quote:Aldus Hart van Nederland.
Tja dat is SBSquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef Provinciaal het volgende:
De verdachte is toch nog niet eens opgepakt? Hoe kunnen ze dan zoiets melden?
Ondanks het feit dat het aannemelijk zou zijn (ik zal toegeven dat het ook het eerste was wat ik dacht toen ik het hoorde) maakt het dat nog niet waar, en besmeurt SBS op deze wijze de reputatie van degene die vermoord is wel heel ernstig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tja dat is SBSHet is natuurlijk wel aannemelijk dat het met iets dergelijks te maken kan hebben.
TS is een roddeltantequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Ynske het volgende:
als je het bericht goed geluisterd had, dan had je gehoord dat dat de roddel was die rond ging, en de politie het dringend ontkracht. en de mensen die dit rondbazuinen verzoeken daarmee op te houden
Vroeger vond ik hongernegertjes ook nog erg. Tegenwoordig vind ik het erger als mijn stamkroeg 10 cent op de prijs van een biertje zetquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Onze wereld is heftig gestoord en verkloot.
Ik dacht aan de Prikker van Lelystad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is wel een van de eerste dingen waar je aan denkt natuurlijk, als je zoiets hoort. Maar kom op, Hart van Nederland
Dat dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef Stali het volgende:
Dan kan de TT dus ook wel even wat minder SBSachtig.
Dat klinkt al anders.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Ynske het volgende:
als je het bericht goed geluisterd had, dan had je gehoord dat dat de roddel was die rond ging, en de politie het dringend ontkracht. en de mensen die dit rondbazuinen verzoeken daarmee op te houden
Er staan toch gewoon aanhalingstekens?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef Stali het volgende:
Dan kan de TT dus ook wel even wat minder SBSachtig.
http://www.waarkanikwerken.nl/cat_sbs.phpquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er staan toch gewoon aanhalingstekens?
Herhaling van Hart van Nederlandquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Valt dit nog ergens terug te lezen?
Idd ben daar wel benieuwd naar, want of SBS6 brengt het nieuws dat de man een pedofiel was of dat er roddels gingen dat die man pedofiel was, maar dat dat ontkracht is door de politie, met het verzoek om met die laster (?) op te houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Valt dit nog ergens terug te lezen?
Oh,, verander maar hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
SBS of Gerucht is misschien beter..
Maar goed... nare wending van deze zaak zeg
Stel je niet aan.quote:
Op google is er helemaal niets over te vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd ben daar wel benieuwd naar, want of SBS6 brengt het nieuws dat de man een pedofiel was of dat er roddels gingen dat die man pedofiel was, maar dat dat ontkracht is door de politie, met het verzoek om met die laster (?) op te houden.
Dat lijkt me idd zinnig, contact zoeken met Lelystad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Overleg Lelystad-Amsterdam over steekpartijen
http://www.telegraaf.nl/b(...)ama_Lelystad___.html
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdag contact gezocht met collega's in Lelystad in verband met de fatale steekpartij op een schoolplein in Amsterdam-Zuid dinsdagmiddag. In Lelystad zijn de afgelopen maanden willekeurig vier mensen met een mes gestoken. Daarbij viel een dode.
Volgens een woordvoerder van het korps wordt alles onderzocht en is een verband met Lelystad een van de opties. „Het zou gek zijn als we geen contact zouden zoeken.”
SBS is natuurlijk niet beter he. SBS heeft blijkbaar wel gezegd dat de politie het met nadruk wilden ontkrachtten maar zo subtiel als aanhalingstekens werd het opgevangen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
SBS of Gerucht is misschien beter..
Maar goed... nare wending van deze zaak zeg
10 jaar geleden was ik nog van m'n stoel gevallen bij zulke funeste veronderstellingen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef TheYoung1 het volgende:
10 jaar geleden was ik nog van mn stoel gevallen bij zulke berichten...
Nu gaat het me niet eens meer verwonderen als het een "lieve opa" geweest gaat zijn.
Onze wereld is heftig gestoord en verkloot.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Stali het volgende:
Gia Van Hertum zou het niet beter hebben kunnen verwoorden.
Inderdaad ja. Met professioneel paranoidica van Hertum voorop.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef r_one het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik nog van m'n stoel gevallen bij zulke funeste veronderstellingen.
Nu gaat het me niet eens meer verwonderen als er meteen al van uit wordt gegaan "dat het wel weer een lieve opa zal zijn geweest" gaat zijn.
Onze wereld is heftig verhufterd en verhertumd.
Kan het me voorstellen hoewel ze er niet véél aan gemist hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef yvonne het volgende:
SBS heeft z'n eigen uitzending gemist, daar zal het wel herhaald worden
Nu ja... een misschien een belangrijk detail...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen hoewel ze er niet véél aan gemist hebben
Och ja... een roddel van een moeke op het schoolplein en anders hier: http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Jezus jongens, Hart van Nederland
Jij bent ook een pedofiel.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Dagonet het volgende:
Wellicht was het wel een pedoppas en was de dader iemand die daarachter is gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |