leuk, liet ze ook blijken achteraf toen we weer contact hadden. Ik heb haar netjes uitgelegd dat dit uit zelfbescherming was geweest. Ik weet wel dat zij nog regelmatig via vriendinnen of haar moeder op mijn hyves kijkt, omdat ze 'nieuwschierig is' zegt ze zelf. Ik ben blij dat ik haar krabbels en foto's niet meer kan bekijken, hele opluchting is dat
Heb ik ook
pi_67361302
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef Chev het volgende:
Heb 's een Duitse vakantie vriendinnetje gehad die, toen ik haar (met moeite) een brief in het Duits had gestuurd me terug schreef dat ze een vriend had

Maargoed wie weet heb je gelijk, ga er voor zou ik zeggen!
heb je pech gehad

maar als je een keer een mooi weekend wil hebben ga eens met een stel vrienden naar berlijn voor een weekend...

orienteer je goed op de betere uitgaanslocaties (kulturbrauerij), dat is echt zo geweldig daar.
en echt leuke dames, niet arrogant en volop feesten
een hostel heb je voor rond de 7 euro per nacht, bier is goedkoop en een broodje donner (mega ding) koste 2,50 euro

edit: denk nu alle pics van mijn pc in een aparte map geknikkerd.... nu zo mijn laptop opschonen, thuis pc en een memory stick kopen om ze erop te knallen
mmm, weird, ze horen eigenlijk op mijn pc te staan

[ Bericht 14% gewijzigd door Pwoekie op 24-03-2009 17:39:51 ]
pi_67387937
Goed, na een lange tijd te hebben meegelezen heb ik besloten om ook maar mijn verhaal te posten..

Ik ben sinds 2 weken vrijgezel na een relatie van 14 maanden en ik ben er kapot van. Ze was mijn eerste serieuze vriendin. Ik had het uitgemaakt, omdat bij haar het gevoel weg was. Dat heeft ze me 2 weken voor dat het uitging verteld. Ik heb er toen iets van geprobeerd te maken in die 2 weken door leuke dingen te doen, zoals met elkaar lunchen, dierentuin enz enz. Maar op een gegeven moment was ik zo gefrustreerd en kon het niet meer verder. Ondanks dat ik nog ontzettend gek op haar was.

De eerste dagen gingen wel oke, maar sinds vorige week vrijdag mis ik haar echt verschrikkelijk. Ik probeer ook steeds om geen contact te hebben maar om een of andere manier lukt dat me gewoon niet. Ik kreeg het wel voor elkaar om samen met haar te lunchen. Het was heel gezellig en ondanks dat we van die ''momenten'' hadden ziet ze me meer als een goede vriend dan als vriendje. Dat is heel naar! We weten van elkaar wat we willen. Zij wil gewoon vrienden zijn, ik wil meer dan dat.

Volgende week vrijdag gaan we naar een concert (kaarten hadden we al ruim van te voren gekocht) maar ik weet nu niet of ik het contact moet verbreken voor een week of het warm moet houden??

Iemand??

[ Bericht 0% gewijzigd door Leeee op 25-03-2009 12:09:33 ]
pi_67388324
heel moeilijk.
datzelfde heb ik ook, ook nog een afspraak staan en kaarten voor een cabaretvoorstelling ergens in juni.

er zijn altijd 2 gedachten:

1) ik probeer het contact een beetje aan te houden in de hoop dat de vlam weer op laait.

2) ik verbreek al het contact en zal nooit weten of het de ware was of dat het ooit goed komt.

als je keuze 1 maakt gaat het je wellicht slopen als je zelf geen afstand kunt nemen.

bij keuze 2 zul je wellicht houden "what if...."

en misschien kom je 3 tegen, een ander meisje waar je opeens heel veel voor voelt en waarmee je een nog betere band krijgt. dat is natuurlijk niet te begrijpen maar wel iets om voor te hopen.
pi_67388997
Als ik mijn hart zou moeten volgen, dan zou ik vanavond bij haar op de stoep staan om haar nog een keer om te praten. Maar of dat nou zo verstandig is betwijfel ik. Iedereen raadt het ook af maar daar heb ik eigenlijk een beetje maling aan. Doe het eerder voor mezelf want ik weet dat de kans groot is dat ik keihard word afgewezen en of ik nog zo'n domper kan verwerken is een tweede..

Ik denk dat ik af en toe een smsje doe uit intresse. aaaaaaaaaaaaaaah ik word er een beetje gek van!
pi_67391427
Het beste is tegenover elkaar duidelijk maken waar het fout is gegaan, accepteren dat het niet meer gaat werken en daarna geen enkel contact meer zoeken (tenminste totdat beiden het zo goed als verwerkt hebben). Dat is mijn situatie in ieder geval, helaas wonen we nog steeds officieel samen dus kan nog niet echt beginnen met een leven zonder haar.
pi_67392168
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef cerpintaxt het volgende:
Het beste is tegenover elkaar duidelijk maken waar het fout is gegaan, accepteren dat het niet meer gaat werken en daarna geen enkel contact meer zoeken (tenminste totdat beiden het zo goed als verwerkt hebben). Dat is mijn situatie in ieder geval, helaas wonen we nog steeds officieel samen dus kan nog niet echt beginnen met een leven zonder haar.
Als je gezamelijk er over eens bent om uit elkaar te gaan kan je met elkaar praten

Als één van de twee het uit maakt kan dat nogal verschillen weet ik uit eigen ervaring:
  • hoe heftig reageert de ander erop
  • welke dingen worden gezegt in een opwelling van emotie (kwetsing)
  • wat is de reden dat het uit gemaakt word (bv.: gevoel weg of (liefde voor 'n) andere man)
  • in hoeverre empatie getoont word voor je (ex-) parner
    Dikgedrukt bij mij van toepassing

In mijn geval heb ik nooit serieus met haar kunnen praten wat er fout is gegaan omdat zij, 2-3 weken nadat het uit was haar overtuigingen nog steeds volhield en ik op dat moment niet helder kon denken door tranen en emoties (daardoor) en d'r kamer verbouwd heb uit frustratie.. en heb 3 maanden later in 3 weken tijd een redelijke, lieve en onbeschuldigende brief gestuurd en 'n shit antwoord op terug gekregen daarna geen contact.

ps: Maar nu 9 maanden later ben ik er wel achter hoe de meeste dingen in elkaar steken en heb geen spijt van wat ik gedaan heb, alleen zou ik de dingen, als ik ze over zou moeten doen, iets anders doen omdat ik nu weet wat ik zou moeten zeggen en doen, wat ik toen niet wist

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 25-03-2009 14:22:26 ]
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67392553
    hahaha, de kamer verbouwd?

hoe dan, echt extreem?

ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt een woedeuitbarsting heb gehad

vroeger was ik zo heerlijk destructief.
    heb voor duizenden euro's gemold
    of weer bij de eerste hulp voor hechtingen.
    (door ruiten slaan en houten stoelen kapot trappen waarbij er een stuk hout als een staak in je scheenbeen hangt is niet fijn)
    (mijn eigen spullen).

mmm, weer bij mijn pa. die zegt wel dat hij altijd heeft getwijfeld aan mijn ex, mijn moeder ook, dat ze al geen goed gevoel hadden.
    mwah, denk dat hij dat zegt om mij eroverheen te helpen, en ergens wil ik hem heel graag geloven.

trouwens een ander probleem...

had het er met die vriend over die ook opeens single is...
    hoe kun je ooit weer een ander vertrouwen, vertrouwen dat je niet weer hetzelfde mee maakt.
    ik was altijd al heel wantrouwend jegens mensen en hun intenties maar nu helemaal
    oke, ik vertrouw een paar vrienden blindelings maar dat is anders dan een partner.

heb je een vriendin en dan komt er weer een "leuke" kerel langs, voelt ff verliefdheid en daar gaat ze ...

wie zei ook al weer... hollywood=crap
    pi_67394292
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef Pwoekie het volgende:
    hahaha, de kamer verbouwd?
    hoe dan, echt extreem?
    Ik ben normaal een rocksolid vent en zo mak als maar wat, nooit aggressief of kwaad of wat dan ook, heb haar dus ook nooit iets aan gedaan, maar verdiende het niet dat ze mij maanden lang problemen voorgeschotelde over samenwonen die zij verzon, of toegefluisterd kreeg, terwijl ze al met haar hoofd bij die andere vent was.. en ik door al die stres en zorgen van 'n koophuis, werk en kritiek hier niks, maar dan ook helemaal niks van doorhad.

Als ik verraden word door iemand die ik écht vertrouw veranderd mijn verdriet en teleurstelling soms in frustratie dat ik niet meer weet wat ik doe... maar nooit zal ik die personen van wie ik ooit gehouden heb als vriend(in) of relatie wat aandoen.. want mensen maken nou eenmaal fouten maar je mag best laten zien wat het met je doet... wat de gevolgen zijn..
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef Pwoekie het volgende:
    hoe kun je ooit weer een ander vertrouwen, vertrouwen dat je niet weer hetzelfde mee maakt.
    heb je een vriendin en dan komt er weer een "leuke" kerel langs, voelt ff verliefdheid en daar gaat ze ...
    wie zei ook al weer... hollywood=crap
    Dat was ik volgens mij zodra ik het antwoord weet dan laat ik het je weten

[ Bericht 13% gewijzigd door Chev op 25-03-2009 15:21:13 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_67396536
    Pwoekie,

Adem in, adem uit, vergeet je ex, veeg je reet met haar foto af. meer vrouwen dan sterren aan de hemel, life goes on, make the best of it

ETC ETC !!!!
    pi_67400796
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
    Pwoekie,

Adem in, adem uit, vergeet je ex, veeg je reet met haar foto af. meer vrouwen dan sterren aan de hemel, life goes on, make the best of it

ETC ETC !!!!
    ja weet het wel.

maar heb destijds ook een catastrofale fout gemaakt...

mijn vriendin woonde praktisch alleen. was dus min of meer wel vaak eenzaam en vriendinnen die weinig tijd hadden en een beetje bang voor verandering.
    dus toen een kamer echt vrij kwam wou ze dus graag een goede vriend wel in huis hebben (daarvoor had een neef afgehaakt).
    ze vroeg aan mij wat ik er van vond.
    jongen in kwestie is dus wel een casanova, beetje foute vent waar dus wel veel vrouwen op vallen.
    maar goed, ze garandeerde me dus dat er niks zou gebeuren, puur vriendschap.
    ik vertrouwde haar dus ook wel.

maar goed, ergens eind oktober kreeg ik dus wel signalen dat ze meer dan vriednschappelijke gevoelens had...
    die gozer wou dus alleen batsen ws (type die vrouwen gebruikt).

ergens is ze dus verliefd geworden op hem ws...

voel me daarom zo enorm ellendig, had toen gewoon keihard nee moeten zeggen :S
    als je 2 mensen in huis propt dan gaat het vaak niet goed.

en alles wat ze me leerde en zei...dat zet ze opzij, ja ze is ergens veranderd in iets wat ik verafschuw en zij ook ooit
    pi_67404700
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef cerpintaxt het volgende:
    Daar probeerde ik dus achter te komen tijdens onze afspraak, maar ze durft het niet recht in mijn gezicht te zeggen voor mijn gevoel. Op msn gaat dat allemaal veel makkelijker en dat vind ik heel zwak. Ik weet de reden ook wel onderhand waarom hetuitging en dat is dat ik de laatste maanden negatief veranderd ben (jaloezie, vaak chaggerijnig).

De jaloezie ontstond vanzelf. We zitten in dezelfde vriendengroep en ze keek af en toe een filmpje met een vriend van dr. Ondanks dat ik haar vertrouwde en die vriend ook vond ik het nog niet kunnen. Maargoed dat heeft nooit iemand begrepen..

Kreeg vanmiddag ook nog te horen dat ze ook meegaat naar een festival van de zomer.. Dat word wat! Ik met 2 vrienden en mijn ex!
    pi_67427862
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Chev het volgende:

[..]

Als ik verraden word door iemand die ik écht vertrouw veranderd mijn verdriet en teleurstelling soms in frustratie dat ik niet meer weet wat ik doe... maar nooit zal ik die personen van wie ik ooit gehouden heb als vriend(in) of relatie wat aandoen.. want mensen maken nou eenmaal fouten maar je mag best laten zien wat het met je doet... wat de gevolgen zijn..
    [..]
    Iedereen heeft wel een 'breaking point'. De liefste hond kun je vals maken, de gemoedelijkste mens kan kwaad worden.. en me dunkt dat je er wel een reden toe had..

Vind het nog netjes dat je nog genoeg tegenwoordigheid van geest had om alleen wat spullen te vernielen..
    pi_67436023
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel een 'breaking point'. De liefste hond kun je vals maken, de gemoedelijkste mens kan kwaad worden.. en me dunkt dat je er wel een reden toe had..

Vind het nog netjes dat je nog genoeg tegenwoordigheid van geest had om alleen wat spullen te vernielen..
    Inderdaad.

Ik heb verneem niks meer van mijn toen "beste maatjes".
    Een van die twee had een of ander lul verhaal opgehangen en die ander geloofd dat.
    In het begin had ik serieus de neiging om er heen te rijden en die gast helemaal verrot te slaan.
    Nu heb ik zoiets van lekker boeiend, krijg lekker de terign en tot nooi meer ziens!

Kwaad worden is heel normaal, geweld gebruiken heb je vrij weinig aan, als is t soms wel lekker
    pi_67455639
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef cmck het volgende:

[..]

Jezus man, ken ik me voorstellen. Nooit leuk om erachter te komen dat je ex over je heen is en dat dat er eens even leuk ingewreven wordt. Maar ach, grote kans dat die gast een rebounder is.

Ik heb in ieder geval al medelijden met dat kind.

Vakanties zorgen in veel gevallen voor een break-up. In mijn geval was dat ook zo. (Mijn ex twijfelde al langer, maar de vakantie heeft bij hem de doorslag gegeven)
    Nee inderdaad, shit happens.
    Men zegt toch: 2 dingen kunnen een relatie verbreken:
    1 Vakantie
    2 Verbouwing

1 Van de 2 is door mij approved in ieder geval.

Maar het is echt fucked up als zo'n vakantie voor een breakup veroorzaakt. Ik raad iedereen zeker van zijn zaak te zijn voordat ze op vakantie gaan met hun vriend of vriendin!
    If you cant beat them, join them
    pi_67456175
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef Rezistance het volgende:

[..]

Nee inderdaad, shit happens.
    Men zegt toch: 2 dingen kunnen een relatie verbreken:
    1 Vakantie
    2 Verbouwing

1 Van de 2 is door mij approved in ieder geval.

Maar het is echt fucked up als zo'n vakantie voor een breakup veroorzaakt. Ik raad iedereen zeker van zijn zaak te zijn voordat ze op vakantie gaan met hun vriend of vriendin!
    ja bij mij was het ook zo dat ze door de vakantie nog meer twijfelde...
    maar goed, we waren allebei lkichamelijk en geestelijk uitgeput.
    hele vakantie geen ruzie gehad, op zich wel een mooie vakantie.
    (vaak hoor je ook dat sommige stellen elkaar de hersenenen inslaan)
      vrijdag 27 maart 2009 @ 22:52:58 #198
    39974 Snoeppapiertje
    Het gaat om de inhoud!
    pi_67480500
    En nu ga ik huilen.

Het is nu al wat weken uit. Maar vandaag heb ik haar weer eens gesproken. Ik weet dat ik het wellicht beter niet zou kunnen doen, maar het vlees is o zo zwak. En ineens is me o zo duidelijk dat ik haar echt mis. Ik heb de gevoelens vooruit geduwd... weggestopt... maar ineens zitten ze achter in mijn keel, en stromen ze over mijn wangen.

Ik mis haar zo erg.

En ze heeft me nogsteeds.. ze hoeft maar te bellen en ik stap in de auto (trein nu, omdat ik echt niet meer nuchter ben). Ze hoeft me alleen het idee te geven van een toekomst samen en ik ben weer van haar. Drie keer is scheepsrecht?..!?
    Als je me maar netjes weggooit
    pi_67481485
    Ik dacht dat het inmiddels grotendeels over zou zijn, toch komt het jaloezie gevoel naar boven. Dit gemengd met ontzettend veel haat. Er is niemand die ik meer haat dan haar.
    Dankzij haar twijfel ik aan de mensen die om me heen staan, ik twijfel zelfs aan mezelf. Misschien is dat de reden waarom ik er elke keer aan moeten denken.
    Is hier geen pilletje voor ?
    pi_67484339
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Haar zou ik nooit iets aan kunnen doen.. ze was m'n alles, ik heb haar toen ze het net uit maakte een sms gestuurd vanuit de auto:
    Ik haat je voor wat je me hebt aangedaan en ik hou van je omdat ik niet anders kan.

Ik heb haar zelfs beloofd haar nieuwe verlieftheid (waarvoor ze 't uit maakte met mij, en een kennis was van me) niks aan te doen.. en dat zou ik ook niet kunnen, omdat ik haar nog steeds geen pijn zou willen doen.

Maar toch word ik boos als ik denk die gast, die ik dacht wel te kunnen vertrouwen denk te zien.. dan moet ik mezelf inhouden en kalmeren.. vraag me af wat er gebeurd als ik 'm 's in het echt zie.. ik heb al een tijdje besloten er geen aandacht meer aan te besteden, maar verstand en emotie is toch iets raars die zijn het niet met elkaar eens

Grappige is wel, als kennissen van de vriend van mijn ex (die ik dus ook ken) nu zeggen dat ik mee ga ergens heen (Feestje of weet ik veel wat), ook al is dat helemaal niet zo, dat zij (en d'r vriend+vrienden waar we geregeld mee omgingen toen het nog aan was) dus niet komt... raar

Lijkt me toch dat je wel gaat als je 100% zeker bent van jezelf, en je nieuwe liefde dat je dan evengoed zou doen wat je leuk vind.. m'n moeder zei ook dat ze misschien wel door heeft dat ze iets fout heeft gedaan en daarom niet komt, maar ik weet het ook niet zeker
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
    Inderdaad.

Ik heb verneem niks meer van mijn toen "beste maatjes".
    Een van die twee had een of ander lul verhaal opgehangen en die ander geloofd dat.
    In het begin had ik serieus de neiging om er heen te rijden en die gast helemaal verrot te slaan.
    Nu heb ik zoiets van lekker boeiend, krijg lekker de terign en tot nooi meer ziens!

Kwaad worden is heel normaal, geweld gebruiken heb je vrij weinig aan, als is t soms wel lekker
    Grappig dat je dat zegt.... destijds mijn beste vriend van me, die toen al, en nu nog steeds met mijn zusje een relatie heeft, heb ik hetzelfde mee gemaakt, die geloofde ook een leugen over mij van 'n andere vriend.

Toen zat ik in een behoorlijke rot periode (1/2 jaar met m'n ex) met m'n vriendengroepje die in de kling lagen met m'n ex, en die beste maat van me geloofde me dus niet meer na 6 jaar vriendschap en beschuldigde mij van allerlei dingen .. ik heb hem toen bijna een onwijse klap verkocht uit teleurstelling, dat was de enige keer in mijn leven dat ik net zo boos was als ik met mijn ex.

Ik zag de angst n zijn ogen, ik ben 'n kop groter en breden dan hem en had hem bijna te grazen genomen in een vlaag van verstandsverbijstering, maar mijn zusje en mijn moeder springen er tussen en toen verloor ik al mijn energie en ben met tranen in mijn ogen zowat door m'n benen gezakt omdat ik niet door hun twee heen wou.. en sinds dien is hij mijn vriend dus niet meer, maar mijn waarschijnlijk toekomstige zwager, en kunnen we, nadat ik hem 4 jaar genegeerd heb nu met gerust hart een biertje drinken op oude tijden, maar meer word het niet.
    quote:
    Anyway ze was een meid die verschrikkelijk ingewikkeld in elkaar zat, met veel problemen en die best wel egoistich bezig was, en ben ik daar hopeloos van gaan houden.. ik had het nooit zover moeten laten komen, maar ik heb mijn lesje wel geleerd nu

Misschien dat ik over 4 jaar ook met m'n ex 's kan babbelen met een biertje erbij, maar op dit moment betwijfel ik dit ten zeerste daar is denk ik té veel voor gebeurd en is het contact té kapot voor tenzij er een tussenpersoon bij is zoals mijn zusje is die het contact jaren lang probeerde te lijmen, of ze moet opeens de moed op kunnen opbrengen om met me in contact te komen, want ik ben er zeker te koppig voor (en wil dit dus ook niet)
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik dacht dat het inmiddels grotendeels over zou zijn, toch komt het jaloezie gevoel naar boven. Dit gemengd met ontzettend veel haat. Er is niemand die ik meer haat dan haar.
    Dankzij haar twijfel ik aan de mensen die om me heen staan, ik twijfel zelfs aan mezelf. Misschien is dat de reden waarom ik er elke keer aan moeten denken.
    Is hier geen pilletje voor ?
    Haat en liefde zitten heel dicht bij elkaar, heb je vast wel eens ooit gehoord

Je bent nu bezig met jezelf aan het her-ontdekken en dat kost tijd en moeite, als je denkt dat je bijna aan de top zit val je een stuk terug en kijk je weer omhoog naar iets wat je niet heb kunnen bereiken vol woede en onmacht.

Maar kijk ook naar wat je hebt gezien en geleert op dat stuk dat je geklommen en gevallen ben, misschien heb je dingen gezien die je nog nooit eerder heb gezien die je gelukkig kunnen maken, zoals hernieuwde vrijheid van je doen en laten en vrijheid van geest zonder zorgen en/of stres die je misschien had.. rust is goed om tot bezinning te komen.

Wees daarna maar boos op jezelf over dingen die je had moeten doen, maar op dat moment niet anders kon doen omdat je er van overtuigt was dat het goed en juist was..

NU en later heb je de kans om deze wijsheid te gebruiken en om het beter te doen.

Ik las ooit:
    Als je in een relatie zit doe 1 stap tegelijk
    Als je uit een relatie stapt dan doe je 5 stappen tegelijk

Ofwel conslusie: Je groeit en je leert van jezelf en alles om je heen, je normen, waarden, idealen, doelen.. en weet daarna precies wie je bent en wat je wilt, dat zal je vanzelf gaan zien of het nu over 'n maand of een jaar is.

Betekend niet dat je altijd maar sterk hoeft te zijn, tranen van verdriet en gemis helen de geest ook, een stapje achteruit en 3 stappen vooruit

Sterkte, ik ben er ook nog niet, dacht een paar maanden terug al van weg toch blijft het stiekem om een hoekje loeren maar ik denk dat ik er sinds 'n week weer een stuk af heb kunnen krijgen, door te denken en te praten, en te leven!

Het komt goed, dat moet maar het kost tijd, en die tijd kan je beter met leuke dingen bestenden, want het leven is te kort om er niet van te genieten.
    quote:
    Zo, lange post! En nu lekker slapen

[ Bericht 2% gewijzigd door Chev op 28-03-2009 01:46:09 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')