is ie al gefixt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop morgen dat ik hem kan fixen zonder opnieuw te hoeven installeren.
Ik ben net op mijn werkquote:
Latertje vanochtend?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben net op mijn werk
En ik zie dat ding nog nergens dus ze heeft hem nog niet gebracht.
Kortom: Nee
Ik moet tot 18:00quote:
ook nog uitstapjes naar La Belgique?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet tot 18:00
Dus om half 10 beginnen he.
Die worden steeds minder.. Mijn laatste keer was 3 december ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog uitstapjes naar La Belgique?
ow..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die worden steeds minder.. Mijn laatste keer was 3 december ofzo
Je mist er niets aan hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow..
die van mij... euh.. 9 jaar terug ofzo
Plan de campagne voor doelgroep.quote:
Ruifeters is een algemeen vervangend woord voor mensen die uit de grote sociale staatsruif eten al of niet terecht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
wat zijn ruifeters?In delft zit namelijk Eetcafé de Ruif...
duidelijk nikita
Doelgroep = D'66..
Tot zover de eerste aflevering van Dr.Nikita Maakt Vriendenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Plan de campagne voor doelgroep.
Voorzet:
- moslims.....................................hebben we genoeg
- wilders aanhangers..................ook genoeg
- communisten.............................veel te veel
- linksen.......................................veelal te jong
- rechtsen....................................te weinig
- dromers.....................................heb je niks aan
- ruifeters.................................... te notoir
- endeldarmtoeristen................... niet bepaald mijn ding
- modjes.......................................zijn niet objectief
- admins.......................................wereldvreemd
phoeh........ moeilijkmoelijkennogeensmoeilijk
Mwah.. straffen die meid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot zover de eerste aflevering van Dr.Nikita Maakt Vrienden
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot zover de eerste aflevering van Dr.Nikita Maakt Vrienden
Biertjuh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.. straffen die meid.
Swaffelen tegen haar gezicht (minstens).
Met jou kan ik praten. Maarja, je bent dan ook een gesjeesde mod.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:51 schreef Drugshond het volgende:
moslims : vraag niet of het topic al bestaat...maar eerder waar het staat.
wilders aanhangers : zoek niet verder dan 2 postings boven of onder je posting.
communisten : lees verdwaalde oudere jongeren... toen de wereld nog 2D was... in termen van goed en fout.
linksen : Bronvermelding NOS is al een doodsteek...
Rechtsen : Martijn77 (frequent Elsevier misbruiker)
Dromers : Alles wat niet links of rechts is.
ruifeters : Mensen met te veel quality time
endeldarmtoeristen : SCH
modjes : digitaal verdwaalden.
admins : digitale satanisten.
Het is ook nooit goed hè?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Is dat alles, een oneliner?
Hmmm....... je kan beter......... ik zag laatst een replay van jou. Je maakte een punt met letterlijk één kort zinnetje gevolgd door overdreven nuance dat meer dan een halve A4 in beslag nam.![]()
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Biertjuh?
Wedden dat jij eerder onder de tafel ligt dan ik?
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met jou kan ik praten. Maarja, je bent dan ook een gesjeesde mod.
Grootspraakquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.Ik ben wel wat gewend.
Hoewel...ik ben wel eens eerder door een vriendin/meid onder de tafel gedronken (wijn).
En dat is een zeldzaamheid. (maar ze had ook wel klasse)
Pannekoek!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.
Ruifeterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ruifeters is een algemeen vervangend woord voor mensen die uit de grote sociale staatsruif eten al of niet terecht.
D66 is meer voor jong volwassenen die zich nog moeten bewijzen, die partij ben ik al lang ontgroeid.
Tijdens mijn studietijd....1 fles wijn per 2 dagen (in de kantine).quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zoveel drank op kan(Wat is veel
)
getver wijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tijdens mijn studietijd....1 fles wijn per 2 dagen (in de kantine).
+ alle gratis borrelz en zo.
Meest vage periode ooit (wel bere gezelli overigens), vraag me nu nog steeds af waarom ik geslaagd ben (7,5+)
Helaas niet, maar dan zit ik wel in een van die appartementjes. Heb er 1 voor 4 weken gereserveerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan, is dat hele complex van jou?Ziet er vet mooi uit
Hooker timequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dan zit ik wel in een van die appartementjes. Heb er 1 voor 4 weken gereserveerd.
Plaggenhutten zijn natuurvriendelijk. Als linkse hippie is het dan ook aantrekkelijk om daar te zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
wtf.......... ik zie alleen maar plaggenhutten aan een moerasrand...........
.. ah, dus dáár was SCH op vakantie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
Plaggenhutten zijn natuurvriendelijk. Als linkse hippie is het dan ook aantrekkelijk om daar te zitten.
Wijn....... getverquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.Ik ben wel wat gewend.
Hoewel...ik ben wel eens eerder door een vriendin/meid onder de tafel gedronken (wijn).
En dat is een zeldzaamheid. (maar ze had ook wel klasse)
Met gesjeesde mod bedoelde ik in overdrachtelijke zin. Maar oké, een verzuurde ex-mod.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
.. ah, dus dáár was SCH op vakantie.
Neej, ik geniet van mijn vrijheid.... hoewel M01 daar anders over denkt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met gesjeesde mod bedoelde ik in overdrachtelijke zin. Maar oké, een verzuurde ex-mod.
God heeft nooit de vrije wil van de mens verboden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neej, ik geniet van mijn vrijheid.... hoewel M01 daar anders over denkt.
Van god los.... soms.
quote:Earthquake strikes Melbourne - details soon
Eerst branden, nu weer een aardbevingquote:Herald Sun: Residents across Melbourne have reported feeling the earth tremble as a quake appears to shakes the city.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |