Pic's or it didn't happenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef Dementor het volgende:
Klopt, een vliegtuig van Turkish Airlines.
Nu op BNR een ooggetuige. Bij Rotterpolderplein, in de bocht. Op schiphol, bij de landingsbaan. Geen brand, passagiers hebben het vliegtuig verlaten.quote:
Toestel doormidden en geen brandquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
UPdate
ik hoor op de radio, geen brand toestel doormidden. 30 min gelee gebeurd
ja ok, maar de meeste in 1 stukquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Klonk het volgende:
er komen wel vaker vliegtuigen neer op Schiphol toch, ik bedoel dat is het hele principe van een vliegveld...
Neergestort nog wel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
SCHIPHOL Bij schiphol is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort.
Later meer .
Lijkt mij een noodlanding. Neergestort en dan geen brand lijkt mij onmogelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
neergestort of noodgeland?
Nah, spannend hoor.
quote:Vliegtuig neergestort bij Schiphol
Tussen verkeerspunt Rottepolderplein en Schiphol is een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort.
Inzittenden
In het vliegtuig zouden 100 passagiers zitten.
Wat wel zou kunnen is dat het vliegtuig out of fuel wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt mij een noodlanding. Neergestort en dan geen brand lijkt mij onmogelijk.
quote:Vliegtuig van de baan geschoven op Schiphol
Op Schiphol is een vliegtuig van de landingsbaan geschoven. Het is een toestel van een Turkse luchtvaartmaatschappij.
Later meer
quote:SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef buachaille het volgende:
Waar was jij toen dat vliegtuig in 2009 neerstortte? nu is de tijd om daarover na te denken !!!!!!
Beslist geen bullshitquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef Pacmaniac het volgende:
Volgens mij bullshit dit.
Bron: RTV Noord Hollandquote:Vliegtuig stort neer bij Schiphol
SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend.
Aan het Fokken natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef buachaille het volgende:
Waar was jij toen dat vliegtuig in 2009 neerstortte? nu is de tijd om daarover na te denken !!!!!!
Is het nou neergestort of van de landingsbaan geschoven? Dat scheelt namelijk nog wat in doden en gewonden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef F04 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)0_Crash_Schiphol.xml
Breeking News
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verdachte mannen in witte pakken gesignaleerd.
Ja, erg he van die oud KVP'erquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:53 schreef buachaille het volgende:
Historische TTX pagina:
[ afbeelding ]
Blijkbaar lijkt het toch te branden?quote:In een weiland bij de A9 nabij de luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Ooggetuigen melden dat uit het vliegtuig rook komt. Naar verluidt zouden de staart en de motor van het toestel zijn afgebroken. Nadere details ontbreken. Het verkeer op de A9 Amstelveen - Alkmaar ondervindt hinder door kijkers. De locatie van het ongeval is in de omgeving van het knooppunt Rottepolderplein ter hoogte van de Vijfhuizerdijk. Rijkswaterstaat heeft preventief een deel van de rijbaan van de A9 afgesloten door middel van rode kruizen op de matrixborden.
bron
Kan ff duren voordat het de vleugels bereiktquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar lijkt het toch te branden?
10:54 eerste bericht.quote:ANP203 1 BIN 4
SPOED25;
VLIEGTUIG BIJ SCHIPHOL GECRASHT
251054 feb
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)rt-bij-schiphol.htmlquote:Vliegtuig neergestort bij Schiphol
AMSTERDAM - Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Dat meldt RTV Noord Holland.
Het vliegtuig van een Turkse maatschappij is nabij de A9 tussen het Rotterpolderplein en Schiphol in twee delen gebroken. De politie meldt aan NU.nl dat hulpverlening onderweg is.
Het vliegtuig zou niet in brand staan. Over slachtoffers is nog niets bekend. Het gaat om een toestel van Turkish Airways. Zo'n veertig man zouden het toestel inmiddels hebben verlaten.
Bronnen melden dat van het toestel de staart en een motor is afgebroken.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:02 schreef buachaille het volgende:
Hier in de buurt woont een turk die zijn witte Transit ook wel eens zo parkeert.
Komt van twitter, maar van wíe van twitter?quote:
Geruchten gaan dat de motor afgebroken is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef erikh het volgende:
Hoe is die gast gevlogen joh, de landingsbaan ligt nog zeker een par 100 meter verderop, was de piloot dronken ofzo?
http://twitpic.com/1ol2nquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komt van twitter, maar van wíe van twitter?
ik denk dat ie problemen had, anders was ie niet gecrashd...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef erikh het volgende:
Hoe is die gast gevlogen joh, de landingsbaan ligt nog zeker een par 100 meter verderop, was de piloot dronken ofzo?
Ja, bolderbaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Mattt het volgende:
Werk zelf op schiphol, heb toevallig vandaag een dagje vrij !![]()
Is dit bij de A9 vlakbij afrit aalsmeer ?
http://twitpic.com/1ol2nquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komt van twitter, maar van wíe van twitter?
Topquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
Flauwe opmerkingen graag ergens anders. Dit is NWS, niet ONZ.
Inmiddels ook al 8km file op de A9...
quote:11:03:33 25-02-09 AMBU A1 AMBU 17108 ONGEVAL LUCHTHAVEN SCHIPHOL Evert van Bleekstraat 212 1118CP Amsterdam bon 15816
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420008 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-108 )
11:02:41 25-02-09 AMBU A1 AMBU 17170 ONGEVAL LUCHTHAVEN SCHIPHOL Evert van Bleekstraat 212 1118CP Amsterdam bon 15815
1420070 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
11:02:22 25-02-09 AMBU A1 AMBU 17135 ONGEVAL LUCHTHAVEN SCHIPHOL Evert van Bleekstraat 212 1118CP Amsterdam bon 15814
1420035 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-135 )
denk dat als ie aan het landen was het vrij duidelijk is dat het aankomst is!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het een komende of vertrekkende vlucht dat iemand weet? Een collega van mij zou namelijk deze ochtend aankomen op schiphol vanuit Turkije
Komend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het een komende of vertrekkende vlucht dat iemand weet? Een collega van mij zou namelijk deze ochtend aankomen op schiphol vanuit Turkije
Als ik de foto zo zie is dit tussen haarlem zuid en badhoevedorpquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Mattt het volgende:
Werk zelf op schiphol, heb toevallig vandaag een dagje vrij !![]()
Is dit bij de A9 vlakbij afrit aalsmeer ?
Gezien de tijd moet het de inkomende vlucht zijn (TK1951).quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag of dat het vliegtuig is opgestegen vanaf schiphol, of dat het er heeft willen landen. Het laatste lijkt mij het geval omdat het niet in brand staat.
Dat is protocol.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef IkWilbert het volgende:
ondanks dat er niet over gewonden worden gesproken vind ik wel dat er erg veel ambu's opgeroepen worden...
beter teveel dan te weinig?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef IkWilbert het volgende:
ondanks dat er niet over gewonden worden gesproken vind ik wel dat er erg veel ambu's opgeroepen worden...
schiphol.nl kijken en dan zoeken op aankomsten turkish airlines. er is er als het goed is maar 1 die binnen komt van die maatschappij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pics @ http://www.nu.nl/algemeen(...)rt-bij-schiphol.html
[ afbeelding ]
WTF hoe is die gast neergekomen, hij ligt vrijwel recht maar aan drie stukken gebroken alsof recht neer beneden is gevallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pics @ http://www.nu.nl/algemeen(...)rt-bij-schiphol.html
[ afbeelding ]
Het leuke aan traphic.nl is dat de reden voor de afsluiting "Incident".quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
Flauwe opmerkingen graag ergens anders. Dit is NWS, niet ONZ.
Inmiddels ook al 8km file op de A9...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hebben die Turken geen las apparaat bij zich? Die neus las je even vast en hij kan weer verder
quote:wo 25 feb 2009, 10:49
AMSTERDAM - Op Schiphol is in de buurt van de Polderbaan een vliegtuig neergestort. Het gaat om een Boeing 737 van de Turkish Airlines met zo'n 135 mensen aan boord.
Een Boeing 737 400 van Turkish Ailines
Het zou gaan om een grote crash, hoewel de omvang van de vliegramp op dit moment nog onduidelijk is.
Het ongeval gebeurde tussen Rottepolderplein en Schiphol. Het vliegtuig ligt in drie stukken, maar brand niet. Ook ligt de motor eraf, is er een vleugel afgebroken en ligt de staart naast het vliegtuig, aldus getuigen. Eén getuige zegt dat hij een grote groep mensen, hij schat zo'n 80, uit het vliegtuig heeft zien lopen.
Het toestel landde ongeveer 100 a 150 meter van de A9, een kilometer van de landingsbaan. Volgens ooggetuige Nicolaas van Bekkum ligt het weiland bezaaid met bagage. Hij heeft geen passagiers gezien.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend.
Ja daar ligt hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef goeiemoggel het volgende:
Als ik zo de foto bekijk ligt het vliegtuig hier:
Google maps
Op Twitter was het zelfs bijna live!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef Mdk het volgende:
Gaat hard dat twittergedoe:
http://twitterfall.com/schiphol
Turkish Airlines geldt als een redelijk betrouwbare vliegmaatschappij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef tho_Omas het volgende:
Klinkt weer als een betrouwbare maatschappij.
Ja, half uur geleden, er zijn allang ooggetuigenverslagen geweest en foto'squote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef Elfletterig het volgende:
Plane that crashed at Schiphol Airport is a Boeing 737-800.
Aldus Twitter
Toestel zou vanaf Istanbul komen
Met dit soort gebeurtenissen is Twitter echtquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op Twitter was het zelfs bijna live!
Oh noes!!! iedereen leest natuurlijk twitter dus laten we het vooral hier niet meldenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, half uur geleden, er zijn allang ooggetuigenverslagen geweest en foto's
Ok, dan zat ik er naast. Ik kan niet ontkennen dat ik de rillingen krijg als ik "Turkse vliegmaatschappij" lees.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Turkish Airlines geldt als een redelijk betrouwbare vliegmaatschappij.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vermoed dat het toestel problemen heeft gehad.
Nee, nee, twitter is yuckquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit soort gebeurtenissen is Twitter echt.
Idd. En die breuk in 't midden ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef superworm het volgende:
Dat kan onmogelijk iedereen overleefd hebben... de hele achterkant ligt eraf.
dat is errug kutquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Breaking News (!) op CNN . Die gasten zijn er ook snel bij zeg. Ze spreken daar over minimaal 10 doden.
denk dat dar toch wel wat slachtoffers zijn gevallen als je dat plaatje zietquote:
Onur Air e.d.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ok, dan zat ik er naast. Ik kan niet ontkennen dat ik de rillingen krijg als ik "Turkse vliegmaatschappij" lees.
Die laatste zin...quote:Vliegtuig stort neer bij Schiphol
SCHIPHOL - Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van Turkish Airlines neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brandt niet. Het zou gaan om een toestel met 135 personen aan boord.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend. Het toestel stortte neer aan de verkeerde kant van de A9.
Dat zou wel een primeur zijn voor NLquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Bolter het volgende:
CNNsukkesl. staat in die balk airbus 380
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
RTV Noord Holland:
[..]
Die laatste zin...alsof je aan de andere kant van de A9 wél mag neerstorten.
RTV Noord Holland:
[..]
Ik zou ze allemaal aanhouden die Turken. Allemaal medeplichtig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
RTV Noord Holland:
[..]
Wat is het vluchtnummer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Dizer het volgende:
Op schiphol.nl wordt aangegeven dat het vlucht nog steeds expected is
En nog steeds mensen die er vrijwillig mee vliegenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Niet normaal! Bij die maatschappij zijn al iets van 13 crashes geweest in het verleden met meer dan 800 slachtoffers...
die hebben gewoon een gezellig muziekje aanstaan nuquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.bright.nl/beleef-live-mee-vliegtuigcrash-op-schiphol onderaan de update
op zich zit er nog wel wat brandstof in een toestel als ze gaan landen... moeten nog altijd wel een half uur ofzo moeten kunnen vliegen... Schiphol is ook verder gesloten op dit moment!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die er vrijwillig mee vliegen![]()
maar zie nu foto op nos en het ziet er redelijk heftig uit en ze mogen blij zijn dat het vliegtuig bijna leeg was (brandstof) als zoiets gebeurd zou zijn bij het opstijgen dan had het een heeeeel ander verhaal geweest...
Dus? Enig idee hoeveel KLM kisten er al geklapt zijn in het verleden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Niet normaal! Bij die maatschappij zijn al iets van 13 crashes geweest in het verleden met meer dan 800 slachtoffers...
Dat is best kapot. Geen slachtoffers zou een wonder zijnquote:
TA013quote:
Nee echt A9quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:16 schreef buachaille het volgende:
Uit de bovenstaande foto lijkt het me dat de crash eerder plaatsvond langs de A5; in ieder geval is de foto vanaf de A5 genomen.
Het ziet er meer uit als een half mislukte noodlanding dan een crash.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:18 schreef thestoryofus2009 het volgende:
vind het vliegtuig er nog redelijk uit zien voor een crash op zachte ondergrond...
Jaja CNN meld nog steeds dat er een Airbus 380 is neergestortquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef Pacmaniac het volgende:
CNN is dan toch wel superieur hoor. Infantiele berichtgeving van de NOS en RTL
geen beeld, alleen geluid??quote:
Correct, maar merendeels al lang geleden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
RTV Noord Holland:
[..]
Err...verkeerde berichtgeving in de balk. Geen foto's e.d NOS wel enorm amateuristisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef Pacmaniac het volgende:
CNN is dan toch wel superieur hoor. Infantiele berichtgeving van de NOS en RTL
Ik geloof dat je plaatje is gecrashed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Stephan123 het volgende:
[img=http://img515.imageshack.us/img515/5403/vliegtuigcrash.th.gif]
Die onderste is correct. En het is een boeing 737quote:
hoor hier nog steeds onafgebroken sirenes. Zit op 2 km. van de crashsite (schiphol oost)quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn in elk geval overlevenden... die zijn gesignaleerd.
Er zijn tientallen mensen van traumateams, ambulances en brandweer bezig rondom het wrak.
Ze hebben er nu Boeing 737 van gemaakt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaja CNN meld nog steeds dat er een Airbus 380 is neergestort
quote:Op Schiphol is een vliegtuig van de
nationale Turkse luchtvaartmaatschappij
Turkish Airlines bij de landing in drie
stukken gebroken.Het toestel had 135
mensen aan boord.Het ligt in een
weiland tussen de Polderbaan en de A9.
Er is geen brand uitgebroken.Zeker 50
passagiers zouden ongedeerd uit het
vliegtuig zijn gekomen.Het is niet
duidelijk of er voor de landing al
problemen waren.
Het vliegtuig is in het midden gebroken
en ook de staart en een motor liggen
los.Turkish Airlines heeft een matige
reputatie.Hulpdiensten zijn ter
plaatse.
Ja, idd, allemaal van die vragen zoals: "weet je wat voor mensen er in dit toestel zaten"quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef superworm het volgende:
Wow, de NOS reporters zijn ook bizar slecht zonder autocue zeg.
Een van hun bronnen zegt dat waarschijnlijk een van de motoren eraf is gevallen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef Adolecens het volgende:
whehehe, CNN heeft nu in de gaten dat het geen A380 is
NOS is altijd te laat en amateuristisch met dit soort berichtgeving. Wedden dat er over 10 minuten al hoogleraar vliegtuigcrashes zit en ze alleen maar gaan analyseren en praten...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Bolter het volgende:
[..]
Err...verkeerde berichtgeving in de balk. Geen foto's e.d NOS wel enorm amateuristisch.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Stephan123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nieuwe foto net genomen
je kunt het beste net achter de plek zitten waar de vleugels aan de romp zitten, daar is de constructie het sterkste en een vliegtuig land op de neus, vleugels, of achterkant, dus dan heb je de beste kreukelzonequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:19 schreef Terpentin07 het volgende:
Er was laatst nog een topic over vliegtuigcrashs en daar werd gezegd dat je beter achterin kan zitten.Nou als ik die foto's zo bekijk...
Ramptoeristquote:
Is er ook een goede kant van de A9 om neer te storten?quote:Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend. Het toestel stortte neer aan de verkeerde kant van de A9.
Er zit nog wel wat kerosine in... maar zeker niet meer een vliegende bom idee dan als ie net getankt heeft...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
op zich zit er nog wel wat brandstof in een toestel als ze gaan landen... moeten nog altijd wel een half uur ofzo moeten kunnen vliegen... Schiphol is ook verder gesloten op dit moment!
Schuiven, een vliegtuig vouwt wat moeilijk samen dus zal breken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
WTF hoe is die gast neergekomen, hij ligt vrijwel recht maar aan drie stukken gebroken alsof recht neer beneden is gevallen
Dat is niet zo gek bij een noodlanding op gras... De motor hoort af te breken als-ie de grond raakt, anders breekt namelijk de hele vleugel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Een van hun bronnen zegt dat waarschijnlijk een van de motoren eraf is gevallen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef Disorder het volgende:
EEN TWEEDE VLIEGTUIG HEEFT NET HET ANDERE WEILAND GERAMD!!
Dan zit je wel precies boven en naast de grootste hoeveelheid kerosine in het toestel...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:22 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
je kunt het beste net achter de plek zitten waar de vleugels aan de romp zitten, daar is de constructie het sterkste en een vliegtuig land op de neus, vleugels, of achterkant, dus dan heb je de beste kreukelzone
http://www.nos.nl/journaal24/ net zo makkelijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:22 schreef Impry het volgende:
Voor alle Ziggo abonnees:
http://player.thebax.nl
Download dat programmaatje even, kun je gewoon NOS streamen.
Of evt. via deze link: http://programmagids.ziggo.nl/playlist.php?cid=8004
Twitteraars bedoel je. Twitter is enkel een applicatie..quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef Mathijz het volgende:
Ze moeten nog naar binnen, hoe kan twitter informatie daarover geven
hoe misplaatstquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef Disorder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog makkelijker!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/journaal24/ net zo makkelijk?
Sodeju!! Daar zijn ze vlot mee!!quote:
Je weet dat die foto al een jaar of 15 oud is?quote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOLY SHIT!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef Disorder het volgende:
Gezien de staat van 't vliegtuig zeker idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lees net op de FP dat het aannemelijk is dat er doden zijn gevallen
Twitter 0+quote:soymalau #schiphol a lot (20+) of extremely recent pictures of the crash http://tinyurl.com/cbg6c3
quote:
owe-owequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef Disorder het volgende:
Staat op spits?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je weet dat die foto al een jaar of 15 oud is?
dude die is niet van dit ongeval! denk niet dat ze nu al op het gemakske de cockpit gaan optillen!quote:
vlak achter de vleugels.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan zit je wel precies boven en naast de grootste hoeveelheid kerosine in het toestel...
Achterin is bij mijn weten het veiligst.
invoegen! goed luisteren!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef Stephan123 het volgende:
een ooggetuige meld
Een vrouw wou net inboeken op de A9 toen ze een vliegtuig heel laag vloog en toen neerstorte/crashte
bron : RTLZ live
Final destination in Real life ??
quote:
kan ook voorzorg zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef sander-3 het volgende:
Jezus,.. lifeliner 1, 2, en 3 zijn nu ter plaatse..
Kan best, maar heeft niks met vandaag te maken.quote:
Grootste crash ooit is op naam van KLM (KLM Panama crash Tenerife)quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die er vrijwillig mee vliegen![]()
maar zie nu foto op nos en het ziet er redelijk heftig uit en ze mogen blij zijn dat het vliegtuig bijna leeg was (brandstof) als zoiets gebeurd zou zijn bij het opstijgen dan had het een heeeeel ander verhaal geweest...
Ahquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Het vluchtnummer (volgens CNN) is1951
Edit : Het zou gaan om een Airbus A360
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:25 schreef Impry het volgende:
NOS: Kunt u het weiland omschrijven?
Ooggetuige Oonk: Ja, het is euh een weiland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |