abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67501184
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef qonmann het volgende:

[..]

Heb even naar boven gescrolled zie niks zo gauw
Sorry, ik dacht dat je redenen voor het kiezen van een vakantiebestemming bedoelde. Maar ik zei dus al dat de prijzen van reisbureau tot reisbureau kunnen verschillen.
pi_67501728
Ik hoop serieus dat dit een 1 April grap is.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67501944
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:58 schreef Slappy het volgende:
Ik hoop serieus dat dit een 1 April grap is.
GL en domme ideeen, ga er maar vanuit dat het echt is.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:09:56 #54
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67502011
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 28-03-2009 21:12:36 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 00:42:22 #55
236264 crew  capricia
pi_67509920
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef Lemmeb het volgende:
- knip -
Wat zei je nou?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67510080
wat een offtopic gelul hier over doktoren etc.

wat jammer dat iedereen hier offtopic reageerd, Trouwens het stukje in de telegraaf is wel heel erg slecht geschreven en riekt naar riooljournalistiek!

het enige wat meneer de groenlinkser vraagt is het volgende: maak het voor de turken makkelijk om in nederland op bezoek te gaan of voor economische reden te gaan werken als bv expat. het gaat dan alleen maar over tijdelijke visum bv 3,.6.9. 12 maanden

nu moet een turk afreizen naar istanbul of ankara ambassade ofzo, veel formulieren invullen etc, en 3 maanden wachten. (het is echt een hel hoor ik)
(stel je voor dat een familielid in nederland van je doodziek is!, nou daar ben je lekker mee, of je ultieme kans in een baan in het buitenland, of je wilt gewoon gezellig bij je familie op bezoek)

een nederland gaat naat naar turkije betaald 10 euro zonder vragen en je mag 3 maanden in het land blijven zonder dat je vragen gesteld word

mijn menig is dat de turken toch wel het recht op een stuk vriendelijkere en snellere (1 week ofzo max) procedure voor een toelating voor gewoon een korte vakantie of familie bezoek etc

Groetjes Renekede
  zondag 29 maart 2009 @ 01:16:32 #57
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67510473
Weer lekker typische Telegraaf
quote:
PVV-leider Geert Wilders noemt het voorstel van Lagendijk „levensgevaarlijk en oerdom”. In een reactie stelt Wilders: „We moeten het Turken juist moeilijker maken de EU en Nederland binnen te komen en de onderhandelingen met Turkije definitief staken.”
zucht

[ Bericht 4% gewijzigd door Slappy op 29-03-2009 05:08:00 (Verkeerd gelezen ) ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 29 maart 2009 @ 01:18:18 #58
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67510495
Ohja het gaat over een tijdelijke Visum.
pi_67510562
Turken.
pi_67511269
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:23 schreef IHVK het volgende:
Turken.
verklaar je nader racist!!! of haal je eigen + mijn berichtje weg of onzin is de andere kant op
pi_67511322
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:08 schreef backontrack het volgende:

[..]

verklaar je nader racist!!! of haal je eigen + mijn berichtje weg of onzin is de andere kant op
pi_67511587
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

ik weet het, ben eigenlijk best wel fail, maar ik word altijd zo moe van onzin replieken!
pi_67511595
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:16 schreef Slappy het volgende:
Hoewel ik het niet mee eens ben vind ik het wel weer lekker typische Telegraaf
[..]

zucht
Wat raar: Wilders is tegen Turkije en voor Israel? Dat zijn juist vrienden van elkaar in een verder Arabische omgeving.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 29 maart 2009 @ 05:07:13 #64
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67512119
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat raar: Wilders is tegen Turkije en voor Israel? Dat zijn juist vrienden van elkaar in een verder Arabische omgeving.
Wilders he Die stelt al kamer vragen als er Marokkaanse huizen hier worden gebouwd
pi_67515210
Wij westerlingen hebben het recht tot zelfverdediging en gebruik van geweld afgegeven aan de staat in ruil voor bescherming. Dit privilege wordt met voeten getreden door op termijn de grenzen open te stellen voor 200 mio Turken en hun Arabische achterland (grnscontrole EU wordt dan verlegd naar de Turks-Iraakse grens,
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67515621
Het is niet dat mensen voor Wilders zijn maar in dit tempo, is Nederland over vijtien jaar een islamitische staat, absoluut.

Afgezien daarvan een frisse wind door Den Haag is een goede zaak, en als ie het slecht doet , er komen altijd weer verkiezingen en mag iemand anders het weer proberen.
pi_67515816
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef henkway het volgende:
Het is niet dat mensen voor Wilders zijn maar in dit tempo, is Nederland over vijtien jaar een islamitische staat, absoluut.

Afgezien daarvan een frisse wind door Den Haag is een goede zaak, en als ie het slecht doet , er komen altijd weer verkiezingen en mag iemand anders het weer proberen.
15 jaar? In 15 jaar tijd groeien moslims/Turken uit tot de meerderheid van Nederland? Nou dan moeten ze maar snel beginnen, nog 14 miljoen erbij te gaan.

Je hebt een angst, zoals ik hierboven al heb gedemonstreerd is deze angst irrationeel.

Een irrationele angst voor het vreemde is niets anders dan:
quote:
Xenofobie
De irreële angst voor vreemden of onbekende plaatsen. Deze angst kan al optreden voor de confrontatie met het onbekende. Hierdoor ontstaat een grote gespannenheid en verloopt het contact zeer moeizaam.
pi_67515858
*knip*

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 29-03-2009 13:26:57 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67516193
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:02 schreef qonmann het volgende:
Eens, ik kan goed overweg met hun, alleen zpu men die laag of niet opgeleide plattelandsturk die gehersenspoelt is in het huis van de haa t(oa tijdens het vrydagsgebed zonder eind) door de gewelddadige politiek/godsdienstige doctrine van zijn Imam moeten weren. Omdat zijn/.haar aanwezigheid weinig goeds belooft . Eerwraak, vrouwenonderderukking , weigeren zich te conformeren aan onze westerse waarden en normen. etc etc

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 29-03-2009 13:27:08 ]
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67516841
Als de visa-eisen verdwijnen krijg je meer Turken uit afgelegen bergdorpjes die aan de poort komen en levenslang aanspraak willen maken op de grote ruif.

Lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben.
pi_67516967
Beetje merkwaardig dat mijn tekst is weggehaald.
Mag je hier alleen maar posten:

Hoe meer Turken, hoe beter

Vreemd..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67517005
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als de visa-eisen verdwijnen krijg je meer Turken uit afgelegen bergdorpjes die aan de poort komen en levenslang aanspraak willen maken op de grote ruif.

Lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben.
Je kan het wel, genuanceerd zijn.

Maar het zijn alleen tijdelijke visa dus voor arbeiders.

Nee dat zijn geen gastarbeiders hihih.
pi_67517440
Ach, zolang het maar de goed opgeleide Turken zijn en niet Vader Onur, zijn twee vrouwen an zijn vijftien kinderen uit één of ander bergdorpje waar men nog nooit van schrijven en studeren gehoord heeft.
Cool story, Hansel.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:20:51 #74
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67517678
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef henkway het volgende:
Dat kun je dan ook vast wel even mooi onderbouwen. Ik ben benieuwd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_67517864
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat kun je dan ook vast wel even mooi onderbouwen. Ik ben benieuwd.
omdat iedere marokkaan een vrouw haalt uit het thuisland een er speciaal een minister in Marokko is die dit bevorderd.
Daarnaast blijft een getrouwd stel Nederlands / Marrokaans altijd de Marrokaanse nationaliteit houden
en ook diens kindskinderen
Diens kinderen moeten verplicht allemaal een Marokkaanse naam krijgen anders schrijft de ambtenaar ze hier niet eens in

Ga maar eens naar een Islamitisch land ipv Griekenland en portugal, waar je in Afrika bv Gambia drie keer per dag bij het slaan van de bel iedereen in de hoofdstraat op de grond ziet liggen, met de neus in het stof.
Dat is beangstigend

Ook een vrije instroom van Turken door het lid van de EU te maken is erg dom
  zondag 29 maart 2009 @ 15:06:10 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67518828
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef henkway het volgende:

[..]

omdat iedere marokkaan een vrouw haalt uit het thuisland een er speciaal een minister in Marokko is die dit bevorderd.
Daarnaast blijft een getrouwd stel Nederlands / Marrokaans altijd de Marrokaanse nationaliteit houden
Diens kinderen moeten verplicht allemaal een Marokkaanse naam krijgen anders schrijft de ambtenaar ze hier niet eens in
Onderbouwen met feiten die daadwerkelijk aantonen dat Nederland een islamitisch land wordt, alsjeblieft.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_67520373
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Onderbouwen met feiten die daadwerkelijk aantonen dat Nederland een islamitisch land wordt, alsjeblieft.
Niet geheel Islamitisch denk ik maar we zullen steeds meer rekening met moslims moeten gaan houden en dat staat me niet aan.
pi_67565697
quote:

[..]

Ga maar eens naar een Islamitisch land ipv Griekenland en portugal, waar je in Afrika bv Gambia drie keer per dag bij het slaan van de bel iedereen in de hoofdstraat op de grond ziet liggen, met de neus in het stof.
Dat is beangstigend

Iedere Marokkaan?
En de Nederlandse ambtenaar schrijft een kind van half-Marokkaanse ouders met een Nederlandse naam niet eens in?
Ik ben geen voorstander van het lidmaatschap van Turkije, maar deze schijn-argumenten hebben daar niets mee te maken.
Marokko is geen Turkije.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67565819
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Niet geheel Islamitisch denk ik maar we zullen steeds meer rekening met moslims moeten gaan houden en dat staat me niet aan.
Je moet helemaal nergens rekening mee houden, misschien alleen de angstpolitiek die de regering en media naar makke schapen als jou toewerpen.

Er zijn maar 2 miljoen moslims in Nederland en ze hebben niet eens een eigen politieke partij, maar volgens Wilders zijn ze de boel aan het overroedelen hier. Schiet mij maar lek, want ik zie het "grote gevaar" niet. Als mensen nou eens gewoon hun hersentjes zouden gebruiken om na te denken in plaats van naar Idols te kijken, dan had deze idioot nooit geen enkele zetel gehad. Maar nee....

Hoeveel hinder ondervindt van moslims in het dagelijks leven?

[ Bericht 13% gewijzigd door Detecheda op 31-03-2009 01:21:36 ]
pi_67719031
Waarom de Turken toelaten tot Europa? Turkije is een machtig en krachtig land die Europa niet nodig heeft. Het Turkse volk weet dat het Westen ervan droomt om het Verdrag van Sčvres weer realiteit te maken. Men denkt dat het Turks volk achterlijk is. Europa is geen optie voor Turkije, men komt daar nu langzamerhand achter. De economie van Turkije is nu sterk genoeg. Zo goed gaat het niet in Europa als je kijkt naar de markt. Turkije is een land volop in ontwikkeling. Het land heeft een paar topuniversiteiten die per jaar slechts 8000 van de een miljoen schoolverlaters toelaten. Om op zo'n universiteit toegelaten te worden, moet je dus al goed genoeg zijn, waarna je nog eens een uitstekende opleiding krijgt. Daarom telt het bedrijfsleven bijzonder goed opgeleide mensen. Ook is er een goed investeringsklimaat, het is relatief eenvoudig in Turkije een bedrijf op te richten. Bovendien is de groepsbevolking jong ( in tegenstelling tot de meeste Europese landen) en over het algemeen beter opgeleid dan jongeren op de Aziatische groeimarkten. Kortom: Turkije heeft een sterke economie en daarnaast ook een sterk leger, en dat zonder Europa! In 2014 -2024 zal de economie en bevolking groter zijn dan die van Duitsland. Dan zal Turkije de grootste van Europa worden. Ik betwijfel of de regering dan ook een voorstander is van de EU. Ik denk het niet. Ik ben van mening dat landen hun onafhankelijkheid verliezen wanneer ze lid zijn, en er is nog niemand in geslaagd om dat gevoel bij mij weg te nemen.
  zondag 5 april 2009 @ 05:45:26 #81
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67720349
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef Detecheda het volgende:
Er zijn maar 2 miljoen moslims in Nederland
Bij mijn weten zijn er minder dan 1 miljoen.

Er zijn wel 2 miljoen allochtonen, maar daarbij zitten ook surinamers, antilianen, indonesiers, en westerse allochtonen, die geen moslim zijn.

Volgens mij hebben we +/- 450.000 Marokkanen, 450.000 Turken, en wellicht 100.000 andere allochtonen die de Islam als godsdienst hebben.

2 miljoen is dus overdreven.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_67746907
quote:

[..]

Dat is beangstigend

Ach, uit mijn jeugd ken ik nog een schilderijtje waarop een boer en boerin, de hoofddeksels in de hand, gebogen op het land staan. Het Angelus. Dan luidde de klok en stond iedereen even stil om het Angelus te bidden.
Er is op zichzelf wel wat te zeggen voor een moment van stilte tijdens het werk. In moderne bedrijven heet dat op zijn Engels (over tsunami gesproken!) een "powernap". Even stilstaan, even mediteren.

Overigens ben ik geen voorstander van Turlen in de EU. Geen bijdrage, lijkt me en dat niet eens vanwege het geloof.
pi_67746987
quote:
Op zondag 5 april 2009 05:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Bij mijn weten zijn er minder dan 1 miljoen.

Er zijn wel 2 miljoen allochtonen, maar daarbij zitten ook surinamers, antilianen, indonesiers, en westerse allochtonen, die geen moslim zijn.

Volgens mij hebben we +/- 450.000 Marokkanen, 450.000 Turken, en wellicht 100.000 andere allochtonen die de Islam als godsdienst hebben.

2 miljoen is dus overdreven.
Inderdaad. Onlangs heeft het CBS het aantal moslims bijgesteld tot 850.000. Dus nog niet eens 1 miljoen. Zo ken ik persoonlijk Iraniërs, die standaard als moslim beschouwd worden, die gewoon varkensvlees eten (boerenkoolstamp met spek en Gelderse rookworst) en beslist niet bidden.
pi_67747062
@Detecheda en Arzu: Ik weet het: Nederlands is een lastige taal. Maar leer die nu eens gewoon, dat zou al een stuk helpen.
pi_67748107
Beste Kees22,

Aangezien je blind dreigt te raken, raad ik je aan om een bezoek te brengen aan de oogarts. Mijn tekst bestaat uit Nederlandse zinnen. Gezien de stijlfouten van je eigen tekst(en), raad ik je tevens aan om de ''inburgeringscursus'' te doen. Vervolgens wil ik je teksten best lezen.

Groeten,
Arzu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')