Bron? graag met linkjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, ik kon de verleiding niet weerstaan
Ik zie mezelf dat niet doen in de H&Mquote:
Met foto in de H&M?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:
Kuttitel![]()
Met taalfouten ook nog![]()
Ik kom () wel terug in deel 8
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef sp3c het volgende:
waarom werkt dat dingetje tussen h en m niet
Hoe groot is die lijst nu wel niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet sp3c op zijn zwarte lijst.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!
als we deze snel volbrabbelen mag je van mij strax Frutsel zijn titel wijzigenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vond "voorheen feedback" een veel leukere topictitel
* Elfletterig zet sp3c op zijn zwarte lijst.
Van moderator in baggeraar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als we deze snel volbrabbelen mag je van mij strax Frutsel zijn titel wijzigen
als je de geruchten mag geloven wordt er juist aan gewerktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!
ja jij!quote:
ik heb gvd net nog een titel aangepastquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie jij sp3c wel eens modden dan?
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Voor jouw naam staat anders ook een blauw poppetje, du_ke...
Je mag er wel één van mij hoor.quote:
Wie is die gevreesde oppergodin dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn god, een onderdanenverzameltopic van de gevreesde oppergodin.![]()
Neuh alleen baggerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie jij sp3c wel eens modden dan?
Ach als ik sommige users moet geloven ben ik snel weer baggeraarquote:
want?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
Ach als ik sommige users moet geloven ben ik snel weer baggeraar
Zie Feedback van SEX. Ik word het echt zat. Zijn wel elke keer dezelfde die wat te zeiken hebben maar toch..quote:
oww.. tis dus net NWS FBquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zie Feedback van SEX. Ik word het echt zat. Zijn wel elke keer dezelfde die wat te zeiken hebben maar toch..
Ja blijkbaar.. Eerder nooit last van gehad.. Maar ik zal ondertussen wel anders zijn gaan modden ofzo..quote:
Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben man hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooordquote:
leek mij overduidelijk....................... yvonne.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooord
Jij natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooord
Sinds wanneer?quote:
Weer een jaartje ouder hequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. Eerder nooit last van gehad.. Maar ik zal ondertussen wel anders zijn gaan modden ofzo..
quote:
Ik begon me al gevleid te voelen, maar nee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
leek mij overduidelijk....................... yvonne.
Valt wel mee hoor. Het is eerder een constatering als pakweg van de eerste 30 reacties 26 blauw gekleurd zijn.quote:
quote:Hier een bak koffie
Bedoel je dit topic? Tja, het loopt niet... ik kick het elke keer en dan post er niemandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is eerder een constatering als pakweg van de eerste 30 reacties 26 blauw gekleurd zijn.
hehehe... hier nog eentje danquote:Ben ik wel aan toe na al die ochtendfrustraties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |