Bron? graag met linkjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, ik kon de verleiding niet weerstaan
Ik zie mezelf dat niet doen in de H&Mquote:
Met foto in de H&M?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:
Kuttitel![]()
Met taalfouten ook nog![]()
Ik kom () wel terug in deel 8
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef sp3c het volgende:
waarom werkt dat dingetje tussen h en m niet
Hoe groot is die lijst nu wel niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet sp3c op zijn zwarte lijst.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!
als we deze snel volbrabbelen mag je van mij strax Frutsel zijn titel wijzigenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vond "voorheen feedback" een veel leukere topictitel
* Elfletterig zet sp3c op zijn zwarte lijst.
Van moderator in baggeraar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als we deze snel volbrabbelen mag je van mij strax Frutsel zijn titel wijzigen
als je de geruchten mag geloven wordt er juist aan gewerktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
SP3C'S ZN DING WERKT NIET IN DE H&M!!!!!!
ja jij!quote:
ik heb gvd net nog een titel aangepastquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie jij sp3c wel eens modden dan?
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Voor jouw naam staat anders ook een blauw poppetje, du_ke...
Je mag er wel één van mij hoor.quote:
Wie is die gevreesde oppergodin dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn god, een onderdanenverzameltopic van de gevreesde oppergodin.![]()
Neuh alleen baggerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie jij sp3c wel eens modden dan?
Ach als ik sommige users moet geloven ben ik snel weer baggeraarquote:
want?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
Ach als ik sommige users moet geloven ben ik snel weer baggeraar
Zie Feedback van SEX. Ik word het echt zat. Zijn wel elke keer dezelfde die wat te zeiken hebben maar toch..quote:
oww.. tis dus net NWS FBquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zie Feedback van SEX. Ik word het echt zat. Zijn wel elke keer dezelfde die wat te zeiken hebben maar toch..
Ja blijkbaar.. Eerder nooit last van gehad.. Maar ik zal ondertussen wel anders zijn gaan modden ofzo..quote:
Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben man hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooordquote:
leek mij overduidelijk....................... yvonne.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooord
Jij natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie is volgens jou die oppergodin dan? Waarom geef je nu geen antwooooord
Sinds wanneer?quote:
Weer een jaartje ouder hequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. Eerder nooit last van gehad.. Maar ik zal ondertussen wel anders zijn gaan modden ofzo..
quote:
Ik begon me al gevleid te voelen, maar nee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
leek mij overduidelijk....................... yvonne.
Valt wel mee hoor. Het is eerder een constatering als pakweg van de eerste 30 reacties 26 blauw gekleurd zijn.quote:
quote:Hier een bak koffie
Bedoel je dit topic? Tja, het loopt niet... ik kick het elke keer en dan post er niemandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is eerder een constatering als pakweg van de eerste 30 reacties 26 blauw gekleurd zijn.
hehehe... hier nog eentje danquote:Ben ik wel aan toe na al die ochtendfrustraties.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Op verzoek van Dr.Nikita heb ik een andere topictitel neergezet. Was nog eentje van mijn reservelijst.
Geniet ervan, kan morgen weer anders zijn, want de topictitel is al 5 keer eerder gewijzigd
Je hebt zeker aanleg om NWS-mod te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
hmmmmmmmmm, doe ik zelf wel......... Het is eindelijk gaan dooien, de sneeuw verandert in een grote prutbende, de zon schijnt nu volop, mijn rijbewijs is verlopen kom ik net achterkrijg een enorme gasrekening in de mik geschoven......... kortom, het kan niet op en daarom ga ik mijn portie frustaties van vandaag zometeen in onze vaste kroeg "verdrinken" ofwewel blauw worden waar een pilsje van 0.3 liter een godsvermogen van 40 cent kost.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt zeker aanleg om NWS-mod te worden.
niemand niet, alleen Frutsel want dat is een freak!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het 10 van de 11 keer niet eens door hoor, Frutsel...
wij ook niet volgens sommige usersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou.......... volgens mij voldoe ik verder aan geen enkele slechte kwalificatie voor goede moderatorschap
dan ben je er toch?quote:behalve dat blauw zuipen zoals Drugshond en Spec.
Ik hoop dat je dat als grap bedoelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt zeker aanleg om NWS-mod te worden.
Jij hebt tenminste sneeuw (en zon)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
hmmmmmmmmm, doe ik zelf wel......... Het is eindelijk gaan dooien, de sneeuw verandert in een grote prutbende, de zon schijnt nu volop, mijn rijbewijs is verlopen kom ik net achterkrijg een enorme gasrekening in de mik geschoven......... kortom, het kan niet op en daarom ga ik mijn portie frustaties van vandaag zometeen in onze vaste kroeg "verdrinken" ofwewel blauw worden waar een pilsje van 0.3 liter een godsvermogen van 40 cent kost.
Meestal tapbier maar af en toe vind ik een Bailey erg lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste sneeuw (en zon)
Gasrekeningen![]()
ZuipenWat drink je dan zoal?
Mooie prijs hè ,40 cent? Voor 10 á 15 Euro totaal kunnen we met zijn vieren een hele middag en avond er flink tegenaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:27 schreef sp3c het volgende:
een pilsje van 40 cent
met die prijzen maakt het niet zoveel meer uit wat je drinkt lijkt me
gewoon voor 5 euro drank bestellen en je bent er wel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat als grap bedoelt.
ja nu heb je gewonnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mooie prijs hè ,40 cent? Voor 10 á 15 Euro totaal kunnen we met zijn vieren een hele middag en avond er flink tegenaan.
Zolang de sollicitatieprocedure maar niet loopt, vind ik het prima.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De sollicatatie procedure voor NWS-mod loopt al hoor.
Die van jou hebben we bewaard voor een volgende keerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij mag nog twee jaar fokken voor je in aanmerking zou kunnen komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zolang de sollicitatieprocedure maar niet loopt, vind ik het prima.
Ik zie anders nog niks, vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je hebt nog te weinig moderatierechten opgebouwd, dat ik je dat nog moet vertellen zeg....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie anders nog niks, vreemd genoeg.
Biertjuh = checkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef Dr.Nikita het volgende:Nounou.......... volgens mij voldoe ik verder aan geen enkele slechte kwalificatie voor goede moderatorschap behalve dat blauw zuipen zoals Drugshond en Spec.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg Prutser.............. misschien een idee om de topictitel te veranderen vanwege slechte belangstelling in b.v.: Hangplek voor verveelde modjes.
Ik win bijna altijd, althans, trek meestal aan het langste eind.quote:
In godesnaam, hoe heeft Paddy het voorelkaar gekregen om modje zonder drank te worden?quote:over een week blauw, overigens is het voor ons drieen want Paddy drinkt niet, die is dan de BoB en krijgt alleen water
Een bar-restaurant in een recreatiegebied, pakweg 1,5 uur van Amsterdam.quote:waar is dat hemelse oord trouwens?
Men dacht n.a.v. haar postings dat ze ook korsakov heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
In godesnaam, hoe heeft Paddy het voorelkaar gekregen om modje zonder drank te worden?
[..]
Jij hebt echt een drankfilter op je fokquote:
wie is Frits?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:18 schreef Stali het volgende:
Leeft Frits eigenlijk nog? Tijd niet gezien.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Jij hebt echt een drankfilter op je fokAls dat woord ergens voorbij komt, dan zie je DH
lijkt me vroeg zatquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Ergens op de wereld is het wel na 12 uur hoor!
quote:
een paar uur?quote:Hoezo? Hongarije heeft toch een paar uur tijdsverschil?
Je roept bier en het stroomt volquote:
quote:een paar uur?
zeg maar gerust 25 jaar
Als het zo doorgaat met de economie zal het eerder worden leeggezopen dan dat het opdroogt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je roept bier en het stroomt vol
[..]
Is het balatonmeer al opgedroogd?
Misschien moet je zelf wat minder drinken, zodat al die letters niet voor je ogen gaan dansen, Heks!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Men dacht n.a.v. haar postings dat ze ook korsakov heeft
quote:Jaloerse vrouw voert penis man aan honden
AMSTERDAM - Een jaloerse vrouw heeft de penis van haar vreemdgaande man afgesneden en deze aan de honden gevoerd.
De Indiase dame, Raging Kailasben Vyshali, breidde haar vergeldingsactie nauwgezet voor. Toen haar echtgenoot thuiskwam na een bezoekje aan zijn maîtresse deed ze slaappillen in zijn thee. Toen hij zwaar onder zeil was, sneed ze zijn geslachtsdeel af en gooide het de straat op, waar een stel straathonden zich direct op het stuk vlees wierp.
“Uiteraard zal hij nooit meer vreemd kunnen gaan”, was het nuchtere commentaar van de arts die het leven van de hevig bloedende man wist te redden.
quote:Ads door Google
Snel, goedkoop, discreet
Natuurlijke penisvergroting met Erecta, PenisXL en CamagraXL
www.pretinbed.net
Zoveel moeite ik doe om de prive laptop van mijn collega morgen te kunnen fixen..quote:
hehequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoveel moeite ik doe om de prive laptop van mijn collega morgen te kunnen fixen..
Vista Home.. Dat heb ik thuis ook maar die laptopjes krijg je natuurlijk geen cdtjes meer bij en mijn collega heeft geen cd gebrand in den beginnen..
Dus ik ben al een uur bezig om er voor te zorgen dat ik morgen Vista Home NL heb.
Die had ik al gedownload enzo maar het uitpakken gaat nog niet geweldig
Ik hoop morgen dat ik hem kan fixen zonder opnieuw te hoeven installeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heheKlinkt weer goed
Tal de pcnerd hihi
is ie al gefixt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop morgen dat ik hem kan fixen zonder opnieuw te hoeven installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |