Eenschquote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef Merkie het volgende:
Waarom is de standaard-TT eigenlijk gespeld als "Feijenoord". Ik durf niet van de traditie af te wijken, maar gezien het feit dat niemand van ons zich nog kan herinneren dat de spelling Feijenoord was lijkt het mij logisch gewoon de spelling te hanteren die al meer dan 30 jaar gebruikt wordt. Maar dat zijn mijn twee centjes.
Ja gaat een belangrijke wedstrijd worden voor beide ploegen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Volgende week ook winnen. Dan sta je boven vitesse.
Ik denk dat daar ook een berg opluchting in zit dat ze nu wel een keer die punten over de streep hebben kunnen trekken.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze overwinning wordt nu in Doetinchem gevierd alsof iedereen het idee heeft dat het lek nu definitief boven is, ik hoop het ook, maar ik denk dat Feyenoord zich pas echt geen zorgen meer hoeft te maken als ze komende week winnen van Vitesse in De Kuip.
Desondanks best lekker deze belangrijke overwinning.![]()
Ben je voor 010 en 020 ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Kutwedstrijd, dat wel. Begin was hoopgevend, kut dat we dat niet vast kunnen houden...
Die goal van JDT trouwens
Het ligt ook wel aan het veld hoor, die bol komt steeds aanhobbelen. Strak overpassen en hem erin proberen te tikken is levensgevaarlijk, hij vliegt zo 10 meter over.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Kutwedstrijd, dat wel. Begin was hoopgevend, kut dat we dat niet vast kunnen houden...
Die goal van JDT trouwens
Inderdaad, eerst leek het me wel leuk als Feyenoord zou degraderen, maar een seizoen zonder de echte klassieker is ondenkbaar en een schande voor het Nederlandse voetbal en iedereen die het lief heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef Juk het volgende:
[..]
En als je reëel bent moet je ook gewoon nu blij zijn met elk punt, tegen wie je dan ook speelt.
Mwah... "in zicht".. Nog een gat van 8 puinten met nummer 9 NEC.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk kunnen we volgende week ook nog winnen. Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Gaat nog lastig worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk kunnen we volgende week ook nog winnen. Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Ja ik zag het ook op Studio Sport. Ik dacht al, heb ik iets gemistquote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens Co Adriaanse gaat Dani Fernandez naar Feyenoord.
laten we het hopen! Hebben we (ervanuit gaan dat die Marokaan komt) eindelijk eens fatsoenlijke backs!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe weet hij dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft met hem gewerkt in Oekraïne (Metallurg Donetsk) en hem volgens mij ook getipt in Nederland..quote:
Ohja.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft met hem gewerkt in Oekraïne (Metallurg Donetsk) en hem volgens mij ook getipt in Nederland..
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft De Graafschap gemist zeg.
Feyenoord ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft De Graafschap gemist zeg.
Wat willen ze hier nou mee bereiken?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)uur_bij_Legioen.html
Gewoon een excuus om even lekker te schreeuwen en te vandalen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat willen ze hier nou mee bereiken?
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Nu op SBS6, programma over in je recht staan, over een bekende foto mbt Feyenoord (kind met die middelvinger geloof ik).
jaquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Nu op SBS6, programma over in je recht staan, over een bekende foto mbt Feyenoord (kind met die middelvinger geloof ik).
Gewoon Feyenoorder natuurlijk, maar ik heb een weddenschap verlorenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:43 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Ben je voor 010 en 020 ofzo?
Verder: VOL GAS NAAR BOVEN!!!
Waarvan de 2e alleen omdat Tomasson tenminste voldoende techniek en overzicht heeft om die ontzettende domme kutbal van Slory nog over de keeper te kunnen wippen. Slory moet nu echt heel snel gaan opbokkenquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon Feyenoorder natuurlijk, maar ik heb een weddenschap verloren
Inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarvan de 2e alleen omdat Tomasson tenminste voldoende techniek en overzicht heeft om die ontzettende domme kutbal van Slory nog over de keeper te kunnen wippen. Slory moet nu echt heel snel gaan opbokken
Een voetballer die niet kan voetballen, is kut. Dan liever een middenvelder die niet snel is maar wel kan afrondenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Steven184 het volgende:
Slory verpestte die kans nog bijna ook inderdaad. Toch denk ik dat we hem voor de breedte moeten houden. Een buitenspeler met snelheid is nooit weg, ook al kan die niet voetballen.
Hier heb je inderdaad gelijk in.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Steven184 het volgende:
Slory verpestte die kans nog bijna ook inderdaad. Toch denk ik dat we hem voor de breedte moeten houden. Een buitenspeler met snelheid is nooit weg, ook al kan die niet voetballen.
die pass was idd echt triest.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Steven184 het volgende:
Bruins.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
die pass was idd echt triest.
Bruins was ook weer briljant trouwens. Had ongeveer 6 seconden om een bal te spelen randje strafschopgebied en nog schoof ie hem nog naar een opponent.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
Eerste helft het stadion verlaten, werden onderweg naar het centrum tegengehouden door politie en meteen gesommeerd, na notatie van persoonsgegevens, Doetinchem te verkaten, stelletje klootviolen.
Dus maar bier wezen drinken in Arnhem...
snap 'm ook niequote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waarom verlaat je na eerste helft ook het stadion
Die bal van Slory? Die was gewoon achter de man.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef buddyb het volgende:
kwam het niet door het veld dat de bal wat omhoog ging? misschien heb ik het niet goed gezien
hij moest naar een feestje van D-K, verkleed als marokkaanquote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het was inderdaad een kutbal van Slory, hoewel ik Tomasson ook wel erg snel vond bijlopen. Had denk ik iets verder achter Slory moeten blijven waardoor de kans veel makkelijker zou worden. Hoe dan ook was het een kutbal van Slory.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarvan de 2e alleen omdat Tomasson tenminste voldoende techniek en overzicht heeft om die ontzettende domme kutbal van Slory nog over de keeper te kunnen wippen. Slory moet nu echt heel snel gaan opbokken
Zaadpot.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het lek is absoluut nog niet over, maar ik denk dat er behoorlijk wat spanning op deze wedstrijd stond, want als je had verloren.....................quote:Op zondag 22 februari 2009 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze overwinning wordt nu in Doetinchem gevierd alsof iedereen het idee heeft dat het lek nu definitief boven is, ik hoop het ook, maar ik denk dat Feyenoord zich pas echt geen zorgen meer hoeft te maken als ze komende week winnen van Vitesse in De Kuip.
Nou inderdaad, hij rond het goed af, maar het was heel slecht uitgespeeld van Slory!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft Volendam gemist zeg.
Inderdaad. Zondag wordt óók cruciaal. Want daarna: NAC uit, PSV thuis, AZ uit. Geen wedstrijden waarbij de punten binnenstromen, vrees ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Nu zondag idd nog winnen en dan zijn we redelijk veilig......
en we krijgen nog een redelijk moeilijk programma. Zelfs thuiswedstrijden zijn voor Feyenoord geen standaardoverwinning meerquote:Op maandag 23 februari 2009 07:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Het lek is absoluut nog niet over, maar ik denk dat er behoorlijk wat spanning op deze wedstrijd stond, want als je had verloren.....................
hebben we wat aan ja, in de playoffs halen we altijd zulke goede resultatenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Wat is dit nou weer voor kutantwoord. Tuurlijk moeten we blij zijn als we de playoffs nog halen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hebben we wat aan ja, in de playoffs halen we altijd zulke goede resultaten![]()
tuurlijk, blij zijn met nog een paar wedstrijden die je elk jaar weer kansloos verliestquote:Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutantwoord. Tuurlijk moeten we blij zijn als we de playoffs nog halen.
Mafkees.
Om vervolgens 2 keer van Groningen klop te krijgenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutantwoord. Tuurlijk moeten we blij zijn als we de playoffs nog halen.
Mafkees.
er zijn er zoveel hierquote:Op maandag 23 februari 2009 12:52 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
tuurlijk, blij zijn met nog een paar wedstrijden die je elk jaar weer kansloos verliest![]()
![]()
wie is er hier nou een mafkees
gewoon echt hequote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 keer van Groningen klop te krijgen
Met 11 man had Feyenoord vermoedelijk gewoon gewonnen van Groningen thuis laatst.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 keer van Groningen klop te krijgen
Nee maar het lijkt als of de meeste er van uit gaan dat als je play offs haalt dat je dan ook gelijk europees speelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 11 man had Feyenoord vermoedelijk gewoon gewonnen van Groningen thuis laatst.
Je gaat toch niet hopen dat Feyenoord in het dal blijft zitten omdat je bang bent voor het vervolg?
ja pcies, maar we zijn nog nooit geen ene klote wijzer geworden van die playoffsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:20 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt als of de meeste er van uit gaan dat als je play offs haalt dat je dan ook gelijk europees speelt.
Ik vind het wel héél erg "het is niks en het wordt niks".quote:Op maandag 23 februari 2009 13:25 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja pcies, maar we zijn nog nooit geen ene klote wijzer geworden van die playoffs
Jij snapt er ook niks van ook he...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel héél erg "het is niks en het wordt niks".
Mocht Feyenoord de play offs op miraculeuze wijze wél halen.. hoop je dan dat ze verliezen omdat ze niets te zoeken hebben in Europa?
nee natuurlijk niet, het gaat erom dat een hoop mensen denken dat als we playoffs halen dat europees voetbal in het verschiet ligt. Het lijkt mij erg reeel om te denken dat dat toch echt vergeefse hoop is. Kijk nou alleen maar hoe je gisteren de drie punten hebt binnengehaald, was niet erg overtuigend toch? En dan hebben we het over de grafschaap, die met een beetje opportunistisch voetbal het feyenoord wel heel erg lastig maakte. Ik heb tot aan de 2-0 geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan winnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel héél erg "het is niks en het wordt niks".
Mocht Feyenoord de play offs op miraculeuze wijze wél halen.. hoop je dan dat ze verliezen omdat ze niets te zoeken hebben in Europa?
De play offs voor degradatie zijn nog altijd dichterbij op het moment.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het gaat erom dat een hoop mensen denken dat als we playoffs halen dat europees voetbal in het verschiet ligt. Het lijkt mij erg reeel om te denken dat dat toch echt vergeefse hoop is. Kijk nou alleen maar hoe je gisteren de drie punten hebt binnengehaald, was niet erg overtuigend toch? En dan hebben we het over de grafschaap, die met een beetje opportunistisch voetbal het feyenoord wel heel erg lastig maakte. Ik heb tot aan de 2-0 geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan winnen.
Wat heeft Slory in die 2 jaar goed gedaan dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef dill het volgende:
Mensen die Slory (en Bruins) weg willen hebben zijn echt niet goed bij hun hoofd hier
Ik lees dat nergens hoor, dat we wel even Europa ingaan zodra de play offs zijn gehaald.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het gaat erom dat een hoop mensen denken dat als we playoffs halen dat europees voetbal in het verschiet ligt. Het lijkt mij erg reeel om te denken dat dat toch echt vergeefse hoop is. Kijk nou alleen maar hoe je gisteren de drie punten hebt binnengehaald, was niet erg overtuigend toch? En dan hebben we het over de grafschaap, die met een beetje opportunistisch voetbal het feyenoord wel heel erg lastig maakte. Ik heb tot aan de 2-0 geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan winnen.
nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef dill het volgende:
Mensen die Slory (en Bruins) weg willen hebben zijn echt niet goed bij hun hoofd hier
ze voegen natuurlijk weinig toe (tenminste, in de wedstrijden die ik gezien heb)quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef dill het volgende:
Alsof ik niet zie dat het een kutbal isquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.
Kijk nog maar eens goed terug, het moment van aanspelen klopt al niet eens en hij speelt de bal ook nog achter tomasson. Pure klasse weer van die slory.
ook dat lees ik nergens hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees dat nergens hoor, dat we wel even Europa ingaan zodra de play offs zijn gehaald.
Maar het überhaupt halen van die play offs, zou al betekenen dat de weg terug naar boven is ingeslagen. Want het wordt nog moeilijk zat de komende weken. Dus om dan bij voorbaat al te zeggen: ik hoop dat ze het niet halen want dan verliezen ze twee keer van Groningen...
die laatste goalquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.
Kijk nog maar eens goed terug, het moment van aanspelen klopt al niet eens en hij speelt de bal ook nog achter tomasson. Pure klasse weer van die slory.
nee, mario lost alles op natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef dill het volgende:
[..]
Alsof ik niet zie dat het een kutbal is
Dan nog, wie heeft wel iets goed gedaan in de laatste 2 jaar? Als je weet dat volgend jaar Mario voor de groep staat en hij heel toevallig Slory en Bruins liet excelleren bij Excelsior dan ben je niet goed wijs ze nu weg te wensen
Volgens mij gaat het nu alleen over Slory, Bruins heeft vorig seizoen eventjes laten zien dat die een aardig balletje kan trappen. Slory heeft laten zien dat hij totaal niet kan afmaken, iets wat toch essentieel is voor een aanvaller dacht ik zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef dill het volgende:
[..]
Alsof ik niet zie dat het een kutbal is
Dan nog, wie heeft wel iets goed gedaan in de laatste 2 jaar? Als je weet dat volgend jaar Mario voor de groep staat en hij heel toevallig Slory en Bruins liet excelleren bij Excelsior dan ben je niet goed wijs ze nu weg te wensen
onder mario zal slory el hamdaoui doen verblekenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:34 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Slory heeft laten zien dat hij totaal niet kan afmaken, iets wat toch essentieel is voor een aanvaller dacht ik zo.
O sorry, dus je bedoelde het onderstaande niet cynisch.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ook dat lees ik nergens hoor
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hebben we wat aan ja, in de playoffs halen we altijd zulke goede resultaten![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:52 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
tuurlijk, blij zijn met nog een paar wedstrijden die je elk jaar weer kansloos verliest![]()
![]()
wie is er hier nou een mafkees
quote:
[happelmode] je snapt er niks van [happelmode]quote:Op maandag 23 februari 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry, dus je bedoelde het onderstaande niet cynisch.![]()
[..]
[..]
Spelers met potentie weggooien, dat wel natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee, mario lost alles op natuurlijk![]()
Jij spreekt jezelf tegen, dat snap ik wél.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:53 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
[happelmode] je snapt er niks van [happelmode]
pciesquote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is een zinloze discussie, die play offs worden toch niet gehaald
Tomasson stond te diep, als Slory hem in de loop had aangespeeld had de keeper er tussen gezeten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
oh was het tomasson zijn schuld???quote:Op maandag 23 februari 2009 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Tomasson stond te diep, als Slory hem in de loop had aangespeeld had de keeper er tussen gezeten.
Eigelijk wel jaquote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
oh was het tomasson zijn schuld???
![]()
Nee, vind ik wel meevallen. Had gisteren ook gewoon thuis kunnen blijven.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is waar....maar om dan in de rust al te gaan, gaat wat ver!
Als Slory de bal in de loop had meegegeven was de keeper 1 stap naar voren gegaan en had er nooit een doelpunt uit kunnen komen. En de naam is Zjak, geen Henkquote:
als je goed kijkt zie je dat de keeper op de lijn van het vijfmetergebied staat en tomasson ter hoogte van de penaltystip, daar zit 6 meter tussen Zjak!!!! Geen enkele keeper die dat gat in 1 stap dichtloopt hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als Slory de bal in de loop had meegegeven was de keeper 1 stap naar voren gegaan en had er nooit een doelpunt uit kunnen komen. En de naam is Zjak, geen Henk
Slory stopte heel vroeg met rennen waardoor Tomasson ineens bijna op gelijke hoogte kwam, daardoor werd de ruimte om voor Tomasson te spelen te klein en moest de bal wel iets achter hem. Daarbij stuiterde de bal door het dramatische veld ook nog eens raar op.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als Slory de bal in de loop had meegegeven was de keeper 1 stap naar voren gegaan en had er nooit een doelpunt uit kunnen komen. En de naam is Zjak, geen Henk
Omdat ze in Doetinchem een probleem hebben, wanneer ze ons klappen gaan geven. Zaten er veel buiten het uitvak om, gisteren.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:24 schreef Juk het volgende:
Nu vraag ik me dus af, zijn deze Feyenoorders in jullie ogen dan ook dom om daar te gaan zitten en waarom krijgen ze in Doetinchem dan geen klappen?
Ik wist niet dat Dani transfervrij was.quote:'Been neemt backs mee naar De Kuip'
Geschreven op maandag, 23 februari om 22:09
Mario Been vertrekt in de zomer naar Feyenoord en wil de overstap van Nijmegen naar Rotterdam schijnbaar niet alleen gaan maken. De oefenmeester sprak al eerder zijn bewondering uit voor linksback Youssef El-Akchaoui, maar is ook onder de indruk van Dani Fernández. De Spanjaard is deze zomer transfervrij en is een kandidaat om in het kielzog van Been naar De Kuip te trekken.
“Ik ben zeer gecharmeerd van Dani”, zegt Been tegen Voetbal International. “Hij is een technisch sterke, oprukkende rechtervleugelverdediger. Van zulke spelers hou ik. Misschien kent niemand in Nederland hem goed, omdat hij buiten het veld nogal timide is, maar als voetballer vind ik hem geweldig. Er is nog niks honderd procent zeker, maar hij staat wel op mijn lijstje voor Feyenoord.”
Ook El-Akchaoui staat op dat lijstje. Been stak al diverse malen de loftrompet voor de 28-jarige linksback, die een clausule in zijn contract heeft staan waardoor hij voor 900.000 euro kan vertrekken uit De Goffert. Voor Fernández hoeft Feyenoord geen geld apart te houden: de verbintenis van de Spanjaard (26) loopt deze zomer af. Fernández is bezig aan zijn tweede seizoen bij NEC; El-Akchaoui is bezig aan zijn derde jaar.
Transfervrij oh dan. Toch blijf ik el-ak (ook al is hij goed) vreemd vinden. Omdat we de Cler al hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Dani transfervrij was.
Nee ze zijn niet dom en dat respect hebben we nou eenmaal afgedwongen hequote:Op maandag 23 februari 2009 21:24 schreef Juk het volgende:
Nu vraag ik me dus af, zijn deze Feyenoorders in jullie ogen dan ook dom om daar te gaan zitten en waarom krijgen ze in Doetinchem dan geen klappen?
Het gaat om het principe van het fenomeen "verkeerde vak zitten". Dat werd door onder andere jou hier afgedaan als een heel dom iets omdat je er dan om vraagt klappen te krijgen. Het feit dat het niet gebeurd, om wat voor rede dan ook, doet niks af aan die stelling.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat ze in Doetinchem een probleem hebben, wanneer ze ons klappen gaan geven. Zaten er veel buiten het uitvak om, gisteren.
Dat "respect' zorgt er wel voor dat je (zoals jij het eerder noemde) uitgedaagd wordt door ME en aanverwanten, terwijl het juist andersom is. Door dat "respect" zal de ME harder optreden als er ook maar iets is wat ze niet zint, puur gebaseerd op de reputatie die het Legioen heeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet dom en dat respect hebben we nou eenmaal afgedwongen he![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dus, als topclub moet je een brede selectie nastreven. Zowel vorig jaar als dit heeft de smalle selectie ons de kop gekost. De Cler en El Akchaoui kunnen mooi strijden om de LB positie, Tiendalli en Fernandez kunnen de RB positie gaan bevechten en misschien kan één van deze spelers ook prima als linkshalf of rechtshalf spelen in het geval van blessures.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Transfervrij oh dan. Toch blijf ik el-ak (ook al is hij goed) vreemd vinden. Omdat we de Cler al hebben
quote:'Ook Feyenoord ziet wel brood in Beerens'
PSV krijgt stevige concurrentie in de strijd om de handtekening van Roy Beerens. Volgens Johan Derksen heeft ook Mario Been, de nieuwe trainer van Feyenoord, de vleugelspits van sc Heerenveen hoog op zijn lijstje staan.
Enkele investeerders zijn bereid veel geld in Feyenoord te stoppen, zodat de Rotterdamse club komende zomer flink kan investeren in haar selectie. Volgens Derksen heeft Been de pijlsnelle Beerens hoog op zijn verlanglijstje staan.
Overigens lijkt PSV de beste papieren te hebben voor Beerens, die naar verluidt een afkoopsom van 5,5 miljoen euro in zijn contract heeft staan. De jonge rechtsbuiten komt voort uit de jeugdopleiding van de Eindhovenaren en gaf eerder al aan open te staan voor een terugkeer.
Dus blijven we, zoals ik ook al zei, lekker in die vicieuze cirkel zittenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat "respect' zorgt er wel voor dat je (zoals jij het eerder noemde) uitgedaagd wordt door ME en aanverwanten, terwijl het juist andersom is. Door dat "respect" zal de ME harder optreden als er ook maar iets is wat ze niet zint, puur gebaseerd op de reputatie die het Legioen heeft.
En daar heb je het mis. Gebeurd namelijk overal dat er vechtpartijen uitbreken in stadions. Vorig jaar was het namelijk wel raak bij De Graafschap. Dit seizoen hebben Feijenoorders her en der klappen gekregen, terwijl ze op een ander vak zaten.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Juk het volgende:
[..]
Het gaat om het principe van het fenomeen "verkeerde vak zitten". Dat werd door onder andere jou hier afgedaan als een heel dom iets omdat je er dan om vraagt klappen te krijgen. Het feit dat het niet gebeurd, om wat voor rede dan ook, doet niks af aan die stelling.
Mocht het ooit voorkomen dat er 1000 ajacieden in een Feyenoordvak zitten die niks uitvoeren behalve juichen als ajax scoort, ga jij ze laten zitten omdat je een probleem hebt als je ze aanvalt omdat er veel buiten het uitvak om zitten?
Ik denk dat het meer te maken heeft met andere zaken. Zoals het wel verstand hebben in de Vijverberg en het grote gebrek aan gezond verstand in bepaalde vakken in de Kuip. Die Pool in de gracht gooien vind ik ook een leuke grap maar ik weet zeker dat als er een Feyenoorder in de arena ergens vanaf wordt gekieperd omdat hij in een ajax vak zit de rapen gaar zijn.
Ben dit opzich wel met je eens, maar de problemen liggen niet op de LB positie. Tuurlijk is het goed om De Cler en El Akchaoui te laten strijden om de positie, maar ik zie deze spelers allebei niet op half spelen, benieuwd wat Mario van plan is.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Dus, als topclub moet je een brede selectie nastreven. Zowel vorig jaar als dit heeft de smalle selectie ons de kop gekost. De Cler en El Akchaoui kunnen mooi strijden om de LB positie, Tiendalli en Fernandez kunnen de RB positie gaan bevechten en misschien kan één van deze spelers ook prima als linkshalf of rechtshalf spelen in het geval van blessures.
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:49 schreef Happel het volgende:
De Cler kan uitkijken naar een andere werkgever. Hebben we namelijk niks meer aan.
Maar dan moet je ook niet het zielige slachtoffer uithangen en doen alsof je zomaar klappen krijgt van de politie.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
Dus blijven we, zoals ik ook al zei, lekker in die vicieuze cirkel zitten
ik ben er ook niet zielig onder, wat gebeurd gebeurd, maar ik krijg wel degelijk zomaar klappen van de politie.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook niet het zielige slachtoffer uithangen en doen alsof je zomaar klappen krijgt van de politie.
Vind dit dus echt veel te kort door de bocht. Vorig seizoen, en dat seizoen daarvoor was die één van de beste LB's van Nederland. Snap niet dat hij zo ver kan afzakken, wat hij dit seizoen heeft laten zien is natuurlijk om van te janken, maar ik gun hem nog wel een kans als die weer helemaal fit is.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:49 schreef Happel het volgende:
De Cler kan uitkijken naar een andere werkgever. Hebben we namelijk niks meer aan.
Was niet de bedoeling die indruk te wekken, maar het gaat tenslotte over Feyenoord en dus gebruik ik dat als voorbeeld. Ik snap ook wel dat het overal is en dat niet iedereen in de Kuip er op los ramt als het ze niet zint.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
En daar heb je het mis. Gebeurd namelijk overal dat er vechtpartijen uitbreken in stadions. Vorig jaar was het namelijk wel raak bij De Graafschap. Dit seizoen hebben Feijenoorders her en der klappen gekregen, terwijl ze op een ander vak zaten.
Dus doe nou niet alsof het een fenomeen is wat alleen voorkomt in de Kuip, omdat daar 'uitschot' zit op bepaalde vakken, want dat is absoluut niet het geval.
En of het nu slim is of niet om buiten het uitvak te zitten, tja. Er zit altijd een bepaald risico aan verbonden. In de Kuip zal het niet vaak gebeuren dat er supporters van de tegenpartij gaan juichen. Zeker niet als het om supporters van clubs gaan die bekend staan om hun fanatieke supportersschare.
Je posts eerder over dit onderwerp waren vrij zielig.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:53 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zielig onder, wat gebeurd gebeurd,
Gezien de reputatie waar jij trots op bent is het wellicht wel terecht.quote:maar ik krijg wel degelijk zomaar klappen van de politie.
Je hebt gelijk, ik noem ook maar een secundaire positie, maar ik weet wel dat je beter De Cler of El Akchaoui als tweede man kan hebben dan de Leerdammetjes, Wattamaleo's en Nieveldjes (met alle respect voor hun talent). En hoe 'leuk' het is ook dat de jeugd uit pure noodzaak kan tonen dat ze kunnen voetballen, echte goudhaantjes zitten er niet tussen want we staan nog steeds in het rechterrijtje.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Ben dit opzich wel met je eens, maar de problemen liggen niet op de LB positie. Tuurlijk is het goed om De Cler en El Akchaoui te laten strijden om de positie, maar ik zie deze spelers allebei niet op half spelen, benieuwd wat Mario van plan is.
zomaar klappen krijgen is nooit terechtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef Juk het volgende:
Gezien de reputatie waar jij trots op bent is het wellicht wel terecht.
Het ligt er gewoon aan waar je zit, als ik bij Utrecht zit ga ik niet lopen juichen, zelfde geld voor Den Haag en nog een paar clubs.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Juk het volgende:
[..]
Het gaat om het principe van het fenomeen "verkeerde vak zitten". Dat werd door onder andere jou hier afgedaan als een heel dom iets omdat je er dan om vraagt klappen te krijgen. Het feit dat het niet gebeurd, om wat voor rede dan ook, doet niks af aan die stelling.
Mocht het ooit voorkomen dat er 1000 ajacieden in een Feyenoordvak zitten die niks uitvoeren behalve juichen als ajax scoort, ga jij ze laten zitten omdat je een probleem hebt als je ze aanvalt omdat er veel buiten het uitvak om zitten?
Ik denk dat het meer te maken heeft met andere zaken. Zoals het wel verstand hebben in de Vijverberg en het grote gebrek aan gezond verstand in bepaalde vakken in de Kuip. Die Pool in de gracht gooien vind ik ook een leuke grap maar ik weet zeker dat als er een Feyenoorder in de arena ergens vanaf wordt gekieperd omdat hij in een ajax vak zit de rapen gaar zijn.
Transfervrij is zo'n speler altijd interessant voor Feyenoord. Benieuwd of hij het niveau aan kan, bij NEC doet hij het vooralsnog goed. Ik zou het geen slechte transfer vinden, al is het geen speler die het team direct beter maakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je denkt dat hij zo slecht speelt omdat hij er geen zin in heeft of wat?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde hij gewoon goed en dat moet hij weer kunnen. Maar dit seizoen lijkt het zoals Hugo Borst schreef nog het meest op werkweigering.
En die supporter van Lech Poznan in de gracht was wel terecht?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zomaar klappen krijgen is nooit terecht
Joh, je moet hier niet teveel op ingaan. Je zal het toch nooit uit zn hoofd krijgen dat Feyenoord alleen maar onrecht wordt aangedaan door de ME.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:16 schreef Juk het volgende:
[..]
En die supporter van Lech Poznan in de gracht was wel terecht?
Hij loopt de kantjes ervan af. Dat is algemeen bekend in Feyenoordkringen. Samen met Timmer.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je denkt dat hij zo slecht speelt omdat hij er geen zin in heeft of wat?
uiteraardquote:Op maandag 23 februari 2009 23:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Kwestie van eigen schuld, als ik bij sommige clubs zou juichen zou het ook zo kunnen aflopen. Die hersenen hebben we in principe gekregen om na te denken, dat komt nog wel is van pas in sommige situaties.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Eerst is zomaar klappen krijgen nooit terecht maar als het een ander aangaat ben je dat vergeten...quote:
Waarschijnlijk niet, maar als er met 2 maten gemeten wordt kan ik het niet laten om toch een poging te wagen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh, je moet hier niet teveel op ingaan. Je zal het toch nooit uit zn hoofd krijgen dat Feyenoord alleen maar onrecht wordt aangedaan door de ME.
niet vergeten maar dan kijk ik er anders tegenaanquote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef Juk het volgende:
[..]
Eerst is zomaar klappen krijgen nooit terecht maar als het een ander aangaat ben je dat vergeten...
Het gaat niet alleen wat hij in de wedstrijden laat zien. En een speler kan goed zijn, maar dat betekent niet dat hij gelijk moet blijven. Er moeten aan meer voorwaarden voldaan worden om als club op lange termijn beter te gaan presteren. De Cler wil daar niet in mee, dan niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:19 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh, je moet hier niet teveel op ingaan. Je zal het toch nooit uit zn hoofd krijgen dat Feyenoord alleen maar onrecht wordt aangedaan door de ME.
@ Steven
Beetje krom, als je De Cler goed vindt, wil je gewoon dat hij bij de club blijft omdat hij onder andere trainers misschien wel beter gaat presteren. De Cler heb ik trouwens nooit inzetloos zien spelen, hij is dit seizoen dan ook een lange periode geblesseerd geweest he. Vind hem ook totaal geen speler om zich niet voor de 100% in te zetten.
Als hij er met de kantjes vanaf lopen nog zo'n seizoen als vorig jaar achteraan kan plakken mag hij blijven wat mij betreft.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij loopt de kantjes ervan af. Dat is algemeen bekend in Feyenoordkringen. Samen met Timmer.
samen geintjes maken met timmer over hoe slecht het wel niet gaat met feyenoord, dan mag je van mij wegquote:Op maandag 23 februari 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als hij er met de kantjes vanaf lopen nog zo'n seizoen als vorig jaar achteraan kan plakken mag hij blijven wat mij betreft.
Wat voor geintjes?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:02 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
samen geintjes maken met timmer over hoe slecht het wel niet gaat met feyenoord, dan mag je van mij weg
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat er risico's zitten aan het feit dat je in een ander vak zit?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef Juk het volgende:
[..]
Eerst is zomaar klappen krijgen nooit terecht maar als het een ander aangaat ben je dat vergeten...
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als er met 2 maten gemeten wordt kan ik het niet laten om toch een poging te wagen.
zat er een vlieg op je rug?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:57 schreef Keltie het volgende:
En jah, de ME slaat onterecht. Moet je daarover piepen? Neuh, maar het mag wel gezegd worden.
Zelf ook een keer gehad dat ik ergens wegliep (van trainingsveld, richting de Shell/ McDonalds) en dan vanachter zo'n pleurisstok op je ribben krijgt. Waarom? Schijnbaar had ik moeten rennen![]()
ME = tuig.
je zei 'vanachter', dus nam ik even aan dat hij op de achterkant van je ribbenkast sloegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar dat verklaard niet waarom'ie op m'n ribben sloeg
Jah, was nogal vreemd..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
je zei 'vanachter', dus nam ik even aan dat hij op de achterkant van je ribbenkast sloeg
maar goed, lekker boeiend
Rene van der Gijp vond hem gisteren ook erg slecht gegeven van Slory, en das toch wel iemand die verstand heeft van het spelletje.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Eeen dubbele bezetting voor posities lijkt me geen gek idee.........quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Transfervrij oh dan. Toch blijf ik el-ak (ook al is hij goed) vreemd vinden. Omdat we de Cler al hebben
Aan de kop van Slory na de pas te zien, vond Slory hem zelf ook slecht gegeven.. Tenminste, dat dacht ik op EL te zien zondagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Rene van der Gijp vond hem gisteren ook erg slecht gegeven van Slory, en das toch wel iemand die verstand heeft van het spelletje.
Maat van me z'n oom zit bij de ME, en die kijken altijd erg uit naar de Klassieker en zijn teleurgesteld als er niks gebeurd...........quote:
Mjah, als verkoper van Broodje Unox ofzo misschienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Willen jullie Slory volgend seizoen nog bij Feyenoord zien dan?
Iedere kans moet je aangrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Zijn humeur leed er niet onder. Zijn bravoure evenmin. Veelzeggend wat dat betreft was dat Tomasson na afloop meteen informeerde naar de uitslagen van de concurrenten voor de play-offs. Die om Europees voetbal welteverstaan. ,,Ja, natuurlijk kijk ik daarnaar. De uitslagen waren prima, al was het nog beter geweest als FC Utrecht had gewonnen van NEC. We lopen dit weekend twee punten in op NAC en drie op FC Utrecht. Als we van De Graafschap hadden verloren, was het over geweest. Dit was onze laatste kans.’’
bron: AD
Sorry, maar dan heb je weinig gevoel voor de realiteit!
Als lijk op de middenstip............quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Willen jullie Slory volgend seizoen nog bij Feyenoord zien dan?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als lijk op de middenstip............
2 uitwedstrijden die je niet gaat winnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iedere kans moet je aangrijpen.
We moeten nog zowel tegen NAC als tegen FC Utrecht, dus het ligt nog wel in eigen hand.
Dit is wel de instelling die Feyenoord nodig heeft om het seizoen af te maken. Knokken voor elk punt met als besef dat er nog wat te winnen valt (en bij puntverlies ook nog veel te verliezen).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Zijn humeur leed er niet onder. Zijn bravoure evenmin. Veelzeggend wat dat betreft was dat Tomasson na afloop meteen informeerde naar de uitslagen van de concurrenten voor de play-offs. Die om Europees voetbal welteverstaan. ,,Ja, natuurlijk kijk ik daarnaar. De uitslagen waren prima, al was het nog beter geweest als FC Utrecht had gewonnen van NEC. We lopen dit weekend twee punten in op NAC en drie op FC Utrecht. Als we van De Graafschap hadden verloren, was het over geweest. Dit was onze laatste kans.’’
NAC uit is in de huidige vorm (van NAC) zeker te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 uitwedstrijden die je niet gaat winnen
Dat denk ik ook, maargoed.. Als je niet naar boven wil kijken ken je net zo goed stoppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 uitwedstrijden die je niet gaat winnen
Toch wel bizar hoor, hoe zwak Feyenoord al jaren in uitwedstrijden is, hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maargoed.. Als je niet naar boven wil kijken ken je net zo goed stoppen.
Daar hebben Ajax en PSV dit jaar ook last van, het is totaal niet te verklaren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch wel bizar hoor, hoe zwak Feyenoord al jaren in uitwedstrijden is, hoe kan dat nou?
Sorry hoor, maar elke kleine kans die er is moet je gewoon aanpakken in een verloren seizoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef Nicky_Rincon het volgende:
quote:'Ook Feyenoord ziet wel brood in Beerens'
PSV krijgt stevige concurrentie in de strijd om de handtekening van Roy Beerens. Volgens Johan Derksen heeft ook Mario Been, de nieuwe trainer van Feyenoord, de vleugelspits van sc Heerenveen hoog op zijn lijstje staan.
Enkele investeerders zijn bereid veel geld in Feyenoord te stoppen, zodat de Rotterdamse club komende zomer flink kan investeren in haar selectie. Volgens Derksen heeft Been de pijlsnelle Beerens hoog op zijn verlanglijstje staan.
Overigens lijkt PSV de beste papieren te hebben voor Beerens, die naar verluidt een afkoopsom van 5,5 miljoen euro in zijn contract heeft staan. De jonge rechtsbuiten komt voort uit de jeugdopleiding van de Eindhovenaren en gaf eerder al aan open te staan voor een terugkeer.
Bron: Voetbalprimeur
Die Darley verlengt z'n contract echt wel hoor..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef iank het volgende:
Ze hadden het gisteren toch ook over van der Gun?
Trouwens over die nieuwe keeper, Darley hebben ze toch vastgelegd voor 3 jaar. Dat betekent dus als die volgend jaar niet in het 1e staat, dat er nog hoogstens minstens 1 seizoen aan zit te komen. Lijkt me weer kapitaalsvernietiging of moet je een speler met zo'n salaris voor het 2e halen?
Weet iemand trouwens hoe het zit met het contract van DeGuzman?
volledig mee eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat er risico's zitten aan het feit dat je in een ander vak zit?
Dat risico is er bij Feijenoord, maar ook bij een RKC of een Den Bosch ().
Mij is altijd verteld dat je niet moet piepen als je je klauwen verbrand als je met vuur speelt. Dus moet je ook niet piepen als je een klap krijgt terwijl je juicht voor de uitclub als je in een thuisvak zit.
En jah, de ME slaat onterecht. Moet je daarover piepen? Neuh, maar het mag wel gezegd worden.
Zelf ook een keer gehad dat ik ergens wegliep (van trainingsveld, richting de Shell/ McDonalds) en dan vanachter zo'n pleurisstok op je ribben krijgt. Waarom? Schijnbaar had ik moeten rennen![]()
ME = tuig.
nee joh, Zjak weet het beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Rene van der Gijp vond hem gisteren ook erg slecht gegeven van Slory, en das toch wel iemand die verstand heeft van het spelletje.
Ga toch weg man, als de hele selectie die instelling had gehad stonden we minimaal 7e.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef Nicky_Rincon het volgende:
maar dan had de hele selectie weinig realiteit gehad hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga toch weg man, als de hele selectie die instelling had gehad stonden we minimaal 7e.
Tomasson.
Euuhm ja, maar zover ik weet heeft elke club altijd een tweede en derde keeper. Onze twee keepers gaan na dit seizoen weg, dus van kapitaalvernietiging zal geen sprake zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef iank het volgende:
Ze hadden het gisteren toch ook over van der Gun?
Trouwens over die nieuwe keeper, Darley hebben ze toch vastgelegd voor 3 jaar. Dat betekent dus als die volgend jaar niet in het 1e staat, dat er nog hoogstens 1 seizoen aan zit te komen. Lijkt me weer kapitaalsvernietiging of moet je een speler met zo'n salaris voor het 2e halen?
Weet iemand trouwens hoe het zit met het contract van DeGuzman?
Die Darley komt toch uit een niet-EU land, waardoor die een minimaal salaris moet verdienen. Als je dat jaarsalaris van hem keer 3 doet en dan deelt door de seizoenen dat hij op de bank zit bij het eerste vind ik het een duur reservekeepertje hor ..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euuhm ja, maar zover ik weet heeft elke club altijd een tweede en derde keeper. Onze twee keepers gaan na dit seizoen weg, dus van kapitaalvernietiging zal geen sprake zijn.
zou zo jongen al 400.000 euro verdienenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef iank het volgende:
[..]
Die Darley komt toch uit een niet-EU land, waardoor die een minimaal salaris moet verdienen. Als je dat jaarsalaris van hem keer 3 doet en dan deelt door de seizoenen dat hij op de bank zit bij het eerste vind ik het een duur reservekeepertje hor ..
Ken'tie ook een 42" HD tv kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou zo jongen al 400.000 euro verdienen![]()
De realiteit is dat we met deze spelers makkelijk 4e hadden moeten kunnen worden. Door alle blessures zou je nog 7e of 8e kunnen staan maar lager ook niet. Wedstrijden als die tegen Sparta uit, Graafschap thuis, Willem II, en Heracles moet je gewoon winnen, klaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:15 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
maar dan had de hele selectie weinig realiteit gehad hoor
de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef Crane het volgende:
[..]
De realiteit is dat we met deze spelers makkelijk 4e hadden moeten kunnen worden. Door alle blessures zou je nog 7e of 8e kunnen staan maar lager ook niet. Wedstrijden als die tegen Sparta uit, Graafschap thuis, Willem II, en Heracles moet je gewoon winnen, klaar.
GOH.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijn
de realiteit is dat je 11de staatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef Crane het volgende:
[..]
De realiteit is dat we met deze spelers makkelijk 4e hadden moeten kunnen worden. Door alle blessures zou je nog 7e of 8e kunnen staan maar lager ook niet. Wedstrijden als die tegen Sparta uit, Graafschap thuis, Willem II, en Heracles moet je gewoon winnen, klaar.
Dat is een realiteit die je zelf hebt gecreëerd door te falen in de wedstrijden die ik noemde. Het is aan de spelers zelf om de komende wedstrijden het maximale te geven om alsnog zo dichtbij mogelijk te komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
de realiteit is ook dat de play-offs ver weg zijn
Ja, en Ajax staat er 5 plekken boven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord staat gewoon waar het hoort te staan dit seizoen.
gewoon echt he, hoe erg het dan ook is, we mogen blij zijn als we aan het einde van dit seizoen nog op dezelfde plek als nu staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord staat gewoon waar het hoort te staan dit seizoen.
Je doet nu alsof het puur pech is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, uiteindelijk sta je waar je hoort. Maar het had ook heel makkelijk anders kunnen lopen. De reeks W II, NEC, Sparta o.a. toen werd er echt leuk gevoetbald met de nodige kansen. Helaas schiet Wijnaldum drie keer op de lat of zo, loopt de scheids doelpunten onterecht af te keuren en heeft de tegenstander maar twee halve kansjes nodig. Uiteindelijk hielden we er dus 0 punten aan over.Terwijl je absoluut recht had op de 9. Had je die 9 gepakt, hadden we waarschijnlijk nooit in die negatieve spiraal gezeten en stonden we nu een stuk hoger. Maarja, niet gebeurd.. en dus nu de harde werkelijkheid.. Laten we nou maar blij zijn dat we nu aan de degradatiestrijd lijken te ontkomen.
Als we lager dan deze 11e plek eindigen dan mag Been wat mij betreft nog een flinke schoonmaak gaan houden. Of Makaay er nou veel aan kan doen of niet, hij is die 1,6 miljoen euro die hij per jaar opstrijkt niet waard. Om over de 2 miljoen die Landzaat verdient nog maar niet te beginnen, en voor Greene is elke cent salaris teveel. Hofland, Bahia en de Cler mogen de concurrentie aangaan met Fernandez en El-Ak (en Vlaar, als z'n cariére niet al voorbij is).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
gewoon echt he, hoe erg het dan ook is, we mogen blij zijn als we aan het einde van dit seizoen nog op dezelfde plek als nu staan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Maar ja, als ik uitga van de waarde van mijn voorspellingsvermogen dan hebben we grotere kans volgend jaar kampioen te worden aan de hand van aanvalsleider Vincken...
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.quote:Maar ja, als ik uitga van de waarde van mijn voorspellingsvermogen dan hebben we grotere kans volgend jaar kampioen te worden aan de hand van aanvalsleider Vincken...
Deel van Feyenoord-identiteit is voor mij toch ook hopen tegen beter weten in, en hoe meer mensen roepen dat het niet reeël is...ga ik alleen maar meer in een stunt gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.
OH MIJN GOD, NU KOMT ALLES GOED!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De hand van Beenhakker is al zichtbaar. Er zouden 2 Poolse talenten naar Feyenoord komen en er zou een Poolse scout gecontracteerd zijn.
Onzin. Neem AZ eens als voorbeeld. Het is niet dat die spectaculiar ingekocht hebben afgelopen zomer. Maar toch van een 12e positie naar kampioen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
AJAX denkt ook steeds dat ze kampioen gaan worden en dat lukt hun ook niet. Maar reken maar niet dat we volgend jaar of binnen 3 jaar kampioen worden. Duurt nog wel zeker 4-5 jaar willen we weer een kans hebben op het kampioenschap.
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Onzin. Neem AZ eens als voorbeeld. Het is niet dat die spectaculiar ingekocht hebben afgelopen zomer. Maar toch van een 12e positie naar kampioen.
ja duh, iemand moet die verbouwingen van GJV afmaken, beter dat we dan scouten naar goedkope talenten met opbouwende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
OH MIJN GOD, NU KOMT ALLES GOED!
Zegt de grootste leek van VBLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ajax is niet met hoofdletters hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet beter of slechter dan Feyenoord dit seizoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectie
Wat doe je nou grappig?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij weet amper hoe je een veter van een voetbalschoen moet strikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whut? wil je zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb?
AZ is nauwelijks veranderd van selectie het afgelopen seizoen. De prestaties zijn echter veel beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Niet beter of slechter dan Feyenoord dit seizoen.
'Don Leo is terug, neemt een poolse scout aan, en de wereld gaat openquote:
Oh, jij was degene die de leukste thuis is, terwijl je alleenstaand bent, grow upquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij weet amper hoe je een veter van een voetbalschoen moet strikken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er was toch de nodige kritiek op dezelfde spelers die nu de hemel in worden geprezen. Vorig jaar konden ze er volgens de meeste critici niks meer van. In de voetbalwereld kan het altijd compleet omslaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hadden dat seizoen ervoor natuurlijk ook een enorm slechte selectie
Wat is je punt in godsnaam? Of kom je gewoon om te trollen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:03 schreef Messenga het volgende:
'Don Leo is terug, neemt een poolse scout aan, en de wereld gaat open.
Ze hebben 2 spelers gehaald die het verschil maakten maar bovenal draait het team geweldig. Zoiets is bij Feyenoord net zo goed mogelijk. Dit elftal heeft vorig seizoen al laten zien geweldig te kunnen voetballen (in de eerste seizoenshelft) dus met de puzzelstukjes op de juiste plek en enkele versterkingen erbij moet Feyenoord ook weer gewoon meedoen bij de eerste 5 volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
AZ is nauwelijks veranderd van selectie het afgelopen seizoen. De prestaties zijn echter veel beter.
Juist dat geeft dus aan dat je met dezelfde selectie en staf een veel beter resultaat kan halen, iets wat bij Feyenoord ook wel kan. Het ligt niet perse aan de trainer, of je selectie. Vaak is het een tendens.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er was toch de nodige kritiek op dezelfde spelers die nu de hemel in worden geprezen. Vorig jaar konden ze er volgens de meeste critici niks meer van. In de voetbalwereld kan het altijd compleet omslaan.
Het viel me alleen even opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je punt in godsnaam? Of kom je gewoon om te trollen?
JA!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whut? wil je zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb?
Ze hebben 4 spelers gehaald, waar van te voren echt niet zeker van was dat zij een basispkaats zouden bereiken. Van de aankopen bij AZ is alleen Moisander een zekerheidje in de verdediging, mits fit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Ze hebben 2 spelers gehaald die het verschil maakten maar bovenal draait het team geweldig. Zoiets is bij Feyenoord net zo goed mogelijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wtf, kap jij is met je inhoudsloze posts, dwaas.
Ja wat is je punt nou?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze hebben 4 spelers gehaald, waar van te voren echt niet zeker van was dat zij een basispkaats zouden bereiken. Van de aankopen bij AZ is alleen Moisander een zekerheidje in de verdediging, mits fit.
ga jij je nou maar als neger verkleden, een krat bier kopen en je interesse in feyenoord weer flink laten dalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ga jij je nou maar als neger verkleden, een krat bier kopen en je interesse in feyenoord weer flink laten dalen.
dat heb je van het weekend ook gedaan en is me prima bevallen, sterker nog, we hebben gewonnen, dus doe het voortaan lekker elke week![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wtf, kap jij is met je inhoudsloze posts, dwaas.
Niets mis met carnaval.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ga jij je nou maar als neger verkleden, een krat bier kopen en je interesse in feyenoord weer flink laten dalen.
dat heb je van het weekend ook gedaan en is me prima bevallen, sterker nog, we hebben gewonnen, dus doe het voortaan lekker elke week![]()
goed hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch een slap aftrekkens van Happel zeg
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zeker niet als dk daardoor zijn interesse in feyenoord verliest en een dag niet post
wat is iedereen hier altyd lekker positief over hem:Dquote:
ja och, het leven gaat niet altijd zoals ik zou willen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat feest is helaas voor jou voorbij
Gelukkig niet zeg !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja och, het leven gaat niet altijd zoals ik zou willen he
De rotte appels zijn uit de selectie verwijderd, iets wat bij Feyenoord ook moet gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Juist dat geeft dus aan dat je met dezelfde selectie en staf een veel beter resultaat kan halen, iets wat bij Feyenoord ook wel kan. Het ligt niet perse aan de trainer, of je selectie. Vaak is het een tendens.
[..]
Het viel me alleen even op
De eerste vertrekt gelukkig al komende zomer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De rotte appels zijn uit de selectie verwijderd, iets wat bij Feyenoord ook moet gebeuren.
ja die is inderdaad sterk bezig. Hij hoeft in ieder geval tijdens zijn periode nooit meer een wedstrijd te bezoeken nu in de Kuip, iets wat hij als supporter van de boefjes niet vervelend zal vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
aboutaleb maakt zich populair zeg
Ja, want mensen aanspreken die een stad menen te moeten vernielen is natuurlijk te gek voor woorden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
aboutaleb maakt zich populair zeg
De stad lag ook helemaal in puin. 10 mei 1940 was er niks bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want mensen aanspreken die een stad menen te moeten vernielen is natuurlijk te gek voor woorden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want mensen aanspreken die een stad menen te moeten vernielen is natuurlijk te gek voor woorden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen weer een demonstratie
Wat denk je nou te bereiken? Het is echt het meest onzinnige ooit. Niemand weet wat ze daar doen, niemand heeft een plan, niemand neemt de leiding en dus is het weer een kansloze onderneming tot een 'demonstratie'.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie niet wil buigen moet maar breken
Zolang er maar actie isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken? Het is echt het meest onzinnige ooit. Niemand weet wat ze daar doen, niemand heeft een plan, niemand neemt de leiding en dus is het weer een kansloze onderneming tot een 'demonstratie'.
kom morgen ook gek, gaan we samenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom kuddegedrag tentoonspreiden dus. Echt, zo zinloos...
nja ik vind het wel beter dan elk genomen besluit maar te accepteren zonder tegengeluid te laten horen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Dom kuddegedrag tentoonspreiden dus. Echt, zo zinloos...
Mooi man die actie! Ik heb liever dat het een aantal jaren slecht gaat met Feyenoord zodat we weer richting het Maasgebouw kunnen, dan dat we elk jaar kampioen wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
nja ik vind het wel beter dan elk genomen besluit maar te accepteren zonder tegengeluid te laten horen.
De manier waarop het nu gebeurd is natuurlijk niet de juiste met vernielingen. Maar ik vind het wel goed dat het grote ongenoegen duidelijk gemaakt word. Beter dan zonder te klagen alles maar te moeten pikken. Dat is wel wat FR wil. Dat wij van dat stomme handenklapper publiek worden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi man die actie! Ik heb liever dat het een aantal jaren slecht gaat met Feyenoord zodat we weer richting het Maasgebouw kunnen, dan dat we elk jaar kampioen worden
Ja, het was de bedoeling dat ik aankomende zondag al mijn neefje mee nam naar Feyenoord. Maar toen mijn kaartje verkocht werd, was net vak F voor die kleine ook uitverkochtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:58 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
![]()
had je btw je kaart voor zondag verkocht op Skelper hoorde ik ???
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, het was de bedoeling dat ik aankomende zondag al mijn neefje mee nam naar Feyenoord. Maar toen mijn kaartje verkocht werd, was net vak F voor die kleine ook uitverkochtDus nu heb ik voor de wedstrijd tegen Vitesse geen kaart.
Darleyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
Als jullie moeten kiezen tussen Velthuizen, Luciano of Vorm (waarschijnlijk wordt het gewoon één van deze drie), wie zouden jullie dan kiezen. En waarom?
Op basis waarvan zou je een keeper die nog nooit in Feyenoord een gespeeld heeft meteen voor de leeuwen moeten gooien?quote:
Oh ja, want jij staat elke week bij de jeugd te kijken hoe hij keept.quote:
Doet het goed in Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou je een keeper die nog nooit in Feyenoord een gespeeld heeft meteen voor de leeuwen moeten gooien?
Sinds wanneer is Vorm transfervrij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Vorm. Velthuizen is een aardige keeper, maar hij heeft zich in het huidige seizoen nog niet echt heel erg ontwikkeld. Mijns inziens ga je er met hem te weinig op vooruit t.o.v. Timmer. Luciano kan ik niet echt over oordelen, heb nooit zo op hem gelet. Ik heb het idee dat Vorm het verst is van dit trio. Daarnast is Vorm ook transfervrij, dus ook het makkelijkst haalbaar.
op basis van de stommiteit van dkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou je een keeper die nog nooit in Feyenoord een gespeeld heeft meteen voor de leeuwen moeten gooien?
Oh dat dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vorm transfervrij?
Gaat er nog een keer wat nuttigs uit jou vingers komen? Of blijft dat een illusie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:31 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
op basis van de stommiteit van dk
Brutil Hose was ook fantastisch in jong Ajax, dat zegt dus helemaal niets over de prestaties in een eerste elftal, daar komt veel meer druk bij kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doet het goed in Jong Feyenoord
In de Kuip spelen geeft ook een hogere druk dan spelen in de Galgenwaard of in het Gelredome. Dus wie zegt dat Velthuizen of Vorm het bij ons zullen redden?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Brutil Hose was ook fantastisch in jong Ajax, dat zegt dus helemaal niets over de prestaties in een eerste elftal, daar komt veel meer druk bij kijken.
Die garantie heb je inderdaad niet bij zo'n keeper, maar de keeper die door Feyenoord aangetrokken zal worden zal sowieso geen zekerheid zijn ivm de betaalbaarheid. Zo'n jonge keeper moet je wat mij betreft niet meteen voor de leeuwen gooien, maar eerst verhuren aan een wat mindere club, net zoals PSV heeft gedaan met Cassio Ramos.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de Kuip spelen geeft ook een hogere druk dan spelen in de Galgenwaard of in het Gelredome. Dus wie zegt dat Velthuizen of Vorm het bij ons zullen redden?
Gebeurt bij ons ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo'n jonge keeper moet je wat mij betreft niet meteen voor de leeuwen gooien, maar eerst verhuren aan een wat mindere club, net zoals PSV heeft gedaan met Cassio Ramos.
zodra jij dat ook gaat doen, oftewel, het blijft een illusiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat er nog een keer wat nuttigs uit jou vingers komen? Of blijft dat een illusie?
Ik loop hier al wel wat langer mee dan jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:39 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
zodra jij dat ook gaat doen, oftewel, het blijft een illusie![]()
Ik heb er ook geen problemen mee dat supporters actie willen voeren, wel met de manier waarop het nu is gebeurd en morgen weer staat te gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
nja ik vind het wel beter dan elk genomen besluit maar te accepteren zonder tegengeluid te laten horen.
De manier waarop het nu gebeurd is natuurlijk niet de juiste met vernielingen. Maar ik vind het wel goed dat het grote ongenoegen duidelijk gemaakt word. Beter dan zonder te klagen alles maar te moeten pikken. Dat is wel wat FR wil. Dat wij van dat stomme handenklapper publiek worden.
Lijkt me gezellig, maar moet werken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
kom morgen ook gek, gaan we samen
Schiedammert loopt al wat langer mee bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik loop hier al wel wat langer mee dan jou
Nancy all over againquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:15 schreef Happel het volgende:
[..]
De stad lag ook helemaal in puin. 10 mei 1940 was er niks bij.![]()
ietsjes maar hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef Happel het volgende:
Schiedammert loopt al wat langer mee bij Feijenoord.
gelukkig niet, maar ik heb een groot vermoeden dat ik er ietsjes langer als jou komquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja want jij kent mij natuurlijk als geen ander
Ja, Aboutaleb zal zich vast bedenken als er 100 getatoeëerde kwijlende mongolen schreeuwend de stad doorlopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie niet wil buigen moet maar breken
wat een vooroordelen heb jij toch hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, Aboutaleb zal zich vast bedenken als er 100 getatoeëerde kwijlende mongolen schreeuwend de stad doorlopen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
wat een vooroordelen heb jij toch he
Failquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar ik heb een groot vermoeden dat ik er ietsjes langer als jou kom
Nee, de mensen die al rellend door de stad 'hamas hamas...' roepen zijn inderdaad stuk voor nette, welbespraakte, intelligente mensen die niemand tot overlast zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
Sorry, 50 getatoeëerde mongolen en 50 gewone mongolen dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |