Sorry, ik dacht dat je redenen voor het kiezen van een vakantiebestemming bedoelde. Maar ik zei dus al dat de prijzen van reisbureau tot reisbureau kunnen verschillen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb even naar boven gescrolled zie niks zo gauw
GL en domme ideeen, ga er maar vanuit dat het echt is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:58 schreef Slappy het volgende:
Ik hoop serieus dat dit een 1 April grap is.
Wat zei je nou?quote:
quote:PVV-leider Geert Wilders noemt het voorstel van Lagendijk „levensgevaarlijk en oerdom”. In een reactie stelt Wilders: „We moeten het Turken juist moeilijker maken de EU en Nederland binnen te komen en de onderhandelingen met Turkije definitief staken.”
verklaar je nader racist!!!quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:08 schreef backontrack het volgende:
[..]
verklaar je nader racist!!!of haal je eigen + mijn berichtje weg of onzin is de andere kant op
Wat raar: Wilders is tegen Turkije en voor Israel? Dat zijn juist vrienden van elkaar in een verder Arabische omgeving.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:16 schreef Slappy het volgende:
Hoewel ik het niet mee eens ben vind ik het wel weer lekker typische Telegraaf
[..]zucht
Wilders hequote:Op zondag 29 maart 2009 03:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat raar: Wilders is tegen Turkije en voor Israel? Dat zijn juist vrienden van elkaar in een verder Arabische omgeving.
15 jaar? In 15 jaar tijd groeien moslims/Turken uit tot de meerderheid van Nederland? Nou dan moeten ze maar snel beginnen, nog 14 miljoen erbij te gaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef henkway het volgende:
Het is niet dat mensen voor Wilders zijn maar in dit tempo, is Nederland over vijtien jaar een islamitische staat, absoluut.
Afgezien daarvan een frisse wind door Den Haag is een goede zaak, en als ie het slecht doet , er komen altijd weer verkiezingen en mag iemand anders het weer proberen.
quote:Xenofobie
De irreële angst voor vreemden of onbekende plaatsen. Deze angst kan al optreden voor de confrontatie met het onbekende. Hierdoor ontstaat een grote gespannenheid en verloopt het contact zeer moeizaam.
Eens, ik kan goed overweg met hun, alleen zpu men die laag of niet opgeleide plattelandsturk die gehersenspoelt is in het huis van de haa t(oa tijdens het vrydagsgebed zonder eind) door de gewelddadige politiek/godsdienstige doctrine van zijn Imam moeten weren. Omdat zijn/.haar aanwezigheid weinig goeds belooft . Eerwraak, vrouwenonderderukking , weigeren zich te conformeren aan onze westerse waarden en normen. etc etcquote:Op zondag 29 maart 2009 13:02 schreef qonmann het volgende:
Je kan het wel, genuanceerd zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als de visa-eisen verdwijnen krijg je meer Turken uit afgelegen bergdorpjes die aan de poort komen en levenslang aanspraak willen maken op de grote ruif.
Lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben.
Dat kun je dan ook vast wel even mooi onderbouwen. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef henkway het volgende:
Het is niet dat mensen voor Wilders zijn maar in dit tempo, is Nederland over vijtien jaar een islamitische staat, absoluut.
omdat iedere marokkaan een vrouw haalt uit het thuisland een er speciaal een minister in Marokko is die dit bevorderd.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kun je dan ook vast wel even mooi onderbouwen. Ik ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |