Dankzij Geert 'World Wide' Wilders kan ik eindelijk - voor het eerst sinds 2002 - weer trots op Nederland zijn.quote:Nog even en Geert Wilders kan zijn eigen regering vormen.
Want als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, kan de Partij van de Vrijheid rekenen op 29 zetels. Dat is een evenaring van het record van eind november 2004, twee maanden nadat Wilders uit de VVD-fractie was gestapt. Over de VVD gesproken: de PVV is inmiddels bijna twee keer zo groot als de liberalen. Sinds de laatste verkiezingen blijkt maar liefst 30 procent van de VVD-kiezers de overstap naar Wilders te hebben gemaakt. Van de mensen die in 2006 nog CDA stemden zegt 20 procent bij de volgende verkiezingen Geert Wilders te stemmen. Ja, de onvrede bij de zwijgende meerderheid is groot. Bijna de helft van alle kiezers zou niet meer op dezelfde partij stemmen waarop zij ruim twee geleden bij de laatste verkiezingen heeft gestemd. Dat is historisch gezien een record. Oorzaken? Ach dat weet u als kiezer veel beter te verwoorden...
bron: geenstijl
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:33 schreef Seneca het volgende:
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld trots op Nederland was ipv JohnDope, maar ach, wie ben ik?
zoals????quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, ....
Als ze het niet durven te zeggen, hoe weet jij dan dat ze dat denken?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.
Omdat die Wilders overal met openarmen wordt ontvangen en daar ook een grote zak met geld wist weg te halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als ze het niet durven te zeggen, hoe weet jij dan dat ze dat denken?
Ik denk dat als er een (bijna) terroristische aanslag zal plaats vinden, dat Wilders een meerderheid gaat halen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
Er zijn voordelen aan de opkomst van Geert Wilders.
Niemand durft nu een terroristische aanslag te plegen. Want dat zou leiden naar nog meer zetels voor Mijnheer Wilders. Dus, zijn we nu betrekkelijk veilig in Nederland, allemaal dankzij Geert!
Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wordt door de machtigste mensen van deze wereld op handen gedragen, want wat zij denken, maar niet durven te zeggen, dat zegt hij.
Dat denk ik ook, want mensen laten zich vooral drijven door angst. En het zijn vooral populisten die daar garen bij springen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een (bijna) terroristische aanslag zal plaats vinden, dat Wilders een meerderheid gaat halen.
Leg mij dan eens uit waarom Geertje niet in de UK welkom was?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat die Wilders overal met openarmen wordt ontvangen en daar ook een grote zak met geld wist weg te halen.
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.
Omdat er in Engeland een verkapte sharia heerst.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom Geertje niet in de UK welkom was?
Nee hoor, ze hebben daar nog in de EU nog nooit van de premier Balkenende gehoord.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.
ik zit ook nog steeds op een namenlijst te wachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die 20 mensen die dan met een bak popcorn in zo'n buitenlands zaaltje Fitna gaan kijken samen met Wilders zijn echt de creme-de-la-creme van de wereldmachthebbers.
Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In het buitenland waar ze Nederland kennen, weten ze niet wie Bos of Balkie is, maar Wilders kennen ze allemaal.
Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee en dat dan icm die uitspraken, zo iemand vergeet je niet snel. Bos, Balkie en de hele mikmak zijn 13 in een dozijn mensen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.
Wie? Klinkt als een terrorist.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en Mickey Mouse en Michael Jackson zijn ook bekender dan Obama.
Niet vergeten en serieus nemen is iets heel anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders heeft sowieso al zijn uiterlijk mee en dat dan icm die uitspraken, zo iemand vergeet je niet snel.
Emigreren vanwege politiek vind ik zo laf.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders premier wordt, emigreer ik naar België. En daar mogen jullie me aan houden.
Drogredenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat er in Engeland een verkapte sharia heerst.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook decennia lang moeten leven onder de linkse terreur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |