En als je ook nog eens kijkt van wát er ge-note is. Hilarisch gewoon, het lijkt wel of de modjes geen moer te doen hebben en dumpen ze maar wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(it's a dirty NSB job but i liked it)
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als je ook nog eens kijkt van wát er ge-note is. Hilarisch gewoon, het lijkt wel of de modjes geen moer te doen hebben en dumpen ze maar wat.
Jij woont toch in Hongarije ofzo? Volgens mij mag je dan door powned helemaal niet meegeteld worden als lidquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een goed ondernemer probeert altijd meer vliegen in één klap te slaan.
Ja, en?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij woont toch in Hongarije ofzo? Volgens mij mag je dan door powned helemaal niet meegeteld worden als lid. Een van de voorwaarden was namelijk dat de leden in NL moeten wonen.
Dat je niet per definitie loyaal bent aan Nederland en je dus als tweederangs burger beschouwd moet worden.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, en?
Hoofdadres is idd in Hu maar dat wil niet zeggen dat je ergens anders niet kan wonen. Ik heb ook meerdere NL bankrekeningen, KvK inschrijving in NL, 3 kantoren, betaal belasting in NL.
Wat is je punt verder?
Ja joh, de kruimels worden zeker belast in Nederland en het echte geld laat je neerslaan in Hongarije omdat "het bestuur daar zit".quote:Op zondag 22 maart 2009 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, en?
Hoofdadres is idd in Hu maar dat wil niet zeggen dat je ergens anders niet kan wonen. Ik heb ook meerdere NL bankrekeningen, KvK inschrijving in NL, 3 kantoren, betaal belasting in NL.
Wat is je punt verder?
quote:-Vennootschapsbelasting: De vennootschapsbelasting (VPB) bedraagt 16 procent
-Dividendbelasting
Over winst die aan Hongaarse ingezetenen word uitgekeerd, wordt geen dividendbelasting geheven.
-Inkomstenbelastingen
Inkomens van particulieren zijn belast met een inkomensbelasting. De inkomensbelasting kent twee tarieven, namelijk 18 procent over inkomens tot 1,5 miljoen forint en 38 procent over inkomens van 1,5 miljoen forint en hoger. Het minimumloon (57.000 forint ofwel ongeveer 228 euro per maand) is belastingvrij.
http://www.hongarije.nl/site/wonenwerken.html+belastingtarief+hongarije&cd=6&hl=nl&ct=clnk
Je lacht om je eigen dommigheid. Als je geen verstand van zaken hebt zou ik mij maar eens verdiepen in de belastingverschillen van beide landen voordat je de wijsneus probeert uit te hangen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja joh, de kruimels worden zeker belast in Nederland en het echte geld laat je neerslaan in Hongarije omdat "het bestuur daar zit".
Nou leg eens uit dan? Wat zijn de voornaamste verschillen? De belastingtarieven lijken een stuk gunstiger.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je lacht om je eigen dommigheid. Als je geen verstand van zaken hebt zou ik mij maar eens verdiepen in de belastingverschillen van beide landen voordat je de wijsneus probeert uit te hangen.
Ja in NL is het veel gunstiger itt wat jij met je stalkgeblaat suggereerde.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou leg eens uit dan? Wat zijn de voornaamste verschillen? De belastingtarieven lijken een stuk gunstiger.
tsssk........... joh, kijk eens hoger op en zo gaat dat overal met hem.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:03 schreef sp3c het volgende:
genoeg!
slowchat, bier, tieten en den haag hakte de tilburg trappers in de pan
M'n punt is enkel de voorwaarden die gesteld worden aan nieuwe omroepenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, en?
Wat is je punt verder?
Niks meer en niks minderquote:Leden moeten zestien jaar of ouder zijn, in Nederland wonen en hun contributie, die minimaal ¤
5,72, bedraagt hebben voldaan. Ook moet sprake zijn van een positieve wilsverklaring, dat wil
zeggen dat een persoon moet aangeven daadwerkelijk lid te willen zijn van de omroepvereniging.
Automatische koppeling van het lidmaatschap aan bijvoorbeeld een abonnement op de omroepgids
of aan een ander product van de omroep mag dus niet.
Begrijp ik beste maar ik bén officiëel een inwoner van NL met hoofdverblijfplaats in Hu, zo heb ik gewoon een NL kenteken op mijn auto, eet nog regelmatig frikandellen, kroketten, betaal alle belastingen in NL en meer van die meuk.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
M'n punt is enkel de voorwaarden die gesteld worden aan nieuwe omroepen
[..]
Niks meer en niks minder
Aha op die manier. Maar ik geloof dat de hoofdverblijfplaats wel is waar ze op selecteren. Maar ach vele zal het niet uitmakenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Begrijp ik beste maar ik bén officiëel een inwoner van NL met hoofdverblijfplaats in Hu, zo heb ik gewoon een NL kenteken op mijn auto, eet nog regelmatig frikandellen, kroketten, betaal alle belastingen in NL en meer van die meuk.
Hockey?quote:
Je bent toch graag alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
In je eentje pauzeren kan best saai zijn
Als mijn directe collega's er niet zijn ga ik altijd xtra vroeg zodat ik echt alleen zitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, das ook wel weer waar.
Maar dan kan het wel saai zijn
goede zaakquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als mijn directe collega's er niet zijn ga ik altijd xtra vroeg zodat ik echt alleen zit
Ben je tenminste niet alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een leuke foto van het Marokkaanse platteland.
Ik open net een topic speciaal voor SCH en Gelly, die kunnen zich aanmeldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef sp3c het volgende:
waarom gaan jullie niet gewoon aan het werk?
whehequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Speciaal voor Frutsel:
[ afbeelding ]
Een foto van een Marokkaanse kat.
Overvloed aan katten in Marokko, semi-heilige beesten aldaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe![]()
![]()
Cats rule
Ook een Marokkaanse brommer zeker
sinds wanneer zijn het mijn users? En dat heb ik van ene sp3c geleerdquote:
Weet ik utquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Van SCH is het algemeen bekend maar is Gelly ook een handtasje?
Semi-heilig? Wat houdt dat in dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overvloed aan katten in Marokko, semi-heilige beesten aldaar.
zit je nou je eigen users te bashen sp3c?quote:
nou ze zijn ook niet van mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn het mijn users? En dat heb ik van ene sp3c geleerd
ik mag dat want ik ben speciaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je nou je eigen users te bashen sp3c?
sp3ciaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ze zijn ook niet van mij
[..]
ik mag dat want ik ben speciaal
Nou, dat ze dus erg gewaardeerd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Semi-heilig? Wat houdt dat in dan?
Ik ben ff bang dat je nu gaat/ging zeggen dat er een plaatje komt, waarbij ze in de pan verdwijnen
en terechtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat ze dus erg gewaardeerd worden.
sterker nog, ik ben het sp3ciaalstequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterker nog, ik ben het sp3ciaalste
elfletterig!
owjajoh?quote:
17 graden hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
toedeloe spec............. toedeloe onderdedrugshond.............. toedeloe prutser................ toedeloe raspaddy.......
het is 22 graden hier bij ons![]()
en ik ga nu lekker een paar koude tapbiertjes (0,5 liter kost 50 eurocent) op een leuk terrasje pakken.
werkze jongens en meisjes..............ik zal bij elke slok aan jullie denken, serieus hoor..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |