Donequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan me ook even een PM sturen
Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las Americaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ok lekker! 2 jaar trug op Gran Canaria waren we met zn 9-en! Nu met zn 4-en!
Fotos van appartement (we wilden een bungalow, maar die waren er nauwelijks op Tenerife:()
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Genoeg! El Cortijo is er 1 van in Playa de Las America
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef DurQ het volgende:
[..]
Er was eigenlijk geen keuze, en wat er dus wel beschikbaar was, zinde ons niet....dus dan maar wat anders he:)
Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar meestal is het begin september de heetste dagen van het jaar. dus met zon zit je goedGemiddel 29 graden.
De keuze zal ook van het reisbureau afhangen, tis maar net wat ze in hun portefeuille hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
El Cortijo was een hele goede keuze geweest. Lekker rustig bungalow park, hele nette bungalows en super personeel.
Ik zelf zit het liefst in een hotelappartement. Pff ben echt aan het aftellen joh...Ben zo benieuwd hoelaat ik vlieg
Hmmmzzz vaag?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou niet toen ik een paar jaar geleden in Playa de las Americas zat, toen was het een graadje of 25, veel bewolking en zelfs 2 dagen met regen!
Ben der 1x geweest, prima vakantie gehad, maar véél te véél van die brallende Engelsen,, en te toeristisch.
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmzzz vaag?
1 keer een heerlijke tropische bui gehadEn misschien 1 of 2 dagen bewolking maar wel altijd boven de 30 graden.
we zijn nu al weer plannen aan het maken voor volgend jaar![]()
dat komt natuurlijk omdat die vulkaan met de jaren steeds meer afslijt, en daardoor de bewolking niet meer tegenhoudtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Sprak toen met personeel van een Nederlands eettentje en die vertelden dat het weer de laatste jaren wat minder is, veel vaker bewolking.
Dat hadden wij ook vaak, je kon het al zien aan de windrichting, als die uit een bepaalde richting kwam bleef de bewolking op den duur hangen en trok het helemaal dicht.
Anderhalve week van te voren ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
LezzerJij had toch ook geboekt online via neckermann? Wanneer krijg je je tickets dan? Hoeveel dagen van te voren?
Ik vertrek 31-08 en wil mijn vliegtijden weten
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef lezzer het volgende:
Oh, stoelen reserveren doe ik echt wel. Lekker makkelijk dat online inchecken!
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je dan nog 3 uur van te voren aanwezig zijn? Of kan je dan een uurtje voor vertrek aan komen kakken?
Ik wil een plek dichtbij de pleeIk moet altijd zoveel plassen in dat vliegtuig, zenuwen denk ik
Een topic? Ow dan ga ik even zoekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan bij de internetincheckbalie, en dat gaat veel sneller. Maar volgens mij moet je dan wel gewoon vroeg zijn. Ik weet het niet precies.
Er is toch ergens een topic over hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |