Ben je trouwens ook lekker misselijk geworden van die boottocht?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Wij waren vorig jaar op Tenerife.
Aanrader: auto huren en eiland rondcrossen, op dolfijnenjacht met een kleine catamaran (niet met zo'n grote piratenboot mee) en waterpijp roken bij de Dubai Bar.
In wat voor soort familiare kring ga je?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef tevebe het volgende:
Tvp. Willen deze week gaan boeken. Tenerife is een van de kanshebbers.
Ja, op zo'n piratenboot naar die rotspartij. Sjezus, driekwart van de mensen zagen groen, waarvan minstens de helft ook daadwerkelijk aan het kotsen was. Wat een drama.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ben je trouwens ook lekker misselijk geworden van die boottocht?
Haha, 1 x was genoeg voor mij! Ik heb toen ook nog zon reuze schildpad en een walvis gezien! Was wel tof ja!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, op zo'n piratenboot naar die rotspartij. Sjezus, driekwart van de mensen zagen groen, waarvan minstens de helft ook daadwerkelijk aan het kotsen was. Wat een drama.
Maar dat tochtje met die catamaran met die dolfijnen was zó tof!
Ik had liever die nog een keer gedaan elke dag.
Groep van 5-6 vrienden. Het moet een relax vakantie gaan worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
In wat voor soort familiare kring ga je?
Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef tevebe het volgende:
[..]
Groep van 5-6 vrienden. Het moet een relax vakantie gaan worden.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!
Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vorige week al erg veel vol geboekt! We hadden de laatste 3 kamer appartement die nog beschikbaar was!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef tevebe het volgende:
[..]
![]()
Ziet er relax uit. Hopelijk kunnen we nog iets vinden morgen.
Hm hopen dat ze dan nog maar iets hebben en anders een ander eiland ofzo. Als ik maar ergens kan relaxen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef DurQ het volgende:
[..]
Was vorige week al erg veel vol geboekt! We hadden de laatste 3 kamer appartement die nog beschikbaar was!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb geboekt! 31 augustus vertrek ik 10 daagjes naar Tenerife!
La Pinta in Costa adeje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's boven de Dubai Bar!quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb geboekt! 31 augustus vertrek ik 10 daagjes naar Tenerife!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke plaats en hotel?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef tevebe het volgende:
Ik heb een tijd terug ook geboekt. Het is alleen Gran Canaria geworden. 29juli-12augustus
Wij gaan elk jaar naar Costa Adeje. veel beter dan Los Christianos en Playa de las americas.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's boven de Dubai Bar!
Aan het mooiste stukje strand van die kant van Tenerife. Je zit daar echt wel goed.
Wij zaten in het hotel aan de andere kant van de weg daar.
Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die daar juist wel interesse in hebben, dus als het je weer te binnen schiet...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ergens moesten we wegblijven ivm vele homo's. Ben alleen de naam kwijt
Ja klopt, er is daar ergens een winkelcentrum met allemaal gay-bars. Je ziet savonds ook veel travestieten over straat lopenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ergens moesten we wegblijven ivm vele homo's. Ben alleen de naam kwijt
Los Salmones, broncemar?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Uhm Playa del Ingles en we hebben een of ander appartement. Naam zou ik moeten opzoeken.
Ik vond de Boulevard op Gran Canaria ook wel tof anders....maargoed mss is die op Tenerife wel nog beterquote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef Goomba het volgende:
Dat homo-centrum heet Jumbo en je kunt daar als hetero best een keer op een terrasje gaan zitten. Er zijn wel tentjes die niet gericht zijn op homo's. Er lopen echt heel veel vreemde figuren rond. Best lachen om te zien.
De meeste winkels en restaurants zitten ook in dat centrum. 's Avonds verandert het echt in een opmerkelijk tafereel, heel apart om te zien. Allemaal travestieten, straatartiesten (clowns, acrobaten) enzo.
Ben trouwens net terug van Tenerife. Vond ik echt veel beter dan Gran Canaria, mede omdat Tenerife een toffe boulevard heeft en Gran Canaria (playa del ingles dan) alleen maar centra's, waar je met een taxi tussen heen en weer moet pendelen (lopend te ver imho). Als ik nogmaals naar Gran Canaria zou gaan zou ik voor Meloneras kiezen.
De enige boulevard op Gran Canaria die ik heb gezien is die bij Meloneras...en die is ook leuk, maar die van Tenerife is veel groter en er is meer te doen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:53 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik vond de Boulevard op Gran Canaria ook wel tof anders....maargoed mss is die op Tenerife wel nog beter
Die op Playa del Ingles is ook veel te doen hoor, en best wel lang!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Goomba het volgende:
[..]
De enige boulevard op Gran Canaria die ik heb gezien is die bij Meloneras...en die is ook leuk, maar die van Tenerife is veel groter en er is meer te doen!
Ik reserveer altijd online van te voren via sunnycars.nl Dit is all inclusive. Laaat je geen verzekeringen aansmeren bij het bedrijf als je de auto gaat ophalen, want dan betaal je dubbel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef lezzer het volgende:
Nog 5 weken en dan ga ik naar Tenerife
Ik ben op zoek naar een goed (en goedkoop) adres voor het huren van een auto.
Iemand tips?
Gran Canaria is ook tof trouwens, ik ben twee keer in Costa Meloneras geweest.
Ik hoor het overal, dat ik Sunnycars moet nemen, dus ik denk dat ik dat toch ga doenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet echt oppassen met goedkope verhuurders. Er gebeuren veel ongelukken met zulke auto's. Het is gewoon echt een tip, neem een goed bedrijf die. Overal waar ik kom, huur ik een auto van sunnycars. En het is altijd goed
Vorig jaar zou deze open gaan, maar de openingsdatum was weer uitgesteld. Dus helaas voor ons. Maar hoor van vrienden (die op Tenerife wonen) dat het een erg leuk park! Zeker een aanrader! Dus ik ga er zeker weten in augustus heenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef JointjeErbij het volgende:
Is er iemand eigelijk al in dat siam park geweest?
En in het hotel 'best tenerife' ?![]()
K ben benieuwd, zie het over een paar daagjes
Winkelen is ook erg leuk. Wat wij zeker altijd een dag doen is van Costa Adeje lopen naar Los Christianos, daar even wat eten en dan weer teruglopen. Met uiteraard ook winkeltjes kijkenquote:Ik hoor het overal, dat ik Sunnycars moet nemen, dus ik denk dat ik dat toch ga doen
We gaan voor het eerst echt 15 dagen naar een relaxoord (Playa de las Americas/Costa Adeje), en we zijn bang dat we ons gaan vervelen
En als wij ons vervelen gaan we winkelen...
Nee zo zijn wij ook niet, wijn gaan hooguit 2 uurtjes per dag naar het strand, en soms helemaal niet. Wel een aanrader is het strand Playe del Duque (in het luxe gedeelte van Costa Adeje) Super mooi strand een lekkere golven (soms een beetje hoog) maar wel geweldig.quote:Ik ben zelf zeker iemand die niet de hele dag kan gaan liggen afwachten op een stretcher tot het avond is.
Op zich vind ik dat niet zo heel erg, met de bus naar het hotel. Wij hebben altijd het geluk dat we 's ochtends vliegen, en komen dus ook rond 9 uur aan op Tenerife, koffers pakken en de bus in. We zijn toch altijd best wel moe naar zo'n vliegreis, dus we laten ons lekker rijdenquote:De afweging tussen 1 of 2 weken een auto huren was ook dat we dan niet met zo'n bus langs al die oorden hoeven voor we bij het hotel zijn. Ja, klinkt belachelijk, maar als het een paar tientjes meer kost hebben we net zo lief een auto vanaf het vliegveld.
Van de andere kant, een auto die 3/4 van de tijd werkloos op de parkeerplaats staat is ook niks natuurlijk.
We zitten echt pal aan het strand, dus het is niet zo dat we vanuit de binnenlanden moeten komen o.i.d.
Vorig jaar waren we aan de Costa del Sol in het najaar, en toen hadden we de hele periode een auto (package deal) en dat is echt zo goed bevallen. Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.
Ik vind dat wel, met een paar goede stappersquote:Van het noorden van Playa de las Americas naar Los Christianos, is dat een beetje te lopen?
Zelfs als het regent is er nog genoeg te doen:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:21 schreef Karina het volgende:
Als het mooi weer is, is het leuk inderdaad. Ik was daar vijf jaar geleden en bijna de hele week regen gehad, dan verveel je je dood.
Ik vind van de Canarisch Eilanden eigenlijk Fuerteventura het mooist, vanwege de mooie brede stranden.
[ afbeelding ]
Dit jaar helaas (weer) geen vakantie voor mij, geen geld.
Ja Playas de las Americas!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:38 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Wij zij nu aan het kijken of we in Augustus naar Tenerife kunnen met 4 vrienden. Tot nu toe hoor ik dat je het beste naar Playa de las Americas kunt gaan. Zijn er nog leuke discotheken in deze stad? Of kun je om goed te stappen beter naar een andere stad gaan?
Ongeveer hier http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=28.086418,-16.735439&daddr=&geocode=&hl=nl&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=28.086567,-16.734291&sspn=0.006985,0.009656&ie=UTF8&t=h&z=17quote:Op zondag 7 juni 2009 08:36 schreef lezzer het volgende:
Ik heb begrepen dat Playa de las Americas en Los Christianos de uitgaansplaatsen zijn. Maar ik ga ook voor het eerst (en niet om te stappen), dus ik weet het ook niet zo goed.
Is er iemand die het Centro Commercial Fanabé kan pinpointen op een googlemap o.i.d.?
Ik kan er verdorie geen adres van vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, autoreisen.es staat in het Anwb-Tenerife-boekje.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 11-06-2009 15:35:39 ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef lezzer het volgende:Klein mazzeltje.
Het hotel dat we geboekt hadden cancelt de boekingen wegens omstandigheden.
Van de reisorganisatie krijgen we een alternatief aangeboden dat we bij het boeken zelf afgeschoten hebben omdat het 700 euro duurder was
Welk hotel cancelt de boekingen dan? Ik ben erg benieuwd namelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, autoreisen.es staat in het Anwb-Tenerife-boekje.
En naar welk hotel gaan jullie nu?
Ik wil wel graag weten hoe het was hoor, ook de ervaring met autoreisen.es![]()
Het was H10 Gran Tinerfe. Ze hebben een congres binnen gehaald ofzoiets? Schijnt wel vaker voor te komen, dat ze dan de gasten er uit duwen (wist ik ook niet hoor, maar ik lees het over de H10-keten).quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welk hotel cancelt de boekingen dan? Ik ben erg benieuwd namelijk?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Playas de las Americas!
Vorig jaar is er een nieuwe strandtent geopend, Monkeys of zoiets. Dus lekker buiten feesten aan het strand. Wij niet meer zo van het stappen, maar dat zag er retegezellig uit en goeie muziek. Kwamen ook vel Spanjaarden op af (van het eiland) en dat zie je niet vaak
Maar de betere appartementen zitten nu in Costa Adeje, en je kan vanuit Adeje zo naar Play de Las Americas lopen
Je hebt niet via een reis-organisatie geboekt? Want dan wordt je normaal gesproken met een bus naar je appartement gebracht...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, die Beach club Monkey's ziet er op website wel goed uitHet hotel is nu geboekt, in Playa de las Americas en zou er paar straten vanaf moeten liggen dus gaan we wel een keer langs
We hebben nu alleen een ander probleem, we komen op Tenerife South airport aan, en moeten naar playa de las Americas. Geen van ons allen is in het bezit van het rijbewijs. Wat is dan de beste manier om met 2 koffers en handbagage naar ons hotel te komen? Ik lees veel verhalen over taxi's die je flink afzetten, is het aan te raden om een taxi van te voren via internet te boeken? Welke prijs is normaal voor 3 man vanaf het vliegveld naar Playa de las Americas?
Ja wij krijgen altijd korting in de taxi's, omdat mijn man van Tenerife komt en goed (lokaal) spaans praat. Dus wij krijgen de inwoners prijs (je heb geloof ik 3 tarieven)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, die Beach club Monkey's ziet er op website wel goed uitHet hotel is nu geboekt, in Playa de las Americas en zou er paar straten vanaf moeten liggen dus gaan we wel een keer langs
We hebben nu alleen een ander probleem, we komen op Tenerife South airport aan, en moeten naar playa de las Americas. Geen van ons allen is in het bezit van het rijbewijs. Wat is dan de beste manier om met 2 koffers en handbagage naar ons hotel te komen? Ik lees veel verhalen over taxi's die je flink afzetten, is het aan te raden om een taxi van te voren via internet te boeken? Welke prijs is normaal voor 3 man vanaf het vliegveld naar Playa de las Americas?
Ik heb via booking.com geboekt, bij dit hotel stond niks van vervoer richting het vliegveld. Had dit inderdaad wel bij andere hotels zien staan, maar die waren flink stuk duurder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij krijgen altijd korting in de taxi's, omdat mijn man van Tenerife komt en goed (lokaal) spaans praat. Dus wij krijgen de inwoners prijs (je heb geloof ik 3 tarieven)
Geen idee het is toch zo'n 30 a 35 minuten rijden naar playas las americas.
Maar waar heb je geboekt? Want als je via een reisorganisatie (ook via internet) heb geboekt, dan kan je je melden op het vliegveld bij zo mannetje of vrouwtje en die zegt in welke bus je moet stappen. En dan wordt je gratis naar je hotel gebracht en op de terugweg wordt je ook weer gratis naar het vliegveld gebracht/
Welk hotel zit je als ik vragen mag
Precies wat ik me ook afvroeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:14 schreef charmed_angel het volgende:
booking.com toch is toch alleen de boeking van het hotel?
Heb je de vliegreis dan apart geboekt?
tenzij je een vliegreis heb geboekt met ryanair ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook afvroeg.
Ik heb wel eens begrepen dat los boeken veel duurder is dan een pakketreis via Neckermann o.i.d.
Oh, geen idee. Kun je dan voor een appel en een ei naar Tenerife vliegen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenzij je een vliegreis heb geboekt met ryanair ofzo
Heb net gekeken op transavia, op 31-08 vliegen en 09-09 terug, en dan kwam ik uit op 698,72 (2 personen) en appartement van hierboven op 323 euro. Totaal 1021 euro.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Kun je dan voor een appel en een ei naar Tenerife vliegen?
Niet dat ik dat wil, maar over 15 jaar of zo, als ik er een vakantiehuis heb
Pakketreis neem ik aan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu een 4 sterren hotel geboekt voor 1288 euro per 2 personen. (scheelt dus 267 euro)
Ja hotel en vliegen en vervoer naar het hotel natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pakketreis neem ik aan?
Ik heb zelf ook wel eens zo'n vergelijking gemaakt, en óf ik vlieg voor bijna niks, óf ik lig spotgoedkoop in het hotel.
Ik vind trouwens zelf het idee van een reisbureau bij vliegreizen wel prettig
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb net gekeken op transavia, op 31-08 vliegen en 09-09 terug, en dan kwam ik uit op 698,72 (2 personen) en appartement van hierboven op 323 euro. Totaal 1021 euro.
Ik heb nu een 4 sterren hotel geboekt voor 1288 euro per 2 personen. (scheelt dus 267 euro)
Ryanair vliegt niet vanuit Nederland naar Tenerife.
Bovenstaand hotel ken ik wel, goed hotel, wordt veel geboekt door engelsen, erg goedkoop als pakketreis vanuit engeland.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
zou ik genoeg kans hebben dat ik daar voor een niet-toeristen tarief van 17 euro vervoerd zou kunnen worden?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij moet je nog meer rekening houden met kosten bij ryanair.
Toeslag voor online inchecken ¤ 10
Bagageverwerkingskosten - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 5
Incheckkosten op luchthaven - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 40
Kosten voor ingecheckte bagage - (Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo)
1ste tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20
2de en 3de tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20
Dit weet ik niet zeker, dus je kan het beter even navragen, of het zit al bij je totaalbedrag meegerekend dit allemaal? (Check je even de factuur)
ik en mijn man hebben altijd 2 koffertjes als handbagage (hij 1 en ik 1), en dat is geen probleem, ze liggen toch boven je hoofd? Als iemand het wil pakken, dan zie je dat tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Al deze kosten zijn meegerekend bij het bedrag. Er kwam inderdaad telkens als ik op verder drukte weer een zooi kosten bij, in totaal iets van 50 euro p.p. aan administratiekosten. Het gewicht zal ik inderdaad goed op letten, te laatste keer dat ik ervandaan vloog moesten we ook 45 euro betalen. Nu zal ik zeker van te voren goed thuis wegen.
is het dan eigenlijk te doen om met de bus met 2 koffers en handbagage te gaan? Word er niet snel geroofd?
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest inquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
Bij ons is de heenvlucht veranderd.
We zouden om half 6 's ochtends vliegen, en dat is nu half 4 's middags.
Maar op zich is dat niet erg, hoeven we niet zo achterlijk vroeg weg.
Terug wel 's avonds pas
En dan is het daar 9 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
onze vlucht vertrekt om 06:00, om 10 uur daar. Vind ik nog wel fijn, 7 hele dagen daar. Vraag me nu alleen af hoe vroeg van te voren ik wel niet aanwezig zal moeten zijn![]()
Onze terugvlucht is wel al om 10 uur 's ochtends, beetje jammer.
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan is het daar 9 uur(uur vroeger op tenerife)
Weeze waar ligt dat? Duitsland?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest inNee niks voor mij, liever vroeg vliegen
Dan heb je nog wat aan je eerste dag.
Maar goed ik ga pas over 2,5 maand, kan nog altijd veranderen
ik heb vorige jaar wel eens met een Fokker in het vliegtuig gezeten, alleen wist ik dat pas achteraf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, direct zitten we op dezelfde vlucht!
Wij gaan 15 dagen, en bij ons begint de reis als we hier de deur dicht trekken, dus zo erg vind ik het niet.
Maar, wij hebben wel voor Schiphol gekozen omdat we dat 's ochtends konden vliegen ipv 's avonds, en dat gaat nou niet echt op
Nou geweldigquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef lezzer het volgende:
En, ik kom eigenlijk nooit op schiphol, dus dat vind ik best leuk.
Wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Even een tvp
Wij vliegen ook naar tenerife (costa Adeje) vanaf Weeze (deutschland)![]()
[..]
Nou geweldig![]()
Persoonlijk vind ik er geen fuck aan dat wachten op vliegvelden
Ik denk dat ik na één keer ook wel genezen ben van Schiphol hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nou geweldig![]()
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nou geweldig![]()
Ja, eerlijk gezegd vinden wij dat ook heel gezellig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.
Ik zou er eigenlijk naar toe gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Myrna88 het volgende:
Maandag 27 juli vertrekken mijn vriend en ik ook naar Tererife voor 12 dagen.
Wij verblijven in het H10 Gran Tinerfe hotel in Costa Adeje. Iemand enige ervaring mee?
Geen ervaringen mee, maar wel dat het er verdomd mooit uit ziet! van buiten en van binnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Myrna88 het volgende:
Maandag 27 juli vertrekken mijn vriend en ik ook naar Tererife voor 12 dagen.
Wij verblijven in het H10 Gran Tinerfe hotel in Costa Adeje. Iemand enige ervaring mee?
Playa El Duquequote:Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Myrna88 het volgende:
En hoe is het daar in het water (de zee, dus niet het zwembad..)? Zit het vol met rotsen/stenen of valt het mee?
Echt? Ow dus wij hebben nog een kans dat onze vlucht ook gewoon 's ochtends is?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef lezzer het volgende:
Blijkt dat onze chartervlucht helemaal niet op die timetable bij schiphol staat
We vliegen dus toch bij het krieken van den dag
Ik zou het effe checken.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ow dus wij hebben nog een kans dat onze vlucht ook gewoon 's ochtends is?![]()
uimen*
voor mij
nee gewoon via neckermann.nl online. En daar kwamen de tijden naar voren (half 6 en terug 19:40)quote:Op maandag 22 juni 2009 12:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou het effe checken.
Heb je via het reisbureau geboekt?
i hope soquote:Op maandag 22 juni 2009 17:34 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb ook via neckermann geboekt, dus ik denk dat die tijden dan wel kloppen (aangezien ik dezelfde tijden heb.....).
We gaan dezelfde dagen;)quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef motherflocker het volgende:
Wij gaan 7 augustus 11 dagen naar Tenerife, reis geboekt met gogo tours.
Iemand idee wat leuk is om daar allemaal te doen denk aan aquapark, karten of stad bezoeken? Of is dat allemaal niet interesant? Dolfijnen vorige keer al gezien daar, alleen was toen met ouders is toch anders.
En of er een kroeg is die NL voetbal uitzend aangezien wij dan nog daar zitten
Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef motherflocker het volgende:
Wij gaan 7 augustus 11 dagen naar Tenerife, reis geboekt met gogo tours.
Iemand idee wat leuk is om daar allemaal te doen denk aan aquapark, karten of stad bezoeken? Of is dat allemaal niet interesant? Dolfijnen vorige keer al gezien daar, alleen was toen met ouders is toch anders.
En of er een kroeg is die NL voetbal uitzend aangezien wij dan nog daar zitten
En ja er ziin een aantal kroegen die NL Voetbal uitzend. In Costa Adeje op de boulevard (boven). Heb paar jaar geleden daar nog 020 / FEYENOORD gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs als het regent is er nog genoeg te doen:
* El Teide
* Los Gigantes
* Masca
* El drago (Icod de los Vinos)
* Taganana (als je vis lekker vind, zeker een aanrader op daar te gaan eten, vissersdorpje)
* Puerto de la Cruz ( Loro Parque)
* Het nieuwe waterpark SiamPark
* Dierenpark Las Aguilas (in de buurt van Los Christianos)
* Klooftocht Masca
* De hoofdstad Santa Cruz de Tenerife
* Piramides van Guimar
* Barranco del Inferno (adeje) (een klooftocht van een uur heen en 3 kwartier terug, naar een watervalletje) Erg mooie natuur)
* Veerboot naar La Gomera of La Palma.
* Candelaria
* Garachico
Tenerife is niet alleen strandvakantie hoorJammer dat mensen dat denken, er is zoveel te doen op dit mooie eiland
voor jou is het zeker bijna zover ?quote:Op zondag 28 juni 2009 08:01 schreef lezzer het volgende:Ik wil online inchecken, kan ik nergens dat reserveringsnummer vinden
edit: gevonden, én ingecheckt![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:10 schreef lezzer het volgende:
Tenerife, here we are!
Tot nu toe super hier!
Vandaag meteen even gaan checken wat er bij H10 Gran Tinerfe aan de hand was, of hoe het daar was.
Congres my ass, ze zijn gewoon aan het renoveren. Blijkbaar al 2 maanden, en het meisje in de horecazaak tegenover hoopte dat het snel klaar was, want er was geen hond te bekennen.
Eerlijk gezegd zijn we blij dat we nu hier zitten (omg. Playa del Duque) want we zitten veel beter
Ach er zijn nog genoeg andere (mooiere) hotels in Adeje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef Myrna88 het volgende:
[..]
Ze zijn serieus aan het renoveren daar? Dus er is een kans aanwezig dat wij eind juli ook niet eens in H10 Gran Tinerfe zitten? Mooi balen zo... Daar gaat de voorpret..
De bedoeling was blijkbaar dat het 1 juli klaar zou zijn, maar dat gingen ze dus niet halen. Het ziet er wel uit alsof het er na renovatie veel mooier op wordt. Het boulevardje lag er nu ook wat verwaarloosd bij moet ik zeggen. Waarschijnlijk drijft die omgeving daar wel op dat hotel. Tenminste, ons buurtonderzoek (babbelen met het ijsmeisje tegenover) wees dat uit. Van haar mocht het liever gisteren dan vandaag weer open daar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach er zijn nog genoeg andere (mooiere) hotels in Adeje.
Bijvoorbeeld Iberostar Grand Hotel Anthelia / Hotel Costa Adeje Gran / Hotel SENTIDO Jacaranda
Ok de eerste 2 zijn behoorlijk aan de dure kant, maar Jacaranda is wel wat goedkoper
Ben erg benieuwd waar lezzer nu zit, maar dat horen we na de vakantie toch
Afgelopen woensdag even gebeld met het reisbureau. Nadat de hostess navraag heeft gedaan bij het hotel, bleek dat er inderdaad een renovatie aan de gang is. Deze zou echter al klaar moeten zijn. Het hotel gaf aan die dag weer de eerste gasten te ontvangen en dat wij dus zonder problemen in het hotel kunnen eind juli.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
De bedoeling was blijkbaar dat het 1 juli klaar zou zijn, maar dat gingen ze dus niet halen. Het ziet er wel uit alsof het er na renovatie veel mooier op wordt. Het boulevardje lag er nu ook wat verwaarloosd bij moet ik zeggen. Waarschijnlijk drijft die omgeving daar wel op dat hotel. Tenminste, ons buurtonderzoek (babbelen met het ijsmeisje tegenover) wees dat uit. Van haar mocht het liever gisteren dan vandaag weer open daar.
Wel vreemd dat gezegd wordt dat er een congres is, terwijl ze gewoon al maanden aan het renoveren zijn.
Je reisorganisatie moet je onderbrengen in een ander, gelijkwaardig of beter, hotel. Wij zitten in een hotel dat echt beter is. En we hadden al juniorsuite zeezicht geboekt (). Ze brengen je dan waarschijnlijk onder in een ander hotel van de H10 keten. Wij hadden de keus, of in Los Christianos, of in Costa Adeje vlakbij La Caleta. Wij hebben voor dat laatste gekozen. Het is een paleisje in ieder geval
![]()
Gran Tinerfe ziet er wel tof uit vind ik, met dat restaurant wat zo uitkijkt op zee/strand. Als het gerenoveerd is, is het wel een mooi ding. Er zit wel van alles bij. Winkels, casino, restaurants etc. Strandje voor de deur. Het was er drukker dan ik van te voren verwacht had. Waar we nu zitten, is eigenlijk niks buiten het hotel. Een supermarkt, en verderop in La Caleta nog een half restaurant o.i.d. Gelukkig hebben we een autootje. Maar, hier geen proppers en vlechtvrouwtjes/blingverkopers (en daar zijn we blij om).
Vandaag zijn we in Los Christianos gweest. En ik ben blij dat ik daar niet in een hotel zit. Ieder z'n ding, maar het is mij daar te druk hoor.
Gran Tinerfe moet volgens ons eind juli toch wel klaar zijn. Maar binnen hebben we het niet gezien dus. Voordeel: je hebt allemaal nieuwe kamers waarschijnlijk 14.gif
Ik kom er bijna om het jaar en ik heb al die keren in totaal 3 kakkerlakken gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef DurQ het volgende:
Zijn er op Tenerife ook zo veel Kakkerlakken als op Gran Canaria?
Ok mooizo! Want op Gran Canaria heb ik vorige mn hele deobus leeg moeten branden! Ze kwamen dan vooral met de schemer tevoorschijn. We zaten toen trouwens op de begane grond. Terras bij ons bungalow enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom er bijna om het jaar en ik heb al die keren in totaal 3 kakkerlakken gezien
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef lezzer het volgende:
Ter geruststelling, Gran Tinerfe zag er gisteren open uit. Ik zag parasols en ook mensen (gasten).
Met hoeveel personen ga je, en wat voor auto (cat)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:18 schreef MatthijsDvD het volgende:
155 voor 2 weken dat is erg goedkoop toch? Wij komen aan zondag op tenerife south en wil graag een auto huren voor 2 weken, zou dat daar ook voor die prijs te doen zijn?
En heb je een fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:42 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer thuis!
Inleveren auto was binnen een minuut gepiept. Echt en aanrader dus.
pff wat is het hier koud
En in welk hotel ben je nou geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:42 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer thuis!
Inleveren auto was binnen een minuut gepiept. Echt en aanrader dus.
pff wat is het hier koud
Centauro nog nooit van gehoord. Record Rent a Car wel, dat is echt megabagger... Let op dat je geen kapotte auto's meekrijgt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:52 schreef Syytön het volgende:
Wij moeten ook nog voor volgende week een auto huren voor 11 dagen. We hebben nu een boeking gedaan bij Centauro, omdat die goed staat aangeschreven. Alleen staat in de bevestigingsmail, naast het logo van Centauro, het logo van Record Rent a Car, en daar willen we dus echt niet bij huren, die krijgt hele slechte reviews. Ook staat er in de mail: "[bla]. Here you will find a Record representative."
We hebben ze al een mail gestuurd voor uitleg, want nergens op de site van Centauro of Record staat dat ze samenwerken.![]()
lezzer die Autoreisen van jou klinkt wel goed, maar je moet 25 jaar of ouder zijn, grr...
Sunnycars wilden we eerst bij boeken, maar die auto is niet meer beschikbaar...
nee, we willen ook echt niet via Record Rent a Car huren. Even afwachten wat ze terugmailen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Centauro nog nooit van gehoord. Record Rent a Car wel, dat is echt megabagger... Let op dat je geen kapotte auto's meekrijgt.
Bij Sunnycars nog een andere plaats geprobeerd? Of wil je echt vanaf het vliegveld?
Je heb een loket in Costa Adeje zitten en in Playas de Las americas
Oh, ik dacht dat je dat tussen de regels door wel al gelezen had ("paleisje").quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En in welk hotel ben je nou geweest
Koud? Het is 25 graden hierNou ja overdag dan
Nee, dat is weer zo'n gedoe, twee auto's. Dan moeten we twee keer de tweede auto gaan huren; 1 keer heen naar Los Realejos, en de dag dat we terug gaan, naar het vliegveld. Want in de tussentijd hebben we niets aan de 2e auto en is het alleen maar duur. We willen gewoon een Ford Focus of soortgelijk.quote:
dan is er nog een oplossing... met de bus naar Los Realejosquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo'n gedoe, twee auto's. Dan moeten we twee keer de tweede auto gaan huren; 1 keer heen naar Los Realejos, en de dag dat we terug gaan, naar het vliegveld. Want in de tussentijd hebben we niets aan de 2e auto en is het alleen maar duur. We willen gewoon een Ford Focus of soortgelijk.
Nee, daar hebben we al naar gekeken. De bus rijdt maar 4 keer per dag die richting, da's niet zo ideaal, zeker omdat we terug vrij vroeg vliegen, dan zouden we al een taxi moeten. Daarnaast, in Los Realejos is op zich niet zo heel veel te beleven, dus we willen een beetje gaan rondtoeren op het eiland, dan geeft zo'n auto toch veel vrijheid. Zeker omdat de plek waar we verblijven redelijk achteraf ligt (privé woning).quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is er nog een oplossing... met de bus naar Los Realejos
Ziet er echt mooi uit. ben zelf ook nog op zoek naar mooie locatie om te overnachten. heb in het verleden slechte ervaringen gehad met zulke mooie plaatjes als deze dan bleek het daar toch een stuk minder te zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet hoe La Pinta eruit ziet. Hoe de service is en de kamers etc. Alleen kamertje 101 moet je niet hebben, dat is onder de spoelkeukenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Annemarie5 het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit. ben zelf ook nog op zoek naar mooie locatie om te overnachten. heb in het verleden slechte ervaringen gehad met zulke mooie plaatjes als deze dan bleek het daar toch een stuk minder te zijn.
Via http://www.vakantietenerife.nl/hotel-tenerife.php kwam ik ook nog een paar hotels tegen maar daar staat verder weinig op.
Dus hoop dat iemand mij kan helpen die er misschien al een keer geweest is??? budget is vrij ruim dus kom maar met de mooie suggesties.
groetjes annematie
Playa de Las Americasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Fiji het volgende:
Ik overweeg om nog een last-minute Tenerife te boeken, maar waar in Tenerife moet ik dan zijn voor een mooi strandje en uitgaansgelegenheden?
Ik morgen weerquote:
Die kakkerlakken hebben wij ook gezien ja, en dikke torren.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Volgende keer, wmb, ietsje meer Spanje, iets minder toeristischVooral ook om m'n Spaans wat op peil te brengen (en houden)
![]()
Wat zijn die vieze grote kakkerlakken smerig zeg, brrrrr![]()
Wat waren dan de nadelen die je aan RyanAir hebt ervaren?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
-heel mooi verslag-
Ohja, en we vliegen nooit meer naar Tenerife met RyanAir. Op alle fronten gewoon echt kut voor zo'n 5-uur vlucht.
- max 15 kilo bagage (indien meer: opnieuw inchecken en bijbetalen)quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Wat waren dan de nadelen die je aan RyanAir hebt ervaren?
Ik vlieg namelijk over iets minder dan 2 weken ook met RyanAir naar TFS..
Wij gaan altijd de eerste 2 weken van september, en hebben nu al 2 keer een hittegolf gehad. Zo'n 40 gradenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:56 schreef Fastlady het volgende:
@ charmed angel: Wij willen voor de eerste week sept gaan boeken naar tenerife is het weer nog een beetje knap daar? Welke temperaturen moet ik aan denken?
Welk plaatsje zou je ons aanraden en welk hotel/appartement? We willen gewoon lekker luieren zonnen strand en wat zien van het eiland en wat winkelen? Savonds lekker over de boulevard lopen daar wat eten? Kun je me iets adviseren? Alvast bedankt.
Eerlijk gezegd vond ik het tegenvallen, playa de las americasquote:Playa de las Americas staat bekend om het uitgaansleven, veel engelsen en duitsers. En de russen zijn helaas ook in opkomst, die zijn nog erger dan engelsen Maar wel een leuke strandtent: Monkey's heet dat geloof ik.
Bij ons tweederde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens hebben wij ook een boottocht gemaaktNog dolfijnen en grienden gezien.
Halve boot zat te kotsen![]()
hehequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef Syytön het volgende:
[..]
Bij ons tweederde.Het was ook echt niet relaxt. Wij gingen met de Shogun trouwens.
Ja, wij vertrokken ook van Puerto Colon. Gelukkig kregen we 4 kaartjes voor de prijs van 2. Maar twee hebben dan ook alleen maar gekotst danwel platgelegen. Geen succes dus. En zo'n mannetje maar rondes maken op de boot met kotszakjes en zakdoekjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heheWij hadden zo'n soort catamaran ofzo. iig niet die piratenboot
Wel vertrok onze boot vanaf Puerto Colon. Leuk haventje!
Tnx voor je tips echt heel erg bedankt, heb nog veel meer vragen heb je misschien msn of mail? of vind je dat vervelend?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij gaan altijd de eerste 2 weken van september, en hebben nu al 2 keer een hittegolf gehad. Zo'n 40 graden
Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goedGemiddel 29 graden.
Ik zelf zou gaan voor Costa Adeje, als je naar het zuiden wilt. Als je naar het noorden wil (minder zon en kouder) dan Puerto de la Cruz. Hotels in het noorden zou ik niet weten, ik ben echt een zonmens, en het kan voor mij niet warm genoeg zijn![]()
In het zuiden de beroemste hotelappartementen "Parque Santiago" die heb je in verschillende varianten en prijsklassen. Playa de las Americas.
Ik hou alleen niet van die drukke en overvolle hotels. En neig dus meer naar Costa Adeje. Ik zelf ga dit jaar naat La Pinta, jaren in El Duque gezeten, alleen is dat vorig jaar voor het eerst tegen gevallen. Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
Playa de las Americas staat bekend om het uitgaansleven, veel engelsen en duitsers. En de russen zijn helaas ook in opkomst, die zijn nog erger dan engelsenMaar wel een leuke strandtent: Monkey's heet dat geloof ik.
als je een hotel boekt in Costa Adeje, dan zit je ook dichtbij Puerto Colon, dat is een haven. daar kan je ook boottochten boeken. Je zit ook dichtbij Hertz, als je via sunnycars boekt kan je daar je auto ophalen.
aanrader voor het strand: Playa del Duque! Ik hou van dat strand, mooi wit zand, blauw water, en goede golvenEn een wat luxer strand dan alle andere stranden.
Vanuit Costa Adeje loop je zo de lange boulevard op, tot aan Los Christianos. langs de boulevard genoeg restaurantjes. Ik kan niet echt een advies geven, want het is elk jaar weer anders. Waar ik vorig jaar heb gegeten kan het jaar daarop erg tegenvallen.
Donequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan me ook even een PM sturen
Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las Americaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!
Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef DurQ het volgende:
[..]
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goedGemiddel 29 graden.
De keuze zal ook van het reisbureau afhangen, tis maar net wat ze in hun portefeuille hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.
Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh...Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
Hmmmzzz vaag?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!
Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmzzz vaag?
1 keer een heerlijke tropische bui gehadEn misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.
we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar![]()
dat komt natuurlijk omdat die vulkaan met de jaren steeds meer afslijt, en daardoor de bewolking niet meer tegenhoudtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.
Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
Anderhalve week van te voren ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
LezzerJij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?
Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef lezzer het volgende:
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de pleeIk moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
Een topic? Ow dan ga ik even zoekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
Je gaat zo snel dat je het niet eens meemaakt, gewoon vanaf gaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Druk dusDan ga ik naar het Siam Park een dag voordat ik weer naar Nederland vertrek
Dan zit ik niet meer in de schoolvakanties
Maar wel leuk dus, maar weet niet of ik dat wel durf
28 meter, kaarsrecht naar beneden.
Geen brandingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef DurQ het volgende:
Ook net weer een paar dagen terug van Tenerife. Erg lekker weer gehad natuurlijk! Leuke dingen gedaan. Zoals een Jeep-safari naar de vulkaan Teide. En een dagje naar het aquapark. Verder veel op het strand geweest.
Hoewel het strand best wel klote is, en er geen branding is... Wat dat betreft was Gran Canaria 10x beter!
En ook het stappen viel zwaar tegen!
Al met al wel een leuke vakantie gehad!
ok, maar als je op Playa de las America zit ga je daar niet zo snel heen....En om nou een stuk oceaan op te zoeken waar het vol ligt met stenen en rotsen is ook niet alles!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:52 schreef christvs het volgende:
[..]
Geen branding?
Vlak onder het vliegveld van zuid ligt een grote rots (die hoge rode). Daar ligt een heel mooi strand bij, met vaka hele hoge golven. Hier wordt ook vele gesurfd.
Ik kan het weten, 3 jaar geleden ben ik er bijna in verdronken (licht overdreven).
Wij waren meestal bij Cream of sound te vinden. Of zat jij meestal in een andere hoek?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:49 schreef WillyML het volgende:
Paar dagen terug vanuit Playa de Las Americas en ik moet zeggen: Nog nooit zo'n vette stapvakantie gehad. Met 3 vrienden was het stappen 's avonds echt een belevenis. Moet eerlijk zeggen, dat we elke avond in de Engelse pubs zaten en niet in de Nederlandse, maar de sfeer was overal top!
Goede dj's, mooie vrouwen, goedkoop bier = Ideale vakantie 2009!
Waar was dat precies?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef DurQ het volgende:
[..]
Wij waren meestal bij Cream of sound te vinden. Of zat jij meestal in een andere hoek?
Oh ja, daar zijn wij, onbewust, zo;n hoerentent binnengelopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef WillyML het volgende:
[..]
Waar was dat precies?
Wij gingen meestal uit eten bij die Belgische kerel bij die tent die Villaflor heette of bij Royal Garden, vanuit daar binnendoor naar de boulevard vol Engelse pubs (Yordy's, Oasis, Jumpin Jacks etc.)
Je moest daar zo een trappetje af. Daar zaten dan 3/4 tentjes op een rijtje. Met boven bij de trap een shitload aan 18 jarige Engelse propper sletjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef WillyML het volgende:
[..]
Waar was dat precies?
Wij gingen meestal uit eten bij die Belgische kerel bij die tent die Villaflor heette of bij Royal Garden, vanuit daar binnendoor naar de boulevard vol Engelse pubs (Yordy's, Oasis, Jumpin Jacks etc.)
Haha nee joh, je moet dit park ook echt niet met Duinrell vergelijken hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Doet dat niet pijn aan je kont dan? Die in Duinrell deed al au.
Dragon... ow ik ben zo benieuwd naar dat park. Vorig jaar was hij nog niet open toen wij er waren en we werden gek gemaakt van alle leuke reclamefilmpjes overal
Ben echt aan het aftellen nu. Nog maar 3,5 dag werken. Volgende week donderdag lekker vrij. En maandag vliegen. Ben zo benieuwd naar de vliegtijden
Volgens mijn vriendin (die op Tenerife woont) is het echt al weer warmer aan het worden.Was gisteren 40 graden daar
Ze heeft er een foto van gemaakt
Heeerlijk... ik verlang naar Tenerife! Ooit ga ik er wonen
Ow en wat is dit? moet je dan je adem in houden? Want dan weet ik dat ik zeker weten niet hier in moet gaan.
[ afbeelding ]
Dat wordt vroeg op!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yes ik heb de tickets binnen.
Ik vlieg 31-08 om 5:20 uur heen en 09-09 19:40 uur terug.
Ja dat is balen vroeg op. Ik slaap dan gewoon 1 hele nacht niet, want we gaan al om 1 uur richting schiphol.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg op!
Maar, wel je volle dagen benut, en dat is echt wel een voordeel
Haha onbewustquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn wij, onbewust, zo;n hoerentent binnengelopen![]()
Dit topic niet kicken als er hier in Groningen 30cm sneeuw ligt is een beginquote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Knakker het volgende:
Wij gaan eind januari een weekje naar Tenerife. Ons plan is om de helft van de week wat te doen (gaan sowieso week auto huren om rond te rijden) en de andere helft te relaxen. Geven de voorkeur om ver weg te blijven van alle grote toeristenhotels en 'de grote stad'... zijn er eigenlijk ook 'schattige' dorpjes op het eiland waar we kunnen verblijven en waar wat leuke eetgelegenheden zijn? Heb echt geen idee hoe dat eiland in elkaar steeks namelijk
Enfin, als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag!![]()
Winterzon heb je bijna niet hoor in het noordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef Knakker het volgende:
Ik heb na wat zoeken gezien dat we toch op de noordkant van het eiland willen zitten - daar lijkt het nog minst toeristisch. Het weer is wel minder, maar we huren toch een auto waarmee we overdag het warmere weer op kunnen zoeken als het echt niet uit te houden is. Hebben uiteindelijk een simpel en schattig hostelletje gezien in het historische centrum van La Orotava met uitstekende reviews, dus dat heb ik geboekt.
En prima betaalbaar: voor vluchten en onderkomen (eigen kamer, tweepersoonsbed) voor 2 personen zijn we nu in totaal 300 euro kwijt. Een klein autootje voor een week kost incl verzekering nog geen 150 euro, dus al met al prima te veroorloven voor een weekje winterzon dacht ik zo
1 Tip ga naar Siam Parkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Eirick het volgende:
Kick!
Ik ga binnekort 9 dagen richting Tenerife.
Iemand tips voor Zuid-Tenerife?
Via de westkust van zuid naar noord, of andersom. Echt een aanrader!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef caipiroska het volgende:
Een auto huren is ook erg handig, kun je mooi naar Puerto de la Cruz en Santa Cruz rijden!En naar vele andere plaatsen natuurlijk
Ligt er aan wat je zoekt natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Grand Tinerfe aan te raden qua ligging?
Volgens mij in adeje?? En dichtbij het strand? Maar weet ikniet meer zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Grand Tinerfe aan te raden qua ligging?
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palacequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij in adeje?? En dichtbij het strand? Maar weet ikniet meer zeker
Ik denk dat hij die bedoeltquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace
Jep die.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep die.
Hebben inmiddels geboekt, van 10 tot 23 septemberHoop dat het nog lekker warm is dan
Ik ga 15 tm 29 september.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep die.
Hebben inmiddels geboekt, van 10 tot 23 septemberHoop dat het nog lekker warm is dan
Ik zat al even terug te lezen ja, maar pas nadat we betaald haddenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfs
Oh, op Tenerife is het het hele jaar door goed weer over het algemeen.
hebben jullie een leuke aanbieding te pakken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zat al even terug te lezen ja, maar pas nadat we betaald haddenEr was nogal wat haast bij
Nou dan heb ik het 5 jaar geleden slecht getroffen, was een graadje of 26 en vel bewolking en dat 2 weken lang.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfs
Oh, op Tenerife is het het hele jaar door goed weer over het algemeen.
Mwah, 13 dagen, inclusief ontbijt, vlucht e.d. voor 1725. 2 Personen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben jullie een leuke aanbieding te pakken?
netjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mwah, 13 dagen, inclusief ontbijt, vlucht e.d. voor 1725. 2 Personen.
Ik ga elk jaar naar Tenerife, en ik heb het nooit slecht getroffen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou dan heb ik het 5 jaar geleden slecht getroffen, was een graadje of 26 en vel bewolking en dat 2 weken lang.
Zat in Playa de las Americas en voond er weinig aan.
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
netjesJe zit wel in een lluxe hotel he
24 uur van te voren online reserveren is ideaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
En overal waar we keken kregen we dezelfde reis, maar dan 11 dagen, voor die prijs. Nu dus 13 dagen (Neckermann)
Zie alleen weer op tegen de vlucht, maargoed. Even kijken of we nooduitgangplaatsen kunnen reserveren bij Transavia.
Nee, ik ben 2 meter en zit klem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
24 uur van te voren online reserveren is ideaal
Bang voor vliegen???
Ik ook hoor, maar mij maakt het niet uit waar ik zitBang ben ik toch wel, waar ik ook zit
Ben benieuwd hoelaat we vliegen. Op de site (neckermann) stond 's middags. maar dat was vorig jaar ook zo en opeens vlogen we 's ochtends
Maar niks anders als een budgetvlieger?quote:
en volquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef Xafari het volgende:
Last Minute Tenerife
Een buitenkans voor degenen die snel willen vertrekken:
http://www.tenerife-vakan(...)ntie-aanbieding.html
Dit luxe appartement huur je van een Belg die al 6 jaar in Tenerife woont![]()
Welkom!
Guy
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef SlevinX het volgende:
Tenerife en zeker playa de las americas is echt saai en nep. Kan je net zo goed naar een goedkoper hotel in spanje ofzo gaan. Enige leuke daar is andere eilanden bezoeken zoals La gomera. Verder weinig te zien of te doen.
En niet iedereen hoeft het hier eens mee te zijn, maar ik waarschuw maar vast:D
Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dan betaald pp? En welk hotel/app?
Sorry, maar volgens mij heb je je echt voor geen ene meter geïnformeerd over je vakantiebestemming van te voren. En dan denk ik, "jammer dan".quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!
Park club europe heette het hotel
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef SlevinX het volgende:
Daar betaal je toch Gennez 1000 euro voor? Zelfs de helft is nog duur! Als je niets wil doen dan ga je toch naar z Frankrijk ofzo voor een prikkie
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf onderzoeken wat je kunt doen ipv alleen van een reisorganisatie afhankelijk zijn....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:56 schreef SlevinX het volgende:
En de excursies die we via Jiba konden kiezen waren ook niet echt om je 14 dgn bezig te houden. Ik kan niet langer dan 2 dgn stilzitten en dat gebeurde al snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |