abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85436609
Tuurlijk zijn er een paar dingen te doen, maar echt geen 14 dgn vullend programma. Daarbij is Los gigantus een grote teleurstelling als je de standaard excursie/jeepsafari doet. En ik moet toegeven dat we spontaan en onvoorbereid zijn gegaan en ik een bountyeiland had verwacht ipv dat neppe stadje playa de las americas. En het excursie aanbod viel me ook tegen. vandaar mijn eerste opmerking in deze post. Ben blij dat er mensen het wel leuk vinden.
Oh en ik heb er voor mijn gevoel ook te veel voor betaald. Voor dat zelfde geld had ik een volgeboekte vakantie naar Mexico kunnen boekn
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_85436725
en het ligt eraan van wat voor dagvulling je houd. Alleen maar naar een stadje trek ik ook de hele dag niet, als er niets bijzonders te zien is:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_85438443
Er is genoeg te zien op Tenerife :D

Maar moet je er echt 14 dagen op uit :?
We nemen ook een paar dagen rust, beetje wandelen van Los Christianos en weer terug. Lekker naar het strand, 's avond heerlijk eten aan zee. Daarna lekker Loungen in puerto colon.

Tenerife een bounty eiland :D Nou dan ben je geheel verkeerd ingelicht ;)

Costa Adeje is zeker een mooi en leuke plaats. En duru hoeft Tenerife niet te zijn ;)
Ik ga nu 15 dagen voor 510 euro per persoon naar Tenerife... heerlijk hoor ;)
pi_85438561
[quote] [b]Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef
Oh en ik heb er voor mijn gevoel ook te veel voor betaald. Voor dat zelfde geld had ik een volgeboekte vakantie naar Mexico kunnen boekn
[/quote]

Hoeveel heb je dan betaald pp? En welk hotel/app?
pi_85439333
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoeveel heb je dan betaald pp? En welk hotel/app?
Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!
Park club europe heette het hotel
pi_85439437
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Ik was ongeveer 1200 euro pp kwijt, was wel all-inclusive, maar is toch achterlijk duur. Maar was echt een spontane beslissing, we gaan naar de canarische eilanden!
Park club europe heette het hotel
Sorry, maar volgens mij heb je je echt voor geen ene meter geïnformeerd over je vakantiebestemming van te voren. En dan denk ik, "jammer dan".
pi_85439600
Lees dan appeltje! Dat zeg ik toch! Had alleen aan anwb boekje, ik geef alleen aan dat ik het zwaar vond tegenvallen. Het is ook maar net wat je wilt in een vakantie.
Daarbij was het hotel wel luxe en daar betaal je wel voor.
En de excursies die we via Jiba konden kiezen waren ook niet echt om je 14 dgn bezig te houden. Ik kan niet langer dan 2 dgn stilzitten en dat gebeurde al snel.
pi_85440551
Ja, wat lul je dan over "het enige leuke dat je daar kan doen".
ik heb 14 dagen lang heerlijk op mijn luxe balkon gelegen in Costa Adeje. Ik had helemaal geen behoefte aan welke boottocht dan ook.
Dus, iets minder stellig graag ;)
pi_85442969
Daar betaal je toch Gennez 1000 euro voor? Zelfs de helft is nog duur! Als je niets wil doen dan ga je toch naar z Frankrijk ofzo voor een prikkie
pi_85444786
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef SlevinX het volgende:
Daar betaal je toch Gennez 1000 euro voor? Zelfs de helft is nog duur! Als je niets wil doen dan ga je toch naar z Frankrijk ofzo voor een prikkie
Heb je het tegen mij?
Voor 1000 euro pp lig niet op een luxe balkon zz 5* in Costa Adeje hoor :')

Zuid Frankrijk :r
pi_86088734
Maar goed.... :9

Ik heb de tickets binnen :)

Ik vlieg alleen om 15:20 uur.... dus een dag kwijt :P
Op de terugweg vlieg ik om 19:40 geloof ik... dan hebben we een hele dag daar...

Ik had het liever andersom gehad, toch maar... Heen 's ochtends vliegen en terug ook 's ochtends :)
pi_86762482
Wow wow wow wat een TOP vakantie hebben we gehad.

H10 Grand Tinerfe is echt prachtig en het ontbijt is masterlijk (de dagen dat ik het gehaald heb, omdat ik op tijd uit bed kwam dan :P )

Ik moest in het begin wel een beetje wennen aan Tenerife. Was Mallorca gewend en dit was toch wel iets anders, maar uiteindelijk was het geweldig.

Alle dagen geweldig weer gehad, behalve gister maar toen gingen we toch weg. Toen regende het echt hard, niet normaal.

+ Siam Park _O_
+ Uitgaan
+ Geweldige engelse mensen leren kennen
+ Drugs aan de bar bestellen :D

+ Elke avond voor een goede prijs uit eten
+ Goedkoop bier

_O_

We gaan sowieso volgend jaar weer.

Bijna de hele vakantie snachts voor Jumping Jacks doorgebracht. Geweldig.
pi_86778323
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:56 schreef SlevinX het volgende:
En de excursies die we via Jiba konden kiezen waren ook niet echt om je 14 dgn bezig te houden. Ik kan niet langer dan 2 dgn stilzitten en dat gebeurde al snel.
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf onderzoeken wat je kunt doen ipv alleen van een reisorganisatie afhankelijk zijn....
pi_88669347
Wij gaan in december een weekje naar Tenerife.
Iemand ervaring met het weer in die periode?

En is er iemand die een excursie boot weet waar zo min mogelijk op gekotst wordt?
Las ergens iets over de kleine bootjes, welke zijn dat dan, namen?

Zijn er mensen in Hotel Guayarmina Princess geweest, zo ja hoe is het hotel?

Heb veel leuke dingen gezien in dit topic!
pi_88669918
Ik ga zelf naar Gran Canaria.
Ik heb wel eens gehoord dat het daar de laatste jaren rond de kerst ook best rotweer kan zijn. Ik hoop heel hard van niet. Normaal zou het gewoon lekker een graad of 24 moeten zijn.
Wat betekent dat het "uit de wind" flink bakken is :)

Tenerife ligt iets noordelijker, maar of het veel scheelt met temperatuur weet ik niet. Volgens mij niet echt.
Dat hotel ken ik alleen van naam (uit de gids :))
Waar zit je ergens?
pi_88673388
Het hotel ligt in Costa Adeje, volgens de gids. Krijgt op zoover wel goede recensies, maar was benieuwd of er hier mensen waren die er zijn geweest.
Ik heb er wel erg veel zin in, even weg uit de kou hier :)
Nu nog even uitzoeken wat we allemaal willen gaan doen daar!
pi_88673507
Ik ben in Costa Adeje geweest. Heerlijk daar!
pi_88693284
Heeft iemand ook ervaring met duiken daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')