abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71585971
Je kan me ook even een PM sturen
pi_71589139
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan me ook even een PM sturen
Done
pi_71591451
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:

[..]

Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!

Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()

Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:04:05 #179
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71600086
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
pi_71615626
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef DurQ het volgende:

[..]

Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.

Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh... Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
pi_71615894
Ik zou eigenlijk wel voor een weekje terug willen.
Nu of zo
pi_71624884
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:

Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goed Gemiddel 29 graden.

Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!

Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:53:41 #183
203638 DurQ
pi_71625566
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.

Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh... Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
De keuze zal ook van het reisbureau afhangen, tis maar net wat ze in hun portefeuille hebben.

Maar volgens mij treffen wij het met ons appartementen complex, van wat ik gelezen heb aan reviews!
pi_71633776
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!

Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
Hmmmzzz vaag?

1 keer een heerlijke tropische bui gehad En misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.

we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar
pi_71645605
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hmmmzzz vaag?

1 keer een heerlijke tropische bui gehad En misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.

we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.

Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:17:05 #186
203638 DurQ
pi_71648055
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.

Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
dat komt natuurlijk omdat die vulkaan met de jaren steeds meer afslijt, en daardoor de bewolking niet meer tegenhoudt
pi_71750009
Afgelopen zaterdagochtend teruggekomen, wat een cool eiland zeg.

Ik zat in een appartement in Adeje, rustige buurt en niet zoveel brallende Engelsen. Die vindt je inderdaad in Americas (stiekem wel vermakelijk om te zien).
2 goede uitgaansplekken zonder engelsen (of nouja 95% locals); op zondagavond vanaf 19 of 20u Monkey Beach Club en daarna naar club Faro in Adeje, dan merk je toch echt ineens dat je toch echt op een Spaans eiland bent

En voor lekker eten, Av. La Habana in Los Cristianos. Dan zit je in san telmo, en dat is de oude wijk daar begreep ik, lekkere restaurants en dat fijne spaanse sfeertje met bijzonder weinig toeristen.

Ik wil terug

(p.s. wil je nou lam worden, Oasis bar op Veronicas, 1L cocktail voor 7euro )
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_71941334
Lezzer Jij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?

Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
pi_71941440
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
Lezzer Jij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?

Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
Anderhalve week van te voren ofzo
pi_71941630
Dus misschien eind deze week al mijn ticket Whoehoe

Eerste keer dat ik via internet heb geboekt, dus ben bang dat het fout gaat
Gewoon via de post? Aangetekend? Of gewoon zo? Geen flauw idee hoor
pi_71945636
Ik had bij het reisbureau geboekt, dus ik heb ze daar opgehaald.
pi_71945729
ow

Ik heb via de site geboekt, maar ik heb gezocht op de site en het eindelijk gevonden. ca. 7 dagen voor vertrek. Dus maandag 24-08 Maar dan is er nooit post, dus zal ik het dinsdag 25-08 wel krijgen

Sorry begin al vakantiekriebels te krijgen Ben bang dat het verkeerd gaat enzo
Bevestiging van de auto (3 dagen) hebben we al binnen Dus dat is geregeld.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2009 12:09:07 ]
pi_71945940
ja, tuurlijk heb je vakantiekriebels
Ik zou ook wel weer willen
pi_71946140
Ik ben echt een zenuwpees. Ik wil alles perfect geregeld hebben. Dus op tijd de tickets enzo

Vorig jaar was drama, geboekt via reisburo, kreeg ik pas 3 dagen voor vertrek mijn tickets. Dus ik helemaal para Zegt die reisburo dame, ja de tickets waren kwijt geraakt op kantoor ivm de verbouwing, maar we hadden ze al 1,5 week van te voren.

Besloten nooit meer via reisburo te boeken Dus nu hopen dat het goed gaat

Had jij ook van te voren je stoelen gereserveerd?

Ow en er zijn leuke aanbiedingen voor oktober Dus je kan nog boeken

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2009 12:20:20 ]
pi_71946736
Ook toevallig!

Geachte heer Rodriguez Lopez,

Nog maar twee weken en u kunt gaan genieten van een welverdiende zonvakantie! Uw reisbescheiden en vliegtickets ontvangt u ongeveer een week voor vertrek. Om alvast in de stemming te komen geeft Neckermann u graag een aantal leuke tips. Over uw bestemming én de reis ernaartoe. Lees verder of kijk op de Neckermann vakantieservice website.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen

P.S. Neckermann biedt u gratis kofferlabels aan! Vraag ze aan via de servicewebsite.
pi_71946774
Geen idee wat dat zo kost in oktober? Vorig jaar naar de costa del sol geweest, en dat was toch wel echt veel goedkoper
Wij hebben echt heel goede ervaringen met het reisbureau, dus dat doe ik zo weer
pi_71946816
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
pi_71947031
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef lezzer het volgende:
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de plee Ik moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
pi_71948743
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de plee Ik moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
pi_71948910
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef lezzer het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
Een topic? Ow dan ga ik even zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')