Waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef Ballebek het volgende:
Ondanks dat dit in onzin staat ben ik voor een vette DELETE actie...
6 overleden, 3 na enig aandringenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef Locusta het volgende:
[..]
Blijft sterkHerman Finkers, toch?
Een keer trek je de conclusiequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Henk Westbroek wel mee was gegaan, had ie vast geroepen: Waar is hier de nooduitgang?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vliegtuig is een illusie
Vliegtuig is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triest... ik weet het![]()
quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:03 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie
Vliegtuig is een illusie
Vliegtuig is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
For your information, Fokker is niet failliet.. Heb onlangs nog gewerkt bij Fokker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1917 belde, ze willen hun grap terug... tering hoe lang is Fokker al niet failliet.
Tot ze failliet gingen zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Love85Angel het volgende:
[..]
For your information, Fokker is niet failliet.. Heb onlangs nog gewerkt bij Fokker.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef RichCalibier het volgende:
Holle Bolle Gijs is er erg nuchter onder, en laat even zien hoe je wel vliegen moet:
[ afbeelding ]
quote:
Heb hem direct even naar een paar ex-collega's doorgemaild, waaronder enkele Turken.quote:
Oké, de toon is nu definitief gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef bloodacolyte het volgende:
Er zaten behalve Turken ook nederlanders in het vliegtuig: ze hebben werkschoenen gevonden....
Puhlease!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk kan het al, het is tenslotte al 1 dag geleden.
Ik denk dat het ook goed is om wat grappen te gaan maken over wat andere leuke dingen, iemand nog onlangs een kind verloren, of iemand die kanker heeft, of misschien is er nog iemand die onlangs verkracht is, zeg het even, dan bedenk ik er een leuke grap over.
Oh, en mensen met Aids, of mensen die in een rolstoel zitten mogen ook. Kan ik ook wel wat op vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stort een vliegtuig met Turken neer. Nu was het eens aan de mensen buiten het vliegtuig om te applaudiseren bij de landing.
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Puhlease!
Klik anders ff één van de honderden andere topics aan en val ons hier niet lastig met je moraalridderij.
Ik zal er geen minuut minder door slapen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stort een vliegtuig met Turken neer. Nu was het eens aan de mensen buiten het vliegtuig om te applaudiseren bij de landing.
..en ook nooit meer wakker worden dan gelukkig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal er geen minuut minder door slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dat zomaar kan hier in nederlandquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef RichCalibier het volgende:
Holle Bolle Gijs is er erg nuchter onder, en laat even zien hoe je wel vliegen moet:
[ afbeelding ]
: Dquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder hoor, ik zou me rotlachen als jij morgen doodgereden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |