Pic's or it didn't happenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:42 schreef Dementor het volgende:
Klopt, een vliegtuig van Turkish Airlines.
Nu op BNR een ooggetuige. Bij Rotterpolderplein, in de bocht. Op schiphol, bij de landingsbaan. Geen brand, passagiers hebben het vliegtuig verlaten.quote:
Toestel doormidden en geen brandquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
UPdate
ik hoor op de radio, geen brand toestel doormidden. 30 min gelee gebeurd
ja ok, maar de meeste in 1 stukquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Klonk het volgende:
er komen wel vaker vliegtuigen neer op Schiphol toch, ik bedoel dat is het hele principe van een vliegveld...
Neergestort nog wel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
SCHIPHOL Bij schiphol is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort.
Later meer .
Lijkt mij een noodlanding. Neergestort en dan geen brand lijkt mij onmogelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
neergestort of noodgeland?
Nah, spannend hoor.
quote:Vliegtuig neergestort bij Schiphol
Tussen verkeerspunt Rottepolderplein en Schiphol is een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort.
Inzittenden
In het vliegtuig zouden 100 passagiers zitten.
Wat wel zou kunnen is dat het vliegtuig out of fuel wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt mij een noodlanding. Neergestort en dan geen brand lijkt mij onmogelijk.
quote:Vliegtuig van de baan geschoven op Schiphol
Op Schiphol is een vliegtuig van de landingsbaan geschoven. Het is een toestel van een Turkse luchtvaartmaatschappij.
Later meer
quote:SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef buachaille het volgende:
Waar was jij toen dat vliegtuig in 2009 neerstortte? nu is de tijd om daarover na te denken !!!!!!
Beslist geen bullshitquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef Pacmaniac het volgende:
Volgens mij bullshit dit.
Bron: RTV Noord Hollandquote:Vliegtuig stort neer bij Schiphol
SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.
Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend.
Aan het Fokken natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef buachaille het volgende:
Waar was jij toen dat vliegtuig in 2009 neerstortte? nu is de tijd om daarover na te denken !!!!!!
Is het nou neergestort of van de landingsbaan geschoven? Dat scheelt namelijk nog wat in doden en gewonden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef F04 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)0_Crash_Schiphol.xml
Breeking News
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |