Ik denk dat hij die bedoeltquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace
Jep die.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep die.
Hebben inmiddels geboekt, van 10 tot 23 septemberHoop dat het nog lekker warm is dan
Ik ga 15 tm 29 september.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jep die.
Hebben inmiddels geboekt, van 10 tot 23 septemberHoop dat het nog lekker warm is dan
Ik zat al even terug te lezen ja, maar pas nadat we betaald haddenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfs
Oh, op Tenerife is het het hele jaar door goed weer over het algemeen.
hebben jullie een leuke aanbieding te pakken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zat al even terug te lezen ja, maar pas nadat we betaald haddenEr was nogal wat haast bij
Nou dan heb ik het 5 jaar geleden slecht getroffen, was een graadje of 26 en vel bewolking en dat 2 weken lang.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de vorige pagina (20 posts terug ofzo) gaat het er nog over zelfs
Oh, op Tenerife is het het hele jaar door goed weer over het algemeen.
Mwah, 13 dagen, inclusief ontbijt, vlucht e.d. voor 1725. 2 Personen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben jullie een leuke aanbieding te pakken?
netjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mwah, 13 dagen, inclusief ontbijt, vlucht e.d. voor 1725. 2 Personen.
Ik ga elk jaar naar Tenerife, en ik heb het nooit slecht getroffen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou dan heb ik het 5 jaar geleden slecht getroffen, was een graadje of 26 en vel bewolking en dat 2 weken lang.
Zat in Playa de las Americas en voond er weinig aan.
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
netjesJe zit wel in een lluxe hotel he
24 uur van te voren online reserveren is ideaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
En overal waar we keken kregen we dezelfde reis, maar dan 11 dagen, voor die prijs. Nu dus 13 dagen (Neckermann)
Zie alleen weer op tegen de vlucht, maargoed. Even kijken of we nooduitgangplaatsen kunnen reserveren bij Transavia.
Nee, ik ben 2 meter en zit klem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
24 uur van te voren online reserveren is ideaal
Bang voor vliegen???
Ik ook hoor, maar mij maakt het niet uit waar ik zitBang ben ik toch wel, waar ik ook zit
Ben benieuwd hoelaat we vliegen. Op de site (neckermann) stond 's middags. maar dat was vorig jaar ook zo en opeens vlogen we 's ochtends
Maar niks anders als een budgetvlieger?quote:
en volquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef Xafari het volgende:
Last Minute Tenerife
Een buitenkans voor degenen die snel willen vertrekken:
http://www.tenerife-vakan(...)ntie-aanbieding.html
Dit luxe appartement huur je van een Belg die al 6 jaar in Tenerife woont![]()
Welkom!
Guy
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef SlevinX het volgende:
Tenerife en zeker playa de las americas is echt saai en nep. Kan je net zo goed naar een goedkoper hotel in spanje ofzo gaan. Enige leuke daar is andere eilanden bezoeken zoals La gomera. Verder weinig te zien of te doen.
En niet iedereen hoeft het hier eens mee te zijn, maar ik waarschuw maar vast:D
Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je dan betaald pp? En welk hotel/app?
Sorry, maar volgens mij heb je je echt voor geen ene meter geïnformeerd over je vakantiebestemming van te voren. En dan denk ik, "jammer dan".quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!
Park club europe heette het hotel
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef SlevinX het volgende:
Daar betaal je toch Gennez 1000 euro voor? Zelfs de helft is nog duur! Als je niets wil doen dan ga je toch naar z Frankrijk ofzo voor een prikkie
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf onderzoeken wat je kunt doen ipv alleen van een reisorganisatie afhankelijk zijn....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:56 schreef SlevinX het volgende:
En de excursies die we via Jiba konden kiezen waren ook niet echt om je 14 dgn bezig te houden. Ik kan niet langer dan 2 dgn stilzitten en dat gebeurde al snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |