Mwah... "in zicht".. Nog een gat van 8 puinten met nummer 9 NEC.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk kunnen we volgende week ook nog winnen. Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Gaat nog lastig worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk kunnen we volgende week ook nog winnen. Dan komen de play-offs toch nog in het zicht
Ja ik zag het ook op Studio Sport. Ik dacht al, heb ik iets gemistquote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens Co Adriaanse gaat Dani Fernandez naar Feyenoord.
laten we het hopen! Hebben we (ervanuit gaan dat die Marokaan komt) eindelijk eens fatsoenlijke backs!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe weet hij dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft met hem gewerkt in Oekraïne (Metallurg Donetsk) en hem volgens mij ook getipt in Nederland..quote:
Ohja.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft met hem gewerkt in Oekraïne (Metallurg Donetsk) en hem volgens mij ook getipt in Nederland..
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft De Graafschap gemist zeg.
Feyenoord ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een kansen heeft De Graafschap gemist zeg.
Wat willen ze hier nou mee bereiken?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)uur_bij_Legioen.html
Gewoon een excuus om even lekker te schreeuwen en te vandalen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat willen ze hier nou mee bereiken?
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Nu op SBS6, programma over in je recht staan, over een bekende foto mbt Feyenoord (kind met die middelvinger geloof ik).
jaquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Nu op SBS6, programma over in je recht staan, over een bekende foto mbt Feyenoord (kind met die middelvinger geloof ik).
Gewoon Feyenoorder natuurlijk, maar ik heb een weddenschap verlorenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:43 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Ben je voor 010 en 020 ofzo?
Verder: VOL GAS NAAR BOVEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |