quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
Flauwe opmerkingen graag ergens anders. Dit is NWS, niet ONZ.
Inmiddels ook al 8km file op de A9...
quote:11:03:33 25-02-09 AMBU A1 AMBU 17108 ONGEVAL LUCHTHAVEN SCHIPHOL Evert van Bleekstraat 212 1118CP Amsterdam bon 15816
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420008 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-108 )
11:02:41 25-02-09 AMBU A1 AMBU 17170 ONGEVAL LUCHTHAVEN SCHIPHOL Evert van Bleekstraat 212 1118CP Amsterdam bon 15815
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420070 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
11:02:22 25-02-09 AMBU A1 AMBU 17135 ONGEVAL LUCHTHAVEN SCHIPHOL Evert van Bleekstraat 212 1118CP Amsterdam bon 15814
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420035 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-135 )
denk dat als ie aan het landen was het vrij duidelijk is dat het aankomst is!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het een komende of vertrekkende vlucht dat iemand weet? Een collega van mij zou namelijk deze ochtend aankomen op schiphol vanuit Turkije
Komend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het een komende of vertrekkende vlucht dat iemand weet? Een collega van mij zou namelijk deze ochtend aankomen op schiphol vanuit Turkije
Als ik de foto zo zie is dit tussen haarlem zuid en badhoevedorpquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Mattt het volgende:
Werk zelf op schiphol, heb toevallig vandaag een dagje vrij !![]()
Is dit bij de A9 vlakbij afrit aalsmeer ?
Gezien de tijd moet het de inkomende vlucht zijn (TK1951).quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag of dat het vliegtuig is opgestegen vanaf schiphol, of dat het er heeft willen landen. Het laatste lijkt mij het geval omdat het niet in brand staat.
Dat is protocol.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef IkWilbert het volgende:
ondanks dat er niet over gewonden worden gesproken vind ik wel dat er erg veel ambu's opgeroepen worden...
beter teveel dan te weinig?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef IkWilbert het volgende:
ondanks dat er niet over gewonden worden gesproken vind ik wel dat er erg veel ambu's opgeroepen worden...
schiphol.nl kijken en dan zoeken op aankomsten turkish airlines. er is er als het goed is maar 1 die binnen komt van die maatschappij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het een komende of vertrekkende vlucht dat iemand weet? Een collega van mij zou namelijk deze ochtend aankomen op schiphol vanuit Turkije
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pics @ http://www.nu.nl/algemeen(...)rt-bij-schiphol.html
[ afbeelding ]
WTF hoe is die gast neergekomen, hij ligt vrijwel recht maar aan drie stukken gebroken alsof recht neer beneden is gevallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pics @ http://www.nu.nl/algemeen(...)rt-bij-schiphol.html
[ afbeelding ]
Het leuke aan traphic.nl is dat de reden voor de afsluiting "Incident".quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
Flauwe opmerkingen graag ergens anders. Dit is NWS, niet ONZ.
Inmiddels ook al 8km file op de A9...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hebben die Turken geen las apparaat bij zich? Die neus las je even vast en hij kan weer verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |