Ik weet hoe La Pinta eruit ziet. Hoe de service is en de kamers etc. Alleen kamertje 101 moet je niet hebben, dat is onder de spoelkeukenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Annemarie5 het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit. ben zelf ook nog op zoek naar mooie locatie om te overnachten. heb in het verleden slechte ervaringen gehad met zulke mooie plaatjes als deze dan bleek het daar toch een stuk minder te zijn.
Via http://www.vakantietenerife.nl/hotel-tenerife.php kwam ik ook nog een paar hotels tegen maar daar staat verder weinig op.
Dus hoop dat iemand mij kan helpen die er misschien al een keer geweest is??? budget is vrij ruim dus kom maar met de mooie suggesties.
groetjes annematie
Playa de Las Americasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Fiji het volgende:
Ik overweeg om nog een last-minute Tenerife te boeken, maar waar in Tenerife moet ik dan zijn voor een mooi strandje en uitgaansgelegenheden?
Ik morgen weerquote:
Die kakkerlakken hebben wij ook gezien ja, en dikke torren.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Volgende keer, wmb, ietsje meer Spanje, iets minder toeristischVooral ook om m'n Spaans wat op peil te brengen (en houden)
![]()
Wat zijn die vieze grote kakkerlakken smerig zeg, brrrrr![]()
Wat waren dan de nadelen die je aan RyanAir hebt ervaren?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
-heel mooi verslag-
Ohja, en we vliegen nooit meer naar Tenerife met RyanAir. Op alle fronten gewoon echt kut voor zo'n 5-uur vlucht.
- max 15 kilo bagage (indien meer: opnieuw inchecken en bijbetalen)quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Wat waren dan de nadelen die je aan RyanAir hebt ervaren?
Ik vlieg namelijk over iets minder dan 2 weken ook met RyanAir naar TFS..
Wij gaan altijd de eerste 2 weken van september, en hebben nu al 2 keer een hittegolf gehad. Zo'n 40 gradenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:56 schreef Fastlady het volgende:
@ charmed angel: Wij willen voor de eerste week sept gaan boeken naar tenerife is het weer nog een beetje knap daar? Welke temperaturen moet ik aan denken?
Welk plaatsje zou je ons aanraden en welk hotel/appartement? We willen gewoon lekker luieren zonnen strand en wat zien van het eiland en wat winkelen? Savonds lekker over de boulevard lopen daar wat eten? Kun je me iets adviseren? Alvast bedankt.
Eerlijk gezegd vond ik het tegenvallen, playa de las americasquote:Playa de las Americas staat bekend om het uitgaansleven, veel engelsen en duitsers. En de russen zijn helaas ook in opkomst, die zijn nog erger dan engelsen Maar wel een leuke strandtent: Monkey's heet dat geloof ik.
Bij ons tweederde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens hebben wij ook een boottocht gemaaktNog dolfijnen en grienden gezien.
Halve boot zat te kotsen![]()
hehequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef Syytön het volgende:
[..]
Bij ons tweederde.Het was ook echt niet relaxt. Wij gingen met de Shogun trouwens.
Ja, wij vertrokken ook van Puerto Colon. Gelukkig kregen we 4 kaartjes voor de prijs van 2. Maar twee hebben dan ook alleen maar gekotst danwel platgelegen. Geen succes dus. En zo'n mannetje maar rondes maken op de boot met kotszakjes en zakdoekjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heheWij hadden zo'n soort catamaran ofzo. iig niet die piratenboot
Wel vertrok onze boot vanaf Puerto Colon. Leuk haventje!
Tnx voor je tips echt heel erg bedankt, heb nog veel meer vragen heb je misschien msn of mail? of vind je dat vervelend?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij gaan altijd de eerste 2 weken van september, en hebben nu al 2 keer een hittegolf gehad. Zo'n 40 graden
Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goedGemiddel 29 graden.
Ik zelf zou gaan voor Costa Adeje, als je naar het zuiden wilt. Als je naar het noorden wil (minder zon en kouder) dan Puerto de la Cruz. Hotels in het noorden zou ik niet weten, ik ben echt een zonmens, en het kan voor mij niet warm genoeg zijn![]()
In het zuiden de beroemste hotelappartementen "Parque Santiago" die heb je in verschillende varianten en prijsklassen. Playa de las Americas.
Ik hou alleen niet van die drukke en overvolle hotels. En neig dus meer naar Costa Adeje. Ik zelf ga dit jaar naat La Pinta, jaren in El Duque gezeten, alleen is dat vorig jaar voor het eerst tegen gevallen. Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
Playa de las Americas staat bekend om het uitgaansleven, veel engelsen en duitsers. En de russen zijn helaas ook in opkomst, die zijn nog erger dan engelsenMaar wel een leuke strandtent: Monkey's heet dat geloof ik.
als je een hotel boekt in Costa Adeje, dan zit je ook dichtbij Puerto Colon, dat is een haven. daar kan je ook boottochten boeken. Je zit ook dichtbij Hertz, als je via sunnycars boekt kan je daar je auto ophalen.
aanrader voor het strand: Playa del Duque! Ik hou van dat strand, mooi wit zand, blauw water, en goede golvenEn een wat luxer strand dan alle andere stranden.
Vanuit Costa Adeje loop je zo de lange boulevard op, tot aan Los Christianos. langs de boulevard genoeg restaurantjes. Ik kan niet echt een advies geven, want het is elk jaar weer anders. Waar ik vorig jaar heb gegeten kan het jaar daarop erg tegenvallen.
Donequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan me ook even een PM sturen
Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las Americaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!
Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef DurQ het volgende:
[..]
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goedGemiddel 29 graden.
De keuze zal ook van het reisbureau afhangen, tis maar net wat ze in hun portefeuille hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.
Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh...Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
Hmmmzzz vaag?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!
Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmzzz vaag?
1 keer een heerlijke tropische bui gehadEn misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.
we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar![]()
dat komt natuurlijk omdat die vulkaan met de jaren steeds meer afslijt, en daardoor de bewolking niet meer tegenhoudtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.
Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
Anderhalve week van te voren ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
LezzerJij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?
Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef lezzer het volgende:
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de pleeIk moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
Een topic? Ow dan ga ik even zoekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |