abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:39:30 #126
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70606772
Zijn er op Tenerife ook zo veel Kakkerlakken als op Gran Canaria?
pi_70610061
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef DurQ het volgende:
Zijn er op Tenerife ook zo veel Kakkerlakken als op Gran Canaria?
Ik kom er bijna om het jaar en ik heb al die keren in totaal 3 kakkerlakken gezien
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:41:33 #128
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70610645
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik kom er bijna om het jaar en ik heb al die keren in totaal 3 kakkerlakken gezien
Ok mooizo! Want op Gran Canaria heb ik vorige mn hele deobus leeg moeten branden! Ze kwamen dan vooral met de schemer tevoorschijn. We zaten toen trouwens op de begane grond. Terras bij ons bungalow enzo
pi_70617323
Nou, wij hebben hier nog geen kakkerlak gezien hoor. En ook nauwelijks mussen rond de eettafel.
Ik ben 2 keer op GC geweest, en ook daar geen kakkerlakken. Maar we zaten wel in Lopesan Costa Meloneras, dus daar verwacht ik echt geen kakkerlak.

Wij zijn er trouwens gisteren achter gekomen dat hier echt wél wat te doen is. Even 100 meter verder gelopen op de boulevard, en daar stikt het van de eettentjes en winkeltjes
Het lag achter een bochtje

Wij hebben voor de hele 2 weken een huurauto, en ik vind dat zelf een heel relaxt idee. Gewoon dat je effe snel weg kunt als je dat wilt en geen gezeik met bussen/taxi's. Zo duur was het niet (155 euro voor 2 weken).

Het is overigens echt heel warm, 30 graden. Ik probeer zo veel mogelijk uit de echte fikkende zon te blijven, want ik verbrand waar ik bij lig. Waar die mensen die ik hier de hele dag zie liggen de moed vandaan halen is mij een raadsel. Volgens mij verbrand je je een full blown huidkanker in twee weken op deze manier.

Ik was eerder altijd in het voorjaar op de Canarische Eilanden, en dan is het toch minder warm.
Maar goed, het is echt super toeven hier, dus mij hoor je niet klagen

Goed nieuws trouwens Myrna88, dat Gran Tinerfe al weer aan het open gaan is. Het is toch wel fijn als alles zo is als je je voorgesteld had. Of in ieder geval als je daar naartoe gaat naar wat je uitgezocht hebt.

* lezzer vertrekt weer richting balkon met een boekje
pi_70817931
Ter geruststelling, Gran Tinerfe zag er gisteren open uit. Ik zag parasols en ook mensen (gasten).
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:08:32 #131
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70832234
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef lezzer het volgende:
Ter geruststelling, Gran Tinerfe zag er gisteren open uit. Ik zag parasols en ook mensen (gasten).
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70835597
155 voor 2 weken dat is erg goedkoop toch? Wij komen aan zondag op tenerife south en wil graag een auto huren voor 2 weken, zou dat daar ook voor die prijs te doen zijn?
pi_70838635
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:18 schreef MatthijsDvD het volgende:
155 voor 2 weken dat is erg goedkoop toch? Wij komen aan zondag op tenerife south en wil graag een auto huren voor 2 weken, zou dat daar ook voor die prijs te doen zijn?
Met hoeveel personen ga je, en wat voor auto (cat)

Ik zweer bij sunnycars.nl maar lezzer heeft een auto gehuurd bij autoreisen.es

155 euro voor 2 weken is erg goedkoop. Al vraag ik me af of je echt die 2 weken nodig heb. Ik huur een auto altijd maar een week, dan kan ik alles zien en zit er zelfs 2 bezoekjes aan familie bij

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2009 09:25:08 ]
pi_70840184
Tvp. Ik ga met Syyton mee!
Een signature is spang man.
pi_70863090
Nou, die 155 euro is dus voor 2 weken een Seat Ibiza bij autoreisen.es ( deze link moet je hebben: http://www.arcarhire.com/autovermietung/autovermietung.php ) .
We wisten van tevoren dat het niet de nieuwste auto's zijn, en ook dat ze lakschade hebben.
Ik heb de auto helemaal gefotografeerd voor we wegreden, maar intussen hebben we al twee keer lakschade opgelopen. Eén keer door onszelf (oeh, lag daar zo'n grote kei op de weg? *pok*), en één keer een macho die z'n deur opengooide in de parkeergarage. Dat zagen we nog aankomen ook.
Maar goed. Alles is afgekocht, en ik heb niet de indruk dat ik daar problemen mee ga krijgen.

Vorig jaar had ik gehuurd via Avis, maar dat heeft ons 35 euro eigen risico gekost omdat iemand een richtingaanwijzerslampje er af gesloopt had. Dat was overigens een nagelnieuwe Seat Leon 2.0 TDI. Toch wat anders dan deze Ibiza, maar dit werkt ook prima. Ik rij privé een bmw 5-serie, dus sowieso alles wat daar onder zit is "minder". Maar dit karretje gaat prima.
Ophalen was een eitje, hun balie zit keurig bij de andere autoverhuurders tegen over de afhaalband.Voor we de koffers hadden was de auto al geregeld. De eerste auto die we toegewezen kregen had een half slappe band. Dat ging ik zeggen en we kregen zo een andere auto mee. Geen enkel probleem.

Ik kan er niks aan doen, maar de mensen rijden hier echt als idioten en de bewegwijzering is echt ronduit k.. Of in ieder geval niet zoals wij dat gewend zijn
Wij roepen nogal eens "oh fuck we moesten hier in", met de bijbehorende ruk aan het stuur natuurlijk

Qua gebruik.
Wij hebben de auto op één dag na elke dag wel gebruikt. We zitten ook wat verder van de winkels af, dus we gaan tussen de middag wel eens effe op pad naar een centro commercial.
Eergisteren hebben we een rondje Tenerife gedaan. Via de TF-1 naar boven naar Santa Cruz, en dan via het noorden weer terug naar Costa Adeje.
Het laatste stuk was euh, heel erg avontuurlijk (lees: haarspeldbochten....), maar het was echt vet de moeite. Het noorden van Tenerife is echt prachtig, met al dat groen en die baaien. Zeer, zéér de moeite.

Het terugbrengen van de auto moet nog makkelijk blijken. Wat ik lees van anderen is dat het geen enkel probleem oplevert. Sleutels op de balie, effe tekenen en klaar. Ze gaan niet eens de auto checken (ze weten je toch wel te vinden als het moet denk ik). Bij het ophalen op het vliegveld leverde iemand voor mij een auto in, en dat duurde nog geen minuut.

Wij wilden overigens ook graag vanaf het vliegveld al een auto hebben, dus dan kom je bijna automatisch al uit op de hele reisduur.

Uiteraard ga ik nog wel melden hoe het inleveren verliep.
pi_70955923
En we zijn weer thuis!
Inleveren auto was binnen een minuut gepiept. Echt en aanrader dus.

pff wat is het hier koud
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:11 #137
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_70957154
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 03:42 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer thuis!

pff wat is het hier koud
En heb je een fijne vakantie gehad?

Wij zagen op Internet dat er een excursie is met de Royal Delphin, boot met glazen onderkant. Heb jij deze excursie ook gedaan en wat vond je ervan?

Over iets minder dan 2 weken vertrekken wij naar Tenerife. Heb er zin in! Nog leuke bars / cafe's aan te raden? Nog tips?
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_70957166
Wij moeten ook nog voor volgende week een auto huren voor 11 dagen. We hebben nu een boeking gedaan bij Centauro, omdat die goed staat aangeschreven. Alleen staat in de bevestigingsmail, naast het logo van Centauro, het logo van Record Rent a Car, en daar willen we dus echt niet bij huren, die krijgt hele slechte reviews. Ook staat er in de mail: "[bla]. Here you will find a Record representative."
We hebben ze al een mail gestuurd voor uitleg, want nergens op de site van Centauro of Record staat dat ze samenwerken.
lezzer die Autoreisen van jou klinkt wel goed, maar je moet 25 jaar of ouder zijn, grr...
Sunnycars wilden we eerst bij boeken, maar die auto is niet meer beschikbaar...
pi_70960085
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 03:42 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer thuis!

pff wat is het hier koud
En in welk hotel ben je nou geweest

Koud? Het is 25 graden hier Nou ja overdag dan
pi_70960152
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:52 schreef Syytön het volgende:
Wij moeten ook nog voor volgende week een auto huren voor 11 dagen. We hebben nu een boeking gedaan bij Centauro, omdat die goed staat aangeschreven. Alleen staat in de bevestigingsmail, naast het logo van Centauro, het logo van Record Rent a Car, en daar willen we dus echt niet bij huren, die krijgt hele slechte reviews. Ook staat er in de mail: "[bla]. Here you will find a Record representative."
We hebben ze al een mail gestuurd voor uitleg, want nergens op de site van Centauro of Record staat dat ze samenwerken.
lezzer die Autoreisen van jou klinkt wel goed, maar je moet 25 jaar of ouder zijn, grr...
Sunnycars wilden we eerst bij boeken, maar die auto is niet meer beschikbaar...
Centauro nog nooit van gehoord. Record Rent a Car wel, dat is echt megabagger... Let op dat je geen kapotte auto's meekrijgt.

Bij Sunnycars nog een andere plaats geprobeerd? Of wil je echt vanaf het vliegveld?

Je heb een loket in Costa Adeje zitten en in Playas de Las americas
pi_70960506
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Centauro nog nooit van gehoord. Record Rent a Car wel, dat is echt megabagger... Let op dat je geen kapotte auto's meekrijgt.

Bij Sunnycars nog een andere plaats geprobeerd? Of wil je echt vanaf het vliegveld?

Je heb een loket in Costa Adeje zitten en in Playas de Las americas
nee, we willen ook echt niet via Record Rent a Car huren. Even afwachten wat ze terugmailen.

We willen vanaf TFS een auto huren, omdat we naar Los Realejos moeten met 4 man een 4 koffers. Dus vandaar, anders was het idd niet zo'n punt geweest.
pi_70981009
2 Auto's? Een Toyota yaris ofzo?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 21:13:04 ]
pi_70981251
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En in welk hotel ben je nou geweest

Koud? Het is 25 graden hier Nou ja overdag dan
Oh, ik dacht dat je dat tussen de regels door wel al gelezen had ("paleisje").
Costa Adeje Palace waren we
Super! We hadden een junior suite met zeezicht:
http://www.h10hotels.com/(...)sta-adeje-palace.php

Vet balkon met ligbedjes en zitje. Dik in orde

Vandaag was het inderdaad weer een beetje beter op temperatuur hier
pi_70981297
Oh, die boottochten, dat hebben wij niet gedaan. Ik had zoveel verhalen gelezen over kotsboten dat ik niks meer aan durfde, en de boot naar La Gomera vonden we wat ver gaan, ook qua prijs.
pi_70991965
Hoe duur was de boottocht naar La Gomera? Want wij zijn dat wel van plan.
pi_70992042
Volgens mij kun je het beter echt opzoeken, maar er staat mij wat bij van 70 euro. Maar dat weet ik dus echt niet zeker.
Wij gingen ook pas het laatste weekend informeren, dus toen was de drang niet zo groot om het zeker te weten
pi_70992938
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
2 Auto's? Een Toyota yaris ofzo?
Nee, dat is weer zo'n gedoe, twee auto's. Dan moeten we twee keer de tweede auto gaan huren; 1 keer heen naar Los Realejos, en de dag dat we terug gaan, naar het vliegveld. Want in de tussentijd hebben we niets aan de 2e auto en is het alleen maar duur. We willen gewoon een Ford Focus of soortgelijk.
pi_70996333
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:00 schreef Syytön het volgende:

[..]

Nee, dat is weer zo'n gedoe, twee auto's. Dan moeten we twee keer de tweede auto gaan huren; 1 keer heen naar Los Realejos, en de dag dat we terug gaan, naar het vliegveld. Want in de tussentijd hebben we niets aan de 2e auto en is het alleen maar duur. We willen gewoon een Ford Focus of soortgelijk.
dan is er nog een oplossing... met de bus naar Los Realejos
pi_70999394
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dan is er nog een oplossing... met de bus naar Los Realejos
Nee, daar hebben we al naar gekeken. De bus rijdt maar 4 keer per dag die richting, da's niet zo ideaal, zeker omdat we terug vrij vroeg vliegen, dan zouden we al een taxi moeten. Daarnaast, in Los Realejos is op zich niet zo heel veel te beleven, dus we willen een beetje gaan rondtoeren op het eiland, dan geeft zo'n auto toch veel vrijheid. Zeker omdat de plek waar we verblijven redelijk achteraf ligt (privé woning).
Maar we hebben mail terug gekregen van Centauro dat ze zelf geen kantoor/balie op Tenerife luchthaven hebben, alleen het is me niet helemaal duidelijk of ze dan wel buiten de luchthaven zitten, waar we dan door een Record representative naar toe worden gebracht. Vaag allemaal zeg.
pi_71032043
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb geboekt! 31 augustus vertrek ik 10 daagjes naar Tenerife!

La Pinta in Costa adeje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er echt mooi uit. ben zelf ook nog op zoek naar mooie locatie om te overnachten. heb in het verleden slechte ervaringen gehad met zulke mooie plaatjes als deze dan bleek het daar toch een stuk minder te zijn.
Via http://www.vakantietenerife.nl/hotel-tenerife.php kwam ik ook nog een paar hotels tegen maar daar staat verder weinig op.

Dus hoop dat iemand mij kan helpen die er misschien al een keer geweest is??? budget is vrij ruim dus kom maar met de mooie suggesties.

groetjes annematie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')