Op andere sites wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt zelf geen fobo, triangeljosti.
Touchéquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Post jij die mooie foto van jezelf dan eens Crane
Stoerrrr.quote:
Misschien hebben die mensen in tegenstelling tot jou vrienden/familie/kennissen die het wel interessant vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Trashcanman het volgende:_!!!
Misschien hebben die mensen wel geen behoefte aan om hun hele leven te delen met mensen die ze niet kennen.
Op partyflock toch?quote:
Jij hebt hyves.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboekwat nu?
Post maar hoor, dat ben ik niet eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Op partyflock toch?
Mag ik hem hier posten?
Net alsof dat de bedoeling is van Hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Trashcanman het volgende:
_!!!
Misschien hebben die mensen wel geen behoefte aan om hun hele leven te delen met mensen die ze niet kennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Post jij die mooie foto van jezelf dan eens Crane
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Post maar hoor, dat ben ik niet eens.
Dan ben je waarschijnlijk een smerige rocker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboekwat nu?
Fail. Dat ben ik dus NIET.quote:
Jij dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef Crane het volgende:
Overigens is het iedereen z'n eigen zaak, maar het gaat me er meer om dat de meest saaie mensen juist het hardst zeiken op anderen.
Gewone mensen hebben normaal contact met hun vrienden/familie/kennissen en voelen niet de noodzaak om hun informatie op internet te storten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen in tegenstelling tot jou vrienden/familie/kennissen die het wel interessant vinden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Ohja Crane stop eens wat foto's in je fobo, of durf je dat niet?
Wat doe jij al die tijd in KLB dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef Crane het volgende:
Overigens is het iedereen z'n eigen zaak, maar het gaat me er meer om dat de meest saaie mensen juist het hardst zeiken op anderen.
Je had het net over 'zeiken op anderen'. Precies wat jij ook constant doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Crane het volgende:
[..]
In elk geval niet zeiken op normale mensen.
Mensen die rock luisteren zijn immers lelijk stinkende alto's he crane?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Crane het volgende:
[..]
In elk geval niet zeiken op normale mensen.
En jij bepaalt wat gewoon is?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewone mensen hebben normaal contact met hun vrienden/familie/kennissen en voelen niet de noodzaak om hun informatie op internet te storten.
Nee jij ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat je zo lelijk bent, terwijl je wel iedereen af zit te zeiken omdat ze van rock houden?
Als je krabbelen een deel vindt van je sociale leven heb je gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dat het een direct verband met elkaar heeft, maar grofweg 80% van de mensen zonder Hyves is sociaal irrelevant.
Jij ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef afcajos het volgende:
Crane heeft wel toffe foto's op zijn hyves
Whehe die meiden betaal ik om mee op de foto te mogenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij ookElke keer bij 'nieuwe foto's vrienden' zie ik je weer staan met een paar andere meiden.
Jij liep constant te roepen dat ze altijd lelijk waren, en dan plaatst iemand een foto van je hyves hier, en je begint gelijk te janken, en bij de modjes te kontenlikken. Kutkneus, als je echt zo tof was als je je voordoet post je nu hier een foto met al je vrienden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit.![]()
![]()
Ik zeik niet mensen af omdat ze van rock houden, ik zeik mensen die van rock houden af die constant op andere muziekgenres lopen te zeuren.
En hoe hoog is dat percentage onder de mensen met hyves?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dat het een direct verband met elkaar heeft, maar grofweg 80% van de mensen zonder Hyves is sociaal irrelevant.
Jos wat doe je?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe die meiden betaal ik om mee op de foto te mogen
Pleun is sociaal irrelevantquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je krabbelen een deel vindt van je sociale leven heb je gelijk.
Daarom is het verband ook indirect.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je krabbelen een deel vindt van je sociale leven heb je gelijk.
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lulquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij ookElke keer bij 'nieuwe foto's vrienden' zie ik je weer staan met een paar andere meiden.
En jij bent iemand die van foto's houdt die constant op andere mensen, die geen foto's hebben, loopt te zeuren. Parallel aan bovenstaande zou het dus niet zo vreemd zijn als wij nu op jou zeiken? Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Crane het volgende:
[..]
![]()
Ik zeik niet mensen af omdat ze van rock houden, ik zeik mensen die van rock houden af die constant op andere muziekgenres lopen te zeuren.
Ja, want enkel je contacten via Hyves kunnen onderhouden is niet helemaal normaal en wijst juist op een vorm van anti-sociaal zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat gewoon is?
Mensen die hun eigen mening als feit presenteren.
Hey paas mij nog eens zijn hyvesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daarom is het verband ook indirect.
[..]
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lul!
Dat moet ik nog onderzoeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En hoe hoog is dat percentage onder de mensen met hyves?
Blij toe.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pleun is sociaal irrelevant
Je signature...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef Crane het volgende:
[..]
![]()
Nu zeg je wat anders dan wat je net zei.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, want enkel je contacten via Hyves kunnen onderhouden is niet helemaal normaal en wijst juist op een vorm van anti-sociaal zijn.
"Normaal contact" is relatief. Eigenlijk is normaal relatief.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewone mensen hebben normaal contact met hun vrienden/familie/kennissen en voelen niet de noodzaak om hun informatie op internet te storten.
Ik zeg helemaal niet dat ik zelf zo 'tof' ben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij liep constant te roepen dat ze altijd lelijk waren, en dan plaatst iemand een foto van je hyves hier, en je begint gelijk te janken, en bij de modjes te kontenlikken. Kutkneus, als je echt zo tof was als je je voordoet post je nu hier een foto met al je vrienden.
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, want enkel je contacten via Hyves kunnen onderhouden is niet helemaal normaal en wijst juist op een vorm van anti-sociaal zijn.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daarom is het verband ook indirect.
[..]
Hij durfde mij niet eens toe te voegen, de lul!
TS geeft aan dat hij zijn Hyves nodig heeft om zijn vrienden/kennissen op de hoogte te houden van zijn oh zo interessante leven. Dat is geen normaal contactquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nu zeg je wat anders dan wat je net zei.
[..]
"Normaal contact" is relatief. Eigenlijk is normaal relatief.
Eigenlijk moet je dus gewoon je smoel houden.
Dude je loopt iedereen af te zeiken die anders is dan jij, dan moet je toch wel tof zijn? Kneusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik zelf zo 'tof' ben.Maar goed, dit is offtopic.
Kunnen we de resultaten binnenkort al verwachten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat moet ik nog onderzoeken.
Ik vermoed echter dat dat percentage aanzienlijk lager gaat uitvallen.
Dat geeft TS helemaal niet aan dat maak jij er van vetnekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
TS geeft aan dat hij zijn Hyves nodig heeft om zijn vrienden/kennissen op de hoogte te houden van zijn oh zo interessante leven. Dat is geen normaal contact
Dikzak.
Okee, Hyves en Sugababesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?
Het leven is nogal zwart-wit bij jou, hè?
Nee, ik loop gastjes af te zeiken die hier de hele zaterdagnacht in de Slowchats zitten om mensen die wel uitgaan belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude je loopt iedereen af te zeiken die anders is dan jij, dan moet je toch wel tof zijn? Kneus
Gelieve geen hyves profielen hier zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Afwazig het volgende:
Ik eis nu de Hyves van Crane, Jos, en Chris.
Bij mensen die zeggen dat je niet sociaal bent wanneer je geen hyves hebt net zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie beweert dat het enkel via Hyves is?
Het leven is nogal zwart-wit bij jou, hè?
Waarom is dat een trieste ontwikkeling? De massa is altijd triest, het mooie is dat je daar als verheven persoon op neer kunt kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:25 schreef Gehannes het volgende:
Het is gewoon zorgwekkend dat mensen zichzelf via hyves als het ware als product verkopen. En daar hoort natuurlijk af en toe wel een leuke vakantie update bij waarbij je lachend voor de eiffel toren staat. Of een leuke reeks van je wintersport vakantie. Het is allemaal maar om niet voor de andere onder te doen. Want dat is natuurlijk taboe op hyves, waar het aantal vrienden wat je hebt je "rangorde" aangeeft. Trieste ontwikkeling.
Ik verkeer nog in de oriënterende fase.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kunnen we de resultaten binnenkort al verwachten?
Laat me raden; jij hebt ook Hyves en voelt nu enorm de noodzaak TS bij te staan in zijn bij voorbaat verloren strijd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat geeft TS helemaal niet aan dat maak jij er van vetnek
Oh want dat is erg? Achter je computer zitten ipv comazuipen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, ik loop gastjes af te zeiken die hier de hele zaterdagnacht in de Slowchats zitten om mensen die wel uitgaan belachelijk te maken.
Ik was ook niet van plan hem op FOK! te posten of te gebruiken. Ik wil je gewoon toevoegen zodat ik jullie in de gaten kan houdenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelieve geen hyves profielen hier zodat geintje kennen we nu wel
Daarom nuanceerde ik het ook door het magische percentage van 80% te noemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mensen die zeggen dat je niet sociaal bent wanneer je geen hyves hebt net zo.
Ik heb Hyves ja, en ik voel nu enorm de noodzaak om een christenfundi de nek om te draaien doordat ze aan paranoïde waanideeën lijdt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laat me raden; jij hebt ook Hyves en voelt nu enorm de noodzaak TS bij te staan in zijn bij voorbaat verloren strijd?
Ja, want een tussenweg is er niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh want dat is erg? Achter je computer zitten ipv comazuipen?
Nee en Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik mag hier geen hyves neerzetten? Mag dan wel je volle naam Crane?
Tuurlijk is die er wel, maar mag je zelf niet uitmaken of je zit te SC'en op een zaterdag avond...?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want een tussenweg is er niet.
Ah wat een schatje ben je tochquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb Hyves ja, en ik voel nu enorm de noodzaak om een christenfundi de nek om te draaien doordat ze aan paranoïde waanideeën lijdt.
Ja, maar doe dan niet alsof je superieur bent aan mensen met een sociaal leven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk is die er wel, maar mag je zelf niet uitmaken of je zit te SC'en op een zaterdag avond...?
Jij bent diegene die dat de hele tijd doet, onder andere met dit topic en je signature.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, maar doe dan niet alsof je superieur bent aan mensen met een sociaal leven.
Je beargumentatie is weer ver te zoeken. Derhalve claim in de overwinning ten faveure van de Hyves gebruikersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah wat een schatje ben je toch
Vervelend hè, als christenfundi's gelijk hebben. Geeft niks verder, je komt er wel weer overheen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Crane jij bent diegene die op iedereen zit te kankeren hoor, die SC'ers zitten amper te zeiken op mensen die uitgaan, jij daarentegen moet altijd weer iemand de grond in trappen.
Agh man, kijk in je postgeschiedenis als je zo dement bent dat je dat nu alweer bent vergeten.quote:
Gewoon met droge ogen kunnen beweren dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah wat een schatje ben je toch
Vervelend hè, als christenfundi's gelijk hebben. Geeft niks verder, je komt er wel weer overheen
Ga het maar gauw op Hyves vertellen, want daar krijg je een stijve piemel van hè?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je beargumentatie is weer ver te zoeken. Derhalve claim in de overwinning ten faveure van de Hyves gebruikers
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij bent diegene die dat de hele tijd doet, onder andere met dit topic en je signature.
Je bent nu eenmaal een pauper, en iedereen weet het al, althans in KLBquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zorg slechts voor wat tegenwicht.
En die sig is ook echt zo serieus bedoeld.Jammer dat het happen nog meeviel.
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga het maar gauw op Hyves vertellen, want daar krijg je een stijve piemel van hè?
Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal een pauper, en iedereen weet het al, althans in KLB
Prachtige reply weer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie daar ga je weer... Gelijk weer de grond in trappenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Jaa, de mening van de mensen uit KLB! Die is me zoveel waard.
Het in real life uitgekotste volk dat hier massaal samenkomt om sociale mensen af te zeiken en het te hebben over kutbands.
Aaaaah zieltjequote:
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.quote:
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Crane, je kon het verwachten vind je zelf ook niet?
net alsof ik jordeeeh benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dan post je onder een kloon maar dan gebruik je wel je echte account's photobucket account.
Hoe kankerdom ben je
Rot op man.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ga maar snel kontjes likken vriend...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Crane het volgende:
[..]
NEE, achterlijke kankermongool. Ik ben toch duidelijk hierin?
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je echt waarde hecht aan zulke contacten, zouden ze ook niet verwateren.
Ja, christendom erbij halen is zo volwassen ookStaat echt in verhouding tot de discussie hier
Dat doe hij dus wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Crane, neem jij jezelf serieus?
Ik mag toch hopen van niet.
Ik ken hun allemaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan moet ik maar hem maar counteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik het om avonddiensten mee te wisselen met collega's, imho ook het enige nuttige aan hyves.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neen ik gebruik Hyves louter als hulpmiddelen voor het behouden van (verwaterde) sociale contacten.
Maar bij jullie christentuig blijft het allemaal in de familie heh?
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
Crane, ik snap sowieso niet waarom je dit soort topics nog opent?
Je vraagt er gewoon om dat die foto weer gepost gaat worden, je bent slim genoeg om dat zelf ook te weten, en toch blijf je het doen. Beetje masochistisch ingesteld?
Als contacten ècht belangrijk voor je zijn, dan wíl je ze simpelweg onderhouden. Daar maak je tijd voor. Als ze niet belangrijk genoeg zijn, verwateren ze. Conclusie: "sociale" contacten onderhouden via Hyves is hypocriet omdat die mensen in eerste instantie al niet belangrijk genoeg zijn bevonden om contact mee te onderhouden. En waarom contact onderhouden met mensen waar je geen contact mee wil?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een relatief grote sociale omgeving, ik zou een dagtaak hebben aan het behouden van zoveel contacten. En dat is niet om te pochen.
Nee, maar het is wel leuk.
Je bent triest.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.
Zoals ik al zei, ik bied slechts een beetje tegenwicht aan de 100.0000 'Hyves'-topics/reacties hier.
Whehe ik zeg niksquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat sletje rechts lust hem wel zeker?
Nobel hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee BT, ik zeg zelfs nog letterlijk in dit topic dat ik GEEN privé-gegevens/foto's wens te zien hier.
Zoals ik al zei, ik bied slechts een beetje tegenwicht aan de 100.0000 'Hyves'-topics/reacties hier.
* De_Ananas tikt hem aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Chriz2k het volgende:
*luchtboks* naar Ananas voor het correct benamen van het meisje.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:47 schreef Olep het volgende:
Crane heeft dus blijkbaar ook een hekel aan foto's.
Crane vraagt erom...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef J.Herrer het volgende:
Eigenlijk best wel een kutstreek om zomaar ongevraagd iemands foto hier op te knallen
Je conclusie is foutiefquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als contacten ècht belangrijk voor je zijn, dan wíl je ze simpelweg onderhouden. Daar maak je tijd voor. Als ze niet belangrijk genoeg zijn, verwateren ze. Conclusie: "sociale" contacten onderhouden via Hyves is hypocriet omdat die mensen in eerste instantie al niet belangrijk genoeg zijn bevonden om contact mee te onderhouden. En waarom contact onderhouden met mensen waar je geen contact mee wil?
En dom, en een bewijs van weinig inhoudelijke overtuigingskracht, maar hey, whatever floats your boat
En jij denkt dat je er dan niet om vraagt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Mijne ook al een keer danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een keer Chriz2k zijn hyves gezien.
Als hij het zelf niet wil, dan moet hij ze maar niet op internet zetten...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij denkt dat je er dan niet om vraagt?
Hij blijft keer op keer kankeren hoe lelijk iedereen is, dan vraag je erom als mensen willen zien hoe jij eruit ziet.. Daarnaast heeft hij die foto's online gezet en wij niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie geen enkele reden, hij verschilt enkel van visie met de nerds hier.
Precies de reden waarom Hyves en die andere kutsites een ''quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als hij het zelf niet wil, dan moet hij ze maar niet op internet zetten...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie geen enkele reden, hij verschilt enkel van visie met de nerds hier.
Chris en ik zijn hyves vriendjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een keer Chriz2k zijn hyves gezien.
Het is hypocriet omdat die contacten blijkbaar niet belangrijk genoeg zijn, tènzij ze "makkelijk" te onderhouden zijn via Hyves. Je kunt ook moeite doen om mensen te blijven spreken en contacten te onderhouden. Maar daarvoor zijn de mensen niet belangrijk genoeg. Dat is niet erg, je kunt niet met iedereen vrienden voor het leven zijn. Maar ik vind het hypocriet om dan wel via Hyves te doen alsof het je interesseert. Het interesseert je namelijk niet echt, het interesseert je puur omdat je de mogelijkheid hebt om ze zo even te spreken. Als je het ècht zou interesseren, zou je er moeite voor doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je conclusie is foutief.
Ik onderhoud sociale contacten via Hyves met bepaalde mensen omdat we door omstandigheden niet meer met elkaar omgaan. Omdat ik dat doe wil dat niet gelijk zeggen dat ik weer iets van ze wil ofzo, het is gewoon interesse, hoe het met ze gaat, wat ze doen etc. Wat is daar hypocriet aan? Hyves is daar gewoon een hele makkelijke tool in, omdat veel mensen Hyves hebben.
Dat jij dat dom vindt en dat vindt getuigen van weinig inhoudelijke overtuigingskracht zegt meer over jouw pretentieuze en elitaire instelling dan over mij.
Neu.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Mijne ook al een keer dan?
Kontenlikken. Zometeen volgt er een banningspree..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef J.Herrer het volgende:
Waar is die hijskraan eigenlijk ineens gebleven?
Nee. Je kunt veel over me zeggen maar ik ga nooit zo laag om iemand met wie ik een 'discussie' heb ongevraagd dingen te plaatsen. Sterker nog: ik gebruik zelfs nooit foto's/gegevens uit FB's hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij denkt dat je er dan niet om vraagt?
Ik zie het hem anders zelden tot nooit over iemands uiterlijk hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij blijft keer op keer kankeren hoe lelijk iedereen is, dan vraag je erom als mensen willen zien hoe jij eruit ziet.. Daarnaast heeft hij die foto's online gezet en wij niet...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Je kunt veel over me zeggen maar ik ga nooit zo laag om iemand met wie ik een 'discussie' heb ongevraagd dingen te plaatsen. Sterker nog: ik gebruik zelfs nooit foto's/gegevens uit FB's hier.
En ik zie ook niet in wat een kut-foto van mij hier plaatsen te maken heeft met deze klacht.
quote:Mensen die een hekel hebben aan foto's
Zijn profiel staat niet op prive, dus nee, dan is het niet zo...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie het hem anders zelden tot nooit over iemands uiterlijk hebben.
Verder heeft hij die foto gepost op Hyves, ergo: alleen bedoeld voor de mensen uit zijn Hyveslijst.
Ik wil ook best je nieuwe foto plaatsen hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Je kunt veel over me zeggen maar ik ga nooit zo laag om iemand met wie ik een 'discussie' heb ongevraagd dingen te plaatsen. Sterker nog: ik gebruik zelfs nooit foto's/gegevens uit FB's hier.
En ik zie ook niet in wat een kut-foto van mij hier plaatsen te maken heeft met deze klacht.
Dat is helemaal niet hypocriet, tenzij de ene persoon andere verwachtingen heeft dan de andere persoon. Als beide personen het leuk vinden om op die manier contact te onderhouden dan is daar niks hypocriets aan, want je weet waar je staat. Als iets of iemand me echt niet interesseert dan zou ik ook via Hyves geen contact zoeken, er zijn nou eenmaal meerdere gradaties van interesse. Maar in jouw zwart / witte belevingswereld gaat dat niet opquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is hypocriet omdat die contacten blijkbaar niet belangrijk genoeg zijn, tènzij ze "makkelijk" te onderhouden zijn via Hyves. Je kunt ook moeite doen om mensen te blijven spreken en contacten te onderhouden. Maar daarvoor zijn de mensen niet belangrijk genoeg. Dat is niet erg, je kunt niet met iedereen vrienden voor het leven zijn. Maar ik vind het hypocriet om dan wel via Hyves te doen alsof het je interesseert. Het interesseert je namelijk niet echt, het interesseert je puur omdat je de mogelijkheid hebt om ze zo even te spreken. Als je het ècht zou interesseren, zou je er moeite voor doen.
Misschien moet je eens iets lezen over drogredenen en dan nog eens proberen een discussie aan te gaan
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
Nou moet ik zeggen dat die foto van crane die hier wordt gepost wel verreweg de meest onvoordeligste foto is
Met lelijk bedoel ik meer slecht gekleed/onverzorgd etc. Ik heb nog nooit iemand afgezeken omdat ie een dikke neus had of een lange nek etc.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij blijft keer op keer kankeren hoe lelijk iedereen is, dan vraag je erom als mensen willen zien hoe jij eruit ziet.. Daarnaast heeft hij die foto's online gezet en wij niet...
Ninja-edit?quote:
Jij noemt het zwart/wit, ik noem het eerlijk. Als ik behoefte heb aan contact met mensen, dan zorg ik ervoor dat dat contact niet verwatert, zo simpel werkt het gewoon. Contact onderhouden met mensen die niet interessant genoeg zijn om tot m'n vriendengroep te behoren maar die ik wel kan gebruiken om op Hyves berichten mee uit te wisselen om te laten hoe hoe ontzéttend veel contacten ik wel niet hebquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hypocriet, tenzij de ene persoon andere verwachtingen heeft dan de andere persoon. Als beide personen het leuk vinden om op die manier contact te onderhouden dan is daar niks hypocriets aan, want je weet waar je staat. Als iets of iemand me echt niet interesseerd dan zou ik ook via Hyves geen contact zoeken, er zijn nou eenmaal meerdere gradaties van interesse. Maar in jouw zwart / witte belevingswereld gaat dat niet op.
Overigens siert arrogantie je niet
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.
Zoals ik je al PM'de zijn er de vorige keer dingen gebeurd die ik hier niet ga vermelden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik je al PM'de zijn er de vorige keer dingen gebeurd die ik hier niet ga vermelden.
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Is dat nou gephotoshopped of niet![]()
Mensen uitlokken neem ik aan? Ik bedoel hoeveel bans zijn er vorige keer gevallen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!
Je typt blond met dt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:21 schreef yvonne het volgende:
En nee, ook geen links naar tinypic want daar heeftie um vast zelf niet opgezet.
Zijn jullie nou blondt ofwa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Popcorn topic
No Guts, No Glory
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef dagdag het volgende:
Gooi ze gewoon allebei dicht, het is kindertijd in de klb vanmiddag.
Wat is dat nou voor een vergelijkingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.
Maar wat heeft dit ermee te maken? Ik klaag over mensen die minderwaardig doen over profielensites. Volgens mij zijn er nauwelijks van die topics. Als jij klaagt over lastige kinderen ga ik toch ook niet roepen dat ik je dochter wil verkrachten en roepen dat je daar om vroeg?![]()
Aaaah zieltjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.
Maar wat heeft dit ermee te maken? Ik klaag over mensen die minderwaardig doen over profielensites. Volgens mij zijn er nauwelijks van die topics. Als jij klaagt over lastige kinderen ga ik toch ook niet roepen dat ik je dochter wil verkrachten en roepen dat je daar om vroeg?![]()
Een domme vergelijking, net als dat ik hiermee vroeg dat er foto's van me geplaatst werden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vergelijking
Het topic keert tegen je en het moet gelijk dicht? Allemachtig, dit had je ook zelf wel uit kunnen vogelen gozer...quote:
Mensen mogen zich best tegen mij keren (dat gebeurd zo vaak) maar dit is wat anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het topic keert tegen je en het moet gelijk dicht? Allemachtig, dit had je ook zelf wel uit kunnen vogelen gozer...
Man je lijkt wel een wijf. En hoezo is dit anders...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Mensen mogen zich best tegen mij keren (dat gebeurd zo vaak) maar dit is wat anders.
Mensen met een grote neus Ook dicht?
Post um en je ligt er 2 maand af.quote:
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar dit is Crane dus niet?
Mensen die een hekel hebben aan fotosites als hyves...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Post um en je ligt er 2 maand af.
Doen Doen Doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teringquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hem posten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag ja in ruil voor 2 maandenquote:
dat kan alleen de nosquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En als je z'n ogen censuurd dan?
Zwarte balkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En als je z'n ogen censuurd dan?
Ik werk toevallig bij de nosquote:
wat houd je tegenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik werk toevallig bij de nos
Ik heb die foto's toch nietquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb die foto's toch niet
Ik kliktequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ach, fuck it. Hier hebben jullie de foto: http://tinyurl.com/2g9mqh
Let me guess, rick roll'd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ach, fuck it. Hier hebben jullie de foto: http://tinyurl.com/2g9mqh
Matigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://tinyurl.com/2g9mqh
Oeps.
Tinyurlquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Oeps.
*hap hap*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja. Zolang je ze maar zelf niet uploadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:39 schreef error32 het volgende:
Als iemand nu een link post naar een pagina waarop links staan naar de fotos dan moet het kunnen toch?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Oeps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |