quote:Aldus Hart van Nederland.
Tja dat is SBSquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef Provinciaal het volgende:
De verdachte is toch nog niet eens opgepakt? Hoe kunnen ze dan zoiets melden?
Ondanks het feit dat het aannemelijk zou zijn (ik zal toegeven dat het ook het eerste was wat ik dacht toen ik het hoorde) maakt het dat nog niet waar, en besmeurt SBS op deze wijze de reputatie van degene die vermoord is wel heel ernstig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tja dat is SBSHet is natuurlijk wel aannemelijk dat het met iets dergelijks te maken kan hebben.
TS is een roddeltantequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Ynske het volgende:
als je het bericht goed geluisterd had, dan had je gehoord dat dat de roddel was die rond ging, en de politie het dringend ontkracht. en de mensen die dit rondbazuinen verzoeken daarmee op te houden
Vroeger vond ik hongernegertjes ook nog erg. Tegenwoordig vind ik het erger als mijn stamkroeg 10 cent op de prijs van een biertje zetquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Onze wereld is heftig gestoord en verkloot.
Ik dacht aan de Prikker van Lelystad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is wel een van de eerste dingen waar je aan denkt natuurlijk, als je zoiets hoort. Maar kom op, Hart van Nederland
Dat dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef Stali het volgende:
Dan kan de TT dus ook wel even wat minder SBSachtig.
Dat klinkt al anders.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Ynske het volgende:
als je het bericht goed geluisterd had, dan had je gehoord dat dat de roddel was die rond ging, en de politie het dringend ontkracht. en de mensen die dit rondbazuinen verzoeken daarmee op te houden
Er staan toch gewoon aanhalingstekens?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef Stali het volgende:
Dan kan de TT dus ook wel even wat minder SBSachtig.
http://www.waarkanikwerken.nl/cat_sbs.phpquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er staan toch gewoon aanhalingstekens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |