abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:02:26 #1
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_66556468
Komende zomer op vakantie naar Tenerife! Vanaf 7 augustus, 11 dagen!

Vlak aan de kust in Parque Santiago op Playe de las Americas.

Welke Fokkers gaan er nog meer?
pi_66557039
Wij waren vorig jaar op Tenerife.

Aanrader: auto huren en eiland rondcrossen, op dolfijnenjacht met een kleine catamaran (niet met zo'n grote piratenboot mee ) en waterpijp roken bij de Dubai Bar.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 1 maart 2009 @ 13:47:25 #3
203638 DurQ
pi_66579266
Ok, dolfijnentripje heb ik 2 jaar trug op Gran Canaria al gedaan;)
  zondag 1 maart 2009 @ 20:05:43 #4
203638 DurQ
pi_66592604
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Wij waren vorig jaar op Tenerife.

Aanrader: auto huren en eiland rondcrossen, op dolfijnenjacht met een kleine catamaran (niet met zo'n grote piratenboot mee ) en waterpijp roken bij de Dubai Bar.
Ben je trouwens ook lekker misselijk geworden van die boottocht?
pi_66594736
Tvp. Willen deze week gaan boeken. Tenerife is een van de kanshebbers.
  maandag 2 maart 2009 @ 00:06:59 #6
203638 DurQ
pi_66602703
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef tevebe het volgende:
Tvp. Willen deze week gaan boeken. Tenerife is een van de kanshebbers.
In wat voor soort familiare kring ga je?
pi_66606194
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef DurQ het volgende:

[..]

Ben je trouwens ook lekker misselijk geworden van die boottocht?
Ja, op zo'n piratenboot naar die rotspartij. Sjezus, driekwart van de mensen zagen groen, waarvan minstens de helft ook daadwerkelijk aan het kotsen was. Wat een drama.

Maar dat tochtje met die catamaran met die dolfijnen was zó tof!
Ik had liever die nog een keer gedaan elke dag.
pi_66606786
terzijde maar ik verbaas me er altijd over dat st. cruz zo'n tering grote stad is voor zo'n mini eilandje
  maandag 2 maart 2009 @ 20:18:52 #9
203638 DurQ
pi_66629230
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:37 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, op zo'n piratenboot naar die rotspartij. Sjezus, driekwart van de mensen zagen groen, waarvan minstens de helft ook daadwerkelijk aan het kotsen was. Wat een drama.

Maar dat tochtje met die catamaran met die dolfijnen was zó tof!
Ik had liever die nog een keer gedaan elke dag.

Haha, 1 x was genoeg voor mij! Ik heb toen ook nog zon reuze schildpad en een walvis gezien! Was wel tof ja!
pi_66629361
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef DurQ het volgende:

[..]

In wat voor soort familiare kring ga je?
Groep van 5-6 vrienden. Het moet een relax vakantie gaan worden.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:35:11 #11
203638 DurQ
pi_66688238
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef tevebe het volgende:

[..]

Groep van 5-6 vrienden. Het moet een relax vakantie gaan worden.
Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!

Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()

pi_66695035
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:

[..]

Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er relax uit. Hopelijk kunnen we nog iets vinden morgen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:26:06 #13
203638 DurQ
pi_66695365
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ziet er relax uit. Hopelijk kunnen we nog iets vinden morgen.
Was vorige week al erg veel vol geboekt! We hadden de laatste 3 kamer appartement die nog beschikbaar was!
pi_66697862
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef DurQ het volgende:

[..]

Was vorige week al erg veel vol geboekt! We hadden de laatste 3 kamer appartement die nog beschikbaar was!
Hm hopen dat ze dan nog maar iets hebben en anders een ander eiland ofzo. Als ik maar ergens kan relaxen.
pi_68438384
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb geboekt! 31 augustus vertrek ik 10 daagjes naar Tenerife!

La Pinta in Costa adeje

donderdag 30 april 2009 @ 11:42:47 #16
203638 DurQ
pi_68524255
Dat ziet er ook niet verkeerd uit zeg
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:50:53 #17
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_68603893
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb geboekt! 31 augustus vertrek ik 10 daagjes naar Tenerife!

La Pinta in Costa adeje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ha daar ga ik ook naar toe zelfde appartement van de 29 juni tot 10 jiuli ongeveer
verder lekker auto huren daar naar de grootste kartbaan van europa, die daar zou moeten zijn
2 waterpretparken bezoeken en nog veel meer leuke dingen doen
Carpe Diem!
pi_68604475
Ik heb een tijd terug ook geboekt. Het is alleen Gran Canaria geworden. 29juli-12augustus
pi_68617841
quote:

La Pinta in Costa adeje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Da's boven de Dubai Bar!

Aan het mooiste stukje strand van die kant van Tenerife. Je zit daar echt wel goed.
Wij zaten in het hotel aan de andere kant van de weg daar.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:53:32 #20
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_68621836
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef tevebe het volgende:
Ik heb een tijd terug ook geboekt. Het is alleen Gran Canaria geworden. 29juli-12augustus
Welke plaats en hotel?
Drugs are good mkay?
pi_68625827
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:15 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Da's boven de Dubai Bar!

Aan het mooiste stukje strand van die kant van Tenerife. Je zit daar echt wel goed.
Wij zaten in het hotel aan de andere kant van de weg daar.
Wij gaan elk jaar naar Costa Adeje. veel beter dan Los Christianos en Playa de las americas.

Playa El duque Geweldig strand.

Maar Dubai Bar? Nog nooit van gehoord en ik kom er toch wel elk jaar
pi_68627202
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Party_P het volgende:

[..]

Welke plaats en hotel?
Uhm Playa del Ingles en we hebben een of ander appartement. Naam zou ik moeten opzoeken.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:21:44 #23
203638 DurQ
pi_68632392
Lekker uitgaan daar in Scandic en Zigzag
pi_68638734
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef DurQ het volgende:
Ergens moesten we wegblijven ivm vele homo's. Ben alleen de naam kwijt
pi_68643640
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef tevebe het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die daar juist wel interesse in hebben, dus als het je weer te binnen schiet...
 FR
  maandag 4 mei 2009 @ 12:58:04 #26
203638 DurQ
pi_68652499
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja klopt, er is daar ergens een winkelcentrum met allemaal gay-bars. Je ziet savonds ook veel travestieten over straat lopen
pi_68654104
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef DurQ het volgende:
Is dat in Tenerife
  maandag 4 mei 2009 @ 14:29:40 #28
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_68655156
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef tevebe het volgende:

[..]

Uhm Playa del Ingles en we hebben een of ander appartement. Naam zou ik moeten opzoeken.
Los Salmones, broncemar?
Drugs are good mkay?
pi_68657659
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef Party_P het volgende:

[..]

Los Salmones, broncemar?
Las/Los Faluas ofzoiets.
pi_68664869
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Is dat in Tenerife
Nee, dat is Gran Canaria
  maandag 4 mei 2009 @ 19:48:18 #31
140099 Goomba
Stinkzwam
pi_68666177
Dat homo-centrum heet Jumbo en je kunt daar als hetero best een keer op een terrasje gaan zitten. Er zijn wel tentjes die niet gericht zijn op homo's. Er lopen echt heel veel vreemde figuren rond. Best lachen om te zien.

De meeste winkels en restaurants zitten ook in dat centrum. 's Avonds verandert het echt in een opmerkelijk tafereel, heel apart om te zien. Allemaal travestieten, straatartiesten (clowns, acrobaten) enzo.

Ben trouwens net terug van Tenerife. Vond ik echt veel beter dan Gran Canaria, mede omdat Tenerife een toffe boulevard heeft en Gran Canaria (playa del ingles dan) alleen maar centra's, waar je met een taxi tussen heen en weer moet pendelen (lopend te ver imho). Als ik nogmaals naar Gran Canaria zou gaan zou ik voor Meloneras kiezen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:53:59 #32
203638 DurQ
pi_68743389
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef Goomba het volgende:
Dat homo-centrum heet Jumbo en je kunt daar als hetero best een keer op een terrasje gaan zitten. Er zijn wel tentjes die niet gericht zijn op homo's. Er lopen echt heel veel vreemde figuren rond. Best lachen om te zien.

De meeste winkels en restaurants zitten ook in dat centrum. 's Avonds verandert het echt in een opmerkelijk tafereel, heel apart om te zien. Allemaal travestieten, straatartiesten (clowns, acrobaten) enzo.

Ben trouwens net terug van Tenerife. Vond ik echt veel beter dan Gran Canaria, mede omdat Tenerife een toffe boulevard heeft en Gran Canaria (playa del ingles dan) alleen maar centra's, waar je met een taxi tussen heen en weer moet pendelen (lopend te ver imho). Als ik nogmaals naar Gran Canaria zou gaan zou ik voor Meloneras kiezen.
Ik vond de Boulevard op Gran Canaria ook wel tof anders....maargoed mss is die op Tenerife wel nog beter
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:03:08 #33
140099 Goomba
Stinkzwam
pi_68781565
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:53 schreef DurQ het volgende:

[..]

Ik vond de Boulevard op Gran Canaria ook wel tof anders....maargoed mss is die op Tenerife wel nog beter
De enige boulevard op Gran Canaria die ik heb gezien is die bij Meloneras...en die is ook leuk, maar die van Tenerife is veel groter en er is meer te doen!
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:41:34 #34
203638 DurQ
pi_68783064
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Goomba het volgende:

[..]

De enige boulevard op Gran Canaria die ik heb gezien is die bij Meloneras...en die is ook leuk, maar die van Tenerife is veel groter en er is meer te doen!
Die op Playa del Ingles is ook veel te doen hoor, en best wel lang!
pi_69326061
Nog 5 weken en dan ga ik naar Tenerife
Ik ben op zoek naar een goed (en goedkoop ) adres voor het huren van een auto.
Iemand tips?

Gran Canaria is ook tof trouwens, ik ben twee keer in Costa Meloneras geweest.
pi_69332913
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef lezzer het volgende:
Nog 5 weken en dan ga ik naar Tenerife
Ik ben op zoek naar een goed (en goedkoop ) adres voor het huren van een auto.
Iemand tips?

Gran Canaria is ook tof trouwens, ik ben twee keer in Costa Meloneras geweest.
Ik reserveer altijd online van te voren via sunnycars.nl Dit is all inclusive. Laaat je geen verzekeringen aansmeren bij het bedrijf als je de auto gaat ophalen, want dan betaal je dubbel.

Ik heb daar al veel auto's gehuurd, altijd goede auto's geen gebreken en meestal wel het nieuwste. Goedkoop? Ik weet niet wat jij goedkoop vind, maar als je online boekt heb je regelmatig leuke aanbiedingen

Owja we hebben ook wel eens een duurdere auto meegekregen omdat de auto's die wij gehuurd hadden al weg waren. Erg goede service

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2009 20:16:00 ]
pi_69333746
Sunnycars wordt ook door ons reisbureau aanbevolen, maar ik heb gezien dat het best goedkoper kan Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar ik wil de auto voor 9 tot 15 dagen huren, en dan loopt het wel in de papieren.
Iemand ervaring met www.autoreisen.es?
pi_69344735
waarom zoveel dagenhuren? Wij huren de auto een week, meer dan genoeg om alles te zien. Of zit je ver van de kust af? Waar ga je heen? Als je tips nodig heb dan hoor ik het wel. (mijn man komt van Tenerife )
pi_69344786
Je moet echt oppassen met goedkope verhuurders. Er gebeuren veel ongelukken met zulke auto's. Het is gewoon echt een tip, neem een goed bedrijf die. Overal waar ik kom, huur ik een auto van sunnycars. En het is altijd goed
pi_69391534
Is er iemand eigelijk al in dat siam park geweest?

En in het hotel 'best tenerife' ?

K ben benieuwd, zie het over een paar daagjes
ook al niet
pi_69395155
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet echt oppassen met goedkope verhuurders. Er gebeuren veel ongelukken met zulke auto's. Het is gewoon echt een tip, neem een goed bedrijf die. Overal waar ik kom, huur ik een auto van sunnycars. En het is altijd goed
Ik hoor het overal, dat ik Sunnycars moet nemen, dus ik denk dat ik dat toch ga doen
We gaan voor het eerst echt 15 dagen naar een relaxoord (Playa de las Americas/Costa Adeje), en we zijn bang dat we ons gaan vervelen
En als wij ons vervelen gaan we winkelen...

Ik ben zelf zeker iemand die niet de hele dag kan gaan liggen afwachten op een stretcher tot het avond is.
De afweging tussen 1 of 2 weken een auto huren was ook dat we dan niet met zo'n bus langs al die oorden hoeven voor we bij het hotel zijn. Ja, klinkt belachelijk, maar als het een paar tientjes meer kost hebben we net zo lief een auto vanaf het vliegveld.
Van de andere kant, een auto die 3/4 van de tijd werkloos op de parkeerplaats staat is ook niks natuurlijk.
We zitten echt pal aan het strand, dus het is niet zo dat we vanuit de binnenlanden moeten komen o.i.d.

Vorig jaar waren we aan de Costa del Sol in het najaar, en toen hadden we de hele periode een auto (package deal) en dat is echt zo goed bevallen. Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Van het noorden van Playa de las Americas naar Los Christianos, is dat een beetje te lopen?
pi_69408478
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef JointjeErbij het volgende:
Is er iemand eigelijk al in dat siam park geweest?

En in het hotel 'best tenerife' ?

K ben benieuwd, zie het over een paar daagjes
Vorig jaar zou deze open gaan, maar de openingsdatum was weer uitgesteld. Dus helaas voor ons. Maar hoor van vrienden (die op Tenerife wonen) dat het een erg leuk park! Zeker een aanrader! Dus ik ga er zeker weten in augustus heen

Best Tenerife heb ik nog nooit van gehoord, ik welke plaats ligt dat?
pi_69408729
quote:
Ik hoor het overal, dat ik Sunnycars moet nemen, dus ik denk dat ik dat toch ga doen
We gaan voor het eerst echt 15 dagen naar een relaxoord (Playa de las Americas/Costa Adeje), en we zijn bang dat we ons gaan vervelen
En als wij ons vervelen gaan we winkelen...
Winkelen is ook erg leuk. Wat wij zeker altijd een dag doen is van Costa Adeje lopen naar Los Christianos, daar even wat eten en dan weer teruglopen. Met uiteraard ook winkeltjes kijken Onderweg terrasje pakken, heerlijk.
quote:
Ik ben zelf zeker iemand die niet de hele dag kan gaan liggen afwachten op een stretcher tot het avond is.
Nee zo zijn wij ook niet, wijn gaan hooguit 2 uurtjes per dag naar het strand, en soms helemaal niet. Wel een aanrader is het strand Playe del Duque (in het luxe gedeelte van Costa Adeje) Super mooi strand een lekkere golven (soms een beetje hoog) maar wel geweldig.
quote:
De afweging tussen 1 of 2 weken een auto huren was ook dat we dan niet met zo'n bus langs al die oorden hoeven voor we bij het hotel zijn. Ja, klinkt belachelijk, maar als het een paar tientjes meer kost hebben we net zo lief een auto vanaf het vliegveld.
Van de andere kant, een auto die 3/4 van de tijd werkloos op de parkeerplaats staat is ook niks natuurlijk.
We zitten echt pal aan het strand, dus het is niet zo dat we vanuit de binnenlanden moeten komen o.i.d.

Vorig jaar waren we aan de Costa del Sol in het najaar, en toen hadden we de hele periode een auto (package deal) en dat is echt zo goed bevallen. Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.
Op zich vind ik dat niet zo heel erg, met de bus naar het hotel. Wij hebben altijd het geluk dat we 's ochtends vliegen, en komen dus ook rond 9 uur aan op Tenerife, koffers pakken en de bus in. We zijn toch altijd best wel moe naar zo'n vliegreis, dus we laten ons lekker rijden Maar het is wat jezelf prettig vind natuurlijk.
quote:
Van het noorden van Playa de las Americas naar Los Christianos, is dat een beetje te lopen?
Ik vind dat wel, met een paar goede stappers Drink genoeg onder weg. Als je na deze wandeling echt moe ben, dan kan je als je in Los Christianos ben, altijd nog in de haven de watertaxi pakken, die je langs de dolfijnen terugvaart naar Puerto colon (Playa de las America)
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 09:21:35 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_69408814
Als het mooi weer is, is het leuk inderdaad. Ik was daar vijf jaar geleden en bijna de hele week regen gehad, dan verveel je je dood.

Ik vind van de Canarisch Eilanden eigenlijk Fuerteventura het mooist, vanwege de mooie brede stranden.

Dit jaar helaas (weer) geen vakantie voor mij, geen geld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_69409195
Fijne tips charmed_angel
* lezzer heeft er echt zin in!
Nog 4,5 week
pi_69409214
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:21 schreef Karina het volgende:
Als het mooi weer is, is het leuk inderdaad. Ik was daar vijf jaar geleden en bijna de hele week regen gehad, dan verveel je je dood.

Ik vind van de Canarisch Eilanden eigenlijk Fuerteventura het mooist, vanwege de mooie brede stranden.
[ afbeelding ]

Dit jaar helaas (weer) geen vakantie voor mij, geen geld.
Zelfs als het regent is er nog genoeg te doen:

* El Teide
* Los Gigantes
* Masca
* El drago (Icod de los Vinos)
* Taganana (als je vis lekker vind, zeker een aanrader op daar te gaan eten, vissersdorpje)
* Puerto de la Cruz ( Loro Parque)
* Het nieuwe waterpark SiamPark
* Dierenpark Las Aguilas (in de buurt van Los Christianos)
* Klooftocht Masca
* De hoofdstad Santa Cruz de Tenerife
* Piramides van Guimar
* Barranco del Inferno (adeje) (een klooftocht van een uur heen en 3 kwartier terug, naar een watervalletje) Erg mooie natuur)
* Veerboot naar La Gomera of La Palma.
* Candelaria
* Garachico

Tenerife is niet alleen strandvakantie hoor Jammer dat mensen dat denken, er is zoveel te doen op dit mooie eiland
pi_69775303
Wij zij nu aan het kijken of we in Augustus naar Tenerife kunnen met 4 vrienden. Tot nu toe hoor ik dat je het beste naar Playa de las Americas kunt gaan. Zijn er nog leuke discotheken in deze stad? Of kun je om goed te stappen beter naar een andere stad gaan?
pi_69787460
Ik heb begrepen dat Playa de las Americas en Los Christianos de uitgaansplaatsen zijn. Maar ik ga ook voor het eerst (en niet om te stappen ), dus ik weet het ook niet zo goed.

Is er iemand die het Centro Commercial Fanabé kan pinpointen op een googlemap o.i.d.?
Ik kan er verdorie geen adres van vinden...
pi_69792056
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:38 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Wij zij nu aan het kijken of we in Augustus naar Tenerife kunnen met 4 vrienden. Tot nu toe hoor ik dat je het beste naar Playa de las Americas kunt gaan. Zijn er nog leuke discotheken in deze stad? Of kun je om goed te stappen beter naar een andere stad gaan?
Ja Playas de las Americas!

Vorig jaar is er een nieuwe strandtent geopend, Monkeys of zoiets. Dus lekker buiten feesten aan het strand. Wij niet meer zo van het stappen, maar dat zag er retegezellig uit en goeie muziek. Kwamen ook vel Spanjaarden op af (van het eiland) en dat zie je niet vaak

Maar de betere appartementen zitten nu in Costa Adeje, en je kan vanuit Adeje zo naar Play de Las Americas lopen
pi_69801819
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:36 schreef lezzer het volgende:
Ik heb begrepen dat Playa de las Americas en Los Christianos de uitgaansplaatsen zijn. Maar ik ga ook voor het eerst (en niet om te stappen ), dus ik weet het ook niet zo goed.

Is er iemand die het Centro Commercial Fanabé kan pinpointen op een googlemap o.i.d.?
Ik kan er verdorie geen adres van vinden...
Ongeveer hier http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=28.086418,-16.735439&daddr=&geocode=&hl=nl&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=28.086567,-16.734291&sspn=0.006985,0.009656&ie=UTF8&t=h&z=17
pi_69804959
Oeh, da's nog een flinke tippel vanaf ons hotel
Thanks for the info!
pi_69810606
't lijkt ook vaak langer dan het is. weet niet waar je hotel is...

vanaf de haven colon naar onderen waar de santiago parken liggen is denk ik een kilometer of 3

taxi's zijn ook niet zo duur
pi_69890338
Ik heb tegen alle adviezen hier in toch voor 2 weken een auto gehuurd bij autoreisen.es.

Ik lees er echt alleen maar goede berichten over, en ze werken ook samen met reisorganisaties. Voornamelijk in Duitsland.
We hoefden geen creditcardnummer te geven of iets van een machtiging afgeven en cancellen kan op elk moment. Verder geen eigen risico. Ze bestaan al jaren, en hebben veel filialen over heel de Canarische Eilanden.
Een Seat Ibiza voor 15 dagen kost ¤154,29 met verzekeringen en al.
Daar neem ik de gok voor

Motivatie voor 2 weken autohuur is toch de grote vrijheid, het eigen vervoer en het idee dat je af kunt wisselen (dagje strand, dagje er op uit, dagje strand, etc.)
De taxi's op GC was ik niet kapot van qua rijstijl, ik verwacht op Tenerife zo ongeveer hetzelfde

Uiteraard zal ik de bevindingen posten bij terugkomst

Nog 2,5 week
pi_69937861
Klein mazzeltje.
Het hotel dat we geboekt hadden cancelt de boekingen wegens omstandigheden.
Van de reisorganisatie krijgen we een alternatief aangeboden dat we bij het boeken zelf afgeschoten hebben omdat het 700 euro duurder was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, autoreisen.es staat in het Anwb-Tenerife-boekje.

[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 11-06-2009 15:35:39 ]
pi_69939577
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef lezzer het volgende:
Klein mazzeltje.
Het hotel dat we geboekt hadden cancelt de boekingen wegens omstandigheden.
Van de reisorganisatie krijgen we een alternatief aangeboden dat we bij het boeken zelf afgeschoten hebben omdat het 700 euro duurder was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, autoreisen.es staat in het Anwb-Tenerife-boekje.
Welk hotel cancelt de boekingen dan? Ik ben erg benieuwd namelijk?

En naar welk hotel gaan jullie nu?

Ik wil wel graag weten hoe het was hoor, ook de ervaring met autoreisen.es
pi_69940269
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Welk hotel cancelt de boekingen dan? Ik ben erg benieuwd namelijk?
Het was H10 Gran Tinerfe. Ze hebben een congres binnen gehaald ofzoiets? Schijnt wel vaker voor te komen, dat ze dan de gasten er uit duwen (wist ik ook niet hoor, maar ik lees het over de H10-keten).
Nou ja, we gaan er op vooruit.
Waar we wel naar toe gaan zeg ik liever niet van te voren hier op het forum als je het niet erg vindt.
pi_70065765
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja Playas de las Americas!

Vorig jaar is er een nieuwe strandtent geopend, Monkeys of zoiets. Dus lekker buiten feesten aan het strand. Wij niet meer zo van het stappen, maar dat zag er retegezellig uit en goeie muziek. Kwamen ook vel Spanjaarden op af (van het eiland) en dat zie je niet vaak

Maar de betere appartementen zitten nu in Costa Adeje, en je kan vanuit Adeje zo naar Play de Las Americas lopen

Bedankt voor de tips, die Beach club Monkey's ziet er op website wel goed uit Het hotel is nu geboekt, in Playa de las Americas en zou er paar straten vanaf moeten liggen dus gaan we wel een keer langs

We hebben nu alleen een ander probleem, we komen op Tenerife South airport aan, en moeten naar playa de las Americas. Geen van ons allen is in het bezit van het rijbewijs. Wat is dan de beste manier om met 2 koffers en handbagage naar ons hotel te komen? Ik lees veel verhalen over taxi's die je flink afzetten, is het aan te raden om een taxi van te voren via internet te boeken? Welke prijs is normaal voor 3 man vanaf het vliegveld naar Playa de las Americas?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:43:56 #58
203638 DurQ
pi_70070519
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 0oGhosto0 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips, die Beach club Monkey's ziet er op website wel goed uit Het hotel is nu geboekt, in Playa de las Americas en zou er paar straten vanaf moeten liggen dus gaan we wel een keer langs

We hebben nu alleen een ander probleem, we komen op Tenerife South airport aan, en moeten naar playa de las Americas. Geen van ons allen is in het bezit van het rijbewijs. Wat is dan de beste manier om met 2 koffers en handbagage naar ons hotel te komen? Ik lees veel verhalen over taxi's die je flink afzetten, is het aan te raden om een taxi van te voren via internet te boeken? Welke prijs is normaal voor 3 man vanaf het vliegveld naar Playa de las Americas?
Je hebt niet via een reis-organisatie geboekt? Want dan wordt je normaal gesproken met een bus naar je appartement gebracht...
pi_70074114
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 0oGhosto0 het volgende:

[..]

Ja wij krijgen altijd korting in de taxi's, omdat mijn man van Tenerife komt en goed (lokaal) spaans praat. Dus wij krijgen de inwoners prijs (je heb geloof ik 3 tarieven)

Geen idee het is toch zo'n 30 a 35 minuten rijden naar playas las americas.

Maar waar heb je geboekt? Want als je via een reisorganisatie (ook via internet) heb geboekt, dan kan je je melden op het vliegveld bij zo mannetje of vrouwtje en die zegt in welke bus je moet stappen. En dan wordt je gratis naar je hotel gebracht en op de terugweg wordt je ook weer gratis naar het vliegveld gebracht/

Welk hotel zit je als ik vragen mag
pi_70081960
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja wij krijgen altijd korting in de taxi's, omdat mijn man van Tenerife komt en goed (lokaal) spaans praat. Dus wij krijgen de inwoners prijs (je heb geloof ik 3 tarieven)

Geen idee het is toch zo'n 30 a 35 minuten rijden naar playas las americas.

Maar waar heb je geboekt? Want als je via een reisorganisatie (ook via internet) heb geboekt, dan kan je je melden op het vliegveld bij zo mannetje of vrouwtje en die zegt in welke bus je moet stappen. En dan wordt je gratis naar je hotel gebracht en op de terugweg wordt je ook weer gratis naar het vliegveld gebracht/

Welk hotel zit je als ik vragen mag
Ik heb via booking.com geboekt, bij dit hotel stond niks van vervoer richting het vliegveld. Had dit inderdaad wel bij andere hotels zien staan, maar die waren flink stuk duurder.
Eerst ging een vriend mee die zeer goed spaans kan dus was dit niet echt een probleem, maar nu moeten we inderdaad een manier vinden om onder de toeristentarieven uit te komen

Het hotel waarbij ik geboekt heet Appartementos Caribe , van wat ik gelezen heb over het internet een goed hotel voor studenten
pi_70083852
booking.com toch is toch alleen de boeking van het hotel?

Heb je de vliegreis dan apart geboekt?
pi_70083897
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 07:14 schreef charmed_angel het volgende:
booking.com toch is toch alleen de boeking van het hotel?

Heb je de vliegreis dan apart geboekt?
Precies wat ik me ook afvroeg.
Ik heb wel eens begrepen dat los boeken veel duurder is dan een pakketreis via Neckermann o.i.d.
pi_70084644
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 07:26 schreef lezzer het volgende:

[..]

Precies wat ik me ook afvroeg.
Ik heb wel eens begrepen dat los boeken veel duurder is dan een pakketreis via Neckermann o.i.d.
tenzij je een vliegreis heb geboekt met ryanair ofzo
pi_70085333
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

tenzij je een vliegreis heb geboekt met ryanair ofzo
Oh, geen idee. Kun je dan voor een appel en een ei naar Tenerife vliegen?
Niet dat ik dat wil, maar over 15 jaar of zo, als ik er een vakantiehuis heb
pi_70086741
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:20 schreef lezzer het volgende:

[..]

Oh, geen idee. Kun je dan voor een appel en een ei naar Tenerife vliegen?
Niet dat ik dat wil, maar over 15 jaar of zo, als ik er een vakantiehuis heb
Heb net gekeken op transavia, op 31-08 vliegen en 09-09 terug, en dan kwam ik uit op 698,72 (2 personen) en appartement van hierboven op 323 euro. Totaal 1021 euro.

Ik heb nu een 4 sterren hotel geboekt voor 1288 euro per 2 personen. (scheelt dus 267 euro)

Ryanair vliegt niet vanuit Nederland naar Tenerife.

Bovenstaand hotel ken ik wel, goed hotel, wordt veel geboekt door engelsen, erg goedkoop als pakketreis vanuit engeland.
pi_70087424
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu een 4 sterren hotel geboekt voor 1288 euro per 2 personen. (scheelt dus 267 euro)
Pakketreis neem ik aan?
Ik heb zelf ook wel eens zo'n vergelijking gemaakt, en óf ik vlieg voor bijna niks, óf ik lig spotgoedkoop in het hotel.
Ik vind trouwens zelf het idee van een reisbureau bij vliegreizen wel prettig
pi_70087996
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef lezzer het volgende:

[..]

Pakketreis neem ik aan?
Ik heb zelf ook wel eens zo'n vergelijking gemaakt, en óf ik vlieg voor bijna niks, óf ik lig spotgoedkoop in het hotel.
Ik vind trouwens zelf het idee van een reisbureau bij vliegreizen wel prettig
Ja hotel en vliegen en vervoer naar het hotel natuurlijk (10 dagen)

Geen ontbijt en ook niet all inclusive. Dat is niet te doen voor ons, 2 a 3 dagen gaan we al eten bij familie, en we houden ervan om aan het strand te eten, gezellig restaurantje uit te proberen. Wij houden niet van dat lopend buffet voedsel

Ontbijten, we halen meestal verse broodjes bij de bakker, en eten dat op onze balkon op, of we gaan lekker langs het strand ontbijten.

Wij zijn in ieder geval geen all-inclusive mensjes Verplicht eten en drinken in je hotel niks voor ons.
Ik zou ook nooit naar zo'n superdeluxe resort gaan in bijv. Mexico. Wij houden ervan om erop uit te gaan en met zo'n all-inlusive vakantie ben je niet vrij daarin, want tja je moet wel eten in het hotel, anders is het zonde van je geld

alleen lees ik nu dat La Pinta geen 4sterren hotel meer is En dat het een aparthotel geworden is Echt vaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 10:47:25 ]
pi_70089095
Een collega van mijn vriendin gaat dit jaar naar La Pinta

Wij doen trouwens wel halfpension. Wij zijn echt zo suf in het uitzoeken van restaurantjes, en bovendien zijn we "pitsers". Lekker herkenbaar voer, daar houden wij wel van
En als het niet te pruimen is, dan gaan we alsnog ergens anders eten. Meestal is het maar heel weinig dat je extra moet betalen voor halfpension en dan vinden we het dat wel waard
pi_70093613
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Heb net gekeken op transavia, op 31-08 vliegen en 09-09 terug, en dan kwam ik uit op 698,72 (2 personen) en appartement van hierboven op 323 euro. Totaal 1021 euro.

Ryanair vliegt niet vanuit Nederland naar Tenerife.

Bovenstaand hotel ken ik wel, goed hotel, wordt veel geboekt door engelsen, erg goedkoop als pakketreis vanuit engeland.

Blij te horen dat het een goed hotel is

Ik heb inderdaad los geboekt, bij Ryanair en hotel bij booking.com. We hadden rond gekeken voor een pakketreis bij verschillende organisaties en in de stad maar deze reizen waren vaak al uitverkocht of duurder. Mijn vlucht richting tenerife vertrekt vanuit Weeze, wat van bij mij thuis net iets meer dan een uur rijden moet zijn, dus nog een fijne vertrekplaats ook.
We hebben geboekt voor 7 nachten, als ik nu kijk bij Neckerman is onze prijs tot nu toe nog lager. Alleen het vervoer naar het hotel toe zou het dan misschien nog duurder kunnen maken
We zitten overigens in een hotel met klein keukentje, een magnetron en een koelkastje dus zijn ook van plan om veel buitenshuis te eten of bij supermarktjes en bakkerijen te halen. (*Word nog wat met niemand die Spaans kan *)
pi_70094114
Ik heb het anwb-gidsje er eens bij gepakt.
Daarin staat dat van het vliegveld naar Playa de las Americas het ongeveer 20 km is, en het met de taxi 15 to 20 euro kost.

Met de bus kan ook, en dan kost het 2 euro pp.

Oh, mijn ervaring op Gran Canaria is dat echt iedereen aan de kust Duits en Engels spreekt, dus ik voorzie zelf op Tenerife ook geen problemen. Dus, ik zou me daar niet druk over maken
pi_70094644
Ik heb nu op internet een site gevonden waar je van te voren een taxi kan reserveren die je naar het hotel zal brengen, om vervolgens na 7 dagen weer op te pikken bij het hotel en optijd af te leveren. Prijs per rit is 25 euro.

Is het beter om zo'n taxi rit te reserveren of zou ik genoeg kans hebben dat ik daar voor een niet-toeristen tarief van 17 euro vervoerd zou kunnen worden?
Zou toch wel weer een lekkere maaltijd kunnen zijn voor iemand als we de 8 euro zouden besparen
pi_70094794
Dan zou ik idd met de bus gaan. Gaat erg makkelijk op Tenerife.

Sommige spreken zelfs Nederlands op het eiland!

Hou je er erg in dat je ter plekke bij Ryanair ter plekke moet betalen voor je bagage, als je teveel heb? Mijn vriend heeft een keer 250 bij moeten betalen pp en dat twee keer!

Aan elke passagier die meer dan de bagagelimiet van 15 kilo incheckt, worden kosten voor overbagage tegen het geldende tarief per kilo in rekening gebracht

Toeslag voor overbagage - Per kilo ¤ 15

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 14:03:22 ]
pi_70094871
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
zou ik genoeg kans hebben dat ik daar voor een niet-toeristen tarief van 17 euro vervoerd zou kunnen worden?
ze zijn daar echt streng in, ze zien meteen dat je een toerist ben. Je moet wel heel goed het lokale spaans praten om ze te overtuigen
pi_70095364
Volgens mij moet je nog meer rekening houden met kosten bij ryanair.

Toeslag voor online inchecken ¤ 10
Bagageverwerkingskosten - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 5
Incheckkosten op luchthaven - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 40

Kosten voor ingecheckte bagage - (Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo)
1ste tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20

2de en 3de tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20

Dit weet ik niet zeker, dus je kan het beter even navragen, of het zit al bij je totaalbedrag meegerekend dit allemaal? (Check je even de factuur)

Ow nog een tip ivm vliegen met ryanair. Zorg datje RUIM op tijd ben, het liefst 3 a 4 uur van te voren. Ze overboeken wel eens (erg vaak). Mijn man vloog vorig jaar naar Spanje ivm werk, en hij was erg vroeg, erg vroeg inchecken, schreeuwen ze door het vliegtuig, zoek snel een plek uit, want er zijn teveel vliegtickets verkocht Als je te laat ben, kan je gewoon niet mee (en heb je kans dat je met de eerstvolgende vlucht meegaat (en dan begint hetzelfde liedje opnieuw voor diegene die te laat komen)

Nee Ryanair is niet mijn maatschappij!

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 14:15:40 ]
pi_70095640
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij moet je nog meer rekening houden met kosten bij ryanair.

Toeslag voor online inchecken ¤ 10
Bagageverwerkingskosten - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 5
Incheckkosten op luchthaven - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 40

Kosten voor ingecheckte bagage - (Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo)
1ste tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20

2de en 3de tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20

Dit weet ik niet zeker, dus je kan het beter even navragen, of het zit al bij je totaalbedrag meegerekend dit allemaal? (Check je even de factuur)

Al deze kosten zijn meegerekend bij het bedrag. Er kwam inderdaad telkens als ik op verder drukte weer een zooi kosten bij, in totaal iets van 50 euro p.p. aan administratiekosten. Verdere niet genoemde kosten zijn onder andere de reisverzekering en de kosten voor het betalen met creditcard (5 euro per persoon per vlucht). Het gewicht zal ik inderdaad goed op letten, te laatste keer dat ik ervandaan vloog moesten we ook 45 euro betalen. Nu zal ik zeker van te voren goed thuis wegen.

is het dan eigenlijk te doen om met de bus met 2 koffers en handbagage te gaan? Word er niet snel geroofd?
pi_70095696
-edit-
pi_70095743
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef 0oGhosto0 het volgende:

[..]

Al deze kosten zijn meegerekend bij het bedrag. Er kwam inderdaad telkens als ik op verder drukte weer een zooi kosten bij, in totaal iets van 50 euro p.p. aan administratiekosten. Het gewicht zal ik inderdaad goed op letten, te laatste keer dat ik ervandaan vloog moesten we ook 45 euro betalen. Nu zal ik zeker van te voren goed thuis wegen.

is het dan eigenlijk te doen om met de bus met 2 koffers en handbagage te gaan? Word er niet snel geroofd?
ik en mijn man hebben altijd 2 koffertjes als handbagage (hij 1 en ik 1), en dat is geen probleem, ze liggen toch boven je hoofd? Als iemand het wil pakken, dan zie je dat toch

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 14:17:49 ]
pi_70095818
Wij hebben waarschijnlijk 3 eastpak tassen op onze ruggen en 2 koffers die we dan ergens weg zullen kunnen leggen neem ik aan. Ik heb in mijn leven nauwelijks met een bus gereist, ben het niet gewend

Aan je post te lezen had ik dan beter de paar extra euro kunnen betalen om als eerste in te mogen stappen Straks blijven we daar achter en moeten we een hele dag wachten.. Onze vlucht vertrekt om 6 uur s'ochtends, hoelaat zou jij aanraden om op het vliegveld aanwezig te zijn? Er de nacht doorbrengen lijkt me ook niet echt een goed plan
pi_70095871
Ik weet dat Transavia ook een budgetmaatschappij is officiëel, maar daar zit ik toch een stuk lekkerder dan bij Ryan Air.
Wat een toestanden als ik dat zo lees.
pi_70096261
Ja mijn man zijn werk heeft er ook van geleerd. En die vliegen tegenwoordig netjes met Transavia. (mag je ook meer bagage meenemen, en overboeken niet)

Zelfde met Easyjet, die overboeken ook altijd. Maar vind niet dat je Ryanair met Transavia kan vergelijken, Transavia is veel duurder vind ik.

Laatst ging ik naar Londen met moeders, ik had alleen mijn handbagage bij me, dus ik was echt 10 euro pp kwijt voor een retourtje. Kijk dat is leuk vliegen!

En voor antwoord op je vraag: ik zou 3 uur aanwezig zijn denk ik, Of half 3. Als ik via schiphol met Transavia vliegt dan ben ik ook altijd 3 uur van te voren aanwezig, gewoon..... voor de zekerheid

Wel een lekkere tijd om te vliegen trouwens, heb je wat aan je eerste dag

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 14:34:32 ]
pi_70096397
Ja, ik moet zeggen, wij moeten al ons best doen dat we binnen de 20kg blijven
Nou ik lees dat het bij Ryanair 15kg is, vlieg ik daar in ieder geval niet mee naar een zonnig oord voor 15 dagen
pi_70096650
Bij transavia doen ze gelukkig nooit moeilijk over 4 extra kilo's.

Vorig jaar Tenerife, had ik op de heenweg 18 kilo. ik was echt trots Op de terugweg 22 kilo Oeps teveel gekocht Maar die Spanjaarden die daar werken voor Transavia doen nooit moeilijk en hoef nooit bij te betalen.

Ik heb trouwens ook weer gunstige vliegtijden. heen 6:15 uur en terug 19:40 uur Gewoon 10 VOLLE dagen Tenerife. (Als het niet veranderd )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 14:44:09 ]
pi_70096769
Bij ons is de heenvlucht veranderd.
We zouden om half 6 's ochtends vliegen, en dat is nu half 4 's middags.
Maar op zich is dat niet erg, hoeven we niet zo achterlijk vroeg weg.

Terug wel 's avonds pas
pi_70096918
onze vlucht vertrekt om 06:00, om 10 uur daar. Vind ik nog wel fijn, 7 hele dagen daar. Vraag me nu alleen af hoe vroeg van te voren ik wel niet aanwezig zal moeten zijn

Onze terugvlucht is wel al om 10 uur 's ochtends, beetje jammer. Maar de 2e optie voor ons was wel gelijk 150 euro duurder en dan was tenerife voor ons niet meer op te brengen. Hoop nu maar dat alles goed zal lopen.
pi_70096986
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
Bij ons is de heenvlucht veranderd.
We zouden om half 6 's ochtends vliegen, en dat is nu half 4 's middags.
Maar op zich is dat niet erg, hoeven we niet zo achterlijk vroeg weg.

Terug wel 's avonds pas
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest in Nee niks voor mij, liever vroeg vliegen Dan heb je nog wat aan je eerste dag.

Maar goed ik ga pas over 2,5 maand, kan nog altijd veranderen
pi_70097013
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
onze vlucht vertrekt om 06:00, om 10 uur daar. Vind ik nog wel fijn, 7 hele dagen daar. Vraag me nu alleen af hoe vroeg van te voren ik wel niet aanwezig zal moeten zijn

Onze terugvlucht is wel al om 10 uur 's ochtends, beetje jammer.
En dan is het daar 9 uur (uur vroeger op tenerife)
pi_70097063
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En dan is het daar 9 uur (uur vroeger op tenerife)
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.
pi_70097146
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef 0oGhosto0 het volgende:

[..]

De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.
Weeze waar ligt dat? Duitsland?

Vanaf Amsterdam is het 4 uur en 20 minuten vliegen, maar heb er ook wel eens 4 uur overgedaan. Maar nooit langer dan 4 uur en 20 minuten
pi_70097259
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest in Nee niks voor mij, liever vroeg vliegen Dan heb je nog wat aan je eerste dag.

Maar goed ik ga pas over 2,5 maand, kan nog altijd veranderen

Ik dacht al, direct zitten we op dezelfde vlucht!

Wij gaan 15 dagen, en bij ons begint de reis als we hier de deur dicht trekken, dus zo erg vind ik het niet.
Maar, wij hebben wel voor Schiphol gekozen omdat we dat 's ochtends konden vliegen ipv 's avonds, en dat gaat nou niet echt op
pi_70097346
Het ligt boven Venray, Onder Boxmeer , ongeveer op de hoogte van s' Hertogenbosch alleen dan in Duitsland.
Als het maar 4 uur duurt zou het inderdaad mooi zijn, nog meer tijd op de eerste dag
pi_70097526
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik dacht al, direct zitten we op dezelfde vlucht!

Wij gaan 15 dagen, en bij ons begint de reis als we hier de deur dicht trekken, dus zo erg vind ik het niet.
Maar, wij hebben wel voor Schiphol gekozen omdat we dat 's ochtends konden vliegen ipv 's avonds, en dat gaat nou niet echt op
ik heb vorige jaar wel eens met een Fokker in het vliegtuig gezeten, alleen wist ik dat pas achteraf.

Ja aan de ene kant… ik heb nog nooit overdag gevlogen, dus het is misschien wel leuk. Kan ik ipv niks zien, wel wat zien als ik dat kleine raampje uitkijk
En je heb wel gelijk, je hoef niet zo erg vroeg je nest uit. Als wij om 6 uur vliegen staan we toch om 3 uur op schiphol, en moeten we dus om 2 uur weg uit rotterdam.
(je slaapt dus niet)

Dus ook wel een voordeel inderdaad. Hmmzz… ik ga het wel positief zien, alleen mijn man vind het wat minder Hij zegt we gaan maar 10 dagen. (normaal 15 of 22 dagen)
Achja, ik geloof dat ik het wel lekker vind, Ik ben altijd kapot de eerste dag
pi_70097827
Voor ons hetzelfde zo'n beetje.
Ik denk in ieder geval niet dat we veel slapen van te voren.
En, ik kom eigenlijk nooit op schiphol, dus dat vind ik best leuk.
pi_70121522
Wij vliegen altijd vanaf Schiphol. Mijn vakantie begint ook echt op Schiphol.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:37:38 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_70123073
Even een tvp

Wij vliegen ook naar tenerife (costa Adeje) vanaf Weeze (deutschland)

quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef lezzer het volgende:

En, ik kom eigenlijk nooit op schiphol, dus dat vind ik best leuk.
Nou geweldig Persoonlijk vind ik er geen fuck aan dat wachten op vliegvelden
pi_70130902
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Even een tvp

Wij vliegen ook naar tenerife (costa Adeje) vanaf Weeze (deutschland)

[..]

Wanneer vertrek je?
pi_70131826
quote:
Ik denk dat ik na één keer ook wel genezen ben van Schiphol hoor
pi_70133182
quote:
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.

Kijk als ik een weekend naar londen ga, dan ben ik er meestal maar een uurtje van te voren Dan wil ik zo snel mogelijk in Londen zijn
pi_70135877
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.

Ja, eerlijk gezegd vinden wij dat ook heel gezellig.
Wij gaan ook lekker op tijd, en voor precies dezelfde dingen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:39:18 #99
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70164675
Maandag 27 juli vertrekken mijn vriend en ik ook naar Tererife voor 12 dagen.

Wij verblijven in het H10 Gran Tinerfe hotel in Costa Adeje. Iemand enige ervaring mee?
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70165409
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Myrna88 het volgende:

Wij verblijven in het H10 Gran Tinerfe hotel in Costa Adeje. Iemand enige ervaring mee?
Ik zou er eigenlijk naar toe gaan
Maar we zijn er uit geschopt
(zie boven...)
pi_70165872
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Myrna88 het volgende:

Geen ervaringen mee, maar wel dat het er verdomd mooit uit ziet! van buiten en van binnen Wij moesten namelijk iemand ophalen in dat hotel.
pi_70165987
Wij gaan in ieder geval ook wel een keertje kijken denk ik, wat we nou gemist hebben
  zondag 21 juni 2009 @ 16:43:36 #103
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70224867
En hoe is het daar in het water (de zee, dus niet het zwembad..)? Zit het vol met rotsen/stenen of valt het mee?
Uno por pobre y feo
pero antojao
  zondag 21 juni 2009 @ 16:48:14 #104
142400 RedFever007
pi_70224969
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef 0oGhosto0 het volgende:

[..]

Wanneer vertrek je?
18 juli dacht ik
pi_70233977
Blijkt dat onze chartervlucht helemaal niet op die timetable bij schiphol staat
We vliegen dus toch bij het krieken van den dag
pi_70243803
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef Myrna88 het volgende:
En hoe is het daar in het water (de zee, dus niet het zwembad..)? Zit het vol met rotsen/stenen of valt het mee?
Playa El Duque Mooiste strand in het zuiden, met wit zand en wat hogere golven (ondanks de golfbrekers)
Voor de rest alleen stenen en rotsen als golfbrekers. Neem wel slippers mee, want het zwarte zand is erg heet
pi_70243822
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef lezzer het volgende:
Blijkt dat onze chartervlucht helemaal niet op die timetable bij schiphol staat
We vliegen dus toch bij het krieken van den dag
Echt? Ow dus wij hebben nog een kans dat onze vlucht ook gewoon 's ochtends is? uimen* voor mij
pi_70248562
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Echt? Ow dus wij hebben nog een kans dat onze vlucht ook gewoon 's ochtends is? uimen* voor mij
Ik zou het effe checken.
Heb je via het reisbureau geboekt?
pi_70253379
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik zou het effe checken.
Heb je via het reisbureau geboekt?
nee gewoon via neckermann.nl online. En daar kwamen de tijden naar voren (half 6 en terug 19:40)
pi_70259395
Nou, ik heb ook via neckermann geboekt, dus ik denk dat die tijden dan wel kloppen (aangezien ik dezelfde tijden heb.....).
pi_70267998
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:34 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb ook via neckermann geboekt, dus ik denk dat die tijden dan wel kloppen (aangezien ik dezelfde tijden heb.....).
i hope so Nog 2 maanden en 1 week en dan weet ik het
pi_70356417
Ik ga 22 juli naar Tenerife met 3 man, mijn tante woont op Tenerife (Los Realejos) en heeft ook nog een appartement (weet niet exact waar, maar in een kustplaats). We betalen alleen voor het vliegticket (Ryan Air) en we huren nog een auto daar. Wij vliegen trouwens met Ryan Air omdat ze een rechtstreekse vlucht hebben en de vliegtijden iets beter zijn (hoewel de vlucht heen vertrekt om 06.00 )
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:47:47 #113
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_70364252
Wij gaan 7 augustus 11 dagen naar Tenerife, reis geboekt met gogo tours.

Iemand idee wat leuk is om daar allemaal te doen denk aan aquapark, karten of stad bezoeken? Of is dat allemaal niet interesant? Dolfijnen vorige keer al gezien daar, alleen was toen met ouders is toch anders.

En of er een kroeg is die NL voetbal uitzend aangezien wij dan nog daar zitten
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:43:31 #114
203638 DurQ
pi_70368979
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef motherflocker het volgende:

Iemand idee wat leuk is om daar allemaal te doen denk aan aquapark, karten of stad bezoeken? Of is dat allemaal niet interesant? Dolfijnen vorige keer al gezien daar, alleen was toen met ouders is toch anders.

We gaan dezelfde dagen;)

Kartbaan is trouwens de grootste van europa volgens mij, dus mss wel leuk:)
pi_70385434
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef motherflocker het volgende:

Zie mijn eerdere post
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

* El Teide
* Los Gigantes
* Masca
* Taganana (als je vis lekker vind, zeker een aanrader op daar te gaan eten, vissersdorpje)
* Klooftocht Masca
* Piramides van Guimar
* Barranco del Inferno (adeje) (een klooftocht van een uur heen en 3 kwartier terug, naar een watervalletje) Erg mooie natuur)
* Candelaria
* Garachico

Tenerife is niet alleen strandvakantie hoor Jammer dat mensen dat denken, er is zoveel te doen op dit mooie eiland
En ja er ziin een aantal kroegen die NL Voetbal uitzend. In Costa Adeje op de boulevard (boven). Heb paar jaar geleden daar nog 020 / FEYENOORD gekeken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 08:52:21 ]
pi_70441386
Ik wil online inchecken, kan ik nergens dat reserveringsnummer vinden
edit: gevonden, én ingecheckt

[ Bericht 21% gewijzigd door lezzer op 28-06-2009 09:01:40 ]
pi_70442359
quote:
Op zondag 28 juni 2009 08:01 schreef lezzer het volgende:
Ik wil online inchecken, kan ik nergens dat reserveringsnummer vinden
edit: gevonden, én ingecheckt
voor jou is het zeker bijna zover ?
pi_70443314
binnen 24 uur he
Morgenochtend gaan we
pi_70462579
Gisteren 10 dagen geboekt eind Juli. Een appartement in complex Santa Maria in playa de las americas. Ben benieuwd, je leest erg veel verschillende meningen over het eiland. Maar hey, er is zon en bier dus het zal mijn tijd wel duren

En ohja, t is een tax-free island
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_70530817
Tenerife, here we are!
Tot nu toe super hier!
Vandaag meteen even gaan checken wat er bij H10 Gran Tinerfe aan de hand was, of hoe het daar was.
Congres my ass, ze zijn gewoon aan het renoveren. Blijkbaar al 2 maanden, en het meisje in de horecazaak tegenover hoopte dat het snel klaar was, want er was geen hond te bekennen.
Eerlijk gezegd zijn we blij dat we nu hier zitten (omg. Playa del Duque) want we zitten veel beter
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:44:14 #121
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70538021
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:10 schreef lezzer het volgende:
Tenerife, here we are!
Tot nu toe super hier!
Vandaag meteen even gaan checken wat er bij H10 Gran Tinerfe aan de hand was, of hoe het daar was.
Congres my ass, ze zijn gewoon aan het renoveren. Blijkbaar al 2 maanden, en het meisje in de horecazaak tegenover hoopte dat het snel klaar was, want er was geen hond te bekennen.
Eerlijk gezegd zijn we blij dat we nu hier zitten (omg. Playa del Duque) want we zitten veel beter

Ze zijn serieus aan het renoveren daar? Dus er is een kans aanwezig dat wij eind juli ook niet eens in H10 Gran Tinerfe zitten? Mooi balen zo... Daar gaat de voorpret..
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70539433
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef Myrna88 het volgende:

[..]

Ze zijn serieus aan het renoveren daar? Dus er is een kans aanwezig dat wij eind juli ook niet eens in H10 Gran Tinerfe zitten? Mooi balen zo... Daar gaat de voorpret..
Ach er zijn nog genoeg andere (mooiere) hotels in Adeje.
Bijvoorbeeld Iberostar Grand Hotel Anthelia / Hotel Costa Adeje Gran / Hotel SENTIDO Jacaranda
Ok de eerste 2 zijn behoorlijk aan de dure kant, maar Jacaranda is wel wat goedkoper

Ben erg benieuwd waar lezzer nu zit, maar dat horen we na de vakantie toch
pi_70586912
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ach er zijn nog genoeg andere (mooiere) hotels in Adeje.
Bijvoorbeeld Iberostar Grand Hotel Anthelia / Hotel Costa Adeje Gran / Hotel SENTIDO Jacaranda
Ok de eerste 2 zijn behoorlijk aan de dure kant, maar Jacaranda is wel wat goedkoper

Ben erg benieuwd waar lezzer nu zit, maar dat horen we na de vakantie toch
De bedoeling was blijkbaar dat het 1 juli klaar zou zijn, maar dat gingen ze dus niet halen. Het ziet er wel uit alsof het er na renovatie veel mooier op wordt. Het boulevardje lag er nu ook wat verwaarloosd bij moet ik zeggen. Waarschijnlijk drijft die omgeving daar wel op dat hotel. Tenminste, ons buurtonderzoek (babbelen met het ijsmeisje tegenover) wees dat uit. Van haar mocht het liever gisteren dan vandaag weer open daar.
Wel vreemd dat gezegd wordt dat er een congres is, terwijl ze gewoon al maanden aan het renoveren zijn.

Je reisorganisatie moet je onderbrengen in een ander, gelijkwaardig of beter, hotel. Wij zitten in een hotel dat echt beter is. En we hadden al juniorsuite zeezicht geboekt ( ). Ze brengen je dan waarschijnlijk onder in een ander hotel van de H10 keten. Wij hadden de keus, of in Los Christianos, of in Costa Adeje vlakbij La Caleta. Wij hebben voor dat laatste gekozen. Het is een paleisje in ieder geval

Gran Tinerfe ziet er wel tof uit vind ik, met dat restaurant wat zo uitkijkt op zee/strand. Als het gerenoveerd is, is het wel een mooi ding. Er zit wel van alles bij. Winkels, casino, restaurants etc. Strandje voor de deur. Het was er drukker dan ik van te voren verwacht had. Waar we nu zitten, is eigenlijk niks buiten het hotel. Een supermarkt, en verderop in La Caleta nog een half restaurant o.i.d. Gelukkig hebben we een autootje. Maar, hier geen proppers en vlechtvrouwtjes/blingverkopers (en daar zijn we blij om).

Vandaag zijn we in Los Christianos gweest. En ik ben blij dat ik daar niet in een hotel zit. Ieder z'n ding, maar het is mij daar te druk hoor.

Gran Tinerfe moet volgens ons eind juli toch wel klaar zijn. Maar binnen hebben we het niet gezien dus. Voordeel: je hebt allemaal nieuwe kamers waarschijnlijk 14.gif
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:25:28 #124
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70602743
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

De bedoeling was blijkbaar dat het 1 juli klaar zou zijn, maar dat gingen ze dus niet halen. Het ziet er wel uit alsof het er na renovatie veel mooier op wordt. Het boulevardje lag er nu ook wat verwaarloosd bij moet ik zeggen. Waarschijnlijk drijft die omgeving daar wel op dat hotel. Tenminste, ons buurtonderzoek (babbelen met het ijsmeisje tegenover) wees dat uit. Van haar mocht het liever gisteren dan vandaag weer open daar.
Wel vreemd dat gezegd wordt dat er een congres is, terwijl ze gewoon al maanden aan het renoveren zijn.

Je reisorganisatie moet je onderbrengen in een ander, gelijkwaardig of beter, hotel. Wij zitten in een hotel dat echt beter is. En we hadden al juniorsuite zeezicht geboekt ( ). Ze brengen je dan waarschijnlijk onder in een ander hotel van de H10 keten. Wij hadden de keus, of in Los Christianos, of in Costa Adeje vlakbij La Caleta. Wij hebben voor dat laatste gekozen. Het is een paleisje in ieder geval

Gran Tinerfe ziet er wel tof uit vind ik, met dat restaurant wat zo uitkijkt op zee/strand. Als het gerenoveerd is, is het wel een mooi ding. Er zit wel van alles bij. Winkels, casino, restaurants etc. Strandje voor de deur. Het was er drukker dan ik van te voren verwacht had. Waar we nu zitten, is eigenlijk niks buiten het hotel. Een supermarkt, en verderop in La Caleta nog een half restaurant o.i.d. Gelukkig hebben we een autootje. Maar, hier geen proppers en vlechtvrouwtjes/blingverkopers (en daar zijn we blij om).

Vandaag zijn we in Los Christianos gweest. En ik ben blij dat ik daar niet in een hotel zit. Ieder z'n ding, maar het is mij daar te druk hoor.

Gran Tinerfe moet volgens ons eind juli toch wel klaar zijn. Maar binnen hebben we het niet gezien dus. Voordeel: je hebt allemaal nieuwe kamers waarschijnlijk 14.gif
Afgelopen woensdag even gebeld met het reisbureau. Nadat de hostess navraag heeft gedaan bij het hotel, bleek dat er inderdaad een renovatie aan de gang is. Deze zou echter al klaar moeten zijn. Het hotel gaf aan die dag weer de eerste gasten te ontvangen en dat wij dus zonder problemen in het hotel kunnen eind juli.

Ben dan nog wel erg benieuwd of we hinder zullen hebben van de renovatie, als dat nog niet klaar is tegen die tijd. Ach, het duurt nog 3 weken eer ik vakantie krijg.

Lezzer, hoe bevalt Tenerife tot nu toe? Zelf zitten wij nog in dubio of wij een auto moeten huren of juist niet. Wat is jouw ervaring hierin?
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70606714
Ik zou wel een auto huren, beter zelf op pad gaan dan met die excursies mee
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:39:30 #126
203638 DurQ
pi_70606772
Zijn er op Tenerife ook zo veel Kakkerlakken als op Gran Canaria?
pi_70610061
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef DurQ het volgende:
Zijn er op Tenerife ook zo veel Kakkerlakken als op Gran Canaria?
Ik kom er bijna om het jaar en ik heb al die keren in totaal 3 kakkerlakken gezien
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:41:33 #128
203638 DurQ
pi_70610645
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik kom er bijna om het jaar en ik heb al die keren in totaal 3 kakkerlakken gezien
Ok mooizo! Want op Gran Canaria heb ik vorige mn hele deobus leeg moeten branden! Ze kwamen dan vooral met de schemer tevoorschijn. We zaten toen trouwens op de begane grond. Terras bij ons bungalow enzo
pi_70617323
Nou, wij hebben hier nog geen kakkerlak gezien hoor. En ook nauwelijks mussen rond de eettafel.
Ik ben 2 keer op GC geweest, en ook daar geen kakkerlakken. Maar we zaten wel in Lopesan Costa Meloneras, dus daar verwacht ik echt geen kakkerlak.

Wij zijn er trouwens gisteren achter gekomen dat hier echt wél wat te doen is. Even 100 meter verder gelopen op de boulevard, en daar stikt het van de eettentjes en winkeltjes
Het lag achter een bochtje

Wij hebben voor de hele 2 weken een huurauto, en ik vind dat zelf een heel relaxt idee. Gewoon dat je effe snel weg kunt als je dat wilt en geen gezeik met bussen/taxi's. Zo duur was het niet (155 euro voor 2 weken).

Het is overigens echt heel warm, 30 graden. Ik probeer zo veel mogelijk uit de echte fikkende zon te blijven, want ik verbrand waar ik bij lig. Waar die mensen die ik hier de hele dag zie liggen de moed vandaan halen is mij een raadsel. Volgens mij verbrand je je een full blown huidkanker in twee weken op deze manier.

Ik was eerder altijd in het voorjaar op de Canarische Eilanden, en dan is het toch minder warm.
Maar goed, het is echt super toeven hier, dus mij hoor je niet klagen

Goed nieuws trouwens Myrna88, dat Gran Tinerfe al weer aan het open gaan is. Het is toch wel fijn als alles zo is als je je voorgesteld had. Of in ieder geval als je daar naartoe gaat naar wat je uitgezocht hebt.

* lezzer vertrekt weer richting balkon met een boekje
pi_70817931
Ter geruststelling, Gran Tinerfe zag er gisteren open uit. Ik zag parasols en ook mensen (gasten).
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:08:32 #131
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70832234
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef lezzer het volgende:
Ter geruststelling, Gran Tinerfe zag er gisteren open uit. Ik zag parasols en ook mensen (gasten).
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70835597
155 voor 2 weken dat is erg goedkoop toch? Wij komen aan zondag op tenerife south en wil graag een auto huren voor 2 weken, zou dat daar ook voor die prijs te doen zijn?
pi_70838635
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:18 schreef MatthijsDvD het volgende:
155 voor 2 weken dat is erg goedkoop toch? Wij komen aan zondag op tenerife south en wil graag een auto huren voor 2 weken, zou dat daar ook voor die prijs te doen zijn?
Met hoeveel personen ga je, en wat voor auto (cat)

Ik zweer bij sunnycars.nl maar lezzer heeft een auto gehuurd bij autoreisen.es

155 euro voor 2 weken is erg goedkoop. Al vraag ik me af of je echt die 2 weken nodig heb. Ik huur een auto altijd maar een week, dan kan ik alles zien en zit er zelfs 2 bezoekjes aan familie bij

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2009 09:25:08 ]
pi_70840184
Tvp. Ik ga met Syyton mee!
Een signature is spang man.
pi_70863090
Nou, die 155 euro is dus voor 2 weken een Seat Ibiza bij autoreisen.es ( deze link moet je hebben: http://www.arcarhire.com/autovermietung/autovermietung.php ) .
We wisten van tevoren dat het niet de nieuwste auto's zijn, en ook dat ze lakschade hebben.
Ik heb de auto helemaal gefotografeerd voor we wegreden, maar intussen hebben we al twee keer lakschade opgelopen. Eén keer door onszelf (oeh, lag daar zo'n grote kei op de weg? *pok*), en één keer een macho die z'n deur opengooide in de parkeergarage. Dat zagen we nog aankomen ook.
Maar goed. Alles is afgekocht, en ik heb niet de indruk dat ik daar problemen mee ga krijgen.

Vorig jaar had ik gehuurd via Avis, maar dat heeft ons 35 euro eigen risico gekost omdat iemand een richtingaanwijzerslampje er af gesloopt had. Dat was overigens een nagelnieuwe Seat Leon 2.0 TDI. Toch wat anders dan deze Ibiza, maar dit werkt ook prima. Ik rij privé een bmw 5-serie, dus sowieso alles wat daar onder zit is "minder". Maar dit karretje gaat prima.
Ophalen was een eitje, hun balie zit keurig bij de andere autoverhuurders tegen over de afhaalband.Voor we de koffers hadden was de auto al geregeld. De eerste auto die we toegewezen kregen had een half slappe band. Dat ging ik zeggen en we kregen zo een andere auto mee. Geen enkel probleem.

Ik kan er niks aan doen, maar de mensen rijden hier echt als idioten en de bewegwijzering is echt ronduit k.. Of in ieder geval niet zoals wij dat gewend zijn
Wij roepen nogal eens "oh fuck we moesten hier in", met de bijbehorende ruk aan het stuur natuurlijk

Qua gebruik.
Wij hebben de auto op één dag na elke dag wel gebruikt. We zitten ook wat verder van de winkels af, dus we gaan tussen de middag wel eens effe op pad naar een centro commercial.
Eergisteren hebben we een rondje Tenerife gedaan. Via de TF-1 naar boven naar Santa Cruz, en dan via het noorden weer terug naar Costa Adeje.
Het laatste stuk was euh, heel erg avontuurlijk (lees: haarspeldbochten....), maar het was echt vet de moeite. Het noorden van Tenerife is echt prachtig, met al dat groen en die baaien. Zeer, zéér de moeite.

Het terugbrengen van de auto moet nog makkelijk blijken. Wat ik lees van anderen is dat het geen enkel probleem oplevert. Sleutels op de balie, effe tekenen en klaar. Ze gaan niet eens de auto checken (ze weten je toch wel te vinden als het moet denk ik). Bij het ophalen op het vliegveld leverde iemand voor mij een auto in, en dat duurde nog geen minuut.

Wij wilden overigens ook graag vanaf het vliegveld al een auto hebben, dus dan kom je bijna automatisch al uit op de hele reisduur.

Uiteraard ga ik nog wel melden hoe het inleveren verliep.
pi_70955923
En we zijn weer thuis!
Inleveren auto was binnen een minuut gepiept. Echt en aanrader dus.

pff wat is het hier koud
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:11 #137
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70957154
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 03:42 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer thuis!

pff wat is het hier koud
En heb je een fijne vakantie gehad?

Wij zagen op Internet dat er een excursie is met de Royal Delphin, boot met glazen onderkant. Heb jij deze excursie ook gedaan en wat vond je ervan?

Over iets minder dan 2 weken vertrekken wij naar Tenerife. Heb er zin in! Nog leuke bars / cafe's aan te raden? Nog tips?
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70957166
Wij moeten ook nog voor volgende week een auto huren voor 11 dagen. We hebben nu een boeking gedaan bij Centauro, omdat die goed staat aangeschreven. Alleen staat in de bevestigingsmail, naast het logo van Centauro, het logo van Record Rent a Car, en daar willen we dus echt niet bij huren, die krijgt hele slechte reviews. Ook staat er in de mail: "[bla]. Here you will find a Record representative."
We hebben ze al een mail gestuurd voor uitleg, want nergens op de site van Centauro of Record staat dat ze samenwerken.
lezzer die Autoreisen van jou klinkt wel goed, maar je moet 25 jaar of ouder zijn, grr...
Sunnycars wilden we eerst bij boeken, maar die auto is niet meer beschikbaar...
pi_70960085
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 03:42 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer thuis!

pff wat is het hier koud
En in welk hotel ben je nou geweest

Koud? Het is 25 graden hier Nou ja overdag dan
pi_70960152
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:52 schreef Syytön het volgende:
Wij moeten ook nog voor volgende week een auto huren voor 11 dagen. We hebben nu een boeking gedaan bij Centauro, omdat die goed staat aangeschreven. Alleen staat in de bevestigingsmail, naast het logo van Centauro, het logo van Record Rent a Car, en daar willen we dus echt niet bij huren, die krijgt hele slechte reviews. Ook staat er in de mail: "[bla]. Here you will find a Record representative."
We hebben ze al een mail gestuurd voor uitleg, want nergens op de site van Centauro of Record staat dat ze samenwerken.
lezzer die Autoreisen van jou klinkt wel goed, maar je moet 25 jaar of ouder zijn, grr...
Sunnycars wilden we eerst bij boeken, maar die auto is niet meer beschikbaar...
Centauro nog nooit van gehoord. Record Rent a Car wel, dat is echt megabagger... Let op dat je geen kapotte auto's meekrijgt.

Bij Sunnycars nog een andere plaats geprobeerd? Of wil je echt vanaf het vliegveld?

Je heb een loket in Costa Adeje zitten en in Playas de Las americas
pi_70960506
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Centauro nog nooit van gehoord. Record Rent a Car wel, dat is echt megabagger... Let op dat je geen kapotte auto's meekrijgt.

Bij Sunnycars nog een andere plaats geprobeerd? Of wil je echt vanaf het vliegveld?

Je heb een loket in Costa Adeje zitten en in Playas de Las americas
nee, we willen ook echt niet via Record Rent a Car huren. Even afwachten wat ze terugmailen.

We willen vanaf TFS een auto huren, omdat we naar Los Realejos moeten met 4 man een 4 koffers. Dus vandaar, anders was het idd niet zo'n punt geweest.
pi_70981009
2 Auto's? Een Toyota yaris ofzo?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 21:13:04 ]
pi_70981251
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En in welk hotel ben je nou geweest

Koud? Het is 25 graden hier Nou ja overdag dan
Oh, ik dacht dat je dat tussen de regels door wel al gelezen had ("paleisje").
Costa Adeje Palace waren we
Super! We hadden een junior suite met zeezicht:
http://www.h10hotels.com/(...)sta-adeje-palace.php

Vet balkon met ligbedjes en zitje. Dik in orde

Vandaag was het inderdaad weer een beetje beter op temperatuur hier
pi_70981297
Oh, die boottochten, dat hebben wij niet gedaan. Ik had zoveel verhalen gelezen over kotsboten dat ik niks meer aan durfde, en de boot naar La Gomera vonden we wat ver gaan, ook qua prijs.
pi_70991965
Hoe duur was de boottocht naar La Gomera? Want wij zijn dat wel van plan.
pi_70992042
Volgens mij kun je het beter echt opzoeken, maar er staat mij wat bij van 70 euro. Maar dat weet ik dus echt niet zeker.
Wij gingen ook pas het laatste weekend informeren, dus toen was de drang niet zo groot om het zeker te weten
pi_70992938
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
2 Auto's? Een Toyota yaris ofzo?
Nee, dat is weer zo'n gedoe, twee auto's. Dan moeten we twee keer de tweede auto gaan huren; 1 keer heen naar Los Realejos, en de dag dat we terug gaan, naar het vliegveld. Want in de tussentijd hebben we niets aan de 2e auto en is het alleen maar duur. We willen gewoon een Ford Focus of soortgelijk.
pi_70996333
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef Syytön het volgende:

[..]

Nee, dat is weer zo'n gedoe, twee auto's. Dan moeten we twee keer de tweede auto gaan huren; 1 keer heen naar Los Realejos, en de dag dat we terug gaan, naar het vliegveld. Want in de tussentijd hebben we niets aan de 2e auto en is het alleen maar duur. We willen gewoon een Ford Focus of soortgelijk.
dan is er nog een oplossing... met de bus naar Los Realejos
pi_70999394
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dan is er nog een oplossing... met de bus naar Los Realejos
Nee, daar hebben we al naar gekeken. De bus rijdt maar 4 keer per dag die richting, da's niet zo ideaal, zeker omdat we terug vrij vroeg vliegen, dan zouden we al een taxi moeten. Daarnaast, in Los Realejos is op zich niet zo heel veel te beleven, dus we willen een beetje gaan rondtoeren op het eiland, dan geeft zo'n auto toch veel vrijheid. Zeker omdat de plek waar we verblijven redelijk achteraf ligt (privé woning).
Maar we hebben mail terug gekregen van Centauro dat ze zelf geen kantoor/balie op Tenerife luchthaven hebben, alleen het is me niet helemaal duidelijk of ze dan wel buiten de luchthaven zitten, waar we dan door een Record representative naar toe worden gebracht. Vaag allemaal zeg.
pi_71032043
quote:

La Pinta in Costa adeje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er echt mooi uit. ben zelf ook nog op zoek naar mooie locatie om te overnachten. heb in het verleden slechte ervaringen gehad met zulke mooie plaatjes als deze dan bleek het daar toch een stuk minder te zijn.
Via http://www.vakantietenerife.nl/hotel-tenerife.php kwam ik ook nog een paar hotels tegen maar daar staat verder weinig op.

Dus hoop dat iemand mij kan helpen die er misschien al een keer geweest is??? budget is vrij ruim dus kom maar met de mooie suggesties.

groetjes annematie
pi_71032475
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Annemarie5 het volgende:

[..]

Ziet er echt mooi uit. ben zelf ook nog op zoek naar mooie locatie om te overnachten. heb in het verleden slechte ervaringen gehad met zulke mooie plaatjes als deze dan bleek het daar toch een stuk minder te zijn.
Via http://www.vakantietenerife.nl/hotel-tenerife.php kwam ik ook nog een paar hotels tegen maar daar staat verder weinig op.

Dus hoop dat iemand mij kan helpen die er misschien al een keer geweest is??? budget is vrij ruim dus kom maar met de mooie suggesties.

groetjes annematie
Ik weet hoe La Pinta eruit ziet. Hoe de service is en de kamers etc. Alleen kamertje 101 moet je niet hebben, dat is onder de spoelkeuken Voor de rest prima hotel.

Als je een groter budget heb, kan je naar Lezzers Paleisje gaan

Ik boek trouwens altijd via neckermann.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2009 13:54:17 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:39:13 #152
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_71057079
Vanaf vandaag kunnen we telefoon verwachten dat de tickets binnen zijn bij het reisbureau. Hopen dat het gunstige tijden zijn...

*telt af*
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_71065833
Ik overweeg om nog een last-minute Tenerife te boeken, maar waar in Tenerife moet ik dan zijn voor een mooi strandje en uitgaansgelegenheden?
pi_71072209
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Fiji het volgende:
Ik overweeg om nog een last-minute Tenerife te boeken, maar waar in Tenerife moet ik dan zijn voor een mooi strandje en uitgaansgelegenheden?
Playa de Las Americas
pi_71088998
H10 hotel geboekt! Gran Tinerfe zag er té goed uit. Jouw paleisje ook natuurlijk, Lezzer. Alleen wilde ik dan ook perse een junior suite... en das net iets te duur.

:-) maar wij gaan pas later dit jaar

ervaringen over dat hotel, horen wij nog steeds graag!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:31:45 #156
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_71194990
Vliegen heen:
27-07-2009 - 05.50 uur
Transavia.com

Vliegen terug:
07-08-2009 - 21.50
Transavia.com

So... It's very nice!!
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_71196266
ah jij hebt ook diezelfde vliegtijden!
Ik was echt helemaal gaar van die ochtendvlucht.
Neem maar een kussentje mee om te slapen
pi_71212020
Heerlijk zulke vliegtijden. Ik ben al aan het aftellen hoor! hahaha. Nog 5 weken en dan begint mijn vakantie en nog 5,5 week vertrek ik richting Tenerife
pi_71213372
ik ben gewoon al weer aan het werk
  zondag 26 juli 2009 @ 17:25:45 #160
142400 RedFever007
pi_71343114
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef lezzer het volgende:
ik ben gewoon al weer aan het werk
Ik morgen weer

Gisteren terug gekomen uit Tenerife
Lekker weer daar zeg Appartement vlakbij het strand en met zwembad Lekker s'avonds zwemmen, heerlijk We waren er een weekje, zaten bij Costa Adeje. Voor het uitgaan moesten we naar Playa de las Americas. Opzich geen probleem, alleen stierf het daar van de Engelsen Ik was met drie vrieden, die wel van stappen e.d. houden dus elke avond naar PdlA. Echt alleeeeeeeen maar Engelsen, alles en iedereen is er Engels

Volgende keer, wmb, ietsje meer Spanje, iets minder toeristisch Vooral ook om m'n Spaans wat op peil te brengen (en houden)

Wat zijn die vieze grote kakkerlakken smerig zeg, brrrrr
pi_71531958
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Volgende keer, wmb, ietsje meer Spanje, iets minder toeristisch Vooral ook om m'n Spaans wat op peil te brengen (en houden)

Wat zijn die vieze grote kakkerlakken smerig zeg, brrrrr
Die kakkerlakken hebben wij ook gezien ja, en dikke torren. En heel veel gekko's en salamanders natuurlijk.

Wij zaten in Tenerife Noord (Puerto de la Cruz) en het was daar veel leuker dan in het zuiden. in het noorden zaten voornamelijk Spanjaarden en daarna Duitsers en Britten. Het landschap was veel mooier, veel groen, en niet zo dor.
We zijn een paar keer in het zuiden geweest; naar Aqualand, een boottocht naar Los Gigantes en we vlogen vanaf TFS. Maar echt, wat vreselijk daar, zo bloedheet, die fohnwind en helemaal volgestopt met toerisme, alles op elkaar en nouja, heel erg toeristisch. Ben echt blij dat we in het noorden zaten. Er is daar alleen geen zandstrand, we zijn dus geen enkele keer naar het strand geweest, maar we hadden een zwembad bij het appartementencomplex waar het altijd heel rustig was, dus het strand niet gemist. En ach, ik woon toch in Den Haag, dus het strand hoef ik sowieso niet te missen.

We hadden via Sunnycars bij Hertz een auto gehuurd (Seat Leon) en daarmee echt letterlijk het eiland mee rond gereden.

We zijn na de boottocht van Playa de las Americas naar Puerto terug gereden via de route door de bergen, via Santiago del Teide (TF82), enorm mooi landschap. Iedereen die een auto huurt moet ook zeker deze route rijden, want het is echt de moeite.

Filmpje

We zijn ook nog naar de Teide geweest, twee van ons vier uiteindelijk helemaal op de top (1 van ons was ziek en we hadden ook maar genoeg geld voor 2 kaartjes bij ons, kabelbaan is namelijk 25 euro per persoon). Als je echt de top op wilt moet je van te voren toestemming vragen bij het hoofdkantoor in Santa Cruz om het laatste stuk te beklimmen.

Foto vanaf het hoogste punt.

Ohja, en we vliegen nooit meer naar Tenerife met RyanAir. Op alle fronten gewoon echt kut voor zo'n 5-uur vlucht.
pi_71532107
@ charmed angel: Wij willen voor de eerste week sept gaan boeken naar tenerife is het weer nog een beetje knap daar? Welke temperaturen moet ik aan denken?
Welk plaatsje zou je ons aanraden en welk hotel/appartement? We willen gewoon lekker luieren zonnen strand en wat zien van het eiland en wat winkelen? Savonds lekker over de boulevard lopen daar wat eten? Kun je me iets adviseren? Alvast bedankt.
pi_71544394
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:45 schreef Syytön het volgende:

[..]

-heel mooi verslag-
Ohja, en we vliegen nooit meer naar Tenerife met RyanAir. Op alle fronten gewoon echt kut voor zo'n 5-uur vlucht.
Wat waren dan de nadelen die je aan RyanAir hebt ervaren?
Ik vlieg namelijk over iets minder dan 2 weken ook met RyanAir naar TFS..
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:00:10 #164
142400 RedFever007
pi_71545118
Wij vlogen met Hamburginternation.de (had er nog nooit van gehoord) vanaf Weeze. Airbus A319 toestel. Geen klachten daarover, behalve dat de stoelen niet zo prettig zaten. Wel 'genoeg' beenruimte. Het eten was, zeker voor vliegtuigvreten, prima te verstouwen. Gratis drankjes en filmpje

Alleen die tussenlanding op Fuertaventura
pi_71547664
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef 0oGhosto0 het volgende:

[..]

Wat waren dan de nadelen die je aan RyanAir hebt ervaren?
Ik vlieg namelijk over iets minder dan 2 weken ook met RyanAir naar TFS..
- max 15 kilo bagage (indien meer: opnieuw inchecken en bijbetalen)
- max 1 stuk handbagage (10 kg en let op aangegeven grootte)
- vrije zitplaatsen
- vreselijk krappe zitplaatsen, je hebt werkelijk geen beweegruimte. Waardoor iedereen de hele tijd rondloopt.
- stoelen zijn van nepleer, plakt zo vies aan je
- geen plastic zakjes voor afval of plek om je spullen bij je te bewaren op je zitplek
- geen tv en ook geen woord van de voice-over te verstaan
- extreem duur eten/drinken aan boord waar ze ook echt 10 keer mee langskomen (denk aan 3,50 voor een blikje)
- Personeel kwam ook verre van vriendelijk over

We vlogen om 6 uur 's ochtends van Weeze, dat was dus om 2 uur van huis, nou denk niet dat je in het vliegtuig kan slapen. Het is zo krap, je kunt maar een houding aannemen en in die houding kan je niet slapen. We waren echt zo verrot.
Voor maximaal 2 uur vliegen zou ik wel met Ryanair vliegen als het echt scheelt in prijs, maar anders zeker niet. Ik heb ook met Transavia gevlogen en dat ik ook redelijk budget volgens mij, maar dat heb ik als vele malen prettiger ervaren.
pi_71548621
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:56 schreef Fastlady het volgende:
@ charmed angel: Wij willen voor de eerste week sept gaan boeken naar tenerife is het weer nog een beetje knap daar? Welke temperaturen moet ik aan denken?
Welk plaatsje zou je ons aanraden en welk hotel/appartement? We willen gewoon lekker luieren zonnen strand en wat zien van het eiland en wat winkelen? Savonds lekker over de boulevard lopen daar wat eten? Kun je me iets adviseren? Alvast bedankt.
Wij gaan altijd de eerste 2 weken van september, en hebben nu al 2 keer een hittegolf gehad. Zo'n 40 graden

Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goed Gemiddel 29 graden.

Ik zelf zou gaan voor Costa Adeje, als je naar het zuiden wilt. Als je naar het noorden wil (minder zon en kouder) dan Puerto de la Cruz. Hotels in het noorden zou ik niet weten, ik ben echt een zonmens, en het kan voor mij niet warm genoeg zijn

In het zuiden de beroemste hotelappartementen "Parque Santiago" die heb je in verschillende varianten en prijsklassen. Playa de las Americas.

Ik hou alleen niet van die drukke en overvolle hotels. En neig dus meer naar Costa Adeje. Ik zelf ga dit jaar naat La Pinta, jaren in El Duque gezeten, alleen is dat vorig jaar voor het eerst tegen gevallen. Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.

Playa de las Americas staat bekend om het uitgaansleven, veel engelsen en duitsers. En de russen zijn helaas ook in opkomst, die zijn nog erger dan engelsen Maar wel een leuke strandtent: Monkey's heet dat geloof ik.

als je een hotel boekt in Costa Adeje, dan zit je ook dichtbij Puerto Colon, dat is een haven. daar kan je ook boottochten boeken. Je zit ook dichtbij Hertz, als je via sunnycars boekt kan je daar je auto ophalen.

aanrader voor het strand: Playa del Duque! Ik hou van dat strand, mooi wit zand, blauw water, en goede golven En een wat luxer strand dan alle andere stranden.

Vanuit Costa Adeje loop je zo de lange boulevard op, tot aan Los Christianos. langs de boulevard genoeg restaurantjes. Ik kan niet echt een advies geven, want het is elk jaar weer anders. Waar ik vorig jaar heb gegeten kan het jaar daarop erg tegenvallen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:38:51 #167
142400 RedFever007
pi_71549112
Eens met charmed_angel
quote:
Playa de las Americas staat bekend om het uitgaansleven, veel engelsen en duitsers. En de russen zijn helaas ook in opkomst, die zijn nog erger dan engelsen Maar wel een leuke strandtent: Monkey's heet dat geloof ik.
Eerlijk gezegd vond ik het tegenvallen, playa de las americas Teveel Engelsen proppers, barmensen, gasten --> iedereen is Engels. Ik dacht steeds in Engeland te zitten ipv Spanje

Overigens is Magic wel een aarnader Die zit gelukkig niet direct in het uitgaansgebied van PdlA. Leuke Spaanse medewerksters aldaar

Overigens hebben wij ook een boottocht gemaakt Nog dolfijnen en grienden gezien.
Halve boot zat te kotsen
pi_71549399
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens hebben wij ook een boottocht gemaakt Nog dolfijnen en grienden gezien.
Halve boot zat te kotsen
Bij ons tweederde. Het was ook echt niet relaxt. Wij gingen met de Shogun trouwens.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:51:47 #169
142400 RedFever007
pi_71549470
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef Syytön het volgende:

[..]

Bij ons tweederde. Het was ook echt niet relaxt. Wij gingen met de Shogun trouwens.
hehe Wij hadden zo'n soort catamaran ofzo. iig niet die piratenboot Wel vertrok onze boot vanaf Puerto Colon. Leuk haventje!
pi_71549783
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

hehe Wij hadden zo'n soort catamaran ofzo. iig niet die piratenboot Wel vertrok onze boot vanaf Puerto Colon. Leuk haventje!
Ja, wij vertrokken ook van Puerto Colon. Gelukkig kregen we 4 kaartjes voor de prijs van 2. Maar twee hebben dan ook alleen maar gekotst danwel platgelegen. Geen succes dus. En zo'n mannetje maar rondes maken op de boot met kotszakjes en zakdoekjes.

pi_71556867
Wij nemen nooit die grote boten, we gaan altijd mee met de kleine bootjes, passen maar 15 man op. Die vaart veel rustiger, en kunnen dichterbij de dolfijnen komen. Geen idee of hij dit jaar weer vaart, maar aan het einde van de haven van Puerto Colon ligt zo'n bootje Helemaal niet duur en hij vaart naar Los Christianos.

En dan vanuit Los Christianos teruglopen naar Costa Adeje.... heerlijk!
pi_71556968
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:02 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn aanstaande hote La Pinta
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:53:32 #173
203638 DurQ
pi_71564853
Hehe eindelijk vakantie!

Komende vrijdag vliegen, om 14:20 vanaf schiphol. Nu alvast rustig aan bezig met wat dingen voor te bereiden enzo, de voorpret is begonnen! Morgen nog even naar Utrecht om wat nieuwe zomer kledij aan te schaffen!

Sowieso veel zin in deze vakantie...mn vriendin is sinds kort mn ex geworden, en hoop op Tenerife alles even te vergeten!
pi_71565350
Heh wat een rottijd Ik hoop zo dat wij 's ochtends vliegen

Ik ga over precies 4 weken
pi_71573165
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wij gaan altijd de eerste 2 weken van september, en hebben nu al 2 keer een hittegolf gehad. Zo'n 40 graden

Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goed Gemiddel 29 graden.

Ik zelf zou gaan voor Costa Adeje, als je naar het zuiden wilt. Als je naar het noorden wil (minder zon en kouder) dan Puerto de la Cruz. Hotels in het noorden zou ik niet weten, ik ben echt een zonmens, en het kan voor mij niet warm genoeg zijn

In het zuiden de beroemste hotelappartementen "Parque Santiago" die heb je in verschillende varianten en prijsklassen. Playa de las Americas.

Ik hou alleen niet van die drukke en overvolle hotels. En neig dus meer naar Costa Adeje. Ik zelf ga dit jaar naat La Pinta, jaren in El Duque gezeten, alleen is dat vorig jaar voor het eerst tegen gevallen. Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.

als je een hotel boekt in Costa Adeje, dan zit je ook dichtbij Puerto Colon, dat is een haven. daar kan je ook boottochten boeken. Je zit ook dichtbij Hertz, als je via sunnycars boekt kan je daar je auto ophalen.

aanrader voor het strand: Playa del Duque! Ik hou van dat strand, mooi wit zand, blauw water, en goede golven En een wat luxer strand dan alle andere stranden.

Vanuit Costa Adeje loop je zo de lange boulevard op, tot aan Los Christianos. langs de boulevard genoeg restaurantjes. Ik kan niet echt een advies geven, want het is elk jaar weer anders. Waar ik vorig jaar heb gegeten kan het jaar daarop erg tegenvallen.
Tnx voor je tips echt heel erg bedankt, heb nog veel meer vragen heb je misschien msn of mail? of vind je dat vervelend?
pi_71585971
Je kan me ook even een PM sturen
pi_71589139
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan me ook even een PM sturen
Done
pi_71591451
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:

[..]

Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:04:05 #179
203638 DurQ
pi_71600086
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
pi_71615626
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef DurQ het volgende:

[..]

Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.

Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh... Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
pi_71615894
Ik zou eigenlijk wel voor een weekje terug willen.
Nu of zo
pi_71624884
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:

Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!

Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:53:41 #183
203638 DurQ
pi_71625566
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.

Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh... Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
De keuze zal ook van het reisbureau afhangen, tis maar net wat ze in hun portefeuille hebben.

Maar volgens mij treffen wij het met ons appartementen complex, van wat ik gelezen heb aan reviews!
pi_71633776
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!

Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
Hmmmzzz vaag?

1 keer een heerlijke tropische bui gehad En misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.

we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar
pi_71645605
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hmmmzzz vaag?

1 keer een heerlijke tropische bui gehad En misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.

we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.

Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:17:05 #186
203638 DurQ
pi_71648055
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.

Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
dat komt natuurlijk omdat die vulkaan met de jaren steeds meer afslijt, en daardoor de bewolking niet meer tegenhoudt
pi_71750009
Afgelopen zaterdagochtend teruggekomen, wat een cool eiland zeg.

Ik zat in een appartement in Adeje, rustige buurt en niet zoveel brallende Engelsen. Die vindt je inderdaad in Americas (stiekem wel vermakelijk om te zien).
2 goede uitgaansplekken zonder engelsen (of nouja 95% locals); op zondagavond vanaf 19 of 20u Monkey Beach Club en daarna naar club Faro in Adeje, dan merk je toch echt ineens dat je toch echt op een Spaans eiland bent

En voor lekker eten, Av. La Habana in Los Cristianos. Dan zit je in san telmo, en dat is de oude wijk daar begreep ik, lekkere restaurants en dat fijne spaanse sfeertje met bijzonder weinig toeristen.

Ik wil terug

(p.s. wil je nou lam worden, Oasis bar op Veronicas, 1L cocktail voor 7euro )
pi_71941334
Lezzer Jij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?

Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
pi_71941440
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
Lezzer Jij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?

Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
Anderhalve week van te voren ofzo
pi_71941630
Dus misschien eind deze week al mijn ticket Whoehoe

Eerste keer dat ik via internet heb geboekt, dus ben bang dat het fout gaat
Gewoon via de post? Aangetekend? Of gewoon zo? Geen flauw idee hoor
pi_71945636
Ik had bij het reisbureau geboekt, dus ik heb ze daar opgehaald.
pi_71945729
ow

Ik heb via de site geboekt, maar ik heb gezocht op de site en het eindelijk gevonden. ca. 7 dagen voor vertrek. Dus maandag 24-08 Maar dan is er nooit post, dus zal ik het dinsdag 25-08 wel krijgen

Sorry begin al vakantiekriebels te krijgen Ben bang dat het verkeerd gaat enzo
Bevestiging van de auto (3 dagen) hebben we al binnen Dus dat is geregeld.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2009 12:09:07 ]
pi_71945940
ja, tuurlijk heb je vakantiekriebels
Ik zou ook wel weer willen
pi_71946140
Ik ben echt een zenuwpees. Ik wil alles perfect geregeld hebben. Dus op tijd de tickets enzo

Vorig jaar was drama, geboekt via reisburo, kreeg ik pas 3 dagen voor vertrek mijn tickets. Dus ik helemaal para Zegt die reisburo dame, ja de tickets waren kwijt geraakt op kantoor ivm de verbouwing, maar we hadden ze al 1,5 week van te voren.

Besloten nooit meer via reisburo te boeken Dus nu hopen dat het goed gaat

Had jij ook van te voren je stoelen gereserveerd?

Ow en er zijn leuke aanbiedingen voor oktober Dus je kan nog boeken

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2009 12:20:20 ]
pi_71946736
Ook toevallig!

Geachte heer Rodriguez Lopez,

Nog maar twee weken en u kunt gaan genieten van een welverdiende zonvakantie! Uw reisbescheiden en vliegtickets ontvangt u ongeveer een week voor vertrek. Om alvast in de stemming te komen geeft Neckermann u graag een aantal leuke tips. Over uw bestemming én de reis ernaartoe. Lees verder of kijk op de Neckermann vakantieservice website.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen

P.S. Neckermann biedt u gratis kofferlabels aan! Vraag ze aan via de servicewebsite.
pi_71946774
Geen idee wat dat zo kost in oktober? Vorig jaar naar de costa del sol geweest, en dat was toch wel echt veel goedkoper
Wij hebben echt heel goede ervaringen met het reisbureau, dus dat doe ik zo weer
pi_71946816
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
pi_71947031
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef lezzer het volgende:
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de plee Ik moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
pi_71948743
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de plee Ik moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
pi_71948910
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef lezzer het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
Een topic? Ow dan ga ik even zoeken
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:15:33 #201
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_71971584
Vorige week zaterdag terug gekomen van 12 dagen Tenerife. We zaten in het H10 hotel Gran Tinerfe. Super hotel en vriendelijk personeel.

Tijdens de vakantie hebben we 2 dagen bewolking gehad, waarvan 1 dag volledig zonder zon maar zeer benauwd. We hebben 4 excursies gedaan. We hebben de Teide 1/2 dag gedaan, Loro parque, met de Freebird 4,5 uur weg geweest (geen aanrader als je gevoelig bent voor reisziekte) en we zijn nog naar Siam Park geweest.

Voor het eten zijn we elk avond naar een ander tentje gegaan. Persoonlijk vond ik Villa Flor in Playa de Las Americas zeer gezellig. Na het eten krijg je nog een glaasje champagne en een mooie roos mee naar huis. Ook restaurant Royal Garden was goed te noemen. Elke avond was daar een Engelsman op een gitaar aan het spelen. Leuk vermaak.

Voor het vliegen hebben wij thuis ook online ingecheckt. Zeer eenvoudig en het scheelt in ellenlange rijen staan. Wij waren 2,5 uur van te voren aanwezig. Heenreis 4 uur en 3 kwartier vliegen en terugreis 4 uur vliegen.
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_71971841
Aha Royal Garden bestaat nog Altijd een verassing op Tenerife. Maar daar ga ik zeker een keer eten dan

Hoe was Siam Park?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:15:51 #203
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_71972284
Siam Park was druk! Het gaat om 10 uur open, we stonden kwart voor 10 in de rij. Allereest van alle glijbanen afgeweest, ook van de Power of Tower (28 meter hoge glijbaan, kaarsrecht naar beneden). Als laatste zijn we in het zwembad gedoken en hebben we gewacht op de golven, wat is dat geweldig zeg! Moet je echt meemaken.

We hebben geen auto gehuurd. Voor zo'n eiland vind ik dat er ontzettend veel auto's zijn. Hulde aan de buschauffeurs .

Al met al hebben we overal heerlijk genoten. Alvast een fijne vakantie gewenst!
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_71972626
Druk dus Dan ga ik naar het Siam Park een dag voordat ik weer naar Nederland vertrek Dan zit ik niet meer in de schoolvakanties Maar wel leuk dus, maar weet niet of ik dat wel durf 28 meter, kaarsrecht naar beneden.
pi_72032065
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Druk dus Dan ga ik naar het Siam Park een dag voordat ik weer naar Nederland vertrek Dan zit ik niet meer in de schoolvakanties Maar wel leuk dus, maar weet niet of ik dat wel durf 28 meter, kaarsrecht naar beneden.
Je gaat zo snel dat je het niet eens meemaakt, gewoon vanaf gaan

Oh en de dragon, die mag je ook niet missen!
pi_72032531
Doet dat niet pijn aan je kont dan? Die in Duinrell deed al au.

Dragon... ow ik ben zo benieuwd naar dat park. Vorig jaar was hij nog niet open toen wij er waren en we werden gek gemaakt van alle leuke reclamefilmpjes overal

Ben echt aan het aftellen nu. Nog maar 3,5 dag werken. Volgende week donderdag lekker vrij. En maandag vliegen. Ben zo benieuwd naar de vliegtijden

Volgens mijn vriendin (die op Tenerife woont) is het echt al weer warmer aan het worden. Was gisteren 40 graden daar Ze heeft er een foto van gemaakt Heeerlijk... ik verlang naar Tenerife! Ooit ga ik er wonen

Ow en wat is dit? moet je dan je adem in houden? Want dan weet ik dat ik zeker weten niet hier in moet gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 11:09:17 ]
pi_72033782
* lezzer is jaloers
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:39:52 #208
203638 DurQ
pi_72038399
Ook net weer een paar dagen terug van Tenerife. Erg lekker weer gehad natuurlijk! Leuke dingen gedaan. Zoals een Jeep-safari naar de vulkaan Teide. En een dagje naar het aquapark. Verder veel op het strand geweest.

Hoewel het strand best wel klote is, en er geen branding is... Wat dat betreft was Gran Canaria 10x beter!
En ook het stappen viel zwaar tegen!

Al met al wel een leuke vakantie gehad!
pi_72068520
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef DurQ het volgende:
Ook net weer een paar dagen terug van Tenerife. Erg lekker weer gehad natuurlijk! Leuke dingen gedaan. Zoals een Jeep-safari naar de vulkaan Teide. En een dagje naar het aquapark. Verder veel op het strand geweest.

Hoewel het strand best wel klote is, en er geen branding is... Wat dat betreft was Gran Canaria 10x beter!
En ook het stappen viel zwaar tegen!

Al met al wel een leuke vakantie gehad!
Geen branding ?

Vlak onder het vliegveld van zuid ligt een grote rots (die hoge rode). Daar ligt een heel mooi strand bij, met vaka hele hoge golven. Hier wordt ook vele gesurfd.

Ik kan het weten, 3 jaar geleden ben ik er bijna in verdronken (licht overdreven ).
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:27:57 #210
203638 DurQ
pi_72069391
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:52 schreef christvs het volgende:

[..]

Geen branding ?

Vlak onder het vliegveld van zuid ligt een grote rots (die hoge rode). Daar ligt een heel mooi strand bij, met vaka hele hoge golven. Hier wordt ook vele gesurfd.

Ik kan het weten, 3 jaar geleden ben ik er bijna in verdronken (licht overdreven ).
ok, maar als je op Playa de las America zit ga je daar niet zo snel heen....En om nou een stuk oceaan op te zoeken waar het vol ligt met stenen en rotsen is ook niet alles!
pi_72069889
Paar dagen terug vanuit Playa de Las Americas en ik moet zeggen: Nog nooit zo'n vette stapvakantie gehad. Met 3 vrienden was het stappen 's avonds echt een belevenis. Moet eerlijk zeggen, dat we elke avond in de Engelse pubs zaten en niet in de Nederlandse, maar de sfeer was overal top!

Goede dj's, mooie vrouwen, goedkoop bier = Ideale vakantie 2009!
----> Est. 1913 <----
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:42:51 #212
203638 DurQ
pi_72071360
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:49 schreef WillyML het volgende:
Paar dagen terug vanuit Playa de Las Americas en ik moet zeggen: Nog nooit zo'n vette stapvakantie gehad. Met 3 vrienden was het stappen 's avonds echt een belevenis. Moet eerlijk zeggen, dat we elke avond in de Engelse pubs zaten en niet in de Nederlandse, maar de sfeer was overal top!

Goede dj's, mooie vrouwen, goedkoop bier = Ideale vakantie 2009!
Wij waren meestal bij Cream of sound te vinden. Of zat jij meestal in een andere hoek?
pi_72073095
Yes ik heb de tickets binnen.

Ik vlieg 31-08 om 5:20 uur heen en 09-09 19:40 uur terug.
pi_72074638
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef DurQ het volgende:

[..]

Wij waren meestal bij Cream of sound te vinden. Of zat jij meestal in een andere hoek?
Waar was dat precies?

Wij gingen meestal uit eten bij die Belgische kerel bij die tent die Villaflor heette of bij Royal Garden, vanuit daar binnendoor naar de boulevard vol Engelse pubs (Yordy's, Oasis, Jumpin Jacks etc.)
----> Est. 1913 <----
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:29:37 #215
142400 RedFever007
pi_72075765
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef WillyML het volgende:

[..]

Waar was dat precies?

Wij gingen meestal uit eten bij die Belgische kerel bij die tent die Villaflor heette of bij Royal Garden, vanuit daar binnendoor naar de boulevard vol Engelse pubs (Yordy's, Oasis, Jumpin Jacks etc.)
Oh ja, daar zijn wij, onbewust, zo;n hoerentent binnengelopen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:50:22 #216
203638 DurQ
pi_72077539
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef WillyML het volgende:

[..]

Waar was dat precies?

Je moest daar zo een trappetje af. Daar zaten dan 3/4 tentjes op een rijtje. Met boven bij de trap een shitload aan 18 jarige Engelse propper sletjes
pi_72082116
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Doet dat niet pijn aan je kont dan? Die in Duinrell deed al au.

Dragon... ow ik ben zo benieuwd naar dat park. Vorig jaar was hij nog niet open toen wij er waren en we werden gek gemaakt van alle leuke reclamefilmpjes overal

Ben echt aan het aftellen nu. Nog maar 3,5 dag werken. Volgende week donderdag lekker vrij. En maandag vliegen. Ben zo benieuwd naar de vliegtijden

Volgens mijn vriendin (die op Tenerife woont) is het echt al weer warmer aan het worden. Was gisteren 40 graden daar Ze heeft er een foto van gemaakt Heeerlijk... ik verlang naar Tenerife! Ooit ga ik er wonen

Ow en wat is dit? moet je dan je adem in houden? Want dan weet ik dat ik zeker weten niet hier in moet gaan.
[ afbeelding ]
Haha nee joh, je moet dit park ook echt niet met Duinrell vergelijken hoor

En je hoeft beneden je adem niet in te houden, je gaat dus gewoon van die glijbaan af, en dan wanneer je beneden bent 'vlieg' je door die tunnel en zou je wat vissen e.d. kunnen zien, maar je gaat er zo snel doorheen dat je dat niet meemaakt

Gewoon doen dus!
pi_72086591
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yes ik heb de tickets binnen.

Ik vlieg 31-08 om 5:20 uur heen en 09-09 19:40 uur terug.
Dat wordt vroeg op!
Maar, wel je volle dagen benut, en dat is echt wel een voordeel
pi_72104521
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:20 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat wordt vroeg op!
Maar, wel je volle dagen benut, en dat is echt wel een voordeel
Ja dat is balen vroeg op. Ik slaap dan gewoon 1 hele nacht niet, want we gaan al om 1 uur richting schiphol. (Vanuit Rotterdam)

Of ik moet van 21:00 tot 00:30 even gaan slapen, maar meestal lukt dat niet omdat ik TE zenuwachtig ben (vliegen)
Dus ik weet niet hoe ik dat ga oplossen.
pi_72107502
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Oh ja, daar zijn wij, onbewust, zo;n hoerentent binnengelopen
Haha onbewust

Je had inderdaad een hoerentent waar je ook een trapje af moest (Playboy bunnie als versiering voor de deur) En als je een trapje op ging had je een hoerentent zitten die Saint(s) heette...

Hoezo bekend?
----> Est. 1913 <----
pi_72274852
Vaag ik kan niet online inchecken.
pi_72275120
Laat maar het is al gelukt. Vliegtuig vertrekt om 5:20 en rond deze tijd waren al veel stoelen weg. Gelukkig zitten mijn man en ik nog wel naast elkaar.

Volgende keer maar echt 24 uur van te voor inchecken.
pi_72295874
Zo toch nog even 2,5 uur geslapen. En ben nu megabrak Vertrek om 1 uur richting schiphol. voor het eerst online ingecheckt, dus hoop dat het allemaal goed komt.

Pijn in me buik gaat nu langzaam komen. Ik haat vliegen
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:57:08 #224
142400 RedFever007
pi_72301481
Fijne vakantie Charmed Angel
Al denk ik dat je al ergens boven Madeira hangt
pi_72627290
buenas noches!

Vannacht teruggekomen uit het heerlijke warme Tenerife!
We hebben 2 middagen bewolking gehad (1 middag zwaar en 1 middag licht)

Voor de rest prachtig weer, zeker overdag over de 30 graden.
Alleen ons hotel wel prut. Had wel een ideale ligging, maar het is een schande dat ze zich een 4 sterrenhotel noemen, damn. La Pinta ga ik nooit meer naar toe

En nu? Nu wil ik terug!
pi_75742037
Wij gaan eind januari een weekje naar Tenerife. Ons plan is om de helft van de week wat te doen (gaan sowieso week auto huren om rond te rijden) en de andere helft te relaxen. Geven de voorkeur om ver weg te blijven van alle grote toeristenhotels en 'de grote stad'... zijn er eigenlijk ook 'schattige' dorpjes op het eiland waar we kunnen verblijven en waar wat leuke eetgelegenheden zijn? Heb echt geen idee hoe dat eiland in elkaar steeks namelijk

Enfin, als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:07:44 #228
142400 RedFever007
pi_75742272
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Knakker het volgende:
Wij gaan eind januari een weekje naar Tenerife. Ons plan is om de helft van de week wat te doen (gaan sowieso week auto huren om rond te rijden) en de andere helft te relaxen. Geven de voorkeur om ver weg te blijven van alle grote toeristenhotels en 'de grote stad'... zijn er eigenlijk ook 'schattige' dorpjes op het eiland waar we kunnen verblijven en waar wat leuke eetgelegenheden zijn? Heb echt geen idee hoe dat eiland in elkaar steeks namelijk

Enfin, als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag!
Dit topic niet kicken als er hier in Groningen 30cm sneeuw ligt is een begin

Verder kan ik je niet helpen aangezien wij enkel in het uitgaansgebied verbleven (inderdaad een afrader )
pi_75742398
Ik vond het juist wel een goed moment om over de zon te beginnen

Overigens is er nog geen centraal 'Canarische eilanden' topic. wellicht een idee om die te openen anders?
pi_75750092
Schattige dorpjes? Tja, die zijn er wel, maar of er hotels zijn? Iets minder toeristisch is Costa del Silencio, maar dat wordt volgens mij ook steeds meer en meer

http://www.flextravel.nl/spanje/tenerife/index.html

Wij gaa in 2010 misschien een keer niet naar Tenerife. ik wil heel graag een keer naar andalucia Dus waarschijnlijk met de auto richting zuiden van Spanje
pi_75762788
Ik heb na wat zoeken gezien dat we toch op de noordkant van het eiland willen zitten - daar lijkt het nog minst toeristisch. Het weer is wel minder, maar we huren toch een auto waarmee we overdag het warmere weer op kunnen zoeken als het echt niet uit te houden is. Hebben uiteindelijk een simpel en schattig hostelletje gezien in het historische centrum van La Orotava met uitstekende reviews, dus dat heb ik geboekt.

En prima betaalbaar: voor vluchten en onderkomen (eigen kamer, tweepersoonsbed) voor 2 personen zijn we nu in totaal 300 euro kwijt. Een klein autootje voor een week kost incl verzekering nog geen 150 euro, dus al met al prima te veroorloven voor een weekje winterzon dacht ik zo

[ Bericht 16% gewijzigd door Knakker op 18-12-2009 11:57:12 ]
pi_75769462
Groot gelijk heb je Knakker, ik ben deze zomer ook naar het noorden gegaan - Puerto de la Cruz (leuk plaatsje trouwens). Het noorden is inderdaad veel rustiger en ook veel mooier. Heel veel groen.
Tip: na een dagje in het zuiden te zijn geweest, rij dan terug naar het noorden via de TF-82 i.p.v. de TF-1. Je rijd dan door de bergen en komt langs allerlei gehuchtjes en geweldige natuur. Divers landschap dus ook niet saai. Via Google maps kun je het een beetje bekijken, maar in het echt was het nog veel en veel mooier dan te zien is op Maps streetview.
pi_75776753
Wij zijn van de zomer het eiland rond geweest, en dan ook over die TF82, ik moet zeggen, een héél avontuurlijke rit. Maar wel práchtig.
Het noorden van Tenerife is echt stukken mooier dan het zuiden
pi_75781358
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef Knakker het volgende:
Ik heb na wat zoeken gezien dat we toch op de noordkant van het eiland willen zitten - daar lijkt het nog minst toeristisch. Het weer is wel minder, maar we huren toch een auto waarmee we overdag het warmere weer op kunnen zoeken als het echt niet uit te houden is. Hebben uiteindelijk een simpel en schattig hostelletje gezien in het historische centrum van La Orotava met uitstekende reviews, dus dat heb ik geboekt.

En prima betaalbaar: voor vluchten en onderkomen (eigen kamer, tweepersoonsbed) voor 2 personen zijn we nu in totaal 300 euro kwijt. Een klein autootje voor een week kost incl verzekering nog geen 150 euro, dus al met al prima te veroorloven voor een weekje winterzon dacht ik zo
Winterzon heb je bijna niet hoor in het noorden Zeker niet in Januari

La Orotava is een leuk dorpje inderdaad. Maar ik zou niet zonder zon kunnen, vandaar dat we altijd in het zuiden zitten. En dan 2 a 3 dagen in de week naar vrienden en familie in het noorden

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 20:06:51 ]
pi_75813719
Met het autootje kunnen we de zon elke dag opzoeken, dus da's niet erg. 's Avonds is het het veruit het belangrijkste dat we op een leuke 'romantische' plek zitten, en dan werken die blockbuster hotels in ieder geval weinig sfeerverhogend
pi_75827586
Mmm, ik moet zeggen dat mijn 5-sterren balkon met uitzicht op zee bijzonder sfeer verhogend werkte
Maar ieder z'n ding natuurlijk
pi_80297604
Zomer 2010 van maken?

We gaan weer boeken! 15-09-2010 t/m 29-09-2010 gaan we weer heerlijk naar Tenerife
pi_80333654
Gisteren geboekt!

Appartementen Sunset Bay Club in Costa Adeje

15-09-2010 t/m 29-09-2010
's Middags vliegen heen en terug 's avonds
  vrijdag 30 april 2010 @ 00:11:36 #239
197353 Mascar
Nothing ever changes
pi_80861904
Leuk om te lezen wat iedereen in 2009 heeft gedaan .

Ikzelf ga dit jaar voor het eerst naar Tenerife . Van 2 t/m 13 augustus. Ik verblijf met vriendin lief in H10 Gran Tinerfe. Als ik het goed heb is dat net op de grens van Playas del las Americas .

Hou altijd erg van de voorpret , dus heb al van allerlei sites en video's opgezocht over het hotel, de stad en Tenerife zelf natuurlijk. Kan nu al niet wachten !
But uhh... how much can you take?
pi_80865243
Zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt is Gran Tinerfe vorig jaar helemaal gerenoveerd. Daar zit je wel goed denk ik
Levendige omgeving, en een zandstrandje.
Wel meer vlechtvrouwtjes/blingverkopers, maar om die te ontwijken moet je echt naar Costa Adeje.
pi_83442289
Kick!

Ik ga binnekort 9 dagen richting Tenerife.
Iemand tips voor Zuid-Tenerife?
pi_83442333
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Eirick het volgende:
Kick!

Ik ga binnekort 9 dagen richting Tenerife.
Iemand tips voor Zuid-Tenerife?
1 Tip ga naar Siam Park Zoooo gaaf

Tja en waar gaan je intresses naar uit?
pi_83487089
Aah Tenerife! Heb daar 5 maanden stage gelopen (november tm april), heerlijk om daar met de winter te zijn!
Ben vorige week weer een weekje terug geweest, geweldig! Ooit ga ik op Tenerife wonen haha
Siampark is idd geweldig! Ik vond vooral de glijbaan de Dragon erg gaaf
Loroparque is ook leuk om te bezoeken! Je kan dan ook een twinticket kopen voor loroparque en siampark, dat scheelt weer wat geld
Een auto huren is ook erg handig, kun je mooi naar Puerto de la Cruz en Santa Cruz rijden! En naar vele andere plaatsen natuurlijk
Oh en de Teide natuurlijk niet vergeten!
pi_83488371
Als ik dit zo terug lees ben ik in staat om gewoon weer Costa Adeje Palace te boeken
Maar het wordt toch weer GC denk ik dit jaar.
pi_83489430
Owja het duiken op Tenerife vond ik trouwens ook geweldig!
Ben 2x wezen duiken bij La Caleta, echt wat een grote schildpadden daar! En ze komen zo op je afzwemmen, prachtig
pi_83496469
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef caipiroska het volgende:
Een auto huren is ook erg handig, kun je mooi naar Puerto de la Cruz en Santa Cruz rijden! En naar vele andere plaatsen natuurlijk
Via de westkust van zuid naar noord, of andersom. Echt een aanrader!
pi_85148267
Grand Tinerfe aan te raden qua ligging?
pi_85151997
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ligt er aan wat je zoekt natuurlijk :)
pi_85152566
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij in adeje?? En dichtbij het strand? Maar weet ikniet meer zeker
pi_85154359
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Volgens mij in adeje?? En dichtbij het strand? Maar weet ikniet meer zeker
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace :)
pi_85154926
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace :)
Ik denk dat hij die bedoelt ;) maar hij/zij reageerd niet meer :P
pi_85160826
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Jep die.

Hebben inmiddels geboekt, van 10 tot 23 september :) Hoop dat het nog lekker warm is dan :P
pi_85173631
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jep die.

Hebben inmiddels geboekt, van 10 tot 23 september :) Hoop dat het nog lekker warm is dan :P
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfs ;)
Oh, op Tenerife is het het hele jaar door goed weer over het algemeen.
pi_85173766
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jep die.

Ik ga 15 tm 29 september.

En ja dan is het gewoon nog warm ;)

Heb zelfs een keer een hittegolf gehad in september 40+ graden ;)
pi_85174686
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik zat al even terug te lezen ja, maar pas nadat we betaald hadden :P Er was nogal wat haast bij :D
pi_85175401
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik zat al even terug te lezen ja, maar pas nadat we betaald hadden :P Er was nogal wat haast bij :D
hebben jullie een leuke aanbieding te pakken?
pi_85177521
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou dan heb ik het 5 jaar geleden slecht getroffen, was een graadje of 26 en vel bewolking en dat 2 weken lang.

Zat in Playa de las Americas en voond er weinig aan.
pi_85178027
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hebben jullie een leuke aanbieding te pakken?
Mwah, 13 dagen, inclusief ontbijt, vlucht e.d. voor 1725. 2 Personen.
pi_85178071
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mwah, 13 dagen, inclusief ontbijt, vlucht e.d. voor 1725. 2 Personen.
netjes ;) Je zit wel in een lluxe hotel he ;)
pi_85178128
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou dan heb ik het 5 jaar geleden slecht getroffen, was een graadje of 26 en vel bewolking en dat 2 weken lang.

Zat in Playa de las Americas en voond er weinig aan.
Ik ga elk jaar naar Tenerife, en ik heb het nooit slecht getroffen.

1 Keer 2 dagen bewolking gehad. Voor de rest altijd zon.

Ik ga altijd laatste week augustus en eerste 2 weken van september.
Vorig jaar zijn schoonouders laatste 2 weken september geweest en volop zon gehad.

Nu ga ik ook de laatste 2 weken.... maar heb er wel vertrouwen in ;)

Ik ga overigens ALTIJD naar Coste Adeje.... Playa de Las Americas is een beetje verpauperd vind ik. Los Christianos ook een aanrader, maar wel iets duurder ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 11:10:52 ]
pi_85178234
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

netjes ;) Je zit wel in een lluxe hotel he ;)
Dat was ook de bedoeling :)
En overal waar we keken kregen we dezelfde reis, maar dan 11 dagen, voor die prijs. Nu dus 13 dagen (Neckermann)

Zie alleen weer op tegen de vlucht, maargoed. Even kijken of we nooduitgangplaatsen kunnen reserveren bij Transavia.
pi_85178707
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat was ook de bedoeling :)
En overal waar we keken kregen we dezelfde reis, maar dan 11 dagen, voor die prijs. Nu dus 13 dagen (Neckermann)

Zie alleen weer op tegen de vlucht, maargoed. Even kijken of we nooduitgangplaatsen kunnen reserveren bij Transavia.
24 uur van te voren online reserveren is ideaal ;)

Bang voor vliegen???

Ik ook hoor, maar mij maakt het niet uit waar ik zit :P Bang ben ik toch wel, waar ik ook zit :)

Ben benieuwd hoelaat we vliegen. Op de site (neckermann) stond 's middags. maar dat was vorig jaar ook zo en opeens vlogen we 's ochtends :P
pi_85179155
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

24 uur van te voren online reserveren is ideaal ;)

Bang voor vliegen???

Ik ook hoor, maar mij maakt het niet uit waar ik zit :P Bang ben ik toch wel, waar ik ook zit :)

Ben benieuwd hoelaat we vliegen. Op de site (neckermann) stond 's middags. maar dat was vorig jaar ook zo en opeens vlogen we 's ochtends :P
Nee, ik ben 2 meter en zit klem.

In mei 11 uur naar New York gevlogen en dat was een hel. Binnen Europa altijd met Ryanair gevlogen en eigenlijk altijd nooduitgang kunnen zitten, maar daar heb je dus geen stoelreservering.

We zien t wel. Het is maar 4 uurtjes, dat hou ik wel vol.
pi_85179220
Wat vliegt er eigenlijk nog meer naar de Canarische Eilanden naast Transavia?
pi_85180169
Iberia zag ik staan gister.
pi_85180282
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef kikoooooo het volgende:
Iberia zag ik staan gister.
Niet vanaf Eindhoven Airport neem ik aan? ;)
pi_85182740
RyanAir ook
pi_85184015
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef hatsjoe het volgende:
RyanAir ook
Maar niks anders als een budgetvlieger?
-ik zou wel eens extra beenruimte willen kopen op zo'n vlucht-
pi_85197335
Last Minute Tenerife

Een buitenkans voor degenen die snel willen vertrekken:
http://www.tenerife-vakan(...)ntie-aanbieding.html

Dit luxe appartement huur je van een Belg die al 6 jaar in Tenerife woont ;)

Welkom!
Guy
pi_85387311
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef Xafari het volgende:
Last Minute Tenerife

Een buitenkans voor degenen die snel willen vertrekken:
http://www.tenerife-vakan(...)ntie-aanbieding.html

Dit luxe appartement huur je van een Belg die al 6 jaar in Tenerife woont ;)

Welkom!
Guy
en vol ;)
pi_85428024
Tenerife en zeker playa de las americas is echt saai en nep. Kan je net zo goed naar een goedkoper hotel in spanje ofzo gaan. Enige leuke daar is andere eilanden bezoeken zoals La gomera. Verder weinig te zien of te doen.
En niet iedereen hoeft het hier eens mee te zijn, maar ik waarschuw maar vast:D
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_85428107
Zou er iemand naar Playa de las Americas gaan voor authentieke culturele bezichtigingsplekken?
Ik denk van niet :')
pi_85428780
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef SlevinX het volgende:
Tenerife en zeker playa de las americas is echt saai en nep. Kan je net zo goed naar een goedkoper hotel in spanje ofzo gaan. Enige leuke daar is andere eilanden bezoeken zoals La gomera. Verder weinig te zien of te doen.
En niet iedereen hoeft het hier eens mee te zijn, maar ik waarschuw maar vast:D
:')

_O- Ow sorry :') Niks te doen op Tenerife :?

OMG!!!
pi_85428810

* El Teide
* Los Gigantes
* Masca
* Klooftocht Masca
* Piramides van Guimar
* Candelaria
* Garachico

Tenerife is niet alleen strandvakantie hoor :D Jammer dat mensen dat denken, er is zoveel te doen op dit mooie eiland O+
pi_85432076
Nog 4 weken en dan vertrek ik naar Tenerife *O*
pi_85436609
Tuurlijk zijn er een paar dingen te doen, maar echt geen 14 dgn vullend programma. Daarbij is Los gigantus een grote teleurstelling als je de standaard excursie/jeepsafari doet. En ik moet toegeven dat we spontaan en onvoorbereid zijn gegaan en ik een bountyeiland had verwacht ipv dat neppe stadje playa de las americas. En het excursie aanbod viel me ook tegen. vandaar mijn eerste opmerking in deze post. Ben blij dat er mensen het wel leuk vinden.
Oh en ik heb er voor mijn gevoel ook te veel voor betaald. Voor dat zelfde geld had ik een volgeboekte vakantie naar Mexico kunnen boekn
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_85436725
en het ligt eraan van wat voor dagvulling je houd. Alleen maar naar een stadje trek ik ook de hele dag niet, als er niets bijzonders te zien is:P
pi_85438443
Er is genoeg te zien op Tenerife :D

Maar moet je er echt 14 dagen op uit :?
We nemen ook een paar dagen rust, beetje wandelen van Los Christianos en weer terug. Lekker naar het strand, 's avond heerlijk eten aan zee. Daarna lekker Loungen in puerto colon.

Tenerife een bounty eiland :D Nou dan ben je geheel verkeerd ingelicht ;)

Costa Adeje is zeker een mooi en leuke plaats. En duru hoeft Tenerife niet te zijn ;)
Ik ga nu 15 dagen voor 510 euro per persoon naar Tenerife... heerlijk hoor ;)
pi_85438561
[quote] [b]Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef
Oh en ik heb er voor mijn gevoel ook te veel voor betaald. Voor dat zelfde geld had ik een volgeboekte vakantie naar Mexico kunnen boekn
[/quote]

Hoeveel heb je dan betaald pp? En welk hotel/app?
pi_85439333
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoeveel heb je dan betaald pp? En welk hotel/app?
Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!
Park club europe heette het hotel
pi_85439437
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!
Park club europe heette het hotel
Sorry, maar volgens mij heb je je echt voor geen ene meter geïnformeerd over je vakantiebestemming van te voren. En dan denk ik, "jammer dan".
pi_85439600
Lees dan appeltje! Dat zeg ik toch! Had alleen aan anwb boekje, ik geef alleen aan dat ik het zwaar vond tegenvallen. Het is ook maar net wat je wilt in een vakantie.
Daarbij was het hotel wel luxe en daar betaal je wel voor.
En de excursies die we via Jiba konden kiezen waren ook niet echt om je 14 dgn bezig te houden. Ik kan niet langer dan 2 dgn stilzitten en dat gebeurde al snel.
pi_85440551
Ja, wat lul je dan over "het enige leuke dat je daar kan doen".
ik heb 14 dagen lang heerlijk op mijn luxe balkon gelegen in Costa Adeje. Ik had helemaal geen behoefte aan welke boottocht dan ook.
Dus, iets minder stellig graag ;)
pi_85442969
Daar betaal je toch Gennez 1000 euro voor? Zelfs de helft is nog duur! Als je niets wil doen dan ga je toch naar z Frankrijk ofzo voor een prikkie
pi_85444786
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef SlevinX het volgende:
Daar betaal je toch Gennez 1000 euro voor? Zelfs de helft is nog duur! Als je niets wil doen dan ga je toch naar z Frankrijk ofzo voor een prikkie
Heb je het tegen mij?
Voor 1000 euro pp lig niet op een luxe balkon zz 5* in Costa Adeje hoor :')

Zuid Frankrijk :r
pi_86088734
Maar goed.... :9

Ik heb de tickets binnen :)

Ik vlieg alleen om 15:20 uur.... dus een dag kwijt :P
Op de terugweg vlieg ik om 19:40 geloof ik... dan hebben we een hele dag daar...

Ik had het liever andersom gehad, toch maar... Heen 's ochtends vliegen en terug ook 's ochtends :)
pi_86762482
Wow wow wow wat een TOP vakantie hebben we gehad.

H10 Grand Tinerfe is echt prachtig en het ontbijt is masterlijk (de dagen dat ik het gehaald heb, omdat ik op tijd uit bed kwam dan :P )

Ik moest in het begin wel een beetje wennen aan Tenerife. Was Mallorca gewend en dit was toch wel iets anders, maar uiteindelijk was het geweldig.

Alle dagen geweldig weer gehad, behalve gister maar toen gingen we toch weg. Toen regende het echt hard, niet normaal.

+ Siam Park _O_
+ Uitgaan
+ Geweldige engelse mensen leren kennen
+ Drugs aan de bar bestellen :D

+ Elke avond voor een goede prijs uit eten
+ Goedkoop bier

_O_

We gaan sowieso volgend jaar weer.

Bijna de hele vakantie snachts voor Jumping Jacks doorgebracht. Geweldig.
pi_86778323
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:56 schreef SlevinX het volgende:
En de excursies die we via Jiba konden kiezen waren ook niet echt om je 14 dgn bezig te houden. Ik kan niet langer dan 2 dgn stilzitten en dat gebeurde al snel.
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf onderzoeken wat je kunt doen ipv alleen van een reisorganisatie afhankelijk zijn....
pi_88669347
Wij gaan in december een weekje naar Tenerife.
Iemand ervaring met het weer in die periode?

En is er iemand die een excursie boot weet waar zo min mogelijk op gekotst wordt?
Las ergens iets over de kleine bootjes, welke zijn dat dan, namen?

Zijn er mensen in Hotel Guayarmina Princess geweest, zo ja hoe is het hotel?

Heb veel leuke dingen gezien in dit topic!
pi_88669918
Ik ga zelf naar Gran Canaria.
Ik heb wel eens gehoord dat het daar de laatste jaren rond de kerst ook best rotweer kan zijn. Ik hoop heel hard van niet. Normaal zou het gewoon lekker een graad of 24 moeten zijn.
Wat betekent dat het "uit de wind" flink bakken is :)

Tenerife ligt iets noordelijker, maar of het veel scheelt met temperatuur weet ik niet. Volgens mij niet echt.
Dat hotel ken ik alleen van naam (uit de gids :))
Waar zit je ergens?
pi_88673388
Het hotel ligt in Costa Adeje, volgens de gids. Krijgt op zoover wel goede recensies, maar was benieuwd of er hier mensen waren die er zijn geweest.
Ik heb er wel erg veel zin in, even weg uit de kou hier :)
Nu nog even uitzoeken wat we allemaal willen gaan doen daar!
pi_88673507
Ik ben in Costa Adeje geweest. Heerlijk daar!
pi_88693284
Heeft iemand ook ervaring met duiken daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')