Nee die heb je hier ook gewoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mensen die voor cultuur naar Turkije gaan zijn er ook niet veel
mooi weer en niet te duur is de hoofdreden, dat geleuter over cultuur altijdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee die heb je hier ook gewoon.
cultuur in Smallingerland Friesland niet nee, maar kijk voor de rest eens door wat geschiedenisboeken heen, of rond in musea; er zijn mensen die voor ons aardewerk, bloemen, molens, klompen, koeien, schilderijen / kunst, binnenwateren, zuivelproducten, etc etc naar Nederland komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee die heb je hier ook gewoon.
En ik zeg dus dat mensen naar meer dan alleen het geld kijken. Er zijn immers goedkopere vakantiebestemmingen dan Turkije.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Die mensen zeggen zelf dat het lekker goedkoop is hoor, heb ik niet verzonnen.
Zoals ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En ik zeg dus dat mensen naar meer dan alleen het geld kijken. Er zijn immers goedkopere vakantiebestemmingen dan Turkije.
Ja klopt, nu Bulgarije enz en je ziet dus ook dat daar steeds meer mensen heen gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zoals ?
(met zon zee & strand)
Turkije was bij afstand het goedkoopste een paar jaar geleden
Heb ik een paar posts terug al opgenoemd.quote:
Ligt er maar aan welk reisbureau je bezoekt. Dat kan namelijk per reisbureau verschillen.quote:Turkije was bij afstand het goedkoopste een paar jaar geleden
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:14 schreef henkway het volgende:
kunnen ze die man niet voorgoed opsluiten en zijn tong afsnijden en zijn typvingers amputeren??
Heb even naar boven gescrolled zie niks zo gauwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik een paar posts terug al opgenoemd.
Sorry, ik dacht dat je redenen voor het kiezen van een vakantiebestemming bedoelde. Maar ik zei dus al dat de prijzen van reisbureau tot reisbureau kunnen verschillen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb even naar boven gescrolled zie niks zo gauw
GL en domme ideeen, ga er maar vanuit dat het echt is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:58 schreef Slappy het volgende:
Ik hoop serieus dat dit een 1 April grap is.
Wat zei je nou?quote:
quote:PVV-leider Geert Wilders noemt het voorstel van Lagendijk „levensgevaarlijk en oerdom”. In een reactie stelt Wilders: „We moeten het Turken juist moeilijker maken de EU en Nederland binnen te komen en de onderhandelingen met Turkije definitief staken.”
verklaar je nader racist!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |