abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66373684
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik lees dat nergens hoor, dat we wel even Europa ingaan zodra de play offs zijn gehaald.
Maar het überhaupt halen van die play offs, zou al betekenen dat de weg terug naar boven is ingeslagen. Want het wordt nog moeilijk zat de komende weken. Dus om dan bij voorbaat al te zeggen: ik hoop dat ze het niet halen want dan verliezen ze twee keer van Groningen...
ook dat lees ik nergens hoor
pi_66373782
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.
Kijk nog maar eens goed terug, het moment van aanspelen klopt al niet eens en hij speelt de bal ook nog achter tomasson. Pure klasse weer van die slory.

die laatste goal
pi_66373809
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef dill het volgende:

[..]

Alsof ik niet zie dat het een kutbal is

Dan nog, wie heeft wel iets goed gedaan in de laatste 2 jaar? Als je weet dat volgend jaar Mario voor de groep staat en hij heel toevallig Slory en Bruins liet excelleren bij Excelsior dan ben je niet goed wijs ze nu weg te wensen
nee, mario lost alles op natuurlijk
  maandag 23 februari 2009 @ 14:34:35 #104
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_66373844
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef dill het volgende:

[..]

Alsof ik niet zie dat het een kutbal is

Dan nog, wie heeft wel iets goed gedaan in de laatste 2 jaar? Als je weet dat volgend jaar Mario voor de groep staat en hij heel toevallig Slory en Bruins liet excelleren bij Excelsior dan ben je niet goed wijs ze nu weg te wensen
Volgens mij gaat het nu alleen over Slory, Bruins heeft vorig seizoen eventjes laten zien dat die een aardig balletje kan trappen. Slory heeft laten zien dat hij totaal niet kan afmaken, iets wat toch essentieel is voor een aanvaller dacht ik zo.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_66373992
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:34 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Slory heeft laten zien dat hij totaal niet kan afmaken, iets wat toch essentieel is voor een aanvaller dacht ik zo.
onder mario zal slory el hamdaoui doen verbleken
pi_66374305
PIK IN JE MUILLLLLLLLLLL!!!!

Moderator maandag 23 februari 2009 @ 14:48:16 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66374357
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

ook dat lees ik nergens hoor
O sorry, dus je bedoelde het onderstaande niet cynisch.
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

hebben we wat aan ja, in de playoffs halen we altijd zulke goede resultaten
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:52 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

tuurlijk, blij zijn met nog een paar wedstrijden die je elk jaar weer kansloos verliest

wie is er hier nou een mafkees
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 23 februari 2009 @ 14:51:00 #108
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66374468
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef Schiedammert het volgende:
PIK IN JE MUILLLLLLLLLLL!!!!

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66374581
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:48 schreef Gert het volgende:

[..]

O sorry, dus je bedoelde het onderstaande niet cynisch.
[..]

[..]

[happelmode] je snapt er niks van [happelmode]
pi_66374756
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

nee, mario lost alles op natuurlijk
Spelers met potentie weggooien, dat wel natuurlijk
  Moderator maandag 23 februari 2009 @ 15:00:34 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66374849
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:53 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

[happelmode] je snapt er niks van [happelmode]
Jij spreekt jezelf tegen, dat snap ik wél.
Maar het is een zinloze discussie, die play offs worden toch niet gehaald, al hoop IK dus van wél.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66374879
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het is een zinloze discussie, die play offs worden toch niet gehaald
pcies
pi_66375974
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.
Kijk nog maar eens goed terug, het moment van aanspelen klopt al niet eens en hij speelt de bal ook nog achter tomasson. Pure klasse weer van die slory.

Tomasson stond te diep, als Slory hem in de loop had aangespeeld had de keeper er tussen gezeten.
pi_66376027
Verslag Feyenoord - Vitesse vorig jaar, toen nog op een 2e plaats met Timmer als motm...:

Wedstrijdverslag:
Feyenoord heeft vanmiddag de thuiswedstrijd tegen Vitesse met 1-0 gewonnen. In de blessuretijd van de eerste helft was het Jonathan De Guzman die in zijn honderdste wedstrijd voor Feyenoord de winnende treffer maakte.
Zoals wel vaker dit seizoen speelde Feyenoord weer een dramatische wedstrijd. Dat werd nog het beste geillustreerd door het feit dat de Rotterdammers pas in de blessuretijd van de tweede helft de eerste hoekschop mochten nemen. Feyenoord dwong de gehele wedstrijd amper kansen af en de goal van De Guzman kwam dan ook uit de lucht vallen.

Dat de overwinning niet meer in gevaar kwam was vooral te danken aan Henk Timmer. De doelman van Feyenoord redde vlak voor tijd fantastisch op een inzet van Vitesse invaller Claudemir. In een verder uiterst rommelige slotfase kreeg Tim de Cler nog een gele kaart, waardoor de linksback de volgende wedstrijd tegen Heracles moet missen. Daarnaast werd Vitesse speler Paul Verhaegh met rood van het veld gestuurd. De rechtsback maakte een overtreding op de doorgebroken Andwelé Slory. De toegekende vrije trap werd door Giovanni van Brocnkhorst schitterend ingeschoten, maar even mooi gered door Vitesse doelman Piet Velthuizen. Vervolgens kreeg Feyenoord pas de eerste corner van de wedstrijd te nemen.

Door de overwinning op Vitesse blijft Feyenoord op een gedeelde tweede plaats staan. Na 25 gespeelde wedstrijden hebben ajax en Nac Breda evenveel punten verzameld als Feyenoord. Nummer vijf (Sc Heerenveen) en zes (Fc Groningen) volgen op respectievelijk twee en drie punten. De achterstand op koploper Psv bedraagt negen punten. Volgend weekeinde speelt Feyenoord de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo.

Man of the Match:
Henk Timmer
BFF met GGMM
pi_66377301
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:37 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Tomasson stond te diep, als Slory hem in de loop had aangespeeld had de keeper er tussen gezeten.
oh was het tomasson zijn schuld???
pi_66377486
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

oh was het tomasson zijn schuld???

Eigelijk wel ja
pi_66377699
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Eigelijk wel ja
dan denk ik dat jij een andere goal dan mij hebt gezien
  maandag 23 februari 2009 @ 18:07:48 #118
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66380939
Gudde nu bij Radio Rijnmond
  maandag 23 februari 2009 @ 18:33:26 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66381683
quote:
Op maandag 23 februari 2009 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat is waar....maar om dan in de rust al te gaan, gaat wat ver!
Nee, vind ik wel meevallen. Had gisteren ook gewoon thuis kunnen blijven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66381705
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Gudde nu bij Radio Rijnmond
wat een gelul weer
pi_66382363
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:23 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Eigelijk wel ja
d8 meer aan slory HENK!
pi_66382489
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

d8 meer aan slory HENK!
me dunkt ja
pi_66384122
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

d8 meer aan slory HENK!
Als Slory de bal in de loop had meegegeven was de keeper 1 stap naar voren gegaan en had er nooit een doelpunt uit kunnen komen. En de naam is Zjak, geen Henk
pi_66387968
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Als Slory de bal in de loop had meegegeven was de keeper 1 stap naar voren gegaan en had er nooit een doelpunt uit kunnen komen. En de naam is Zjak, geen Henk
als je goed kijkt zie je dat de keeper op de lijn van het vijfmetergebied staat en tomasson ter hoogte van de penaltystip, daar zit 6 meter tussen Zjak!!!! Geen enkele keeper die dat gat in 1 stap dichtloopt hoor
  maandag 23 februari 2009 @ 21:24:43 #125
185115 Juk
Misschien
pi_66388053
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Slory stopte heel vroeg met rennen waardoor Tomasson ineens bijna op gelijke hoogte kwam, daardoor werd de ruimte om voor Tomasson te spelen te klein en moest de bal wel iets achter hem. Daarbij stuiterde de bal door het dramatische veld ook nog eens raar op.
Edit - Nog maar eens de beelden bekeken en er was wel genoeg ruimte voor Tomasson en de bal stuiterde ook niet raar. Gewoon een kutpass van Slory dus, die overigens ook niet echt heel blij leek met de assist.

Wat me wel gelijk opviel was dat Slory in buitenspelpositie bleef staat kijken hoe Tomasson de moeilijke bal ging verwerken ipv weer achter de bal komen.

Maar wat zeuren we eigenlijk. Er is uit gescoord en de belangrijke punten zijn iig weer binnen.

En er viel me nog wat op gisteren. Tijdens de wedstrijd zag ik ineens 2 bekenden zonder Feyenoordsjaals of -shirts tussen de de Graafschap-supporters zitten. Buiten de handvol supporters met wel shirts e.d. achter de goal, ook tussen de de Graafschapfans, zaten er dus meer Feyenoorders "incognito" tussen het publiek. Vanmiddag even gevraagd, ze hebben bij beide doelpunten staat juichen.
In de Kuip is het heel normaal als dat soort mensen in elkaar worden gemept en wordt dat hier door verschillende personen zelfs toegejuicht, onder het mom van "Dan moet je niet zo stom zijn om daar te gaan zitten", maar op de Vijverberg kan het schijnbaar dus wel.

Nu vraag ik me dus af, zijn deze Feyenoorders in jullie ogen dan ook dom om daar te gaan zitten en waarom krijgen ze in Doetinchem dan geen klappen?

[ Bericht 33% gewijzigd door Juk op 23-02-2009 21:41:46 ]
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')