quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef laurensschu het volgende:
Is het vliegtuig nu wel halal geslacht?
hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Andere landen sturen geld maar op voorstel van Geert Wilders stuurt Nederland 9 Turken terug naar hun vaderland.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er blijken zich onder de doden 4 Amerikanen te bevinden.![]()
Achteraf gezien vind ik dit topic toch ongepast en mag het wat mij betreft op slot.
ja idd ja hahaha!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:13 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar ik dacht serieus de 1ste te zijn
ja daarom, misschien is het ook niet netjes maar wat heb je dan hier te zoeken als je d'r niet tegen kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Het_hupt het volgende:
Klagen over dit topic doen we in de FB
idd, het grapje viel gewoon verkeerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef jantar het volgende:
[..]
ja daarom, misschien is het ook niet netjes maar wat heb je dan hier te zoeken als je d'r niet tegen kan.
Maar zo te reageren is ook zwaar overdreven.
Ik heb ook een grap geplaatst maar in het echt vind ik het ook harstikke erg voor die mensen en denk je er over na wat er door hun hoofd moet zijn gegaan, dat gun je ze in het niet.
Die agressieve meneer moet ff bij zijn positieven blijven hoor, dit is menselijk, zouden ze andersom ook doen, niet dan?
ja best wel-zeg maar-quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, het grapje viel gewoon verkeerd
Nohhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Quyxz_ het volgende:
HE IK HEB NOG ZOEEN VET GOEDE GRAP BEDACHT!!!!!!!!11@1@1`!~!~!!
HIJ GAAT ZO: DIE PILOTEN WAREN BEZIG MET EEN INBURGERINGSCURSUS EINZ!!
WANT ER IS EEN SCHRIFTJE IN DE COCK
PIT GEVONDEN WAAR IN STOND: IK LAND - HIJ LANDT - WEI LAND MAUHAHAHAHAHAHA EINZZZ
Maar het viel niet goed, want de boer was niet blij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef -Menn0- het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over die turken, maar nog geen seconde op Nederlands grondgebied en gelijk al het weiland harken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |