Bron? graag met linkjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, ik kon de verleiding niet weerstaan
Ik zie mezelf dat niet doen in de H&Mquote:
Met foto in de H&M?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:
Kuttitel![]()
Met taalfouten ook nog![]()
Ik kom () wel terug in deel 8
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef sp3c het volgende:
waarom werkt dat dingetje tussen h en m niet
Hoe groot is die lijst nu wel niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet sp3c op zijn zwarte lijst.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!
als we deze snel volbrabbelen mag je van mij strax Frutsel zijn titel wijzigenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vond "voorheen feedback" een veel leukere topictitel
* Elfletterig zet sp3c op zijn zwarte lijst.
Van moderator in baggeraar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als we deze snel volbrabbelen mag je van mij strax Frutsel zijn titel wijzigen
als je de geruchten mag geloven wordt er juist aan gewerktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!
ja jij!quote:
ik heb gvd net nog een titel aangepastquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie jij sp3c wel eens modden dan?
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Voor jouw naam staat anders ook een blauw poppetje, du_ke...
Je mag er wel één van mij hoor.quote:
Wie is die gevreesde oppergodin dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn god, een onderdanenverzameltopic van de gevreesde oppergodin.![]()
Neuh alleen baggerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie jij sp3c wel eens modden dan?
Ach als ik sommige users moet geloven ben ik snel weer baggeraarquote:
want?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
Ach als ik sommige users moet geloven ben ik snel weer baggeraar
Zie Feedback van SEX. Ik word het echt zat. Zijn wel elke keer dezelfde die wat te zeiken hebben maar toch..quote:
oww.. tis dus net NWS FBquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zie Feedback van SEX. Ik word het echt zat. Zijn wel elke keer dezelfde die wat te zeiken hebben maar toch..
Ja blijkbaar.. Eerder nooit last van gehad.. Maar ik zal ondertussen wel anders zijn gaan modden ofzo..quote:
Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben man hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooordquote:
leek mij overduidelijk....................... yvonne.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooord
Jij natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooord
Sinds wanneer?quote:
Weer een jaartje ouder hequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. Eerder nooit last van gehad.. Maar ik zal ondertussen wel anders zijn gaan modden ofzo..
quote:
Ik begon me al gevleid te voelen, maar nee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
leek mij overduidelijk....................... yvonne.
Valt wel mee hoor. Het is eerder een constatering als pakweg van de eerste 30 reacties 26 blauw gekleurd zijn.quote:
quote:Hier een bak koffie
Bedoel je dit topic? Tja, het loopt niet... ik kick het elke keer en dan post er niemandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is eerder een constatering als pakweg van de eerste 30 reacties 26 blauw gekleurd zijn.
hehehe... hier nog eentje danquote:Ben ik wel aan toe na al die ochtendfrustraties.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Op verzoek van Dr.Nikita heb ik een andere topictitel neergezet. Was nog eentje van mijn reservelijst.
Geniet ervan, kan morgen weer anders zijn, want de topictitel is al 5 keer eerder gewijzigd
Je hebt zeker aanleg om NWS-mod te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
hmmmmmmmmm, doe ik zelf wel......... Het is eindelijk gaan dooien, de sneeuw verandert in een grote prutbende, de zon schijnt nu volop, mijn rijbewijs is verlopen kom ik net achterkrijg een enorme gasrekening in de mik geschoven......... kortom, het kan niet op en daarom ga ik mijn portie frustaties van vandaag zometeen in onze vaste kroeg "verdrinken" ofwewel blauw worden waar een pilsje van 0.3 liter een godsvermogen van 40 cent kost.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt zeker aanleg om NWS-mod te worden.
niemand niet, alleen Frutsel want dat is een freak!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het 10 van de 11 keer niet eens door hoor, Frutsel...
wij ook niet volgens sommige usersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou.......... volgens mij voldoe ik verder aan geen enkele slechte kwalificatie voor goede moderatorschap
dan ben je er toch?quote:behalve dat blauw zuipen zoals Drugshond en Spec.
Ik hoop dat je dat als grap bedoelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt zeker aanleg om NWS-mod te worden.
Jij hebt tenminste sneeuw (en zon)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
hmmmmmmmmm, doe ik zelf wel......... Het is eindelijk gaan dooien, de sneeuw verandert in een grote prutbende, de zon schijnt nu volop, mijn rijbewijs is verlopen kom ik net achterkrijg een enorme gasrekening in de mik geschoven......... kortom, het kan niet op en daarom ga ik mijn portie frustaties van vandaag zometeen in onze vaste kroeg "verdrinken" ofwewel blauw worden waar een pilsje van 0.3 liter een godsvermogen van 40 cent kost.
Meestal tapbier maar af en toe vind ik een Bailey erg lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste sneeuw (en zon)
Gasrekeningen![]()
ZuipenWat drink je dan zoal?
Mooie prijs hè ,40 cent? Voor 10 á 15 Euro totaal kunnen we met zijn vieren een hele middag en avond er flink tegenaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:27 schreef sp3c het volgende:
een pilsje van 40 cent
met die prijzen maakt het niet zoveel meer uit wat je drinkt lijkt me
gewoon voor 5 euro drank bestellen en je bent er wel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat als grap bedoelt.
ja nu heb je gewonnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mooie prijs hè ,40 cent? Voor 10 á 15 Euro totaal kunnen we met zijn vieren een hele middag en avond er flink tegenaan.
Zolang de sollicitatieprocedure maar niet loopt, vind ik het prima.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De sollicatatie procedure voor NWS-mod loopt al hoor.
Die van jou hebben we bewaard voor een volgende keerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij mag nog twee jaar fokken voor je in aanmerking zou kunnen komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zolang de sollicitatieprocedure maar niet loopt, vind ik het prima.
Ik zie anders nog niks, vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je hebt nog te weinig moderatierechten opgebouwd, dat ik je dat nog moet vertellen zeg....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie anders nog niks, vreemd genoeg.
Biertjuh = checkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef Dr.Nikita het volgende:Nounou.......... volgens mij voldoe ik verder aan geen enkele slechte kwalificatie voor goede moderatorschap behalve dat blauw zuipen zoals Drugshond en Spec.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg Prutser.............. misschien een idee om de topictitel te veranderen vanwege slechte belangstelling in b.v.: Hangplek voor verveelde modjes.
Ik win bijna altijd, althans, trek meestal aan het langste eind.quote:
In godesnaam, hoe heeft Paddy het voorelkaar gekregen om modje zonder drank te worden?quote:over een week blauw, overigens is het voor ons drieen want Paddy drinkt niet, die is dan de BoB en krijgt alleen water
Een bar-restaurant in een recreatiegebied, pakweg 1,5 uur van Amsterdam.quote:waar is dat hemelse oord trouwens?
Men dacht n.a.v. haar postings dat ze ook korsakov heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
In godesnaam, hoe heeft Paddy het voorelkaar gekregen om modje zonder drank te worden?
[..]
Jij hebt echt een drankfilter op je fokquote:
wie is Frits?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:18 schreef Stali het volgende:
Leeft Frits eigenlijk nog? Tijd niet gezien.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Jij hebt echt een drankfilter op je fokAls dat woord ergens voorbij komt, dan zie je DH
lijkt me vroeg zatquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Ergens op de wereld is het wel na 12 uur hoor!
quote:
een paar uur?quote:Hoezo? Hongarije heeft toch een paar uur tijdsverschil?
Je roept bier en het stroomt volquote:
quote:een paar uur?
zeg maar gerust 25 jaar
Als het zo doorgaat met de economie zal het eerder worden leeggezopen dan dat het opdroogt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je roept bier en het stroomt vol
[..]
Is het balatonmeer al opgedroogd?
Misschien moet je zelf wat minder drinken, zodat al die letters niet voor je ogen gaan dansen, Heks!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Men dacht n.a.v. haar postings dat ze ook korsakov heeft
quote:Jaloerse vrouw voert penis man aan honden
AMSTERDAM - Een jaloerse vrouw heeft de penis van haar vreemdgaande man afgesneden en deze aan de honden gevoerd.
De Indiase dame, Raging Kailasben Vyshali, breidde haar vergeldingsactie nauwgezet voor. Toen haar echtgenoot thuiskwam na een bezoekje aan zijn maîtresse deed ze slaappillen in zijn thee. Toen hij zwaar onder zeil was, sneed ze zijn geslachtsdeel af en gooide het de straat op, waar een stel straathonden zich direct op het stuk vlees wierp.
“Uiteraard zal hij nooit meer vreemd kunnen gaan”, was het nuchtere commentaar van de arts die het leven van de hevig bloedende man wist te redden.
quote:Ads door Google
Snel, goedkoop, discreet
Natuurlijke penisvergroting met Erecta, PenisXL en CamagraXL
www.pretinbed.net
Zoveel moeite ik doe om de prive laptop van mijn collega morgen te kunnen fixen..quote:
hehequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoveel moeite ik doe om de prive laptop van mijn collega morgen te kunnen fixen..
Vista Home.. Dat heb ik thuis ook maar die laptopjes krijg je natuurlijk geen cdtjes meer bij en mijn collega heeft geen cd gebrand in den beginnen..
Dus ik ben al een uur bezig om er voor te zorgen dat ik morgen Vista Home NL heb.
Die had ik al gedownload enzo maar het uitpakken gaat nog niet geweldig
Ik hoop morgen dat ik hem kan fixen zonder opnieuw te hoeven installeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheKlinkt weer goed
Tal de pcnerd hihi
is ie al gefixt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop morgen dat ik hem kan fixen zonder opnieuw te hoeven installeren.
Ik ben net op mijn werkquote:
Latertje vanochtend?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben net op mijn werk
En ik zie dat ding nog nergens dus ze heeft hem nog niet gebracht.
Kortom: Nee
Ik moet tot 18:00quote:
ook nog uitstapjes naar La Belgique?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet tot 18:00
Dus om half 10 beginnen he.
Die worden steeds minder.. Mijn laatste keer was 3 december ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog uitstapjes naar La Belgique?
ow..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die worden steeds minder.. Mijn laatste keer was 3 december ofzo
Je mist er niets aan hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow..
die van mij... euh.. 9 jaar terug ofzo
Plan de campagne voor doelgroep.quote:
Ruifeters is een algemeen vervangend woord voor mensen die uit de grote sociale staatsruif eten al of niet terecht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
wat zijn ruifeters?In delft zit namelijk Eetcafé de Ruif...
duidelijk nikita
Doelgroep = D'66..
Tot zover de eerste aflevering van Dr.Nikita Maakt Vriendenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Plan de campagne voor doelgroep.
Voorzet:
- moslims.....................................hebben we genoeg
- wilders aanhangers..................ook genoeg
- communisten.............................veel te veel
- linksen.......................................veelal te jong
- rechtsen....................................te weinig
- dromers.....................................heb je niks aan
- ruifeters.................................... te notoir
- endeldarmtoeristen................... niet bepaald mijn ding
- modjes.......................................zijn niet objectief
- admins.......................................wereldvreemd
phoeh........ moeilijkmoelijkennogeensmoeilijk
Mwah.. straffen die meid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot zover de eerste aflevering van Dr.Nikita Maakt Vrienden
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot zover de eerste aflevering van Dr.Nikita Maakt Vrienden
Biertjuh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.. straffen die meid.
Swaffelen tegen haar gezicht (minstens).
Met jou kan ik praten. Maarja, je bent dan ook een gesjeesde mod.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:51 schreef Drugshond het volgende:
moslims : vraag niet of het topic al bestaat...maar eerder waar het staat.
wilders aanhangers : zoek niet verder dan 2 postings boven of onder je posting.
communisten : lees verdwaalde oudere jongeren... toen de wereld nog 2D was... in termen van goed en fout.
linksen : Bronvermelding NOS is al een doodsteek...
Rechtsen : Martijn77 (frequent Elsevier misbruiker)
Dromers : Alles wat niet links of rechts is.
ruifeters : Mensen met te veel quality time
endeldarmtoeristen : SCH
modjes : digitaal verdwaalden.
admins : digitale satanisten.
Het is ook nooit goed hè?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Is dat alles, een oneliner?
Hmmm....... je kan beter......... ik zag laatst een replay van jou. Je maakte een punt met letterlijk één kort zinnetje gevolgd door overdreven nuance dat meer dan een halve A4 in beslag nam.![]()
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Biertjuh?
Wedden dat jij eerder onder de tafel ligt dan ik?
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met jou kan ik praten. Maarja, je bent dan ook een gesjeesde mod.
Grootspraakquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.Ik ben wel wat gewend.
Hoewel...ik ben wel eens eerder door een vriendin/meid onder de tafel gedronken (wijn).
En dat is een zeldzaamheid. (maar ze had ook wel klasse)
Pannekoek!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.
Ruifeterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ruifeters is een algemeen vervangend woord voor mensen die uit de grote sociale staatsruif eten al of niet terecht.
D66 is meer voor jong volwassenen die zich nog moeten bewijzen, die partij ben ik al lang ontgroeid.
Tijdens mijn studietijd....1 fles wijn per 2 dagen (in de kantine).quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zoveel drank op kan(Wat is veel
)
getver wijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tijdens mijn studietijd....1 fles wijn per 2 dagen (in de kantine).
+ alle gratis borrelz en zo.
Meest vage periode ooit (wel bere gezelli overigens), vraag me nu nog steeds af waarom ik geslaagd ben (7,5+)
Helaas niet, maar dan zit ik wel in een van die appartementjes. Heb er 1 voor 4 weken gereserveerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan, is dat hele complex van jou?Ziet er vet mooi uit
Hooker timequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dan zit ik wel in een van die appartementjes. Heb er 1 voor 4 weken gereserveerd.
Plaggenhutten zijn natuurvriendelijk. Als linkse hippie is het dan ook aantrekkelijk om daar te zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
wtf.......... ik zie alleen maar plaggenhutten aan een moerasrand...........
.. ah, dus dáár was SCH op vakantie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
Plaggenhutten zijn natuurvriendelijk. Als linkse hippie is het dan ook aantrekkelijk om daar te zitten.
Wijn....... getverquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.Ik ben wel wat gewend.
Hoewel...ik ben wel eens eerder door een vriendin/meid onder de tafel gedronken (wijn).
En dat is een zeldzaamheid. (maar ze had ook wel klasse)
Met gesjeesde mod bedoelde ik in overdrachtelijke zin. Maar oké, een verzuurde ex-mod.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
.. ah, dus dáár was SCH op vakantie.
Neej, ik geniet van mijn vrijheid.... hoewel M01 daar anders over denkt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met gesjeesde mod bedoelde ik in overdrachtelijke zin. Maar oké, een verzuurde ex-mod.
God heeft nooit de vrije wil van de mens verboden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neej, ik geniet van mijn vrijheid.... hoewel M01 daar anders over denkt.
Van god los.... soms.
quote:Earthquake strikes Melbourne - details soon
Eerst branden, nu weer een aardbevingquote:Herald Sun: Residents across Melbourne have reported feeling the earth tremble as a quake appears to shakes the city.
Dat je in Hungary uberhaupt Nederland 2 kan ontvangenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
getver.
NL 2 staat bij mij op, zie ik zo'n figuur met een marjo aan liggen met een rol pepermunt in z'n zak.......
Daar hebben ze satellieten voor uitgevonden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat je in Hungary uberhaupt Nederland 2 kan ontvangen
Nee, gelukkig niet... anders wordt de winnaar bepaald door een sudden death...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
Stuttgart - Alabama 16-11 Geen verlenging nodig![]()
Voor de 'winnaar' was het iets minder 'sudden' dan voor sommige voorbijgangers, naar het schijnt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet... anders wordt de winnaar bepaald door een sudden death...
ik snapte hem niet ... vroeg me af in welke sport Stuttgart in godsnaam tegen de staat Alabama uit zou moeten komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor de 'winnaar' was het iets minder 'sudden' dan voor sommige voorbijgangers, naar het schijnt.
Pas maar op.. Noord Korea wil ook een satelliet lancerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar hebben ze satellieten voor uitgevonden.![]()
enja, het is een open deur.....................
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet... anders wordt de winnaar bepaald door een sudden death...
SuddenDeath = elfletterigquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snapte hem niet ... vroeg me af in welke sport Stuttgart in godsnaam tegen de staat Alabama uit zou moeten komen
maar nu snap ik hem
Jij met je rare obsessiesquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Frutsel het volgende:
SuddenDeath = elfletterig
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pas maar op.. Noord Korea wil ook een satelliet lanceren
[..]![]()
[..]
SuddenDeath = elfletterig
Alleen is "tweewoordig" dus NIET tweewoordig. Elfletterig is wel echt zelf ook elfletterig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef sp3c het volgende:
tweewoordig = elfletterig
en ja ik zit gewoon woorden te verzinnen ja net als jij ... die telt niet hoor:{w
Ik vooral van Frutsel, die voortdurend wijst op elfletterige woorden die ik typ.quote:
wees blijquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vooral van Frutsel, die voortdurend wijst op elfletterige woorden die ik typ.
En dat bij alle nieuwsitems waar ik op reageer...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat een kleffe figuren zijn jullie zeg.
DFT-forum.... daar kwam ik hem toevallig tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef sp3c het volgende:
nu wil ik vragen waar je naar zat te googelen maar ik weet niet of ik het antwoord wil weten
Bijna goed, foto lijkt ook een beetje alleen ben ik niet zo agressief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik je gevonden op i-net. ?
Je gun is kleiner?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bijna goed, foto lijkt ook een beetje alleen ben ik niet zo agressief.
Wat een lelijke tetters.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuh, das Loedertjequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tallstterrquote:
Je mistte me hequote:
Als ik agressief ben laat ik niet mijn tieten zien hoorquote:
Ik zag het gisterquote:
Daarom ben ik ook niet agressief.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik agressief ben laat ik niet mijn tieten zien hoor
Als je agressief bent, laat je je tieten niet zienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik agressief ben laat ik niet mijn tieten zien hoor
Dus je laat je tieten wel zien?quote:
Als je midden in de Sahara zit ontvang je het ook. Techniek he...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat je in Hungary uberhaupt Nederland 2 kan ontvangen
Ik flashte toch altijd als je langs kwamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je agressief bent, laat je je tieten niet zien
Nee maar ik eergister nietquote:
Friemel is blijven hangen lang lang lang geleden.. Fossiel hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je midden in de Sahara zit ontvang je het ook. Techniek he...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik flashte toch altijd als je langs kwam
[..]
Nee maar ik eergister nietDus ik zag je berichtje gister pas
Maar lief hoor
[..]
Friemel is blijven hangen lang lang lang geleden.. Fossiel he
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Gratis koffie bij de IKEA in A'dam hoorde ik
Jeetje dummie!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej... gister, maar mijn afstandsbestuurbare tas met explosieven was een beetje kwijt
Zeg dat maar 's recht in haar gezicht als ze zo voor je staat.quote:
Wat is er nu weer kapot? Flesje haarlak? Nagels? oogschaduw verkeerde kleur?quote:BREAKING NEWS: Emergency services are responding to reports that at least 6 people have been injured at the America's Next Top Model audition in Manhattan
Ik had toch al gewaarschuwd dat dit topic laxerend zou werken? Zie hier het bewijs.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
De dames werden onwel, er is zelfs iemand opgepakt omdat hij met strontspray liep te spuiten.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
@nikita
tis ineens een stuk minder blauw hier
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
@nikita
tis ineens een stuk minder blauw hier
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
jah, die klootviool 11ennogwat moest zonnodig weer van kleur wisselen en heeft aan mij nog geeneens toestemming gevraagd.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?
Moeten is dwang en huilen is kindergezang.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)eet-vriendin-op.htmlquote:Vrouw eet vriendin op
Een Russische vrouw is gearresteerd omdat ze haar vriendin heeft gedood en opgegeten. Dat meldde het Russische persbureau Interfax maandag.
De vrouw was begin maart op een avond met een vriendin stevig aan het drinken in de buurt van Irkoetsk in Siberië, toen een woordenwisseling ontstond tussen de twee.
Bijl
Volgens rechercheurs vermoordde de verdachte haar vriendin met een bijl, waarna ze enkele lichaamsdelen bereidde en opat. De overige lichaamsdelen werden aangetroffen in een vuilnisbak in de buurt. De verdachte heeft haar daden toegegeven.
Tegelijk? Kan best tochquote:
Hebben we nog geen moeite mee gehad!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef sp3c het volgende:
nou met teveel bier wordt sex moeilijk hoor
Nu geef ik je gelijk.quote:
weet ik veelquote:Op maandag 16 maart 2009 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moeten is dwang en huilen is kindergezang.
Dat elk topic standaard verneukt wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah Mutant wil even aandacht of/en spreekrecht![]()
Zeg het maar
Er mag wel meer nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef sp3c het volgende:
Mutant01 kan niet meepraten want hij mag niet drinken en sex mag alleen na het huwelijk
Uiteraardquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat elk topic standaard verneukt wordt.
Getrouwd...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet
En hij is toch getrouwd of nie?
Tis een lekkere milf dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je vrouw was, die uit je avatar
ja jij ja!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat elk topic standaard verneukt wordt.
geen zin om te zoeken maar wat was KPD ook weer?quote:
quote:
KLPD ken ik welquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen zin om te zoeken maar wat was KPD ook weer?
Ah weer een nieuwe [NWS] mod.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Het duurt lang voor iemand het reltopic gaat openen... zag en hoorde net een bericht waarvan ik dacht: Dat komt geheid op fok... Koren op de molen van de Lemmebs en co groep![]()
![]()
Zijn ze ziek?
komt er een nieuwe?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe [NWS] mod.
Pek en veren...
[ afbeelding ]
Erhmmm waar is Paddy gebleven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er een nieuwe?
Sp3c en ik doen het gewoon alleen joh.. krijgen dubbele bonus/toeslag![]()
Waar GeenStijl al niet goed voor isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik inzage in mijn notes.....................Prachtig zeg, en dan soms de commentaren erbij van de note-aanbrenger lig ik helemaal in een deuk................
Smerige profiteur, dat ben je!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een goed ondernemer probeert altijd meer vliegen in één klap te slaan.
Kun je mijn handschrift herkennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik inzage in mijn notes.....................Prachtig zeg, en dan soms de commentaren erbij van de note-aanbrenger lig ik helemaal in een deuk................
Yep, want als je de linken volgt en het is ge-edit staat echt duidelijk wie ook de note heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je mijn handschrift herkennen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Yep, want als je de linken volgt en het is ge-edit staat echt duidelijk wie ook de note heeft geplaatst.
En als je ook nog eens kijkt van wát er ge-note is. Hilarisch gewoon, het lijkt wel of de modjes geen moer te doen hebben en dumpen ze maar wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(it's a dirty NSB job but i liked it)
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als je ook nog eens kijkt van wát er ge-note is. Hilarisch gewoon, het lijkt wel of de modjes geen moer te doen hebben en dumpen ze maar wat.
Jij woont toch in Hongarije ofzo? Volgens mij mag je dan door powned helemaal niet meegeteld worden als lidquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een goed ondernemer probeert altijd meer vliegen in één klap te slaan.
Ja, en?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij woont toch in Hongarije ofzo? Volgens mij mag je dan door powned helemaal niet meegeteld worden als lid. Een van de voorwaarden was namelijk dat de leden in NL moeten wonen.
Dat je niet per definitie loyaal bent aan Nederland en je dus als tweederangs burger beschouwd moet worden.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, en?
Hoofdadres is idd in Hu maar dat wil niet zeggen dat je ergens anders niet kan wonen. Ik heb ook meerdere NL bankrekeningen, KvK inschrijving in NL, 3 kantoren, betaal belasting in NL.
Wat is je punt verder?
Ja joh, de kruimels worden zeker belast in Nederland en het echte geld laat je neerslaan in Hongarije omdat "het bestuur daar zit".quote:Op zondag 22 maart 2009 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, en?
Hoofdadres is idd in Hu maar dat wil niet zeggen dat je ergens anders niet kan wonen. Ik heb ook meerdere NL bankrekeningen, KvK inschrijving in NL, 3 kantoren, betaal belasting in NL.
Wat is je punt verder?
quote:-Vennootschapsbelasting: De vennootschapsbelasting (VPB) bedraagt 16 procent
-Dividendbelasting
Over winst die aan Hongaarse ingezetenen word uitgekeerd, wordt geen dividendbelasting geheven.
-Inkomstenbelastingen
Inkomens van particulieren zijn belast met een inkomensbelasting. De inkomensbelasting kent twee tarieven, namelijk 18 procent over inkomens tot 1,5 miljoen forint en 38 procent over inkomens van 1,5 miljoen forint en hoger. Het minimumloon (57.000 forint ofwel ongeveer 228 euro per maand) is belastingvrij.
http://www.hongarije.nl/site/wonenwerken.html+belastingtarief+hongarije&cd=6&hl=nl&ct=clnk
Je lacht om je eigen dommigheid. Als je geen verstand van zaken hebt zou ik mij maar eens verdiepen in de belastingverschillen van beide landen voordat je de wijsneus probeert uit te hangen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja joh, de kruimels worden zeker belast in Nederland en het echte geld laat je neerslaan in Hongarije omdat "het bestuur daar zit".
Nou leg eens uit dan? Wat zijn de voornaamste verschillen? De belastingtarieven lijken een stuk gunstiger.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je lacht om je eigen dommigheid. Als je geen verstand van zaken hebt zou ik mij maar eens verdiepen in de belastingverschillen van beide landen voordat je de wijsneus probeert uit te hangen.
Ja in NL is het veel gunstiger itt wat jij met je stalkgeblaat suggereerde.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou leg eens uit dan? Wat zijn de voornaamste verschillen? De belastingtarieven lijken een stuk gunstiger.
tsssk........... joh, kijk eens hoger op en zo gaat dat overal met hem.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:03 schreef sp3c het volgende:
genoeg!
slowchat, bier, tieten en den haag hakte de tilburg trappers in de pan
M'n punt is enkel de voorwaarden die gesteld worden aan nieuwe omroepenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, en?
Wat is je punt verder?
Niks meer en niks minderquote:Leden moeten zestien jaar of ouder zijn, in Nederland wonen en hun contributie, die minimaal ¤
5,72, bedraagt hebben voldaan. Ook moet sprake zijn van een positieve wilsverklaring, dat wil
zeggen dat een persoon moet aangeven daadwerkelijk lid te willen zijn van de omroepvereniging.
Automatische koppeling van het lidmaatschap aan bijvoorbeeld een abonnement op de omroepgids
of aan een ander product van de omroep mag dus niet.
Begrijp ik beste maar ik bén officiëel een inwoner van NL met hoofdverblijfplaats in Hu, zo heb ik gewoon een NL kenteken op mijn auto, eet nog regelmatig frikandellen, kroketten, betaal alle belastingen in NL en meer van die meuk.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
M'n punt is enkel de voorwaarden die gesteld worden aan nieuwe omroepen
[..]
Niks meer en niks minder
Aha op die manier. Maar ik geloof dat de hoofdverblijfplaats wel is waar ze op selecteren. Maar ach vele zal het niet uitmakenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Begrijp ik beste maar ik bén officiëel een inwoner van NL met hoofdverblijfplaats in Hu, zo heb ik gewoon een NL kenteken op mijn auto, eet nog regelmatig frikandellen, kroketten, betaal alle belastingen in NL en meer van die meuk.
Hockey?quote:
Je bent toch graag alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
In je eentje pauzeren kan best saai zijn
Als mijn directe collega's er niet zijn ga ik altijd xtra vroeg zodat ik echt alleen zitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, das ook wel weer waar.
Maar dan kan het wel saai zijn
goede zaakquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als mijn directe collega's er niet zijn ga ik altijd xtra vroeg zodat ik echt alleen zit
Ben je tenminste niet alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een leuke foto van het Marokkaanse platteland.
Ik open net een topic speciaal voor SCH en Gelly, die kunnen zich aanmeldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef sp3c het volgende:
waarom gaan jullie niet gewoon aan het werk?
whehequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Speciaal voor Frutsel:
[ afbeelding ]
Een foto van een Marokkaanse kat.
Overvloed aan katten in Marokko, semi-heilige beesten aldaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe![]()
![]()
Cats rule
Ook een Marokkaanse brommer zeker
sinds wanneer zijn het mijn users? En dat heb ik van ene sp3c geleerdquote:
Weet ik utquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Van SCH is het algemeen bekend maar is Gelly ook een handtasje?
Semi-heilig? Wat houdt dat in dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overvloed aan katten in Marokko, semi-heilige beesten aldaar.
zit je nou je eigen users te bashen sp3c?quote:
nou ze zijn ook niet van mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn het mijn users? En dat heb ik van ene sp3c geleerd
ik mag dat want ik ben speciaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je nou je eigen users te bashen sp3c?
sp3ciaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ze zijn ook niet van mij
[..]
ik mag dat want ik ben speciaal
Nou, dat ze dus erg gewaardeerd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Semi-heilig? Wat houdt dat in dan?
Ik ben ff bang dat je nu gaat/ging zeggen dat er een plaatje komt, waarbij ze in de pan verdwijnen
en terechtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat ze dus erg gewaardeerd worden.
sterker nog, ik ben het sp3ciaalstequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterker nog, ik ben het sp3ciaalste
elfletterig!
owjajoh?quote:
17 graden hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
toedeloe spec............. toedeloe onderdedrugshond.............. toedeloe prutser................ toedeloe raspaddy.......
het is 22 graden hier bij ons![]()
en ik ga nu lekker een paar koude tapbiertjes (0,5 liter kost 50 eurocent) op een leuk terrasje pakken.
werkze jongens en meisjes..............ik zal bij elke slok aan jullie denken, serieus hoor..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |