abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67340219
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was dus eigenlijk een Turk die dit offtopic gepost begon.
nee suffie .. een ottomaan
pleased to meet you
pi_67367204
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef pisnicht het volgende:
En laten we dan hopen dat jij mondkanker krijgt. Dat mag je immers ook verwensen als imam zijnde.
Mondkanker:
quote:
Ieder jaar krijgen in Nederland ongeveer 600 mensen mondkanker en overlijden 300 mensen aan de ziekte
http://www.merckmanual.nl/content.html?alinea=1219&redirectnext=1&redirect=1
pi_67367263
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Mondkanker:
[..]
Dit mag je als gelovige een niet gelovige toewensen. Dan is het in deze de vraag of pisnicht gelovig is.
pi_67367325
Van zuurpruimen krijg je ook mondkanker.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:03:30 #155
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67368586
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef buachaille het volgende:
Van zuurpruimen krijg je ook mondkanker.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67375235
Veel getinte daders

Heel het topic.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:51:04 #157
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67375383
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Veel getinte daders

Heel het topic.
Toepasselijke naam van die ts ook nog
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:25 #158
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67401390
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was dus eigenlijk een Turk die dit offtopic gepost begon.
zullen we hem op de brandstapel gooien
AFC AJAX
pi_67404897
Misschien een wat neutralere topictitel? 'Vermoorde overblijfkracht was seksueel misbruiker'
Lijkt me niet zo tof voor de nabestaanden die de man moeten verdedigen terwijl hij vermoord is.
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 19:56:54 #160
8781 crew  Frutsel
pi_67405134
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Stali het volgende:
Misschien een wat neutralere topictitel? [Roddel]'Vermoorde overblijfkracht was seksueel misbruiker'
Lijkt me niet zo tof voor de nabestaanden die de man moeten verdedigen terwijl hij vermoord is.
Het staat al tussen aanhalingstekens, dus dat betekent automatisch dat "iets/iemand" het zegt/denkt.
Ik kan er even SBS voorzetten tot er meer nieuws is?

EDIT: Lama, yvonne is al langsgeweest
pi_67406068
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het staat al tussen aanhalingstekens, dus dat betekent automatisch dat "iets/iemand" het zegt/denkt.
Ik kan er even SBS voorzetten tot er meer nieuws is?

EDIT: Lama, yvonne is al langsgeweest
Volgens 1 user, die ook gekeken heeft, werd erbij gezegd dat SBS6 meldde dat die roddel was ontkracht door de politie en dat de politie verzocht te stoppen met het verspreiden van die roddel, dus als dat waar is doe je SBS6 onrecht aan. Dan heeft de bewuste TS gewoon watten in zijn oren gehad.
I´m back.
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:23:13 #162
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67446557
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:05:02 #163
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_67448139
quote:
behalve dat hij over zijn EIGEN post klaagt pas dit topic beter in POL. Beter nog gaat dit topic op slot, het staat vol met beledigingen aan gelovigen en discussie die al talloze keren gevoerd zijn.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2009 @ 06:37:42 #164
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_67452850
Wordt het sowieso niet eens tijd om NWS eens opnieuw te bekijken?

Ik bedoel dit:

Geert Wilders: +20
Mogelijk atheïstische politieke partij
Kabinet sluit sociaal akkoord - Pensioenleeftijd naar 67
Coalitie nog bijeen over crisispakket
Eurlings wil snelheidscontroles beter verdelen.
Wilders: geef iedereen 400 ¤.
Sociaal overleg zit muurvast.
PVV loopt weg uit debat over economische crisis
Crisisoverleg: mes gaat in de zorgtoeslag
Bos woedend over bonus bij ING

Dit is nog maar een erg kleine selectie van de actuele topics.

Waarom is dit Nieuws en geen Politiek?

Het gaat over politieke voorstellen, politieke polls, politieke besluiten, over regering en parlement, etc.

Nauurlijk zal er altijd wel wat overlap zijn maar bovenstaande kun je imo rechtstreeks naar POL overhevelen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:19:17 #165
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67452988
Als je alle binnenlandse politiek overhevelt naar Pol zou je nog steeds overlap hebbben daar sommige buitenlandse politieke discussies (Obama, Aghanistan, Irak etc) ook in Den Haag bediscussieerd worden.

Het samenvoegen van beide fora zou veel effectiever zijn. Nu zit het weldenkerder deel veilig in POL, waar verder weinig gebeurd en is NWS de frontlinie van de onderbuik. Als populisme kennelijk een onvermijdelijk onderdeel van de politiek geworden is kan dat beter ook op Fok geaccepteerd worden door beide fora te integreren. Het zal allicht tot aardiger debatten leiden.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:25:09 #166
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67453554
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:19 schreef voyeur het volgende:
Het samenvoegen van beide fora zou veel effectiever zijn.
Alsjeblieft niet zeg! Dan komen al die vervelende linkse betweters hier naartoe.
quote:
Nu zit het weldenkerder deel veilig in POL,

Linksen die zich op de borst kloppen vanwege hun vermeende "weldenkendheid" is zóóó 1983...
quote:
Het zal allicht tot aardiger debatten leiden.
Welnee. Dan loopt NWS ook helemaal leeg, zoals POL ook helemaal is leeggelopen.

Niemand zit te wachten op vervelende linkse types die continu en met succes achter je rug om PM'en en mailen naar crewleden om in hun ogen "extreem-rechtse" mede-users geband te krijgen. Dat hebben we jarenlang in POL zien gebeuren en dáárom is dat forum nu stuk.

Nee, laat die kleffe linkse bende maar lekker in POL! Kunnen ze tot vervelens toe met elkaar chatten in de POL-SC (die inmiddels ook op sterven na dood is)!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:09:59 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67454296
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg! Dan komen al die vervelende linkse betweters hier naartoe.
[..]

Linksen die zich op de borst kloppen vanwege hun vermeende "weldenkendheid" is zóóó 1983...
[..]

Welnee. Dan loopt NWS ook helemaal leeg, zoals POL ook helemaal is leeggelopen.

Niemand zit te wachten op vervelende linkse types die continu en met succes achter je rug om PM'en en mailen naar crewleden om in hun ogen "extreem-rechtse" mede-users geband te krijgen. Dat hebben we jarenlang in POL zien gebeuren en dáárom is dat forum nu stuk.

Nee, laat die kleffe linkse bende maar lekker in POL! Kunnen ze tot vervelens toe met elkaar chatten in de POL-SC (die inmiddels ook op sterven na dood is)!

niets meer aan toe te voegen! clubje zelfbevlekkers die linkse zuurpruimen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 10:16:35 #168
8781 crew  Frutsel
pi_67455906
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 06:37 schreef NorthernStar het volgende:
Wordt het sowieso niet eens tijd om NWS eens opnieuw te bekijken?

*knip*
Dit is nog maar een erg kleine selectie van de actuele topics.

Waarom is dit Nieuws en geen Politiek?

Het gaat over politieke voorstellen, politieke polls, politieke besluiten, over regering en parlement, etc.

Nauurlijk zal er altijd wel wat overlap zijn maar bovenstaande kun je imo rechtstreeks naar POL overhevelen.
Sommige topics zouden misschien wel kunnen, andere topics kunnen eventueel ook wel dubbel. Er is een richtlijn door FA's gesteld dat topics best dubbel kunnen om diverse redenen. Weet niet of dat al zo was toen jij mod was. Die discussie is al tig keer gevoerd. Users zijn daar zelf ook bij, die willen niet in POL of in NWS zijn etc. Ook daar komen dan weer klachten over.

Bepaalde nieuwsfeiten zoals, het crisisakkoord zelf, het weglopen van de PVV, woede over bonussen, de opkomst van Wilders etc etc zijn op nieuwsfeiten gebaseerd, later krijgt het een politieke wending. Dat geldt voor NWS in grote mate, zoals ook met DE, SHO of WFL topics, die je dan wel uit nieuws kan halen.

Feit is dat de standaard DE/WFL/POL users die topics ook in hun eigen subforum kunnen openen, zonder last te hebben van nietssnappende NWSusers of onwetende WFLgangers, en omgekeerd NWSmensen niet zitten te wachten op politieke correctheid van POL-lertjes of weet ik het. Het blijft een eeuwige discussie en het is een groot schemergebied, dat ben ik met je eens. In overleg is alles bespreekbaar, maar over het algemeen wil men uitgaan van de mogelijkheid tot dubbele topics.
pi_67456156
Zou de naam van dit topic: Zoektocht naar Joanne Noordink in Aalten levert lijk op.

Kunnen worden veranderd in: "Vermiste Joanne Noordink dood gevonden" o.i.d. Da's een beetje meer kwaliteit.
  Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 11:01:39 #170
8781 crew  Frutsel
pi_67456884
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:26 schreef buachaille het volgende:
Zou de naam van dit topic: Vermiste Joanne Noordink dood gevonden

Kunnen worden veranderd in: "Vermiste Joanne Noordink dood gevonden" o.i.d. Da's een beetje meer kwaliteit.
done
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2009 @ 11:12:02 #171
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_67457157
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Sommige topics zouden misschien wel kunnen, andere topics kunnen eventueel ook wel dubbel. Er is een richtlijn door FA's gesteld dat topics best dubbel kunnen om diverse redenen. Weet niet of dat al zo was toen jij mod was. Die discussie is al tig keer gevoerd. Users zijn daar zelf ook bij, die willen niet in POL of in NWS zijn etc. Ook daar komen dan weer klachten over.
Dat begrijp ik. Dubbeltopics en overlap zal er altijd zijn, is ook niks mis mee. De discussie over dubbeltopics liep idd toen ik mod was. Speelde toen vooral tussen SHO en TV en MUZ. Topics over artiesten die in beide fora zouden kunnen ed. Ik was altijd voorstander van dubbeltopics. Verschillende fora, verschillende invalshoeken. Nu is het een FA richtlijn geworden, helemaal goed.

Maar in NWS nemen de politieke topics de laatste tijd in verhouding met andere meer regulier nieuws nogal toe.

Buitenlandse politiek had altijd al een plekje in nieuws omdat het oa. vaak internationale consequenties heeft. Verder gaat dat over conflictgebieden, geopolitiek of grote schandalen.

Het gaat hier voornamelijk om Binnenlandse politiek. Dat was traditioneel POL. Imo wordt het wat teveel.

just my 2 cts.
  Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 11:48:48 #172
8781 crew  Frutsel
pi_67458155
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Dubbeltopics en overlap zal er altijd zijn, is ook niks mis mee. De discussie over dubbeltopics liep idd toen ik mod was. Speelde toen vooral tussen SHO en TV en MUZ. Topics over artiesten die in beide fora zouden kunnen ed. Ik was altijd voorstander van dubbeltopics. Verschillende fora, verschillende invalshoeken. Nu is het een FA richtlijn geworden, helemaal goed.

Maar in NWS nemen de politieke topics de laatste tijd in verhouding met andere meer regulier nieuws nogal toe.

Buitenlandse politiek had altijd al een plekje in nieuws omdat het oa. vaak internationale consequenties heeft. Verder gaat dat over conflictgebieden, geopolitiek of grote schandalen.

Het gaat hier voornamelijk om Binnenlandse politiek. Dat was traditioneel POL. Imo wordt het wat teveel.

just my 2 cts.
Ben het met je eens dat het wat veel is qua binnenlandse politiek, maar door de kredietcrisis, het financiele crisisbesluit en de 'opkomst' van Wilders, is er ook veel binnenlands nieuws te vinden. Bedankt in elk geval voor je input, enkele van die topics zal ik eens bespreken met een POL mod. Zit nu nog op het werk en ik weet ook niet zo of daar in POL al soortgelijke topics over lopen. Zal het ook nog even met Sp3c bespreken
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:23:37 #173
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67488076
quote:
Dat komt omdat er in POL over veel onderwerpen niet fatsoenlijk gediscussieerd kan worden. Als je mening door de POL-usuals ook maar een beetje als "te rechts" wordt ervaren, krijg je meteen een horde linkse bloedzuigers en ban-aannaaiers op je nek.

In NWS lopen dit soort discussies veel beter, omdat de moderators zich hier minder laten beïnvloeden door dergelijke achterbakse, sfeerondermijnende "discussietechnieken". Daarom ook hulde voor de NWS-moderators!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:23:00 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67491836
Waarom zijn die 'vaccinatietopics', om het maar zo even te noemen, naar BNW verplaatst?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 15:48:44 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67495184
quote:

[..]

just my 2 cts.
je hebt gelijk

we zijn tijdelijk wat onderbezet (zeker in het weekend) maar er wordt naar gekeken

door Frutsel ... en door mij ook, maar als er iets niet goed is gegaan dan is het Frutsel geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_67500792
Nergens voor nodig lijkt mij:
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:32 schreef Lemmeb het volgende:
Niemand in dit land zit te wachten op nog meer van die asociale, criminele, naar zweet en knoflook stinkende Turken. Dus hoe meer van dit soort berichten in de media verschijnen, des te meer stemmen voor Wilders. En dat is goed!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:25:21 #177
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67500880
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:22 schreef Meh7 het volgende:
Nergens voor nodig lijkt mij:
[..]
Jawel hoor. Niks mis met wat daar staat. Is gewoon de waarheid: niemand in Nederland zit te wachten op nog meer dan dat soort lui. Dat moet gewoon gezegd kunnen worden als het met de discussie te maken heeft.
pi_67500976
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel hoor. Niks mis met wat daar staat. Is gewoon de waarheid: niemand in Nederland zit te wachten op nog meer dan dat soort lui. Dat moet gewoon gezegd kunnen worden als het met de discussie te maken heeft.
Racistisch geblaat mag je ook prima voor jezelf houden. Ik vond het nodig om het hier te melden, dat jij er geen problemen mee hebt blijkt ook al uit het feit dat je het post.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:35:25 #179
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67501160
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Racistisch geblaat mag je ook prima voor jezelf houden. Ik vond het nodig om het hier te melden, dat jij er geen problemen mee hebt blijkt ook al uit het feit dat je het post.
Ga nou maar weer gauw terug naar POL! Daar word je linksdraaiend verzuurde gejank vast veel meer gewaardeerd.
pi_67503298
Meneer plaatst een verwijderde post nog een keer:

'Minder visa-eisen voor Turken'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')