Ninja-edit?quote:
Jij noemt het zwart/wit, ik noem het eerlijk. Als ik behoefte heb aan contact met mensen, dan zorg ik ervoor dat dat contact niet verwatert, zo simpel werkt het gewoon. Contact onderhouden met mensen die niet interessant genoeg zijn om tot m'n vriendengroep te behoren maar die ik wel kan gebruiken om op Hyves berichten mee uit te wisselen om te laten hoe hoe ontzéttend veel contacten ik wel niet hebquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hypocriet, tenzij de ene persoon andere verwachtingen heeft dan de andere persoon. Als beide personen het leuk vinden om op die manier contact te onderhouden dan is daar niks hypocriets aan, want je weet waar je staat. Als iets of iemand me echt niet interesseerd dan zou ik ook via Hyves geen contact zoeken, er zijn nou eenmaal meerdere gradaties van interesse. Maar in jouw zwart / witte belevingswereld gaat dat niet op.
Overigens siert arrogantie je niet
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.
Zoals ik je al PM'de zijn er de vorige keer dingen gebeurd die ik hier niet ga vermelden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik je al PM'de zijn er de vorige keer dingen gebeurd die ik hier niet ga vermelden.
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Is dat nou gephotoshopped of niet![]()
Mensen uitlokken neem ik aan? Ik bedoel hoeveel bans zijn er vorige keer gevallen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!
Je typt blond met dt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:21 schreef yvonne het volgende:
En nee, ook geen links naar tinypic want daar heeftie um vast zelf niet opgezet.
Zijn jullie nou blondt ofwa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Popcorn topic
No Guts, No Glory
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef dagdag het volgende:
Gooi ze gewoon allebei dicht, het is kindertijd in de klb vanmiddag.
Wat is dat nou voor een vergelijkingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.
Maar wat heeft dit ermee te maken? Ik klaag over mensen die minderwaardig doen over profielensites. Volgens mij zijn er nauwelijks van die topics. Als jij klaagt over lastige kinderen ga ik toch ook niet roepen dat ik je dochter wil verkrachten en roepen dat je daar om vroeg?![]()
Aaaah zieltjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.
Maar wat heeft dit ermee te maken? Ik klaag over mensen die minderwaardig doen over profielensites. Volgens mij zijn er nauwelijks van die topics. Als jij klaagt over lastige kinderen ga ik toch ook niet roepen dat ik je dochter wil verkrachten en roepen dat je daar om vroeg?![]()
Een domme vergelijking, net als dat ik hiermee vroeg dat er foto's van me geplaatst werden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vergelijking
Het topic keert tegen je en het moet gelijk dicht? Allemachtig, dit had je ook zelf wel uit kunnen vogelen gozer...quote:
Mensen mogen zich best tegen mij keren (dat gebeurd zo vaak) maar dit is wat anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het topic keert tegen je en het moet gelijk dicht? Allemachtig, dit had je ook zelf wel uit kunnen vogelen gozer...
Man je lijkt wel een wijf. En hoezo is dit anders...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Mensen mogen zich best tegen mij keren (dat gebeurd zo vaak) maar dit is wat anders.
Mensen met een grote neus Ook dicht?
Post um en je ligt er 2 maand af.quote:
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar dit is Crane dus niet?
Mensen die een hekel hebben aan fotosites als hyves...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Post um en je ligt er 2 maand af.
Doen Doen Doenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teringquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik hem posten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag ja in ruil voor 2 maandenquote:
dat kan alleen de nosquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En als je z'n ogen censuurd dan?
Zwarte balkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En als je z'n ogen censuurd dan?
Ik werk toevallig bij de nosquote:
wat houd je tegenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik werk toevallig bij de nos
Ik heb die foto's toch nietquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb die foto's toch niet
Ik kliktequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ach, fuck it. Hier hebben jullie de foto: http://tinyurl.com/2g9mqh
Let me guess, rick roll'd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ach, fuck it. Hier hebben jullie de foto: http://tinyurl.com/2g9mqh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |