En niemand die het zag!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef swarmahoer het volgende:
alberto stegeman scheen er geweest te zijn!!!
die gozer blijft grappigquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef CaptainCookie het volgende:
GODVERDOMME vliegtuig in m'n weiland
Alberto checkt de vliegtuigquote:
Hee Henk, Sla ff die man met dat groene hestje op zijn bek, hij plakte een stikker op de zijkant met er op de volgende keer laat ik dit vliegtuig neerstorten!quote:
nice first post fuckfacequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Grappig ben je niet maar dom wel
quote:
ow hoe liep dit afquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:51 schreef Falco het volgende:
Politie die goed bezig is:
[ afbeelding ]
Kijk volgende week naar Wegmisbruikersquote:
Genoeg fokkers met commentaar hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
Turkish Airways test toestel van fokker
Fokker was niet bereikbaar voor commentaar.
wtf?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:51 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
kan je het voor me opnemen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk volgende week naar Wegmisbruikers
tering wat een bar slechte grap zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
Woensdag 25 Februari 2009
Het was lang wachten op dit de nieuwe toestel van fokker. Er ging iets drastisch mis. deze behoren namelijk in deze omstandigheden te kunnen landen aldus een woordvoerder van T.A.
Het toetel is er een van het type "modderfokker". Fokker was niet bereikbaar voor commentaar.
Het was een geitenfokker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
Het was lang wachten op dit de nieuwe toestel van fokker. Er ging iets drastisch mis. deze behoren namelijk in deze omstandigheden te kunnen landen aldus een woordvoerder van T.A.
Het toetel is er een van het type "modderfokker". Fokker was niet bereikbaar voor commentaar.
Wat gebeurt daar nouquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:51 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij grapkanker ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
Er reed een voertuig op de vluchtstrook en dat wordt niet zo gewaardeerd als er hulpdiensten voorbij moeten. Die agenten maakten een hendig sjieke slip om hem tot stoppen te dwingen.quote:
Die vrachtwagen ging ff lekker op de vluchtstrook staan kijken, terwijl de weg vrijgemaakt werd voor hulpdienstenquote:
Aha, bedankt! Ik dacht dat dit een opname was van de politie die vlak na het gebeuren de snelweg afzette.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Er reed een voertuig op de vluchtstrook en dat wordt niet zo gewaardeerd als er hulpdiensten voorbij moeten. Die agenten maakten een hendig sjieke slip om hem tot stoppen te dwingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
1917 belde, ze willen hun grap terug... tering hoe lang is Fokker al niet failliet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
post dan gewoon niet hierquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef Ballebek het volgende:
Ondanks dat dit in onzin staat ben ik voor een vette DELETE actie...
Waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef Ballebek het volgende:
Ondanks dat dit in onzin staat ben ik voor een vette DELETE actie...
6 overleden, 3 na enig aandringenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef Locusta het volgende:
[..]
Blijft sterkHerman Finkers, toch?
Een keer trek je de conclusiequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Henk Westbroek wel mee was gegaan, had ie vast geroepen: Waar is hier de nooduitgang?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vliegtuig is een illusie
Vliegtuig is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triest... ik weet het![]()
quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vliegtuig is een illusie
Vliegtuig is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
For your information, Fokker is niet failliet.. Heb onlangs nog gewerkt bij Fokker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1917 belde, ze willen hun grap terug... tering hoe lang is Fokker al niet failliet.
Tot ze failliet gingen zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Love85Angel het volgende:
[..]
For your information, Fokker is niet failliet.. Heb onlangs nog gewerkt bij Fokker.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef RichCalibier het volgende:
Holle Bolle Gijs is er erg nuchter onder, en laat even zien hoe je wel vliegen moet:
[ afbeelding ]
quote:
Heb hem direct even naar een paar ex-collega's doorgemaild, waaronder enkele Turken.quote:
Oké, de toon is nu definitief gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef bloodacolyte het volgende:
Er zaten behalve Turken ook nederlanders in het vliegtuig: ze hebben werkschoenen gevonden....
Puhlease!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk kan het al, het is tenslotte al 1 dag geleden.
Ik denk dat het ook goed is om wat grappen te gaan maken over wat andere leuke dingen, iemand nog onlangs een kind verloren, of iemand die kanker heeft, of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is, zeg het even, dan bedenk ik er een leuke grap over.
Oh, en mensen met Aids, of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook. Kan ik ook wel wat op vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stort een vliegtuig met Turken neer. Nu was het eens aan de mensen buiten het vliegtuig om te applaudiseren bij de landing.
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Puhlease!
Klik anders ff één van de honderden andere topics aan en val ons hier niet lastig met je moraalridderij.
Ik zal er geen minuut minder door slapen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stort een vliegtuig met Turken neer. Nu was het eens aan de mensen buiten het vliegtuig om te applaudiseren bij de landing.
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal er geen minuut minder door slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dat zomaar kan hier in nederlandquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef RichCalibier het volgende:
Holle Bolle Gijs is er erg nuchter onder, en laat even zien hoe je wel vliegen moet:
[ afbeelding ]
: Dquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.
Nee je faalt kansloos.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.
Weer een idioot van de wereld af. Goed voor jou, goed voor mij.
Ik verheug me er nu al op.
(....is dit eigenlijk al een flame of ben ik nog te mild?)
Je ziet dan iemand helemaal naar de kloten gaan en dat kan soms lang duren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:22 schreef B1nulnul het volgende:
pas maar op dat je niemand kent met kanker!
wat een triest figuur ben jequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.
Weer een idioot van de wereld af. Goed voor jou, goed voor mij.
Ik verheug me er nu al op.
(....is dit eigenlijk al een flame of ben ik nog te mild?)
oké dan,quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk kan het al, het is tenslotte al 1 dag geleden.
Ik denk dat het ook goed is om wat grappen te gaan maken over wat andere leuke dingen, iemand nog onlangs een kind verloren, of iemand die kanker heeft, of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is, zeg het even, dan bedenk ik er een leuke grap over.
Oh, en mensen met Aids, of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook. Kan ik ook wel wat op vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oké dan,
iemand nog onlangs een kind verloren:
Och kom op, je hebt binnen 9 maanden weer een nieuwe
of iemand die kanker heeft
He, het scheelt je wel geld bij de kapper
of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is
Jeweettog, als je nee zegt bedoel je eigenlijk ja, toch?
Oh, en mensen met Aids
Nu kun je wel neuken met mensen die je niet moet
of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook
Jij verdient een staande ovatie!
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld, merk ik.quote:
Dat was in het echt, dan is 't ineens helemaal anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:
Ik vond je broertje best een aardige gast anders....
Ik snap niet zo goed waarom dat altijd zo'n verschil moet maken, maar ik ben dan ook labiel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat was in het echt, dan is 't ineens helemaal anders.
Correct. Dat laatste dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat altijd zo'n verschil moet maken, maar ik ben dan ook labiel.
Op zo'n internetforum doe je natuurlijk je uiterste best om het afzeiken tot cult te verheffen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat altijd zo'n verschil moet maken.
Ach, ik sla geen oude vrouwtjes in elkaar, breek geen bushokjes voor een poster, gooi mijn peuk nog netjes in de prullenbak en betaal gewoon netjes mijn rekeningen, dus labiel is misschien zo slecht nog niet dan....quote:
Jij, randgroepjongere!!!! Zie je nou wel, ik ben dus een degelijke burger.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:38 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik moet nog steeds gaan zitten voor wat onbetaalde boetes.
Aangezien ik door de crisis toch wat tijd over heb wil ik die dagen graag gaan zitten maar ze komen me maar niet ophalen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij, randgroepjongere!!!! Zie je nou wel, ik ben dus een degelijke burger.
Slaap ze.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben de oorzaak van de crash ook gevonden. Het bleek dat de piloot een les Nederlands gemist had.
Ik land...
Hij landt....
Weiland.....
He, jij luistert ook radio 3FMquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben de oorzaak van de crash ook gevonden. Het bleek dat de piloot een les Nederlands gemist had.
Ik land...
Hij landt....
Weiland.....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef kastanova het volgende:
Ik land...
Hij landt....
Weiland.....
wat is er mijn mijn broertjequote:Op donderdag 26 februari 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld, merk ik.
Ik begin me geloof ik ineens wel te profileren na 8 jaar FOK!
Ik vond je broertje best een aardige gast anders....
Nee deze was van Urbanusquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef Locusta het volgende:
[..]
Blijft sterkHerman Finkers, toch?
10 posts hogerquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef -SL- het volgende:
De piloten hadden hun cursus Nederlands niet afgemaakt
Ik landt
Jij landt
Hij landt
Zij landt
Wei land
ja ik las hem al, maar ik verstuurde hem al 8u terugquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
10 posts hoger
Ze waren bij jou trouwens ook fout aan het rijtje begonnen![]()
Kijk eens op de grondquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan ik nog ergens zo'n vliegende shoarma schotel bestellen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is allemaal 1 grote hoax.
Dit ongeluk was onderdeel van het programma van carlo boszhart.
Voor de uitzending van " ik wed dat ik het kan" had de piloot een weddenschap dat hij met de neus van zijn vliegtuig kon aanbellen bij de boerderij op nr 7.
Hij heeft de weddenschap trouwens niet gewonnen.
Zie tig post eerderquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef blingbling11 het volgende:
In de cockpit is een cursusboek 'Nederlands voor beginners' gevonden. Ik land, jij land, hij land, weiland
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef blingbling11 het volgende:
In de cockpit is een cursusboek 'Nederlands voor beginners' gevonden. Ik land, jij land, hij land, weiland
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:17 schreef Nebeorx het volgende:
Een stuk of 200 Turken zitten in een voertuig, wie stuurt er?
- De politie!
Geen wonder dat dat ding crasht!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is allemaal 1 grote hoax.
Dit ongeluk was onderdeel van het programma van carlo boszhart.
Voor de uitzending van " ik wed dat ik het kan" had de piloot een weddenschap dat hij met de neus van zijn vliegtuig kon aanbellen bij de boerderij op nr 7.
Hij heeft de weddenschap trouwens niet gewonnen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Badabingea het volgende:
De turkse piloten waren bezig met de integratiecursus
Ik land
Jij land
Weiland.
Spuit 11quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef jantar het volgende:
De piloten van het Turkse vleigtuig bleken een cursus Nederlandse taal te volgen."ik land, jij landt, hij landt, weiland."
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Xtreem het volgende:
Er waren 127 mensen aan boord van de Turkse B737-800, wat ontzettend zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Thieske het volgende:
Ik hoorde net nog een goede maar ben vergeten hoe hij precies ging. Het was iets met een cursus Nederlands en een weiland. Misschien dat iemand hier ''m al gehoord heeft?
en zo is een FOK! meme geborenquote:Op donderdag 26 februari 2009 @ 17:16 schreef Thieske het volgende:
Ik hoorde net nog een goede maar ben vergeten hoe hij precies ging. Het was iets met een cursus Nederlands en een weiland. Misschien dat iemand hier ''m al gehoord heeft?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef CaptainCookie het volgende:
GODVERDOMME vliegtuig in m'n weiland
Kankerquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt omdat de piloten bezig waren met een inburgeringscursus
Ik land
Jij landt
weiland
Anders lees je het topic even door ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt omdat de piloten bezig waren met een inburgeringscursus
Ik land
Jij landt
weiland
als je hem hebt doorgelezen snap je mijn post ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door ofzo.
quote:"Die piloot van Turkisch Airlines had zijn cursus gramatica niet afgemaakt:
Ik land
Jij land
Hij/zij land
Wei land"
Je collega ook zeker niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:00 schreef Falco het volgende:
Ik kreeg hem vandaag op werk ook via de mail, maar dan zo:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:19 schreef winterapfel het volgende:
aangezien ik de foto in dit topic nog niet heb zien staan, post ik 'm toch maar even
[ afbeelding ]
Dat is fucking relax man!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:19 schreef winterapfel het volgende:
aangezien ik de foto in dit topic nog niet heb zien staan, post ik 'm toch maar even
[ afbeelding ]
quote:ze kunnen dus ook al niet vliegen
Die kreeg ik net door van mn pa via de sms.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef jantar het volgende:
De piloten van het Turkse vleigtuig bleken een cursus Nederlandse taal te volgen."ik land, jij landt, hij landt, weiland."
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef stafford2908 het volgende:
een boer had een piano bestel wat krijgt ie een vleugel
Dat was mijn grapjequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:53 schreef stafford2908 het volgende:
attention attention dit is jouwe kaptoen spreek omdatte kredut krisus is kanne vlugtuig niete helemaale landhu op die vlugvield maar op grasvield moete dan noeg klijne stuukje lopen gruutje turkish airlines
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef stafford2908 het volgende:
een boer had een piano bestel wat krijgt ie een vleugel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kwam het Turkse vliegtuig neer vlak voor de Polderbaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ksssst ga eens shoarma halen maken![]()
[ afbeelding ]
wat heeft sadist zijn met zeuren te maken? volgens mij kun je het niet volgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:26 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Wat nou weer sadisten.
Ik weet niet hoor, wie zeurt er hier nu op een bepaalde groep mensen?
jij volgens mij
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee, het zou pas sadistisch zijn als we beweren dat het niet halal was en vervolgens de varkens sturen om dat rauwe vlees van die akker te halen...
edit gelijk even de laatste 2 paginas wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:34 schreef Het_hupt het volgende:
zuzum, reageer gewoon niet
dit is ONZ
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef laurensschu het volgende:
Is het vliegtuig nu wel halal geslacht?
hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Andere landen sturen geld maar op voorstel van Geert Wilders stuurt Nederland 9 Turken terug naar hun vaderland.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er blijken zich onder de doden 4 Amerikanen te bevinden.![]()
Achteraf gezien vind ik dit topic toch ongepast en mag het wat mij betreft op slot.
ja idd ja hahaha!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:13 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar ik dacht serieus de 1ste te zijn
ja daarom, misschien is het ook niet netjes maar wat heb je dan hier te zoeken als je d'r niet tegen kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Het_hupt het volgende:
Klagen over dit topic doen we in de FB
idd, het grapje viel gewoon verkeerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef jantar het volgende:
[..]
ja daarom, misschien is het ook niet netjes maar wat heb je dan hier te zoeken als je d'r niet tegen kan.
Maar zo te reageren is ook zwaar overdreven.
Ik heb ook een grap geplaatst maar in het echt vind ik het ook harstikke erg voor die mensen en denk je er over na wat er door hun hoofd moet zijn gegaan, dat gun je ze in het niet.
Die agressieve meneer moet ff bij zijn positieven blijven hoor, dit is menselijk, zouden ze andersom ook doen, niet dan?
ja best wel-zeg maar-quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, het grapje viel gewoon verkeerd
Nohhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Quyxz_ het volgende:
HE IK HEB NOG ZOEEN VET GOEDE GRAP BEDACHT!!!!!!!!11@1@1`!~!~!!
HIJ GAAT ZO: DIE PILOTEN WAREN BEZIG MET EEN INBURGERINGSCURSUS EINZ!!
WANT ER IS EEN SCHRIFTJE IN DE COCK
PIT GEVONDEN WAAR IN STOND: IK LAND - HIJ LANDT - WEI LAND MAUHAHAHAHAHAHA EINZZZ
Maar het viel niet goed, want de boer was niet blij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef -Menn0- het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over die turken, maar nog geen seconde op Nederlands grondgebied en gelijk al het weiland harken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Zolang Ludo sanders als ''fucking mod'' ronddwaalt blijven alle rasciscte topics open, behalve over joden want dan beledigen we hem ook, Hé Ludootje!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Frambozen het volgende:
Geen zorgen, racisme schijnt normaal te zijn hier.
die discussie moet je ergens anders voeren, dit is niet bepaald een racistisch topicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zolang Ludo sanders als ''fucking mod'' ronddwaalt blijven alle rasciscte topics open, behalve over joden want dan beledigen we hem ook, Hé Ludootje!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef LaGuna88 het volgende:
En mn moeder smste me of ik nog een vliegtuig op mn kop had gekregen ( ik werd in a`dam) en ik stuurde terug: Nee maar het regende wel opeens (deze keer niet verbrandde) donner kebab..Hihi flauw flauw...
Niet uit de genen te rammen....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat fijn dat de humor in de volgende generatie niet verloren is gegaan
GOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
Is deze al langs gekomen ?
"Ze zijn erachter waarom het vliegtuig van Turkish Airlines is neergestort: ze hadden een cursus Nederlands aan boord: Ik land - Jij landt - wei land "
Ik heb geen idee, ik ken hem niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Whoa, vannochtend hoorde ik een goeieWeet iemand hem misschien? Was iets met weiland
Deze wellichtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
"Ze zijn erachter waarom het vliegtuig van Turkish Airlines is neergestort: ze hadden een cursus Nederlands aan boord: Ik land - Jij landt - wei land "
Hahaha echt geniaal!1!1!11!1!1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
1996 belde...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:54 schreef Laxaties het volgende:
In België is vanmorgen het ergste luchtvaart ongeluk van deze eeuw gebeurd. Net buiten Brussel is een Cessna 152 sportvliegtuig op een begraafplaats neergestort. De Belgische autoriteiten hebben tot nu toe 300 lichamen geborgen, en verwachten bij het afgraven dat het dodental vandaag zal stijgen.
herman finkers belde....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:54 schreef Laxaties het volgende:
In België is vanmorgen het ergste luchtvaart ongeluk van deze eeuw gebeurd. Net buiten Brussel is een Cessna 152 sportvliegtuig op een begraafplaats neergestort. De Belgische autoriteiten hebben tot nu toe 300 lichamen geborgen, en verwachten bij het afgraven dat het dodental vandaag zal stijgen.
Ik word gek van al die trollen in dit topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:36 schreef Regendruppeltje het volgende:
Dit kan toch helemaal niet? wat maakt het nou uit van welk afkomst je bent EEN MENS IS EEN MENS! klaar en dat je grapjes maakt over dat er mensen overleden zijn moet je doen als er een naaste van je overlijd.
I say goodbye, nothing will stop us!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik word gek van al die trollen in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
OMG![]()
Ik kreeg net een smsje![]()
[..]!11!!!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Goofisch het volgende:
ik heb net dit topic doorgelezen en heb denk 14 keer dezelfde grap gelezen.
OMGquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef iCor het volgende:
Ik heb een nieuwe.
Ik land
Zij landt
Weiland...![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel grappig hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:04 schreef Overdrive het volgende:
Men heeft geconcludeerd dat er meer nationaliteiten aan boord moeten hebben gezeten, er is nl. een paar werkschoenen gevonden....
Stik. Stond er al...![]()
quote:
quote:
quote:
ghhhssttpfjj jij weer? moraalridderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zolang Ludo sanders als ''fucking mod'' ronddwaalt blijven alle rasciscte topics open, behalve over joden want dan beledigen we hem ook, Hé Ludootje!!
quote:"He collega ik had laatst een lesje Nederlands!"
- "Oh jaa???? Interessant, wat had je geleerd dan?"
"ik land, hij landt.... *BOEM*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |