abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:15:33 #201
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_71971584
Vorige week zaterdag terug gekomen van 12 dagen Tenerife. We zaten in het H10 hotel Gran Tinerfe. Super hotel en vriendelijk personeel.

Tijdens de vakantie hebben we 2 dagen bewolking gehad, waarvan 1 dag volledig zonder zon maar zeer benauwd. We hebben 4 excursies gedaan. We hebben de Teide 1/2 dag gedaan, Loro parque, met de Freebird 4,5 uur weg geweest (geen aanrader als je gevoelig bent voor reisziekte) en we zijn nog naar Siam Park geweest.

Voor het eten zijn we elk avond naar een ander tentje gegaan. Persoonlijk vond ik Villa Flor in Playa de Las Americas zeer gezellig. Na het eten krijg je nog een glaasje champagne en een mooie roos mee naar huis. Ook restaurant Royal Garden was goed te noemen. Elke avond was daar een Engelsman op een gitaar aan het spelen. Leuk vermaak.

Voor het vliegen hebben wij thuis ook online ingecheckt. Zeer eenvoudig en het scheelt in ellenlange rijen staan. Wij waren 2,5 uur van te voren aanwezig. Heenreis 4 uur en 3 kwartier vliegen en terugreis 4 uur vliegen.
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_71971841
Aha Royal Garden bestaat nog Altijd een verassing op Tenerife. Maar daar ga ik zeker een keer eten dan

Hoe was Siam Park?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:15:51 #203
159860 Myrna88
Enjoy the best moments
pi_71972284
Siam Park was druk! Het gaat om 10 uur open, we stonden kwart voor 10 in de rij. Allereest van alle glijbanen afgeweest, ook van de Power of Tower (28 meter hoge glijbaan, kaarsrecht naar beneden). Als laatste zijn we in het zwembad gedoken en hebben we gewacht op de golven, wat is dat geweldig zeg! Moet je echt meemaken.

We hebben geen auto gehuurd. Voor zo'n eiland vind ik dat er ontzettend veel auto's zijn. Hulde aan de buschauffeurs .

Al met al hebben we overal heerlijk genoten. Alvast een fijne vakantie gewenst!
Uno por pobre y feo
pero antojao
pi_71972626
Druk dus Dan ga ik naar het Siam Park een dag voordat ik weer naar Nederland vertrek Dan zit ik niet meer in de schoolvakanties Maar wel leuk dus, maar weet niet of ik dat wel durf 28 meter, kaarsrecht naar beneden.
pi_72032065
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Druk dus Dan ga ik naar het Siam Park een dag voordat ik weer naar Nederland vertrek Dan zit ik niet meer in de schoolvakanties Maar wel leuk dus, maar weet niet of ik dat wel durf 28 meter, kaarsrecht naar beneden.
Je gaat zo snel dat je het niet eens meemaakt, gewoon vanaf gaan

Oh en de dragon, die mag je ook niet missen!
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_72032531
Doet dat niet pijn aan je kont dan? Die in Duinrell deed al au.

Dragon... ow ik ben zo benieuwd naar dat park. Vorig jaar was hij nog niet open toen wij er waren en we werden gek gemaakt van alle leuke reclamefilmpjes overal

Ben echt aan het aftellen nu. Nog maar 3,5 dag werken. Volgende week donderdag lekker vrij. En maandag vliegen. Ben zo benieuwd naar de vliegtijden

Volgens mijn vriendin (die op Tenerife woont) is het echt al weer warmer aan het worden. Was gisteren 40 graden daar Ze heeft er een foto van gemaakt Heeerlijk... ik verlang naar Tenerife! Ooit ga ik er wonen

Ow en wat is dit? moet je dan je adem in houden? Want dan weet ik dat ik zeker weten niet hier in moet gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 11:09:17 ]
pi_72033782
* lezzer is jaloers
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:39:52 #208
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72038399
Ook net weer een paar dagen terug van Tenerife. Erg lekker weer gehad natuurlijk! Leuke dingen gedaan. Zoals een Jeep-safari naar de vulkaan Teide. En een dagje naar het aquapark. Verder veel op het strand geweest.

Hoewel het strand best wel klote is, en er geen branding is... Wat dat betreft was Gran Canaria 10x beter!
En ook het stappen viel zwaar tegen!

Al met al wel een leuke vakantie gehad!
pi_72068520
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef DurQ het volgende:
Ook net weer een paar dagen terug van Tenerife. Erg lekker weer gehad natuurlijk! Leuke dingen gedaan. Zoals een Jeep-safari naar de vulkaan Teide. En een dagje naar het aquapark. Verder veel op het strand geweest.

Hoewel het strand best wel klote is, en er geen branding is... Wat dat betreft was Gran Canaria 10x beter!
En ook het stappen viel zwaar tegen!

Al met al wel een leuke vakantie gehad!
Geen branding ?

Vlak onder het vliegveld van zuid ligt een grote rots (die hoge rode). Daar ligt een heel mooi strand bij, met vaka hele hoge golven. Hier wordt ook vele gesurfd.

Ik kan het weten, 3 jaar geleden ben ik er bijna in verdronken (licht overdreven ).
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:27:57 #210
203638 DurQ
pi_72069391
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:52 schreef christvs het volgende:

[..]

Geen branding ?

Vlak onder het vliegveld van zuid ligt een grote rots (die hoge rode). Daar ligt een heel mooi strand bij, met vaka hele hoge golven. Hier wordt ook vele gesurfd.

Ik kan het weten, 3 jaar geleden ben ik er bijna in verdronken (licht overdreven ).
ok, maar als je op Playa de las America zit ga je daar niet zo snel heen....En om nou een stuk oceaan op te zoeken waar het vol ligt met stenen en rotsen is ook niet alles!
pi_72069889
Paar dagen terug vanuit Playa de Las Americas en ik moet zeggen: Nog nooit zo'n vette stapvakantie gehad. Met 3 vrienden was het stappen 's avonds echt een belevenis. Moet eerlijk zeggen, dat we elke avond in de Engelse pubs zaten en niet in de Nederlandse, maar de sfeer was overal top!

Goede dj's, mooie vrouwen, goedkoop bier = Ideale vakantie 2009!
----> Est. 1913 <----
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:42:51 #212
203638 DurQ
pi_72071360
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:49 schreef WillyML het volgende:
Paar dagen terug vanuit Playa de Las Americas en ik moet zeggen: Nog nooit zo'n vette stapvakantie gehad. Met 3 vrienden was het stappen 's avonds echt een belevenis. Moet eerlijk zeggen, dat we elke avond in de Engelse pubs zaten en niet in de Nederlandse, maar de sfeer was overal top!

Goede dj's, mooie vrouwen, goedkoop bier = Ideale vakantie 2009!
Wij waren meestal bij Cream of sound te vinden. Of zat jij meestal in een andere hoek?
pi_72073095
Yes ik heb de tickets binnen.

Ik vlieg 31-08 om 5:20 uur heen en 09-09 19:40 uur terug.
pi_72074638
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef DurQ het volgende:

[..]

Wij waren meestal bij Cream of sound te vinden. Of zat jij meestal in een andere hoek?
Waar was dat precies?

Wij gingen meestal uit eten bij die Belgische kerel bij die tent die Villaflor heette of bij Royal Garden, vanuit daar binnendoor naar de boulevard vol Engelse pubs (Yordy's, Oasis, Jumpin Jacks etc.)
----> Est. 1913 <----
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:29:37 #215
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72075765
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef WillyML het volgende:

[..]

Waar was dat precies?

Wij gingen meestal uit eten bij die Belgische kerel bij die tent die Villaflor heette of bij Royal Garden, vanuit daar binnendoor naar de boulevard vol Engelse pubs (Yordy's, Oasis, Jumpin Jacks etc.)
Oh ja, daar zijn wij, onbewust, zo;n hoerentent binnengelopen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:50:22 #216
203638 DurQ
pi_72077539
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef WillyML het volgende:

[..]

Waar was dat precies?

Je moest daar zo een trappetje af. Daar zaten dan 3/4 tentjes op een rijtje. Met boven bij de trap een shitload aan 18 jarige Engelse propper sletjes
pi_72082116
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Doet dat niet pijn aan je kont dan? Die in Duinrell deed al au.

Dragon... ow ik ben zo benieuwd naar dat park. Vorig jaar was hij nog niet open toen wij er waren en we werden gek gemaakt van alle leuke reclamefilmpjes overal

Ben echt aan het aftellen nu. Nog maar 3,5 dag werken. Volgende week donderdag lekker vrij. En maandag vliegen. Ben zo benieuwd naar de vliegtijden

Volgens mijn vriendin (die op Tenerife woont) is het echt al weer warmer aan het worden. Was gisteren 40 graden daar Ze heeft er een foto van gemaakt Heeerlijk... ik verlang naar Tenerife! Ooit ga ik er wonen

Ow en wat is dit? moet je dan je adem in houden? Want dan weet ik dat ik zeker weten niet hier in moet gaan.
[ afbeelding ]
Haha nee joh, je moet dit park ook echt niet met Duinrell vergelijken hoor

En je hoeft beneden je adem niet in te houden, je gaat dus gewoon van die glijbaan af, en dan wanneer je beneden bent 'vlieg' je door die tunnel en zou je wat vissen e.d. kunnen zien, maar je gaat er zo snel doorheen dat je dat niet meemaakt

Gewoon doen dus!
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_72086591
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yes ik heb de tickets binnen.

Ik vlieg 31-08 om 5:20 uur heen en 09-09 19:40 uur terug.
Dat wordt vroeg op!
Maar, wel je volle dagen benut, en dat is echt wel een voordeel
pi_72104521
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:20 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat wordt vroeg op!
Maar, wel je volle dagen benut, en dat is echt wel een voordeel
Ja dat is balen vroeg op. Ik slaap dan gewoon 1 hele nacht niet, want we gaan al om 1 uur richting schiphol. (Vanuit Rotterdam)

Of ik moet van 21:00 tot 00:30 even gaan slapen, maar meestal lukt dat niet omdat ik TE zenuwachtig ben (vliegen)
Dus ik weet niet hoe ik dat ga oplossen.
pi_72107502
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Oh ja, daar zijn wij, onbewust, zo;n hoerentent binnengelopen
Haha onbewust

Je had inderdaad een hoerentent waar je ook een trapje af moest (Playboy bunnie als versiering voor de deur) En als je een trapje op ging had je een hoerentent zitten die Saint(s) heette...

Hoezo bekend?
----> Est. 1913 <----
pi_72274852
Vaag ik kan niet online inchecken.
pi_72275120
Laat maar het is al gelukt. Vliegtuig vertrekt om 5:20 en rond deze tijd waren al veel stoelen weg. Gelukkig zitten mijn man en ik nog wel naast elkaar.

Volgende keer maar echt 24 uur van te voor inchecken.
pi_72295874
Zo toch nog even 2,5 uur geslapen. En ben nu megabrak Vertrek om 1 uur richting schiphol. voor het eerst online ingecheckt, dus hoop dat het allemaal goed komt.

Pijn in me buik gaat nu langzaam komen. Ik haat vliegen
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:57:08 #224
142400 RedFever007
pi_72301481
Fijne vakantie Charmed Angel
Al denk ik dat je al ergens boven Madeira hangt
pi_72627290
buenas noches!

Vannacht teruggekomen uit het heerlijke warme Tenerife!
We hebben 2 middagen bewolking gehad (1 middag zwaar en 1 middag licht)

Voor de rest prachtig weer, zeker overdag over de 30 graden.
Alleen ons hotel wel prut. Had wel een ideale ligging, maar het is een schande dat ze zich een 4 sterrenhotel noemen, damn. La Pinta ga ik nooit meer naar toe

En nu? Nu wil ik terug!
pi_75742037
Wij gaan eind januari een weekje naar Tenerife. Ons plan is om de helft van de week wat te doen (gaan sowieso week auto huren om rond te rijden) en de andere helft te relaxen. Geven de voorkeur om ver weg te blijven van alle grote toeristenhotels en 'de grote stad'... zijn er eigenlijk ook 'schattige' dorpjes op het eiland waar we kunnen verblijven en waar wat leuke eetgelegenheden zijn? Heb echt geen idee hoe dat eiland in elkaar steeks namelijk

Enfin, als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:07:44 #228
142400 RedFever007
pi_75742272
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Knakker het volgende:
Wij gaan eind januari een weekje naar Tenerife. Ons plan is om de helft van de week wat te doen (gaan sowieso week auto huren om rond te rijden) en de andere helft te relaxen. Geven de voorkeur om ver weg te blijven van alle grote toeristenhotels en 'de grote stad'... zijn er eigenlijk ook 'schattige' dorpjes op het eiland waar we kunnen verblijven en waar wat leuke eetgelegenheden zijn? Heb echt geen idee hoe dat eiland in elkaar steeks namelijk

Enfin, als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag!
Dit topic niet kicken als er hier in Groningen 30cm sneeuw ligt is een begin

Verder kan ik je niet helpen aangezien wij enkel in het uitgaansgebied verbleven (inderdaad een afrader )
pi_75742398
Ik vond het juist wel een goed moment om over de zon te beginnen

Overigens is er nog geen centraal 'Canarische eilanden' topic. wellicht een idee om die te openen anders?
pi_75750092
Schattige dorpjes? Tja, die zijn er wel, maar of er hotels zijn? Iets minder toeristisch is Costa del Silencio, maar dat wordt volgens mij ook steeds meer en meer

http://www.flextravel.nl/spanje/tenerife/index.html

Wij gaa in 2010 misschien een keer niet naar Tenerife. ik wil heel graag een keer naar andalucia Dus waarschijnlijk met de auto richting zuiden van Spanje
pi_75762788
Ik heb na wat zoeken gezien dat we toch op de noordkant van het eiland willen zitten - daar lijkt het nog minst toeristisch. Het weer is wel minder, maar we huren toch een auto waarmee we overdag het warmere weer op kunnen zoeken als het echt niet uit te houden is. Hebben uiteindelijk een simpel en schattig hostelletje gezien in het historische centrum van La Orotava met uitstekende reviews, dus dat heb ik geboekt.

En prima betaalbaar: voor vluchten en onderkomen (eigen kamer, tweepersoonsbed) voor 2 personen zijn we nu in totaal 300 euro kwijt. Een klein autootje voor een week kost incl verzekering nog geen 150 euro, dus al met al prima te veroorloven voor een weekje winterzon dacht ik zo

[ Bericht 16% gewijzigd door Knakker op 18-12-2009 11:57:12 ]
pi_75769462
Groot gelijk heb je Knakker, ik ben deze zomer ook naar het noorden gegaan - Puerto de la Cruz (leuk plaatsje trouwens). Het noorden is inderdaad veel rustiger en ook veel mooier. Heel veel groen.
Tip: na een dagje in het zuiden te zijn geweest, rij dan terug naar het noorden via de TF-82 i.p.v. de TF-1. Je rijd dan door de bergen en komt langs allerlei gehuchtjes en geweldige natuur. Divers landschap dus ook niet saai. Via Google maps kun je het een beetje bekijken, maar in het echt was het nog veel en veel mooier dan te zien is op Maps streetview.
pi_75776753
Wij zijn van de zomer het eiland rond geweest, en dan ook over die TF82, ik moet zeggen, een héél avontuurlijke rit. Maar wel práchtig.
Het noorden van Tenerife is echt stukken mooier dan het zuiden
pi_75781358
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef Knakker het volgende:
Ik heb na wat zoeken gezien dat we toch op de noordkant van het eiland willen zitten - daar lijkt het nog minst toeristisch. Het weer is wel minder, maar we huren toch een auto waarmee we overdag het warmere weer op kunnen zoeken als het echt niet uit te houden is. Hebben uiteindelijk een simpel en schattig hostelletje gezien in het historische centrum van La Orotava met uitstekende reviews, dus dat heb ik geboekt.

En prima betaalbaar: voor vluchten en onderkomen (eigen kamer, tweepersoonsbed) voor 2 personen zijn we nu in totaal 300 euro kwijt. Een klein autootje voor een week kost incl verzekering nog geen 150 euro, dus al met al prima te veroorloven voor een weekje winterzon dacht ik zo
Winterzon heb je bijna niet hoor in het noorden Zeker niet in Januari

La Orotava is een leuk dorpje inderdaad. Maar ik zou niet zonder zon kunnen, vandaar dat we altijd in het zuiden zitten. En dan 2 a 3 dagen in de week naar vrienden en familie in het noorden

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 20:06:51 ]
pi_75813719
Met het autootje kunnen we de zon elke dag opzoeken, dus da's niet erg. 's Avonds is het het veruit het belangrijkste dat we op een leuke 'romantische' plek zitten, en dan werken die blockbuster hotels in ieder geval weinig sfeerverhogend
pi_75827586
Mmm, ik moet zeggen dat mijn 5-sterren balkon met uitzicht op zee bijzonder sfeer verhogend werkte
Maar ieder z'n ding natuurlijk
pi_80297604
Zomer 2010 van maken?

We gaan weer boeken! 15-09-2010 t/m 29-09-2010 gaan we weer heerlijk naar Tenerife
pi_80333654
Gisteren geboekt!

Appartementen Sunset Bay Club in Costa Adeje

15-09-2010 t/m 29-09-2010
's Middags vliegen heen en terug 's avonds
  vrijdag 30 april 2010 @ 00:11:36 #239
197353 Mascar
Nothing ever changes
pi_80861904
Leuk om te lezen wat iedereen in 2009 heeft gedaan .

Ikzelf ga dit jaar voor het eerst naar Tenerife . Van 2 t/m 13 augustus. Ik verblijf met vriendin lief in H10 Gran Tinerfe. Als ik het goed heb is dat net op de grens van Playas del las Americas .

Hou altijd erg van de voorpret , dus heb al van allerlei sites en video's opgezocht over het hotel, de stad en Tenerife zelf natuurlijk. Kan nu al niet wachten !
But uhh... how much can you take?
pi_80865243
Zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt is Gran Tinerfe vorig jaar helemaal gerenoveerd. Daar zit je wel goed denk ik
Levendige omgeving, en een zandstrandje.
Wel meer vlechtvrouwtjes/blingverkopers, maar om die te ontwijken moet je echt naar Costa Adeje.
pi_83442289
Kick!

Ik ga binnekort 9 dagen richting Tenerife.
Iemand tips voor Zuid-Tenerife?
pi_83442333
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Eirick het volgende:
Kick!

Ik ga binnekort 9 dagen richting Tenerife.
Iemand tips voor Zuid-Tenerife?
1 Tip ga naar Siam Park Zoooo gaaf

Tja en waar gaan je intresses naar uit?
pi_83487089
Aah Tenerife! Heb daar 5 maanden stage gelopen (november tm april), heerlijk om daar met de winter te zijn!
Ben vorige week weer een weekje terug geweest, geweldig! Ooit ga ik op Tenerife wonen haha
Siampark is idd geweldig! Ik vond vooral de glijbaan de Dragon erg gaaf
Loroparque is ook leuk om te bezoeken! Je kan dan ook een twinticket kopen voor loroparque en siampark, dat scheelt weer wat geld
Een auto huren is ook erg handig, kun je mooi naar Puerto de la Cruz en Santa Cruz rijden! En naar vele andere plaatsen natuurlijk
Oh en de Teide natuurlijk niet vergeten!
pi_83488371
Als ik dit zo terug lees ben ik in staat om gewoon weer Costa Adeje Palace te boeken
Maar het wordt toch weer GC denk ik dit jaar.
pi_83489430
Owja het duiken op Tenerife vond ik trouwens ook geweldig!
Ben 2x wezen duiken bij La Caleta, echt wat een grote schildpadden daar! En ze komen zo op je afzwemmen, prachtig
pi_83496469
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef caipiroska het volgende:
Een auto huren is ook erg handig, kun je mooi naar Puerto de la Cruz en Santa Cruz rijden! En naar vele andere plaatsen natuurlijk
Via de westkust van zuid naar noord, of andersom. Echt een aanrader!
pi_85148267
Grand Tinerfe aan te raden qua ligging?
pi_85151997
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ligt er aan wat je zoekt natuurlijk :)
pi_85152566
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:27 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij in adeje?? En dichtbij het strand? Maar weet ikniet meer zeker
pi_85154359
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Volgens mij in adeje?? En dichtbij het strand? Maar weet ikniet meer zeker
H10 Gran Tinerfe in Costa Adeje neem ik aan? Hebben vorige zomer nog over zitten posten hier omdat het toen gerenoveerd werd. Wij hadden daar ook geboekt eigenlijk, maar kwamen uit in Costa Adeje Palace :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')