quote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
@nikita
tis ineens een stuk minder blauw hier
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
@nikita
tis ineens een stuk minder blauw hier
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
jah, die klootviool 11ennogwat moest zonnodig weer van kleur wisselen en heeft aan mij nog geeneens toestemming gevraagd.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?
Moeten is dwang en huilen is kindergezang.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)eet-vriendin-op.htmlquote:Vrouw eet vriendin op
Een Russische vrouw is gearresteerd omdat ze haar vriendin heeft gedood en opgegeten. Dat meldde het Russische persbureau Interfax maandag.
De vrouw was begin maart op een avond met een vriendin stevig aan het drinken in de buurt van Irkoetsk in Siberië, toen een woordenwisseling ontstond tussen de twee.
Bijl
Volgens rechercheurs vermoordde de verdachte haar vriendin met een bijl, waarna ze enkele lichaamsdelen bereidde en opat. De overige lichaamsdelen werden aangetroffen in een vuilnisbak in de buurt. De verdachte heeft haar daden toegegeven.
Tegelijk? Kan best tochquote:
Hebben we nog geen moeite mee gehad!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef sp3c het volgende:
nou met teveel bier wordt sex moeilijk hoor
Nu geef ik je gelijk.quote:
weet ik veelquote:Op maandag 16 maart 2009 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moeten is dwang en huilen is kindergezang.
Dat elk topic standaard verneukt wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah Mutant wil even aandacht of/en spreekrecht![]()
Zeg het maar
Er mag wel meer nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef sp3c het volgende:
Mutant01 kan niet meepraten want hij mag niet drinken en sex mag alleen na het huwelijk
Uiteraardquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat elk topic standaard verneukt wordt.
Getrouwd...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet
En hij is toch getrouwd of nie?
Tis een lekkere milf dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je vrouw was, die uit je avatar
ja jij ja!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat elk topic standaard verneukt wordt.
geen zin om te zoeken maar wat was KPD ook weer?quote:
quote:
KLPD ken ik welquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen zin om te zoeken maar wat was KPD ook weer?
Ah weer een nieuwe [NWS] mod.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Het duurt lang voor iemand het reltopic gaat openen... zag en hoorde net een bericht waarvan ik dacht: Dat komt geheid op fok... Koren op de molen van de Lemmebs en co groep![]()
![]()
Zijn ze ziek?
komt er een nieuwe?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe [NWS] mod.
Pek en veren...
[ afbeelding ]
Erhmmm waar is Paddy gebleven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er een nieuwe?
Sp3c en ik doen het gewoon alleen joh.. krijgen dubbele bonus/toeslag![]()
Waar GeenStijl al niet goed voor isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik inzage in mijn notes.....................Prachtig zeg, en dan soms de commentaren erbij van de note-aanbrenger lig ik helemaal in een deuk................
Smerige profiteur, dat ben je!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een goed ondernemer probeert altijd meer vliegen in één klap te slaan.
Kun je mijn handschrift herkennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
![]()
![]()
Sinds kort heb ik inzage in mijn notes.....................Prachtig zeg, en dan soms de commentaren erbij van de note-aanbrenger lig ik helemaal in een deuk................
Yep, want als je de linken volgt en het is ge-edit staat echt duidelijk wie ook de note heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je mijn handschrift herkennen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Yep, want als je de linken volgt en het is ge-edit staat echt duidelijk wie ook de note heeft geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |