abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67086442
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:
oke, krijg een beetje spijt...

heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.

iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
Heb het zelf nog niet meegemaakt helaas .
Maar serieus, je kan het haar toch uitleggen?
Vertel haar dat je het er nog moeilijk me hebt.

Denk dat de meeste mensen daar echt wel begrip voor hebben.
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze.
pi_67092709
Denk het ook wel, al zou ik het niet alleen maar over je ex gaan hebben met dit nieuwe meisje natuurlijk.
Je kan zeggen dat je nog moet wennen aan opnieuw daten enzo, maar niet te veel uitweiden over je problemen want daar knapt ze waarschijnlijk alleen maar op af. Probeer gewoon een leuke avond met haar te hebben, kan al best veel helpen denk ik.

Anyway, ik ben helaas ook rijp voor dit topic. Sinds afgelopen weekend een relatie van 4½ jaar verbroken, wat het nog leuker maakt is dat we samen een huis huren dus tot een van ons iets anders vindt zullen we elkaar nog vaak gaan tegenkomen. Dit maakt het verwerken er niet makkelijker op ben ik bang, kan daar eigenlijk niet eens mee beginnen tot ze helemaal uit mijn leven is..
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
pi_67093573
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Pwoekie het volgende:
oke, krijg een beetje spijt...

heb nu ff zoiets van waarom zou ik niet met een ander meisje daten die ik leuk vind :S
hopenlijk blijft dat gevoel.

iemand tips hoe je uitlegt aan een meid waarom je 2,5 week niks hebt laten horen....
Gast....

Het is net uit man.

Je moet dingen niet teveel gaan forceren. Alleen maar omdat zij met andere jongens loopt te kesen wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij bepaalt je eigen tempo. En als ik zo jouw posts heb gelezen heb ik het idee dat jij geeneens weet of je je ex nog terug wil. En dan is het niet echt bepaald eerlijk om dan met andere meisjes te gaan daten en hun hoop te gaan geven, vind je niet? En zeker niet als het een meisje betreft die jouw echt leuk vind..
pi_67094918
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef cmck het volgende:

[..]

Gast....

Het is net uit man.

Je moet dingen niet teveel gaan forceren. Alleen maar omdat zij met andere jongens loopt te kesen wil dat niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij bepaalt je eigen tempo. En als ik zo jouw posts heb gelezen heb ik het idee dat jij geeneens weet of je je ex nog terug wil. En dan is het niet echt bepaald eerlijk om dan met andere meisjes te gaan daten en hun hoop te gaan geven, vind je niet? En zeker niet als het een meisje betreft die jouw echt leuk vind..
of ik die ex terug wil...

van weekend sliep ik dus bij een andere vrouw maar toen realiseerde ik mij hoe erg ik mijn ex wel mis.
als we bij elkaar waren dan was het gewoon uberrelaxed.
en dit keer voelde ik me vrij ongemakkelijk, was het eigenlijk heel snel zat toen ik sochtends wakker werd, ze praatte erg veel maar zei ook dingen die me aan het denken zetten

en ja, dan hoor ik via via dat mijn ex me wel mist, en dat mijn ex ook heeft gezegd afgelopen keer dat ze supergevoelig voor iets was wat er gebeurd was en dat ze dus daarom denk ik overspannen is geraakt en mij en de situatie ontvluchte ipv te praten. ja, wat doe je dan, zoek je een andere kerel en omgeving die je niet herinnerd aan bepaalde dingen.

ik kan ook niet voor haar denken en zeggen wat ze moet doen of had moeten doen, maar ik vind het zo jammer. iemand kan ook te gevoellig zijn

zonet dus weer ff met die vriend gebeld en die had gehoord via zijn ex dat die meid nog steeds wachte op mij, althans dat on hij eruit op maken. en ook een vriendin van die meid kwam naar me toe waarom ik dus nog niks had laten horen....

zit dus een beetje in dubio...enerzijds mis ik mijn ex heel erg, hoop nog een beetje.
maar anderzijds kan ik niks eraan veranderen in principe en moet ik ook verder hoe moeilijk het ook is.

en dat ene meisje is dus wel erg leuk en lief en onder "normale" omstandigdheden zou het wellicht leuk gaan. maar ja, zoals gezegd, ik wil ook niemand kwetsen...
pi_67100918
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Pwoekie het volgende:

hoor ik via via dat mijn ex me wel mist,
dan dit
quote:
mijn ex ook heeft gezegd afgelopen keer dat ze supergevoelig voor iets was wat er gebeurd was en dat ze dus daarom denk ik overspannen is geraakt en mij en de situatie ontvluchte ipv te praten.
en dit
quote:
ik kan ook niet voor haar denken en zeggen wat ze moet doen of had moeten doen
ook nog
quote:
had gehoord via zijn ex dat die meid nog steeds wachte op mij,
en
quote:
ook een vriendin van die meid kwam naar me toe waarom ik dus nog niks had laten horen....
als laatste
quote:
ik wil ook niemand kwetsen...
Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.

Je moet niet teruggaan naar je ex alleen omdat zij jouw mist. Net zo min als dat je verplicht bent om contact op te nemen met dat andere tussendoortje omdat die vriendin van haar dat toevallig wil. Je gaat mensen uiteindelijk pijn doen als jij dingen gaat doen wat andere mensen graag zien en waar je zelf niet achter staat.

Wat wil jij? Hou je nog van je ex? Wil je weer iets met haar beginnen? Zo ja, dan zullen er een paar dingen moeten veranderen. Ook van jouw kant. Ben je daartoe bereid?

Met andere woorden: Ga voor jezelf eens alles goed op een rijtje zetten en ga nadenken over wat jij wilt. Je bbent namelijk altijd verantwoordelijk voor je eigen keuzes, ongeacht of je je kut en alleen voelt of niet.
pi_67102903
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef cmck het volgende:

[..]

dan dit
[..]

en dit
[..]

ook nog
[..]

en
[..]

als laatste
[..]

Als ik het zo lees ben jij veel te veel bezig met wat andere mensen vinden/denken/willen, ik plaats van met je eigen gevoel. Vind je het gek dat je niet weet wat je wil? Je hebt amper tijd om zelf na te denken.

Je moet niet teruggaan naar je ex alleen omdat zij jouw mist. Net zo min als dat je verplicht bent om contact op te nemen met dat andere tussendoortje omdat die vriendin van haar dat toevallig wil. Je gaat mensen uiteindelijk pijn doen als jij dingen gaat doen wat andere mensen graag zien en waar je zelf niet achter staat.

Wat wil jij? Hou je nog van je ex? Wil je weer iets met haar beginnen? Zo ja, dan zullen er een paar dingen moeten veranderen. Ook van jouw kant. Ben je daartoe bereid?

Met andere woorden: Ga voor jezelf eens alles goed op een rijtje zetten en ga nadenken over wat jij wilt. Je bbent namelijk altijd verantwoordelijk voor je eigen keuzes, ongeacht of je je kut en alleen voelt of niet.
ik wil in principe mijn ex terug maar, en dit zijn haar woorden uit een ver verleden een paar maanden voordat we wat kregen:
-ik heb een negatieve bias
-ik versterk negatieve dingen in moeilijke situaties en maak ze erger dan ze zijn
-ik verdring gevoelens en pijn net zo lang totdat ze er niet meer zijn
-ik ben hooggevoelig voor bepaalde gebeurtenissen als de dood.
-ik vertoon vluchtgedrag
-ik heb bepaalde soorten gedrag van jou (ik dus) overgenomen
-ik besta uit meerdere kleine meisjes ...

heb dit in mindere mate eerder bij haar gezien, toen ik niks met haar had of wel stevig in de schoenen stond.
was voor mij geen probleem omdat ik er goed mee om kon gaan.

en wat moet ik dan.... door die rare hersenkronkel van haar ben ik of is er verder niemand die tot haar kan doordringen omdat ze dus "vlucht" in dat soort gevallen.
we hadden een rustperiode en op het eind vroeg ik haar...heb je erover nagedacht... nee zei ze, eigenlijk niet, ik heb er helemaal niet over nagedacht...wat ze wel deed was veel uitgaan en mensen opzoeken, zodat ze idd niet hoefde te denken...

ik ken haar als geen ander, en ergens weet ik dat het daarom nooit, of de eerste tijd niet goed komt.
als ik haar spreek in real weet ik toch dat ze het gaat negeren, als ik haar schrijf dan vraag ik me af of ze leest.

"ik ben een gecompliceerd, moeilijk, meisje...weet je zeker dat je wat met me wilt beginnen"
dat waren haar woorden ook...nooit geen spijt van gehad, ik denk er alleen met gruwel aan terug als ik me realiseer dat ik tijdelijk blind was en het tegenovergestelde deed van wat ik had moeten doen.
pi_67128691
Het kost me zoveel moeite om deze situatie te verdragen, ben constant aan het piekeren over hoe het zover is gekomen en ben ook meer en meer de schuld bij mezelf aan het leggen. Kan gewoon niet helder denken en voel alleen maar spijt over dingen die toch al gebeurd zijn en misschien wel nooit had kunnen voorkomen. Voorlopig nog geen lente in mijn lijf...
pi_67128900
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef Pwoekie het volgende:
Stuk tekst
Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.
Bedenk bij jezelf of dit mogelijk is. (Zo te lezen niet) Zo niet, bestaat er een grote kans da tje in zo'n cirkel teruecht komt en dat jullie uiteindelijk weer uit elkaar gaan om dezelfde reden.

Als ik je rectie zo lees denk ik dat jij dat maar al te goed weet en dat je er met je verstand allang al uit bent. Alleen met je gevoel nog niet. Je geeft aan dat je zeker weet dat wat je voor haar gevoelt heb je nooit meer met anders kan hebben.
Sorry, maar bij die opmerking past natuurlijk een dikke
Tuurlijk ga je wel weer verlieft worden op iemand anders. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet meer of minder verlieft kan zijn op iemand anders dan dat je op je ex was. Of je bent verlieft, of je bent het niet.
Echter, met sommige mensen heb je een betere klik. Of soms stellen sommige mensen zich meer open, waardoor jij je ook mer open kan stellen. Dit kan wel resulteren in een hechtere band. Misschien dat je daarop doelt.
pi_67133110
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef cmck het volgende:

[..]

Tjah, ik ben geen psycholoog ofzo, maar zo te lezen moet zij ook wat dingen gaan veranderen als je wil dat het weer goed komt.
Bedenk bij jezelf of dit mogelijk is. (Zo te lezen niet) Zo niet, bestaat er een grote kans da tje in zo'n cirkel teruecht komt en dat jullie uiteindelijk weer uit elkaar gaan om dezelfde reden.

Als ik je rectie zo lees denk ik dat jij dat maar al te goed weet en dat je er met je verstand allang al uit bent. Alleen met je gevoel nog niet. Je geeft aan dat je zeker weet dat wat je voor haar gevoelt heb je nooit meer met anders kan hebben.
Sorry, maar bij die opmerking past natuurlijk een dikke
Tuurlijk ga je wel weer verlieft worden op iemand anders. Persoonlijk ben ik van mening dat je niet meer of minder verlieft kan zijn op iemand anders dan dat je op je ex was. Of je bent verlieft, of je bent het niet.
Echter, met sommige mensen heb je een betere klik. Of soms stellen sommige mensen zich meer open, waardoor jij je ook mer open kan stellen. Dit kan wel resulteren in een hechtere band. Misschien dat je daarop doelt.
ja je hebt het wel heel goed door ik heb ook een fase gehad wat een dikke 5 jaar heeft geduurd waarbij ik dus extreem met mezelf worstelde.
dat was zeg maar het anderste uiterste van mij. gesloten, zelfverzekerd naar buiten, soms een eikel en verbitterd. toen leerde ik haar dus kennen maar bij haar was ik in de meeste gevallen mezelf wel.
en ze heeft dus echt het goede in me naar boven gehaald tot een bepaalde gebeurtenis waardoor ik over the top emotioneel, hulpeloos en aanhankelijk werd. daar is ze extreem van geschrokken net als ik vroeger bang voor haar was als ze dat bij me deed.

en van die klik klopt zeker, de tijd bij elkaar was extreem goed, nooit echt ruzie (ja soms als we stress hadden van de studie maar dat was omdat we elkaar misten).
gewoon alles met elkaar bespreken, nooit pijnlijke stiltes of dat je elkaar zat was en weg wou.

ze is een beetje zoals mij geworden en dat stemt me niet vrolijk aangezien ik idd weet dat er een wonder moet gebeuren om dat te veranderen. duurde bij mij ook een tijd, en zij is koppiger dan mij

met mijn vorige exen was ik ook wel kapot de eerste tijd maar nu staat het in geen verhouding.

weet je wat het is, ik ken haar heel goed, en als het meisje die ze werkelijk is het met mij had uitgemaakt dan zou het jammer zijn, maar nu weet ik gewoon dat ze zichzelf niet is en vraag me ook af of ze ooit weer dezelfde word...

achteraf denk ik ook...we hebben nooit echt gepraat. zij weet niet wat er in mij om ging, waarom ik zo was en zij heeft haar gevoelens en bedenkingen niet gezegd.

op een nacht lagen we in bed, ik voelde al een tijdje dat er iets was en had er een paar maal naar gevraagd. was niks...
zegt ze dat ze twijfelt...verder niet goed over gepraat,misschien 5 minuten.

op vakantie geweest en we zouden genieten, ook niet echt gepraat.

thuis afgesproken dat we een pauze zouden inlassen (ook niet echt een goede beslissing).

na die pauze bij haar en toen zei ze dat ze niet verder wou, wou ook niks proberen en allemaal kul argumenten. die blik in haar ogen was zo kil en zo afstandelijk en ik was het tegenovergestelde

denk dat we er in totaal 20 minuten over hebben "gepraat" en achteraf denk ik dat er zoveel domme misverstanden waren ...

het is wel keihard om zo iets heel moois te verliezen :S
pi_67154313
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.
het heeft iig te maken met dat ze vluchtgedrag vertoond, bepaalde vormen van intimiteit slecht trekt en gebeurtenissen op een verkeerde manier verwerkt.

met haar vorige vriend heeft ze het ook uitgemaakt toen het te close werd, en in mijn geval ook.
saillant detail is dat ik ws de oorsprong ben van haar probleem.

mijn probleem is dat ik teveel over dingen nadenk en een antwoord wil hebben

voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.

Als je besluit door te gaan (contact te houden), zoek dan iig (samen) hulp!!
Succes!
pi_67156181
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef BenIk het volgende:

[..]

Klinkt als borderliner Pwoekie. Of je bent er de rest van je leven mee bezig (veel incasseren, weinig tot niets terug verwachten) of je zet er een punt achter. Laatste lijkt het makkelijkst, is afschuwelijk moeilijk. Feitelijk zeg je tegen iemand: "je bent ziek, rot op". Is voor jezelf uiteindelijk het best, maar leuk is iets totaal anders. Geloof me. Been there, done that, even got the t-shirt.

Als je besluit door te gaan (contact te houden), zoek dan iig (samen) hulp!!
Succes!
ik denk niet dat het borderline is.
weet wel dat ik fout ben geweest.
in het verre verleden heb ik een fout gemaakt, heeft ze teveel gedrag van me gekopieerd.

ben er zo misselijk van, voor het eerst in mijn leven weet ik niet wat ik met een situatie aan moet.
moet ik haar mailen, moet ik gewoon tegen haar blijven doen, moet ik haar vergeten.
dat laatste zou objectief het verstandigste zijn maar ik kan het niet. ik weet gewoon dat we bij elkaar horen, al eigenlijk vanaf het eerste moment en dat fucking 7 jaar lang.

en voor het moment wat gebeurd is was ik ook altijd al bang dat was ook een reden dat ik niet bij haar kon zijn de eerste tijd omdat ik bepaalde dingen aan mezelf moest veranderen.
en alles ging goed totdat ene moment, wat niemand voorzien had en niemand kon voorkomen, dat wat me een paar weken compleet van de aarde sloeg en me compleet hulpeloos maakte.

mijn grootste angst, een na grootste angst eigenlijk, ik had sterker moeten zijn en daar baal ik van.
en nu ontvouwt alles zich zoals ik al van verre had zien aankomen, en ik sta machteloos omdat ik nu te ver van haar af sta om haar te laten zien dat ze zich vergist heeft

maar ja, iedereen zegt, geen hand vol maar een land vol. ik heb er iig geen zin meer in, als je eenmaal de eerste stappen in het paradijs hebt gezet is al het andere een surrogaat
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 12:01:26 #137
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67235102
ik meld me ook maar weer eens.. ben nu voor de zoveelste keer gedumpt door hem.
vreugde
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:06:39 #138
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67235258
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef fraubitch het volgende:
ik meld me ook maar weer eens.. ben nu voor de zoveelste keer gedumpt door hem.
vreugde
Vertel..
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 12:11:50 #139
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67235464
ja wat wil je horen?
Hij zag het weer eens niet zitten, en heeft het uitgemaakt. Je zou zeggen dat je eraan went na een paar keer maar op de een of andere manier komt het toch even hard aan.
maar vooruit, ff flink janken, dan ff flink boos zijn en even rouwen om het verlies en vooral niet meer terugnemen.
plus hij leest mee op fok
pi_67237219
Dat vind ik zo moeilijk, als je niet eens weet wat de precieze reden was..
Bij mij is het nu een week geleden dat het uit ging en heb nog steeds geen goed idee waarom, waarschijnlijk voelde ze ineens niks meer ofzo..
pi_67238326
Hé mensen hier weer een woordje van jullie friendly neighborhood chev hoop oud-en-nieuw leed lees ik poeh.. ik leef met jullie mee mensen .

Nu bijna 9 maanden verder, waar blijft de tijd, die gaat even snel met als zonder een relatie merk ik, het leven is wel oké, sta mezelf nog 'n beetje in de weg soms .

Cmck lees ik is hier ook nog steeds, hoe gaat het met jou?

Het is en het blijft shit als je écht van iemand houd die het met je uit maakt (Wat voor reden dan ook) en de pijn draag je toch een hele tijd met je mee tot je iets vind wat beter is denk ik, hoop dat mee te maken.

Ben zelf achter dingen gekomen die ik anders nooit had ontdekt, daten is wel weer leuk (2 dates tot nog toe) beetje ondekken wat de wereld te bieden heeft en probeer eerst zelf op orde te zijn voordat ik verder ga, maarja waarneer tevreden te zijn

De zomer komt eraan, koninginnendag kijk ik beetje tegenop allemaal tegelijk op 1 plek dacht ik van de week nog en dat is dan 10 maanden later moet mezelf er doorheen blijven slepen met fantastisch mooie dagen en soms wat mindere dagen, maar een voordeel die ik altijd onthoud ik zit niet meer in relatie die op het einde een chaos en illusie was, de reden en oorzaak hiervan niet bekend en dat zal zo blijven, en van alles en nogwat prolematische dingen..

Ik ben mezelf weer en dat ga ik blijven
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67243095
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef cerpintaxt het volgende:
Dat vind ik zo moeilijk, als je niet eens weet wat de precieze reden was..
Bij mij is het nu een week geleden dat het uit ging en heb nog steeds geen goed idee waarom, waarschijnlijk voelde ze ineens niks meer ofzo..
Oh, ik ben soms in die zin ook wel eens een knetterharde eikel geweest. SMSje sturen, ~ jo, tis over veel plezier enzo ~ Toen wel zoveel shit over me gehad dat ik dat toen niet weer heb gedaan. Maar soms is het gewoon moeilijk om van je vriendin af te komen hoe gaar dit ook klinkt. Elk excuus wat je verteld ' geld niet ' en eigenlijk ligt de schuld bij mij en had ik de relatie nooit moeten beginnen. Als ze dit soort onzin uitkramen word ik altijd wat pissig en dump ik direct al het contact. Zo is mn laatste relatie nu een maand afgelopen en ik heb het gevoel dat ik er wel over heen ben en mn ex-vriendin negeert me en probeert me niet aan te kijken als ik d'r zie op uni.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67244594
ik heb mijn ex vannacht weer gebeld, dronken der voicemail ingesproken en toen knetterhard op mijn bek gegaan omdat fietsen, bellen en roken net iets teveel was op dat moment.

volgensmij heb ik geen rare dingen gezegd.
wel weer smsjes over en weer, ik vind het echt heel moeilijk...

heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, hele klote dating gedoe...en dan erachter komen dat het niks is...

eigenlijk ben ik volgensmij stiekem homo want geen enkele vrouw op mijn ex na kan me nog bekoren

heb nog een mail van haar moeder gehad om me te bedanken voor alles.
dat ik mijn ex zoveel liefde had gegeven

dat was wel lief al voelde ik me ook enorm kut.

gek,mijn ex is bijna de helft van mijn gewicht, paar koppen kleiner en niet sterk, toch heeft die kleine kabouter me keihard door de knieën doen gaan
pi_67244752
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef Pwoekie het volgende:
ik heb mijn ex vannacht weer gebeld, dronken der voicemail ingesproken en toen knetterhard op mijn bek gegaan omdat fietsen, bellen en roken net iets teveel was op dat moment.

volgensmij heb ik geen rare dingen gezegd.
wel weer smsjes over en weer, ik vind het echt heel moeilijk...

heb ook geen zin om overnieuw te beginnen, hele klote dating gedoe...en dan erachter komen dat het niks is...

eigenlijk ben ik volgensmij stiekem homo want geen enkele vrouw op mijn ex na kan me nog bekoren

heb nog een mail van haar moeder gehad om me te bedanken voor alles.
dat ik mijn ex zoveel liefde had gegeven

dat was wel lief al voelde ik me ook enorm kut.

gek,mijn ex is bijna de helft van mijn gewicht, paar koppen kleiner en niet sterk, toch heeft die kleine kabouter me keihard door de knieën doen gaan
dit klinkt wel heel sad dude.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67276870
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dit klinkt wel heel sad dude.
ja, ik vind het ook focking kut.
ik ben niet een persoon die snel verliefd word, en zeker niet op alles wat voorbij komt.
zij was echt in alle opzichten perfect, en ik voor haar alleen had ze ff moeten doorbijten...

zij was altijd degene die zei: "vertrouw me, niet opgeven, we horen bij elkaar"

en ergens heb ik dit altijd aan zien komen, had alleen niet verwacht dat het op deze manier ging, dat moment...
niet dat het uit zou gaan maar dat er een moment zou komen dat ze zou inklappen, maar helaas echt op het verkeerde moment

ben nu in veel opzichten weer mezelf, althans, ga gewoon uit, weer lekker sociaal maar het gemis is gewoon heel kut.

vanavond weer stappen...misschien moet ik gewoon proberen verliefd te worden op een ander of gewoon een soort vrouwelijk "maatje" zoeken.
pi_67278163
Meldt weer...

I know it would be outrageous
To come on all courageous
And offer you my hand
To pull you up on to dry land
When all I got is sinking sand
The trick aint worth the time it buys
Im sick of hearing my own lies
And loves a raven when it flies
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_67288458
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ja, ik vind het ook focking kut.
ik ben niet een persoon die snel verliefd word, en zeker niet op alles wat voorbij komt.
zij was echt in alle opzichten perfect, en ik voor haar alleen had ze ff moeten doorbijten...

zij was altijd degene die zei: "vertrouw me, niet opgeven, we horen bij elkaar"

en ergens heb ik dit altijd aan zien komen, had alleen niet verwacht dat het op deze manier ging, dat moment...
niet dat het uit zou gaan maar dat er een moment zou komen dat ze zou inklappen, maar helaas echt op het verkeerde moment

ben nu in veel opzichten weer mezelf, althans, ga gewoon uit, weer lekker sociaal maar het gemis is gewoon heel kut.

vanavond weer stappen...misschien moet ik gewoon proberen verliefd te worden op een ander of gewoon een soort vrouwelijk "maatje" zoeken.
Ik zal je een gehiempje vertellen.... wees gewoon jezelf en probeer niet meteen een rebounder te vinden.. vind jezelf terug en laat de pijn even bezinken voor 'n paar maandjes.

Succes dude
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2009 @ 12:27:36 #148
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67289584
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Maar ja wanneer maak je het uit met iemand op het juiste moment? .....
  zondag 22 maart 2009 @ 12:53:31 #149
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67290274
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef fraubitch het volgende:
Klinkt heel herkenbaar wat je daar zegt Pwoekie.. alleen wist ik dat hij waarschijnlijk weer degene zou zijn die het op zou geven. hoop je natuurlijk nooit op..
Maar ja wanneer maak je het uit met iemand op het juiste moment? .....
Dat moment is er niet.
Zelfs al zou je ruzie hebben is er nog geen juist moment
  zondag 22 maart 2009 @ 15:45:19 #150
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_67295730
Wat een kutdag in huize Darkhelmet...

Verhaal:

2,5 jaar geleden iets met n heeeel mooi meisje gekregen, jaartje lang samen gelukkig geweest. Uit elkaar gegaan, jaar lang volgehouden [terwijl zij iets met n ander had]. Een maand of 4 geleden kwamen we er allebei achter dat we elkaar toch nog steeds wel erg leuk vonden en zijn we weer bij elkaar gekomen.

Noodgedwongen is ze toen redelijk snel bij mij gaan wonen, maar onlangs is het toch weer misgegaan.
Zij vond dat de vonk er niet meer was, we waren meer boer/zus dan vriendje/vriendinnetje. Als ik heel eerlijk ben moet ik haar daar wel n beetje gelijk in geven, maar ik ben meer van de "kop-in-t-zand-steken-methode"....

Zojuist is ze naar dr nieuwe huisje vertrokken met [bijna] al dr spulletjes. Dat moest sowieso gebeuren, ivm haar werk. Ze woont dus vanaf vandaag ca. 250 km bij mij vandaan, en ik krijg over een maand de sleutel van mn nieuwe huis, ook in n andere stad.

Zoals ik al zei: Heeeel diep van binnen weet ik misschien wel dat t de goede keuze is en dat het op deze manier en/of op dit moment toch niet werkte. Maar t is wel zo fucking moeilijk om haar zo de straat uit te zien lopen met dr koffertje...

Ze is echt weg. Kreeg wel na 10 minuten al n sms-je dat ze me mist......
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')