ik en mijn man hebben altijd 2 koffertjes als handbagage (hij 1 en ik 1), en dat is geen probleem, ze liggen toch boven je hoofd? Als iemand het wil pakken, dan zie je dat tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Al deze kosten zijn meegerekend bij het bedrag. Er kwam inderdaad telkens als ik op verder drukte weer een zooi kosten bij, in totaal iets van 50 euro p.p. aan administratiekosten. Het gewicht zal ik inderdaad goed op letten, te laatste keer dat ik ervandaan vloog moesten we ook 45 euro betalen. Nu zal ik zeker van te voren goed thuis wegen.
is het dan eigenlijk te doen om met de bus met 2 koffers en handbagage te gaan? Word er niet snel geroofd?
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest inquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
Bij ons is de heenvlucht veranderd.
We zouden om half 6 's ochtends vliegen, en dat is nu half 4 's middags.
Maar op zich is dat niet erg, hoeven we niet zo achterlijk vroeg weg.
Terug wel 's avonds pas
En dan is het daar 9 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef 0oGhosto0 het volgende:
onze vlucht vertrekt om 06:00, om 10 uur daar. Vind ik nog wel fijn, 7 hele dagen daar. Vraag me nu alleen af hoe vroeg van te voren ik wel niet aanwezig zal moeten zijn![]()
Onze terugvlucht is wel al om 10 uur 's ochtends, beetje jammer.
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan is het daar 9 uur(uur vroeger op tenerife)
Weeze waar ligt dat? Duitsland?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
De lokale tijd was al meegerekend, voor de vlucht zijn 5 uur gerekend en 1 uur tijdverschil.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit net te checken, bij ons is de heenvlucht ook veranderd naar 15:35 uur, gewoon hele dag naat de klote, ben je pas om half 9 's avonds in je hotel, eten en gelijk je nest inNee niks voor mij, liever vroeg vliegen
Dan heb je nog wat aan je eerste dag.
Maar goed ik ga pas over 2,5 maand, kan nog altijd veranderen
ik heb vorige jaar wel eens met een Fokker in het vliegtuig gezeten, alleen wist ik dat pas achteraf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, direct zitten we op dezelfde vlucht!
Wij gaan 15 dagen, en bij ons begint de reis als we hier de deur dicht trekken, dus zo erg vind ik het niet.
Maar, wij hebben wel voor Schiphol gekozen omdat we dat 's ochtends konden vliegen ipv 's avonds, en dat gaat nou niet echt op
Nou geweldigquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef lezzer het volgende:
En, ik kom eigenlijk nooit op schiphol, dus dat vind ik best leuk.
Wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Even een tvp
Wij vliegen ook naar tenerife (costa Adeje) vanaf Weeze (deutschland)![]()
[..]
Nou geweldig![]()
Persoonlijk vind ik er geen fuck aan dat wachten op vliegvelden
Ik denk dat ik na één keer ook wel genezen ben van Schiphol hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nou geweldig![]()
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RedFever007 het volgende:
Nou geweldig![]()
Ja, eerlijk gezegd vinden wij dat ook heel gezellig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig op schiphol, daar begint mijn vakantie echt. Lekker winkeltjes kijken, koffie drinken happie eten. Heerlijk. Mensen kijken, vliegtuigen kijken.
Ik zou er eigenlijk naar toe gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Myrna88 het volgende:
Maandag 27 juli vertrekken mijn vriend en ik ook naar Tererife voor 12 dagen.
Wij verblijven in het H10 Gran Tinerfe hotel in Costa Adeje. Iemand enige ervaring mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |