Eenschquote:Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef Merkie het volgende:
Waarom is de standaard-TT eigenlijk gespeld als "Feijenoord". Ik durf niet van de traditie af te wijken, maar gezien het feit dat niemand van ons zich nog kan herinneren dat de spelling Feijenoord was lijkt het mij logisch gewoon de spelling te hanteren die al meer dan 30 jaar gebruikt wordt. Maar dat zijn mijn twee centjes.
Ja gaat een belangrijke wedstrijd worden voor beide ploegen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Volgende week ook winnen. Dan sta je boven vitesse.
Ik denk dat daar ook een berg opluchting in zit dat ze nu wel een keer die punten over de streep hebben kunnen trekken.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze overwinning wordt nu in Doetinchem gevierd alsof iedereen het idee heeft dat het lek nu definitief boven is, ik hoop het ook, maar ik denk dat Feyenoord zich pas echt geen zorgen meer hoeft te maken als ze komende week winnen van Vitesse in De Kuip.
Desondanks best lekker deze belangrijke overwinning.![]()
Ben je voor 010 en 020 ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Kutwedstrijd, dat wel. Begin was hoopgevend, kut dat we dat niet vast kunnen houden...
Die goal van JDT trouwens
Het ligt ook wel aan het veld hoor, die bol komt steeds aanhobbelen. Strak overpassen en hem erin proberen te tikken is levensgevaarlijk, hij vliegt zo 10 meter over.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Kutwedstrijd, dat wel. Begin was hoopgevend, kut dat we dat niet vast kunnen houden...
Die goal van JDT trouwens
Inderdaad, eerst leek het me wel leuk als Feyenoord zou degraderen, maar een seizoen zonder de echte klassieker is ondenkbaar en een schande voor het Nederlandse voetbal en iedereen die het lief heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef Juk het volgende:
[..]
En als je reëel bent moet je ook gewoon nu blij zijn met elk punt, tegen wie je dan ook speelt.
Mwah... "in zicht".. Nog een gat van 8 puinten met nummer 9 NEC.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk kunnen we volgende week ook nog winnen. Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Gaat nog lastig worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk kunnen we volgende week ook nog winnen. Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Ja ik zag het ook op Studio Sport. Ik dacht al, heb ik iets gemistquote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens Co Adriaanse gaat Dani Fernandez naar Feyenoord.
laten we het hopen! Hebben we (ervanuit gaan dat die Marokaan komt) eindelijk eens fatsoenlijke backs!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe weet hij dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft met hem gewerkt in Oekraïne (Metallurg Donetsk) en hem volgens mij ook getipt in Nederland..quote:
Ohja.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft met hem gewerkt in Oekraïne (Metallurg Donetsk) en hem volgens mij ook getipt in Nederland..
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft De Graafschap gemist zeg.
Feyenoord ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft De Graafschap gemist zeg.
Wat willen ze hier nou mee bereiken?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)uur_bij_Legioen.html
Gewoon een excuus om even lekker te schreeuwen en te vandalen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat willen ze hier nou mee bereiken?
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Nu op SBS6, programma over in je recht staan, over een bekende foto mbt Feyenoord (kind met die middelvinger geloof ik).
jaquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Nu op SBS6, programma over in je recht staan, over een bekende foto mbt Feyenoord (kind met die middelvinger geloof ik).
Gewoon Feyenoorder natuurlijk, maar ik heb een weddenschap verlorenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:43 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Ben je voor 010 en 020 ofzo?
Verder: VOL GAS NAAR BOVEN!!!
Waarvan de 2e alleen omdat Tomasson tenminste voldoende techniek en overzicht heeft om die ontzettende domme kutbal van Slory nog over de keeper te kunnen wippen. Slory moet nu echt heel snel gaan opbokkenquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon Feyenoorder natuurlijk, maar ik heb een weddenschap verloren
Inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarvan de 2e alleen omdat Tomasson tenminste voldoende techniek en overzicht heeft om die ontzettende domme kutbal van Slory nog over de keeper te kunnen wippen. Slory moet nu echt heel snel gaan opbokken
Een voetballer die niet kan voetballen, is kut. Dan liever een middenvelder die niet snel is maar wel kan afrondenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Steven184 het volgende:
Slory verpestte die kans nog bijna ook inderdaad. Toch denk ik dat we hem voor de breedte moeten houden. Een buitenspeler met snelheid is nooit weg, ook al kan die niet voetballen.
Hier heb je inderdaad gelijk in.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Steven184 het volgende:
Slory verpestte die kans nog bijna ook inderdaad. Toch denk ik dat we hem voor de breedte moeten houden. Een buitenspeler met snelheid is nooit weg, ook al kan die niet voetballen.
die pass was idd echt triest.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Steven184 het volgende:
Bruins.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
die pass was idd echt triest.
Bruins was ook weer briljant trouwens. Had ongeveer 6 seconden om een bal te spelen randje strafschopgebied en nog schoof ie hem nog naar een opponent.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
Eerste helft het stadion verlaten, werden onderweg naar het centrum tegengehouden door politie en meteen gesommeerd, na notatie van persoonsgegevens, Doetinchem te verkaten, stelletje klootviolen.
Dus maar bier wezen drinken in Arnhem...
snap 'm ook niequote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waarom verlaat je na eerste helft ook het stadion
Die bal van Slory? Die was gewoon achter de man.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef buddyb het volgende:
kwam het niet door het veld dat de bal wat omhoog ging? misschien heb ik het niet goed gezien
hij moest naar een feestje van D-K, verkleed als marokkaanquote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het was inderdaad een kutbal van Slory, hoewel ik Tomasson ook wel erg snel vond bijlopen. Had denk ik iets verder achter Slory moeten blijven waardoor de kans veel makkelijker zou worden. Hoe dan ook was het een kutbal van Slory.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarvan de 2e alleen omdat Tomasson tenminste voldoende techniek en overzicht heeft om die ontzettende domme kutbal van Slory nog over de keeper te kunnen wippen. Slory moet nu echt heel snel gaan opbokken
Zaadpot.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het lek is absoluut nog niet over, maar ik denk dat er behoorlijk wat spanning op deze wedstrijd stond, want als je had verloren.....................quote:Op zondag 22 februari 2009 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze overwinning wordt nu in Doetinchem gevierd alsof iedereen het idee heeft dat het lek nu definitief boven is, ik hoop het ook, maar ik denk dat Feyenoord zich pas echt geen zorgen meer hoeft te maken als ze komende week winnen van Vitesse in De Kuip.
Nou inderdaad, hij rond het goed af, maar het was heel slecht uitgespeeld van Slory!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft Volendam gemist zeg.
Inderdaad. Zondag wordt óók cruciaal. Want daarna: NAC uit, PSV thuis, AZ uit. Geen wedstrijden waarbij de punten binnenstromen, vrees ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Nu zondag idd nog winnen en dan zijn we redelijk veilig......
en we krijgen nog een redelijk moeilijk programma. Zelfs thuiswedstrijden zijn voor Feyenoord geen standaardoverwinning meerquote:Op maandag 23 februari 2009 07:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Het lek is absoluut nog niet over, maar ik denk dat er behoorlijk wat spanning op deze wedstrijd stond, want als je had verloren.....................
hebben we wat aan ja, in de playoffs halen we altijd zulke goede resultatenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Wat is dit nou weer voor kutantwoord. Tuurlijk moeten we blij zijn als we de playoffs nog halen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hebben we wat aan ja, in de playoffs halen we altijd zulke goede resultaten![]()
tuurlijk, blij zijn met nog een paar wedstrijden die je elk jaar weer kansloos verliestquote:Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutantwoord. Tuurlijk moeten we blij zijn als we de playoffs nog halen.
Mafkees.
Om vervolgens 2 keer van Groningen klop te krijgenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutantwoord. Tuurlijk moeten we blij zijn als we de playoffs nog halen.
Mafkees.
er zijn er zoveel hierquote:Op maandag 23 februari 2009 12:52 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
tuurlijk, blij zijn met nog een paar wedstrijden die je elk jaar weer kansloos verliest![]()
![]()
wie is er hier nou een mafkees
gewoon echt hequote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 keer van Groningen klop te krijgen
Met 11 man had Feyenoord vermoedelijk gewoon gewonnen van Groningen thuis laatst.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:59 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 keer van Groningen klop te krijgen
Nee maar het lijkt als of de meeste er van uit gaan dat als je play offs haalt dat je dan ook gelijk europees speelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Met 11 man had Feyenoord vermoedelijk gewoon gewonnen van Groningen thuis laatst.
Je gaat toch niet hopen dat Feyenoord in het dal blijft zitten omdat je bang bent voor het vervolg?
ja pcies, maar we zijn nog nooit geen ene klote wijzer geworden van die playoffsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:20 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt als of de meeste er van uit gaan dat als je play offs haalt dat je dan ook gelijk europees speelt.
Ik vind het wel héél erg "het is niks en het wordt niks".quote:Op maandag 23 februari 2009 13:25 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja pcies, maar we zijn nog nooit geen ene klote wijzer geworden van die playoffs
Jij snapt er ook niks van ook he...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel héél erg "het is niks en het wordt niks".
Mocht Feyenoord de play offs op miraculeuze wijze wél halen.. hoop je dan dat ze verliezen omdat ze niets te zoeken hebben in Europa?
nee natuurlijk niet, het gaat erom dat een hoop mensen denken dat als we playoffs halen dat europees voetbal in het verschiet ligt. Het lijkt mij erg reeel om te denken dat dat toch echt vergeefse hoop is. Kijk nou alleen maar hoe je gisteren de drie punten hebt binnengehaald, was niet erg overtuigend toch? En dan hebben we het over de grafschaap, die met een beetje opportunistisch voetbal het feyenoord wel heel erg lastig maakte. Ik heb tot aan de 2-0 geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan winnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel héél erg "het is niks en het wordt niks".
Mocht Feyenoord de play offs op miraculeuze wijze wél halen.. hoop je dan dat ze verliezen omdat ze niets te zoeken hebben in Europa?
De play offs voor degradatie zijn nog altijd dichterbij op het moment.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het gaat erom dat een hoop mensen denken dat als we playoffs halen dat europees voetbal in het verschiet ligt. Het lijkt mij erg reeel om te denken dat dat toch echt vergeefse hoop is. Kijk nou alleen maar hoe je gisteren de drie punten hebt binnengehaald, was niet erg overtuigend toch? En dan hebben we het over de grafschaap, die met een beetje opportunistisch voetbal het feyenoord wel heel erg lastig maakte. Ik heb tot aan de 2-0 geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan winnen.
Wat heeft Slory in die 2 jaar goed gedaan dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef dill het volgende:
Mensen die Slory (en Bruins) weg willen hebben zijn echt niet goed bij hun hoofd hier
Ik lees dat nergens hoor, dat we wel even Europa ingaan zodra de play offs zijn gehaald.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het gaat erom dat een hoop mensen denken dat als we playoffs halen dat europees voetbal in het verschiet ligt. Het lijkt mij erg reeel om te denken dat dat toch echt vergeefse hoop is. Kijk nou alleen maar hoe je gisteren de drie punten hebt binnengehaald, was niet erg overtuigend toch? En dan hebben we het over de grafschaap, die met een beetje opportunistisch voetbal het feyenoord wel heel erg lastig maakte. Ik heb tot aan de 2-0 geen moment het gevoel gehad dat we zouden gaan winnen.
nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef dill het volgende:
Mensen die Slory (en Bruins) weg willen hebben zijn echt niet goed bij hun hoofd hier
ze voegen natuurlijk weinig toe (tenminste, in de wedstrijden die ik gezien heb)quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef dill het volgende:
Alsof ik niet zie dat het een kutbal isquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nee die bal die slory op tomasson gaf (bij de 2-0) was natuurlijk van hoogstaande klasse. Het is dat tomasson kan voetballen en die bal er nog in krijgt, maar als slory de bal nou gewoon netjes in de loop aanspeel zodat hij hem er zo in kan pissen is er niks aan de hand.
Kijk nog maar eens goed terug, het moment van aanspelen klopt al niet eens en hij speelt de bal ook nog achter tomasson. Pure klasse weer van die slory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |