quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vermoed dat het toestel problemen heeft gehad.
Nee, nee, twitter is yuckquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit soort gebeurtenissen is Twitter echt.
Idd. En die breuk in 't midden ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef superworm het volgende:
Dat kan onmogelijk iedereen overleefd hebben... de hele achterkant ligt eraf.
dat is errug kutquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Breaking News (!) op CNN . Die gasten zijn er ook snel bij zeg. Ze spreken daar over minimaal 10 doden.
denk dat dar toch wel wat slachtoffers zijn gevallen als je dat plaatje zietquote:
Onur Air e.d.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ok, dan zat ik er naast. Ik kan niet ontkennen dat ik de rillingen krijg als ik "Turkse vliegmaatschappij" lees.
Die laatste zin...quote:Vliegtuig stort neer bij Schiphol
SCHIPHOL - Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van Turkish Airlines neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brandt niet. Het zou gaan om een toestel met 135 personen aan boord.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend. Het toestel stortte neer aan de verkeerde kant van de A9.
Dat zou wel een primeur zijn voor NLquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Bolter het volgende:
CNNsukkesl. staat in die balk airbus 380
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
RTV Noord Holland:
[..]
Die laatste zin...alsof je aan de andere kant van de A9 wél mag neerstorten.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
RTV Noord Holland:
[..]
Ik zou ze allemaal aanhouden die Turken. Allemaal medeplichtig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
RTV Noord Holland:
[..]
Wat is het vluchtnummer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:14 schreef Dizer het volgende:
Op schiphol.nl wordt aangegeven dat het vlucht nog steeds expected is
En nog steeds mensen die er vrijwillig mee vliegenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Niet normaal! Bij die maatschappij zijn al iets van 13 crashes geweest in het verleden met meer dan 800 slachtoffers...
die hebben gewoon een gezellig muziekje aanstaan nuquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.bright.nl/beleef-live-mee-vliegtuigcrash-op-schiphol onderaan de update
op zich zit er nog wel wat brandstof in een toestel als ze gaan landen... moeten nog altijd wel een half uur ofzo moeten kunnen vliegen... Schiphol is ook verder gesloten op dit moment!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die er vrijwillig mee vliegen![]()
maar zie nu foto op nos en het ziet er redelijk heftig uit en ze mogen blij zijn dat het vliegtuig bijna leeg was (brandstof) als zoiets gebeurd zou zijn bij het opstijgen dan had het een heeeeel ander verhaal geweest...
Dus? Enig idee hoeveel KLM kisten er al geklapt zijn in het verleden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Niet normaal! Bij die maatschappij zijn al iets van 13 crashes geweest in het verleden met meer dan 800 slachtoffers...
Dat is best kapot. Geen slachtoffers zou een wonder zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |