Als je midden in de Sahara zit ontvang je het ook. Techniek he...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat je in Hungary uberhaupt Nederland 2 kan ontvangen
Ik flashte toch altijd als je langs kwamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je agressief bent, laat je je tieten niet zien
Nee maar ik eergister nietquote:
Friemel is blijven hangen lang lang lang geleden.. Fossiel hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je midden in de Sahara zit ontvang je het ook. Techniek he...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik flashte toch altijd als je langs kwam
[..]
Nee maar ik eergister nietDus ik zag je berichtje gister pas
Maar lief hoor
[..]
Friemel is blijven hangen lang lang lang geleden.. Fossiel he
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Gratis koffie bij de IKEA in A'dam hoorde ik
Jeetje dummie!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej... gister, maar mijn afstandsbestuurbare tas met explosieven was een beetje kwijt
Zeg dat maar 's recht in haar gezicht als ze zo voor je staat.quote:
Wat is er nu weer kapot? Flesje haarlak? Nagels? oogschaduw verkeerde kleur?quote:BREAKING NEWS: Emergency services are responding to reports that at least 6 people have been injured at the America's Next Top Model audition in Manhattan
Ik had toch al gewaarschuwd dat dit topic laxerend zou werken? Zie hier het bewijs.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
De dames werden onwel, er is zelfs iemand opgepakt omdat hij met strontspray liep te spuiten.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
@nikita
tis ineens een stuk minder blauw hier
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:31 schreef Frutsel het volgende:
@nikita
tis ineens een stuk minder blauw hier
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
jah, die klootviool 11ennogwat moest zonnodig weer van kleur wisselen en heeft aan mij nog geeneens toestemming gevraagd.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?
Moeten is dwang en huilen is kindergezang.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik dacht dat er ruimte voor jouw en je bos hout voor de deur gemaakt moest worden?
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)eet-vriendin-op.htmlquote:Vrouw eet vriendin op
Een Russische vrouw is gearresteerd omdat ze haar vriendin heeft gedood en opgegeten. Dat meldde het Russische persbureau Interfax maandag.
De vrouw was begin maart op een avond met een vriendin stevig aan het drinken in de buurt van Irkoetsk in Siberië, toen een woordenwisseling ontstond tussen de twee.
Bijl
Volgens rechercheurs vermoordde de verdachte haar vriendin met een bijl, waarna ze enkele lichaamsdelen bereidde en opat. De overige lichaamsdelen werden aangetroffen in een vuilnisbak in de buurt. De verdachte heeft haar daden toegegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |