Heb het zelf nog niet meegemaakt helaasquote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:
oke, krijg een beetje spijt...
heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.
iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
Gast....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:
oke, krijg een beetje spijt...
heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.
iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
of ik die ex terug wil...quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef cmck het volgende:
[..]
Gast....
Het is net uit man.
Je moet dingen niet teveel gaan forceren. Alleen maar omdat zij met andere jongens loopt te kesen wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij bepaalt je eigen tempo. En als ik zo jouw posts heb gelezen heb ik het idee dat jij geeneens weet of je je ex nog terug wil. En dan is het niet echt bepaald eerlijk om dan met andere meisjes te gaan daten en hun hoop te gaan geven, vind je niet? En zeker niet als het een meisje betreft die jouw echt leuk vind..
dan ditquote:Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Pwoekie het volgende:
hoor ik via via dat mijn ex me wel mist,
en ditquote:mijn ex ook heeft gezegd afgelopen keer dat ze supergevoelig voor iets was wat er gebeurd was en dat ze dus daarom denk ik overspannen is geraakt en mij en de situatie ontvluchte ipv te praten.
ook nogquote:ik kan ook niet voor haar denken en zeggen wat ze moet doen of had moeten doen
enquote:had gehoord via zijn ex dat die meid nog steeds wachte op mij,
als laatstequote:ook een vriendin van die meid kwam naar me toe waarom ik dus nog niks had laten horen....
Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.quote:ik wil ook niemand kwetsen...
ik wil in principe mijn ex terug maar, en dit zijn haar woorden uit een ver verleden een paar maanden voordat we wat kregen:quote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef cmck het volgende:
[..]
dan dit
[..]
en dit
[..]
ook nog
[..]
en
[..]
als laatste
[..]
Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.
Je moet niet teruggaan naar je ex alleen omdat zij jouw mist. Net zo min als dat je verplicht bent om contact op te nemen met dat andere tussendoortje omdat die vriendin van haar dat toevallig wil. Je gaat mensen uiteindelijk pijn doen als jij dingen gaat doen wat andere mensen graag zien en waar je zelf niet achter staat.
Wat wil jij? Hou je nog van je ex? Wil je weer iets met haar beginnen? Zo ja, dan zullen er een paar dingen moeten veranderen. Ook van jouw kant. Ben je daartoe bereid?
Met andere woorden: Ga voor jezelf eens alles goed op een rijtje zetten en ga nadenken over wat jij wilt. Je bbent namelijk altijd verantwoordelijk voor je eigen keuzes, ongeacht of je je kut en alleen voelt of niet.
Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef Pwoekie het volgende:
Stuk tekst
ja je hebt het wel heel goed doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef cmck het volgende:
[..]
Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.
Bedenk bij jezelf of dit mogelijk is. (Zo te lezen niet) Zo niet, bestaat er een grote kans da tje in zo'n cirkel teruecht komt en dat jullie uiteindelijk weer uit elkaar gaan om dezelfde reden.
Als ik je rectie zo lees denk ik dat jij dat maar al te goed weet en dat je er met je verstand allang al uit bent. Alleen met je gevoel nog niet. Je geeft aan dat je zeker weet dat wat je voor haar gevoelt heb je nooit meer met anders kan hebben.
Sorry, maar bij die opmerking past natuurlijk een dikke![]()
Tuurlijk ga je wel weer verlieft worden op iemand anders. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet meer of minder verlieft kan zijn op iemand anders dan dat je op je ex was. Of je bent verlieft, of je bent het niet.
Echter, met sommige mensen heb je een betere klik. Of soms stellen sommige mensen zich meer open, waardoor jij je ook mer open kan stellen. Dit kan wel resulteren in een hechtere band. Misschien dat je daarop doelt.
Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.
het heeft iig te maken met dat ze vluchtgedrag vertoond, bepaalde vormen van intimiteit slecht trekt en gebeurtenissen op een verkeerde manier verwerkt.
met haar vorige vriend heeft ze het ook uitgemaakt toen het te close werd, en in mijn geval ook.
saillant detail is dat ik ws de oorsprong ben van haar probleem.
mijn probleem is dat ik teveel over dingen nadenk en een antwoord wil hebben
voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
ik denk niet dat het borderline is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef BenIk het volgende:
[..]
Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.
Als je besluit door te gaan (contact te houden), zoek dan iig (samen) hulp!!
Succes!
Vertel..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef fraubitch het volgende:
ik meld me ook maar weer eens.. ben nu voor de zoveelste keer gedumpt door hem.
vreugde
Oh, ik ben soms in die zin ook wel eens een knetterharde eikel geweest. SMSje sturen, ~ jo, tis over veel plezier enzo ~quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef cerpintaxt het volgende:
Dat vind ik zo moeilijk, als je niet eens weet wat de precieze reden was..
Bij mij is het nu een week geleden dat het uit ging en heb nog steeds geen goed idee waarom, waarschijnlijk voelde ze ineens niks meer ofzo..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef Pwoekie het volgende:
ik heb mijn ex vannacht weer gebeld, dronken der voicemail ingesproken en toen knetterhard op mijn bek gegaan omdat fietsen, bellen en roken net iets teveel was op dat moment.
volgensmij heb ik geen rare dingen gezegd.
wel weer smsjes over en weer, ik vind het echt heel moeilijk...
heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, hele klote dating gedoe...en dan erachter komen dat het niks is...
eigenlijk ben ik volgensmij stiekem homo want geen enkele vrouw op mijn ex na kan me nog bekoren![]()
heb nog een mail van haar moeder gehad om me te bedanken voor alles.
dat ik mijn ex zoveel liefde had gegeven
dat was wel lief al voelde ik me ook enorm kut.
gek,mijn ex is bijna de helft van mijn gewicht, paar koppen kleiner en niet sterk, toch heeft die kleine kabouter me keihard door de knieën doen gaan
ja, ik vind het ook focking kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dit klinkt wel heel sad dude.
Ik zal je een gehiempje vertellen.... wees gewoon jezelf en probeer niet meteen een rebounder te vinden.. vind jezelf terugquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook focking kut.
ik ben niet een persoon die snel verliefd word, en zeker niet op alles wat voorbij komt.
zij was echt in alle opzichten perfect, en ik voor haar alleen had ze ff moeten doorbijten...
zij was altijd degene die zei: "vertrouw me, niet opgeven, we horen bij elkaar"
en ergens heb ik dit altijd aan zien komen, had alleen niet verwacht dat het op deze manier ging, dat moment...
niet dat het uit zou gaan maar dat er een moment zou komen dat ze zou inklappen, maar helaas echt op het verkeerde moment![]()
ben nu in veel opzichten weer mezelf, althans, ga gewoon uit, weer lekker sociaal maar het gemis is gewoon heel kut.
vanavond weer stappen...misschien moet ik gewoon proberen verliefd te worden op een ander of gewoon een soort vrouwelijk "maatje" zoeken.
Dat moment is er niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Maar ja wanneer maak je het uit met iemand op het juiste moment? .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |