Onderbouwen met feiten die daadwerkelijk aantonen dat Nederland een islamitisch land wordt, alsjeblieft.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef henkway het volgende:
[..]
omdat iedere marokkaan een vrouw haalt uit het thuisland een er speciaal een minister in Marokko is die dit bevorderd.
Daarnaast blijft een getrouwd stel Nederlands / Marrokaans altijd de Marrokaanse nationaliteit houden
en ook diens kindskinderen
Diens kinderen moeten verplicht allemaal een Marokkaanse naam krijgen anders schrijft de ambtenaar ze hier niet eens in
Niet geheel Islamitisch denk ik maar we zullen steeds meer rekening met moslims moeten gaan houden en dat staat me niet aan.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Onderbouwen met feiten die daadwerkelijk aantonen dat Nederland een islamitisch land wordt, alsjeblieft.
Iedere Marokkaan?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef henkway het volgende:
[..]
omdat iedere marokkaan een vrouw haalt uit het thuisland een er speciaal een minister in Marokko is die dit bevorderd.
Daarnaast blijft een getrouwd stel Nederlands / Marrokaans altijd de Marrokaanse nationaliteit houden
en ook diens kindskinderen
Diens kinderen moeten verplicht allemaal een Marokkaanse naam krijgen anders schrijft de ambtenaar ze hier niet eens in
Ga maar eens naar een Islamitisch land ipv Griekenland en portugal, waar je in Afrika bv Gambia drie keer per dag bij het slaan van de bel iedereen in de hoofdstraat op de grond ziet liggen, met de neus in het stof.
Dat is beangstigend
Ook een vrije instroom van Turken door het lid van de EU te maken is erg dom
Je moet helemaal nergens rekening mee houden, misschien alleen de angstpolitiek die de regering en media naar makke schapen als jou toewerpen.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Niet geheel Islamitisch denk ik maar we zullen steeds meer rekening met moslims moeten gaan houden en dat staat me niet aan.
Bij mijn weten zijn er minder dan 1 miljoen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef Detecheda het volgende:
Er zijn maar 2 miljoen moslims in Nederland
Ach, uit mijn jeugd ken ik nog een schilderijtje waarop een boer en boerin, de hoofddeksels in de hand, gebogen op het land staan. Het Angelus. Dan luidde de klok en stond iedereen even stil om het Angelus te bidden.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een Islamitisch land ipv Griekenland en portugal, waar je in Afrika bv Gambia drie keer per dag bij het slaan van de bel iedereen in de hoofdstraat op de grond ziet liggen, met de neus in het stof.
Dat is beangstigend
Ook een vrije instroom van Turken door het lid van de EU te maken is erg dom
Inderdaad. Onlangs heeft het CBS het aantal moslims bijgesteld tot 850.000. Dus nog niet eens 1 miljoen. Zo ken ik persoonlijk Iraniërs, die standaard als moslim beschouwd worden, die gewoon varkensvlees eten (boerenkoolstamp met spek en Gelderse rookworst) en beslist niet bidden.quote:Op zondag 5 april 2009 05:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn er minder dan 1 miljoen.
Er zijn wel 2 miljoen allochtonen, maar daarbij zitten ook surinamers, antilianen, indonesiers, en westerse allochtonen, die geen moslim zijn.
Volgens mij hebben we +/- 450.000 Marokkanen, 450.000 Turken, en wellicht 100.000 andere allochtonen die de Islam als godsdienst hebben.
2 miljoen is dus overdreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |