SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, autoreisen.es staat in het Anwb-Tenerife-boekje.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 11-06-2009 15:35:39 ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef lezzer het volgende:Klein mazzeltje.
Het hotel dat we geboekt hadden cancelt de boekingen wegens omstandigheden.
Van de reisorganisatie krijgen we een alternatief aangeboden dat we bij het boeken zelf afgeschoten hebben omdat het 700 euro duurder was
Welk hotel cancelt de boekingen dan? Ik ben erg benieuwd namelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, autoreisen.es staat in het Anwb-Tenerife-boekje.
En naar welk hotel gaan jullie nu?
Ik wil wel graag weten hoe het was hoor, ook de ervaring met autoreisen.es![]()
Het was H10 Gran Tinerfe. Ze hebben een congres binnen gehaald ofzoiets? Schijnt wel vaker voor te komen, dat ze dan de gasten er uit duwen (wist ik ook niet hoor, maar ik lees het over de H10-keten).quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welk hotel cancelt de boekingen dan? Ik ben erg benieuwd namelijk?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Playas de las Americas!
Vorig jaar is er een nieuwe strandtent geopend, Monkeys of zoiets. Dus lekker buiten feesten aan het strand. Wij niet meer zo van het stappen, maar dat zag er retegezellig uit en goeie muziek. Kwamen ook vel Spanjaarden op af (van het eiland) en dat zie je niet vaak
Maar de betere appartementen zitten nu in Costa Adeje, en je kan vanuit Adeje zo naar Play de Las Americas lopen
Je hebt niet via een reis-organisatie geboekt? Want dan wordt je normaal gesproken met een bus naar je appartement gebracht...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, die Beach club Monkey's ziet er op website wel goed uitHet hotel is nu geboekt, in Playa de las Americas en zou er paar straten vanaf moeten liggen dus gaan we wel een keer langs
We hebben nu alleen een ander probleem, we komen op Tenerife South airport aan, en moeten naar playa de las Americas. Geen van ons allen is in het bezit van het rijbewijs. Wat is dan de beste manier om met 2 koffers en handbagage naar ons hotel te komen? Ik lees veel verhalen over taxi's die je flink afzetten, is het aan te raden om een taxi van te voren via internet te boeken? Welke prijs is normaal voor 3 man vanaf het vliegveld naar Playa de las Americas?
Ja wij krijgen altijd korting in de taxi's, omdat mijn man van Tenerife komt en goed (lokaal) spaans praat. Dus wij krijgen de inwoners prijs (je heb geloof ik 3 tarieven)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, die Beach club Monkey's ziet er op website wel goed uitHet hotel is nu geboekt, in Playa de las Americas en zou er paar straten vanaf moeten liggen dus gaan we wel een keer langs
We hebben nu alleen een ander probleem, we komen op Tenerife South airport aan, en moeten naar playa de las Americas. Geen van ons allen is in het bezit van het rijbewijs. Wat is dan de beste manier om met 2 koffers en handbagage naar ons hotel te komen? Ik lees veel verhalen over taxi's die je flink afzetten, is het aan te raden om een taxi van te voren via internet te boeken? Welke prijs is normaal voor 3 man vanaf het vliegveld naar Playa de las Americas?
Ik heb via booking.com geboekt, bij dit hotel stond niks van vervoer richting het vliegveld. Had dit inderdaad wel bij andere hotels zien staan, maar die waren flink stuk duurder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij krijgen altijd korting in de taxi's, omdat mijn man van Tenerife komt en goed (lokaal) spaans praat. Dus wij krijgen de inwoners prijs (je heb geloof ik 3 tarieven)
Geen idee het is toch zo'n 30 a 35 minuten rijden naar playas las americas.
Maar waar heb je geboekt? Want als je via een reisorganisatie (ook via internet) heb geboekt, dan kan je je melden op het vliegveld bij zo mannetje of vrouwtje en die zegt in welke bus je moet stappen. En dan wordt je gratis naar je hotel gebracht en op de terugweg wordt je ook weer gratis naar het vliegveld gebracht/
Welk hotel zit je als ik vragen mag
Precies wat ik me ook afvroeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:14 schreef charmed_angel het volgende:
booking.com toch is toch alleen de boeking van het hotel?
Heb je de vliegreis dan apart geboekt?
tenzij je een vliegreis heb geboekt met ryanair ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook afvroeg.
Ik heb wel eens begrepen dat los boeken veel duurder is dan een pakketreis via Neckermann o.i.d.
Oh, geen idee. Kun je dan voor een appel en een ei naar Tenerife vliegen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenzij je een vliegreis heb geboekt met ryanair ofzo
Heb net gekeken op transavia, op 31-08 vliegen en 09-09 terug, en dan kwam ik uit op 698,72 (2 personen) en appartement van hierboven op 323 euro. Totaal 1021 euro.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Kun je dan voor een appel en een ei naar Tenerife vliegen?
Niet dat ik dat wil, maar over 15 jaar of zo, als ik er een vakantiehuis heb
Pakketreis neem ik aan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu een 4 sterren hotel geboekt voor 1288 euro per 2 personen. (scheelt dus 267 euro)
Ja hotel en vliegen en vervoer naar het hotel natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pakketreis neem ik aan?
Ik heb zelf ook wel eens zo'n vergelijking gemaakt, en óf ik vlieg voor bijna niks, óf ik lig spotgoedkoop in het hotel.
Ik vind trouwens zelf het idee van een reisbureau bij vliegreizen wel prettig
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb net gekeken op transavia, op 31-08 vliegen en 09-09 terug, en dan kwam ik uit op 698,72 (2 personen) en appartement van hierboven op 323 euro. Totaal 1021 euro.
Ik heb nu een 4 sterren hotel geboekt voor 1288 euro per 2 personen. (scheelt dus 267 euro)
Ryanair vliegt niet vanuit Nederland naar Tenerife.
Bovenstaand hotel ken ik wel, goed hotel, wordt veel geboekt door engelsen, erg goedkoop als pakketreis vanuit engeland.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
zou ik genoeg kans hebben dat ik daar voor een niet-toeristen tarief van 17 euro vervoerd zou kunnen worden?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij moet je nog meer rekening houden met kosten bij ryanair.
Toeslag voor online inchecken ¤ 10
Bagageverwerkingskosten - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 5
Incheckkosten op luchthaven - Per passagier/per enkele vlucht ¤ 40
Kosten voor ingecheckte bagage - (Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo)
1ste tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20
2de en 3de tas – per tas/per enkele vlucht ¤ 20
Dit weet ik niet zeker, dus je kan het beter even navragen, of het zit al bij je totaalbedrag meegerekend dit allemaal? (Check je even de factuur)
ik en mijn man hebben altijd 2 koffertjes als handbagage (hij 1 en ik 1), en dat is geen probleem, ze liggen toch boven je hoofd? Als iemand het wil pakken, dan zie je dat tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Al deze kosten zijn meegerekend bij het bedrag. Er kwam inderdaad telkens als ik op verder drukte weer een zooi kosten bij, in totaal iets van 50 euro p.p. aan administratiekosten. Het gewicht zal ik inderdaad goed op letten, te laatste keer dat ik ervandaan vloog moesten we ook 45 euro betalen. Nu zal ik zeker van te voren goed thuis wegen.
is het dan eigenlijk te doen om met de bus met 2 koffers en handbagage te gaan? Word er niet snel geroofd?
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest inquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
Bij ons is de heenvlucht veranderd.
We zouden om half 6 's ochtends vliegen, en dat is nu half 4 's middags.
Maar op zich is dat niet erg, hoeven we niet zo achterlijk vroeg weg.
Terug wel 's avonds pas
En dan is het daar 9 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
onze vlucht vertrekt om 06:00, om 10 uur daar. Vind ik nog wel fijn, 7 hele dagen daar. Vraag me nu alleen af hoe vroeg van te voren ik wel niet aanwezig zal moeten zijn![]()
Onze terugvlucht is wel al om 10 uur 's ochtends, beetje jammer.
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan is het daar 9 uur(uur vroeger op tenerife)
Weeze waar ligt dat? Duitsland?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest inNee niks voor mij, liever vroeg vliegen
Dan heb je nog wat aan je eerste dag.
Maar goed ik ga pas over 2,5 maand, kan nog altijd veranderen
ik heb vorige jaar wel eens met een Fokker in het vliegtuig gezeten, alleen wist ik dat pas achteraf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, direct zitten we op dezelfde vlucht!
Wij gaan 15 dagen, en bij ons begint de reis als we hier de deur dicht trekken, dus zo erg vind ik het niet.
Maar, wij hebben wel voor Schiphol gekozen omdat we dat 's ochtends konden vliegen ipv 's avonds, en dat gaat nou niet echt op
Nou geweldigquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef lezzer het volgende:
En, ik kom eigenlijk nooit op schiphol, dus dat vind ik best leuk.
Wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Even een tvp
Wij vliegen ook naar tenerife (costa Adeje) vanaf Weeze (deutschland)![]()
[..]
Nou geweldig![]()
Persoonlijk vind ik er geen fuck aan dat wachten op vliegvelden
Ik denk dat ik na één keer ook wel genezen ben van Schiphol hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nou geweldig![]()
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nou geweldig![]()
Ja, eerlijk gezegd vinden wij dat ook heel gezellig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.
Ik zou er eigenlijk naar toe gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Myrna88 het volgende:
Maandag 27 juli vertrekken mijn vriend en ik ook naar Tererife voor 12 dagen.
Wij verblijven in het H10 Gran Tinerfe hotel in Costa Adeje. Iemand enige ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |