Maar hoe weet je precies tot welke cultuur iemand behoort aan zij/haar huidskleur?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is hun cultuur en dat moet je gewoon respecteren
Als ik naar opsporing verzocht kijk , heb ik altijd het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:19 schreef EvanStone het volgende:
Wat een nieuwswaarde.
Dit toch al jaren zo.
En in elk land is het zo dat de 'autochtonen' braver lijken te zijn dan 'allochtonen'.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:19 schreef EvanStone het volgende:
Wat een nieuwswaarde.
Dit toch al jaren zo.
nietus en als het al zo is, is het maar een klein clubje met hele snelle vervoersmiddelen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:19 schreef EvanStone het volgende:
Wat een nieuwswaarde.
Dit is toch al jaren zo.
Het is nu bezig op NL1, we hebben alweer aardig wat Marokkaanse, Turkse, getinte, lichtgetinte en Noord-Afrikaanse signalementen gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als er staat "bron?" betekent dit over het algemeen: PLAATS DE LINK ERNAARTOE!!
misschien moet je zelf beter lezen, hij refereert toch naar zichzelf?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als er staat "bron?" betekent dit over het algemeen: PLAATS DE LINK ERNAARTOE!!
Noem dan eens drie oplossingen die jij in gedachten hebt. Geef ik je wel 2 eisen:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Zolang de politiek dit niet wil zien, komen er ook geen oplossingen.
Kunnen we hier een conclusie uittrekken dat sterke fundament heeft?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het is nu bezig op NL1, we hebben alweer aardig wat Marokkaanse, Turkse, getinte, lichtgetinte en Noord-Afrikaanse signalementen gehad.
Weet ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef pisnicht het volgende:
[..]
misschien moet je zelf beter lezen, hij refereert toch naar zichzelf?
Baas en Aad houden het straat!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Zolang de politiek dit niet wil zien, komen er ook geen oplossingen.
Beetje onzin dit topic gezien er geen raszuivere Nederlanders bestaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:13 schreef onderscheid het volgende:
Het valt me op dat er vaak getinte mensen gezocht worden, ook in het dagelijks leven merk ik dat er veel meer straatcriminaliteit voorkomt onder allochtoonse groepen dan autochtoonse. en dat terwijl nederland toch voor het overgrote deel uit blanke nederlanders bestaat.
hoe zou dit komen en wat kunnen we er aan doen? het land uitzetten toch maar? blijkbaar werkt onze lieve nederlandse softe aanpak niet en moeten we toch wat harder zijn ipv een kopje thee met ze te gaan drinken of ze op studiereis te sturen.
mensen met een tintquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Noem dan eens drie oplossingen die jij in gedachten hebt. Geef ik je wel 2 eisen:
- niet het land uitsturen
- mensen met tint gelijkwaardig behandelen aan mensen zonder tint
Zie TT.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
mensen met een tintwat een kansloos politiek correcte omschrijving voor allochtonen...
Aanvaard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef pisnicht het volgende:
oh, ik dacht ff dat je het opzettelijk schreef. Excusez moi
Ja, nee.. een beetje gaan stoken, hè? Ben je getint ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef pisnicht het volgende:
oh, ik dacht ff dat je het opzettelijk schreef. Excusez moi
Het is wel tekenend dat de verhouding zo scheef is. Maar ik neem aan dat jij ook wel weet wat de cijfers aangeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kunnen we hier een conclusie uittrekken dat sterke fundament heeft?
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
No shit Sherlock...
Is het je wel eens opgevallen dat het - op een enkeling na - ook allemaal mannen zijn? Wow!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:33 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Het is wel tekenend dat de verhouding zo scheef is. Maar ik neem aan dat jij ook wel weet wat de cijfers aangeven.
Mocht het echt een verassing voor je zijn, dit google ik zo even:
Criminaliteit onder allochtonen stuk hoger
1 procent van Rotterdamse straatrovers is Nederlands
Nou, dat hoeft niet van mijquote:
Ze zijn zielig en arm? Ok, meer thee en subsidie dan maar?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit topic.. niet de eerste in zijn soort, is gewoon barslecht begonnen als we een discussie willen hebben over causaliteit, etc.
Oorzaak, oplossing, slotje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:37 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ze zijn zielig en arm? Ok, meer thee en subsidie dan maar?
Polen, Turken, what's the dif...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
Ongeveer 45 procent van de verdachten, blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38 procent komt uit Marokko. Een 16 procent heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen
Was te moeijk om uit elkaar te halen of klinkt het zo meer sexy?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:39 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Polen, Turken, what's the dif...
Waarschijnlijk niet. "quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:41 schreef pisnicht het volgende:
Dat was in 2002, tegenwoordig is het waarschijnlijk 99,5%
nee, 98%. Hele verbetering. 100% meer Nederlanders!quote:
De 'kleine' criminaliteit van de straat wordt voornamelijk veroorzaakt door laag opgeleide mannen uit een relatief arme buurt. In die buurten is het percentage allochtonen ook vele malen hoger dan wanneer je naar het percentage allochtonen in heel Nederland kijkt. Heel verrassend is het dan ook niet dat het veelal allochtonen zijn die de criminaliteit in gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft niet van mij
(... maar ik vraag me al jaren af waarom criminaliteit door niet-Nederlanders wél iets is waar zwaar over nagedacht & gesproken moet worden, en waarom er niet evenveel ophef ontstaat over het feit dat de vrijwel alle misdaden door mannen gepleegd worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |