Ninja-edit?quote:
Jij noemt het zwart/wit, ik noem het eerlijk. Als ik behoefte heb aan contact met mensen, dan zorg ik ervoor dat dat contact niet verwatert, zo simpel werkt het gewoon. Contact onderhouden met mensen die niet interessant genoeg zijn om tot m'n vriendengroep te behoren maar die ik wel kan gebruiken om op Hyves berichten mee uit te wisselen om te laten hoe hoe ontzéttend veel contacten ik wel niet hebquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet hypocriet, tenzij de ene persoon andere verwachtingen heeft dan de andere persoon. Als beide personen het leuk vinden om op die manier contact te onderhouden dan is daar niks hypocriets aan, want je weet waar je staat. Als iets of iemand me echt niet interesseerd dan zou ik ook via Hyves geen contact zoeken, er zijn nou eenmaal meerdere gradaties van interesse. Maar in jouw zwart / witte belevingswereld gaat dat niet op.
Overigens siert arrogantie je niet
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.
Zoals ik je al PM'de zijn er de vorige keer dingen gebeurd die ik hier niet ga vermelden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat kan maar ik ga niet gastmodden. Maar zeg, ik geef je een tip. Geen fuck geven gewoon. Je raakt elke keer dat je een eigen foto ziet zo opgewonden als een neger in een willekeurige KFC. Als je dat nou eens niet doet zul je zien dat het beter gaat.
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik je al PM'de zijn er de vorige keer dingen gebeurd die ik hier niet ga vermelden.
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Is dat nou gephotoshopped of niet![]()
Mensen uitlokken neem ik aan? Ik bedoel hoeveel bans zijn er vorige keer gevallen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!
Kun je hem dichtdoen, en dat linkje hierboven verwijderen? er worden weer foto's geplaatst.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom open je dan in godsnaam nu weer zo'n topic?!
Je typt blond met dt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:21 schreef yvonne het volgende:
En nee, ook geen links naar tinypic want daar heeftie um vast zelf niet opgezet.
Zijn jullie nou blondt ofwa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Popcorn topic
No Guts, No Glory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |